УКРАЇНСЬКА МОВА
2 семестр
М. М. Наумчук “Буквар” 1 клас (Частина 2)
№ |
Тема уроку |
Дата |
Приміт- ка |
||||||||||||||||||
1 |
Звуки [б], [б´], позначення їх буквою «бе». Звуковий аналіз слів. Зіставлення звуків [б] — [п]. Словниково-логічні впра- ви. Опрацювання тексту «Берізка». (с.3-5 Б) |
|
|
||||||||||||||||||
2 |
Письмо малої букви б. Складовий диктант. Написання буквосполучень, складів, речень. (с.5-6 з) |
|
|
||||||||||||||||||
3 |
Закріплення звукового значення букви «бе». Читання слів. Опрацювання вірша Л. Біленької «Буква “Бе””. Скоромовка. (с.6-7) |
|
|
||||||||||||||||||
4 |
Письмо великої букви Б, складів, слів та речень з нею. Складання розповіді за малюнком і опорними словами (с.7 ) |
|
|
||||||||||||||||||
5 |
Звуки [г], [г´], позначення їх буквою «ге». Звуковий аналіз слів. Словниково-логічні вправи. Читання речень. (с.8-9) |
|
|
||||||||||||||||||
6 |
Письмо малої букви г. Написання буквосполучень і складів із буквою г. Утворення та записування слів. (с.8) |
|
|
||||||||||||||||||
7 |
Закріплення звукового значення букви «ге». Читання речень. Опрацювання вірша Л. Біленької «Буква Г».Ребуси. Логічні вправи за питаннями хто? що? (с.10-11) |
|
|
||||||||||||||||||
8 |
Письмо великої букви Г. Написання складів та слів із буквою Г. Списування речень, поданих рукописним. (с.9) |
|
|
||||||||||||||||||
9 |
Звук [ґ], позначення його буквою «ґе». Звуковий аналіз слів. Читання складів, слів. Читання речень. Словниково- логічні вправи. Скоромовка. (с.12-13) |
|
|
||||||||||||||||||
10 |
Письмо малої букви ґ. Написання складів та слів із буквою ґ. Досліджуємо медіа. Списування речень, поданих друкованим шрифтом. (с.10) |
|
|
||||||||||||||||||
11 |
Закріплення звукового значення букви «ґе». Читання речень. Опрацювання віршів Л. Біленької «Буква Ґ», М. Дяченко «Гусенятко ґелґотіло…». Загадка. (с.14-15) |
|
|
||||||||||||||||||
12 |
Письмо великої букви Ґ. Написання слів, словосполучень і речень. Словниково-логічні вправи. (с.11) |
|
|
||||||||||||||||||
13 |
Звук [ч], позначення його буквою «че». Звуковий аналіз слів. Читання складів, слів. Утворення слів. Опрацювання оповідання. Робота з дитячою книжкою. (с.16-17) |
|
|
||||||||||||||||||
14 |
Письмо малої букви ч. Написання складів, слів і речень Розвиток зв’язного мовлення. (с.12) |
|
|
||||||||||||||||||
15 |
Закріплення звукового значення букви «че». Чистомовка. Прислів’я. Загадка. Складання казки «Струмочок і річечка — вірні друзі». Опрацювання вірша Г. Чубач «Буква Ч». (с.18-19) |
|
|
||||||||||||||||||
16 |
Письмо великої букви Ч, складів та слів із нею. Утворення і записування слів.Списування речень, поданих друкованим шрифтом. (с.13) |
|
|
||||||||||||||||||
17 |
Звук [й], позначення його буквою «ій» («йот»). Звуковий аналіз слів. Читання складів, слів. Опрацювання тексту. Скоромовка. Прислів’я. (с.20-21) |
|
|
||||||||||||||||||
18 |
Письмо малої букви й, буквосполучень із нею. Складання і записування слів. Написання речень.(с.14) |
|
|
||||||||||||||||||
19 |
Закріплення звукового значення букви «йот».Словниково-логічні вправи. Опрацювання віршів О. Сенатович «Зайчику, зайчику, де ти був?», Л. Верьовка «Буква Й». Досліджуємо медіа. (с.22-23) |
|
|
||||||||||||||||||
20 |
Письмо великої букви Й. Написання буквосполучень, слів. Складання усної розповіді за малюнком та опорними словами. Слова, протилежні за значенням. (с.15) |
|
|
||||||||||||||||||
21 |
Звук [х], позначення його буквою «ха». Звуковий аналіз слів. Читання складів, слів.Скоромовка. Опрацювання оповідання «Пригоди зернинки». (с.24-25) |
|
|
||||||||||||||||||
22 |
Письмо малої букви х, буквосполучень і складів із нею. Написання слів. Письмо під диктування. (с.16) |
|
|
||||||||||||||||||
23 |
Закріплення звукового значення букви «ха». Опрацювання тексту, віршів П. Залевський «Хату зводить дід Хома…», Л. Біленька «Буква Х». (с.26-27) |
|
|
||||||||||||||||||
24 |
Письмо великої букви Х. Написання складів, слів .Списування речень, поданих рукописним шрифтом. Досліджуємо медіа.(с.17) |
|
|
||||||||||||||||||
25 |
Буква «я», позначення нею сполучення звуків [йа]. Позначення буквою «я» звука [а] та м’якості попереднього приголосного. Звуковий аналіз слів. Опрацювання тексту. (с.28-29) |
|
|
||||||||||||||||||
26 |
Письмо малої букви я. Звуковий аналіз слів. Написання буквосполучень, слів, речень. (с.18) |
|
|
||||||||||||||||||
27 |
Закріплення звукових значень букви «я». Порівняння. Досліджуємо медіа. Ребуси. Опрацювання віршів Г. Чубач «Оленя», Л. Біленька «Буква Я. Ягуар купив буквар». Словниково-логічні вправи. Робота з дитячою книжкою (с.30-31) |
|
|
||||||||||||||||||
28 |
Письмо великої букви Я, слів із нею. Складання та записування речень. Складання усної розповіді за опорними словами. Розвиток зв’язного мовлення. (с.19) |
|
|
||||||||||||||||||
29 |
Звук [ж], позначення його буквою «же». Дзвінка вимова звука [ж] у кінці складів та слів. Читання складів, слів. Опрацювання вірша П. Воронька «Журавлики- журавлі». Скоромовки. Приказки. (с32-33) |
|
|
||||||||||||||||||
30 |
Письмо малої букви ж. Написання складів та слів із буквою ж. Складання і записування слів та речень. (с.20) |
|
|
||||||||||||||||||
31 |
Закріплення звукового значення букви «же». Опрацювання тексту, оповідання «Друзі» (за А. Свашенко), вірша Л. Повх «Буква Ж. Жук і жаба мандрували». (с.34-35) |
|
|
||||||||||||||||||
32 |
Письмо великої букви Ж, складів і слів із нею. Списування речень, поданих рукописним шрифтом. (с.21) |
|
|
||||||||||||||||||
33 |
Звук [ш], позначення його буквою «ша». Звуковий аналіз слів. Читання складів, слів. Скоромовка. Опрацювання вірша Л. Яковенко «Гордилися гусаки…». (с.36-37) |
|
|
||||||||||||||||||
34 |
Письмо малої букви ш. Написання складів, слів. Списування речення, поданого друкованим шрифтом. (с.22) |
|
|
||||||||||||||||||
35 |
Закріплення звукового значення букви «ша». Читання слів. Опрацювання оповідання «Театр» (за Н. Воскресенською), віршів В. Крищенко «Вишиванка», Л. Біленька «Буква Ш». (с.38-39) |
|
|
||||||||||||||||||
36 |
Письмо великої букви Ш. Написання складів, слів і речень. Складання усної розповіді за малюнком. Досліджуємо медіа. (с.23) |
|
|
||||||||||||||||||
37 |
Буква «ї», позначення нею сполучення звуків [йі]. Звуковий аналіз слів. Опрацювання вірша П. Тичини «Україна», тексту «Наша країна». (с.40-41) |
|
|
||||||||||||||||||
38 |
Письмо малої букви ї, буквосполучень та слів із нею. Складання усної розповіді за опорними словами. (с. 24) |
|
|
||||||||||||||||||
39 |
Закріплення звукового значення букви «ї». Опрацювання віршів П. Воронька «Суничка- сестричка», М. Дяченко «Буква Ї». Приказки. (с.42-43) |
|
|
||||||||||||||||||
40 |
Письмо великої букви Ї, буквосполучень із нею. Списування речень, поданих рукописним шрифтом. (с.25) |
|
|
||||||||||||||||||
41 |
Звуки [ц], [ц´], позначення їх буквою «це». Звуковий аналіз слів. Читання складів, слів. Опрацювання вірша Г. Чубач. Робота з дитячою книжкою (с.44-45) |
|
|
||||||||||||||||||
42 |
Письмо малої букви ц. Письмо буквосполучень із буквою ц. Складання і записування слів. Навчальний диктант. Розвиток зв’язного мовлення. (с.26) |
|
|
||||||||||||||||||
43 |
Закріплення звукових значень букви «це». Опрацювання віршів Л. Яковенко «Де ти снідав горобець», Л. Біленька «Цуценя і цапеня». Загадка. (с.46-47) |
|
|
||||||||||||||||||
44 |
Письмо великої букви Ц, буквосполучень та слів із нею. Написання речень. Досліджуємо медіа. Оголошення.(с.27) |
|
|
||||||||||||||||||
45 |
Буква «ю», позначення нею сполучення звуків [йу]. Позначення буквою «ю» звука [у] та м’якості попереднього приголосного. Звуковий аналіз слів. Опрацювання тексту «Ювілей». Прислів’я. (с.48-49) |
|
|
||||||||||||||||||
46 |
Письмо малої букви ю .Написання буквосполучень, слів. Словниково-логічні вправи.(с.28) |
|
|
||||||||||||||||||
47 |
Закріплення звукових значень букви «ю». Звуковий аналіз слів. Опрацювання віршів І. Січовика «За сніданком Юра Юлю…», В. Бутрім «Буква Ю». Загадка. Ребус. (с.50-51) |
|
|
||||||||||||||||||
48 |
Письмо великої букви Ю, складів та слів із нею. Написання речень. Письмо під диктування. Досліджуємо медіа. (с.29) |
|
|
||||||||||||||||||
49 |
Буква «є», позначення нею сполучення звуків [йе]. Позначення буквою «є» звука [е] та м’якості попереднього приголосного. Звуковий аналіз слів. Скоромовка. Опрацювання оповідання А. М'ястківського «Сонечко». (с.52-54) |
|
|
||||||||||||||||||
50 |
Письмо малої букви є. Написання складів та слів із буквою є. Звуковий аналіз слів. Складання усної розповіді за серією малюнків «Ранок школяра». (с.30) |
|
|
||||||||||||||||||
51 |
Закріплення звукових значень букви «є». Опрацювання оповідання Г. Бойка «Бережіть рідних», вірша М. Дяченко «Буква Є». (с.54-55) |
|
|
||||||||||||||||||
52 |
Письмо великої букви Є. Написання буквосполучень і слів. Вибірковий диктант. Написання речень.(с.31) |
|
|
||||||||||||||||||
53 |
Буква «ща», позначення нею звукосполучення [шч]. Звуковий аналіз слів. Читання складів, слів. Словниково- логічні вправи. Опрацювання вірша І. Січовика «Що не так?», оповідання М. Герасименка «Злякався». (с.56-57) |
|
|
||||||||||||||||||
54 |
Письмо малої букви щ. Звуковий аналіз слів.Написання складів, слів, речень. Складання усної розповіді за опорними словами. (с.32) |
|
|
||||||||||||||||||
55 |
Закріплення звукового значення букви «ща». Прислів’я. Опрацювання тексту «Ми живемо в Україні», віршів «Хочеш мати щастя?», М. Дяченко «Буква Щ». Робота з дитячою книжкою. (с.58-59) |
|
|
||||||||||||||||||
56 |
Письмо великої букви Щ, буквосполучень та слів із нею. Складання і записування речень. Розвиток зв’язного мовлення. (с.33) |
|
|
||||||||||||||||||
57 |
Звук [ф], позначення його буквою «еф». Звуковий аналіз слів. Читання складів, слів. Словниково-логічні вправи. Опрацювання тексту «На фабриці». (с.60-61) |
|
|
||||||||||||||||||
58 |
Письмо малої букви ф. Звуковий аналіз слів. Написання буквосполучень, слів. Списування речень, поданих друкованим шрифтом. Складання діалогу. (с.34) |
|
|
||||||||||||||||||
59 |
Закріплення звукового значення букви «еф». Опрацювання тексту «Мрійники», вірша М. Дяченко «Буква Ф». Скоромовки. (с.62-63) |
|
|
||||||||||||||||||
60 |
Письмо великої букви Ф, буквосполучень із нею. Написання речень. Словниково-логічні вправи . (с.35) |
|
|
||||||||||||||||||
61 |
Звуки [ дз], [ дз´], позначення їх буквосполученням «дз». Відпрацювання злитої вимови звуків [ дз], [дз´]. Звуковий аналіз слів. Загадка. Фразеологізми. Прислів’я. Опрацювання тексту «Казочка». (с.64-65) |
|
|
||||||||||||||||||
62 |
Письмо буквосполучень дз, Дз, слів із ними. Складання і записування речень. Досліджуємо медіа. (с.36-37) |
|
|
||||||||||||||||||
63 |
