Календарне планування з основ здоров'я 6 клас

Про матеріал

Календарно-тематичне планування уроків з основ здоров'я у 6 класі на 2018-2019 н. р., складене згідно з чинними «Навчальними програмами для загальноосвітніх навчальних закладів із навчанням українською мовою. 5-9 класи», затвердженими МОН молоді та спорту від 12.09.2011 р. № 1051, зі змінами згідно з наказами МОН від 29.05.2015 р. № 584, від 05.08.2016 р. № 948, від 09.08.2017 р. №1/9 436 «Про затвердження змін до навчальних програм для 5-9 класів загальноосвітніх навчальних закладів»

Перегляд файлу

Календарно-тематичне планування уроків з основ здоровя

у 6 класі

Календарне планування уроків основ здоров’я розроблено згідно з навчальною програмою, що затверджена Міністерством освіти і науки України від 07.06.2017 № 804. (Оновлена програма 2017 року з основ здоров’я).

 

№ з/п

Тема уроку

Дата

І СЕМЕСТР

Розділ І. Здоров’я людини (5 год.)

1

 

Тема 1. Життя і здоров'я людини. Життєві навички, сприятливі для здоров’я. Практична робота №1: «Моделювання поведінки в умовах зміни кліматичних умов».

 

2

 

  • Безпека життєдіяльності. Здоров’я  і добробут. Активне довголіття. Практична робота № 2: «Добір одягу за несприятливих погодних умов».

 

3

 

 

 

Тема 2. Ризики і небезпеки. Поняття про ризик. Виправдані і невиправдані ризики. Оцінка ризиків у щоденному житті. Екстремальні і надзвичайні ситуації. Практична робота № 3: «Відпрацювання алгоритму дій при потраплянні до екстремальної ситуації».

 

4

 

 

Тема 3. Навколишнє середовище і здоров’я. Вплив природних чинників на здоров’я людини. Небезпеки природного середовища. Вплив техногенного середовища на здоров’я людини. Екологічні проблеми довкілля.

 

5

 

 

 

Соціальне середовище і здоров’я. Захист від кримінальних небезпек. Практична робота № 4: «Складання пам’яток запобігання кримінальних небезпек». Практична робота № 5: «Складання пам’яток захисту особистого майна (квартири, велосипеда, мобільного телефону)».* Узагальнення знань з розділу І «Здоров’я людини».

 

Розділ ІІ. Фізична складова здоров’я (6 год.)

6

 

Тема 4. Харчування і здоров’я. Значення води і харчування для розвитку і здоров’я підлітків. Поживні речовини. Особливість харчування у підлітковому віці.

 

7

 

Харчові звички. Принципи  харчування для здоров’я. Калорійність харчування та енерговитрати залежно від фізичних навантажень.

 

8

 

Профілактика йододефіциту і діабету. Практична робота № 6: «Визначення збалансованості харчового раціону»*

 

9

 

 

Правила купівлі, обробки і зберігання харчових продуктів. Перша  допомога при харчових отруєннях. Практична робота № 7: «Аналіз маркування харчових продуктів»* Практична робота № 8: «Аналіз маркування харчових продуктів»

 

10

 

Тема 5. Особиста гігієна. Складові особистої гігієни. Догляд за шкірою. Гігієна ротової порожнини.

 

11

 

 

Особиста гігієна під час занять фізичною культурою та спортом. Практична робота № 9: «Складання пам’ятки: «Правила особистої гігієни». Узагальнення знань з розділу ІІ «Фізична складова здоров’я».

 

Розділ ІІІ. Психічна і духовна складові здоров’я (5 год.)

12

 

 

 

 

Тема 6. Звички і здоров’я. Психічний розвиток підлітка та ознаки гармонійного розвитку. Потреби людини, їх розвиток із віком. Навички і звички. Вплив звичок на здоров’я. Корисні і шкідливі звички. Чинники формування звичок. Практична робота  № 10: «Створення плану формування корисної звички (чи відмови від поганої або шкідливої звички)».

 

13

 

 

Тема 7. Самооцінка і здоров’я. Поняття самооцінки. Види самооцінки. Формування адекватної самооцінки. Практична робота № 11: «Проект самовдосконалення *(вибір, планування і досягнення мети)».

 

14

 

 

Тема 8. Критичне мислення та уміння приймати рішення. Види рішень. Алгоритм прийняття зважених рішень. Рішення, важливі для здоров’я. Практична робота № 12:

  • «Моделювання ситуації прийняття зважених рішень».

 

15

Вплив реклами на рішення людини. Види реклами.   Соціальна і комерційна реклами.

Практична робота № 13: «Аналіз соціальної і комерційної реклами».

 

16

 

 

 

 

 

Психоактивні речовини і здоров’я. Позитивні й негативні впливи однолітків. Протидія тиску і маніпуляціям. Практична робота № 14: «Аналіз грошових витрат, пов’язаних зі шкідливими звичками». Практична робота № 15: «Моделювання ситуації відмови від шкідливих пропозицій». Толерантне ставлення до людей, що живуть з ВІЛ. Узагальнення знань з розділу ІІІ «Психічна і духовна складові здоров’я». Заліковий урок за І семестр.

 

ІІ СЕМЕСТР

Розділ ІV. Соціальна складова здоров’я (17 год.)

17

 

 

 

Тема 9. Соціальний добробут. Спілкування і здоров’я. Засоби комунікації. Стилі спілкування людей. Навички спілкування. Значення упевненої поведінки для здоров’я.

Практична робота №16: «Відпрацювання навичок упевненої поведінки у життєвих ситуаціях».

 

18

 

 

Види стосунків. Стосунки в родині, класі, підлітковому середовищі. Безпечне спілкування в інтернеті. Практична робота №17: «Складання плану покращення міжособистісних стосунків».

 

19

 

Тема 10.  Конфлікти і здоров’я. Поняття конфлікту. Види і способи розв’язання конфліктів. Конструктивне розв’язання конфліктів.

 

20

 

 

Запобігання ескалації конфлікту. Самоконтроль у конфліктних ситуаціях. Практична робота №18: «Моделювання ситуації із конструктивним розв’язанням конфліктів.Відпрацювання навичок самоконтролю у конфліктних ситуаціях.»

 

21

 

Тема 11. Стосунки з однолітками. Підліткові компанії. Ознаки дружніх, недружніх і небезпечних компаній. Способи протидії агресії та насиллю у підлітковому середовищі.

 

22

 

 

 

 

Тема 12. Безпека в побуті й навколишньому середовищі. Безпека в побуті. Правила користування газовими приладами, електроприладами,  водогоном, тепловими мережами.  Практична робота №19: «Відпрацювання навичок безпечної поведінки при небезпеці ураження електричним струмом та допомоги при уражені електричним струмом»

 

23

 

 

Безпека при користуванні засобами побутової хімії.  Практична робота №20: «Відпрацювання навичок безпечного зберігання ліків і засобів побутової хімії. Вивчення вмісту домашньої аптечки».* Практична робота №21: «Моделювання допомоги при попаданні на тіло речовин побутової хімії та при отруєнні ними».

 

24

Пожежна безпека оселі. Причини виникнення пожеж. Стадії розвитку пожежі.

 

25

 

Пожежна охорона. Профілактика пожеж. План евакуації з будинку. Практична робота №22: «Відпрацювання навичок екстреної евакуації з приміщення школи і своєї оселі».

 

26

Засоби пожежогасіння. Захист органів дихання в зоні пожежі. Дії в разі загоряння одягу. Узагальнення знань з розділу.

 

27

 

 

Проживання у промисловій зоні. Види небезпечних промислових об’єктів. Дії школяра під час виникнення аварійної ситуації на підприємстві. Підручні засоби захисту

 

28

 

Безпека руху велосипедиста. Елементи конструкції велосипеда, що впливають на безпеку руху. Одяг для велосипедиста. Засоби безпеки велосипедиста.

 

29

 

Правила дорожнього руху для велосипедистів. Правила перевезення вантажів і виконання маневрів на велосипеді.

 

30

 

Поведінка в екстремальних ситуаціях. Телефони аварійних служб. Повідомлення для рятувальним службам. Правила  взаємодії з рятувальниками.

 

31

Перша допомога при ураженні електричним струмом, попаданні хімічних речовин на шкіру, отруєнні, ДТП.

 

32

 

 

 

Перша допомога при ураженні електричним струмом, попаданні хімічних речовин на шкіру, отруєнні, ДТП. Практична робота №23: «Оцінка захаращеності під’їзду до будинку спец автомобілів служби ДСНС. Моделювання ситуації виклику рятувальних служб».

 

33

Узагальнення знань з розділу ІІІ «Психічна і духовна складові здоров’я». Заліковий урок за ІІ семестр.

 

 

docx
Додано
13 січня 2019
Переглядів
2531
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку