Календарне планування з математики за програмою Шияна 1 клас 2 тиждень

Про матеріал

Календарне планування уроків математики 2 тижня за модельною навчальною програмою Р.Б.Шияна.

При плануванні використано матеріали проекту " Реформування системи підготовки та професійного розвитку педагогів.Нова українська школа"

Перегляд файлу

Тематичний тиждень « Мій клас»

 

з/п

 

 

Тема  уроку

 

Очікувані результати учіння

 

Навчальна діяльність

Сторінки

(П-підручник,

Р-роб. зошит), ЕОІР

Дата план

Дата факт

 

5.

(1)

Інт.

 

Лічба.

Лічба за правилами лічби об'єктів навколишнього світу (розташовані послідовно, по колу, хаотично).

 

Просторові відношення.

Встановлення відносного розміщення об'єктів в просторі (лівіше,правіше, вище,нижче тощо).

 

Робота з даними.

Використання зібраних (наявних) даних  для спілкування щодо досліджуваної проблеми.

Опис і складання маршруту на основі зібраних даних за допомогою піктограм та схем.

 

 

- лічить за правилами лічби об'єкти навколишнього світу (розташовані послідовно,по колу, хаотично);

 

- уживає у мовленні кількісні і порядкові числівники для встановлення порядкового номера об'єкта відносно іншого;

 

- встановлює відношення порядку розміщення об'єктів на площині та в просторі ( лівіше,правіше,вище,нижче тощо) , використовуючи математичну мову;

 

- використовує зібрані(наявні дані для спілкування щодо досліджуваної проблеми;

 

- описує і складає маршрут на основі зібраних даних за допомогою піктограм та схем.

 

 

1.Екскурсія школою/квест (з допомогою працівників школи – бібліотекаря,

психолога, соціального педагога, медсестри,

запрошених батьків тощо).

 

2. Ознайомлення з розміщенням кабінетів, класної кімнати, бібліотеки, медкабінету тощо.

 

3.Створення малюнка – схеми « Власна дорога до мого класу».

 

 

 

 

6.

(2)

 

Робота з даними.

Використання зібраних даних для спілкування щодо дсліджуваної проблеми.

 

Просторові відношення. Геометричні фігури.

Встановлення відносного розміщення об'єктів у просторі (лівіше,

 

правіше,вище, нижче).

 

Знаходження знайомих двовимірних (площинних) фігур на предметах навколишнього середовища.

 

Розпізнавання геометричних фігур – точка, пряма, промінь, відрізок.

 

- використовує зібрані(наявні дані для спілкування щодо досліджуваної проблеми;

 

- описує і складає маршрут на основі зібраних даних за допомогою піктограм та схем;

 

- фіксує результати порівняння об'єктів навколишнього світу;

 

- знаходить знайомі двомірні (площинні) фігури на предметах навколишнього середовища;

 

- розрізняє геометричні фігури;

 

- встановлює відношення порядку розміщення об'єктів на площині та в прсторі ( лівіше, правіше. вище, нижче  тощо) використовуючи математичну мову.

 

 

Визначення власних пріоритетів (пошук найцікавішого осередку).

 

 

 

 

7.

(3)

 

 

Геометричні фігури.

Відтворення досліджуваних геометричних форм.

 

 

- розпізнає у предметах навколишнього світу відомі геометричні фігури.

 

 

 

 

 

8.

(4)

 

Лічба.

Лічба за правилами лічби об’єктів навколишнього світу ( розташовані послідовно, по колу, хаотично).

 

Уживання в мовленні кількісних і порядкових числівників при встановленні порядкового номера об’єкта відносно іншого.

 

Робота з даними.

Використання зібраних даних для спілкування щодо досліджуваної проблеми.

 

 

Числа. Дії з числами. Вимірювання величин..

Вимірювання з використанням нестандартних мірок різного роду

 (стрічка, сірникова коробка тощо).

 

- лічить за правилами лічби навколишнього світу (розташовані послідовно,хаотично);

 

- уживає в мовленні кількісні і порядкові числівники для встановлення порядкового номера об'єкта відносно іншого;

 

- використовує зібрані(наявні дані для спілкування щодо досліджуваної проблеми.

 

- описує і складає маршрут на основі зібраних даних за допомогою піктограм та схем;

 

-здійснює вимірювання , використовуючи нестандартні мірки різного роду    ( стрічка, сірникова коробка тощо).

 

               ,

1.Дослідження в парах шкільного ранця ( колір, форма, зручність, масса – легший /важчий);

- лічба предметів, які наявні в ранці/рюкзаку.

 

2.Графічний (математичний) диктант

 « Відгадай, хто/що в ранці».

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Математика, 1 клас, Планування
НУШ
Додано
9 серпня 2018
Переглядів
2104
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку