Календарне планування з російської мови в 9 класі

Про матеріал

Календарное планирование по русскому языку для 9 класса. Рекомендовано для школ с украинским языком обучения. Данное календарное планирование составлено согласно новой программе.Использованы ресурсы учебника. Весь программный материал распределён по темам. Включает в себя содержание урока, повторение и домашнее задание.

Перегляд файлу

Календарне планування

 з російської мови в 9 класі

 (Календарное планирование

по русскому языку в 9 классе)

І семестр

Тема № 1.Cинтаксис.Пряма і непряма мова. Діалог(5+1РМ )

 (Тема № 1. Cинтаксис. Прямая и косвенная речь. Диалог (5+1РР)             

 

з/п

Зміст програми  одержание  программы)

Кілк. годин

Дата

Примітки

1.

Мистецтво перекладу, «неправдиві» друзі перекладача. (Искусство перевода, «ложные»друзья переводчика)

1

 

 

2.

Пряма і непряма мова як засоби  передачі чужої мови. Розділові знаки при прямої мові.РМ №1.Вибірковийпереказтексту з оцінкою його змісту ,структури, стилю «Острів Серафіми».(Прямая и косвенная речь как способы передачи чужой речи. Знаки препинания при прямой речи. РМ №1.Выборочныйпересказтекста с оценкойегосодержания,  структуры,  стилевого  и художественногосвоеобразия « ОстровСерафимы»)

1

 

Кн.Піліп.,стор.90

3.

Заміна прямої  мови  непрямою. (Особенности перевода прямой речи в косвенную)

1

 

 

4.

Цитата як засіб передачі чужої мови. Розділові знаки

при  цитатах. (Цитата как способ передачи чужой речи.Знаки препинания при цитатах)

1

 

 

5.

Діалог. Розділові знаки при діалозі. РМ №2.Стислий  письмовий переказтексту «Слон з хлоп`ячимім`ям».(Диалог. Знаки препинания при диалоге.

РМ №2.Сжатоеизложениетекста «Слон  с мальчишескимименем)

1

 

Кн.Піліп.,стор.53

6.

Контрольна работа №1 за темою «Cинтаксис. Пряма і непряма мова . Діалог» (тестові  завдання).  (Контрольная робота № 1 по теме «Cинтаксис. Прямая и косвенная речь. Диалог» (тестовые задания).

1

 

 

Тема № 2.Складні речення. Складносурядні речення (7+1РМ )          

(Тема № 2. Сложные предложения. Сложносочинен.предложения (7+1РР)

 

з/п

Зміст програми  одержание  программы)

Кілк. годин

Дата

Примітки

7.

Значення і побудова складного речення. Характер  і засоби  звязку  між частинами складного речення . (Значение  и строениесложногопредложения.  Характер  и средствасвязимеждучастямисложногопредложения)

1

 

 

з/п

Зміст програми  одержание  программы)

Кілк. годин

Дата

Примітки

8.

Види складних речень:    сполучникові  і  безспо-лучникові.  Розділові знаки. Інтонація.  Виды сложных предложений: союзные и бессоюзные. Знаки препинания. Интонация в сложных предложениях)

1

 

 

9.

Складносурядні речення. Смислові  відношення між  його частинами . Інтонація  та  розділові знаки (ССП. Смысловыеотношения  в  сложносоч. предложении.  Интонация  и  знаки  препинания)  

1

 

 

10.

Розділові знаки та інтонація вскладносурядном реченні. РМ №3.   Письмовий переказ текстуіз творчим завданням «На  острові  Балі». (Знаки препинания и интонация в сложносоч.предложении. РМ №3.Изложениетекста створческимзаданием «На  острове  Бали»)

1

 

Кн.Тюрін.,стор.237

11.

Сурядні сполучники. Розділові знаки в складносуряд-ному реченні.( Сочинительныесоюзы. Знаки препинания в сложносочиненном предложении)

1

 

 

12.

Сурядні сполучники. Розділові  знаки  в  складносур.  реченні. РМ4.Замітка в газету «Головне завжди залишатися людиною» .( Сочинительныесоюзы. Знаки препинания в сложносоч.предл.

 РР № 4.Заметка в газету«Главное – всегда оставаться человеком».)

 

 

Кн.Тюрін.,стор85

13.

Контрольна робота №2 за темою«Cинтаксис. Складне речення. Складносурядні  речення»(тестові завдання). (Контрольная работа № 2 по теме «Сложноепредл. Сложносочиненные предложения» (тестовые задания).

1

 

 

Тема № 3. Складнопідрядні речення (8)  

 (Тема № 3. Сложноподчиненные предложения (8 )

 

ї/п

Зміст програми  одержание  программы)

Кілк.годин

Дата

Примітки

14.

Побудова  складнопідрядного речення : головна та підрядна частини. (Строение сложноподчиненного предложения: главная ипридаточнаячасти)

1

 

 

15.

Основні види складнопідрядних  речень. Підрядні сполучники,сполучні  та вказівні слова.Розділові знаки в складнопідрядному реченні.(Основные виды придаточных частей. Подчинительные союзы, союзные и указательные слова. Знаки препинания и интонация  в сложноподчиненных предложениях)

 

1

 

 

з/п

                Зміст програми  одержание  программы)

Кілк.годин

Дат

Приміти

16.

Повторення. Правопис  заперечних  і  неозначених прислівників. (Повторение.Правописание отрицательных и неопределенных наречий)

1

 

 

17.

Складнопідрядні  речення з підрядними означальними. Підрядні сполучники,  сполучні  слова в  зіставленні  з  українською мовою. (Сложноподчиненные предлож.   с придаточными определительными. Подчинительные союзы и союзные слова в  сопоставлении  с  укр. яз.)

1

 

 

18.

Складнопідрядні  речення з підрядними означальними. Підрядні сполучники,  сполучні  слова в  зіставленні  з  українською мовою. (Сложноподчиненные предлож. с придаточными определительными. Подчинительные союзы и союзные слова в  сопоставлении  с  укр. яз.)

1

 

 

19.

Складнопідрядні речення  з підрядними  зясувальними.Підрядні  сполучники  та  їх  правопис.( Сложноподч.  предложения с придаточными изъяснительными.Подчинительные союзы и их правописание)

1

 

 

20.

Складнопідрядні  речення  з підрядними  зясувальними. Підрядні сполучники та їх правопис. (Сложноподч. Предложения спридаточнымиизъяснительными. Подчинительные союзы и их правописание)

1

 

 

21.

Контрольна робота №3 за темою«Cинтаксис.  Складне речення. Складносурядні  речення»(тестові завдання). (Контрольная работа № 3 по теме «Сложноподчиненные предложения»(тестовые задания)

1

 

 

Тема № 4. Складнопідрядні речення

з обставинними  підрядними реченнями (10 )

(Тема № 4. Сложноподчиненные предложения

 с придаточными обстоятельственными (10)

п/п

Зміст програми  одержание  программы)

Кілк. годин

Дата

Примітки

22.

Складнопідрядні речення  з підрядними місця і часу. Підрядні сполучники  в  зіставленні  з  українською мовою. ( Сложноподчиненные предложения с придаточными места и времени.Подчинительные союзы

1

 

 

23.

Складнопідрядні речення  з підрядними порівняльними. Підрядні сполучники  в  зіставленні  з  українською мовою. (Сложноподчиненные предложения с обстоятельственными сравнительными придаточными. Подчинительные союзы в сопоставлении с укр. языком.)

1

 

 

з/п

Зміст програми  одержание  программы)

Кілк. годин

Дата

Примітки

24.

Складнопідрядні  речення  з підрядними  способу  дії. (Сложноподчиненные предложения с обстоятельственными придаточными образа действия)

1

 

 

25.

Складнопідрядні речення  з підрядними  способу  дії. (Сложноподчиненные предложения с обстоятельственными придаточными образа действия

1

 

 

26.

Складнопідрядні речення  з  підрядними  причини.(Сложноподчиненные предложения с обстоятельственными придаточными причины)

1

 

 

27.

Складнопідрядні речення  з підрядними наслідковими.

 ( Сложноподчиненные предложения с обстоятельственными придаточными следствия)

1

 

 

28.

Складнопідрядні речення  з підрядними допустовими. (Сложноподчиненные предложения с обстоятельственными уступительными придаточными )

1

 

 

29.

Складнопідрядні речення  з підрядними умови.(Сложноподчиненные предложения с обстоятельственными придаточными условия)

1

 

 

30.

Складнопідрядні  речення  з підрядними мети. (Сложноподчиненные предложения с обстоятельственными придаточными цели)

1

 

 

31.

Контрольна робота №4 за темою«Cинтаксис. Складне речення. Складносурядні  речення»

( контрольний  зорово-слуховий диктант за 1 семестр).

(Контрольная работа № 4 по теме «Сложно-подчиненные предложения с придаточными обстоятельственными»(контрольныйзрительно-слуховой диктант за 1 семестр)

1

 

 

ІІ семестр

Тема № 5.Складнопідрядні  речення  з  кількомапідрядними (5+3 РМ)      Тема № 5.Сложноподчиненные    предложения

  с   несколькими   придаточными (5+ 3РР)

 

з/п

Зміст програми ( содержаниепрограммы)

Повторення

Домашнє завдання

Дата

32.

Складнопідрядніречення  з  кількомапідрядними.  Складнопідрядніречення  з    підрядними,  відносними  до  всієїголовноїчастини. (Сложноподчиненные  предложения  с  несколькими придаточными.Предложения  с  придаточными,  относящимися  ко  всей  главной  части)

Складнопідрядніречення  з підряднимиозначальними

§§;32-34;впр.226

 

з/п

Зміст програми ( содержаниепрограммы)

Повторення

Домашнє завдання

Дата

33.

Складнопідрядніречення  з  кількомапідрядними . Речення  з  підрядними, щовідносяться  до  одного  слова  в  головныйчастині.  (Сложноподчиненные предложения с несколькими придаточными. Предложения с придаточными,  относящимися  к  одному  слову в  главной  части)

Складнопідрядніречення  з підрядними з`ясувальними

§§;32-34; впр.;238

 

34.

РМ №4.Реферат на  літературну  тему « Незаурядність Лермонтова» . (РР № 4.Реферат на литературную тему «Незаурядность Лермонтова»)

Рисипубліці-стичного стилю

§§;  впр.

 

35.

Складнопідрядніречення  з  кількомапідрядними.  Речення  з  підрядними, щовідносяться  до  різнихсліввголовныйчастині.  РМ №5.Контрольний  уснийпереказ  тексту «Кращомугостеві  честь та  місце». (Сложноподчиненные предложения с несколькими придаточными. Предложения  с  придаточными , относящимися  к  разным  словам  в  главной  части  .РР № 5.Контрольный  пересказ  текста  «Красному  гостю  честь  да  место»)

Складнопідрядніречення  з підрядними способу дії

§§;32-34; впр.246

 

36.

Складнопідрядніречення  з  кількомапідрядними.  Речення  з комбінованоюпідрядністю.(Сложноподчиненные предложения с несколькими придаточными.Предложения с комбинированным подчинением)

Характер і засобизв`язку  між частинами складного речення

§§;32-34; впр.245

 

37.

РМ №6.Контрольний  письмовийпереказ  тексту публіцістичного  стилю на суспільну  тему «Камінь з Оки». (РР № 6.Контрольное  изложение текста публицистического стиля на общественную тему «Камень  с  Оки»)

Складаннядіалогу

 

 

38.

Контрольна  робота №5  за темою «Складнопідрядніречення  з  кількомапідряднимичастинами» (тестовізавданння).

МД. Контрольнеаудіювання «Старийбліндаж».(«Контрольная  работа № 5 по теме «Сложноподчиненные предложения  с несколькими придаточными » (тестовые задания). РД. Контрольное аудирование «Старый  блиндаж»)

Характер і засобизв`язку  між частинами складного речення .

 

 

 

 

                      Тема № 6. Безсполучниковіскладніречення. (7+1РМ)

(Тема № 6.  Бессоюзные   сложные   предложения. (7+1РР)

з/п

Зміст програми ( содержаниепрограммы)

Повторення

Домашнє завданняе

Дата

39.

Безсполучниковіскладніречення. Смисловівідношенняміжчастинамибезсполучниковихскладнихречень.  Розділові  знаки  і  інтонація  в  безсполучниковому  складному  реченні.( Смысловые отношения между частями бессоюзного сложного предложения. Знаки препинания и интонация в бессоюзном сложном предложении)

Видискладнихречень:сполучникові  і безсполучникові

§§35,36; впр.257(Аабо Б)

 

40.

РМ №7. Аналізписьмовогопереказа«Камінь  з  Оки». МД. Контрольнийдіалог-дискусія  за  темою «Чужевраження–ніщо , власне  -все?»(РР № 7. Анализ изложения «Камень с Оки». РД.Контрольный диалог-дисуссия на тему «Чужое мнение – ничто, собственное -все?»         

Підібратиматеріал на тему «КультурнітрадиціїУкраїни»

§§; впр.;

 

41.

Синонімиябезсполучникових і  сполучниковихскладнихречень.(Синонимия бессоюзных и союзных сложных предложений)

Розділові знаки в складно-сурядному реченні

§§; скласти 3 сполуч. і 3 безспол. речен.

 

42.

Кома і  крапка  з комою в  безсполучниковому складному реченні. ( Запятая и точка с запятой в бессоюзном сложном предложении)

Складнопідрядніречення  з підрядними причини

§§; впр.270 (А або Б)

 

43.

Двокрапка  в  безсполучниковому  складному  реченні.  (Двоеточие в бессоюзном сложном предложении )

Складнопідрядніречення  з підряднимиумови

§§39,40; впр.286

 

44.

Двокрапка  в  безсполучниковому  складному  реченні.  (Двоеточие в бессоюзном сложном предложении )

Складнопідрядніречення  з підрядниминаслідковими

§§39,40; на-пиш.повід.про роль Кирила і Мефодія (за бажананням)

 

45.

Тире  в  безсполучниковому  складному  реченні.   (Тире в бессоюзном сложном предложении )

Двокрапка  в  безсполучниковому  складному  реченні

§§41,43; впр.300 (А-слабкішим, Б-сильн.)

 

46.

Контрольна   робота №6  за  темою ««Безсполучниковіскладніречення» (тестовізавдання). МД. Контрольнечитання

мовчки «Два  почуття». (Контрольная работа № 6 по теме «Бессоюзные сложные предложения. »(тестовые задания). РД Контрольное чтение молча «Два чувства»)

Характер і засобизв`язку  між частинами складного речення .

Скласти 3 реч. з тирев  безсполучник.  складному  реченні

 

                Тема № 7. Складніречення  з  різними  видами   зв`язку.

Синтаксичнийрозбір  речення    (6+2РМ)

Тема № 7. Сложные предложения с различными видами связи.

 Синтаксический  разбор  предложения (6+2РР)

з/п

Зміст програми ( содержаниепрограммы)

Повторення

Домашннє завдання

Дата

47.

Складні речення  з  різними  видами  зв`язку.Пунктуація. Розділові  знаки  у  складному  реченні з  різними  видами  зв`язку. (  Сложныепредложениясразличными видами связи. Пунктуация. Знаки препинания всложныхпредложениях с различными видами связи)

Тире  в  безсполучниковому  складному  реченні

§§; 44-46; впр.314 (Б-сильн;А-слаб.)

 

48.

Складні  речення  з  різними  видами  зв`яз-ку. Пунктуація.Розділові знаки  у складному  реченні  з  різними  видами  зв`язку. ( Слож-ныепредл.  с  различными  видами  связи. Пунктуация. Знаки  препинания  в  сложныхпредложениях с различными видами  связи)

Безсполучниковіскладніречення

§§44-46; впр328(Б).;

 

49.

Складні  речення  з  різними  видами  зв`яз-ку. Пунктуація. Розділові  знаки  у  складному  реченні  з  різними  видами  зв`язку.

РМ №8. Контрольнийуснийтвір« Природа і культура».(  Сложныепредложения  с  различными видами  связи. Пунктуация. Знаки  препинания в  сложныхпредложениях  сразличными видами  святи. РР № 8.Контрольное  устное  сочинение «Природа и культура».

Синтаксичнийрозбір   простого  речення 

§§47-49; складіть міні-діалог за схемою:похвала-відповідь на похвалу

 

50.

Синтаксичнийрозбір  складного  речення  речення. (Синтаксический  разбор  сложного   предложения)  

Видиобставин

Синтаксичний розбір вказаного речення

 

51.

РМ №9.Контрольний  твірна морально-етичну  тему «Відекологіікультури  - до любові  до своїїдержави».

(РР №9. Контрольное сочинение  на морально-этическую тему «От экологии  культуры- до любви к    своей стране»

Типимови

 

 


 

з/п

Зміст програми ( содержаниепрограммы)

Повторення

Домашнє завдання

Дата

52.

РМ №9.Контрольний  твірна морально-етичну  тему «Відекологіікультури  - до любові  до своїїдержави».

(РР №9. Контрольное сочинение  на морально-этическую тему «От экологии  культуры- до любви к    своей стране»

Типимови

 

 

53.

Синтаксичнийрозбір  складного  речення  речення. (Синтаксический  разбор  сложного   предложения)  

Додатокпрямий і непрямий

Впр.334 (тестові завдання)

 

54.

Контрольна   робота №7  за  темою «Склад-ніречення  з різними  видами  зв`язку». Синтаксичнийрозбір  речення(тестовізавдання). (Контрольная работа  7 по  теме «Бессоюзные  сложные предложения.Синт.  разбор  предложения»(тестовые задания)

Текст, ознаки тексту; тему, їдею текста

 

 

                    Тема № 8. Текст. Лингвистика тексту (10+1РМ)

                    Тема № 8.  Текст. Лингвистика текста (10+1РР)

з/п

Зміст програми (содержаниепрограммы)

Повторення

Домашннє завдання

Дата

55.

Змістовно-  композиційна  організація  тексту. (Содержательно-композиционнаяорганизациятекста)

Видиречень

 за структурою

§§50,51;

впр. 351

 

56.

Абзац, складне  синтаксичне  ціле (ССЦ) в структурі тексту. РМ №10.Аналіз  контрольного  твору (Абзац, сложноесинт.целое (ССЦ) вструктуретекста. РР№10.Анализ  контрольного  сочинения)

Змістовно-  композиційна  організація  тексту

Письм. россуд на тему збереж. природи ( див. с 237 )

 

57.

Абзац, складне  синтаксичне  ціле (ССЦ)  в  структурі  тексту.( Абзац, сложноесинтаксическоецелое (ССЦ) в структуретекста

Класифікаціютекстів

§§55-57; впр.394

 

з/п

Зміст програми ( Содержаниепрограммы)

Повторение

  Домашнее задание

Дата

58.

Змістовні внутрішньнотекстовізв`язки.(Содержательныевнутритекстовыесвязи)

Складне  синтакс.  ціле в  структурі  тексту

§§52-54; відредактуйте текст впр.359

 

59.

Змістовні внутрітекстовізв`язки.(Содержательныевнутритекстовые  святи)

Ланцюговий  та паралельнийзв`язок

Скласти  текст на основі  даного

 

60.

Засоби   міжфразового  зв`язку. (Средствамежфразовойсвязи)

Змістовні внутрітекстовізв`язки

§§57 (с.222); впр.377

 

з/п

Зміст програми  одержаниепрограммы)

Повторення

Домашннє завдання

Дата

612

Види  інформаціі  в  тексті.(Видыинформации  в  тексте)

Складне  синтакс.  ціле в  структурі  тексту

§§58-60; перекл. текс.394

 

61.

Актуальне   ділення  тексту. (Актуальноечленениетекста.

Види  інформаціі  в  тексті

§§55-57; впр.378

 

63.

Актуальне   ділення  тексту .(Актуальноечленениетекста)

Засоби   міжфразового  зв`язку

§§55-57;впр.379

 

64.

Контрольна  робота №8  за  темою «Текст. Лингвистика тексту» (контрольний  диктант за рік  «Перший сніг»)  (Контрольная работа № 8  по теме «Текст. Лингвистика текста» (контрольный диктант за год «Первый снег»)

Складносурядніречення

Скласти 3 складносуряднихречення

 

65.

Аналіз  диктанту. Повторення  у  кінці  року.(Анализ диктанта. Повторение в конце года)

Складнопідрядніречення

Скласти 3 складнопідряднихречення

 

66.

Повторенняукінці  року. ( Повторение в конце года)

Безсполучниковіскладніречення

Скласти 3 безсполуч.  складн.  реч.

 

67.

Повторенняукінці  року. ( Повторение в конце года)

 

 

 

 

docx
Додано
15 серпня 2018
Переглядів
1930
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку