Календарно-тематичне планування уроків з образотворчого митецтва у 7 класі на 2018-2019 н. р., складене згідно з чинними «Навчальними програмами для загальноосвітніх навчальних закладів із навчанням українською мовою. 5-9 класи», затвердженими МОН молоді та спорту від 12.09.2011 р. № 1051, зі змінами згідно з наказами МОН від 29.05.2015 р. № 584, від 05.08.2016 р. № 948, від 09.08.2017 р. №1/9 436 «Про затвердження змін до навчальних програм для 5-9 класів загальноосвітніх навчальних закладів»
Календарно-тематичне планування
з образотворчого мистецтва у 7 класі на 2018-2019 н. р.
Складено згідно з навчальною програмою «Мистецтво. 5 – 9 класи» , затвердженою наказом МОН молодь спорту України від 06.06.2012 р. № 664 (з урахуванням змін, затверджених наказом МОН України від 07.06.2017 № 804).
№ |
Дата |
Тема, зміст уроку |
І СЕМЕСТР |
||
Тема1. Мистецтво в нашому житті (16 год.) |
||
1 |
|
Світ, який оточує людину . Створити пейзажну композицію (графіка, живопис) |
2 |
|
Світ, який створює людина. Художній образ в архітектурі Макет архітектурної споруди в техніці паперопластики (робота в парах) |
3 |
|
Архітектура крізь часи. Образ і стиль. Екстер’єр будинку певного архітектурного стилю у кутовій перспективі (графіка) |
4 |
|
Образ міста. Перспектива вулиці. Композиція «Старовинна вулиця» або «Старовинний замок» (за уявою) (графіка або живопис) |
5 |
|
Інтер’єр – портрет епохи. Інтер’є р кімнати (фронтальна перспектива) (графіка) |
6 |
|
Інтер’єр – портрет людини. Інтер’єр з вікном (акварель) |
7 |
|
Монументальне мистецтво. Синтез мистецтв в архітектурі. Імітація вітражу в техніці кольорової витинанки або аплікації. |
8 |
|
Узагальнення вивченого матеріалу. Вікторина «Світ архітектури». Узагальнення знань |
9 |
|
Декоративно-ужиткове мистецтво. Образ-символ. Ескіз орнаменту в колі або квадраті, смузі (гуаш) |
10 |
|
Берегиня з глибини століть. Диво-писанка. Авторська писанка з використанням традиційних символів-оберегів (робота в групах). |
11 |
|
Рушник – душа народу. Орнамент для рушника з використанням традиційних елементів української вишивки (олівці, мм папір) |
12 |
|
Дерево життя. Багатоколірна витинальна композиція «Дерево життя» |
13 |
|
Ритми рідного краю. Архітектурна витинанка (силует) |
14 |
|
Народний одяг – складова духовної культури. Ескіз української вишиванки з використанням оберегів, давньої символіки магічних знаків (акварель. фломастери) |
15 |
|
Народна іграшка. Солом’яна забавка, «Коник», лялька-мотанка |
16 |
|
Узагальнюючий урок. Гра-вікторина «У світі мистецтва». Узагальнення знань |
ІІ СЕМЕСТР |
||
Тема ІІ. Дизайн (19 год.) |
||
17 |
|
Мистецтво дизайну. Річ – образ часу. Створити образ людини (епохи, події) за допомогою речей (інсталяція) |
18 |
|
Різноманіття світу речей. Конструювання об’єктів дизайну. Виконати коробку для подарунку (паперопластика) |
19 |
|
Декорування об’ємних форм. Перетворити повсякденний предмет в декоративний (робота в групах) (паперовий посуд, фарби) |
20 |
|
Біодизайн. Ескіз декоративної решітки. Ескіз декоративної решітки з використанням природних біоформ (гелева ручка, фломастер, маркер) |
21 |
|
Графічний дизайн. Шрифт. Шрифтова композиція. Ескіз флакону парфумерного виробу, прикрашеного фірмовим найменуванням ( з використанням власного імені). (змішана техніка) |
22 |
|
Шрифт і зображення. Плакат. Листівка. Вітальна листівка з елементами конструювання, витинанки. |
23 |
|
Фірмовий знак. Логотип. Ескіз, в якому будуть поєднані логотип та фірмовий знак (робота у групах). (змішана техніка) |
24 |
|
Світ книг і журналів. Макет журналу (обкладинка, розвороти) . Колаж |
25 |
|
Узагальнюючий урок. Інтелектуальні змагання. Тематичне оцінювання |
26 |
|
Дизайн одягу. Мода й культура. Ескіз костюму для власного гардеробу (графіка) |
27 |
|
Національні традиції в одязі. Ескіз сучасного костюму в народному стилі (графіка) |
28 |
|
Образ у костюмі. Ескіз карнавальних костюмів для «Театру мод» (колективна робота) (гуаш) |
29 |
|
Ландшафтний дизайн. Макет ландшафту із простим архітектурним об’єктом (альтанка, місток, ліхтарик, декоративна лавиця тощо) в обраному стилі (робота в групах). |
30 |
|
Живий простір. Міський дизайн. Колажно-графічна композиція. Створення єдиного за стилем міського простору «Вулиця мого міста» |
31 |
|
Дизайн-проект. Створення фірмового стилю школи. Ескізи герба, логотипу (колективна робота) (графіка) |
32 |
|
Дизайн-проект. Створення фірмового стилю школи (продовження). Макети предметів (зошит, щоденник, одяг, чашка, чохол для телефону тощо) з оздобленням елементами фірмового стилю (колір, шрифт, логотип). |
33 |
|
Дизайн-проект. Створення фірмового стилю школи. Захист проектів. Презентація проектів (групова робота) |
34 |
|
Узагальнюючий урок. Гра-вікторина «Мистецтво дизайну». Тематичне оцінювання |
35 |
|
Урок-екскурсія
|