№ |
Тема урока |
Дата |
Стор. |
|
Слухаємо, читаємо виразно |
|
94-97 |
|
Значущі частини слова. Основа слова та закінчення. |
|
97-99 |
|
Спільнокореневі слова. |
|
100-102 |
|
Префікси та суфікси |
|
102-105 |
|
Перевірна робота. Письмовий переказ |
|
106-109 |
|
Порівнюємо значущі частини слова в словах російської та української мови |
|
109-111 |
|
Ненаголошені голосні в коренях слів |
|
111-114 |
|
Перевірка ненаголошених голосних в коренях слів |
|
|
|
Перевірна робота. Робота з літературним твором |
|
114-117 |
|
Читаємо мовчки, відновлюємо послідовність частин. Читаємо в особах. |
|
117-119 |
|
Словникові слова |
|
119-122 |
|
Дзвінкі та глухі приголосні в коренях слів |
|
122-125 |
|
Парні дзвінкі та глухі приголосні |
|
125-128 |
|
М’які приголосні в корені слова |
|
|
|
Слова з розділовим та м’яким знаком |
|
128-130 |
|
Слова з розділовим та м’яким знаком. Читаємо та переказуємо текст. |
|
130-132 |
|
Перевірка мовних знань і вмінь |
|
133 |
|
Перевіряємо себе: пишемо зорово-слуховий диктант, виконуємо тестове завдання |
|
133-135 |
|
Перенос слів з поєднанням приголосних |
|
136-138 |
|
Робота з текстом. Слухаємо незнайомий текст. Читаємо виразно. Пишемо про враження від прочитаного |
|
138-140 |
|
Перевіряємо себе: списуємо швидко, каліграфічно, без помилок. Повторюємо вивчене. |
|
140-147 |
|
Знайомимся з драматичним твором. Слухаємо, читаємо в особах |
|
147-149 |
|
Читаємо виразно, уявляємо описані картини |
|
150- |
|
Слова з приголосними, що не вимовляються |
|
152 |
|
Перевірочна робота. Диктант |
|
152-154 |
|
Правильно вимовляємо та пишемо слова з приголосними, що не вимовляються |
|
154-156 |
|
Слухаємо, обговорюємо прослуханий текст. Перевіряємо себе: пишемо переказ тексту |
|
167 |
|
Слова з подвоєними приголосними |
|
156-159 |
|
Пишемо: складаємо висловлювання за малюнком і даними словосполученнями |
|
159-161 |
|
Слова з подвоєними приголосними |
|
|
|
Слухаємо, обговорюємо прослуханий текст. Говоримо: складаємо загадку |
|
161-164 |
|
Читаємо, слухаємо незнайомий текст, виконуємо завдання на перевірку розуміння. |
|
164-167 |
|
Перевірочна робота. Навичка читання вголос |
|
168-171 |
|
Робота з байкою І.Крилова Слухаємо, обговорюємо прослуханий текст. Складаємо казку |
|
172-174 |
|
О.С.Пушкін «Казка про рибалку та рибку» Читаємо: находимо в казці уривки, які характеризують персонажів |
|
|
|
Перевірочна робота. Навичка читання мовчки (письмово) |
|
175-180 |
|
Урок – вікторина «Що я знаю.» |
|
181-182 |