Календарно-тематичне планування уроків
української мови за підручником «Українська мова ти читання. Автори: К. Пономарьова та О. Савченко (2019)» для 2 класу за програмою НУШ (2019-2020 н.р.), І семестр, 4 год.на тиждень, 64 уроки за семестр.
Календарне планування уроків української мови в 2 класі
За підручником К. І. Пономарьової
№ уроку, |
Дата проведення |
Тема |
І СЕМЕСТР 4 години х 16 тижнів = 64 години |
||
1 С. 1-3 |
|
Представлення себе під час знайомства. Оформлення речень на письмі. Створення усного висловлення за ілюстраціями |
2 С. 4-5 |
|
Розрізнення мовних і немовних звуків. Позначення мовних звуків буквами на письмі. Складання і записування речень за малюнками |
3-4 С. 6-7 |
|
Розрізнення голосних і приголосних звуків. Побудова й записування речень з використанням допоміжних матеріалів (малюнок, словосполучення) |
5 С. 8-9 |
|
Позначення м’якості приголосних на письмі. Складання усної розповіді (казки) за малюнком та опорними словами |
6 С. 10-11 |
|
Написання слів з ьо та йо. Побудова усної розповіді за опорними словами
|
7 С. 12-13 |
|
Пошук потрібної інформації в оголошенні за поданими запитаннями. Дослідження слів з подовженими приголосними звуками. Складання усної розповіді про улюблене заняття |
8 С. 2-4 (у зошиті) |
|
Розвиток зв’язного мовлення. Робота над виражальними засобами мови (без уживання термінів). Тема для спілкування: «Сонечко, сонечко, заглянь у віконечко»
|
9 С. 14-15 |
|
Читання діалогу за ролями. Ознайомлення зі структурою записки. Розпізнавання слів зі звуками , , . Написання відповіді на запитання за змістом прочитаного тексту. |
10 С. 16-17 |
|
Вправляння у перетворенні слів. Спостереження за словами з буквами ґ та щ. Формулювання усних відповідей на запитання за змістом прочитаного тексту. |
11 С. 18-19 |
|
Читання діалогу за ролями. Знаходження в тексті потрібної інформації. Дослідження слів, у яких букви я, ю, є, ї позначають два звуки. Побудова речень за даним початком |
12 С. 20-21 |
|
Пошук потрібної інформації в запрошенні. Вправляння у написанні слів з апострофом. Складання усної розповіді за запитаннями |
13 С. 22-23 |
|
Вправляння у правильній вимові дзвінких приголосних звуків у кінці слів і складів. Побудова речень з поданими словами |
14 С. 24-25 |
|
Експериментування з наголосом у словах. Спостереження за залежністю значення слова від зміни наголосу. Складання розповіді за малюнками і запитаннями |
15 С. 5-8 |
|
Розвиток зв’язного мовлення. Складання діалогу. Тема для спілкування: «Птахи – наші пернаті друзі» |
16 С. 26-27 |
|
Засвоєння правильного наголошування слів читáння, завдáння, запитáння, пóмúлка, помилкú. Відновлення деформованих речень |
17 С. 28-29 |
|
Вправляння у вимовлянні слів з ненаголошеними звуками [е], [и]. Актуалізація знань про правила переходу вулиць. Записування відповіді на запитання |
18 С. 30-31 |
|
Конструювання слів зі складів. Вправляння у поділі слів на склади. Побудова розповіді за опорними словами |
19-20 С. 32-33
|
|
Вправляння у поділі для переносу слів, у яких є збіг приголосних, та слів, які мають склад, позначений однією буквою. Розмірковування про призначення прочитаного тексту |
21 С. 34-35 |
|
Вправляння у переносі слів з буквосполученнями дж, дз, апострофом і буквами ь, й. Створення розповіді за опорними словами |
22 С. 36-37 |
|
Пригадування алфавіту. Вправляння у розташуванні слів за алфавітом. Ознайомлення з алгоритмом пошуку книжки за алфавітом. Записування відповіді на запитання кількома реченнями |
23 С. 9-11 |
|
Розвиток зв’язного мовлення. Поширення речень образними словами. Тема для спілкування: «Жовте листячко летить, під ногами шелестить» |
24-25 С. 38-39 |
|
Користування алфавітом у роботі з навчальним словником. Вправляння у перевірці правопису слів за словником. Складання і записування речень за поданими запитаннями, словами |
26 С. 40-41 |
|
Повторення і застосування знань про звуки й букви, умінь правильно наголошувати слова та ділити на склади для переносу. Запис відповіді на запитання. |
27 С. 42-43 |
|
Дослідження лексичного значення слова. Побудова діалогу за поданими запитаннями (інтерв’ю) на основі прочитаного тексту. Добір титрів до кадрів з мультфільму. |
28 С. 44-45 |
|
Розрізнення прямого і переносного значення слів. Складання і записування речень за малюнком, з поданими словосполученнями |
29 С. 46-47 |
|
Ознайомлення з багатозначними словами. Складання і записування речень з багатозначними словами |
30 С. 48-49 |
|
Розпізнавання і добір протилежних за значенням слів. Перетворення тексту шляхом заміни окремих слів на протилежні за значенням |
31 С. 12-14 |
|
Розвиток зв’язного мовлення. Написання розповіді з деформованих речень. Тема для спілкування: «Звірі готуються до зими» |
32 С. 50-51 |
|
Ознайомлення з близькими за значенням словами. Читання діалогу за ролями. Знаходження в тексті потрібної інформації |
33 С. 52-53 |
|
Формування уявлення про виражальні засоби мови – епітети, порівняння (без уживання термінів). Поширення речень виражальними засобами мови |
34 С. 54-55 |
|
Уживання формул мовленнєвого етикету (ввічливих слів). Розігрування діалогу за поданими запитаннями (інтерв’ю) |
35 С. 56-58 |
|
Вправляння у використанні слів різних лексичних груп. Складання та поширення речень виражальними засобами мови |
36 С. 59-61 |
|
Доповнення тематичної групи слів. Побудова розгорнутої відповіді на запитання. Читання діалогу за ролями |
37 С. 62-63 |
|
Добір слів певної тематичної групи. Пошук у текстах потрібної інформації |
38 С. 15-17 |
|
Розвиток зв’язного мовлення. Складання речень з використанням допоміжного матеріалу. Тема для спілкування: «За вікном летить сніжок» |
39 С. 64-65 |
|
Вибір із тексту відомої і невідомої інформації. Записування розповіді з використанням допоміжних матеріалів (слів, малюнків) |
40 С. 66-67 |
|
Визначення зайвого предмета в певній тематичній групі. Підписування світлин. Складання опису предмета та відгадування його назви |
41 С. 68-69 |
|
Добір родової назви предметів до видових. Складання розповіді за малюнком. Виконання дій за інструкцією
|
42 |
|
Повторення та узагальнення знань про лексичне значення слова |
43 С. 70-71 |
|
Формування уявлення про слова – назви предметів. Розрізнення неживих і живих предметів. Складання речень, розповіді за малюнком |
44 С. 72-73 |
|
Ознайомлення з терміном «іменники». Розрізненні іменників, які відповідають на питання хто? і що?. Складання розповіді за малюнком |
45 С. 74-75 |
|
Знаходження іменників у реченні і тексті. Розігрування діалогу. Записування речень за поданими запитаннями |
46 С. 18-20 |
|
Розвиток зв’язного мовлення. Встановлення межі речень у тексті, записаному без розділових знаків. Тема для спілкування: «Поважай старших» |
48 С. 76-77 |
|
Написання з великої букви імен, по батькові і прізвищ людей. Поширення поданих речень |
49 С. 78-79 |
|
Ознайомлення з походженням деяких жіночих і чоловічих імен та прізвищ. Поширення поданих речень |
50 С. 80-81 |
|
Застосування правила вживання великої букви в іменах, по батькові і прізвищах людей. Знаходження в тексті потрібної інформації. Записування відповіді на запитання |
51 С. 82-83 |
|
Написання з великої букви кличок тварин. Поширення поданих речень. Складання і записування речень за запитаннями |
52 С. 84-85 |
|
Застосування правила про написання кличок тварин з великої букви. Складання розповіді за коміксами |
53 С. 86-87 |
|
Написання з великої букви назв міст і сіл. Знаходження в тексті нової інформації. Перетворення інформації (перенесення інформації з тексту на карту) |
54 С. 21-23 |
|
Розвиток зв’язного мовлення. Складання діалогу з дотриманням правил мовленнєвого етикету. Тема для спілкування: «Дитячі розваги взимку» |
55 С. 88-89 |
|
Написання з великої букви назв гір, річок, озер, островів, морів. Знаходження в тексті відповіді на запитання. Складання тексту для реклами |
56 |
|
Закріплення вміння писати слова з великої букви |
57 С. 90-91 |
|
Розпізнавання іменників, які означають один предмет і багато предметів. Складання розповіді за коміксами |
58-59 С. 92-93 |
|
Змінювання іменників за числами (один багато). Розігрування діалогу. Пошук у тексті потрібної інформації |
60 С. 94-95 |
|
Повторення, закріплення і застосування знань про іменник. Підписування світлин |
61
|
|
Застосування набутих знань умінь і навичок у процесі виконання компетентнісно орієнтованих завдань |
62 С. 24-26 |
|
Розвиток зв’язного мовлення. Складання розповіді за серією малюнків. Тема для спілкування: «Зелену красуню люблять усі» |
63
|
|
Узагальнення вивченого. |
64 |
|
Підсумковий урок |