Тематичний план
«Мистецтво»
(Мистецтво: підручник інтегрованого курсу для 2 класу закладів загальної середньої освіти /
Т.Є. Рубля, І. Л. Мед, Т. Л. Щеглова. – Харків: Вид-во «Ранок», 2019)
2 год /тиждень
|
Тема |
Кількість годин |
Контрольні роботи |
|
за програмою |
за планом |
|||
1 |
Дивовижний світ природи в мистецтві |
2 |
2 |
|
2 |
Осінні перетворення |
2 |
2 |
|
3 |
Кольоровий водограй |
2 |
2 |
|
4 |
Калейдоскоп фантазій |
2 |
2 |
|
5 |
Веселка-чарівниця |
2 |
2 |
|
6 |
За народними мотивами |
2 |
2 |
|
7 |
Дивосвіт народної фантазії |
2 |
2 |
|
8 |
Світ народного мистецтва |
2 |
2 |
|
9 |
Малюємо музику |
2 |
2 |
|
10 |
Творчі експерименти |
2 |
2 |
|
11 |
Осінні краєвиди |
2 |
2 |
|
12 |
Урожайне свято |
2 |
2 |
|
13 |
Мистецькі настрої |
2 |
2 |
|
14 |
Зимові пригоди |
2 |
2 |
|
15 |
Добро несе різдвяний янгол |
2 |
2 |
|
16 |
Незабаром Новий рік |
2 |
2 |
|
17 |
Снігові розваги |
2 |
2 |
|
18 |
Зимова казка |
2 |
2 |
|
19 |
Навколосвітня подорож |
2 |
2 |
|
20 |
Птахи на крилах весну несуть |
2 |
2 |
|
21 |
Підводні мандри |
2 |
2 |
|
22 |
Створюємо красиві обереги |
2 |
2 |
|
23 |
У родинному колі |
2 |
2 |
|
24 |
Великодня радість |
2 |
2 |
|
25 |
Весні крокує по землі |
2 |
2 |
|
26 |
Весняні штрихи |
2 |
2 |
|
27 |
Чарівні перетворення |
2 |
2 |
|
28 |
Космічні пригоди |
2 |
2 |
|
29 |
Мандрівка рідним краєм |
2 |
2 |
|
30 |
Просто казка |
2 |
2 |
|
31 |
У світі мультфільмів |
2 |
2 |
|
32 |
Театральна атмосфера |
2 |
2 |
|
33 |
Фантастичний кіносвіт |
2 |
2 |
|
34 |
Весняне різнобарвя |
2 |
2 |
|
|
Усього |
68 |
68 |
|
Календарне планування
1 СЕМЕСТР
№ уроку |
Тема уроку |
Дата |
Примітка |
|
планована |
фактична |
1 |
. Регістр: високий, середній, низький. Слухання: В.Косенко «Пастораль», звучання музичних інструментів у різних регістрах. Ритмічна вправа. Виконання: «Диво-осінь» (с. 3-6). |
|
|
|
2 |
Дивовижний світ природи в мистецтві. Жанри мистецтва. Створення композиції «Мої найкращі літні враження» (матеріали за вибором) (с. 7). |
|
|
|
3 |
. Програмна музика. Слухання: А. Вівальді «Осінь» із циклу «Пори року». Виконання: по співка «Ми на луг ходили» (с. 8-10) |
|
|
|
4 |
Осінні перетворення. Скульптура. Робота з природним матеріалом. Створення сюжетної скульптурної композиції «Цікаві зустрічі» (с. 10-11) |
|
|
|
5 |
Кольоровий водограй. Зображення природи мовою музики. Слухання: К. Дебюссі «Тумани». Виконання: В. Мордань, А. Олєйнікова «Осінні прапорці». Ритмічна вправа. (с. 12-14). |
|
|
|
6 |
Кольоровий водограй. Палітра. Предметні кольори. Створення кольорової композиції з улюблених квітів. (акварель) (с. 15) |
|
|
|
7 |
Калейдоскоп фантазій. Динаміка. Динамічні відтінки. Виконання: В. Мордань, А. Олєйнікова «Осінні прапорці». Імпровізація. (с. 16-17) |
|
|
|
8 |
Калейдоскоп фантазій. Основні та похідні кольори. Робота з природними матеріалом. Створення панно «Пташиний танок». (с. 18) |
|
|
|
9 |
Веселка – чарівниця. Слухання: В. Косенко «Дощик». Ритмічні вправи. Імпровізація. Виконання: М. Ясакова, О. Янушкевич «Осіннє сонечко» (1 куплет, приспів) (с. 19-20) |
|
|
|
10 |
Веселка – чарівниця. Кольори веселки. Виконання: по співка «Сім братів-кольорів». Створення фантастичної веселкової тварини (кольорові олівці або фломастери). (с. 21) |
|
|
|
11 |
За народними мотивами. Музичні народні іграшки. Слухання: «Вийшли в поле косарі», «Женчичок-бренчичок» (українські народні пісні). Виконання: М. Ясакова, О. Янушкевич «Осіннє сонечко» (2 і 3 куплети). (с. 22-23) |
|
|
|
12 |
За народними мотивами. Глиняні іграшки. Стилізація. Декорування виробів. Ліплення ляльок конструктивним методом (пластилін) (с. 23-25). |
|
|
|
13 |
Дивосвіт народної фантазії. Троїсті музики. Ансамбль. Слухання: жартівливих українських мелодій у виконанні троїстих музик. Виконання: М. Ясакова, О. Янушкевич «Осіннє сонечко» (с. 26-27) |
|
|
|
14 |
Дивосвіт народної фантазії. Народне малярство. Розпис. Колірний контраст. Створення фантастичної тварини за мотивами творчості М. Примаченко (акварельні фарби) (с. 28). |
|
|
|
15 |
Світ народного мистецтва. Урок-гра. Музичне командне змагання «Наші знання з музичного мистецтва». (с. 30) |
|
|
|
16 |
Світ народного мистецтва. Народний український посуд. Гончарство. Орнаменти і візерунки на глиняному посуді. Створення аплікації українського народного посуду (кольоровий папір). (с. 29-31) |
|
|
|
17 |
Малюємо музику. Слухання: козацький марш, Д. Кабалевський «Вальс-жарт», гуцульська коломийка. Виконання: В. Панченко, А. Філіпенко « Ой заграйте, дударики». Ритмічна вправа. (с. 32-33) |
|
|
|
18 |
Малюємо музику. Графічні композиції. Створення образу улюбленої музики (фломастери) (с. 32-33) |
|
|
|
19 |
Творчі експерименти. Дерев’яні духовні інструменти. Слухання: «Вітерець» (українська народна мелодія). Є. Дога «Осінній вальс». Порівняння музичних творів. Виконання: поспівка «Коломийка» (з танцювальними рухами) (с. 35-36) |
|
|
|
20 |
Творчі експерименти. Створення декоративної композиції із насіння рослин. (с. 36) |
|
|
|
21 |
Осінні краєвиди. Музичний настрій. Слухання: М. Глінка «Попутна пісня», М. Римський-Корсаков «Політ джмеля». Ритмічна вправа. Виконання: Ю. Сабаріна, А. Олєйнікова «Листопад» (1 куплет, приспів) (с. 37, 39) |
|
|
|
22 |
Осінні краєвиди. Пейзаж. Створення осіннього пейзажу в техніці «по-вологому» (акварельні фарби) (с. 38). |
|
|
|
23 |
Урожайне свято. Характер музики. Словесні малюнки. Слухання: К. Хачатурян музика до балету «Цибулино» (фрагменти). Виконання: «Ходить гарбуз по городу». (с. 40-41) |
|
|
|
24 |
Урожайне свято. Натюрморт. Робота з папером. Створення натюрморту в техніці рваної аплікації «Мої улюблені фрукти й овочі» (кольоровий папір). (с. 42) |
|
|
|
25 |
Мистецькі настрої. Танцювальне мистецтво. Слухання: Й. Штраус «Полька», П. Чайковський «Полонез» (з опери «Євгеній Онєгін»). Порівняння музичних творів. Виконання: Н. Май «Казкові сни» (с. 43-45). |
|
|
|
26 |
Мистецькі настрої. Сюжетний твір. Предметне зображення. Створення сюжетного твору «Радісні моменти мого життя» (акварельні фарби) (с. 46). |
|
|
|
27 |
Зимові пригоди. Колядки. Слухання: А. Вівальді «Зима» (з циклу «Пори року»). Виконання: І. Шевчук «Миколай, Миколай, ти до нас завітай!», колядки. Ритмічна вправа (с. 47-48). |
|
|
|
28 |
Зимові пригоди. Об’ємні форми. Ліплення друзів сніговиків із солоного тіста. (с. 46) |
|
|
|
29 |
Добро несе різдвяний янгол. Календарно – обрядові пісні зимового циклу. Слухання: колядка «Нова радість стала». Виконання: поспівка «Коляд, коляд, колядниця» (з танцювальними рухами), народні різдвяні пісні. (с. 50-51) |
|
|
|
30 |
Добро несе різдвяний янгол. Зображення різдвяного янгола (акварель). (с. 52) |
|
|
|
31 |
Незабаром Новий рік. Святковий інтер’єр. Виготовлення новорічної вітальної листівки (техніка і матеріали за вибором) (с. 53-54). |
|
|
|
32 |
Незабаром Новий рік. Урок-музичне свято. (с. 55) |
|
|
|
№ |
Тема уроку |
Дата |
Примітка |
|
планована |
фактична |
|||
|
ІІ семестр |
|
|
|
33 |
Снігові розваги. Слухання К.Дебюссі «Сніг танцює». Малюнок «Зимові ігри та розваги». |
|
|
|
34 |
Снігові розваги. Ритмічні вправи. Пісня А.Олейникової «Просто снігопад» |
|
|
|
35 |
Зимова казка. Поспівка «Санчата». Пісня А.Олейникової «Просто снігопад»(продовження) |
|
|
|
36 |
Зимова казка. Слухання уривку з балету «Лускунчик» П.Чайковського (опис зимового лісу). Ліплення з пластиліну героїв казки «Рукавичка» |
|
|
|
37 |
Навколосвітня подорож. Ритмічні вправи. Слухання уривків з музичної сюїти К.Сен-Санса «Карнавал тварин» |
|
|
|
38 |
Навколосвітня подорож. Малювання аквареллю «Мандрівка навколо світу» |
|
|
|
39 |
Птахи на крилах весну несуть. К.Сен-Санс «Карнавал тварин»(слухання уривків). Розучування української народної пісні «Щебетала пташечка» |
|
|
|
40 |
Птахи на крилах весну несуть. Витинанка «Птахи» (за шаблоном або за власною фантазією) |
|
|
|
41 |
Підводні мандри. Слухання уривків із опери М.Римського-Корсакова «Садко» та сюїти «Шехерезада». Розучування пісні «Морський бичок» |
|
|
|
42 |
Підводні мандри. Практична робота «Медузи» або «Восьминіжки»(на вибір) |
|
|
|
43 |
Створюємо красиві обереги. Слухання уривків з балету С.Прокоф’єва “Попелюшка». Виконання пісні А.Олєйнікової «Морський бичок». |
|
|
|
44 |
Створюємо красиві обереги. Практична робота: «Родинний оберіг» |
|
|
|
45 |
У родинному колі. Розучування пісні Н.Май «Моя родина» |
|
|
|
46 |
У родинному колі. Слухання пісні Н.Яремчука «Родина». Малювання «Родинного портрету» |
|
|
|
47 |
Великодня радість. Слухання великодніх дзвонів. Розучування пісні М.Бурмаки «Писанка» |
|
|
|
48 |
Великодня радість. Виконання пісні М.Бурмаки «Писанка». Практична робота «Ескіз великодньої писанки» |
|
|
|
49 |
Весна крокує по землі. Слухання веснянок «Вийди,вийди,сонечко» й «Подоляночка». Розучування поспівки «Весняночко-паночко» |
|
|
|
50 |
Весна крокує по землі. Створення натюрморту «Великодній кошик» |
|
|
|
51 |
Весняні штрихи. Створення композиції з пластиліну «Підсніжники» |
|
|
|
52 |
Чарівні перетворення. Пісня О.Янушкевич «Весняні котики» |
|
|
|
53 |
Чарівні перетворення. Слухання «Квітень. Пролісок» із циклу «Пори року» П.Чайковського. Малювання аквареллю «Котики вербові» |
|
|
|
54 |
Космічні пригоди. Слухання музики гурту «Спейс»(композиції «Балада», «Чарівний політ»). Пісня «Весняні котики» |
|
|
|
55 |
Космічні пригоди. Створення мозаїки «Зоряна мандрівка» |
|
|
|
56 |
Мандрівка рідним краєм. Слухання «Віночку українських народних пісень». Розучування пісні «Квітковий садочок» |
|
|
|
57 |
Мандрівка рідним краєм. Малювання «На Карпатських полонинах» |
|
|
|
58 |
Просто казка. Виконання пісні Лисички з опери М.Лисенка «Коза-Дереза». Слухання пісень Кози й Рака з опери «Коза-Дереза» |
|
|
|
59 |
Просто казка. Практична робота:ілюстрація до казки «Пан Коцький» |
|
|
|
60 |
У світі мультфільмів. Музична вікторина з мультфільмів. Вивчення пісні А.Мігай «Мультики» |
|
|
|
61 |
У світі мультфільмів. Практична робота: «Свято улюблених мульперсонажів» (пластилін) |
|
|
|
62 |
Театральна атмосфера. Перегляд уривків з театральних вистав. Слухання уривків з балету П.Чайковського «Лускунчик» |
|
|
|
63 |
Театральна атмосфера. Практична робота:«Корона для принца та принцеси» |
|
|
|
64 |
Фантастичний кіносвіт. Перегляд фрагменту із фільму «Іванко і цар Поганин», вивчення пісні О.Янушкевич «Пісня про дружбу» |
|
|
|
65 |
Фантастичний кіносвіт. Практична робота: «Добрі роботи - трансформери» (пластилін) |
|
|
|
66 |
Весняне різнобарв’я. Слухання «Пісні жайворонка» П.Чайковського з циклу «Пори року», слухання звуків весняного лісу та дощу |
|
|
|
67 |
Весняне різнобарв’я. Практична робота на вибір учнів:«Квітковий весняний розмай» |
|
|
|
68 |
Підсумковий урок. |
|
|
|