. Презентація "Гармонія, контраст і виразність у графічному дизайні"

Про матеріал
Дана презентація містить тему, мету, завдання уроку №17 образотворчого мистецтва в 7 класі (за оновленою програмою), текстовий матеріал для ознайомлення з дизайном, його видами, розділами графічного дизайну за категоріями вирішуваних завдань, основними продуктами графічного дизайну, корпоративним стилем компанії та його основними елементами, основними обов’язками графічного дизайнера,слоганами провідних світових брендів, піктограмами, їх застосуванням, а також відповідними матеріалами для візуального сприйняття.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Тема Гармонія, контраст і виразність у графічному дизайні.

Номер слайду 2

Мета Ознайомити учнів з графічним дизайном; Розширити світогляд учнів про дизайн як мистецтво створення краси навколо людини; Сформувати уявлення про професію художника-дизайнера; Поглибити знання про образність мови, компактність композиції: Розвивати навички та вміння працювати у графічних техніках: Виховувати інтерес та прагнення до особистої творчості

Номер слайду 3

Завдання уроку З'ясувати терміни «дизайн», «дизайнер», основні види дизайнерської діяльності: промисловий дизайн, дизайн-середовища, графічний дизайн, арт-дизайн; Ознайомитись з фірмовим (корпоративним) стилем,основними складовими фірмового стилю: емблема(торгівельний знак), шрифтовий напис (логотип), набір кольорів, рекламний девіз (гасло, слоган), фірмовий персонаж,бренд-бук, фірмовий одяг (дрес-код) Творче завдання: створити емблему навчального кабінету

Номер слайду 4

Номер слайду 5

Номер слайду 6

Графічний дизайн  художньо-проектна діяльність по створенню гармонійного та ефективного візуально-комунікативного середовища. Графічний дизайн вносить інноваційний внесок у розвиток соціально - економічної та культурної сфер життя, сприяючи формуванню візуального ландшафту сучасності.

Номер слайду 7

Розділи графічного дизайну за категоріями вирішуваних завдань: Типографіка, каліграфія, шрифти, книжкове оформлення; Фірмовий стиль (корпоративний стиль), у тому числі фірмові знаки, логотипи, брендбуки; Візуальні комунікації, в тому числі системи орієнтації (навігаційні та інші піктограми); Плакатна продукція, в тому числі рекламні плакати; Візуальні рішення для упаковок продукції, в тому числі кондитерської і харчової; Завдання веб-дизайну; Візуальний стиль телевізійних передач та інших продуктів ЗМІ.

Номер слайду 8

Основні продукти графічного дизайну книжкові макети та ілюстрації; рекламні та інформаційні плакати; графічне рішення листівок та поштових марок; оформлення грамплатівок і DVD дисків; корпоративний стиль компанії і його основний елемент — логотип; буклети, брошури, календарі та інша рекламна поліграфічна продукція; упаковки, етикетки, обкладинки; сувенірна продукція; інтернет-сайти.

Номер слайду 9

Обов'язки графічного дизайнера Діяльність по створенню макетів рекламних буклетів та плакатів, газет і журналів, упаковки, зовнішньої реклами, фірмового (корпоративного стилю), вебдодатків. Графічний дизайнер повинен мати потяг до шрифтів та типографії. Креативність – якість, яка головна для всіх напрямків дизайну. Специфіка професії і креативити самостійно і працювати строго «під диктовку» шефа або замовника. Друге набагато складніше і зустрічається набагато частіше, але прийдеться навчитися з цим жити, інакше у цій професії вам робити нічого

Номер слайду 10

Основні складові фірмового (корпоративного) стилю Емблема(торгівельний знак) Шрифтовий напис (логотип) Набір кольорів Рекламний девіз (гасло, слоган) Фірмовий персонаж Бренд-бук Фірмовий одяг (дрес-код)

Номер слайду 11

Номер слайду 12

Номер слайду 13

Емблема(торгівельний знак)

Номер слайду 14

Номер слайду 15

Номер слайду 16

Номер слайду 17

Номер слайду 18

Номер слайду 19

Номер слайду 20

Шрифтовий напис (логотип)

Номер слайду 21

Номер слайду 22

Номер слайду 23

Номер слайду 24

Номер слайду 25

Номер слайду 26

Номер слайду 27

Рекламний девіз (гасло, слоган)

Номер слайду 28

Слогани провідних світових брендів як правило мають за собою справжню історію і здатні багато розповісти як про компанію, її місію та продукт. Вашій увазі пропонується перелік із десяти найвідоміших слоганів улюблених компаній.

Номер слайду 29

10. Останнє місце, як би дивно це не звучало, займає слоган компанії Apple. Think different – тобто “Думай інакше”.

Номер слайду 30

9. Слоган MasterCard займає дев’яте місце. Звучить він так: “Є речі, які не можна купити. Для всього іншого є MasterCard”.

Номер слайду 31

8.Слоган кaмпанії солодких драже Skittles. “Skittles: спробуй веселку”.

Номер слайду 32

7.Слоган компанії Pepsi: “Живи великими ковтками”.

Номер слайду 33

6.“Все буде Coca-Cola” – це відомо всім.

Номер слайду 34

5.Слоган енергетичного напою Red Bull: “Red Bull надає крила”.

Номер слайду 35

4. Слоган належить бренду спортивного одягу Adidas! “Неможливе – можливо!” –

Номер слайду 36

До трійки лідерів потрапила Nokia, яка намагається об’єднати всіх людей. Її слоган: “Connecting people”.

Номер слайду 37

2. На другому місці розташувався слоган мережі фастфудів Макдональдс: “I’m lovin’ it”. («Я це люблю»)

Номер слайду 38

Перше місце закономірно дістається світовому бренду Nike із надпопулярним слоганом “Just do it”.

Номер слайду 39

Фірмовий персонаж  це живий, емоційний образ з яскравою індивідуальністю та унікальними рисами характеру. Легкий для сприйняття, цікаво та оригінально оформлений, персонаж несе настрій, ненав’язливо привертає увагу. Він візуально відображає ідею, яку потрібно донести потенційним клієнтам.

Номер слайду 40

Номер слайду 41

Бренд-бук це загальна назва збірки правил і законів, регламентуючих всі аспекти життя бренду, як на рівні ідеї, так і на рівні її вираження. Брендбук – це «посвідчення особи» бренду. Це дуже цінний і часто закритий внутрікорпоративний документ, призначений в основному для топ-менеджерів (и для бренд-менеджерів) компанії.

Номер слайду 42

Номер слайду 43

Номер слайду 44

Номер слайду 45

Фірмовий одяг (дрес-код)

Номер слайду 46

Номер слайду 47

Піктограми

Номер слайду 48

Номер слайду 49

Творче завдання Створити емблему навчального кабінету

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
4.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.7
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Стецик Оксана Іванівна
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
ppt
Додано
16 січня 2019
Переглядів
12609
Оцінка розробки
4.7 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку