Урок образотворчого мистецтва в 2 класі "Хуртовина"

Про матеріал
Тема: Елементарне передавання динамічного стану об’єктів. Виконання композиції “ Хуртовина.” Мета: навчити учнів передавати динамічний стан об’єктів; розміщувати зображення на аркуші паперу; передавати стан природи засобами живопису; розвивати емоційне ставлення до краси природи; виховувати спостережливість, акуратність, увагу.
Перегляд файлу

Тема: Елементарне передавання динамічного стану об’єктів.

                  Виконання композиції “ Хуртовина.”

 

 

 

Мета: навчити учнів передавати динамічний стан об’єктів; розміщувати

                  зображення на аркуші паперу; передавати стан природи засобами

                  живопису; розвивати емоційне ставлення до краси природи;

                  виховувати спостережливість, акуратність, увагу.

 

                                                        Хід уроку

 

І. Організація учнів до уроку.

 

   Станьте, діти, всі рівненько

   Посміхнімося гарненько.

   Я до вас, а ви до мене,

   А тепер самі до себе,

   Посміхніться до гостей,

   Привітайтесь, “ Добрий день!”

 

ІІ. Актуалізація опорних знань учнів.

 

    Бесіда.

    - Діти, ви бачите скільки у нас сьогодні гостей. Але до нас має завітати ще

одна гостя. А хто вона така ви дізнаєтесь, коли відгадаєте загадку.

 

    Біла, гарна, чарівна,

    Мов Снігуронька вона.

    Землю прикрашає,

    Сріблом засипає.

    Все навколо наче рай!

    Нумо! Хто  це відгадай!

 

- Так, діти, це зима. Але чомусь нема нашої гості.  Вона, мабудь, десь забарилася.Та сподіваємось , що обов’язково до нас завітає.

 

ІІІ.Робота над темою уроку.

 

1. Перегляд ілюстрацій.

 

 А тим часом погляньте на екран.

Роздивіться уважно ілюстрації. ( показ слайдів)

- Скажіть, яка пора року зображена на них?

- А що саме зображено? ( дерева)

- Як одним словом можна назвати все те що зображено? ( природа)

- А як називають картини на яких зображено природу?  ( пейзаж)

(Вірш про пейзаж.)

Якщо бачиш на картині

Намальована ріка,

Чи ялинка, й білий іній,

Чи садок і хмари.

Чи засніжена рівнина.

Або поле і шалаш,

Обов’язково ця картина

Називається пейзаж.

 

2. Продовження бесіди.

 

- Пейзажі є різні. В нашому випадку це зимовий пейзаж.

- Які кольори характерні для цієї пори року?

- Назвіть холодні кольори?

- А які ще кольори має зима?

- А це які кольори?

- Діти, а ви любите зиму?

- Якою може бути зима?

                      ( Стук у двері . Заходить зима.)

 

- Ой! Хто це до нас стукає?

- Діти, це прийшла зима.

 

- Добридень, любі діти!

  Я-зима-чарівниця.

  Прийшла до вас не сама, а зі своїми подружками-сніжинками. Я подарую кожному із вас сніжинку, і хочу, щоб ви на згадку про мене намалювали на цих сніжинках гарні малюнки. ( роздає сніжинки) Ви , діти, працюйте, а я вирушаю далі. В кінці уроку постараюсь до вас завітати і побачити якою ви мене намалювали.

 

3. Повідомлення теми і завдань уроку.

 

- Діти, отже сьогодні на уроці ми будемо малювати зимову хуртовину. А малюватимемо за допомогою зубних щіток і пензлика.

Спробуймо намалювати так, щоб від наших робіт повіяло холодом. Для цього використаємо певні кольори.

- Які кольори ви оберете для своїх малюнків?

- Правильно, зображувати зиму найкраще синім, блакитним, фіолетовим кольорами.

 

- Розгляньте уважно зразки із зображенням хуртовини.

Спочатку ми проведемо лінію, що поділятиме аркуш на дві нерівні за розмірами частини- небо і землю.

- Якого кольору буде небо?

- А якого земля?

- Що ми можемо намалювати на землі?

Отже, малюємо дерева, кущі. Коли малюнок підсохне, то зображуємо хуртовину.

 

ІV. Фізкультхвилинка.

 

V. Творча робота учнів.

 

- А зараз починайте виконувати роботу.

Звучить тиха мелодія.

 

VІ. Підсумок уроку.

 

- Діти, закінчуємо працювати. Зробимо виставку малюнків і розглянемо, який вийшов у вас зимовий пейзаж.

 

-Як і обіцяла я знову прийшла до вас, щоб побачити як ви справились із завданням. Так, діти, я дуже примхлива пора року. Я буваю різною: холодною і теплою, сніжною і безсніжною, з хуртовинами. А ви намалювали мене такою, якою я буваю найчастіше у зимові місяці. Дякую за гарні малюнки. Мені час йти. До побачення.

 

-Справді, скільки красивого довкола зимою: блискучі бурульки, ажурні сніжинки, снігові замети, хуртовини, Кожна людина сприймає цю пору року по-своєму.Для когось вона холодна сувора снігова королева, що хоче всіх заморозити, а для когось- добра чарівниця, яка принесла із собою веселощі, зимові розваги, новорічні свята, подарунки.

Ось і сьогодні зима вам теж залишила подарунки. Це дяка за вашу роботу.

- Діти, сподобалось вам сьогодні малювати?

- Я вами теж задоволена. Ви гарно працювали на уроці.

 

doc
Додав(-ла)
Хилюк Лілія
Додано
23 січня
Переглядів
1167
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку