Музичне мистецтво (1 год.)
1 семестр
№ з/п |
№ з/п |
Тема уроку |
Ст. |
Дата |
Прим. |
1 |
|
Ми – діти твої, Україно! Милуємося красою землі. Слухання: українські народні пісні: «Ой у вишневому садочку», «Гойда, гойда, гой», «Казала Солоха: прийди, прийди». Виконання: «Моя планета синьоока» (музика О. Янушкевич, вірші Н. Погребняк). |
4-5 |
|
|
2 |
|
Милуємося красою землі (продовження) Слухання: Денис Січинський «Чом, чом, земле моя», Ігор Шамо «Три поради». Виконання: «У ритмі серця» (музика Руслани Лижичко, вірші Сашка Положинського). |
8-9 |
|
|
3 |
|
Мистецтво крізь віки Слухання: НАОНІ. Старовинні українські народні інструменти – кобза, колісна ліра. Антоніо Вівальді. «Гроза» із сюїти «Пори року». Горлиця- АРТ Vivaldi. Storm (соло – цимбали). Виконання: «Весела пісенька» (музика та вірші І. Танчак). |
12-13 |
|
|
4 |
|
Мистецтво крізь віки (продовження) Слухання: Йоганн Себастьян Бах. Прелюдія до мажор з «Добре темперованого клавіру». Гра на «піаніно» ногами. Виконання: «Мова барвінкова» (музика М. Жабляк, вірші Ю. Драгун). |
16-17 |
|
|
5 |
|
Повторення та закріплення вивченого матеріалу |
|
|
|
6 |
|
Мистецтво та здоров’я НЗААТУ ім. П. Вірського. Концертний виступ і репетиція. Виконання: «Гопак» (музика О. Злотника, вірші Л. Ямкового). Руханка «Гопак». |
20-21 |
|
|
7 |
|
Мистецтво та здоров’я (продовження) Виконання сучасних танців. Руханка «Baby Shark – Українська версія». Темп. Виконання: Танцювальна композиція «Рок-н-рол». |
24-25 |
|
|
8 |
|
У дружному слов’янському колі Мазурка. Полька. Виконання: «Полька» (музика і вірші народні). Чеська полька. |
28-29 |
|
|
9 |
|
У дружному слов’янському колі (продовження) Болгарський танець. Білоруський танець «Крижачок». Білоруська колиханка. Болгарська колискова. Ритм. Виконання:«Бульба» Білоруська народна пісня-танець |
32-33 |
|
|
10 |
|
На гостину до угорців, румунів і молдован Слухання: Ференц Ліст «Угорська рапсодія № 2». Йоганнес Брамс «Угорський танець № 5». Виконання: «Чардаш» Угорський народний танець. |
36-37 |
|
|
11 |
|
На гостину до угорців, румунів і молдован (продовження) Молдовеняска (ансамбль «Жок»). Румунський танець «Інвертіта». Музичні інструменти. Виконання мелодій на тексти угорських народних пісень. |
40-41 |
|
|
12 |
|
Повторення та закріплення вивченого матеріалу |
|
|
|
13 |
|
Національні мотиви в мистецтві кримських татар та греків Слухання: Кримськотатарська колискова. Народна пісня у виконанні Джамали. Танець «Емір Джелял Хайтармаси». Виконання: «Дружба і достлук» (музика Л. Джемалядінової, вірші М. Пугач, Л. Джемалядінової, Н. Кононенко). |
44-45 |
|
|
14 |
|
Національні мотиви в мистецтві кримських татар та греків (продовження) Перегляд: Ольвія, Херсонес. Мікіс Теодоракіс. «Сиртакі». Будова сцени. |
48-49 |
|
|
15 |
|
Повторення та закріплення вивченого матеріалу. |
|
|
|
16 |
|
Повторення та закріплення вивченого матеріалу. Перевір свої досягнення. |
|
|
|