Календарно-тематичне планування з німецької мови для 10 класу (рівень стандарту) до підручника "Німецька мова 10" автори Сотникова С.І, Гоголєва Г.В.
№ з/п |
Дата |
Очікуваний результат |
Тематика |
Інтегровані змістові лінії |
Мовний інвентар |
Домашнє завдання |
|||||||||||
Екологічна безпека та сталий розвиток |
Громадянська відповідальність |
Здоров’я і безпека |
Підприємливість та фінансова грамотність |
Лексика |
Граматика |
||||||||||||
Тема № 1. Я, моя родина, мої друзі |
|||||||||||||||||
1 |
04.09 |
Учні розповідатимуть про |
Я, моя родина, мої друзі . Дозвольте представитись. Введення нової лексики з теми.
|
|
|
Ілюструє необхідність здорового способу життя на прикладі своєї родини |
|
Впр. 1 (с. 4) |
Минулий час Perfekt (повторення).
|
Впр. 4 (с. 5); |
|||||||
2 |
07.09
|
вмітимуть висловлювати власну думку, свої почуття і емоції |
Почуття і емоції. Розвиток навичок діалогічного мовлення. |
|
|
|
|
Впр. 1 (с. 6) |
Deklination der Adjektive auf -a, -е, -er, -el
|
Впр. 5 (с. 7) |
|||||||
3 |
11.09 |
Порівнюватимуть свої захоплення з своїми однокласниками |
Ми такі різні. Ведення діалогу за темою. Навчання усному розумінню прочитаного. |
|
Наводить приклади взаємодопомоги оточуючим |
|
|
Впр. 1 (с. 9) |
Deklination der Adjektive auf -a, -е, -er, -el
|
Впр. 4 (с. 10) |
|||||||
4 |
14.09 |
розповідати про |
Мої друзі. Прийменники з родовим відмінком. |
|
|
|
Демонструє розуміння цінності праці для досягнення добробуту |
Впр. 1 (с. 13) |
Прийменники з родовим відмінком |
Впр.7 (с.15) |
|||||||
5 |
18.09 |
писатимуть оголошення, електронні листи для пошуку друзів |
Ми шукаємо друзів. Визначення понять. Монологічне мовлення. |
|
Розповідає про розподіл обов’язків між однолітками |
|
|
Впр. 1 (с. 16) |
|
Впр.3 (с.17) |
|||||||
6 |
21.09 |
розповідати про |
Наш вільний час. Робота над лексикою. |
Пояснює необхідність прибирання за собою під час відпочинку |
|
|
|
Впр. 1 (с. 19) |
Deklination der Adjektive auf -a, -е, -er, -el
|
Написати розповідь про свій вільний час |
|||||||
7 |
25.09
|
тренуватимуть навички усного мовлення, розвиватимуть творчі здібності |
Проектна робота. Монологічне мовлення. Презентація і захист проектів |
|
|
|
|
|
|
Підгот. до контрольної |
|||||||
8 |
28.09 |
перевірять свої знання і вміння з теми |
Контрольна робота. |
|
|
|
|
|
|
Повторити вивчене |
|||||||
Тема № 2. Спорт і дозвілля
|
|||||||||||||||||
9 |
02.10 |
Учні розповідатимуть про свої захоплення, писатимуть повідомлення про себе |
Спорт і дозвілля. Це ми робимо охоче. Введення нової лексики з теми.
|
|
|
|
Дає поради щодо техні-ки безпеки під час спор-тивних за-нять і зма-гань. |
Впр. 1 (с. 25) |
|
Впр. 3 (с. 26) |
|||||||
10 |
05.10 |
розповідати про |
Улюблені види спорту. Монологічне мовлення. |
|
Обговорює шкільні правила |
|
|
Впр. 1 (с. 28) |
Demonstrativpronomen –dieser
|
Впр. 4b (с. 29) |
|||||||
11 |
09.10 |
розповідати про |
Мій улюблений вид спорту. Діалогічне мовлення. |
|
|
|
|
Впр. 4 (с. 29) |
Demonstrativpronomen –jener
|
Написати про свій улюблений вид спорту |
|||||||
12 |
12.10 |
тренуватимуть навички усного мовлення про спорт і здоров’я |
Спорт і здоров’я. Розширення словникового запасу з теми. |
|
|
|
|
Впр. 1 (с. 31) |
Demonstrativpronomen –solcher
|
Впр. 4b (с. 33) |
|||||||
13 |
16.10 |
вмітимуть розказувати про відомих спортсменів |
Відомі спортсмени. Робота над граматикою. |
|
Висловлює повагу до спортсменів з обмеженими можливостями |
|
|
Впр. 1 (с. 34) |
|
Впр. 7 (с. 37) |
|||||||
14 |
19.10 |
розповідати про |
Спортивні змагання. Розвиток навичок діалогічного мовлення. |
|
|
Формулює правила безпеки під час занять спортом
|
|
Впр. 1 (с. 38) |
Вказівний займенник «dieser» |
Впр. 5 (с. 40) |
|||||||
15 |
23.10 |
розповідати про |
Незвичайні види спорту. Робота над текстом. |
|
|
|
|
Впр. 1 (с. 42) |
|
Підгот. проект |
|||||||
16 |
26.10 |
працювати над проектом, закріпити набуті мовні й мовленнєві вміння та навички |
Проектна робота « Мій вільний час». Систематизація лексики з теми. |
|
|
|
|
|
|
Повторити лексику з теми |
|||||||
Тема № 3. Харчування |
|||||||||||||||||
17 |
06.11 |
Учні вмітимуть називати типові продукти харчування для сніданку, обіду і вечері. |
Апетит приходить під час їжі. Введення нової лексики з теми. |
|
|
Обговорює харчові звички підлітків |
|
Впр. 1 (с. 48) |
Підрядне речення
|
Впр. 4 (с. 49); |
|||||||
18 |
09.11 |
Аргументувати свій вибір, повідомляти про українські страви |
Українські національні страви. Робота над текстом. |
|
|
Наводить |
|
Впр. 1 (с. 50) |
Типи речень
|
Впр. 6 (с. 51) |
|||||||
19 |
13.11 |
порівнюватимуть звички щодо їжі у різних народів |
Звички щодо їжі в інших народів. Робота над отриманою інформацією. |
|
|
Обговорює особливості харчування у підлітковому віці |
|
Впр. 1 (с. 52) |
Складне речення |
Впр. 4 (с. 53) |
|||||||
20 |
16.11 |
описувати німецькі страви та смаки німців |
Німецькі звички щодо їжі. Монологічне мовлення з теми. |
|
|
|
|
Впр. 1 (с. 54) |
Підрядне речення зі сполучником «weil» |
Впр. 6 (с. 55) |
|||||||
21 |
20.11 |
відстоюватимуть власну думку щодо смаків, тренуватимуть навички говоріння |
Про смаки не сперечаються. Висловлення припущень. Обґрунтування думки. |
|
|
|
Співвідносить власні потреби з можливостями сімейного бюджету |
Впр. 1 (с. 56) |
|
Впр. 5, 6 (с. 58); |
|||||||
22 |
23.11 |
висловлювати власну думку щодо здорового харчування, розповідати про шкідливу їжу, використовуючи подану інформацію
|
Здорова їжа. Шкідлива їжа. Монологічне мовлення. Систематизація лексики. |
Обговорює участь у заходах за здоровий спосіб життя |
|
Впорядковує власний робочий день з дотриманням здорового способу життя |
|
Впр. 1 (с. 59) |
Die Satzreihe
|
Написати твір «За чи проти фаст фуду» |
|||||||
23 |
27.11 |
перевірять свої знання і вміння з теми |
Контрольна робота |
|
|
|
|
|
|
Повторити лексику з теми |
|||||||
Тема № 4. Шкільне життя |
|||||||||||||||||
24 |
30.11 |
розповідати про |
Школа і ми. У школі. Введення нової лексики з теми. |
|
|
Впорядковує власний робочий день з дотриманням здорового способу життя |
|
Впр. 1 (с. 64) |
Die Satzreihe
|
Підгот. до аудіювання |
|||||||
25 |
04.12 |
перевірять свої знання і вміння сприймати інформацію на слух |
Контроль аудіювання |
|
|
|
|
|
|
Підгот. до контролю письма |
|||||||
26 |
07.12 |
перевірять свої знання і вміння з письма |
Контроль письма |
|
|
|
|
|
|
Підгот. до контролю читання |
|||||||
27 |
11.12 |
перевірять свої знання і вміння з читання |
Контроль читання |
|
|
|
|
|
|
Підгот. до контролю говоріння |
|||||||
28 |
14.12 |
перевірять свої знання і вміння усного мовлення |
Контроль говоріння |
|
|
|
|
|
|
Повторити лексику |
|||||||
29 |
18.12 |
розповідати про улюблені шкільні предмети й ті, що не подобаються, обґрунтовуючи свою думку, проводити серед однокласників опитування за темою |
Дорога до школи. Діалогічне мовлення з теми. |
|
|
Впорядковує робочий день з дотриманням здорового способу життя |
|
Впр. 1 (с. 68) |
|
Описати свою школу |
|||||||
30 |
21.12 |
висловлювати свою думку щодо навчання по обміну |
Навчання по обміну. Розвиток техніки читання. |
|
Обговорює шкільні правила |
|
|
Впр. 1 (с. 71) |
Підрядне речення часу |
Опрацювати текст стор.74 |
|||||||
31 |
28.12 |
висловлювати власну думку щодо навчання за кордоном, проводити опитування за темою |
Навчання за кордоном. Систематизація лексики з теми. |
|
Демонструє розуміння потреби вчитися за кордоном |
|
|
Впр. 1 (с. 74) |
|
Повторити вивчений матеріал |
|||||||