«Я досліджую світ», 2 клас
(4 год на тиждень, 140 год на рік)
Підручник: «Я досліджую світ» підручник інтегрованого курсу (у 2-х частинах) для 2 кл. закладів загальної середньої освіти/Частина 1 авт. Грущинська І. В., Хитра З. М.; Частина 2 авт. Морзе Н. В., Барна О. В. вид-во «Оріон» - 2019.- 128 с. Наказ МОН від 28.03.2019 № 407
№ З/п |
Скор № з/п |
Дата |
Скор Дата |
Тижні |
Зміст уроку |
С. підр. |
Прим. |
|||
|
||||||||||
Людина в суспільстві |
||||||||||
1 |
|
|
|
Перший тиждень Я-ЛЮДИНАРОЗУМНА! |
Як я росту і розвиваюсь? |
11 |
|
|||
2 |
|
|
|
Як стежити за своєю поставою? |
12 |
|
||||
3 |
|
|
|
Який у мене характер? |
13 |
|
||||
4 |
|
|
|
Другий тиждень ЯК ЖИТИУ ЗЛАГОДІ? |
Що таке суспільство? |
15 |
|
|||
5 |
|
|
|
Як потрібно поводитися серед людей? |
16 |
|
||||
6 |
|
|
|
Як зробити спілкування приємним? |
17 |
|
||||
7 |
|
|
|
Третій тиждень МИ-ГРОМАДЯНИ УКРАЇНИ |
Хто такі громадяни своєї країни? |
18 |
|
|||
8 |
|
|
|
Які є символи в моєї країни? |
19 |
|
||||
9 |
|
|
|
Хто прославив Україну у світі? |
21 |
|
||||
10 |
|
|
|
Четвертий тиждень ДОРОГАДО РІДНОГО КРАЮ |
Як знайти на карті України свій рідний край? |
23 |
|
|||
11 |
|
|
|
Які особистості прославили мій край? |
26 |
|
||||
12 |
|
|
|
ЗАСТОСОВУЄМО ЗНАННЯ ЩОДНЯ |
28 |
|
||||
Людина і природа восени |
||||||||||
13 |
|
|
|
П’ятийтиждень СПОСТЕРЕ- ЖЕННЯ ЗА ЯВИЩАМИ ПРИРОДИ |
Що приховують назви осінніх місяців? |
32 |
|
|||
14 |
|
|
|
Що називають явищами природи? |
33 |
|
||||
15 |
|
|
|
Урок-екскурсія. Що змінюється в природі та житті людей восени? |
35 |
|
||||
16 |
|
|
|
Шостий тиждень ПРИКМЕТИОСЕНІ |
Як вимірювати температуру повітря? |
37 |
|
|||
17 |
|
|
|
Звідки беруться хмари? |
39 |
|
||||
18 |
|
|
|
Як виникає вітер? |
42 |
|
||||
19 |
|
|
|
Сьомий тиждень ПОГОДА ВОСЕНИ |
Що таке погода? |
44 |
|
|||
20 |
|
|
|
Як одягатися до погоди? |
45 |
|
||||
21 |
|
|
|
Як уберегтися від хвороб? |
46 |
|
||||
22 |
|
|
|
Восьмий тиждень РОСЛИНИ ВОСЕНИ |
Як рослини зустрічають осінь? |
48 |
|
|||
23 |
|
|
|
Чому жовтіє й опадає листя? |
49 |
|
||||
24 |
|
|
|
Як восени розселяються рослини? |
50 |
|
||||
25 |
|
|
|
Дев’ятий тиждень ТВАРИНИ ВОСЕНИ |
Як змінюється життя комах і риб восени? |
52 |
|
|||
26 |
|
|
|
Чи всі птахи восени відлітають у теплі краї? |
53 |
|
||||
27 |
|
|
|
Які турботи у звірів восени? |
55 |
|
||||
28 |
|
|
|
Десятий тиждень ПРАЦЯ і ВІДПОЧИНОК ЛЮДЕЙ ВОСЕНИ |
Яка праця восени першочергова? |
56 |
|
|||
29 |
|
|
|
Як люди готуються до зими? |
57 |
|
||||
30 |
|
|
|
Які свята «дарує» осінь? |
58 |
|
||||
31 |
|
|
|
Одинадцятий тиждень ЗДОРОВА Й БЕЗПЕЧНА ПОВЕДІНКА ВОСЕНИ НА ПРИРОДІ |
. Чи знаєш ти отруйні рослини? |
60 |
|
|||
32 |
|
|
|
Яких тварин варто стерегтися восени? |
62 |
|
||||
33 |
|
|
|
Чи безпечно для здоров’я збирати гриби? |
64 |
|
||||
34 |
|
|
|
Дванадцятий тиждень ОХОРОНАПРИРОДИ ВОСЕНИ |
Що робити з опалим листям? |
65 |
|
|||
35 |
|
|
|
Чому настає осінь та інші пори року? |
66 |
|
||||
36 |
|
|
|
ЗАСТОСОВУЄМО ЗНАННЯ ЩОДНЯ |
67 |
|
||||
Людина і природа взимку |
||||||||||
37 |
|
|
|
Тринадцятий тиждень РІК. ДОБА.ЗИМОВІ МІСЯЦІ |
Яку форму має Земля? |
71 |
|
|||
38 |
|
|
|
Що таке доба і рік? |
72 |
|
||||
39 |
|
|
|
Чому зимові місяці мають такі назви? |
74 |
|
||||
40 |
|
|
|
Чотирнадцятий тиждень ВПЛИВ СОНЦЯ НА ПРИРОДУ ВЗИМКУ |
Урок-екскурсія. Як спостерігати за природою та життям людей узимку? |
75 |
|
|||
41 |
|
|
|
Коли починається зима у твоєму краї? |
76 |
|
||||
42 |
|
|
|
Якою буває погода взимку? |
78 |
|
||||
43 |
|
|
|
П’ятнадцятий тиждень ЗДОРОВА Й БЕЗПЕЧНА ПОВЕДІНКА ВЗИМКУ |
Як зміцнити своє здоров’я взимку? |
79 |
|
|||
44 |
|
|
|
Які є помічники на дорогах? |
81 |
|
||||
45 |
|
|
|
Як дбати про безпеку на дорогах узимку? |
82 |
|
||||
46 |
|
|
|
Шістнадцятий тиждень ЗИМОВІСВЯТА |
На які свята чекають узимку? |
84 |
|
|||
47 |
|
|
|
Як святкують Різдво Христове в Україні та світі? |
85 |
|
||||
48 |
|
|
|
Як зберегти ялинці життя? |
86 |
|
||||
«Я досліджую світ»
|
||||||||||
№ З/п |
Скор № з/п |
Дата |
Скор Дата |
Тижні |
Зміст уроку |
С. підр. |
Прим |
|||
II семестр |
||||||||||
49 |
|
|
|
Сімнадцятий тиждень РОСЛИНИ ВЗИМКУ |
Що допомагає рослинам пережити зиму? |
90 |
|
|||
50 |
|
|
|
Як доглядати за кімнатними рослинами взимку? |
91 |
|
||||
51 |
|
|
|
Як влаштувати «город» на підвіконні взимку? |
93 |
|
||||
52 |
|
|
|
|
Ми - досдідники |
|
|
|||
53 |
|
|
|
Вісімнадцятий тиждень ТВАРИНИ ВЗИМКУ |
Які небезпеки загрожують рибам узимку? |
94 |
|
|||
54 |
|
|
|
У чому полягають особливості зимового фиття птахів? |
95 |
|
||||
55 |
|
|
|
Як звірі пристосувалися до життя взимку? |
96 |
|
||||
56 |
|
|
|
|
Ми - досдідники |
|
|
|||
57 |
|
|
|
Дев’ятнадцятий тиждень ЗИМОВІ ТУРБОТИ і РАДОЩІ ЛЮДЕЙ |
Чому люди повинні піклуватися про рослини і тварини взимку? |
97 |
|
|||
58 |
|
|
|
Які радощі й небезпеки підготувала людям зима? |
98 |
|
||||
59 |
|
|
|
ЗАСТОСОВУЄМО ЗНАННЯ ЩОДНЯ |
99 |
|
||||
60 |
|
|
|
|
Ми - досдідники |
|
|
|||
Людина і світ |
||||||||||
61 |
|
|
|
Двадцятий тиждень Земля — наша рідна планета |
Чи можна дійти до краю Землі? |
101 |
|
|||
62 |
|
|
|
Скільки на Землі сторін світу? |
102 |
|
||||
63 |
|
|
|
Як визначити сторони світу? |
103 |
|
||||
64 |
|
|
|
|
Ми - досдідники |
|
|
|||
65 |
|
|
|
Двадцять перший тиждень Країни світу |
Про що «розповідає» карта світу? |
104 |
|
|||
66 |
|
|
|
Які країни є на Землі? |
106 |
|
||||
67 |
|
|
|
Чому країни прагнуть об’єднатися? |
108 |
|
||||
68 |
|
|
|
|
Ми - досдідники |
|
|
|||
69 |
|
|
|
Двадцять другий тиждень Культура народів світу |
Які народи є на Землі? |
109 |
|
|||
70 |
|
|
|
Чому цікаво вивчати культуру різних народів? |
110 |
|
||||
71 |
|
|
|
У яких країнах живуть твої улюблені казкові герої? |
111 |
|
||||
72 |
|
|
|
|
Ми - досдідники |
|
|
|||
73 |
|
|
|
Двадцять третій тиждень Вивчаємо культуру України |
Як знайти Україну на картах світу та Європи? |
112 |
|
|||
74 |
|
|
|
Які традиції українського народу тобі відомі? |
113 |
|
||||
75 |
|
|
|
Які народи проживають в Україні? |
114 |
|
||||
76 |
|
|
|
|
Ми - досдідники |
|
|
|||
77 |
|
|
|
Двадцять четвертий тиждень Винаходи людства |
Як природа допомагає людям створювати винаходи? |
116 |
|
|||
78 |
|
|
|
Що ти знаєш про українських винахідників? |
117 |
|
||||
79 |
|
|
|
Де і як люди використовують штучні матеріали? |
119 |
|
||||
80 |
|
|
|
|
Ми - досдідники |
|
|
|||
81 |
|
|
|
Двадцять п’ятий тиждень СЛАВЕТНІ УКРАЇНЦІ |
Які митці прославили нашу Україну? |
120 |
|
|||
82 |
|
|
|
Хто такі олімпійці та паралімпійці? |
121 |
|
||||
83 |
|
|
|
Застосовуємо знання щодня |
122 |
|
||||
84 |
|
|
|
|
Ми - досдідники |
|
|
|||
Людина і природа навесні |
||||||||||
85 |
|
|
|
Двадцять шостий тиждень ПРИКМЕТИ ВЕСНИ |
Коли у твій край приходить весна? |
124 |
|
|||
86 |
|
|
|
Урок-екскурсія. Які зміни відбулися в природі навесні? |
125 |
|
||||
87 |
|
|
|
Чому назви весняних місяців такі промовисті? |
126 |
|
||||
88 |
|
|
|
|
Ми - досдідники |
|
|
|||
89 |
|
|
|
Дванадцять сьомий тиждень ПОГОДА і ЗДОРОВ’Я НАВЕСНІ |
Які примхи погоди підготувала весна? |
127 |
|
|||
90 |
|
|
|
Як погода навесні впливає на мій організм? |
128 |
|
||||
91 |
|
|
|
Як звички впливають на твоє здоров’я? |
129 |
|
||||
92 |
|
|
|
|
Ми - досдідники |
|
|
|||
93 |
|
|
|
Двадцять восьмий тиждень РОСЛИНИ НАВЕСНІ |
Які дерева першими зустрічають весну? |
130 |
|
|||
94 |
|
|
|
Які трав’янисті рослини називають першоцвітами? |
131 |
|
||||
95 |
|
|
|
Які трав’янисті рослини продовжують весняне цвітіння?
|
133 |
|
||||
96 |
|
|
|
Ми - досдідники |
|
|
||||
97 |
|
|
|
Двадцять дев’ятий тиждень ТВАРИНИ НАВЕСНІ |
Які комахи з’являються навесні першими? |
132 |
|
|||
98 |
|
|
|
Як змінюється життя риб навесні? |
133 |
|
||||
99 |
|
|
|
Коли повертаються із теплих країв птахи? |
136 |
|
||||
100 |
|
|
|
|
Ми - досдідники |
|
|
|||
101 |
|
|
|
Тридцятий тиждень ВЕСНЯНІ ТУРБОТИ І РАДОЩІ |
Які турботи приносить весна звірам? |
138 |
|
|||
102 |
|
|
|
Чому кажуть, що весняний день рік годує? |
139 |
|
||||
103 |
|
|
|
Які весна свята нам на своїх зелених крилах принесла? |
140 |
|
||||
104 |
|
|
|
|
Ми - досдідники |
|
|
|||
105 |
|
|
|
Тридцять перший тиждень ОХОРОНА ПРИРОДИ НАВЕСНІ |
Які рослини потребують охорони з боку людини? |
141 |
|
|||
106 |
|
|
|
Чому тваринам загрожує небезпека знищення? |
142 |
|
||||
107 |
|
|
|
ЗАСТОСОВУЄМО ЗНАННЯ ЩОДНЯ |
143 |
|
||||
108 |
|
|
|
|
Ми - досдідники |
|
|
|||
Людина і природа влітку |
||||||||||
109 |
|
|
|
Тридцять другий тиждень ПРИКМЕТИ ЛІТА |
За якими прикметами дізнаються про прихід літа? |
145 |
|
|||
110 |
|
|
|
Чому літні місяці отримали такі назви? |
146 |
|
||||
111 |
|
|
|
Урок-екскурсія. Які зміни відбуваються в природі влітку? |
147 |
|
||||
112 |
|
|
|
|
Ми - досдідники |
|
|
|||
113 |
|
|
|
Тридцять третій тиждень РОСЛИНИ ВЛІТКУ |
Які цікаві «секрети» приховують дерева? |
148 |
|
|||
114 |
|
|
|
Які кущі ростуть у твоєму краї? |
149 |
|
||||
115 |
|
|
|
Які трав’янисті рослий називають «годинниками», а які — «синоптиками»? |
150 |
|
||||
116 |
|
|
|
|
Ми - досдідники |
|
|
|||
117 |
|
|
|
Тридцять четвертий тиждень ТВАРИНИВЛІТКУ |
Яких тварин улітку найбільше? |
152 |
|
|||
118 |
|
|
|
Чому птахи влітку перестають співати? |
153 |
|
||||
119 |
|
|
|
Які найважливіші події відбуваються в житті звірів улітку? |
154 |
|
||||
120 |
|
|
|
Ми - досдідники |
|
|
||||
121 |
|
|
|
Тридцять п’ятий тиждень ЗМІЦНЕННЯ ЗДОРОВ’Я ВЛІТКУ |
Як активно відпочивати? |
155 |
|
|||
122 |
|
|
|
Які існують правила поведінки влітку? |
158 |
|
||||
123 |
|
|
|
ЗАСТОСОВУЄМО ЗНАННЯ ЩОДНЯ |
159 |
|
||||
124 |
|
|
|
|
Ми - досдідники |
|
|
|||