Календарне планування уроків математики 2 тижня за модельною навчальною програмою Р.Б.Шияна.
При плануванні використано матеріали проекту " Реформування системи підготовки та професійного розвитку педагогів.Нова українська школа"
Тематичний тиждень « Мій клас»
№ з/п
|
Тема уроку |
Очікувані результати учіння |
Навчальна діяльність |
Сторінки (П-підручник, Р-роб. зошит), ЕОІР |
Дата план |
Дата факт |
5. (1) Інт. |
Лічба. Лічба за правилами лічби об'єктів навколишнього світу (розташовані послідовно, по колу, хаотично).
Просторові відношення. Встановлення відносного розміщення об'єктів в просторі (лівіше,правіше, вище,нижче тощо).
Робота з даними. Використання зібраних (наявних) даних для спілкування щодо досліджуваної проблеми. Опис і складання маршруту на основі зібраних даних за допомогою піктограм та схем.
|
- лічить за правилами лічби об'єкти навколишнього світу (розташовані послідовно,по колу, хаотично);
- уживає у мовленні кількісні і порядкові числівники для встановлення порядкового номера об'єкта відносно іншого;
- встановлює відношення порядку розміщення об'єктів на площині та в просторі ( лівіше,правіше,вище,нижче тощо) , використовуючи математичну мову;
- використовує зібрані(наявні дані для спілкування щодо досліджуваної проблеми;
- описує і складає маршрут на основі зібраних даних за допомогою піктограм та схем.
|
1.Екскурсія школою/квест (з допомогою працівників школи – бібліотекаря, психолога, соціального педагога, медсестри, запрошених батьків тощо).
2. Ознайомлення з розміщенням кабінетів, класної кімнати, бібліотеки, медкабінету тощо.
3.Створення малюнка – схеми « Власна дорога до мого класу». |
|
|
|
6. (2) |
Робота з даними. Використання зібраних даних для спілкування щодо дсліджуваної проблеми.
Просторові відношення. Геометричні фігури. Встановлення відносного розміщення об'єктів у просторі (лівіше,
правіше,вище, нижче).
Знаходження знайомих двовимірних (площинних) фігур на предметах навколишнього середовища.
Розпізнавання геометричних фігур – точка, пряма, промінь, відрізок. |
- використовує зібрані(наявні дані для спілкування щодо досліджуваної проблеми;
- описує і складає маршрут на основі зібраних даних за допомогою піктограм та схем;
- фіксує результати порівняння об'єктів навколишнього світу;
- знаходить знайомі двомірні (площинні) фігури на предметах навколишнього середовища;
- розрізняє геометричні фігури;
- встановлює відношення порядку розміщення об'єктів на площині та в прсторі ( лівіше, правіше. вище, нижче тощо) використовуючи математичну мову.
|
Визначення власних пріоритетів (пошук найцікавішого осередку). |
|
|
|
7. (3)
|
Геометричні фігури. Відтворення досліджуваних геометричних форм.
|
- розпізнає у предметах навколишнього світу відомі геометричні фігури. |
|
|
|
|
8. (4) |
Лічба. Лічба за правилами лічби об’єктів навколишнього світу ( розташовані послідовно, по колу, хаотично).
Уживання в мовленні кількісних і порядкових числівників при встановленні порядкового номера об’єкта відносно іншого.
Робота з даними. Використання зібраних даних для спілкування щодо досліджуваної проблеми.
Числа. Дії з числами. Вимірювання величин.. Вимірювання з використанням нестандартних мірок різного роду (стрічка, сірникова коробка тощо).
|
- лічить за правилами лічби навколишнього світу (розташовані послідовно,хаотично);
- уживає в мовленні кількісні і порядкові числівники для встановлення порядкового номера об'єкта відносно іншого;
- використовує зібрані(наявні дані для спілкування щодо досліджуваної проблеми.
- описує і складає маршрут на основі зібраних даних за допомогою піктограм та схем;
-здійснює вимірювання , використовуючи нестандартні мірки різного роду ( стрічка, сірникова коробка тощо).
, |
1.Дослідження в парах шкільного ранця ( колір, форма, зручність, масса – легший /важчий); - лічба предметів, які наявні в ранці/рюкзаку.
2.Графічний (математичний) диктант « Відгадай, хто/що в ранці». |
|
|
|