Календарное планирование по русскому языку для 9 класса. Рекомендовано для школ с украинским языком обучения. Данное календарное планирование составлено согласно новой программе.Использованы ресурсы учебника. Весь программный материал распределён по темам. Включает в себя содержание урока, повторение и домашнее задание.
Календарне планування
з російської мови в 9 класі
(Календарное планирование
по русскому языку в 9 классе)
І семестр
Тема № 1.Cинтаксис.Пряма і непряма мова. Діалог(5+1РМ )
(Тема № 1. Cинтаксис. Прямая и косвенная речь. Диалог (5+1РР)
№ з/п |
Зміст програми (содержание программы) |
Кілк. годин |
Дата |
Примітки |
1. |
Мистецтво перекладу, «неправдиві» друзі перекладача. (Искусство перевода, «ложные»друзья переводчика) |
1 |
|
|
2. |
Пряма і непряма мова як засоби передачі чужої мови. Розділові знаки при прямої мові.РМ №1.Вибірковийпереказтексту з оцінкою його змісту ,структури, стилю «Острів Серафіми».(Прямая и косвенная речь как способы передачи чужой речи. Знаки препинания при прямой речи. РМ №1.Выборочныйпересказтекста с оценкойегосодержания, структуры, стилевого и художественногосвоеобразия « ОстровСерафимы») |
1 |
|
Кн.Піліп.,стор.90 |
3. |
Заміна прямої мови непрямою. (Особенности перевода прямой речи в косвенную) |
1 |
|
|
4. |
Цитата як засіб передачі чужої мови. Розділові знаки при цитатах. (Цитата как способ передачи чужой речи.Знаки препинания при цитатах) |
1 |
|
|
5. |
Діалог. Розділові знаки при діалозі. РМ №2.Стислий письмовий переказтексту «Слон з хлоп`ячимім`ям».(Диалог. Знаки препинания при диалоге. РМ №2.Сжатоеизложениетекста «Слон с мальчишескимименем) |
1 |
|
Кн.Піліп.,стор.53 |
6. |
Контрольна работа №1 за темою «Cинтаксис. Пряма і непряма мова . Діалог» (тестові завдання). (Контрольная робота № 1 по теме «Cинтаксис. Прямая и косвенная речь. Диалог» (тестовые задания). |
1 |
|
|
Тема № 2.Складні речення. Складносурядні речення (7+1РМ )
(Тема № 2. Сложные предложения. Сложносочинен.предложения (7+1РР)
№ з/п |
Зміст програми (содержание программы) |
Кілк. годин |
Дата |
Примітки |
7. |
Значення і побудова складного речення. Характер і засоби зв’язку між частинами складного речення . (Значение и строениесложногопредложения. Характер и средствасвязимеждучастямисложногопредложения) |
1 |
|
|
№ з/п |
Зміст програми (содержание программы) |
Кілк. годин |
Дата |
Примітки |
8. |
Види складних речень: сполучникові і безспо-лучникові. Розділові знаки. Інтонація. Виды сложных предложений: союзные и бессоюзные. Знаки препинания. Интонация в сложных предложениях) |
1 |
|
|
9. |
Складносурядні речення. Смислові відношення між його частинами . Інтонація та розділові знаки (ССП. Смысловыеотношения в сложносоч. предложении. Интонация и знаки препинания) |
1 |
|
|
10. |
Розділові знаки та інтонація вскладносурядном реченні. РМ №3. Письмовий переказ текстуіз творчим завданням «На острові Балі». (Знаки препинания и интонация в сложносоч.предложении. РМ №3.Изложениетекста створческимзаданием «На острове Бали») |
1 |
|
Кн.Тюрін.,стор.237 |
11. |
Сурядні сполучники. Розділові знаки в складносуряд-ному реченні.( Сочинительныесоюзы. Знаки препинания в сложносочиненном предложении) |
1 |
|
|
12. |
Сурядні сполучники. Розділові знаки в складносур. реченні. РМ №4.Замітка в газету «Головне– завжди залишатися людиною» .( Сочинительныесоюзы. Знаки препинания в сложносоч.предл. РР № 4.Заметка в газету«Главное – всегда оставаться человеком».) |
|
|
Кн.Тюрін.,стор85 |
13. |
Контрольна робота №2 за темою«Cинтаксис. Складне речення. Складносурядні речення»(тестові завдання). (Контрольная работа № 2 по теме «Сложноепредл. Сложносочиненные предложения» (тестовые задания). |
1 |
|
|
Тема № 3. Складнопідрядні речення (8)
(Тема № 3. Сложноподчиненные предложения (8 )
№ ї/п |
Зміст програми (содержание программы) |
Кілк.годин |
Дата |
Примітки |
14. |
Побудова складнопідрядного речення : головна та підрядна частини. (Строение сложноподчиненного предложения: главная ипридаточнаячасти) |
1 |
|
|
15. |
Основні види складнопідрядних речень. Підрядні сполучники,сполучні та вказівні слова.Розділові знаки в складнопідрядному реченні.(Основные виды придаточных частей. Подчинительные союзы, союзные и указательные слова. Знаки препинания и интонация в сложноподчиненных предложениях)
|
1 |
|
|
№ з/п |
Зміст програми (содержание программы) |
Кілк.годин |
Дат |
Приміти |
16. |
Повторення. Правопис заперечних і неозначених прислівників. (Повторение.Правописание отрицательных и неопределенных наречий) |
1 |
|
|
17. |
Складнопідрядні речення з підрядними означальними. Підрядні сполучники, сполучні слова в зіставленні з українською мовою. (Сложноподчиненные предлож. с придаточными определительными. Подчинительные союзы и союзные слова в сопоставлении с укр. яз.) |
1 |
|
|
18. |
Складнопідрядні речення з підрядними означальними. Підрядні сполучники, сполучні слова в зіставленні з українською мовою. (Сложноподчиненные предлож. с придаточными определительными. Подчинительные союзы и союзные слова в сопоставлении с укр. яз.) |
1 |
|
|
19. |
Складнопідрядні речення з підрядними з’ясувальними.Підрядні сполучники та їх правопис.( Сложноподч. предложения с придаточными изъяснительными.Подчинительные союзы и их правописание) |
1 |
|
|
20. |
Складнопідрядні речення з підрядними з’ясувальними. Підрядні сполучники та їх правопис. (Сложноподч. Предложения спридаточнымиизъяснительными. Подчинительные союзы и их правописание) |
1 |
|
|
21. |
Контрольна робота №3 за темою«Cинтаксис. Складне речення. Складносурядні речення»(тестові завдання). (Контрольная работа № 3 по теме «Сложноподчиненные предложения»(тестовые задания) |
1 |
|
|
Тема № 4. Складнопідрядні речення
з обставинними підрядними реченнями (10 )
(Тема № 4. Сложноподчиненные предложения
с придаточными обстоятельственными (10)
№ п/п |
Зміст програми (содержание программы) |
Кілк. годин |
Дата |
Примітки |
22. |
Складнопідрядні речення з підрядними місця і часу. Підрядні сполучники в зіставленні з українською мовою. ( Сложноподчиненные предложения с придаточными места и времени.Подчинительные союзы |
1 |
|
|
23. |
Складнопідрядні речення з підрядними порівняльними. Підрядні сполучники в зіставленні з українською мовою. (Сложноподчиненные предложения с обстоятельственными сравнительными придаточными. Подчинительные союзы в сопоставлении с укр. языком.) |
1 |
|
|
№ з/п |
Зміст програми (содержание программы) |
Кілк. годин |
Дата |
Примітки |
24. |
Складнопідрядні речення з підрядними способу дії. (Сложноподчиненные предложения с обстоятельственными придаточными образа действия) |
1 |
|
|
25. |
Складнопідрядні речення з підрядними способу дії. (Сложноподчиненные предложения с обстоятельственными придаточными образа действия |
1 |
|
|
26. |
Складнопідрядні речення з підрядними причини.(Сложноподчиненные предложения с обстоятельственными придаточными причины) |
1 |
|
|
27. |
Складнопідрядні речення з підрядними наслідковими. ( Сложноподчиненные предложения с обстоятельственными придаточными следствия) |
1 |
|
|
28. |
Складнопідрядні речення з підрядними допустовими. (Сложноподчиненные предложения с обстоятельственными уступительными придаточными ) |
1 |
|
|
29. |
Складнопідрядні речення з підрядними умови.(Сложноподчиненные предложения с обстоятельственными придаточными условия) |
1 |
|
|
30. |
Складнопідрядні речення з підрядними мети. (Сложноподчиненные предложения с обстоятельственными придаточными цели) |
1 |
|
|
31. |
Контрольна робота №4 за темою«Cинтаксис. Складне речення. Складносурядні речення» ( контрольний зорово-слуховий диктант за 1 семестр). (Контрольная работа № 4 по теме «Сложно-подчиненные предложения с придаточными обстоятельственными»(контрольныйзрительно-слуховой диктант за 1 семестр) |
1 |
|
|
ІІ семестр
Тема № 5.Складнопідрядні речення з кількомапідрядними (5+3 РМ) Тема № 5.Сложноподчиненные предложения
с несколькими придаточными (5+ 3РР)
№ з/п |
Зміст програми ( содержаниепрограммы) |
Повторення |
Домашнє завдання |
Дата |
32. |
Складнопідрядніречення з кількомапідрядними. Складнопідрядніречення з підрядними, відносними до всієїголовноїчастини. (Сложноподчиненные предложения с несколькими придаточными.Предложения с придаточными, относящимися ко всей главной части) |
Складнопідрядніречення з підряднимиозначальними |
§§;32-34;впр.226 |
|
№ з/п |
Зміст програми ( содержаниепрограммы) |
Повторення |
Домашнє завдання |
Дата |
33. |
Складнопідрядніречення з кількомапідрядними . Речення з підрядними, щовідносяться до одного слова в головныйчастині. (Сложноподчиненные предложения с несколькими придаточными. Предложения с придаточными, относящимися к одному слову в главной части) |
Складнопідрядніречення з підрядними з`ясувальними |
§§;32-34; впр.;238 |
|
34. |
РМ №4.Реферат на літературну тему « Незаурядність Лермонтова» . (РР № 4.Реферат на литературную тему «Незаурядность Лермонтова») |
Рисипубліці-стичного стилю |
§§; впр. |
|
35. |
Складнопідрядніречення з кількомапідрядними. Речення з підрядними, щовідносяться до різнихсліввголовныйчастині. РМ №5.Контрольний уснийпереказ тексту «Кращомугостеві честь та місце». (Сложноподчиненные предложения с несколькими придаточными. Предложения с придаточными , относящимися к разным словам в главной части .РР № 5.Контрольный пересказ текста «Красному гостю честь да место») |
Складнопідрядніречення з підрядними способу дії |
§§;32-34; впр.246 |
|
36. |
Складнопідрядніречення з кількомапідрядними. Речення з комбінованоюпідрядністю.(Сложноподчиненные предложения с несколькими придаточными.Предложения с комбинированным подчинением) |
Характер і засобизв`язку між частинами складного речення |
§§;32-34; впр.245 |
|
37. |
РМ №6.Контрольний письмовийпереказ тексту публіцістичного стилю на суспільну тему «Камінь з Оки». (РР № 6.Контрольное изложение текста публицистического стиля на общественную тему «Камень с Оки») |
Складаннядіалогу |
|
|
38. |
Контрольна робота №5 за темою «Складнопідрядніречення з кількомапідряднимичастинами» (тестовізавданння). МД. Контрольнеаудіювання «Старийбліндаж».(«Контрольная работа № 5 по теме «Сложноподчиненные предложения с несколькими придаточными » (тестовые задания). РД. Контрольное аудирование «Старый блиндаж») |
Характер і засобизв`язку між частинами складного речення . |
|
|
Тема № 6. Безсполучниковіскладніречення. (7+1РМ)
(Тема № 6. Бессоюзные сложные предложения. (7+1РР)
№ з/п |
Зміст програми ( содержаниепрограммы) |
Повторення |
Домашнє завданняе |
Дата |
39. |
Безсполучниковіскладніречення. Смисловівідношенняміжчастинамибезсполучниковихскладнихречень. Розділові знаки і інтонація в безсполучниковому складному реченні.( Смысловые отношения между частями бессоюзного сложного предложения. Знаки препинания и интонация в бессоюзном сложном предложении) |
Видискладнихречень:сполучникові і безсполучникові |
§§35,36; впр.257(Аабо Б) |
|
40. |
РМ №7. Аналізписьмовогопереказа«Камінь з Оки». МД. Контрольнийдіалог-дискусія за темою «Чужевраження–ніщо , власне -все?»(РР № 7. Анализ изложения «Камень с Оки». РД.Контрольный диалог-дисуссия на тему «Чужое мнение – ничто, собственное -все?» |
Підібратиматеріал на тему «КультурнітрадиціїУкраїни» |
§§; впр.; |
|
41. |
Синонімиябезсполучникових і сполучниковихскладнихречень.(Синонимия бессоюзных и союзных сложных предложений) |
Розділові знаки в складно-сурядному реченні |
§§; скласти 3 сполуч. і 3 безспол. речен. |
|
42. |
Кома і крапка з комою в безсполучниковому складному реченні. ( Запятая и точка с запятой в бессоюзном сложном предложении) |
Складнопідрядніречення з підрядними причини |
§§; впр.270 (А або Б) |
|
43. |
Двокрапка в безсполучниковому складному реченні. (Двоеточие в бессоюзном сложном предложении ) |
Складнопідрядніречення з підряднимиумови |
§§39,40; впр.286 |
|
44. |
Двокрапка в безсполучниковому складному реченні. (Двоеточие в бессоюзном сложном предложении ) |
Складнопідрядніречення з підрядниминаслідковими |
§§39,40; на-пиш.повід.про роль Кирила і Мефодія (за бажананням) |
|
45. |
Тире в безсполучниковому складному реченні. (Тире в бессоюзном сложном предложении ) |
Двокрапка в безсполучниковому складному реченні |
§§41,43; впр.300 (А-слабкішим, Б-сильн.) |
|
46. |
Контрольна робота №6 за темою ««Безсполучниковіскладніречення» (тестовізавдання). МД. Контрольнечитання мовчки «Два почуття». (Контрольная работа № 6 по теме «Бессоюзные сложные предложения. »(тестовые задания). РД Контрольное чтение молча «Два чувства») |
Характер і засобизв`язку між частинами складного речення . |
Скласти 3 реч. з тирев безсполучник. складному реченні |
|
Тема № 7. Складніречення з різними видами зв`язку.
Синтаксичнийрозбір речення (6+2РМ)
Тема № 7. Сложные предложения с различными видами связи.
Синтаксический разбор предложения (6+2РР)
№ з/п |
Зміст програми ( содержаниепрограммы) |
Повторення |
Домашннє завдання |
Дата |
47. |
Складні речення з різними видами зв`язку.Пунктуація. Розділові знаки у складному реченні з різними видами зв`язку. ( Сложныепредложениясразличными видами связи. Пунктуация. Знаки препинания всложныхпредложениях с различными видами связи) |
Тире в безсполучниковому складному реченні |
§§; 44-46; впр.314 (Б-сильн;А-слаб.) |
|
48. |
Складні речення з різними видами зв`яз-ку. Пунктуація.Розділові знаки у складному реченні з різними видами зв`язку. ( Слож-ныепредл. с различными видами связи. Пунктуация. Знаки препинания в сложныхпредложениях с различными видами связи) |
Безсполучниковіскладніречення |
§§44-46; впр328(Б).; |
|
49. |
Складні речення з різними видами зв`яз-ку. Пунктуація. Розділові знаки у складному реченні з різними видами зв`язку. РМ №8. Контрольнийуснийтвір« Природа і культура».( Сложныепредложения с различными видами связи. Пунктуация. Знаки препинания в сложныхпредложениях сразличными видами святи. РР № 8.Контрольное устное сочинение «Природа и культура». |
Синтаксичнийрозбір простого речення |
§§47-49; складіть міні-діалог за схемою:похвала-відповідь на похвалу |
|
50. |
Синтаксичнийрозбір складного речення речення. (Синтаксический разбор сложного предложения) |
Видиобставин |
Синтаксичний розбір вказаного речення |
|
51. |
РМ №9.Контрольний твірна морально-етичну тему «Відекологіікультури - до любові до своїїдержави». (РР №9. Контрольное сочинение на морально-этическую тему «От экологии культуры- до любви к своей стране» |
Типимови |
|
|
№ з/п |
Зміст програми ( содержаниепрограммы) |
Повторення |
Домашнє завдання |
Дата |
52. |
РМ №9.Контрольний твірна морально-етичну тему «Відекологіікультури - до любові до своїїдержави». (РР №9. Контрольное сочинение на морально-этическую тему «От экологии культуры- до любви к своей стране» |
Типимови |
|
|
53. |
Синтаксичнийрозбір складного речення речення. (Синтаксический разбор сложного предложения) |
Додатокпрямий і непрямий |
Впр.334 (тестові завдання) |
|
54. |
Контрольна робота №7 за темою «Склад-ніречення з різними видами зв`язку». Синтаксичнийрозбір речення(тестовізавдання). (Контрольная работа № 7 по теме «Бессоюзные сложные предложения.Синт. разбор предложения»(тестовые задания) |
Текст, ознаки тексту; тему, їдею текста |
|
|
Тема № 8. Текст. Лингвистика тексту (10+1РМ)
Тема № 8. Текст. Лингвистика текста (10+1РР)
№ з/п |
Зміст програми (содержаниепрограммы) |
Повторення |
Домашннє завдання |
Дата |
55. |
Змістовно- композиційна організація тексту. (Содержательно-композиционнаяорганизациятекста) |
Видиречень за структурою |
§§50,51; впр. 351 |
|
56. |
Абзац, складне синтаксичне ціле (ССЦ) в структурі тексту. РМ №10.Аналіз контрольного твору (Абзац, сложноесинт.целое (ССЦ) вструктуретекста. РР№10.Анализ контрольного сочинения) |
Змістовно- композиційна організація тексту |
Письм. россуд на тему збереж. природи ( див. с 237 ) |
|
57. |
Абзац, складне синтаксичне ціле (ССЦ) в структурі тексту.( Абзац, сложноесинтаксическоецелое (ССЦ) в структуретекста |
Класифікаціютекстів |
§§55-57; впр.394 |
|
№ з/п |
Зміст програми ( Содержаниепрограммы) |
Повторение |
Домашнее задание |
Дата |
58. |
Змістовні внутрішньнотекстовізв`язки.(Содержательныевнутритекстовыесвязи) |
Складне синтакс. ціле в структурі тексту |
§§52-54; відредактуйте текст впр.359 |
|
59. |
Змістовні внутрітекстовізв`язки.(Содержательныевнутритекстовые святи) |
Ланцюговий та паралельнийзв`язок |
Скласти текст на основі даного |
|
60. |
Засоби міжфразового зв`язку. (Средствамежфразовойсвязи) |
Змістовні внутрітекстовізв`язки |
§§57 (с.222); впр.377 |
|
№ з/п |
Зміст програми (содержаниепрограммы) |
Повторення |
Домашннє завдання |
Дата |
612 |
Види інформаціі в тексті.(Видыинформации в тексте) |
Складне синтакс. ціле в структурі тексту |
§§58-60; перекл. текс.394 |
|
61. |
Актуальне ділення тексту. (Актуальноечленениетекста. |
Види інформаціі в тексті |
§§55-57; впр.378 |
|
63. |
Актуальне ділення тексту .(Актуальноечленениетекста) |
Засоби міжфразового зв`язку |
§§55-57;впр.379 |
|
64. |
Контрольна робота №8 за темою «Текст. Лингвистика тексту» (контрольний диктант за рік «Перший сніг») (Контрольная работа № 8 по теме «Текст. Лингвистика текста» (контрольный диктант за год «Первый снег») |
Складносурядніречення |
Скласти 3 складносуряднихречення |
|
65. |
Аналіз диктанту. Повторення у кінці року.(Анализ диктанта. Повторение в конце года) |
Складнопідрядніречення |
Скласти 3 складнопідряднихречення |
|
66. |
Повторенняукінці року. ( Повторение в конце года) |
Безсполучниковіскладніречення |
Скласти 3 безсполуч. складн. реч. |
|
67. |
Повторенняукінці року. ( Повторение в конце года) |
|
|
|