5 березня о 18:00Вебінар: Дизайн продуктивного уроку біології

Календарне планування з німецької мови

Про матеріал

Календарно-тематичне планування з німецької мови для 10 класу (рівень стандарту) до підручника "Німецька мова 10" автори Сотникова С.І, Гоголєва Г.В.

Перегляд файлу

 

 

 

 

з/п

 

 

 

 

Дата

 

 

 

 

Очікуваний результат

 

 

 

 

Тематика

Інтегровані змістові лінії

Мовний інвентар

 

 

 

 

Домашнє завдання

Екологічна безпека та сталий розвиток

Громадянська відповідальність

Здоров’я і безпека

Підприємливість та фінансова грамотність

Лексика

Граматика

Тема № 1. Я, моя родина, мої друзі

1

04.09

Учні розповідатимуть  про
відпочинок влітку й про
минулі канікули, розуміти інформацію в оголошеннях

Я, моя родина, мої друзі . Дозвольте представитись. Введення нової лексики з теми.

 

 

 

Ілюструє необхідність  здорового способу життя на прикладі своєї родини

 

Впр. 1

(с. 4)

Минулий час Perfekt

(повторення).

 

Впр. 4 (с. 5);

2

07.09

 

вмітимуть висловлювати власну думку, свої почуття і емоції

Почуття і емоції. Розвиток навичок діалогічного мовлення.

 

 

 

 

Впр. 1

(с. 6)

Deklination der Adjektive auf -a, -е, -er, -el

 

Впр. 5 (с. 7)

3

11.09

Порівнюватимуть свої захоплення з своїми однокласниками

Ми такі різні.  Ведення діалогу за темою. Навчання усному розумінню прочитаного.

 

Наводить приклади взаємодопомоги оточуючим

 

 

Впр. 1

(с. 9)

Deklination der Adjektive auf -a, -е, -er, -el

 

 Впр. 4

(с. 10)

4

14.09

розповідати про
дитячі та юнацькі роки, своїх старих і нових друзів

Мої друзі.  Прийменники з родовим відмінком.

 

 

 

Демонструє розуміння цінності праці для досягнення добробуту

Впр. 1

(с. 13)

Прийменники

з родовим відмінком

Впр.7 (с.15)

5

18.09

писатимуть оголошення, електронні листи для пошуку друзів

Ми шукаємо друзів.  Визначення понять. Монологічне мовлення.

 

Розповідає про розподіл обов’язків між однолітками

 

 

 Впр. 1

(с. 16)

 

Впр.3 (с.17)

6

21.09

розповідати про
вільний час, читати
повідомлення на інтернет- форумі й писати подібні
повідомлення

Наш вільний час.  Робота над лексикою.

Пояснює необхідність прибирання за собою під час відпочинку

 

 

 

Впр. 1

(с. 19)

Deklination der Adjektive auf -a, -е, -er, -el

 

Написати розповідь про свій вільний час

7

25.09

 

тренуватимуть навички усного мовлення, розвиватимуть творчі здібності

Проектна робота.  Монологічне мовлення. Презентація і захист проектів

 

 

 

 

 

 

Підгот. до контрольної

8

28.09

перевірять свої знання і вміння з теми

Контрольна робота.

 

 

 

 

 

 

Повторити вивчене

Тема № 2.  Спорт і дозвілля

 

9

02.10

Учні розповідатимуть про свої захоплення, писатимуть повідомлення про себе

Спорт і дозвілля. Це ми робимо охоче.  Введення нової лексики з теми.

 

 

 

 

Дає поради щодо техні-ки безпеки під час спор-тивних за-нять і зма-гань.

Впр. 1

(с. 25)

 

Впр. 3

(с. 26)

10

05.10

розповідати про
інтереси людини, розпитувати інших про їхні хобі й інтереси та
відповідати на такі запитання.

Улюблені види спорту.  Монологічне мовлення.

 

Обговорює шкільні правила

 

 

Впр. 1

(с. 28)

Demonstrativpronomen –dieser

 

Впр. 4b

(с. 29)

11

09.10

розповідати про
захоплення підлітків і про спільні інтереси друзів, проводити серед однокласників
опитування за темою

Мій улюблений вид спорту. Діалогічне мовлення.

 

 

 

 

Впр. 4

(с. 29)

Demonstrativpronomen –jener

 

 Написати про свій улюблений вид спорту

12

12.10

тренуватимуть навички усного мовлення про спорт і здоров’я

Спорт і здоров’я.  Розширення словникового запасу з теми.

 

 

 

 

Впр. 1

(с. 31)

Demonstrativpronomen –solcher

 

Впр. 4b

(с. 33)

13

16.10

вмітимуть розказувати про відомих спортсменів

Відомі спортсмени. Робота над граматикою.

 

Висловлює повагу до спортсменів з обмеженими можливостями

 

 

Впр. 1

(с. 34)

 

Впр. 7

(с. 37)

14

19.10

розповідати про
змагання, проводити серед
однокласників опитування за темою й коментувати його
результати.

Спортивні змагання. Розвиток навичок діалогічного мовлення.

 

 

Формулює правила безпеки під час занять спортом

 

 

Впр. 1

(с. 38)

Вказівний за­йменник «dieser»

Впр. 5

(с. 40)

15

23.10

розповідати про
незвичайні хобі людей, розуміти інформацію в оголо-шеннях

Незвичайні види спорту. Робота над текстом.

 

 

 

 

Впр. 1

(с. 42)

 

Підгот. проект

16

26.10

працювати над проектом, закріпити набуті мовні й мовленнєві вміння та навички

Проектна робота « Мій вільний час». Систематизація лексики з теми.

 

 

 

 

 

 

Повторити лексику з теми

Тема № 3. Харчування

17

06.11

Учні вмітимуть називати типові продукти харчування для сніданку, обіду і вечері.

Апетит приходить під час їжі. Введення нової лексики з теми.

 

 

Обговорює харчові звички підлітків

 

Впр. 1

(с. 48)

Підрядне речення

 

Впр. 4 (с. 49);

18

09.11

Аргументувати свій вибір, повідомляти про українські страви

Українські національні страви. Робота над текстом.

 

 

Наводить
приклади
збалансованості
власного раціону.

 

Впр. 1

(с. 50)

Типи речень

 

Впр. 6

(с. 51)

19

13.11

порівнюватимуть звички щодо їжі у різних народів

Звички щодо їжі в  інших народів. Робота над отриманою інформацією.

 

 

Обговорює особливості харчування у підлітковому віці

 

Впр. 1

(с. 52)

Складне речення

Впр. 4

(с. 53)

20

16.11

описувати німецькі страви та смаки німців

Німецькі звички щодо їжі. Монологічне мовлення з теми.

 

 

 

 

Впр. 1

(с. 54)

Підрядне речення

зі сполучником

«weil»

Впр. 6

(с. 55)

21

20.11

відстоюватимуть власну думку щодо смаків, тренуватимуть навички говоріння

Про смаки не сперечаються. Висловлення припущень. Обґрунтування думки.

 

 

 

Співвідносить власні потреби з можливостями сімейного бюджету

Впр. 1

(с. 56)

 

Впр. 5, 6 (с. 58);

22

23.11

висловлювати власну думку щодо здорового харчування, розповідати про

шкідливу їжу, використовуючи подану інформацію

 

Здорова їжа. Шкідлива їжа. Монологічне мовлення. Систематизація лексики.

Обговорює участь у заходах за здоровий спосіб життя

 

Впорядковує власний робочий день з дотриманням здорового способу життя

 

Впр. 1

(с. 59)

Die Satzreihe

 

 Написати  твір «За чи проти фаст фуду»

23

27.11

перевірять свої знання і вміння з теми

Контрольна робота

 

 

 

 

 

 

Повторити лексику з теми

Тема № 4. Шкільне життя

24

30.11

розповідати про
роль школи в житті людини,
використовуючи складні речення

Школа і ми. У школі. Введення нової лексики з теми.

 

 

Впорядковує власний робочий день з дотриманням здорового способу життя

 

Впр. 1

(с. 64)

Die Satzreihe

 

Підгот. до аудіювання

25

04.12

перевірять свої знання і вміння сприймати інформацію на слух

Контроль аудіювання

 

 

 

 

 

 

Підгот. до контролю письма

26

07.12

перевірять свої знання і вміння з письма

Контроль письма

 

 

 

 

 

 

Підгот. до контролю читання

27

11.12

перевірять свої знання і вміння з читання

Контроль читання

 

 

 

 

 

 

Підгот. до контролю говоріння

28

14.12

перевірять свої знання і вміння усного мовлення

Контроль говоріння

 

 

 

 

 

 

Повторити лексику

29

18.12

розповідати про

улюблені шкільні предмети й ті, що не подобаються,

обґрунтовуючи свою думку, проводити серед однокласників опитування за темою

Дорога до школи. Діалогічне мовлення з теми.

 

 

Впорядковує робочий день з дотриманням здорового способу життя

 

Впр. 1

(с. 68)

 

Описати свою школу

30

21.12

висловлювати

свою думку щодо навчання по обміну

Навчання по обміну. Розвиток техніки читання.

 

Обговорює шкільні правила

 

 

Впр. 1

(с. 71)

Підрядне речення часу

Опрацювати текст стор.74

31

28.12

висловлювати власну думку щодо навчання за кордоном, проводити опитування за темою

Навчання за кордоном. Систематизація лексики з теми.

 

Демонструє розуміння потреби вчитися за кордоном

 

 

Впр. 1

(с. 74)

 

Повторити вивчений матеріал

 

docx
Додано
18 жовтня 2018
Переглядів
2122
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку