Календарне планування з Основи здоров'я 4 клас за підручником О.В.Гнатюк
Основи здоров'я
(за підручникомО.В.Гнатюк)
34 години
1 година на тиждень
Основи здоров’я
(за підручником О.В.Гнатюк)
34 години
1 година на тиждень
№ з/п |
Тема уроку |
Дата |
Примітка |
І розділ. Здоров'я людини (3 год)
|
|||
1 |
Цінність і неповторність життя і здоров'я людини
|
|
|
2 |
Про безпеку життєдіяльності. Безпечні й небезпечні ситуації |
|
|
3 |
Складові здоров'я. Чинники здоров'я |
|
|
II розділ. Фізична складова здоров'я (7 год)
|
|||
4 |
Харчування і здоров'я |
|
|
5 |
Про рух і загартовування |
|
|
6 |
Щоб очі добре бачили, а вуха чули. Бережи органи чуття! |
|
|
7 |
Про поставу. Плоскостопість |
|
|
8 |
Щоб мати здорові зуби... Гігієна порожнини рота |
|
|
9 |
Яким повітрям ми дихаємо. Стеж за чистотою в оселі |
|
|
10 |
Як готувати домашні завдання і самостійно вчитися |
|
|
III розділ. Соціальна складова здоров'я (17 год)
|
|||
11 |
Традиції збереження здоров'я в родині |
|
|
12 |
Про знайомство і дружбу. Дружні стосунки |
|
|
13 |
Умій сказати «Ні» |
|
|
14 |
Руйнівники здоров'я |
|
|
15 |
Користування телевізором, комп'ютером, мобільним телефоном |
|
|
16 |
Про рекламу |
|
|
17 |
Туберкульоз і СНІД — хвороби, що набули соціального значення |
|
|
18 |
Охорона здоров'я дітей. Гуманне ставлення до людей з особливими потребами |
|
|
19 |
Дії при пожежі |
|
|
20 |
Поведінка під час масових шкільних заходів. Як поводитися в натовпі |
|
|
21 |
Правила безпечної поведінки на вулиці. Як знайти вихід з непередбачених ситуацій |
|
|
22 |
Безпека руху пішоходів |
|
|
23 |
Сигнали регулювання дорожнього руху |
|
|
24 |
Види перехресть. Рух майданами |
|
|
25 |
Дорожньо - транспортні пригоди |
|
|
26 |
Дорожні знаки |
|
|
27 |
Підсумковий урок за розділом |
|
|
IV розділ. Психічна і духовна складові здоров'я (7 год)
|
|||
28 |
Самооцінка і поведінка людини |
|
|
29 |
Упевненість самовпевненість |
|
|
30 |
Хочу, можу, треба. Воля |
|
|
31 |
Як досягти мети |
|
|
32 |
Повага і самоповага |
|
|
33 |
Звички і здоров'я |
|
|
34 |
Розвиток творчих здібностей |
|
|