Календарне планування з образотворчого мистецтва 7 клас

Про матеріал

Календарно-тематичне планування уроків з образотворчого митецтва у 7 класі на 2018-2019 н. р., складене згідно з чинними «Навчальними програмами для загальноосвітніх навчальних закладів із навчанням українською мовою. 5-9 класи», затвердженими МОН молоді та спорту від 12.09.2011 р. № 1051, зі змінами згідно з наказами МОН від 29.05.2015 р. № 584, від 05.08.2016 р. № 948, від 09.08.2017 р. №1/9 436 «Про затвердження змін до навчальних програм для 5-9 класів загальноосвітніх навчальних закладів»

Перегляд файлу

Календарно-тематичне планування

з  образотворчого мистецтва у 7 класі на 2018-2019 н. р.

 

Складено згідно з навчальною програмою «Мистецтво. 5 – 9 класи» , затвердженою наказом МОН молодь спорту України від 06.06.2012 р. 664 (з урахуванням змін, затверджених наказом МОН України від 07.06.2017 № 804).

 

Дата

Тема, зміст уроку

І СЕМЕСТР

Тема1. Мистецтво в нашому житті (16 год.)

1

 

 

Світ, який оточує людину . Створити пейзажну композицію (графіка, живопис)

2

 

Світ, який створює людина. Художній образ в архітектурі Макет архітектурної споруди в техніці паперопластики (робота в парах)

3

 

Архітектура крізь часи. Образ і стиль. Екстер’єр будинку певного архітектурного стилю у кутовій перспективі (графіка)

4

 

Образ міста. Перспектива вулиці. Композиція «Старовинна вулиця» або «Старовинний замок» (за уявою) (графіка або живопис)

5

 

 

Інтер’єр – портрет епохи. Інтер’є р  кімнати (фронтальна перспектива) (графіка)

6

 

 

Інтер’єр  – портрет людини. Інтер’єр з вікном (акварель)

7

 

Монументальне мистецтво. Синтез мистецтв в архітектурі. Імітація  вітражу в техніці кольорової витинанки або аплікації.

8

 

Узагальнення вивченого матеріалу. Вікторина «Світ архітектури». Узагальнення знань

9

 

Декоративно-ужиткове мистецтво. Образ-символ. Ескіз орнаменту в колі або квадраті, смузі (гуаш)

10

 

Берегиня з глибини століть. Диво-писанка. Авторська  писанка з використанням традиційних символів-оберегів  (робота в групах).

11

 

Рушник – душа народу. Орнамент для рушника з використанням традиційних елементів української вишивки (олівці, мм папір)

12

 

 

Дерево життя. Багатоколірна  витинальна композиція  «Дерево життя»

13

 

 

Ритми рідного краю.  Архітектурна витинанка (силует)

14

 

Народний одяг – складова духовної культури. Ескіз української вишиванки з використанням оберегів, давньої символіки магічних знаків (акварель. фломастери)

15

 

 

Народна іграшка. Солом’яна забавка, «Коник», лялька-мотанка

16

 

 

Узагальнюючий урок. Гра-вікторина  «У світі мистецтва». Узагальнення знань

ІІ СЕМЕСТР

Тема ІІ. Дизайн (19 год.)

17

 

Мистецтво дизайну.  Річ – образ часу. Створити образ людини (епохи, події) за допомогою речей (інсталяція)

18

 

Різноманіття світу речей. Конструювання об’єктів дизайну. Виконати коробку для подарунку (паперопластика)

19

 

Декорування об’ємних  форм. Перетворити повсякденний предмет в декоративний (робота в групах) (паперовий посуд, фарби)

20

 

Біодизайн. Ескіз декоративної решітки. Ескіз декоративної решітки з використанням природних біоформ (гелева ручка, фломастер, маркер)

21

 

Графічний дизайн. Шрифт. Шрифтова композиція. Ескіз флакону парфумерного виробу, прикрашеного фірмовим найменуванням  ( з використанням  власного імені). (змішана техніка)

22

 

Шрифт і зображення. Плакат. Листівка. Вітальна листівка з елементами конструювання, витинанки.

23

 

Фірмовий знак. Логотип. Ескіз, в якому будуть поєднані логотип та фірмовий знак (робота у групах). (змішана техніка)

24

 

 

Світ книг і журналів. Макет журналу (обкладинка, розвороти) . Колаж

25

 

 

Узагальнюючий урок. Інтелектуальні змагання. Тематичне оцінювання

26

 

 

Дизайн одягу. Мода й культура. Ескіз костюму для власного гардеробу  (графіка)

27

 

Національні традиції в одязі. Ескіз сучасного костюму в народному стилі (графіка)

28

 

Образ у костюмі. Ескіз карнавальних костюмів для «Театру мод» (колективна робота)  (гуаш)

29

 

Ландшафтний дизайн. Макет ландшафту із простим архітектурним об’єктом (альтанка, місток, ліхтарик, декоративна лавиця тощо) в обраному стилі  (робота в групах).

30

 

Живий простір. Міський дизайн. Колажно-графічна композиція. Створення  єдиного за стилем міського простору «Вулиця мого міста»

31

 

Дизайн-проект. Створення фірмового стилю школи. Ескізи герба, логотипу (колективна робота) (графіка)

32

 

Дизайн-проект. Створення фірмового стилю школи (продовження). Макети предметів (зошит, щоденник, одяг, чашка, чохол для телефону тощо) з оздобленням елементами фірмового стилю (колір, шрифт, логотип).

33

 

Дизайн-проект. Створення фірмового стилю школи. Захист проектів.

Презентація проектів  (групова робота)

34

 

Узагальнюючий урок. Гра-вікторина «Мистецтво дизайну». Тематичне оцінювання

35

 

Урок-екскурсія

 

 

 

 

 

docx
Додано
13 січня 2019
Переглядів
10695
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку