Німецька мова (6-й рік навчання, рівень стандарту) : підруч. для 10 кл. закл. загал. серед. освіти / С. І. Сотникова, Г. В. Гоголєва. — Харків : Вид-во «Ранок», 2018. — 208 с.:іл.
Календарно-тематичне планування з німецької мови у 10 класі за підручником С.І Сотникова,Г.В.Гоголєва,2018
(6й рік навчання) 2 години на тиждень нова програма
№ |
Дата |
Підтема |
Граматичний матеріал |
Лексичний матеріал |
Читання |
Аудіювання |
Говоріння |
Письмо |
Домашнє завдання |
Очікувані результати |
Lebensweise
1. |
|
Sommererholung |
Вживання та утворення Perfekt Впр.3,с.7 |
С.6 Впр.1,с.6 |
|
Впр.4(а)с.7 |
Впр2,с.6 Впр.4(в),с.7 |
РЗ |
Впр.7,с.8 |
Читати і розуміти тексти про різні види відпочинку, замітки про пропозиції проведення вільного часу; сприймати на слух і розуміти діалоги про здоровий спосіб життя; описувати своє повсякдення; розповідати про відпочинок та проведення вільного часу влітку; вести розмову про незвичні види відпочинку; давати поради щодо здорового способу життя; говорити про хобі і захоплення молоді, вести переписку з друзями; писати замітку про себе на інтернет форумі; виконувати проєкт про українські молодіжні організації; формувати навички читання з повним розумінням змісту тексту, аудіювання, письма, монологічного й діалогічного мовлення
|
2. |
|
Erholung alternativ |
Вживання та утворення Perfekt
|
С.9 |
Впр.3(в),с.10 Впр.4,с.11 |
Впр1,с.9 |
Впр2,с.9 Впр.3(а),с.10 |
РЗ |
Впр.6,с.11 |
|
3. |
|
Pfadfinder |
|
С.12 |
Впр3,с.12 |
Впр1,с.12 |
Впр2,с.12 Впр4,с.14 |
РЗ |
Впр5,с.14 |
|
4. |
|
Mein Alltag |
Кількісні числівники (повторення) |
С.15 О котрій годині? |
Впр.5,с.17 |
Впр1,3,с.15 |
Впр.2,с.15 Впр.4,с.16 |
РЗ |
Впр.6,с.17 |
|
5. |
|
In der Freizeit Wofür interessierst du dich? |
Prominal- аdverbien Впр.4,с.22 Впр4(в),с.23 |
С.18 С.21 |
Впр.4,с.19 Впр.3(а)с21 |
Впр.2(в),с.18 Впр.1,с.21 Впр.3(в),с.22 |
Впр.1,2(а,с), с.18 впр.5,с.20 |
Впр.3,с.19 РЗ РЗ |
Впр.6,с.20 РЗ Впр.8,с.23 |
|
6. |
|
Was machst du in deiner Freizeit? |
Prominal- аdverbien РЗ |
С.24 |
Впр.4,с.25 |
Впр1,3,с.24 |
Впр1(в),2с24 Впр5,с.25 |
РЗ |
Впр.6,с.25 |
|
7. |
|
Brieffreunde |
|
С.26 |
Впр3,с.26 |
Впр1,с.26 |
Впр2,с.26 Впр4,с.27 |
Впр.5,с.27 |
Впр7,с.27 |
|
8. |
|
Hobby und Beruf |
|
С.28 |
Впр.3(в)с29 |
Впр1,с.28 |
Впр.4(а,в)с30 |
РЗ |
Впр.6,с.30 |
|
9. |
|
Gesunde Lebensweise |
|
С.31 |
Впр.4,с.32 |
Впр1,с.31 |
Впр.1(в),2 с.31 Впр.3,с.32 Впр.5,6,7,с.33 |
РЗ |
Впр8,с.33 |
|
10. |
|
Wiederholung |
|
|
|
|
Впр1,2,с.34 |
|
Впр3,с.34 |
Schulleben
11. |
|
Die Schule und ich |
|
С.37 |
Впр.4,с.38 |
Впр.1,с.37 Впр.6,с.39 |
Впр.2,3,с.37 Впр.5,7,с.39 |
РЗ |
Впр.8,39 |
Читати і розуміти тексти та емейли про школу і шкільне життя; сприймати на слух і розуміти діалоги про шкільне життя; описувати свою школу; розповідати про шкільну систему в Україні та в Німеччині; розповідати про роль школи в своєму житті; дискутувати з однолітками про переваги і недоліки оцінок в школі; робити презентацію про школу в Україні; вести інтерв’ю про обмін студентів; писати замітку про свій клас на інтернет форумі; формувати навички читання з повним розумінням змісту тексту, аудіювання, письма, монологічного й діалогічного мовлення
|
12. |
|
Wozu braucht man Schulen |
Finalsätze mit der Konjuktion „damit“ Infinitivgruppen „um…zu+ Infinitiv“ Впр.4,с.41 Впр.5(в),с.41 |
С.40 |
Впр.3,с.40 |
Впр.1,с.40 |
Впр.1(в),2,с.40 |
Впр.5(а),с.41 |
РЗ Впр.6,с.41 |
|
13. |
|
Schulen in Deutschland |
|
С.42 |
Впр.3,с.43 |
Впр1,с.42 Впр4,с.43 |
Впр1(в),2,с.42 |
РЗ |
Впр.5,с.43 Впр3,с.43 (переказ) |
|
14. |
|
Das ist unsere Schule |
|
С.44 |
Впр4,с.45 |
Впр1,с.44 |
Впр2,3,с.44 Впр.5,с.46 |
РЗ |
Впр6,с.46 |
|
15. |
|
Schulräume und Veranstaltungen |
|
С.47 |
Впр.3,с.47 |
Впр.1,с.47 |
Впр.2,с.47 Впр4,с.49 |
Впр.5,с.49 РЗ |
Впр.6,с.49 |
|
16. |
|
Der Schüleraustausch Sprachreisen |
Präteritum und Perfektformen der Verben |
С.50 |
Впр.4(а),5,с.51 |
Впр.1,с.50 Впр.4(в),с.51 |
Впр.2,3,с.50 Впр6,с.52 |
РЗ |
Впр.7,с.52 |
|
17. |
|
Schulpersonal |
|
С.55 |
Впр.5,с.56 |
Впр.1,3с.55 |
Впр.2,4с.55 |
РЗ |
Впр.6,с.56 |
|
18. |
|
Wozu braucht man Schulnoten? |
|
С.57 |
Впр.4,с.58 |
Впр1,с.57 |
Впр.1(в),2,3, с.57 впр.5,с.59 |
РЗ |
Впр.6,с.59 |
|
19. |
|
Wiederholung |
|
|
|
|
Впр.4,с.61 |
РЗ |
|
Bibliothek
20. |
|
In der Bibliothek |
|
С.63 |
|
Впр.1,с.63 |
Впр.2,3,с.63 Впр.4,с.64 |
Впр.5,с.64 |
Впр.6,с.64 |
Читати і розуміти тексти та листи про бібліотеку, улюблених авторів, анотації про книгу; сприймати на слух і розуміти повідомлення на тему «Бібліотека»; описувати свою шкільну бібліотеку; розповідати про те, як часто, коли, які книги береш у бібліотеці; розповідати про літературні жанри, авторів і їх книги; радити одноліткам прочитану книгу; вести опитування щодо уподобань однолітків; писати коментар про улюблені книги, героїв книг своїх однокласників; писати замітку про авторів,книги,героїв на інтернет форумі; формувати навички читання з повним розумінням змісту тексту, аудіювання, письма, монологічного й діалогічного мовлення
|
21. |
|
Eine Bibliothek stellt sich vor |
Substantivierte Adjektive Впр.4,с.66 |
С.65 |
Впр.3,с.66 |
Впр.1,с.65 |
Впр.2,с.65 |
Впр.5,с.67 |
Впр.5(в)с67 Впр.6,с.67 |
|
22. |
|
Unsere Schulbibliothek |
|
С.68 |
Впр.3,с.69 |
Впр.1,с.68 |
Впр.2,с.68 |
Впр.4,6,с70 |
Впр.7,с.70 |
|
23. |
|
Literarische Gattungen |
|
С.71 |
Впр.4,с.72 |
Впр.1,с.71 |
Впр.2,с.71 Впр.3,5с.72
|
РЗ |
Впр.6,с.72 |
|
24. |
|
Bekannte Autoren und ihre Bücher |
|
С.73 |
|
Впр.1,с.73 |
Впр.2,3,с.73 Впр.4,с.74 |
РЗ |
Впр.5,с.74 Підготувати прецентацію |
|
25. |
|
Lieblingshelden |
|
С.75 |
Впр.5,с.76 |
Впр.1,с.75 Впр.2(в),с.75 |
Впр.2(а),с75 Впр.3,4.с.76 |
|
Впр.6,с.76 |
|
26. |
|
Meine Lieblingsautoren und Bücher |
|
С.77 |
Впр.5,с.78 |
Впр.4,с.77 |
Впр.1,2,3,с.77 Впр.6,с.78 |
РЗ |
Впр.7,с.78 |
|
27. |
|
Wiederholung |
|
|
|
|
Впр.2,с.79 |
Впр.3,с.79 |
Впр.4,с.80 |
|
28. |
|
Контроль письма |
|
|
Текст для дом.читання + завдання |
|
|
|
|
|
29.
|
|
Контроль говоріння |
|
|
|
|
Test Sprechen |
|
Повторити лексичний матеріал |
|
30. |
|
Контроль аудіювання |
|
|
|
Test Hören |
|
|
Повторити вивчений матеріал |
|
31. |
|
Контроль читання |
|
|
Test Lesen |
|
|
|
Підготувати повідомлення «Winter und meine Winterferien» |
|
32. |
|
Практикум усного мовлення |
|
|
|
|
Повідомлення учнів,діалогічне мовлення |
|
|
|