Календарне планування з образотворчого мистецтва 2 клас

Про матеріал

Календарно-тематичне планування уроків з образотворчого митецтва у 2 класі на 2018-2019 н. р., складене згідно з чинними «Навчальними програмами для загальноосвітніх навчальних закладів із навчанням українською мовою. 5-9 класи», затвердженими МОН молоді та спорту від 12.09.2011 р. № 1051, зі змінами згідно з наказами МОН від 29.05.2015 р. № 584, від 05.08.2016 р. № 948, від 09.08.2017 р. №1/9 436 «Про затвердження змін до навчальних програм для 5-9 класів загальноосвітніх навчальних закладів»

Перегляд файлу

Календарно-тематичне планування уроків

з  образотворчого мистецтва у 2 класі на 2018-2019 н. р.

 

Складено згідно з навчальною програмою «Мистецтво. 5 – 9 класи» , затвердженою наказом МОН молодь спорту України від 06.06.2012 р. 664 (з урахуванням змін, затверджених наказом МОН України від 07.06.2017 № 804).

 

35 годин (1 година  на тиждень)

 з них 3 години – резервний час

(за підручником О.Калініченко, В. Сергієнко)

 

№ п/п

Тема уроку

Дата

Мова графіки та живопису

1

Бесіда ”Мистецтво в нашому житті”. Інструктаж з БЖД. Пропедевтичне ознайомлення з видами образотворчого мистецтва, головними засобами виразності в них. Колективна робота «Калейдоскоп літніх вражень»

 

2

Початкові уявлення про графіку. Основні графічні матеріали та інструменти. «Хто у що вдягнений»

 

3

Засоби виразності графіки:лінія, штрих, крапка, пляма. Елементарні графічні способи передавання форми та характеру поверхні зображувальних предметів. «Лісова галявина»

 

4

Таємниці квіткових силуетів. Силуетно-площинне зобра­ження квітів. Ознайомлення з технікою «гратографія»  «Айстра- зоряна квітка»

 

5

Чарівна палітра. Початкове уявлення про живопис

«Чарівна осінь»

 

6

Колір – основний засіб виразності живопису. Робота з натури. «Щедрий урожай»

 

7

Основні і похідні кольори. Теплі і холодні кольори. Осінні кольори. Малювання букета осінніх квітів.

 

8

Поняття про хроматичні і ахроматичні кольори. Збагачення палітри колірних відтінків. «Котики» Тематичне оцінювання.

 

Мова скульптури, архітектури й декоративно прикладного мистецтва

9

Елементарні поняття про скульптуру. Створення скульпту­ри «Зайченята – лісові звірята»

 

10

Поняття про об'єм і фактуру. Ліплення фігурок героїв казки «Цибуліно»

 

11

Рельєф. Передавання фактури поверхні в рельєфі. Вико­нання з пластиліну рельєфного зображення золотої рибки

 

12

Елементарне поняття про архітектуру. Основні елементи архітектурних споруд. Малювання чарівного будиночка різнокольоровими фломастерами

 

13

Силуетне зображення будівель.. способи передавання просторового явища нагороджування у зображенні архітектурних об’єктів. «Казкове місто»

 

14

Декоративно-прикладне мистецтво та його засоби вираз­ності. «Тарілка для Снігуроньки»

 

15

Симетрична форма та роль вісі симетрії в її побудові «Новорічна листівка»

 

16

Узагальнюючий урок. Перевірка і закріплення отриманих знань. Тематичне оцінювання. «Різдвяне ангелятко»

-

Композиційні прийоми у графіці та живописі

17

Роль композиції у створенні художнього твору. Композиційні засоби. Малювання гуашшю «Лижник»

 

18

Пропорції та масштаб. Поняття про будову фігури людини, її складові частини. «Зимові розваги.»

 

19

Таємниці композиції. Врівноважена та неврівноважена композиція. Досягнення композиційної рівноваги шляхом розташування на площині великих і малих елементів. «Хуртовина»

 

20

Композиційний центр. Виділення головного в композиції «Зимова ніч»

 

21

Статична і динамічна композиції. Малювання ілюстрації «Улюблений казковий герой»

 

22

Способи передавання глибини простору. Малювання гуаш­шю улюблених фруктів. «Екзотичні фрукти»

 

23

Симетрія як найпростіший композиційний засіб організації площини. Малювання композиції «Святковий букет»

 

24

Використання зображувальних можливостей кольору. Поняття про колорит, колірну гаму, колірні асоціації. «Танок метеликів»

 

25

Відтворення глибини простору за допомогою кольору. Створення  композиції «Весна прийшла». Тематичне оцінювання.

 

Композиційні прийоми в скульптурі

та декоративно-прикладне мистецтво

26

Розширення понять про будову тіла тварин. Відтворення особливостей будови та зовнішнього вигляду тварин під час ліплення. «Слон у зоопарку»

 

27

Формування навичок створення статичного чи динамічного образу у скульптурі (круглій або рельєфі). «Дельфіни»

 

28

Спрощення форми в декоративній композиції (рослини, птахи). Створення декоративних образів в об’ємі. «Декоративна квітка»

 

 

29

Народна іграшка. Поняття про особливості декоративного образу тварин. «Дивовижні баранці»

 

30

Ознайомлення з традиціями писанкарства в Україні. Колірна гама, особливості писанок різних регіонів України. Великодні писанки

 

31

Використання спрощення та ритму як засобів створення орнаменту. Види орнаменту. «Чудові візерунки»

 

32

Вибір формату, виявлення головного та другорядного під час створення декоративної композиції. «Подарунок для мами»

 

33

Розширення уявлень про симетричну форму. Ознайомлення з різноманітними прийомами обробки паперу: складанням, вирізуванням, гофруванням, прорізуванням, скручуванням тощо «Квіткова галявина.»

 

34

Розширення уявлень про симетричну форму. Ознайомлення з різноманітними прийомами обробки паперу: складанням, вирізуванням, гофруванням, прорізуванням, скручуванням тощо «Квіткова галявина.» Тематичне оцінювання

 

35

Узагальнюючий урок. «Пташка серед квітів»

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
4.0
Оригінальність викладу
3.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Реут Світлана Олександрівна
    Загальна:
    4.0
    Структурованість
    4.0
    Оригінальність викладу
    3.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
До підручника
Образотворче мистецтво 2 клас (Резніченко М. І., Трач С. К.)
Додано
13 січня 2019
Переглядів
2553
Оцінка розробки
4.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку