РОЗРОБКА УРОКУ-ТРЕНІНГУ З ОСНОВ ЗДОРОВ’Я
Клас учнів 6 Вік учнів: 12-13 років
Тема: Вплив звичок на здоров’я. Корисні і шкідливі звички.
Педагогічне завдання: ( З-9) розвиток життєвих навичок учнів, спрямованих на заохочення вести здоровий спосіб життя.
№№ |
НАЗВА СТРУКТУРНОГО КОМПОНЕНТУ ТРЕНІНГУ |
Стислий опис |
Наскрізна змістова лінія |
Компетентність |
Тривалість |
|
|
|
|
|
|||
|
ЗВОРОТНІЙ ЗВ’ЯЗОК |
У формі опитування: Що ви запам’ятали з теми минулого уроку ? |
|
|
2-хв |
|
|
ЗНАЙОМСТВО |
Для створення позитивної атмосфери провести у вигляді вправи «Продовжити фразу». «Мій друг (мій тато, моя вчителька) сказав би про мене...». Мета — відпрацювання навичок рефлексії (оцінювання себе з позицій інших людей). |
|
|
3 хв |
|
|
ОЧІКУВАННЯ |
Вправа „ПІСОЧНИЙ ГОДИННИК»” Учням запропонувати записати 1-2 очікування на клеєвих стікерах. Озвучити, прикріпити у верхній частині годинника. |
(Т-4) націлена на розвиток лідерських ініціатив
|
(КК-6) здійснювати самооцінювання та самоконтроль
|
2-3 хв |
|
|
ПРАВИЛА ТРЕНІНГУ |
Нагадати вже знайомі правила. 1.Будьте активними, доброзичливими,поважайте іншого, не забувайте про гумор. 2.Ми команда, тому не перебивайте, не сперечайтеся,не ображайте. |
|
|
2 хв |
|
|
|
|
|
|||
|
Легенда про здоров’я |
На горі Олімп давним - давно жили боги і стало їм нудно. Тоді вирішили вони створити людину і поселити її на планеті Земля. Стали боги вирішувати, якою людина повинна бути. «Людина повинна бути сильною», - сказав один з богів. «Людина повинна бути розумною», - додав другий. «Людина повинна бути здоровою», - висловився третій бог. «Але якщо людина буде володіти всім цим, вона буде подібна до нас», - заперечив один з богів. І вирішили вони заховати головну цінність людини - здоров'я. Довго вони вирішували, куди б заховати здоров'я? Щоб зберегти здоров’я змолоду, треба виробити у себе звичку до здорового способу життя. Саме про звички ми сьогодні і поговоримо. Бо тема нашого уроку «Звички і здоров’я». |
|
|
2-хв |
|
|
Мозковий штурм «Які бувають звички?»
|
1.Всі звички записують на дошці. 2.Поділ звичок на корисні і шкідливі.
|
(Т-3) здатний дотримуватися здорового способу життя |
(КК-8) висловлювати різні погляди; |
3 хв |
|
|
Робота в групах. |
Об’єднаємося в 4 групи. Запитання до груп: 1 група - Чому люди мають шкідливі звички? 2 група - Чому люди не мають шкідливих звичок? 3 група - Які можуть бути наслідки шкідливих звичок? 4 група – Які наслідки корисних звичок? На листах А4 учні записують відповіді, можливо з замальовками. |
(Т-3) здатний дотримуватися здорового способу життя |
(КК-8) висловлювати різні погляди; уміння працювати в команді |
7 хв |
|
|
Математична задача |
Одна пачка цигарок в середньому коштує 27 грн . Підрахуйте скільки витрачає людина ,щодня купуючи 1 пачку . 1 група – за тиждень 2 група - за місяць 3 група – рік. 4 група - Як по іншому можна було б витратити ці кошти? |
(Т-4) розуміння практичних аспектів фінансових питань (здійснення заощаджень) |
(КК-3) застосовувати знання з математики |
5 хв
2хв |
|
|
Динамічна пауза |
По закінченні завдання
Вправа "Енергизатор"
|
|
|
|
|
|
Виконання проекту |
Виконання короткотривалого проекту «Пропаганда ЗСЖ». Для 4 груп (На листах А4 текст, вірш, малюнок, слоган)
|
(Т-2) формує громадянську відповідальність за особистий і суспільне здоров’я; (Т-3) здатний дотримуватися здорового способу життя |
(КК-8) висловлювати різні погляди; уміння працювати в команді. (КК-10) відповідальне ставлення до свого здоров’я та здоров’я інших людей |
7 хв |
|
|
|
|
|
|||
|
ПІДВЕДЕННЯ ПІДСУМКІВ |
Вправа „ПІСОЧНИЙ ГОДИННИК»” – на дошці плакат з малюнком пісочного годинника. Візьміть ваші папірці,напишіть відповіді на питання (2-3 слова) — Чи здійснились ваші очікування? — Які знання ви здобули? — Як ці знання ви використаєте у своєму подальшому житті? — Оцініть вашу особисту активність під час тренінгу? Приклейте їх на дно годинника. |
|
|
2-3 хв |
|
|
ЗВОРОТНІЙ ЗВ’ЯЗОК |
Наш тренінг підійшов до кінця. Поділіться враженнями,що запам'яталося найбільше? |
|
|
2-3 хв |
|
|
РЕЛАКСАЦІЯ |
Вправа «Кисті рук». Перейдемо до рук. Спочатку я вас попрошу одночасно обидві руки стиснути в кулаки. Стисніть їх настільки сильно, наскільки це можливо. Готові ? Почали ! Стисніть кулаки дуже міцно. Затримайте ! І розслабте. (Це прекрасна вправа для тих,чиї руки втомилися від писання протягом дня.) Тепер давайте повторимо. Стисніть кулак дуже міцно. Затримайте і розслабте… Для того щоб розслабити протилежну групу м`язів, треба просто розчепірити пальці настільки широко, наскільки це можливо. Розчепірте ваші пальці широко ! Затримайте їх у цьому стані. Розслабте… Повторимо ще раз. Розчепірте ваші пальці широко ! Максимально широко ! І розслабте… Зверніть увагу на відчуття теплоти чи поколювання у кистях рук та передпліччі. Запам’ятайте ці відчуття. |
|
|
2-3 хв |
|
|
ПРОЦЕДУРИ ЗАВЕРШЕННЯ ТРЕНІНГУ |
У нас скільки цікавих справ, що не треба витрачати свій час на різні дурниці. Тому давайте передамо по колу свої потиски рук, які скажуть нам про те,що ми готові допомогти один одному.(вправа виконується у колі) |
|
|
2 хв |
|