Звук [ дж], позначення його буквосполученням «дж». Відпрацювання злитої вимови звука [ дж]. Звуковий аналіз слів. Опрацювання тексту «Джерельце». Загадка. Прислів’я. (с.66-67) |
|
|
||||||||||||||||||
64 |
Письмо буквосполучень дж, Дж, слів із ними. Словниковий диктант. Списування речень, поданих друкованим шрифтом. (с.38) |
|
|
||||||||||||||||||
65 |
Апостроф. Роль апострофа в українській мові. Вимова і написання слів з апострофом. Звуковий аналіз слів. Опрацювання віршів. Прислів’я. Фразеологізми. Загадка. (с.68-69) |
|
|
||||||||||||||||||
66 |
Написання складів і слів з апострофом. Звуковий аналіз слів. Пояснювальний диктант. (с.39-40) |
|
|
||||||||||||||||||
|
Післябуквенний період |
|
|
||||||||||||||||||
67 |
Ми навчилися читати. Г. Джемула «Я вмію читати!». Вправи для розвитку навички читання. (с.70-71) |
|
|
||||||||||||||||||
68 |
Виконання мовних завдань. Подвоєння приголосних у словах. Написання слів і речень. (с.41) |
|
|
||||||||||||||||||
69 |
Ми навчилися читати. М. Чумарна «Сонце в небі». Вправи для розвитку навички читання. Робота з дитячою книжкою. (с.72) |
|
|
||||||||||||||||||
70 |
Виконання мовних завдань. Списування речень, поданих рукописним шрифтом. Доповнення речень. Розвиток зв’язного мовлення. (с.42) |
|
|
||||||||||||||||||
71 |
Ми навчилися читати. «Слова-втікачі» (з журналу «Барвінок»). Вправи для розвитку навички читання. Прислів’я. (с.73-74 ) |
|
|
||||||||||||||||||
72 |
Виконання мовних завдань. Досліджуємо медіа. Народні звичаї. Списування речення, поданого друкованим шрифтом. Записування відповідей на запитання .(с.43) |
|
|
||||||||||||||||||
73 |
Ми навчилися читати. В. Сухомлинський «Пихата літера». Вправи для розвитку навички читання. (с.75-76) |
|
|
||||||||||||||||||
74 |
Виконання мовних завдань. Списування вірша М. Сингаївського «Що я малюю», поданого рукописним шрифтом. Розфарбовування малюнка. (с.44-45) |
|
|
||||||||||||||||||
75 |
Чарівні слова. Н. Красоткіна «Чарівні слова». Вправи для розвитку навички читання. Прислів’я. (с.77-78) |
|
|
||||||||||||||||||
76 |
Виконання мовних завдань. Досліджуємо медіа. Списування тексту, поданого друкованим шрифтом. (с.46) |
|
|
||||||||||||||||||
77 |
Чарівні слова. «Пригода в лісі» (казка). Переказування казки. Вправи для розвитку навички читання. (с.79-80) |
|
|
||||||||||||||||||
78 |
Алфавіт. Закріплення вмінь писати великі й малі літери українського алфавіту. Виконання мовних завдань. (с.47-48) |
|
|
||||||||||||||||||
79 |
Світ дитинства. В. Сухомлинський «Найрадісніше і найсумніше». Читання в особах. Вправи для розвитку навички читання. (с.81-82) |
|
|
||||||||||||||||||
80 |
Звуки мовлення. Букви. Повторення написання букв і, ї, и, й, ш, ц, щ, ь, поєднання їх з іншими буквами. Списування із завданням. |
|
|
||||||||||||||||||
81 |
Світ дитинства. Б. Крекотін «Як «Михайликові повезло». Читання в особах. Вправи для розвитку навички читання. (с. 83-84) |
|
|
||||||||||||||||||
82 |
Звуко-буквений аналіз слів. Повторення написання букв п, т, р, н, к, ч, поєднання їх з іншими буквами. Доповнення речень. |
|
|
||||||||||||||||||
83 |
Світ дитинства. О. Буков «Яблуко». Вправи для розвитку навички читання. Робота з дитячою книжкою (с.85-86) |
|
|
||||||||||||||||||
84 |
Український алфавіт. Повторення написання букв г, ґ, л, м, я, поєднання їх з іншими буквами. Списування тексту із завданнями. Розвиток зв’язного мовлення. |
|
|
||||||||||||||||||
85 |
Добре бути добрим. В. Росін «Газета». Співставлення малюнка і тексту. Вправи для розвитку навички читання. (с.87-88) |
|
|
||||||||||||||||||
86 |
Голосні звуки. Склад. Наголос. Повторення написання букв с, е, х, ж, з, є, поєднання їх з іншими буквами. |
|
|
||||||||||||||||||
87 |
Добре бути добрим. «Урок дружби» (за М. Пляцковським). Читання в особах. Вправи для розвитку навички читання. (с.89-90) |
|
|
||||||||||||||||||
88 |
Приголосні звуки. Зміна значення слова у результаті заміни одного зі звуків. Повторення написання букв о, а, б, д, ю, ф, поєднання їх з іншими буквами. |
|
|
||||||||||||||||||
89 |
Добре бути добрим. «Хатка на тополі» (за В. Чухлібом). Переказування оповідання. Вправи для розвитку навички читання. (с.91-92) |
|
|
||||||||||||||||||
90 |
Буква ю та її звукові значення. Повторення написання букв в, у, поєднання їх з іншими буквами. Словниково-логічні вправи. |
|
|
||||||||||||||||||
91 |
Відомі імена. Тарас Григорович Шевченко. Т. Шевченко «Тече вода». Вправи для розвитку навички читання. (с.93-94) |
|
|
||||||||||||||||||
92 |
Буква я та її звукові значення. Складання речень. Доповнення речень словами. Списування тексту, поданого друкованим шрифтом. |
|
|
||||||||||||||||||
93 |
Відомі імена. Леся Українка – поетична квітка України. Леся Українка «На зеленому горбочку». Вправи для розвитку навички читання. (с.95-96) |
|
|
||||||||||||||||||
94 |
Буква є та її звукові значення. Складання схем речень. Відновлення деформованих речень. |
|
|
||||||||||||||||||
95 |
Відомі імена. Катерина Білокур. Вправи для розвитку навички читання. Складання речень за картиною К. Білокур (на вибір). (с.97-98) |
|
|
||||||||||||||||||
96 |
Буква ї та її звукове значення. Відновлення деформованого тексту. Доповнення речень. Словниково-логічні вправи. |
|
|
||||||||||||||||||
97 |
Кольори природи. «Земля- красуня» (з енциклопедії «Дивосвіт»). Вправи для розвитку навички читання. Добір слів, близьких за значенням. Прислів’я. Робота з дитячою книжкою. (с.99-1000 |
|
|
||||||||||||||||||
98 |
Склад. Наголос. Буква щ та її звукове значення. Повторення написання букв ц, ш, щ, поєднання їх з іншими буквами. Розвиток зв’язного мовлення. |
|
|
||||||||||||||||||
99 |
Кольори природи. «Півень і Фарби» (за В. Сутєєвим). Вправи для розвитку навички читання. Читання з різною інтонацією. (с.101-102) |
|
|
||||||||||||||||||
100 |
Буквосполучення дз, дж. Вимова звуків [ дж],[ дз], [ дз´]. Звуко-буквений аналіз слів. Доповнення речень. |
|
|
||||||||||||||||||
101 |
Кольори природи. А. Потапова «Світ прекрасний навколо тебе». Вправи для розвитку навички читання. Читання з різною інтонацією (с.103) |
|
|
||||||||||||||||||
102 |
Знак м’якшення (ь). Перенос слів із знаком м’якшення. Повторення написання букви ь з іншими буквами. Словниково- логічні вправи. |
|
|
||||||||||||||||||
103 |
Весняні свята. М. Щербак «Великдень». І. Жиленко «Весна і мама». Прислів’я. (с. 104-106) |
|
|
||||||||||||||||||
104 |
Апостроф. Повторення написання букв І, Ї, Н, К, Ю та поєднання їх з іншими буквами. Списування із завданням. |
|
|
||||||||||||||||||
105 |
Моя Батьківщина – Україна. В. Новомирова «Батьківщина». Л. Біленька «Бережіть Україну». Вправи для розвитку навички читання.(с.107-109) |
|
|
||||||||||||||||||
106 |
Повторення написання букв Г, П, Т, Р, Б, В, Д та поєднання їх з іншими буквами. Словниково-логічні вправи. Списування речень, поданих друкованим шрифтом. |
|
|
||||||||||||||||||
107 |
.Узагальнення і систематизація знань учнів. Вправи для розвитку навички читання. Робота з дитячою книжкою. Підсумок за рік. |
|
|
||||||||||||||||||
108 |
Узагальнення і систематизація знань учнів. Виконання мовних вправ. Розвиток зв’язного мовлення. Підсумок за рік. |
|
|
||||||||||||||||||
|
|
|
|
||||||||||||||||||