Календарно-тематичне планування уроків української мови
Розроблено на основі Типової освітньої програми, під керівництвом Савченко О.Я. (119 год)
3 КЛАС
За підручником: Українська мова та читання:Підручник для 3 ( 4 ) класу ЗЗСО (у 2-х частинах) : Частина 1 // К.І.Пономарьова. – К. : УОВЦ «Оріон», 2021. – 144 с. : іл.
За посібником: Зошит з розвитку зв’язного мовлення «Малюю словом» : Навчальний посібник 3 клас (4 КЛАС) /К.І.Пономарьова– Київ : УОВЦ «Оріон», 2021
Перелік перевірних робіт 3 клас
Вид перевірки |
І семестр |
дата |
ІІ семестр |
дата |
Списування |
1 |
|
1 |
|
Диктант |
1 |
|
|
|
Діалог |
---------- |
|
1 |
|
Усний твір |
1 |
|
----------------- |
|
Перевірка мовних знань і вмінь |
1 |
|
2 |
|
Письмовий переказ |
1 |
|
--------- |
|
Загальна кількість |
5 |
|
6 |
|
4 КЛАС
За підручником: Українська мова та читання:Підручник для 4 класу ЗЗСО (у 2-х частинах) : Частина 1 // К.І.Пономарьова. – К. : УОВЦ «Оріон», 2021. – 144 с. : іл.
Перелік перевірних робіт
Вид перевірки |
І семестр |
дата |
ІІ семестр |
дата |
Списування |
1 |
|
1 |
|
Диктант |
1 |
|
2 |
|
Діалог |
------------- |
--------- |
1 |
|
Перевірка мовних знань і вмінь |
1 |
|
2 |
|
Усний твіР |
1 |
|
--------- |
|
Письмовий твір |
---------- |
|
1 |
|
Письмовий переказ |
1 |
|
----------- |
|
ДПА |
--------- |
|
1 |
відмінено |
Загальна кількість |
6 |
|
7 |
|
№п\п/ дата |
|
3 клас І семестр |
4 клас ІІ семестр |
1 |
Т1 |
Знайомство з підручником. Державні символи України |
Знайомство з підручником. Державні символи України (с.1-3) |
2 |
Т2 |
Розрізняю голосні і приголосні звуки. (с.4-5 впр.1-8). |
Повторюю знання про звуки і букви (с.4-5. впр.1-8) |
3 |
|
Розпізнаю м’які приголосні звуки. Побудова звукових схем слів. Написання тексту на задану тему (с.6-7. впр.1-12). |
Розпізнаю м’які приголосні звуки. Побудова звукових схем слів. |
4 |
|
Розвиток зв’язного мовлення. Написання розповіді за запитаннями. Спогади про літо |
Розвиток зв’язного мовлення. Написання розповіді «Спогади про літо» |
5 |
|
ВХІДНА ДІАГНОСТУВАЛЬНА РОБОТА
|
ВХІДНА ДІАГНОСТУВАЛЬНА РОБОТА
|
6 |
Т3 |
Пригадую слова з апострофом і звуками [дж], [дз], [дз´]. Написання тексту за запитаннями (с. 8-9. впр.1-10). |
Пригадую слова з подовженими приголосними звуками й апострофом (с.8-9. впр.1-9) |
7 |
|
Правильно вимовляю дзвінкі приголосні звуки в кінці слова і складу. (с.10-11.впр.1-10. впр.1-10.). |
Правильно вимовляю і записую слова з дзвінкими приголосними звуками в кінці складу (с.9-11. впр.1-10) |
8 |
|
Розпізнаю слова з ненаголошеними звуками [е], [и]. Побудова розповіді на задану тему (с. 14-15. впр.1-11).
|
Правильно пишу слова з ненаголошеними звуками [е], [и] в коренях (с.6-7. впр.1-9) |
9 |
Т4 |
Правильно записую слова з ненаголошеними звуками [е], [и]. (с. 16-17. впр.1-11). |
Правильно наголошую слова (с.11-14. впр.1-11)
|
10 |
|
Пригадую правила переносу слів. (с. 18-19. впр.1-7). |
Правильно поділяю слова для переносу (с.15-16. впр.1-7)
|
11 |
|
Розвиток зв’язного мовлення.
|
Розвиток зв’язного мовлення.
|
12 |
|
Пригадую і використовую алфавіт. (с. 19-21. впр.1-9).
|
Розташовую слова в алфавітному порядку (с.14-15. впр.1-5) |
13 |
Т5 |
Правильно записую слова із сумнівними приголосними звуками. ( с.12-13. впр.1-8). |
Правильно записую слова із сумнівними приголосними звуками. |
14 |
|
Тематична діагностувальна робота з теми «Звуки і букви». |
Тематична діагностувальна робота з теми «Звуки і букви»
|
15 |
|
Розділ 2. Спостерігаю за значенням слів Аналіз діагносту вальної роботи. Розрізняю пряме і переносне значення слів. (с. 23-24. впр. 1-9). |
Спостерігаю за значенням слів Аналіз діагносту вальної роботи. Розрізняю пряме і переносне значення слів. (с.17-18. впр.1-10) |
16 |
Т6 |
Розпізнаю синоніми. Шукаю слова в словнику за алфавітом. ( с.25-26. впр.1-6) |
Добираю синоніми (с.19. впр.1-4)
|
17 |
|
Добираю синоніми. (с.27-28. впр.1-7). |
Добираю синоніми. Досліджую фразеологізми (с. 23. впр. 1-3) |
18 |
|
Розвиток зв’язного мовлення.
|
Розвиток зв’язного мовлення. |
19 |
|
Розпізнаю і добираю антоніми. Складання розповіді на задану тему ( с.28-30. впр.1-7). |
Добираю антоніми (с.20. впр.5-8)
|
20 |
Т7 |
Розпізнаю слова, які мають кілька значень. Написання тексту за опорними словами ( с.30-32. впр.1-8). |
Розпізнаю багатозначні слова (с.21-22. впр.1-8)
|
21 |
|
Тематична діагностувальна робота .
|
Тематична діагностувальна робота
|
22 |
|
Аналіз діагносту вальної роботи. Спостерігаю за словами, які звучать однаково, але мають різні значення. (с.32-33. впр.1-7). |
Аналіз діагносту вальної роботи. Досліджую фразеологізми (с.24. впр. 4-8)
|
23 |
Т8 |
РОЗДІЛ 3. ДОСЛІДЖУЮ БУДОВУ СЛОВА Визначаю закінчення в словах. Написання розгорнутої відповіді на запитання (с.43-45. впр.1-7). |
ПРИГАДУЮ БУДОВУ СЛОВА Визначаю закінчення в словах.
|
24 |
|
Спостерігаю за призначенням закінчень у мовленні. Формування уявлення про нульове закінчення. (с.45-47. впр.1-7). |
Визначаю будову слова (с.25-26. впр.1-9)
|
25 |
|
Розвиток зв’язного мовлення.
|
Розвиток зв’язного мовлення.
|
26 |
|
Визначаю основу слова. (с.47-48. впр.1-10). |
Розрізняю співзвучні префікси і прийменники (с.27-29. впр.1-10) |
27 |
Т9 |
Визначаю корінь слова. (с.34-35. впр.1-7). |
Досліджую слова із префіксами пре- і при- (с.29-31. впр.1-3) |
28 |
|
Розпізнаю спільнокореневі слова. ( с.36-37. впр.1-8). |
Досліджую слова із префіксами пре- і при- (с.30-31. впр.4-7)
|
29 |
|
Спостерігаю за чергуванням голосних у коренях слів. (с.37-39. впр.1-8).
|
Утворюю слова за допомогою префіксів і суфіксів. (с.31-32. впр.1-4)\ |
30 |
Т10 |
Спостерігаю за чергуванням приголосних у коренях слів. (с.39-41. впр.1-7).
|
Утворюю слова за допомогою префіксів і суфіксів. (с.31-32. впр.5-8)\ |
31 |
|
Розрізняю корені з однаковим звучанням, але різним значенням. (с.41-43. впр.1-9 ). |
Тематична діагностувальна робота з теми «Будова слова»
|
32 |
|
Розвиток зв’язного мовлення.
|
Розвиток зв’язного мовлення. |
33 |
|
Розрізняю спільнокореневі слова і різні форми одного слова. (с.49-50. впр.1-8). |
Аналіз діагносту вальної роботи. Закріпення вивченого матеріалу |
34 |
Т11 |
Визначаю префікс у словах. (с.51-52. впр.1-8) |
Дізнаюся більше про іменники Розрізняю іменники — назви істот і неістот, власні і загальні назви (с.33-34. впр.1-8) |
35 |
|
Утворюю слова за допомогою префіксів. (с.53-54. впр.1-5). |
Визначаю рід і число іменників (с.35-37. впр.1-9) |
36 |
|
Утворюю слова за допомогою префіксів. (с.53-54. впр.6-8). |
Досліджую відмінки і відмінкові питання (с.37-39. впр.1-8)
|
37
|
Т12 |
Розрізняю префікси і службові слова. (с.54-56. впр.1-7). |
Змінюю іменники за відмінками (с.39-40. впр.1-3) |
38 |
|
Спостерігаю за написанням слів із префіксами роз-, без-. (с.56-57. впр.1-9). |
Змінюю іменники за відмінками (с.40. впр.4-7) |
39 |
|
Розвиток зв’язного мовлення.
|
Розвиток зв’язного мовлення. |
40 |
|
Досліджую написання слів із префіксами з-, с-. (с.58-59. впр.1-10). |
Визначаю початкову форму іменників (с.41-42. впр.1-7)
|
41 |
Т13 |
Спостерігаю за вживанням апострофа після префіксів. (с.60-61. впр.1-7). |
Досліджую закінчення іменників жіночого роду в родовому відмінку однини (с.43-45.впр.1-9 ) |
42 |
|
Тематична діагностувальна робота .
|
Вживаю паралельні форми іменників чоловічого роду в давальному і місцевому відмінках однини (с.45-47. впр.1-7) |
43 |
|
Аналіз діагносту вальної роботи. Правильно переношу слова з апострофом після префіксів. (с.61-63. впр.1-8). |
Спостерігаю за чергуванням приголосних звуків у давальному і місцевому відмінках однини (с.48-50. впр.1-8) |
44 |
Т14 |
Визначаю суфікс у словах. (с.63-65. впр.1-10). |
Спостерігаю за чергуванням голосних звуків під час відмінювання іменників (с.50-52. впр.1-4) |
45 |
|
Утворюю слова за допомогою суфіксів. (с.65-67. впр.1-9).
|
Спостерігаю за чергуванням голосних звуків під час відмінювання іменників (с.52. впр.5-7) |
46 |
|
Розвиток зв’язного мовлення.
|
Розвиток зв’язного мовлення. |
47 |
|
Визначаю будову слова. (с.67-68. впр.1-8). |
Досліджую закінчення іменників жіночого роду в орудному відмінку однини (с.52-55.впр.1-9) |
48 |
Т15 |
Розбираю слова за будовою. (с.69-70. впр.1-9). |
Досліджую закінчення іменників чоловічого роду в орудному відмінку однини (с.55-57. впр.1-6) |
49 |
|
Тематична діагностувальна робота з теми «Будова слова». |
Тематична діагностувальна робота з теми «Іменник»
|
50 |
|
Розпізнаю слова з орфограмами. (с.71-72. впр.1-7). |
Досліджую написання іменників жіночого роду з основою на приголосний звук в орудному відмінку однини (с.58-59. впр.1-7) |
51 |
Т16 |
Перевіряю написання ненаголошених [е], [и] в коренях слів. (с.72-74. впр.1-12). |
Досліджую закінчення іменників у родовому і місцевому відмінках множини (с.60-61. впр.1-6) |
52 |
|
Пишу записку і СМС-повідомлення. Вправляння у написанні слів з ненаголошеними [е], [и] в коренях (с.74-76. впр.1-11). |
Розбираю іменник як частину мови (с.61-62. впр.1-4)
|
53 |
|
Перевіряю написання слів з ненаголошеними [е], [и] за словником. Складання і записування тексту за поданим початком (с.76-77. впр.1-6). |
Розбираю іменник як частину мови (с.61-62. впр.5-8)
|
54 |
|
Розвиток зв’язного мовлення.
|
Розвиток зв’язного мовлення. |
|
|
Українська мова 3 клас
ІІ семестр |
Українська мова 4 клас
ІІ семестр |
55 |
Т17 |
Дізнаюся більше про іменники Розрізняю іменники — назви істот і неістот. Складання речень (Частина 1, впр. 1—7, с. 78-79). |
Досліджую займенник Розпізнаю займенники (с.86-87, впр.1-9)
|
56 |
|
Розрізняю власні і загальні іменники. Написання тексту за поданими запитаннями (Ч. 1, впр. 1-7, с. 80-81). |
Досліджую особові займенники (с.88-89, впр.1-8)
|
57 |
|
Записую власні назви з великої букви. Навчальний діалог (Ч. 1, впр. 1—7, с. 81-83). |
Досліджую особові займенники (с.88-89, впр.1-8)
|
58 |
Т18 |
Розпізнаю іменники, які утворилися від дієслів і прикметників. Редагування тексту (Ч. 1, впр. 1-10, с. 83-85). |
Спостерігаю за відмінюванням займенників 1-ої і 2-ої особи (с.90-92, впр.1-8) |
59 |
|
Визначаю рід іменників. Записування відповідей на запитання (Ч. 1, впр. 1-8, с. 85-87). |
Досліджую відмінювання займенників 3-ої особи (с.92-94, впр.1-10) |
60 |
|
Розвиток зв’язного мовлення. Написання переказу. |
Розвиток зв’язного мовлення. Написання переказу. |
61 |
|
Змінюю іменники за числами. Написання власних і загальних іменників (Ч. 1, впр. 1-9, с. 88-89). |
Розбираю займенники як частину мови (с.94-96, впр.1-5) |
62 |
Т19 |
Дізнаюсь про іменники, які не змінюються за числами. Складання речень (Ч. 1, впр. 1-9, с. 90-91). |
Закріплення і застосування знань про числівники і займенники (с.96, впр.6-9) |
63 |
|
Тематична діагностувальна робота
|
Тематична діагностувальна робота
|
64 |
|
Аналіз діагносту вальної роботи. Узагальнення і систематизація знань учнів із розділу «Дізнаюся більше про іменники». |
Аналіз діагносту вальної роботи. Закріплення і застосування знань про займенники |
65 |
Т20 |
Дізнаюся більше про прикметники Розпізнаю прикметники. Складання речень (Ч. 1, вир. 1-10, с. 92-93). |
Дізнаюся більше про прикметник Пригадую вивчене про прикметник (с.63-65) |
66 |
|
Встановлюю зв’язок прикметників з іменниками. Добір прикметників до іменників (Ч. 1, вир. 1-8, с. 94-95). |
Спостерігаю за відмінюванням прикметників (с.65-68) |
67 |
|
Розвиток зв’язного мовлення. Складання розповіді про свою сім’ю. |
Розвиток зв’язного мовлення. Складання розповіді про свою сім’ю. |
68 |
|
Змінюю прикметники за числами. Складання речень (Ч. 1, вир. 1-9, с. 96-97). |
Визначаю початкову форму прикметників (с.68-69)
|
69 |
Т21 |
Змінюю прикметники за родами. Встановлення зв’язку прикметників з іменниками (Ч. 1, вир. 1-7, с. 97-99). |
Досліджую закінчення прикметників жіночого роду в давальному і місцевому відмінках (с.70-71) |
70 |
|
Визначаю родові закінчення прикметників. Складання речень (Ч. 1, вир. 1-7, с. 99-100). |
Утворюю прикметники за допомогою префіксів і суфіксів (с.72-74) |
71 |
|
Визначаю родові закінчення прикметників. Складання речень (Ч. 1, вир. 1-7, с. 99-100). |
Досліджую прикметники з суфіксами -ськ-, -зьк-, -цьк- (с.74-75) |
72 |
Т22 |
Прикрашаю своє мовлення прикметниками (Ч. 1, впр. 1- 11, с. 101-102). |
Визначаю рід, число і відмінок прикметників (с.76-77)
|
73 |
|
Тематична діагносту вальна робота
|
Тематична діагностувальна робота
|
74 |
|
РЗМ. Розповідь «Як я турбуюся про своє здоров’я»
|
РЗМ. Розповідь «Як я турбуюся про своє здоров’я»
|
75 |
|
Аналіз діагностувальної роботи. Узагальнення і систематизація знань учнів із розділу «Дізнаюся більше про прикметники». |
Аналіз діагностувальної роботи. Розбираю прикметник як частину мови (с.78-79)
|
76 |
Т23 |
Розпізнаю числівники Пригадую числівники. Робота з географічною картою (Ч. 1, впр. 1-9, с. 103-104). |
Пригадую числівники Розпізнаю числівники в реченні і тексті (с.80-82, впр.1-10)
|
77 |
|
Правильно наголошую і записую числівники. Складання речень (Ч. 1, впр. 1—10, с. 105-106). |
Досліджую форми родового відмінка числівників 40, 50, 60, 70, 80, 90, 100 (с.82-84, впр.1-8) |
78 |
|
Правильно читаю числові вирази. Складання тексту (Ч. 1, впр. 1-8, с. 106-107). |
Правильно вживаю форми числівників на позначення часу протягом доби (с.84-85, впр.1-6) |
79 |
Т24 |
Тематична діагностувальна робота
|
Тематична діагностувальна робота |
80 |
|
Аналіз діагностувальної роботи. Узагальнення і системати-зація знань учнів із розділу «Розпізнаю числівник». |
Аналіз діагностувальної роботи. Узагальнення і системати-зація знань учнів із розділу «Розпізнаю числівник». |
81 |
|
РЗМ. Переказ тексту «Зозуля»
|
РЗМ. Переказ тексту «Зозуля»
|
82 |
|
Дізнаюся більше про дієслова Розпізнаю дієслова. (Ч. 1, впр. 1-8, с. 108-109). |
Дізнаюсь більше про дієслово Розпізнаю дієслова (с.97-99, впр.1-10) |
83 |
Т25 |
Правильно записую дієслова на -ться, -шся. (Ч. 1, впр. 1-7, с. 110-111). |
Розпізнаю неозначену форму дієслова (с.99-101, впр.1-8) |
84 |
|
Розрізняю часові форми дієслів (Ч. 1, впр. 1-7, с. 111- 113). |
Змінюю дієслова за числами (с.101-103, впр.1-7)
|
85 |
|
Змінюю дієслова за часами. Складання розповіді про козаків (Ч. 1, впр. 1-10, с. 113-115). |
Визначаю часи дієслів (с.103-105, впр.1-9)
|
86 |
Т26 |
Правильно пишу не з дієсловами. Написання порад (Ч. 1, впр. 1—7, с. 115—116). |
Перевіряю написання закінчень дієслів теперішнього часу (с.106-107, впр.1-7) |
87 |
|
Встановлюю зв’язок дієслів з іменниками. Редагування тексту (Ч. 1, впр. 1-9, с. 117-118). |
Утворюю різні форми дієслів майбутнього часу (с.108-109, впр.1-8) |
88 |
|
РЗМ. Написання розповіді про своє ставлення до персонажів тексту. Тема для спілкування: «Стосунки між однолітками» |
РЗМ. Написання розповіді про своє ставлення до персонажів тексту. Тема для спілкування: «Стосунки між однолітками» |
89 |
|
Добираю дієслова — антоніми і синоніми. Складання розповіді про стародавній ярмарок (Ч. 1, впр. 1-9, с. 119- 120). |
Правильно записую закінчення дієслів майбутнього часу (с.110-111, впр.1-8)
|
90 |
Т27 |
Добираю дієслова — синоніми. |
Утворюю дієслова минулого часу (с.112-113, впр.1-9)
|
91 |
|
Тематична діагностувальна робота
|
Тематична діагностувальна робота |
92 |
|
Аналіз діагносту вальної роботи. Досліджую дієслова на -ся |
Аналіз діагносту вальної роботи. Досліджую дієслова на -ся (с.114-115, впр.1-9) |
93 |
Т28 |
Розбираю дієслово як частину мови |
Розбираю дієслово як частину мови (с.116-117, впр.1-8)
|
94 |
|
Розпізнаю службові слова . Пригадую службові слова (Ч. 1, впр. 1—7, с. 121—122). |
Досліджую прислівник Спостерігаю за прислівниками (с.118-119, впр.1-8) |
95 |
|
РЗМ. Переказ тексту за планом.
|
РЗМ. Переказ тексту за планом.
|
96 |
|
Розпізнаю прийменники. Сполучення прийменників з іменниками (Ч. 1, впр. 1-9, с. 122-124). |
Розрізняю прислівники і прикметники (с.120-122, впр.1-10)
|
97 |
Т29 |
Розрізняю частини мови. Робота з афішею (Ч. 1, впр. 1- 10, с. 124-126). |
Правильно записую прислівники (с.123-124, впр.1-7)
|
98 |
|
Тематична діагносту вальна робота
|
Тематична діагностувальна робота
|
99 |
|
Аналіз діагносту вальної роботи. Узагальнення і систематизація знань учнів із розділу «Частини мови». |
Аналіз діагносту вальної роботи. Утворюю прислівники (с.124-125, впр.1-8) |
100 |
Т30 |
Будую речення Розрізняю розповідні, питальні і спонукальні речення, окличні й неокличні (Ч. 1, впр. 1-9, с. 127-129). |
Будую речення Пригадую знання про речення. (с.126-127, впр.1-10)
|
101 |
|
Вживаю речення зі звертанням. Навчальний діалог (Ч. 1, впр. 1-9, с. 129—130). |
Розпізнаю і будую речення різних видів (с.128-129, впр.1-6) |
102 |
|
РЗМ. Складаю казку за початком та малюнком "
|
РЗМ. Складаю казку за початком та малюнком |
103 |
|
Визначаю в реченні головні і другорядні члени. Складання речень за малюнками (Ч. 1, впр. 1-9, с. 131-133). |
Визначаю головні і другорядні члени речення (с.130-131, впр.1-7) |
104 |
Т31 |
Встановлюю зв’язок слів у реченні. Складання речень (Ч. 1, впр 1-8, с. 133-134). |
Встановлюю зв’язок слів у реченні (с.132-133, впр.1-10) |
105 |
|
Утворюю словосполучення. Головне і залежне слово у словосполученні (Ч. 1, впр. 1-7, с. 134-135). |
Спостерігаю за однорідними членами речення (с.134-135, впр.1-6) |
106 |
|
Утворюю словосполучення. Головне і залежне слово у словосполученні (Ч. 1, впр. 8-11, с.136). |
Складаю речення з однорідними членами (с.136-138, впр.1-5) |
107 |
Т32 |
Будую різні види речень. Встановлення зв’язку слів у реченні (Ч. 1, впр. 1-11, с. 137-138). |
Складаю речення з однорідними членами (с.136-138, впр.6-10) |
108 |
|
Тематична діагносту вальна робота
|
Тематична діагностувальна робота
|
109 |
|
РЗМ |
РЗМ |
110 |
|
Аналіз діагносту вальної роботи. Узагальнення і систематизація знань учнів із розділу «Будую речення». |
Аналіз діагносту вальної роботи. Застосовую знання про речення (с.138-139, впр.1-8) |
111 |
Т33 |
Досліджую текст . Пригадую будову тексту. Редагування тексту (Ч. 1, впр. 1-8, с. 139-140). |
Застосовую знання про текст Пригадую будову тексту (с.140-141, впр.1-11)
|
112 |
|
Розрізняю текста: розповідь, опис і міркування. Визначення типів текстів (Ч. 1, впр. 1-8, с. 141-143).
|
Визначаю тему і мету тексту (с.142-143, впр.1-8) Розрізняю різновиди текстів (с.146-148, впр.1-8)
|
113 |
|
Будую текст-міркування (Ч. 1, впр. 1-8, с. 143-145).
|
Складаю план тексту (с.145-146, впр.1-8)
Будую текст-міркування (с.150-152, впр.1-8) |
114 |
Т34 |
Складаю есе. Порівняння текстів різних типів (Ч. 1, впр. 1-7, с. 145-147). |
Складаю есе (с.152-154, впр.1-8)
|
115 |
|
Визначаю тему і мету тексту. Добираю заголовок. Складання розповіді про Київ (Ч. 1, впр. 1-9, с. 147-149). |
Будую текст-опис (с.149-150, впр.1-8)
|
116 |
|
Тематична діагностувальна робота
|
Тематична діагностувальна робота з теми «Текст»
|
117 |
|
РЗМ. Текст-опис. Розрізняю опис художній і науково-популярний. Складаю план тексту. Доповнення речень (Ч. 1, впр. 1- 12, с. 149-151). |
РЗМ. Текст-опис. Розрізняю опис художній і науково-популярний. Складаю план тексту. Доповнення речень
|
118 |
Т35 |
Аналіз діагносту вальної роботи. Спостерігаю за зв’язком речень у тексті. Складання плану тексту (Ч. 1, впр. 1-8, с. 151-153). |
Аналіз діагносту вальної роботи. Спостерігаю за зв’язком речень у тексті. Складання плану тексту |
119 |
|
Розрізняю тексти різних стилів (Ч. 1, впр. 1-10, с. 153- 155). |
Розрізняю стилі текстів (с.154-155, впр.1-6) |
|
|
Повторюю і застосовую вивчене
|
Повторюю і застосовую вивчене
|
120 |
Т36/1 |
Повторюю вивчене. Закріплюю вивчене (Ч. 1, с. 156-159). |
Застосовую знання з мови (с.156, впр.1-4)
|
121 |
|
Закріплюю вивчене (Ч. 1, вир. 8-12, с. 157). |
Пригадую вивчене (с.157, впр.5-7)
|
122 |
|
Застосовую вивчене (Ч. 1, впр. 1-5, с. 158-159). |
Застосовую знання з мови (с.158-159, впр.1-4)
|
123 |
|
Застосовую вивчене (Ч. 1, впр. 7—11, с. 159). |
Застосовую знання з мови (с.159, впр.5-9)
|