№ з/п |
7 кл. л-ра 1 с. Тема уроку |
Год |
Дата |
1 |
Вступ. Художній твір як явище мистецтва, новий ірреальний світ, створений письменником. Його особливість і значення. Функції мистецтва |
|
|
|
Із пісенних скарбів |
|
|
2 |
Суспільно-побутові пісні. Жанрово-тематичне розмаїття пісень. “Ой, на горі та женці жнуть”. Висловлювання відомих людей про українські народні пісні. Їхнє ідейно-художнє багатство. ТЛ: суспільно-побутові пісні. |
|
|
3 |
Трагічний і героїчний пафоси козацьких і чумацьких пісень. “Ой у степу криниченька”. Вивчити напам’ять 1 пісню на вибір |
|
|
4 |
Коломийки «Дозвілля молоді», «Жартівливі коломийки» – «перли розсипаного намиста». Особливість жанру і його життєвість. Побудова, ритм коломийок, гумор і любов до життя в них. ТЛ: коломийки. |
|
|
5 |
Література рідного краю № 1 Є. Шморгун. Рослинна символіка українського народу. Легенди «Іван та Марія», «Солодка гіркота», «Трава забуття». |
|
|
6 |
Позакласне читання № 1 Дев’ятко Н. «Легенда про юну Весну». |
|
|
|
Про минулі часи |
|
|
7 |
Іван Франко. Короткі відомості про митця і його багатогранну творчість. ТЛ: історична повість. |
|
|
8
|
Іван ФРАНКО. «Захар Беркут». Змалювання героїчної боротьби русичів-українців проти монголо-татарських нападників. (зошит) |
|
|
9 10 |
Іван ФРАНКО. «Захар Беркут» . Лідерські якості головного героя твору. Характеристика образів Захара Беркута, Максима, Мирослави, Тунгара Вовка. Патріотична ідея (головна думка) у творі. |
|
|
11 |
Розвиток мовлення № 1. Усне есе «Повага до батьків, вірність у дружбі й коханні – найбільша цінність у житті» (за повістю Івана Франка “Захар Беркут”). |
|
|
12 |
Тарас ШЕВЧЕНКО. Життєпис поета. Мотив усеперемагаючого життєлюбства, доброти, любові. Зміна емоційного стану незахищеної дитячої душі у великому і складному світі (“Мені тринадцятий минало”). |
|
|
13 |
Тарас ШЕВЧЕНКО.«Тополя» Ідея незнищенності справжнього кохання, краси, вірності. ТЛ: балада, метаморфози. |
|
|
14 |
Тарас ШЕВЧЕНКО. «Як умру, то поховайте…» – твір, що єднає минуле, теперішнє і майбутнє. Історія його написання. Ідея єднання з рідною землею. Мрія про щасливе майбутнє свого народу, віра в нього. ТЛ: ідея. Вивчити вірш напам’ять (зошит) |
|
|
15
|
Виразне читання (№ 1) поезій Тараса Шевченка. |
|
|
16
|
Контрольна робота № 1 . Із пісенних скарбів. Про минулі часи. Тест. «Тематична»
|
|
|
№ з/п |
Тема уроку |
Год
|
Дата
|
|
Про далекі минулі часи |
|
|
17 |
Андрій ЧАЙКОВСЬКИЙ. Коротко про митця. Відтворення історичних подій із позицій гуманізму ( повість «За сестрою»). ТЛ: героїко-романтична повість. |
|
|
18 |
Андрій ЧАЙКОВСЬКИЙ. «За сестрою». Напружений динамічний сюжет героїко-романтичної повісті. Образ Павлуся як утілення благородства, сміливості й винахідливості. Родинні цінності у творі. ТЛ: композиція. |
|
|
19
|
Андрій ЧАЙКОВСЬКИЙ. «За сестрою» Використання фольклорних мотивів, засобів (зокрема прийому гіперболізації). Благородство, відповідальність, мужність, вірність, життєлюбство запорозьких козаків. |
|
|
20 |
Виразне читання (№ 2) найцікавіших уривків повісті А.Чайковського «За сестрою». (зошит) |
|
|
21 |
Контрольна робота № 2. Контрольний письмовий твір-роздум «Павлусь – відважний лицар і герой» (за повістю А.Чайковського « За сестрою»). «Тематична» |
|
|
22 |
Михайло СТЕЛЬМАХ. Коротко про митця. Його поетичне сприймання світу. Автобіографічна повість про дитинство «Гуси-лебеді летять». ТЛ: автобіографічний твір. |
|
|
23 |
Михайло СТЕЛЬМАХ.«Гуси-лебеді летять…». Єдність світу природи і світу дитячої душі (у вчинках, поведінці, роздумах, переживаннях). Звичаї, традиції українців у повісті. |
|
|
24 |
Михайло СТЕЛЬМАХ. «Гуси-лебеді летять…». Образи гусей-лебедів, чутливого до краси хлопчика Михайлика. |
|
|
25 |
Григір ТЮТЮННИК. Коротко про дитинство письменника. Автобіографічна основа твору «Климко». Доля дитини воєнного лихоліття. |
|
|
26 |
Григір ТЮТЮННИК. «Климко» . Ідея самопожертви. Морально-етичні уроки доброти, чуйності, турботи про рідних. Художні особливості твору (мова персонажів, художня деталь). ТЛ: художня деталь. |
|
|
27
|
Розвиток мовлення № 2. Письмове есе на тему « Чи хотів би я мати такого друга, як Климко?» (за повістю Г. Тютюнника). (зошит) |
|
|
28 |
Контрольна робота № 3. Про далекі минулі часи. Тест. «Тематична» |
|
|
29 |
Позакласне читання № 2 Григір Тютюнник «Вогник далеко в степу». Обмін враженнями |
|
|
30 |
Література рідного краю № 2 С. Бабій. «Пішла давно у небуття війна», «Ще й досі їй жахливі сняться сни», « Стежиною крізь ліщину». |
|
|
|
|
|
|
|