Музичне мистецтво
(2 клас НУШ. Індивідуальне навчання. 0,25 години на тиждень)
Мистецтво : підруч. для 2-го кл. закл. заг. серед. освіти /
Л.М. Масол , О.В. Гайдамака, О.М. Колотило. – Київ : Генеза, 2019. – 112с. : іл.
№ |
Тема уроку |
Дата |
Примітки |
І СЕМЕСТР |
|||
Пори року у мистецтві |
|||
1 |
Прощавай, веселе літечко. К. Меладзе «Квітка-душа». Ноти. Правила співу. |
|
|
2 |
Звуки та кольори природи. Нотна грамота. Скрипковий ключ. Українська народна пісня «Пішли діти в поле» |
|
|
3 |
Осінні перетворення. Програмна музика. Музичний цикл. |
|
|
4 |
Хмарки-чарівниці, невтомні мандрівниці. Музичний пейзаж. Звуки різної тривалості, записування їх нотами. М. Чембержі. «Хмаринка». |
|
|
5 |
Ритми осіннього дощу. Штрихи і паузи в музиці. Легато і стакато. В. Косенко «Дощик». |
|
|
6 |
Про що розповів натюрморт. Календарно-обрядові пісні. Гра «Картина оживає». К. Хачатурян Балет «Цибулино» фрагмент |
|
|
7 |
Про що розповів натюрморт. Українська народна пісня «Женчичок-бренчичок». Проплескування ритму гопака. |
|
|
8 |
Троїсті музики. Звукоряд. Нотний стан. Народні музичні іструменти. Ансамбль. Л. Колодуб. «Троїсті музики» |
|
|
9 |
Як сопілка флейтою стала. Тембр. Нотна грамота. В. Кирейко. Награвання Лукаша з опери «Лісова пісня» |
|
|
10 |
Для кожного звіра і птаха в казці свої голоси. Струнна група інструментів оркестру. С. Прокоф’єв. Симфонічна казка «Петрик і вовк». |
|
|
11 |
Для кожного звіра і птаха в казці свої голоси. Дерев’яні духові інструменти. С. Прокоф’єв. Симфонічна казка «Петрик і вовк». |
|
|
12 |
Для кожного звіра і птаха в казці свої голоси. Звукоряд. Нотний стан. Симфонічна казка. (продовження). Мідні духові та ударні інструменти. |
|
|
13 |
Зимові свята. Українські колядки та щедрівки А. Вівальді. Цикл «Пори року». Зима.
|
|
|
14 |
Зимові етюди. Етюд. Такт. Розмір. Ф. Ліст. Юнацький етюд№3 12 «Заметіль». Поспівка «Летять, летять сніжинки» |
|
|
15 |
Зимові захоплення та спорт. Тривалості нот і пауз. В. Косенко «Скакалка». |
|
|
Музичне мистецтво
(2 клас НУШ. Індивідуальне навчання. 0,25 години на тиждень)
Мистецтво : підруч. для 2-го кл. закл. заг. серед. освіти /
Л.М. Масол , О.В. Гайдамака, О.М. Колотило. – Київ : Генеза, 2019. – 112с. : іл.
№ |
Тема уроку |
Дата |
Примітки |
ІІ СЕМЕСТР |
|||
Природи мова кольорова |
|||
16 |
Карнавал тварин. Сен-Санс цикл «Карнавал тварин». Слон. Королівський марш Лева. |
|
|
17 |
Карнавал птахів. К. Сен-Санс цикл «Карнавал тварин». Півень і кури. Зозуля в хащі лісу. Лебідь. |
|
|
18 |
Подорож до далеких країн. Клавішні інструменти. К. Сен-Санс цикл «Карнавал тварин». Кенгуру. Акваріум. |
|
|
19 |
Космічна подорож. Т. Ньюман «Зоряний корабель «Авалон»» |
|
|
20 |
Завітаймо до театру. Оперний театр. М. Лисенко опера-казка «Коза-Дереза» |
|
|
21 |
Пори року зустрічаються. П. Чайковський цикл «Пори року». |
|
|
22 |
Пори року зустрічаються. О. Янушкевич, М. Ясакова «Весняні котики». Створення весняної заклички |
|
|
23 |
Наша рідна Україна, мов веснянка солов’їна. Українські народні музичні інструменти. Веснянки. |
|
|
24 |
Квіткові фантазії. «Віночок українських народних пісень» |
|
|
25 |
Квіткові фантазії. М. Ведмедері, В. Верховень «Віночок». Виконання танцювальних рухів до пісні. |
|
|
26 |
Ритми життя в мистецтві. Е. Гріг «Ранок» (із сюїти «Пер Гюнт»); С. Прокоф’єв «Вечір» |
|
|
27 |
Ритми життя в мистецтві. Концерт. Слухання: А. Вівальді «Весна. Літо» (із циклу концертів «Пори року»). |
|
|
28 |
Рекламуємо красиве і корисне. Музика в рекламі. Поль Моріа «Така-Таката». |
|
|
29 |
Мистецька подорож до Європи. Полька - чеський народний танець. Характер танцю. |
|
|
30 |
Мистецька подорож до Європи. А. Олєйніков, К. Орлов «We can fly». |
|
|
31 |
Перевір свої досягнення. Завдання Лясольки. Узагальнення і систематизація знань учнів |
|
|
32 |
Перевір свої досягнення.. Завдання Лясольки та Барвика. |
|
|
33 |
Узагальнення і систематизація знань учнів |
|
|
34 |
Підсумковий урок. |
|
|