Календарно-тематичне планування уроків з образотворчого митецтва у 2 класі на 2018-2019 н. р., складене згідно з чинними «Навчальними програмами для загальноосвітніх навчальних закладів із навчанням українською мовою. 5-9 класи», затвердженими МОН молоді та спорту від 12.09.2011 р. № 1051, зі змінами згідно з наказами МОН від 29.05.2015 р. № 584, від 05.08.2016 р. № 948, від 09.08.2017 р. №1/9 436 «Про затвердження змін до навчальних програм для 5-9 класів загальноосвітніх навчальних закладів»
Календарно-тематичне планування уроків
з образотворчого мистецтва у 2 класі на 2018-2019 н. р.
Складено згідно з навчальною програмою «Мистецтво. 5 – 9 класи» , затвердженою наказом МОН молодь спорту України від 06.06.2012 р. № 664 (з урахуванням змін, затверджених наказом МОН України від 07.06.2017 № 804).
35 годин (1 година на тиждень)
з них 3 години – резервний час
(за підручником О.Калініченко, В. Сергієнко)
№ п/п |
Тема уроку |
Дата |
Мова графіки та живопису |
||
1 |
Бесіда ”Мистецтво в нашому житті”. Інструктаж з БЖД. Пропедевтичне ознайомлення з видами образотворчого мистецтва, головними засобами виразності в них. Колективна робота «Калейдоскоп літніх вражень» |
|
2 |
Початкові уявлення про графіку. Основні графічні матеріали та інструменти. «Хто у що вдягнений» |
|
3 |
Засоби виразності графіки:лінія, штрих, крапка, пляма. Елементарні графічні способи передавання форми та характеру поверхні зображувальних предметів. «Лісова галявина» |
|
4 |
Таємниці квіткових силуетів. Силуетно-площинне зображення квітів. Ознайомлення з технікою «гратографія» «Айстра- зоряна квітка» |
|
5 |
Чарівна палітра. Початкове уявлення про живопис «Чарівна осінь» |
|
6 |
Колір – основний засіб виразності живопису. Робота з натури. «Щедрий урожай» |
|
7 |
Основні і похідні кольори. Теплі і холодні кольори. Осінні кольори. Малювання букета осінніх квітів. |
|
8 |
Поняття про хроматичні і ахроматичні кольори. Збагачення палітри колірних відтінків. «Котики» Тематичне оцінювання. |
|
Мова скульптури, архітектури й декоративно прикладного мистецтва |
||
9 |
Елементарні поняття про скульптуру. Створення скульптури «Зайченята – лісові звірята» |
|
10 |
Поняття про об'єм і фактуру. Ліплення фігурок героїв казки «Цибуліно» |
|
11 |
Рельєф. Передавання фактури поверхні в рельєфі. Виконання з пластиліну рельєфного зображення золотої рибки |
|
12 |
Елементарне поняття про архітектуру. Основні елементи архітектурних споруд. Малювання чарівного будиночка різнокольоровими фломастерами |
|
13 |
Силуетне зображення будівель.. способи передавання просторового явища нагороджування у зображенні архітектурних об’єктів. «Казкове місто» |
|
14 |
Декоративно-прикладне мистецтво та його засоби виразності. «Тарілка для Снігуроньки» |
|
15 |
Симетрична форма та роль вісі симетрії в її побудові «Новорічна листівка» |
|
16 |
Узагальнюючий урок. Перевірка і закріплення отриманих знань. Тематичне оцінювання. «Різдвяне ангелятко» |
- |
Композиційні прийоми у графіці та живописі |
||
17 |
Роль композиції у створенні художнього твору. Композиційні засоби. Малювання гуашшю «Лижник» |
|
18 |
Пропорції та масштаб. Поняття про будову фігури людини, її складові частини. «Зимові розваги.» |
|
19 |
Таємниці композиції. Врівноважена та неврівноважена композиція. Досягнення композиційної рівноваги шляхом розташування на площині великих і малих елементів. «Хуртовина» |
|
20 |
Композиційний центр. Виділення головного в композиції «Зимова ніч» |
|
21 |
Статична і динамічна композиції. Малювання ілюстрації «Улюблений казковий герой» |
|
22 |
Способи передавання глибини простору. Малювання гуашшю улюблених фруктів. «Екзотичні фрукти» |
|
23 |
Симетрія як найпростіший композиційний засіб організації площини. Малювання композиції «Святковий букет» |
|
24 |
Використання зображувальних можливостей кольору. Поняття про колорит, колірну гаму, колірні асоціації. «Танок метеликів» |
|
25 |
Відтворення глибини простору за допомогою кольору. Створення композиції «Весна прийшла». Тематичне оцінювання. |
|
Композиційні прийоми в скульптурі та декоративно-прикладне мистецтво |
||
26 |
Розширення понять про будову тіла тварин. Відтворення особливостей будови та зовнішнього вигляду тварин під час ліплення. «Слон у зоопарку» |
|
27 |
Формування навичок створення статичного чи динамічного образу у скульптурі (круглій або рельєфі). «Дельфіни» |
|
28 |
Спрощення форми в декоративній композиції (рослини, птахи). Створення декоративних образів в об’ємі. «Декоративна квітка»
|
|
29 |
Народна іграшка. Поняття про особливості декоративного образу тварин. «Дивовижні баранці» |
|
30 |
Ознайомлення з традиціями писанкарства в Україні. Колірна гама, особливості писанок різних регіонів України. Великодні писанки |
|
31 |
Використання спрощення та ритму як засобів створення орнаменту. Види орнаменту. «Чудові візерунки» |
|
32 |
Вибір формату, виявлення головного та другорядного під час створення декоративної композиції. «Подарунок для мами» |
|
33 |
Розширення уявлень про симетричну форму. Ознайомлення з різноманітними прийомами обробки паперу: складанням, вирізуванням, гофруванням, прорізуванням, скручуванням тощо «Квіткова галявина.» |
|
34 |
Розширення уявлень про симетричну форму. Ознайомлення з різноманітними прийомами обробки паперу: складанням, вирізуванням, гофруванням, прорізуванням, скручуванням тощо «Квіткова галявина.» Тематичне оцінювання |
|
35 |
Узагальнюючий урок. «Пташка серед квітів» |
|