Образотворче мистецтво
Календарно-тематичне планування
за Типовою освітньою програмою для закладів загальної середньої освіти( за ред. Р.Б Шияна.)
Підручник:. Мистецтво: підруч. для 2 кл. закл. загал. серед. освіти./ Кізілова, Шулько.
(1 година на тиждень)
№ з/п |
Дата |
Календарне планування |
Очікувані результати |
|
|
Розділ 1 Моя школа. Мій клас. П/р «Оживлення» пензлика та олівця» |
Змістова лінія «Художньо-практична діяльність» -виконує прості площинні (двовимірні) живописні та графічні зображення; прості об’ємні композиції [2 МИО 1-1.1-7]; - використовує у живописній роботі хроматичні і ахроматичні кольори; утворює з основних кольорів – похідні [2 МИО 1-1.1-8]; - створює хроматичну й ахроматичну графічну композицію, використовуючи лінії, крапки та плями [2 МИО 1-1.1-9]; - складає та розташовує на площині (у просторі) окремі елементи зображень (форм) у просту, зокрема орнаментальну, композицію (графічну, живописну, декоративну, об’ємну) [2 МИО 1-1.1-10]; - відповідно до задуму, обирає положення формату аркуша (вертикальний, горизонтальний) [2 МИО 1-1.1-11]; - використовує усю площину аркуша для створення композиції [2 МИО 1-1.1-12]; - користується художніми засобами та матеріалами, палітрою, пензлями, стеками, ножицями тощо [2 МИО 1-1.1-13];
- дотримується правил техніки безпеки [2 МИО 1-1.1-15]; -засобами художньої виразності [2 МИО 1-1.2-1]; -експериментує з кольорами, лініями, формами тощо [2 МИО 1-
1.2-4] - спостерігає за довкіллям, за допомогою вчителя/вчительки фіксує цікаві, незвичайні явища [2 МИО 1-1.3-1]; - створює елементи композиції / декору для оформлення середовища, в якому живе і навчається, використовує побачене і
почуте в художньо-практичній діяльності [2 МИО 1-1.3-2] настрій [2 МИО 1-3.4-1]; -спостерігає за довкіллям, за допомогою вчителя/вчительки фіксує цікаві, незвичайні явища [2 МИО 1-1.3-1]; - створює елементи композиції / декору для оформлення середовища, в якому живе і навчається, використовує побачене і почуте в художньо-практичній діяльності [2 МИО 1-1.3-2] 2.Змістова лінія «Сприймання та інтерпретація мистецтва» -сприймає твір мистецтва та висловлює враження, добираючи із запропонованих слова, співзвучні з власними емоціями [2 МИО 2- 2.1-1]; - порівнює твори мистецтва та явища довкілля [2 МИО 2-2.1-2]; - відтворює емоційні враження від твору мистецтва різними відомими засобами та способами (рухами, мімікою, лініями, кольорами тощо) [2 МИО 2-2.1-3] - розпізнає прості художні матеріали, якими виконана учнівська творча робота (кольорові олівці, фломастери, акварель, гуаш, пластилін тощо) [2 МИО 2-2.2-4]; - визначає гаму (тепла, холодна, мішана) творів мистецтва та
учнівських робіт [2 МИО 2-2.2-5];
передають його / її настрій [2 МИО 2-3.4-4] 3.Змістова лінія «Комунікація через мистецтво»
- порівнює власний задум із його втіленням [2 МИО 3-3.1-1]; - описує, що вдалося чи не вдалося втілити [2 МИО 3-3.1-2]; - пояснює власні досягнення в художньо-творчій діяльності [2 МИО 3-3.1-3] - презентує результати власної творчості (співає пісні, виконує танцювальні рухи, демонструє власні роботи з образотворчого мистецтва тощо) [2 МИО 3-3.2-1]; - вербально описує свій творчий задум [2 МИО 3-3.2-2] - виявляє (з допомогою вчителя / вчительки) інформацію, отриману від сприймання творів мистецтва [2 МИО 3-3.3-1]; - ділиться враженнями від творів різних видів мистецтва [2 МИО 3- 3.3-2]; - бере участь у колективному виконанні творчого задуму – у народних святах та обрядах, концертах, виставках, інсценізаціях тощо [2 МИО 3-3.3-3]; - дотримується правил взаємодії і творчої співпраці [2 МИО 3-3.3- 4] |
|
|
Архітектура. Окремі елементи будівель. Зображення фасадів різних будинків. |
Змістова лінія «Художньо-практична діяльність» -виконує прості площинні (двовимірні) живописні та графічні зображення; прості об’ємні композиції [2 МИО 1-1.1-7]; - використовує у живописній роботі хроматичні і ахроматичні кольори; утворює з основних кольорів – похідні [2 МИО 1-1.1-8]; - створює хроматичну й ахроматичну графічну композицію, використовуючи лінії, крапки та плями [2 МИО 1-1.1-9]; - складає та розташовує на площині (у просторі) окремі елементи зображень (форм) у просту, зокрема орнаментальну, композицію (графічну, живописну, декоративну, об’ємну) [2 МИО 1-1.1-10]; - відповідно до задуму, обирає положення формату аркуша (вертикальний, горизонтальний) [2 МИО 1-1.1-11]; - використовує усю площину аркуша для створення композиції [2 МИО 1-1.1-12]; - користується художніми засобами та матеріалами, палітрою, пензлями, стеками, ножицями тощо [2 МИО 1-1.1-13]; - конструює прості композиції з художніх, природних та інших підручних матеріалів [2 МИО 1-1.1-14];
- дотримується правил техніки безпеки [2 МИО 1-1.1-15]; -експериментує з кольорами, лініями, формами тощо [2 МИО 1-
1.2-4] - спостерігає за довкіллям, за допомогою вчителя/вчительки фіксує цікаві, незвичайні явища [2 МИО 1-1.3-1]; - створює елементи композиції / декору для оформлення середовища, в якому живе і навчається, використовує побачене і
почуте в художньо-практичній діяльності [2 МИО 1-1.3-2] настрій [2 МИО 1-3.4-1]; -спостерігає за довкіллям, за допомогою вчителя/вчительки фіксує цікаві, незвичайні явища [2 МИО 1-1.3-1]; - створює елементи композиції / декору для оформлення середовища, в якому живе і навчається, використовує побачене і почуте в художньо-практичній діяльності [2 МИО 1-1.3-2] 2.Змістова лінія «Сприймання та інтерпретація мистецтва» -сприймає твір мистецтва та висловлює враження, добираючи із запропонованих слова, співзвучні з власними емоціями [2 МИО 2- 2.1-1]; - порівнює музичні та візуальні образи та явища довкілля [2 МИО 2-2.1-2]; - відтворює емоційні враження від твору мистецтва різними відомими засобами та способами (рухами, мімікою, лініями, кольорами тощо) [2 МИО 2-2.1-3] - розпізнає прості художні матеріали, якими виконана учнівська творча робота (кольорові олівці, фломастери, акварель, гуаш, пластилін тощо) [2 МИО 2-2.2-4]; - визначає гаму (тепла, холодна, мішана) творів мистецтва та
учнівських робіт [2 МИО 2-2.2-5];
передають його / її настрій [2 МИО 2-3.4-4] 3.Змістова лінія «Комунікація через мистецтво»
- порівнює власний задум із його втіленням [2 МИО 3-3.1-1]; - описує, що вдалося чи не вдалося втілити [2 МИО 3-3.1-2]; - пояснює власні досягнення в художньо-творчій діяльності [2 МИО 3-3.1-3] - презентує результати власної творчості , демонструє власні роботи з образотворчого мистецтва тощо) [2 МИО 3-3.2-1]; - вербально описує свій творчий задум [2 МИО 3-3.2-2] - виявляє (з допомогою вчителя / вчительки) інформацію, отриману від сприймання творів мистецтва [2 МИО 3-3.3-1]; - ділиться враженнями від творів різних видів мистецтва [2 МИО 3- 3.3-2]; - бере участь у колективному виконанні творчого задуму – у народних святах та обрядах, концертах, виставках, інсценізаціях тощо [2 МИО 3-3.3-3]; - дотримується правил взаємодії і творчої співпраці [2 МИО 3-3.3- 4] |
|
|
Малювання дорожніх знаків. |
1.Змістова лінія «Художньо-практична діяльність» - відповідно до задуму, обирає положення формату аркуша (вертикальний, горизонтальний) [2 МИО 1-1.1-11]; - використовує усю площину аркуша для створення композиції [2 МИО 1-1.1-12]; - користується художніми засобами та матеріалами, палітрою, пензлями, стеками, ножицями тощо [2 МИО 1-1.1-13]; - конструює прості композиції з художніх, природних та інших підручних матеріалів [2 МИО 1-1.1-14];
- дотримується правил техніки безпеки [2 МИО 1-1.1-15]; - дотримується правил взаємодії і творчої співпраці [2 МИО 3-3.3-4] |
|
Створення незвичайної картинки
|
1.Змістова лінія «Художньо-практична діяльність» -виконує прості площинні (двовимірні) живописні та графічні зображення; прості об’ємні композиції [2 МИО 1-1.1-7]; - використовує у живописній роботі хроматичні і ахроматичні кольори; утворює з основних кольорів – похідні [2 МИО 1-1.1-8]; - створює хроматичну й ахроматичну графічну композицію, використовуючи лінії, крапки та плями [2 МИО 1-1.1-9]; - складає та розташовує на площині (у просторі) окремі елементи зображень (форм) у просту, зокрема орнаментальну, композицію (графічну, живописну, декоративну, об’ємну) [2 МИО 1-1.1-10]; - відповідно до задуму, обирає положення формату аркуша (вертикальний, горизонтальний) [2 МИО 1-1.1-11]; - використовує усю площину аркуша для створення композиції [2 МИО 1-1.1-12]; - користується художніми засобами та матеріалами, палітрою, пензлями, стеками, ножицями тощо [2 МИО 1-1.1-13]; - конструює прості композиції з художніх, природних та інших підручних матеріалів [2 МИО 1-1.1-14];
- дотримується правил техніки безпеки [2 МИО 1-1.1-15]; -засобами художньої виразності [2 МИО 1-1.2-1]; -експериментує з кольорами, лініями, формами тощо [2 МИО 1-
1.2-4] - спостерігає за довкіллям, за допомогою вчителя/вчительки фіксує цікаві, незвичайні явища [2 МИО 1-1.3-1]; - створює елементи композиції / декору для оформлення середовища, в якому живе і навчається, використовує побачене і
почуте в художньо-практичній діяльності [2 МИО 1-1.3-2] настрій [2 МИО 1-3.4-1]; -спостерігає за довкіллям, за допомогою вчителя/вчительки фіксує цікаві, незвичайні явища [2 МИО 1-1.3-1]; - створює елементи композиції / декору для оформлення середовища, в якому живе і навчається, використовує побачене і почуте в художньо-практичній діяльності [2 МИО 1-1.3-2] 3.Змістова лінія «Комунікація через мистецтво» - порівнює власний задум із його втіленням [2 МИО 3-3.1-1]; - описує, що вдалося чи не вдалося втілити [2 МИО 3-3.1-2]; - пояснює власні досягнення в художньо-творчій діяльності [2 МИО 3-3.1-3] |
|
|
|
Робота з природним матеріалом. Аплікація з листя
|
1.Змістова лінія «Художньо-практична діяльність» -виконує прості площинні (двовимірні) живописні та графічні зображення; прості об’ємні композиції [2 МИО 1-1.1-7]; - використовує у живописній роботі хроматичні і ахроматичні кольори; утворює з основних кольорів – похідні [2 МИО 1-1.1-8]; - створює хроматичну й ахроматичну графічну композицію, використовуючи лінії, крапки та плями [2 МИО 1-1.1-9]; - складає та розташовує на площині (у просторі) окремі елементи зображень (форм) у просту, зокрема орнаментальну, композицію (графічну, живописну, декоративну, об’ємну) [2 МИО 1-1.1-10]; - відповідно до задуму, обирає положення формату аркуша (вертикальний, горизонтальний) [2 МИО 1-1.1-11]; - використовує усю площину аркуша для створення композиції [2 МИО 1-1.1-12]; - користується художніми засобами та матеріалами, палітрою, пензлями, стеками, ножицями тощо [2 МИО 1-1.1-13]; - конструює прості композиції з художніх, природних та інших підручних матеріалів [2 МИО 1-1.1-14];
- дотримується правил техніки безпеки [2 МИО 1-1.1-15]; -засобами художньої виразності [2 МИО 1-1.2-1]; -експериментує з кольорами, лініями, формами тощо [2 МИО 1-
1.2-4] 2.Змістова лінія «Сприймання та інтерпретація мистецтва» - порівнює власний задум із його втіленням [2 МИО 3-3.1-1]; - описує, що вдалося чи не вдалося втілити [2 МИО 3-3.1-2]; - пояснює власні досягнення в художньо-творчій діяльності [2 МИО 3-3.1-3] 3.Змістова лінія «Комунікація через мистецтво» - порівнює власний задум із його втіленням [2 МИО 3-3.1-1]; - описує, що вдалося чи не вдалося втілити [2 МИО 3-3.1-2]; - пояснює власні досягнення в художньо-творчій діяльності [2 МИО 3-3.1-3] |
|
|
Шрифт. Створення слів з букв різних газет чи журналів |
1.Змістова лінія «Художньо-практична діяльність» - користується художніми засобами та матеріалами, палітрою, пензлями, стеками, ножицями тощо [2 МИО 1-1.1-13]; - конструює прості композиції з художніх, природних та інших підручних матеріалів [2 МИО 1-1.1-14];
- дотримується правил техніки безпеки [2 МИО 1-1.1-15]; -засобами художньої виразності [2 МИО 1-1.2-1]; - користується художніми матеріалами, палітрою, пензлями, стеками, ножицями тощо [2 МИО 1-1.1-13]; 3.Змістова лінія «Комунікація через мистецтво» - порівнює власний задум із його втіленням [2 МИО 3-3.1-1]; - описує, що вдалося чи не вдалося втілити [2 МИО 3-3.1-2]; - пояснює власні досягнення в художньо-творчій діяльності [2 МИО 3-3.1-3]-характеризує власну творчість за поданими орієнтирами, пояснює, що вдалося чи не вдалося [4 МИО 3-3.1-1]; |
|
|
Форма. Малювання козацької грамоти. |
1.Змістова лінія «Художньо-практична діяльність» -виконує прості площинні (двовимірні) живописні та графічні зображення; прості об’ємні композиції [2 МИО 1-1.1-7]; - використовує у живописній роботі хроматичні і ахроматичні кольори; утворює з основних кольорів – похідні [2 МИО 1-1.1-8]; - створює хроматичну й ахроматичну графічну композицію, використовуючи лінії, крапки та плями [2 МИО 1-1.1-9]; - складає та розташовує на площині (у просторі) окремі елементи зображень (форм) у просту, зокрема орнаментальну, композицію (графічну, живописну, декоративну, об’ємну) [2 МИО 1-1.1-10]; - відповідно до задуму, обирає положення формату аркуша (вертикальний, горизонтальний) [2 МИО 1-1.1-11]; - використовує усю площину аркуша для створення композиції [2 МИО 1-1.1-12]; - користується художніми матеріалами, палітрою, пензлями, стеками, ножицями тощо [2 МИО 1-1.1-13]; - вирізує, конструює та створює прості композиції з паперу, художніх, природних та різних підручних матеріалів, самостійно добирає складові композиції [2МИО 1-1.1-14]; 2.Змістова лінія «Сприймання та інтерпретація мистецтва» - порівнює власний задум із його втіленням [2 МИО 3-3.1-1]; - описує, що вдалося чи не вдалося втілити [2 МИО 3-3.1-2]; - пояснює власні досягнення в художньо-творчій діяльності [2 МИО 3-3.1-3]
3.Змістова лінія «Комунікація через мистецтво» - порівнює власний задум із його втіленням [2 МИО 3-3.1-1]; - описує, що вдалося чи не вдалося втілити [2 МИО 3-3.1-2]; - пояснює власні досягнення в художньо-творчій діяльності [2 МИО
|
|
|
Виготовлення з ниток зайчика |
1.Змістова лінія «Художньо-практична діяльність» - користується художніми засобами та матеріалами, палітрою, пензлями, стеками, ножицями тощо [2 МИО 1-1.1-13]; - конструює прості композиції з художніх, природних та інших підручних матеріалів [2 МИО 1-1.1-14];
- дотримується правил техніки безпеки [2 МИО 1-1.1-15]; -засобами художньої виразності [2 МИО 1-1.2-1]; -експериментує з кольорами, лініями, формами тощо [2 МИО 1-
1.2-4]
3.Змістова лінія «Комунікація через мистецтво» - порівнює власний задум із його втіленням [2 МИО 3-3.1-1]; - описує, що вдалося чи не вдалося втілити [2 МИО 3-3.1-2]; - пояснює власні досягнення в художньо-творчій діяльності [2 МИО 3-3.1-3] - презентує результати власної творчості (співає пісні, виконує танцювальні рухи, демонструє власні роботи з образотворчого мистецтва тощо) [2 МИО 3-3.2-1];
|
|
|
Розділ 2. Моя родина Портрет. Малювання автопортрету. |
1.Змістова лінія «Художньо-практична діяльність» -виконує прості площинні (двовимірні) живописні та графічні зображення; прості об’ємні композиції [2 МИО 1-1.1-7]; - використовує у живописній роботі хроматичні і ахроматичні кольори; утворює з основних кольорів – похідні [2 МИО 1-1.1-8]; - створює хроматичну й ахроматичну графічну композицію, використовуючи лінії, крапки та плями [2 МИО 1-1.1-9]; - складає та розташовує на площині (у просторі) окремі елементи зображень (форм) у просту, зокрема орнаментальну, композицію (графічну, живописну, декоративну, об’ємну) [2 МИО 1-1.1-10]; - відповідно до задуму, обирає положення формату аркуша (вертикальний, горизонтальний) [2 МИО 1-1.1-11]; - використовує усю площину аркуша для створення композиції [2 МИО 1-1.1-12];
2.Змістова лінія «Сприймання та інтерпретація мистецтва» - порівнює власний задум із його втіленням [2 МИО 3-3.1-1]; - описує, що вдалося чи не вдалося втілити [2 МИО 3-3.1-2]; - пояснює власні досягнення в художньо-творчій діяльності [2 МИО 3-3.1-3]
3.Змістова лінія «Комунікація через мистецтво» - порівнює власний задум із його втіленням [2 МИО 3-3.1-1]; - описує, що вдалося чи не вдалося втілити [2 МИО 3-3.1-2]; - пояснює власні досягнення в художньо-творчій діяльності [2 МИО 3-3.1-3] - презентує результати власної творчості (співає пісні, виконує танцювальні рухи, демонструє власні роботи з образотворчого мистецтва тощо) [2 МИО 3-3.2-1];
|
|
|
Фотомистецтво. Виготовлення фоторамки технікою квілінг. |
1.Змістова лінія «Художньо-практична діяльність» - складає та розташовує на площині (у просторі) окремі елементи зображень (форм) у просту, зокрема орнаментальну, композицію (графічну, живописну, декоративну, об’ємну) [2 МИО 1-1.1-10]; - відповідно до задуму, обирає положення формату аркуша (вертикальний, горизонтальний) [2 МИО 1-1.1-11]; - використовує усю площину аркуша для створення композиції [2 МИО 1-1.1-12]; - користується художніми засобами та матеріалами, палітрою, пензлями, стеками, ножицями тощо [2 МИО 1-1.1-13]; - конструює прості композиції з художніх, природних та інших підручних матеріалів [2 МИО 1-1.1-14];
- дотримується правил техніки безпеки [2 МИО 1-1.1-15]; -засобами художньої виразності [2 МИО 1-1.2-1]; -експериментує з кольорами, лініями, формами тощо [2 МИО 1- 1.2-4]- користується художніми матеріалами, палітрою, пензлями, стеками, ножицями тощо [2 МИО 1-1.1-13]; 3.Змістова лінія «Комунікація через мистецтво» - порівнює власний задум із його втіленням [2 МИО 3-3.1-1]; - описує, що вдалося чи не вдалося втілити [2 МИО 3-3.1-2]; - пояснює власні досягнення в художньо-творчій діяльності [2 МИО 3-3.1-3] - презентує результати власної творчості (співає пісні, виконує танцювальні рухи, демонструє власні роботи з образотворчого мистецтва тощо) [2 МИО 3-3.2-1];
|
|
|
Рельєф. Виконання рельєфного зображення природних обєктів. |
1.Змістова лінія «Художньо-практична діяльність» - складає та розташовує на площині (у просторі) окремі елементи зображень (форм) у просту, зокрема орнаментальну, композицію (графічну, живописну, декоративну, об’ємну) [2 МИО 1-1.1-10]; - відповідно до задуму, обирає положення формату аркуша (вертикальний, горизонтальний) [2 МИО 1-1.1-11]; - використовує усю площину аркуша для створення композиції [2 МИО 1-1.1-12]; - користується художніми засобами та матеріалами, палітрою, пензлями, стеками, ножицями тощо [2 МИО 1-1.1-13]; - конструює прості композиції з художніх, природних та інших підручних матеріалів [2 МИО 1-1.1-14];
- дотримується правил техніки безпеки [2 МИО 1-1.1-15]; -засобами художньої виразності [2 МИО 1-1.2-1]; -експериментує з кольорами, лініями, формами тощо [2 МИО 1- 1.2-4]- користується художніми матеріалами, палітрою, пензлями, стеками, ножицями тощо [2 МИО 1-1.1-13]; 3.Змістова лінія «Комунікація через мистецтво» - порівнює власний задум із його втіленням [2 МИО 3-3.1-1]; - описує, що вдалося чи не вдалося втілити [2 МИО 3-3.1-2]; - пояснює власні досягнення в художньо-творчій діяльності [2 МИО 3-3.1-3] - презентує результати власної творчості (співає пісні, виконує танцювальні рухи, демонструє власні роботи з образотворчого мистецтва тощо) [2 МИО 3-3.2-1];
|
|
|
Контур, контурне зображення. Анімалісти. Аплікація з ниток |
1.Змістова лінія «Художньо-практична діяльність» - складає та розташовує на площині (у просторі) окремі елементи зображень (форм) у просту, зокрема орнаментальну, композицію (графічну, живописну, декоративну, об’ємну) [2 МИО 1-1.1-10]; - відповідно до задуму, обирає положення формату аркуша (вертикальний, горизонтальний) [2 МИО 1-1.1-11]; - використовує усю площину аркуша для створення композиції [2 МИО 1-1.1-12]; - користується художніми засобами та матеріалами, палітрою, пензлями, стеками, ножицями тощо [2 МИО 1-1.1-13]; - конструює прості композиції з художніх, природних та інших підручних матеріалів [2 МИО 1-1.1-14];
- дотримується правил техніки безпеки [2 МИО 1-1.1-15]; -засобами художньої виразності [2 МИО 1-1.2-1]; -експериментує з кольорами, лініями, формами тощо [2 МИО 1- 1.2-4]- користується художніми матеріалами, палітрою, пензлями, стеками, ножицями тощо [2 МИО 1-1.1-13]; 3.Змістова лінія «Комунікація через мистецтво» - порівнює власний задум із його втіленням [2 МИО 3-3.1-1]; - описує, що вдалося чи не вдалося втілити [2 МИО 3-3.1-2]; - пояснює власні досягнення в художньо-творчій діяльності [2 МИО 3-3.1-3]- |
|
|
Малювання технікою відтиску. «Консервовані яблучка» |
1.Змістова лінія «Художньо-практична діяльність» -виконує прості площинні (двовимірні) живописні та графічні зображення; прості об’ємні композиції [2 МИО 1-1.1-7]; - використовує у живописній роботі хроматичні і ахроматичні кольори; утворює з основних кольорів – похідні [2 МИО 1-1.1-8]; - створює хроматичну й ахроматичну графічну композицію, використовуючи лінії, крапки та плями [2 МИО 1-1.1-9]; - складає та розташовує на площині (у просторі) окремі елементи зображень (форм) у просту, зокрема орнаментальну, композицію (графічну, живописну, декоративну, об’ємну) [2 МИО 1-1.1-10]; - відповідно до задуму, обирає положення формату аркуша (вертикальний, горизонтальний) [2 МИО 1-1.1-11]; - використовує усю площину аркуша для створення композиції [2 МИО 1-1.1-12]; - користується художніми матеріалами, палітрою, пензлями, стеками, ножицями тощо [2 МИО 1-1.1-13]; 2.Змістова лінія «Сприймання та інтерпретація мистецтва» - порівнює власний задум із його втіленням [2 МИО 3-3.1-1]; - описує, що вдалося чи не вдалося втілити [2 МИО 3-3.1-2]; - пояснює власні досягнення в художньо-творчій діяльності [2 МИО 3-3.1-3]
3.Змістова лінія «Комунікація через мистецтво» - - порівнює власний задум із його втіленням [2 МИО 3-3.1-1]; - описує, що вдалося чи не вдалося втілити [2 МИО 3-3.1-2]; - пояснює власні досягнення в художньо-творчій діяльності [2 МИО 3-3.1-3] - презентує результати власної творчості (співає пісні, виконує танцювальні рухи, демонструє власні роботи з образотворчого мистецтва тощо) [2 МИО 3-3.2-1];
|
|
|
Пейзаж. Створення зимового пейзажу |
1.Змістова лінія «Художньо-практична діяльність» -виконує прості площинні (двовимірні) живописні та графічні зображення; прості об’ємні композиції [2 МИО 1-1.1-7]; - використовує у живописній роботі хроматичні і ахроматичні кольори; утворює з основних кольорів – похідні [2 МИО 1-1.1-8]; - створює хроматичну й ахроматичну графічну композицію, використовуючи лінії, крапки та плями [2 МИО 1-1.1-9]; - складає та розташовує на площині (у просторі) окремі елементи зображень (форм) у просту, зокрема орнаментальну, композицію (графічну, живописну, декоративну, об’ємну) [2 МИО 1-1.1-10]; - відповідно до задуму, обирає положення формату аркуша (вертикальний, горизонтальний) [2 МИО 1-1.1-11]; - використовує усю площину аркуша для створення композиції [2 МИО 1-1.1-12]; - користується художніми матеріалами, палітрою, пензлями, стеками, ножицями тощо [2 МИО 1-1.1-13]; 2.Змістова лінія «Сприймання та інтерпретація мистецтва» - порівнює власний задум із його втіленням [2 МИО 3-3.1-1]; - описує, що вдалося чи не вдалося втілити [2 МИО 3-3.1-2]; - пояснює власні досягнення в художньо-творчій діяльності [2 МИО 3-3.1-3]
3.Змістова лінія «Комунікація через мистецтво» - порівнює власний задум із його втіленням [2 МИО 3-3.1-1]; - описує, що вдалося чи не вдалося втілити [2 МИО 3-3.1-2]; - пояснює власні досягнення в художньо-творчій діяльності [2 МИО 3-3.1-3] - презентує результати власної творчості (співає пісні, виконує танцювальні рухи, демонструє власні роботи з образотворчого мистецтва тощо) [2 МИО 3-3.2-1];
|
|
|
Виготовлення новорічного віночку |
1.Змістова лінія «Художньо-практична діяльність» -виконує прості площинні (двовимірні) живописні та графічні зображення; прості об’ємні композиції [2 МИО 1-1.1-7]; - використовує у живописній роботі хроматичні і ахроматичні кольори; утворює з основних кольорів – похідні [2 МИО 1-1.1-8]; - створює хроматичну й ахроматичну графічну композицію, використовуючи лінії, крапки та плями [2 МИО 1-1.1-9]; - складає та розташовує на площині (у просторі) окремі елементи зображень (форм) у просту, зокрема орнаментальну, композицію (графічну, живописну, декоративну, об’ємну) [2 МИО 1-1.1-10]; - відповідно до задуму, обирає положення формату аркуша (вертикальний, горизонтальний) [2 МИО 1-1.1-11]; - використовує усю площину аркуша для створення композиції [2 МИО 1-1.1-12]; - користується художніми матеріалами, палітрою, пензлями, стеками, ножицями тощо [2 МИО 1-1.1-13]; 3.Змістова лінія «Комунікація через мистецтво» - порівнює власний задум із його втіленням [2 МИО 3-3.1-1]; - описує, що вдалося чи не вдалося втілити [2 МИО 3-3.1-2]; - пояснює власні досягнення в художньо-творчій діяльності [2 МИО 3-3.1-3] - презентує результати власної творчості (співає пісні, виконує танцювальні рухи, демонструє власні роботи з образотворчого мистецтва тощо) [2 МИО 3-3.2-1];
|
|
|
Виготовлення новорічних іграшок та гірлянд
|
1.Змістова лінія «Художньо-практична діяльність» - складає та розташовує на площині (у просторі) окремі елементи зображень (форм) у просту, зокрема орнаментальну, композицію (графічну, живописну, декоративну, об’ємну) [2 МИО 1-1.1-10]; - відповідно до задуму, обирає положення формату аркуша (вертикальний, горизонтальний) [2 МИО 1-1.1-11]; - використовує усю площину аркуша для створення композиції [2 МИО 1-1.1-12]; - користується художніми засобами та матеріалами, палітрою, пензлями, стеками, ножицями тощо [2 МИО 1-1.1-13]; - конструює прості композиції з художніх, природних та інших підручних матеріалів [2 МИО 1-1.1-14];
- дотримується правил техніки безпеки [2 МИО 1-1.1-15]; -засобами художньої виразності [2 МИО 1-1.2-1]; -експериментує з кольорами, лініями, формами тощо [2 МИО 1- 1.2-4]- користується художніми матеріалами, палітрою, пензлями, стеками, ножицями тощо [2 МИО 1-1.1-13]; 3.Змістова лінія «Комунікація через мистецтво» - порівнює власний задум із його втіленням [2 МИО 3-3.1-1]; - описує, що вдалося чи не вдалося втілити [2 МИО 3-3.1-2]; - пояснює власні досягнення в художньо-творчій діяльності [2 МИО 3-3.1-3] - презентує результати власної творчості (співає пісні, виконує танцювальні рухи, демонструє власні роботи з образотворчого мистецтва тощо) [2 МИО 3-3.2-1];
|
|
|
Організація робочого місця. Дотримання охайності та правил техніки безпеки Малювання графічними матеріалами. Розміщення зображень на аркуші. «Веселий сніговичок» |
1.Змістова лінія «Художньо-практична діяльність» -виконує прості площинні (двовимірні) живописні та графічні зображення; прості об’ємні композиції [2 МИО 1-1.1-7]; - використовує у живописній роботі хроматичні і ахроматичні кольори; утворює з основних кольорів – похідні [2 МИО 1-1.1-8]; - створює хроматичну й ахроматичну графічну композицію, використовуючи лінії, крапки та плями [2 МИО 1-1.1-9]; - складає та розташовує на площині (у просторі) окремі елементи зображень (форм) у просту, зокрема орнаментальну, композицію (графічну, живописну, декоративну, об’ємну) [2 МИО 1-1.1-10]; - відповідно до задуму, обирає положення формату аркуша (вертикальний, горизонтальний) [2 МИО 1-1.1-11]; - використовує усю площину аркуша для створення композиції [2 МИО 1-1.1-12]; - використовує елементарні закони перспективи (одне за іншим; ближче – більше та яскравіше, далі – менше та блідіше), передаючи плановість простору у площинних зображеннях [4 МИО 1-1.1-12]; - користується художніми матеріалами, палітрою, пензлями, стеками, ножицями тощо [2 МИО 1-1.1-13]; 2.Змістова лінія «Сприймання та інтерпретація мистецтва» - порівнює власний задум із його втіленням [2 МИО 3-3.1-1]; - описує, що вдалося чи не вдалося втілити [2 МИО 3-3.1-2]; - пояснює власні досягнення в художньо-творчій діяльності [2 МИО 3-3.1-3]
3.Змістова лінія «Комунікація через мистецтво» - порівнює власний задум із його втіленням [2 МИО 3-3.1-1]; - описує, що вдалося чи не вдалося втілити [2 МИО 3-3.1-2]; - пояснює власні досягнення в художньо-творчій діяльності [2 МИО 3-3.1-3] - презентує результати власної творчості (співає пісні, виконує танцювальні рухи, демонструє власні роботи з образотворчого мистецтва тощо) [2 МИО 3-3.2-1];
|
|
|
Вирізування, конструювання з паперу. «Дизайн. Подарункова коробочка» |
1.Змістова лінія «Художньо-практична діяльність» - складає та розташовує на площині (у просторі) окремі елементи зображень (форм) у просту, зокрема орнаментальну, композицію (графічну, живописну, декоративну, об’ємну) [2 МИО 1-1.1-10]; - відповідно до задуму, обирає положення формату аркуша (вертикальний, горизонтальний) [2 МИО 1-1.1-11]; - використовує усю площину аркуша для створення композиції [2 МИО 1-1.1-12]; - користується художніми засобами та матеріалами, палітрою, пензлями, стеками, ножицями тощо [2 МИО 1-1.1-13]; - конструює прості композиції з художніх, природних та інших підручних матеріалів [2 МИО 1-1.1-14];
- дотримується правил техніки безпеки [2 МИО 1-1.1-15]; -засобами художньої виразності [2 МИО 1-1.2-1]; -експериментує з кольорами, лініями, формами тощо [2 МИО 1- 1.2-4]- користується художніми матеріалами, палітрою, пензлями, стеками, ножицями тощо [2 МИО 1-1.1-13]; 3.Змістова лінія «Комунікація через мистецтво» - порівнює власний задум із його втіленням [2 МИО 3-3.1-1]; - описує, що вдалося чи не вдалося втілити [2 МИО 3-3.1-2]; - пояснює власні досягнення в художньо-творчій діяльності [2 МИО 3-3.1-3] - презентує результати власної творчості (співає пісні, виконує танцювальні рухи, демонструє власні роботи з образотворчого мистецтва тощо) [2 МИО 3-3.2-1];
|
|
|
Дослідження довкілля, виявлення цікавих, незвичайних об’єктів для створення художніх образів. «Колаж. Театральна афіша» |
1.Змістова лінія «Художньо-практична діяльність» - складає та розташовує на площині (у просторі) окремі елементи зображень (форм) у просту, зокрема орнаментальну, композицію (графічну, живописну, декоративну, об’ємну) [2 МИО 1-1.1-10]; - відповідно до задуму, обирає положення формату аркуша (вертикальний, горизонтальний) [2 МИО 1-1.1-11]; - використовує усю площину аркуша для створення композиції [2 МИО 1-1.1-12]; - користується художніми засобами та матеріалами, палітрою, пензлями, стеками, ножицями тощо [2 МИО 1-1.1-13]; - конструює прості композиції з художніх, природних та інших підручних матеріалів [2 МИО 1-1.1-14];
- дотримується правил техніки безпеки [2 МИО 1-1.1-15]; -засобами художньої виразності [2 МИО 1-1.2-1]; -експериментує з кольорами, лініями, формами тощо [2 МИО 1- 1.2-4]- користується художніми матеріалами, палітрою, пензлями, стеками, ножицями тощо [2 МИО 1-1.1-13]; 3.Змістова лінія «Комунікація через мистецтво» - порівнює власний задум із його втіленням [2 МИО 3-3.1-1]; - описує, що вдалося чи не вдалося втілити [2 МИО 3-3.1-2]; - пояснює власні досягнення в художньо-творчій діяльності [2 МИО 3-3.1-3] - презентує результати власної творчості (співає пісні, виконує танцювальні рухи, демонструє власні роботи з образотворчого мистецтва тощо) [2 МИО 3-3.2-1];
|
|
|
Дослідження довкілля, виявлення цікавих, незвичайних об’єктів для створення художніх образів. Рекламування «Колаж Вітрина магазину» |
1.Змістова лінія «Художньо-практична діяльність» - складає та розташовує на площині (у просторі) окремі елементи зображень (форм) у просту, зокрема орнаментальну, композицію (графічну, живописну, декоративну, об’ємну) [2 МИО 1-1.1-10]; - відповідно до задуму, обирає положення формату аркуша (вертикальний, горизонтальний) [2 МИО 1-1.1-11]; - використовує усю площину аркуша для створення композиції [2 МИО 1-1.1-12]; - користується художніми засобами та матеріалами, палітрою, пензлями, стеками, ножицями тощо [2 МИО 1-1.1-13]; - конструює прості композиції з художніх, природних та інших підручних матеріалів [2 МИО 1-1.1-14];
- дотримується правил техніки безпеки [2 МИО 1-1.1-15]; -засобами художньої виразності [2 МИО 1-1.2-1]; -експериментує з кольорами, лініями, формами тощо [2 МИО 1- 1.2-4]- користується художніми матеріалами, палітрою, пензлями, стеками, ножицями тощо [2 МИО 1-1.1-13]; 3.Змістова лінія «Комунікація через мистецтво» - порівнює власний задум із його втіленням [2 МИО 3-3.1-1]; - описує, що вдалося чи не вдалося втілити [2 МИО 3-3.1-2]; - пояснює власні досягнення в художньо-творчій діяльності [2 МИО 3-3.1-3] - презентує результати власної творчості (співає пісні, виконує танцювальні рухи, демонструє власні роботи з образотворчого мистецтва тощо) [2 МИО 3-3.2-1];
|
|
|
Використання різних ліній, плям, форм, кольорів та їх відтінків для створення візуальних образів. «Кадр. Комікс» |
1.Змістова лінія «Художньо-практична діяльність» -виконує прості площинні (двовимірні) живописні та графічні зображення; прості об’ємні композиції [2 МИО 1-1.1-7]; - використовує у живописній роботі хроматичні і ахроматичні кольори; утворює з основних кольорів – похідні [2 МИО 1-1.1-8]; - створює хроматичну й ахроматичну графічну композицію, використовуючи лінії, крапки та плями [2 МИО 1-1.1-9]; - складає та розташовує на площині (у просторі) окремі елементи зображень (форм) у просту, зокрема орнаментальну, композицію (графічну, живописну, декоративну, об’ємну) [2 МИО 1-1.1-10]; - відповідно до задуму, обирає положення формату аркуша (вертикальний, горизонтальний) [2 МИО 1-1.1-11]; - використовує усю площину аркуша для створення композиції [2 МИО 1-1.1-12]; - користується художніми матеріалами, палітрою, пензлями, стеками, ножицями тощо [2 МИО 1-1.1-13]; 2.Змістова лінія «Сприймання та інтерпретація мистецтва» - порівнює власний задум із його втіленням [2 МИО 3-3.1-1]; - описує, що вдалося чи не вдалося втілити [2 МИО 3-3.1-2]; - пояснює власні досягнення в художньо-творчій діяльності [2 МИО 3-3.1-3] 3.Змістова лінія «Комунікація через мистецтво» - порівнює власний задум із його втіленням [2 МИО 3-3.1-1]; - описує, що вдалося чи не вдалося втілити [2 МИО 3-3.1-2]; - пояснює власні досягнення в художньо-творчій діяльності [2 МИО 3-3.1-3] - презентує результати власної творчості (співає пісні, виконує танцювальні рухи, демонструє власні роботи з образотворчого мистецтва тощо) [2 МИО 3-3.2-1];
|
|
|
Розміщення зображень на аркуші,у просторі, компонування елементів композиції (площинна, об’ємна). «Весняний пейзаж» |
1.Змістова лінія «Художньо-практична діяльність» -виконує прості площинні (двовимірні) живописні та графічні зображення; прості об’ємні композиції [2 МИО 1-1.1-7]; - використовує у живописній роботі хроматичні і ахроматичні кольори; утворює з основних кольорів – похідні [2 МИО 1-1.1-8]; - створює хроматичну й ахроматичну графічну композицію, використовуючи лінії, крапки та плями [2 МИО 1-1.1-9]; - складає та розташовує на площині (у просторі) окремі елементи зображень (форм) у просту, зокрема орнаментальну, композицію (графічну, живописну, декоративну, об’ємну) [2 МИО 1-1.1-10]; - відповідно до задуму, обирає положення формату аркуша (вертикальний, горизонтальний) [2 МИО 1-1.1-11]; - використовує усю площину аркуша для створення композиції [2 МИО 1-1.1-12]; - користується художніми матеріалами, палітрою, пензлями, стеками, ножицями тощо [2 МИО 1-1.1-13]; 2.Змістова лінія «Сприймання та інтерпретація мистецтва» - порівнює власний задум із його втіленням [2 МИО 3-3.1-1]; - описує, що вдалося чи не вдалося втілити [2 МИО 3-3.1-2]; - пояснює власні досягнення в художньо-творчій діяльності [2 МИО 3-3.1-3]
3.Змістова лінія «Комунікація через мистецтво» - порівнює власний задум із його втіленням [2 МИО 3-3.1-1]; - описує, що вдалося чи не вдалося втілити [2 МИО 3-3.1-2]; - пояснює власні досягнення в художньо-творчій діяльності [2 МИО 3-3.1-3] - презентує результати власної творчості (співає пісні, виконує танцювальні рухи, демонструє власні роботи з образотворчого мистецтва тощо) [2 МИО 3-3.2-1];
|
|
|
Елементарна стилізація форм оздоблювальних елементів. різних видів декоративно-прикладного мистецтва (народна іграшка, розпис) «ілюстрація до віршів Т.Г.Шевченка» |
1.Змістова лінія «Художньо-практична діяльність» -виконує прості площинні (двовимірні) живописні та графічні зображення; прості об’ємні композиції [2 МИО 1-1.1-7]; - використовує у живописній роботі хроматичні і ахроматичні кольори; утворює з основних кольорів – похідні [2 МИО 1-1.1-8]; - створює хроматичну й ахроматичну графічну композицію, використовуючи лінії, крапки та плями [2 МИО 1-1.1-9]; - складає та розташовує на площині (у просторі) окремі елементи зображень (форм) у просту, зокрема орнаментальну, композицію (графічну, живописну, декоративну, об’ємну) [2 МИО 1-1.1-10]; - відповідно до задуму, обирає положення формату аркуша (вертикальний, горизонтальний) [2 МИО 1-1.1-11]; - використовує усю площину аркуша для створення композиції [2 МИО 1-1.1-12]; - користується художніми матеріалами, палітрою, пензлями, стеками, ножицями тощо [2 МИО 1-1.1-13]; 2.Змістова лінія «Сприймання та інтерпретація мистец- порівнює власний задум із його втіленням [2 МИО 3-3.1-1]; - описує, що вдалося чи не вдалося втілити [2 МИО 3-3.1-2]; - пояснює власні досягнення в художньо-творчій діяльності [2 МИО 3-3.1-3]
3.Змістова лінія «Комунікація через мистецтво» - порівнює власний задум із його втіленням [2 МИО 3-3.1-1]; - описує, що вдалося чи не вдалося втілити [2 МИО 3-3.1-2]; - пояснює власні досягнення в художньо-творчій діяльності [2 МИО 3-3.1-3] - презентує результати власної творчості (співає пісні, виконує танцювальні рухи, демонструє власні роботи з образотворчого мистецтва тощо) [2 МИО 3-3.2-1];
|
|
|
Дослідження довкілля, виявлення цікавих, незвичайних об’єктів для створення художніх образів Ліплення з пластичних матеріалів різними прийомами і способами. «Конструювання за власним задумом» |
1.Змістова лінія «Художньо-практична діяльність» - складає та розташовує на площині (у просторі) окремі елементи зображень (форм) у просту, зокрема орнаментальну, композицію (графічну, живописну, декоративну, об’ємну) [2 МИО 1-1.1-10]; - відповідно до задуму, обирає положення формату аркуша (вертикальний, горизонтальний) [2 МИО 1-1.1-11]; - використовує усю площину аркуша для створення композиції [2 МИО 1-1.1-12]; - користується художніми засобами та матеріалами, палітрою, пензлями, стеками, ножицями тощо [2 МИО 1-1.1-13]; - конструює прості композиції з художніх, природних та інших підручних матеріалів [2 МИО 1-1.1-14];
- дотримується правил техніки безпеки [2 МИО 1-1.1-15]; -засобами художньої виразності [2 МИО 1-1.2-1]; -експериментує з кольорами, лініями, формами тощо [2 МИО 1- 1.2-4]- користується художніми матеріалами, палітрою, пензлями, стеками, ножицями тощо [2 МИО 1-1.1-13]; 2.Змістова лінія «Сприймання та інтерпретація мистецтва» - порівнює власний задум із його втіленням [2 МИО 3-3.1-1]; - описує, що вдалося чи не вдалося втілити [2 МИО 3-3.1-2]; - пояснює власні досягнення в художньо-творчій діяльності [2 МИО 3-3.1-3]
3.Змістова лінія «Комунікація через мистецтво» - порівнює власний задум із його втіленням [2 МИО 3-3.1-1]; - описує, що вдалося чи не вдалося втілити [2 МИО 3-3.1-2]; - пояснює власні досягнення в художньо-творчій діяльності [2 МИО 3-3.1-3] - презентує результати власної творчості (співає пісні, виконує танцювальні рухи, демонструє власні роботи з образотворчого мистецтва тощо) [2 МИО 3-3.2-1];
|
|
|
Використання видів мистецької діяльності для задоволення та поліпшення емоційного стану Вирізування, конструювання з паперу. «Цікаві фрукти» |
1.Змістова лінія «Художньо-практична діяльність» - складає та розташовує на площині (у просторі) окремі елементи зображень (форм) у просту, зокрема орнаментальну, композицію (графічну, живописну, декоративну, об’ємну) [2 МИО 1-1.1-10]; - відповідно до задуму, обирає положення формату аркуша (вертикальний, горизонтальний) [2 МИО 1-1.1-11]; - використовує усю площину аркуша для створення композиції [2 МИО 1-1.1-12]; - користується художніми засобами та матеріалами, палітрою, пензлями, стеками, ножицями тощо [2 МИО 1-1.1-13]; - конструює прості композиції з художніх, природних та інших підручних матеріалів [2 МИО 1-1.1-14];
- дотримується правил техніки безпеки [2 МИО 1-1.1-15]; -засобами художньої виразності [2 МИО 1-1.2-1]; -експериментує з кольорами, лініями, формами тощо [2 МИО 1- 1.2-4]- користується художніми матеріалами, палітрою, пензлями, стеками, ножицями тощо [2 МИО 1-1.1-13]; 3.Змістова лінія «Комунікація через мистецтво» - порівнює власний задум із його втіленням [2 МИО 3-3.1-1]; - описує, що вдалося чи не вдалося втілити [2 МИО 3-3.1-2]; - пояснює власні досягнення в художньо-творчій діяльності [2 МИО 3-3.1-3] - презентує результати власної творчості (співає пісні, виконує танцювальні рухи, демонструє власні роботи з образотворчого мистецтва тощо) [2 МИО 3-3.2-1];
|
|
|
Мої захоплення Елементарна стилізація форм оздоблювальних елементів. різних видів декоративно-прикладного мистецтва (народна іграшка, розпис). «Петриківський розпис» |
1.Змістова лінія «Художньо-практична діяльність» -виконує прості площинні (двовимірні) живописні та графічні зображення; прості об’ємні композиції [2 МИО 1-1.1-7]; - використовує у живописній роботі хроматичні і ахроматичні кольори; утворює з основних кольорів – похідні [2 МИО 1-1.1-8]; - створює хроматичну й ахроматичну графічну композицію, використовуючи лінії, крапки та плями [2 МИО 1-1.1-9]; - складає та розташовує на площині (у просторі) окремі елементи зображень (форм) у просту, зокрема орнаментальну, композицію (графічну, живописну, декоративну, об’ємну) [2 МИО 1-1.1-10]; - відповідно до задуму, обирає положення формату аркуша (вертикальний, горизонтальний) [2 МИО 1-1.1-11]; - використовує усю площину аркуша для створення композиції [2 МИО 1-1.1-12]; матеріалами, палітрою, пензлями, стеками, ножицями тощо [2 МИО 1-1.1-13]; 2.Змістова лінія «Сприймання та інтерпретація мистецтва» - порівнює власний задум із його втіленням [2 МИО 3-3.1-1]; - описує, що вдалося чи не вдалося втілити [2 МИО 3-3.1-2]; - пояснює власні досягнення в художньо-творчій діяльності [2 МИО 3-3.1-3]
3.Змістова лінія «Комунікація через мистецтво» - порівнює власний задум із його втіленням [2 МИО 3-3.1-1]; - описує, що вдалося чи не вдалося втілити [2 МИО 3-3.1-2]; - пояснює власні досягнення в художньо-творчій діяльності [2 МИО 3-3.1-3] - презентує результати власної творчості (співає пісні, виконує танцювальні рухи, демонструє власні роботи з образотворчого мистецтва тощо) [2 МИО 3-3.2-1];
|
|
|
Дослідження довкілля, виявлення цікавих, незвичайних об’єктів для створення художніх образів. Аплікація з тканини «В гостях у бабусі » |
1.Змістова лінія «Художньо-практична діяльність» - складає та розташовує на площині (у просторі) окремі елементи зображень (форм) у просту, зокрема орнаментальну, композицію (графічну, живописну, декоративну, об’ємну) [2 МИО 1-1.1-10]; - відповідно до задуму, обирає положення формату аркуша (вертикальний, горизонтальний) [2 МИО 1-1.1-11]; - використовує усю площину аркуша для створення композиції [2 МИО 1-1.1-12]; - користується художніми засобами та матеріалами, палітрою, пензлями, стеками, ножицями тощо [2 МИО 1-1.1-13]; - конструює прості композиції з художніх, природних та інших підручних матеріалів [2 МИО 1-1.1-14];
- дотримується правил техніки безпеки [2 МИО 1-1.1-15]; -засобами художньої виразності [2 МИО 1-1.2-1]; -експериментує з кольорами, лініями, формами тощо [2 МИО 1- 1.2-4]- користується художніми матеріалами, палітрою, пензлями, стеками, ножицями тощо [2 МИО 1-1.1-13]; 3.Змістова лінія «Комунікація через мистецтво» - порівнює власний задум із його втіленням [2 МИО 3-3.1-1]; - описує, що вдалося чи не вдалося втілити [2 МИО 3-3.1-2]; - пояснює власні досягнення в художньо-творчій діяльності [2 МИО 3-3.1-3] - презентує результати власної творчості (співає пісні, виконує танцювальні рухи, демонструє власні роботи з образотворчого мистецтва тощо) [2 МИО 3-3.2-1];
|
|
|
Дослідження довкілля, виявлення цікавих, незвичайних об’єктів для створення художніх образів. Вирізування, конструювання з паперу. «Пасхальний кошик» |
1.Змістова лінія «Художньо-практична діяльність» - складає та розташовує на площині (у просторі) окремі елементи зображень (форм) у просту, зокрема орнаментальну, композицію (графічну, живописну, декоративну, об’ємну) [2 МИО 1-1.1-10]; - відповідно до задуму, обирає положення формату аркуша (вертикальний, горизонтальний) [2 МИО 1-1.1-11]; - використовує усю площину аркуша для створення композиції [2 МИО 1-1.1-12]; - користується художніми засобами та матеріалами, палітрою, пензлями, стеками, ножицями тощо [2 МИО 1-1.1-13]; - конструює прості композиції з художніх, природних та інших підручних матеріалів [2 МИО 1-1.1-14];
- дотримується правил техніки безпеки [2 МИО 1-1.1-15]; -засобами художньої виразності [2 МИО 1-1.2-1]; -експериментує з кольорами, лініями, формами тощо [2 МИО 1- 1.2-4]- користується художніми матеріалами, палітрою, пензлями, стеками, ножицями тощо [2 МИО 1-1.1-13]; 3.Змістова лінія «Комунікація через мистецтво» - порівнює власний задум із його втіленням [2 МИО 3-3.1-1]; - описує, що вдалося чи не вдалося втілити [2 МИО 3-3.1-2]; - пояснює власні досягнення в художньо-творчій діяльності [2 МИО 3-3.1-3] - презентує результати власної творчості (співає пісні, виконує танцювальні рухи, демонструє власні роботи з образотворчого мистецтва тощо) [2 МИО 3-3.2-1];
|
|
|
Елементарна стилізація форм оздоблювальних елементів. різних видів декоративно-прикладного мистецтва (народна іграшка, розпис) «Глечик» |
1.Змістова лінія «Художньо-практична діяльність» -виконує прості площинні (двовимірні) живописні та графічні зображення; прості об’ємні композиції [2 МИО 1-1.1-7]; - використовує у живописній роботі хроматичні і ахроматичні кольори; утворює з основних кольорів – похідні [2 МИО 1-1.1-8]; - створює хроматичну й ахроматичну графічну композицію, використовуючи лінії, крапки та плями [2 МИО 1-1.1-9]; - складає та розташовує на площині (у просторі) окремі елементи зображень (форм) у просту, зокрема орнаментальну, композицію (графічну, живописну, декоративну, об’ємну) [2 МИО 1-1.1-10]; - відповідно до задуму, обирає положення формату аркуша (вертикальний, горизонтальний) [2 МИО 1-1.1-11]; - використовує усю площину аркуша для створення композиції [2 МИО 1-1.1-12]; - користується художніми матеріалами, палітрою, пензлями, стеками, ножицями тощо [2 МИО 1-1.1-13]; 2.Змістова лінія «Сприймання та інтерпретація мистецтва» - порівнює власний задум із його втіленням [2 МИО 3-3.1-1]; - описує, що вдалося чи не вдалося втілити [2 МИО 3-3.1-2]; - пояснює власні досягнення в художньо-творчій діяльності [2 МИО 3-3.1-3]
3.Змістова лінія «Комунікація через мистецтво» - порівнює власний задум із його втіленням [2 МИО 3-3.1-1]; - описує, що вдалося чи не вдалося втілити [2 МИО 3-3.1-2]; - пояснює власні досягнення в художньо-творчій діяльності [2 МИО 3-3.1-3] - презентує результати власної творчості (співає пісні, виконує танцювальні рухи, демонструє власні роботи з образотворчого мистецтва тощо) [2 МИО 3-3.2-1];
|
|
|
Ліплення з пластичних матеріалів різними прийомами і способами. «Святкове печиво» |
1.Змістова лінія «Художньо-практична діяльність» - користується художніми матеріалами, палітрою, пензлями, стеками, ножицями тощо [2 МИО 1-1.1-13]; -- складає та розташовує на площині (у просторі) окремі елементи зображень (форм) у просту, зокрема орнаментальну, композицію (графічну, живописну, декоративну, об’ємну) [2 МИО 1-1.1-10]; - відповідно до задуму, обирає положення формату аркуша (вертикальний, горизонтальний) [2 МИО 1-1.1-11]; - використовує усю площину аркуша для створення композиції [2 МИО 1-1.1-12]; - користується художніми засобами та матеріалами, палітрою, пензлями, стеками, ножицями тощо [2 МИО 1-1.1-13]; - конструює прості композиції з художніх, природних та інших підручних матеріалів [2 МИО 1-1.1-14];
- дотримується правил техніки безпеки [2 МИО 1-1.1-15]; -засобами художньої виразності [2 МИО 1-1.2-1]; -експериментує з кольорами, лініями, формами тощо [2 МИО 1- 1.2-4] 2.Змістова лінія «Сприймання та інтерпретація мистецтва» -- порівнює власний задум із його втіленням [2 МИО 3-3.1-1]; - описує, що вдалося чи не вдалося втілити [2 МИО 3-3.1-2]; - пояснює власні досягнення в художньо-творчій діяльності [2 МИО 3-3.1-3]
3.Змістова лінія «Комунікація через мистецтво» - порівнює власний задум із його втіленням [2 МИО 3-3.1-1]; - описує, що вдалося чи не вдалося втілити [2 МИО 3-3.1-2]; - пояснює власні досягнення в художньо-творчій діяльності [2 МИО 3-3.1-3] - презентує результати власної творчості (співає пісні, виконує танцювальні рухи, демонструє власні роботи з образотворчого мистецтва тощо) [2 МИО 3-3.2-1];
|
|
|
Використання видів мистецької діяльності для задоволення та поліпшення емоційного стану. «Ляльковий театр» |
1.Змістова лінія «Художньо-практична діяльність» -виконує прості площинні (двовимірні) живописні та графічні зображення; прості об’ємні композиції [2 МИО 1-1.1-7]; - використовує у живописній роботі хроматичні і ахроматичні кольори; утворює з основних кольорів – похідні [2 МИО 1-1.1-8]; - створює хроматичну й ахроматичну графічну композицію, використовуючи лінії, крапки та плями [2 МИО 1-1.1-9]; - складає та розташовує на площині (у просторі) окремі елементи зображень (форм) у просту, зокрема орнаментальну, композицію (графічну, живописну, декоративну, об’ємну) [2 МИО 1-1.1-10]; - відповідно до задуму, обирає положення формату аркуша (вертикальний, горизонтальний) [2 МИО 1-1.1-11]; - використовує усю площину аркуша для створення композиції [2 МИО 1-1.1-12]; - користується художніми матеріалами, палітрою, пензлями, стеками, ножицями тощо [2 МИО 1-1.1-13]; через мистецтво»
|
|
|
Елементарна стилізація форм оздоблювальних елементів. різних видів декоративно-прикладного мистецтва «Вишивка» |
1.Змістова лінія «Художньо-практична діяльність» - користується художніми матеріалами, палітрою, пензлями, стеками, ножицями тощо [2 МИО 1-1.1-13]; 3.Змістова лінія «Комунікація через мистецтво» - порівнює власний задум із його втіленням [2 МИО 3-3.1-1]; - описує, що вдалося чи не вдалося втілити [2 МИО 3-3.1-2]; - пояснює власні досягнення в художньо-творчій діяльності [2 МИО 3-3.1-3]
|
|
|
Ліплення з пластичних матеріалів різними прийомами і способами «Іграшковий батискаф» |
1.Змістова лінія «Художньо-практична діяльність» - користується художніми матеріалами, палітрою, пензлями, стеками, ножицями тощо [2 МИО 1-1.1-13]; 2.Змістова лінія «Сприймання та інтерпретація мистецтва» - порівнює власний задум із його втіленням [2 МИО 3-3.1-1]; - описує, що вдалося чи не вдалося втілити [2 МИО 3-3.1-2]; - пояснює власні досягнення в художньо-творчій діяльності [2 МИО 3-3.1-3]
3.Змістова лінія «Комунікація через мистецтво» - порівнює власний задум із його втіленням [2 МИО 3-3.1-1]; - описує, що вдалося чи не вдалося втілити [2 МИО 3-3.1-2]; - пояснює власні досягнення в художньо-творчій діяльності [2 МИО 3-3.1-3] - презентує результати власної творчості (співає пісні, виконує танцювальні рухи, демонструє власні роботи з образотворчого мистецтва тощо) [2 МИО 3-3.2-1];
|
|
|
Вирізування, конструювання з паперу. Об’ємна аплікація. «Вітрильник на хвилях» |
1.Змістова лінія «Художньо-практична діяльність» - користується художніми матеріалами, палітрою, пензлями, стеками, ножицями тощо [2 МИО 1-1.1-13]; 3.Змістова лінія «Комунікація через мистецтво» - порівнює власний задум із його втіленням [2 МИО 3-3.1-1]; - описує, що вдалося чи не вдалося втілити [2 МИО 3-3.1-2]; - пояснює власні досягнення в художньо-творчій діяльності [2 МИО 3-3.1-3] - презентує результати власної творчості (співає пісні, виконує танцювальні рухи, демонструє власні роботи з образотворчого мистецтва тощо) [2 МИО 3-3.2-1];
|
|
|
Використання видів мистецької діяльності для задоволення та поліпшення емоційного стану. Використання різних ліній, плям, форм, кольорів та їх відтінків для створення візуальних образів. «Малюнок настрою» |
Змістова лінія «Художньо-практична діяльність» -виконує прості площинні (двовимірні) живописні та графічні зображення; прості об’ємні композиції [2 МИО 1-1.1-7]; - використовує у живописній роботі хроматичні і ахроматичні кольори; утворює з основних кольорів – похідні [2 МИО 1-1.1-8]; - створює хроматичну й ахроматичну графічну композицію, використовуючи лінії, крапки та плями [2 МИО 1-1.1-9]; - складає та розташовує на площині (у просторі) окремі елементи зображень (форм) у просту, зокрема орнаментальну, композицію (графічну, живописну, декоративну, об’ємну) [2 МИО 1-1.1-10]; - відповідно до задуму, обирає положення формату аркуша (вертикальний, горизонтальний) [2 МИО 1-1.1-11]; - використовує усю площину аркуша для створення композиції [2 МИО 1-1.1-12]; - користується художніми матеріалами, палітрою, пензлями, стеками, ножицями тощо [2 МИО 1-1.1-13]; 2.Змістова лінія «Сприймання та інтерпретація мистецтва» - порівнює власний задум із його втіленням [2 МИО 3-3.1-1]; - описує, що вдалося чи не вдалося втілити [2 МИО 3-3.1-2]; - пояснює власні досягнення в художньо-творчій діяльності [2 МИО 3-3.1-3]
3.Змістова лінія «Комунікація через мистецтво» - порівнює власний задум із його втіленням [2 МИО 3-3.1-1]; - описує, що вдалося чи не вдалося втілити [2 МИО 3-3.1-2]; - пояснює власні досягнення в художньо-творчій діяльності [2 МИО 3-3.1-3] - презентує результати власної творчості (співає пісні, виконує танцювальні рухи, демонструє власні роботи з образотворчого мистецтва тощо) [2 МИО 3-3.2-1];
|