Мета Ознайомити учнів з графічним дизайном; Розширити світогляд учнів про дизайн як мистецтво створення краси навколо людини; Сформувати уявлення про професію художника-дизайнера; Поглибити знання про образність мови, компактність композиції: Розвивати навички та вміння працювати у графічних техніках: Виховувати інтерес та прагнення до особистої творчості
Завдання уроку З'ясувати терміни «дизайн», «дизайнер», основні види дизайнерської діяльності: промисловий дизайн, дизайн-середовища, графічний дизайн, арт-дизайн; Ознайомитись з фірмовим (корпоративним) стилем,основними складовими фірмового стилю: емблема(торгівельний знак), шрифтовий напис (логотип), набір кольорів, рекламний девіз (гасло, слоган), фірмовий персонаж,бренд-бук, фірмовий одяг (дрес-код) Творче завдання: створити емблему навчального кабінету
Розділи графічного дизайну за категоріями вирішуваних завдань: Типографіка, каліграфія, шрифти, книжкове оформлення; Фірмовий стиль (корпоративний стиль), у тому числі фірмові знаки, логотипи, брендбуки; Візуальні комунікації, в тому числі системи орієнтації (навігаційні та інші піктограми); Плакатна продукція, в тому числі рекламні плакати; Візуальні рішення для упаковок продукції, в тому числі кондитерської і харчової; Завдання веб-дизайну; Візуальний стиль телевізійних передач та інших продуктів ЗМІ.
Основні продукти графічного дизайну книжкові макети та ілюстрації; рекламні та інформаційні плакати; графічне рішення листівок та поштових марок; оформлення грамплатівок і DVD дисків; корпоративний стиль компанії і його основний елемент — логотип; буклети, брошури, календарі та інша рекламна поліграфічна продукція; упаковки, етикетки, обкладинки; сувенірна продукція; інтернет-сайти.
Обов'язки графічного дизайнера Діяльність по створенню макетів рекламних буклетів та плакатів, газет і журналів, упаковки, зовнішньої реклами, фірмового (корпоративного стилю), вебдодатків. Графічний дизайнер повинен мати потяг до шрифтів та типографії. Креативність – якість, яка головна для всіх напрямків дизайну. Специфіка професії і креативити самостійно і працювати строго «під диктовку» шефа або замовника. Друге набагато складніше і зустрічається набагато частіше, але прийдеться навчитися з цим жити, інакше у цій професії вам робити нічого
Фірмовий персонаж це живий, емоційний образ з яскравою індивідуальністю та унікальними рисами характеру. Легкий для сприйняття, цікаво та оригінально оформлений, персонаж несе настрій, ненав’язливо привертає увагу. Він візуально відображає ідею, яку потрібно донести потенційним клієнтам.
Бренд-бук це загальна назва збірки правил і законів, регламентуючих всі аспекти життя бренду, як на рівні ідеї, так і на рівні її вираження. Брендбук – це «посвідчення особи» бренду. Це дуже цінний і часто закритий внутрікорпоративний документ, призначений в основному для топ-менеджерів (и для бренд-менеджерів) компанії.