Календарне планування з української мови 1 клас НУШ за букварем В.І Наумчук,М,м.Наумчук

Про матеріал
Календарно-тематичне планування 1 клас з української мови для шкіл з українською мовою навчання укладено відповідно до Державного стандарту початкової освіти за Типовою освітньою програмою (за редакцією Шияна) за підручником "Українська мова Буквар" В,І,Наумчук, М.М.Наумчук.
Перегляд файлу

УКРАЇНСЬКА МОВА

2 семестр

За підручником В.І. Наумчука,

М. М. Наумчук  “Буквар” 1 клас    (Частина 2)

Тема уроку

Дата

Приміт-

ка

1

Звуки [б], [б´], позначення їх буквою «бе». Звуковий аналіз слів. Зіставлення звуків [б] — [п]. Словниково-логічні впра- ви. Опрацювання тексту «Берізка». (с.3-5 Б)

 

 

2

Письмо малої букви б. Складовий диктант. Написання буквосполучень, складів, речень. (с.5-6 з)

 

 

3

Закріплення звукового значення букви «бе». Читання слів. Опрацювання вірша Л. Біленької «Буква “Бе””. Скоромовка. (с.6-7)

 

 

4

Письмо великої букви Б, складів, слів та речень з нею.

Складання розповіді за малюнком і опорними словами (с.7 )

 

 

5

Звуки [г], [г´], позначення їх буквою «ге». Звуковий аналіз слів. Словниково-логічні вправи. Читання речень. (с.8-9)

 

 

6

Письмо малої букви г. Написання буквосполучень і складів із буквою г. Утворення та записування слів. (с.8)

 

 

7

Закріплення звукового значення букви «ге». Читання речень. Опрацювання вірша Л. Біленької «Буква Г».Ребуси.

Логічні вправи за питаннями хто? що? (с.10-11)

 

 

8

Письмо великої букви Г. Написання складів та слів із буквою Г. Списування речень, поданих рукописним. (с.9)

 

 

9

Звук [ґ], позначення його буквою «ґе». Звуковий аналіз слів. Читання складів, слів. Читання речень. Словниково- логічні

вправи. Скоромовка. (с.12-13)

 

 

10

Письмо малої букви ґ. Написання складів та слів із буквою ґ. Досліджуємо медіа. Списування речень, поданих друкованим шрифтом. (с.10)

 

 

11

Закріплення звукового значення букви «ґе». Читання речень. Опрацювання віршів Л. Біленької «Буква Ґ», М. Дяченко

«Гусенятко ґелґотіло…». Загадка. (с.14-15)

 

 

12

Письмо великої букви Ґ. Написання слів, словосполучень і речень. Словниково-логічні вправи. (с.11)

 

 

13

Звук [ч], позначення його буквою «че». Звуковий аналіз слів. Читання складів, слів. Утворення слів. Опрацювання

 оповідання. Робота з дитячою книжкою. (с.16-17)

 

 

14

Письмо малої букви ч. Написання складів, слів і речень Розвиток зв’язного мовлення. (с.12)

 

 

15

Закріплення звукового значення букви «че». Чистомовка.

Прислів’я. Загадка. Складання казки «Струмочок і річечка — вірні друзі». Опрацювання вірша Г. Чубач «Буква Ч». (с.18-19)

 

 

16

Письмо великої букви Ч, складів та слів із нею. Утворення

і записування слів.Списування речень, поданих друкованим

 шрифтом. (с.13)

 

 

17

Звук [й], позначення його буквою «ій» («йот»). Звуковий аналіз слів. Читання складів, слів. Опрацювання тексту.

Скоромовка. Прислів’я. (с.20-21)

 

 

18

Письмо малої букви й, буквосполучень із нею. Складання

 і записування слів. Написання речень.(с.14)

 

 

19

Закріплення звукового значення букви «йот».Словниково-логічні вправи. Опрацювання віршів О. Сенатович «Зайчику,

зайчику, де ти був?», Л. Верьовка «Буква Й». Досліджуємо медіа. (с.22-23)

 

 

20

Письмо великої букви Й. Написання буквосполучень, слів. Складання усної розповіді за малюнком та опорними словами. Слова, протилежні за значенням. (с.15)

 

 

21

Звук [х], позначення його буквою «ха». Звуковий аналіз слів. Читання складів, слів.Скоромовка. Опрацювання оповідання «Пригоди зернинки». (с.24-25)

 

 

22

Письмо малої букви х, буквосполучень і складів із нею.

Написання слів. Письмо під диктування. (с.16)

 

 

23

Закріплення звукового значення букви «ха». Опрацювання тексту, віршів П. Залевський «Хату зводить дід Хома…», Л. Біленька «Буква Х». (с.26-27)

 

 

24

Письмо великої букви Х. Написання складів, слів .Списування

речень, поданих рукописним шрифтом. Досліджуємо медіа.(с.17)

 

 

25

Буква «я», позначення нею сполучення звуків [йа].

Позначення буквою «я» звука [а] та м’якості попереднього приголосного. Звуковий аналіз слів. Опрацювання тексту.

(с.28-29)

 

 

26

Письмо малої букви я. Звуковий аналіз слів.

Написання буквосполучень, слів, речень. (с.18)

 

 

27

Закріплення звукових значень букви «я». Порівняння.

Досліджуємо медіа. Ребуси. Опрацювання віршів Г. Чубач

«Оленя», Л. Біленька «Буква Я. Ягуар купив буквар». Словниково-логічні вправи. Робота з дитячою книжкою

(с.30-31)

 

 

28

Письмо великої букви Я, слів із нею. Складання та

 записування речень. Складання усної розповіді за опорними словами. Розвиток зв’язного мовлення. (с.19)

 

 

29

Звук [ж], позначення його буквою «же». Дзвінка вимова звука [ж] у кінці складів та слів. Читання складів, слів. Опрацювання вірша П. Воронька «Журавлики- журавлі».

  Скоромовки. Приказки. (с32-33)

 

 

30

Письмо малої букви ж. Написання складів та слів із буквою ж. Складання і записування слів та речень. (с.20)

 

 

31

Закріплення звукового значення букви «же». Опрацювання тексту, оповідання «Друзі» (за А. Свашенко), вірша Л. Повх

«Буква Ж. Жук і жаба мандрували». (с.34-35)

 

 

32

Письмо великої букви Ж, складів і слів із нею.

Списування речень, поданих рукописним шрифтом. (с.21)

 

 

33

Звук [ш], позначення його буквою «ша». Звуковий аналіз слів. Читання складів, слів. Скоромовка. Опрацювання вірша

Л. Яковенко «Гордилися гусаки…». (с.36-37)

 

 

34

Письмо малої букви ш. Написання складів, слів. Списування речення, поданого друкованим шрифтом. (с.22)

 

 

35

Закріплення звукового значення букви «ша». Читання слів. Опрацювання оповідання «Театр» (за Н. Воскресенською),

 віршів В. Крищенко «Вишиванка», Л. Біленька «Буква Ш».

(с.38-39)

 

 

36

Письмо великої букви Ш. Написання складів, слів і речень.

Складання усної розповіді за малюнком. Досліджуємо медіа.

(с.23)

 

 

37

Буква «ї», позначення нею сполучення звуків [йі]. Звуковий

аналіз слів. Опрацювання вірша П. Тичини «Україна», тексту

 «Наша країна». (с.40-41)

 

 

38

Письмо малої букви ї, буквосполучень та слів із нею. Складання усної розповіді за опорними словами. (с. 24)

 

 

39

Закріплення звукового значення букви «ї». Опрацювання

віршів П. Воронька «Суничка- сестричка», М. Дяченко

 «Буква Ї». Приказки. (с.42-43)

 

 

40

Письмо великої букви Ї, буквосполучень із нею. Списування речень, поданих рукописним шрифтом. (с.25)

 

 

41

Звуки [ц], [ц´], позначення їх буквою «це». Звуковий аналіз слів. Читання складів, слів. Опрацювання вірша Г. Чубач.

 Робота з дитячою книжкою  (с.44-45)

 

 

42

Письмо малої букви ц. Письмо буквосполучень із буквою ц.

Складання і записування слів. Навчальний диктант.

Розвиток зв’язного мовлення. (с.26)

 

 

43

Закріплення звукових значень букви «це». Опрацювання віршів Л. Яковенко «Де ти снідав горобець», Л. Біленька

«Цуценя і цапеня». Загадка. (с.46-47)

 

 

44

Письмо великої букви Ц, буквосполучень та слів із нею. Написання речень. Досліджуємо медіа. Оголошення.(с.27)

 

 

45

Буква «ю», позначення нею сполучення звуків [йу].

Позначення буквою «ю» звука [у] та м’якості попереднього приголосного. Звуковий аналіз слів. Опрацювання тексту

«Ювілей». Прислів’я. (с.48-49)

 

 

46

Письмо малої букви ю .Написання буквосполучень, слів.

 Словниково-логічні вправи.(с.28)

 

 

47

Закріплення звукових значень букви «ю». Звуковий аналіз слів. Опрацювання віршів І. Січовика «За сніданком Юра

Юлю…», В. Бутрім «Буква Ю». Загадка. Ребус. (с.50-51)

 

 

48

Письмо великої букви Ю, складів та слів із нею. Написання

 речень. Письмо під диктування. Досліджуємо медіа. (с.29)

 

 

49

Буква «є», позначення нею сполучення звуків [йе]. Позначення

 буквою «є» звука [е] та м’якості попереднього приголосного. Звуковий аналіз слів. Скоромовка. Опрацювання оповідання

А. М'ястківського «Сонечко». (с.52-54)

 

 

50

Письмо малої букви є. Написання складів та слів із буквою є. Звуковий аналіз слів. Складання усної розповіді за серією малюнків «Ранок школяра». (с.30)

 

 

51

Закріплення звукових значень букви «є». Опрацювання оповідання Г. Бойка «Бережіть рідних», вірша М. Дяченко

«Буква Є». (с.54-55)

 

 

52

Письмо великої букви Є. Написання буквосполучень і слів. Вибірковий диктант. Написання речень.(с.31)

 

 

53

Буква «ща», позначення нею звукосполучення [шч].

Звуковий аналіз слів. Читання складів, слів. Словниково- логічні вправи. Опрацювання вірша І. Січовика «Що не так?», оповідання М. Герасименка «Злякався». (с.56-57)

 

 

54

Письмо малої букви щ. Звуковий аналіз слів.Написання складів, слів, речень. Складання усної розповіді за

опорними словами. (с.32)

 

 

55

Закріплення звукового значення букви «ща». Прислів’я. Опрацювання тексту «Ми живемо в Україні», віршів

«Хочеш мати щастя?», М. Дяченко «Буква Щ». Робота з дитячою книжкою. (с.58-59)

 

 

56

Письмо великої букви Щ, буквосполучень та слів із нею. Складання і записування речень. Розвиток зв’язного мовлення.

(с.33)

 

 

57

Звук [ф], позначення його буквою «еф». Звуковий аналіз слів. Читання складів, слів.  Словниково-логічні вправи.

 Опрацювання тексту «На фабриці». (с.60-61)

 

 

58

Письмо малої букви ф. Звуковий аналіз слів. Написання

буквосполучень, слів. Списування речень, поданих друкованим шрифтом. Складання діалогу. (с.34)

 

 

59

Закріплення звукового значення букви «еф». Опрацювання тексту «Мрійники», вірша М. Дяченко «Буква Ф». Скоромовки. (с.62-63)

 

 

60

Письмо великої букви Ф, буквосполучень із нею. Написання речень. Словниково-логічні вправи . (с.35)

 

 

61

Звуки [ дз], [ дз´], позначення їх буквосполученням «дз».

Відпрацювання злитої вимови звуків [ дз], [дз´]. Звуковий аналіз слів. Загадка. Фразеологізми. Прислів’я. Опрацювання тексту

«Казочка». (с.64-65)

 

 

62

Письмо буквосполучень дз, Дз, слів із ними. Складання і записування речень. Досліджуємо медіа. (с.36-37)

 

 

63

Звук [ дж], позначення його буквосполученням «дж».

Відпрацювання злитої вимови звука [ дж]. Звуковий аналіз слів. Опрацювання тексту «Джерельце». Загадка. Прислів’я.

(с.66-67)

 

 

64

Письмо буквосполучень дж, Дж, слів із ними. Словниковий

диктант. Списування речень, поданих друкованим шрифтом.

(с.38)

 

 

65

Апостроф. Роль апострофа в українській мові. Вимова і написання слів з апострофом. Звуковий аналіз слів.

Опрацювання віршів. Прислів’я. Фразеологізми. Загадка. (с.68-69)

 

 

66

Написання складів і слів з апострофом. Звуковий аналіз слів. Пояснювальний диктант. (с.39-40)

 

 

 

 Післябуквенний період

 

 

67

Ми навчилися читати. Г. Джемула «Я вмію читати!».

Вправи для розвитку навички читання. (с.70-71)

 

 

68

Виконання мовних завдань. Подвоєння приголосних у словах. Написання слів і речень. (с.41)

 

 

69

Ми навчилися читати. М. Чумарна «Сонце в небі».

 Вправи для розвитку навички читання. Робота з дитячою книжкою. (с.72)

 

 

70

Виконання мовних завдань. Списування речень, поданих

рукописним шрифтом. Доповнення речень. Розвиток

 зв’язного мовлення. (с.42)

 

 

71

Ми навчилися читати. «Слова-втікачі» (з журналу

«Барвінок»). Вправи для розвитку навички читання. Прислів’я.

(с.73-74 )

 

 

72

Виконання мовних завдань. Досліджуємо медіа. Народні

звичаї. Списування речення, поданого друкованим шрифтом. Записування відповідей на запитання .(с.43)

 

 

73

Ми навчилися читати. В. Сухомлинський «Пихата літера».

 Вправи для розвитку навички читання. (с.75-76)

 

 

74

Виконання мовних завдань. Списування вірша

М. Сингаївського «Що я малюю», поданого рукописним шрифтом. Розфарбовування малюнка. (с.44-45)

 

 

75

Чарівні слова. Н. Красоткіна «Чарівні слова». Вправи

для розвитку навички читання. Прислів’я. (с.77-78)

 

 

76

Виконання мовних завдань. Досліджуємо медіа.

Списування тексту, поданого друкованим шрифтом. (с.46)

 

 

77

Чарівні слова. «Пригода в лісі» (казка). Переказування казки. Вправи для розвитку навички читання. (с.79-80)

 

 

78

Алфавіт. Закріплення вмінь писати великі й малі літери українського алфавіту. Виконання мовних завдань. (с.47-48)

 

 

79

Світ дитинства. В. Сухомлинський «Найрадісніше і

найсумніше». Читання в особах. Вправи для розвитку навички читання. (с.81-82)

 

 

80

Звуки мовлення. Букви. Повторення написання букв і, ї, и, й, ш, ц, щ, ь, поєднання їх з іншими буквами. Списування  із

 завданням.

 

 

81

Світ дитинства. Б. Крекотін «Як «Михайликові повезло».

Читання в особах. Вправи для розвитку навички читання.

(с. 83-84)

 

 

82

Звуко-буквений аналіз слів. Повторення написання букв п, т, р, н, к, ч, поєднання їх з іншими буквами. Доповнення речень.

 

 

83

Світ дитинства. О. Буков «Яблуко». Вправи для розвитку

 навички читання. Робота з дитячою книжкою (с.85-86)

 

 

84

Український алфавіт. Повторення написання букв г, ґ, л, м, я, поєднання їх з іншими буквами. Списування тексту із завданнями. Розвиток зв’язного мовлення.

 

 

85

Добре бути добрим. В. Росін «Газета». Співставлення малюнка

 і тексту. Вправи для розвитку навички читання. (с.87-88)

 

 

86

Голосні звуки. Склад. Наголос. Повторення написання букв с, е, х, ж, з, є, поєднання їх з іншими буквами.

 

 

87

Добре бути добрим. «Урок дружби» (за М. Пляцковським).

Читання в особах. Вправи для розвитку навички читання.

(с.89-90)

 

 

88

Приголосні звуки. Зміна значення слова у результаті заміни одного зі звуків. Повторення написання букв о, а, б,

 д, ю, ф, поєднання їх з іншими буквами.

 

 

89

Добре бути добрим. «Хатка на тополі» (за В. Чухлібом).

Переказування оповідання. Вправи для розвитку навички читання. (с.91-92)

 

 

90

Буква ю та її звукові значення. Повторення написання букв в, у, поєднання їх з іншими буквами. Словниково-логічні вправи.

 

 

91

Відомі імена. Тарас Григорович Шевченко. Т. Шевченко

 «Тече вода». Вправи для розвитку навички читання. (с.93-94)

 

 

92

Буква я та її звукові значення. Складання речень.

Доповнення речень словами. Списування тексту, поданого

друкованим шрифтом.

 

 

93

Відомі імена. Леся Українка – поетична квітка України.

Леся Українка «На зеленому горбочку». Вправи для розвитку навички читання. (с.95-96)

 

 

94

Буква є та її звукові значення. Складання схем речень. Відновлення деформованих речень.

 

 

95

Відомі імена. Катерина Білокур. Вправи для розвитку навички читання. Складання речень за картиною К. Білокур (на вибір).

(с.97-98)

 

 

96

Буква ї та її звукове значення. Відновлення деформованого тексту. Доповнення речень. Словниково-логічні вправи.

 

 

97

Кольори природи. «Земля- красуня» (з енциклопедії

«Дивосвіт»). Вправи для розвитку навички читання. Добір слів, близьких за значенням. Прислів’я. Робота з дитячою книжкою. (с.99-1000

 

 

98

Склад. Наголос. Буква щ та її звукове значення. Повторення написання букв ц, ш, щ, поєднання їх з іншими буквами. Розвиток зв’язного мовлення.

 

 

99

Кольори природи. «Півень і Фарби» (за В. Сутєєвим).

Вправи для розвитку навички читання. Читання з різною інтонацією. (с.101-102)

 

 

100

Буквосполучення дз, дж. Вимова звуків [ дж],[ дз], [ дз´].

Звуко-буквений аналіз слів. Доповнення речень.

 

 

101

Кольори природи. А. Потапова «Світ прекрасний навколо тебе». Вправи для розвитку навички читання. Читання з різною інтонацією (с.103)

 

 

102

Знак м’якшення (ь). Перенос слів із знаком м’якшення.

Повторення написання букви ь з іншими буквами. Словниково-

логічні вправи.

 

 

103

Весняні свята. М. Щербак  «Великдень». І. Жиленко

«Весна і мама». Прислів’я. (с. 104-106)

 

 

104

Апостроф. Повторення написання букв І, Ї, Н, К, Ю та поєднання їх з іншими буквами. Списування із завданням.

 

 

105

Моя Батьківщина – Україна. В. Новомирова «Батьківщина». Л. Біленька «Бережіть Україну». Вправи для розвитку навички читання.(с.107-109)

 

 

106

Повторення написання букв Г, П, Т, Р, Б, В, Д та поєднання їх з іншими буквами. Словниково-логічні вправи. Списування

 речень, поданих друкованим шрифтом.

 

 

107

.Узагальнення і систематизація знань учнів. Вправи для розвитку навички читання. Робота з дитячою книжкою.

 Підсумок за рік.

 

 

108

Узагальнення і систематизація знань учнів. Виконання мовних вправ. Розвиток зв’язного мовлення. Підсумок за рік.

 

 

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
4.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.7
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Посівнич Ірина
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    4.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
doc
Пов’язані теми
Українська мова, Планування
Додано
27 грудня 2021
Переглядів
3094
Оцінка розробки
4.7 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку