Музичне мистецтво (1 год.)
2 семестр
№ з/п |
№ з/п |
Тема уроку |
Ст. |
Дата |
Прим. |
17 |
|
Подорожі країнами та континентами Подорож до Німеччини та Австрії Слухання: Людвіг ван Бетховен «До Елізи». Йоганн Себастьян Бах «Анданте». Виконання: «Сніг» (музика та вірші Д. Пташинської) |
54-55 |
|
|
18 |
|
Подорож до Німеччини та Австрії (продовження) Віденський бал. Йоганн Штраус «Вальс». Слухання: Вольфганг Амадей Моцарт «Маленька нічна серенада». IV ч. (Рондо). Виконання: Робота в парах: ритмічна імпровізація у формі рондо. |
58-59 |
|
|
19 |
|
Повторення вивченого матеріалу |
|
|
|
20 |
|
Франція та Англія – країни паліців, театрів, музеїв Перегляд: Жан Філіпп Рамо. «Менует». Поль Моріа «Менует». Виконання: «Пастух» Французька народна пісня. Слухання: Вольфганг Амадей Моцарт. Варіації на тему французької народної пісні «Пастух». |
62-63 |
|
|
21 |
|
Франція та Англія – країни паліців, театрів, музеїв (продовження) Гаррі Грегсон – Вільямс. Музика з к/ф «Хроніки Нарнії». Джон Вільямс. Музика з к/ф «Гаррі Поттер і філософський камінь». Виконання: «Хлоп! Хлоп!» Англійська пісня – гра. |
66-67 |
|
|
22 |
|
Мандрівка до сонячної Італії та Іспанії Карло Мюньє «Баркарола». Микола Лисенко «Баркарола». Виконання: «Промінчик» (музика й вірші Н.Май) |
70-71 |
|
|
23 |
|
Мандрівка до сонячної Італії та Іспанії (продовження) Слухання: Ісаак Альбеніс «Легенда». Мануель де Фалья «Ночь в садах Іспанії». Перегляд: М/ф «Моріс Равель «Болеро»». Виконання: Ритм болеро. Інструменти симфонічного оркестру |
74-75 |
|
|
24 |
|
Скандинавія – суворий і загадковий край Перегляд: Едвард Гріг Сюїта «Пер Гюнт»: «Ранок», «У печері гірського короля». Виконання: «Треба мріяти завжди» (музика О. Янушкевич, вірші Н. Погребняк) |
78-79 |
|
|
25 |
|
Скандинавія – суворий і загадковий край (продовження) Перегляд: Едвард Гріг Сюїта «Пер Гюнт»: «Сольвейг», «Анітра». Виконання: Шведська дитяча пісня. |
82-83 |
|
|
26 |
|
Повторення вивченого матеріалу |
|
|
|
27 |
|
Мистецькі візерунки з теплих країв Слухання: Ревазо Лагідзе «Тбілісо». Перегляд: Грузинські танці «Лезгінка», «Хорумі». Виконання: «Курчатка» Музика Г.Гусейнлі, вірші Т.Муталібова |
86-87 |
|
|
28 |
|
Мистецькі візерунки з теплих країв (продовження) Слухання: Микола Римський-Корсаков «Арія індійського гостя з опери «Садко». Перегляд: Індійський танець. Виконання: «Зелене слоненя» (музика І.Кириліна, вірші О. Вратарьова) |
90-91 |
|
|
29 |
|
Східні мотиви Слухання: Микола Римський-Корсаков. Сюїта «Шехерезада». Виконання: «Казковий світ» (музика М.Ведмедері, вірші Н.Бонь) |
94-95 |
|
|
30 |
|
Східні мотиви (продовження) Перегляд: Дзьо Хісайсі. Вальс «Карусель життя» з м/ф «Ходячий замок». М/ф «Віолончеліст Госю», «Золота струна». П.Чайковський . Слухання: Китайська народна мелодія. Китайський танець «Чай». Виконання: «Гібікус» |
98-99 |
|
|
31 |
|
Ритми й кольори Америки та Африки Слухання: Клод Дебюссі «Ляльковий кек-уок». Виконання: Гра «Відгадай мультфільм за піснею». «Дитячий джаз» Музика І.Хрисаніді |
102-103 |
|
|
32 |
|
Ритми й кольори Америки та Африки (продовження) Перегляд: Музичні інструменти Африки. Виконання: «Чунга-чанга» (музика В.Шаїнського, текст М.Демків). |
106-107 |
|
|
33 |
|
Місто майбутнього Слухання: Ігор Поклад «Чарівна скрипка». Виконання: «Танець дружби» (музика М.Балеми, вірші П.Карася) |
110-111 |
|
|
34 |
|
Повторення вивченого матеріалу |
|
|
|
35 |
|
Підсумковий урок за рік. Перевіряємо свої знання. |
|
|
|