Календарне планування з української мови 3-4 клас-комплект

Про матеріал
Календарне планування з української мови розроблено для 3-4 класу-комплекту. За підручником: Українська мова та читання:Підручник для 3 ( 4 ) класу ЗЗСО (у 2-х частинах) : Частина 1 // К.І.Пономарьова. – К. : УОВЦ «Оріон», 2021. – 144 с. : іл. За посібником: Зошит з розвитку зв’язного мовлення «Малюю словом» : Навчальний посібник 3 клас (4 КЛАС) /К.І.Пономарьова– Київ : УОВЦ «Оріон», 2021
Перегляд файлу

Календарно-тематичне планування уроків української мови

Розроблено на основі Типової освітньої програми,   під керівництвом   Савченко О.Я.  (119 год)

3 КЛАС

     За підручником:   Українська мова та читання:Підручник для 3 ( 4 ) класу ЗЗСО (у 2-х частинах) : Частина 1 // К.І.Пономарьова. – К. : УОВЦ «Оріон», 2021. – 144 с. : іл.

За посібником: Зошит з розвитку зв’язного мовлення «Малюю словом» : Навчальний посібник 3 клас (4 КЛАС) /К.І.Пономарьова– Київ : УОВЦ «Оріон», 2021

Перелік перевірних робіт  3 клас

Вид перевірки

І семестр

дата

ІІ семестр

дата

Списування

1

 

1

 

Диктант

1

 

 

 

Діалог

----------

 

1

 

Усний твір

1

 

-----------------

 

Перевірка мовних знань і вмінь

1

 

2

 

Письмовий переказ

1

 

---------

 

Загальна кількість

5

 

6

 

 

4 КЛАС

     За підручником:   Українська мова та читання:Підручник для 4 класу ЗЗСО (у 2-х частинах) : Частина 1 // К.І.Пономарьова. – К. : УОВЦ «Оріон», 2021. – 144 с. : іл.

Перелік перевірних робіт

Вид перевірки

І семестр

дата

ІІ семестр

дата

Списування

1

 

1

 

Диктант

1

 

2

 

Діалог

-------------

---------

1

 

Перевірка мовних знань і вмінь

1

 

2

 

Усний твіР

1

          

---------

 

Письмовий твір

----------

 

1

 

Письмовий переказ

1

 

-----------

 

ДПА

---------

 

1

відмінено

Загальна кількість

6

 

7

 

 

 

 

№п\п/

дата

 

3 клас

                                             І семестр

4 клас

                                   ІІ  семестр

1

Т1

Знайомство з підручником. Державні символи України

Знайомство з підручником. Державні символи України (с.1-3)

2

Т2

Розрізняю голосні і приголосні звуки.

 (с.4-5 впр.1-8).

Повторюю знання про звуки і букви

 (с.4-5. впр.1-8)

3

 

Розпізнаю м’які приголосні звуки. Побудова звукових схем слів. Написання тексту на задану тему (с.6-7. впр.1-12).

Розпізнаю м’які приголосні звуки. Побудова звукових схем слів.

4

 

Розвиток зв’язного мовлення. Написання розповіді за запитаннями. Спогади про літо

Розвиток зв’язного мовлення. Написання розповіді «Спогади про літо»

5

 

ВХІДНА ДІАГНОСТУВАЛЬНА РОБОТА

 

ВХІДНА ДІАГНОСТУВАЛЬНА РОБОТА

 

6

Т3

Пригадую слова з апострофом і звуками [дж], [дз], [дз´]. Написання тексту за запитаннями (с. 8-9. впр.1-10).

Пригадую слова з подовженими приголосними звуками й апострофом (с.8-9. впр.1-9)

7

 

Правильно вимовляю дзвінкі приголосні звуки в кінці слова і складу.  (с.10-11.впр.1-10. впр.1-10.).

Правильно вимовляю і записую слова з дзвінкими приголосними звуками в кінці складу (с.9-11. впр.1-10)

8

 

Розпізнаю слова з ненаголошеними звуками [е], [и]. Побудова розповіді на задану тему (с. 14-15. впр.1-11).

 

Правильно пишу слова з ненаголошеними звуками [е], [и] в коренях (с.6-7. впр.1-9)

9

Т4

Правильно записую слова з ненаголошеними звуками [е], [и].  (с. 16-17. впр.1-11).

Правильно наголошую слова (с.11-14. впр.1-11)

 

10

 

Пригадую правила переносу слів.

(с. 18-19. впр.1-7).

Правильно поділяю слова для переносу (с.15-16. впр.1-7)

 

11

 

Розвиток зв’язного мовлення.

 

Розвиток зв’язного мовлення.

 

12

 

Пригадую і використовую алфавіт.

(с. 19-21. впр.1-9).

 

Розташовую слова в алфавітному порядку (с.14-15. впр.1-5)

13

Т5

Правильно записую слова із сумнівними приголосними звуками. ( с.12-13. впр.1-8).

Правильно записую слова із сумнівними приголосними звуками.

14

 

Тематична діагностувальна робота з теми «Звуки і букви».

Тематична діагностувальна робота з теми «Звуки і букви»

 

15

 

Розділ 2. Спостерігаю за значенням слів

Аналіз діагносту вальної роботи. Розрізняю пряме і переносне значення слів. (с. 23-24. впр. 1-9).

Спостерігаю за значенням слів

Аналіз діагносту вальної роботи. Розрізняю пряме і переносне значення слів. (с.17-18. впр.1-10)

16

Т6

Розпізнаю синоніми. Шукаю слова в словнику за алфавітом. ( с.25-26. впр.1-6)

Добираю синоніми  (с.19. впр.1-4)

 

17

 

Добираю синоніми.

(с.27-28. впр.1-7).

Добираю синоніми. Досліджую фразеологізми

 (с. 23. впр. 1-3)

18

 

Розвиток зв’язного мовлення.

 

Розвиток зв’язного мовлення.

19

 

Розпізнаю і добираю антоніми.

Складання розповіді на задану тему ( с.28-30. впр.1-7).

Добираю антоніми  (с.20. впр.5-8)

 

20

Т7

Розпізнаю слова, які мають кілька значень. Написання тексту за опорними словами ( с.30-32. впр.1-8).

Розпізнаю багатозначні слова (с.21-22. впр.1-8)

 

21

 

Тематична діагностувальна робота .

 

Тематична діагностувальна робота

 

22

 

Аналіз діагносту вальної роботи. Спостерігаю за словами, які звучать однаково, але мають різні значення.  (с.32-33. впр.1-7).

Аналіз діагносту вальної роботи. Досліджую фразеологізми (с.24. впр. 4-8)

 

23

Т8

РОЗДІЛ 3. ДОСЛІДЖУЮ БУДОВУ СЛОВА

Визначаю закінчення в словах. Написання розгорнутої відповіді на запитання (с.43-45. впр.1-7).

ПРИГАДУЮ БУДОВУ СЛОВА

Визначаю закінчення в словах.

 

24

 

Спостерігаю за призначенням закінчень у мовленні.

Формування уявлення про нульове закінчення. (с.45-47. впр.1-7).

Визначаю будову слова (с.25-26. впр.1-9)

 

25

 

Розвиток зв’язного мовлення.

 

Розвиток зв’язного мовлення.

 

26

 

Визначаю основу слова.

 (с.47-48. впр.1-10).

Розрізняю співзвучні префікси і прийменники

 (с.27-29. впр.1-10)

27

Т9

Визначаю корінь слова.

(с.34-35. впр.1-7).

Досліджую слова із префіксами пре- і при-

 (с.29-31. впр.1-3)

28

 

Розпізнаю спільнокореневі слова.

 ( с.36-37. впр.1-8).

Досліджую слова із префіксами пре- і при- (с.30-31. впр.4-7)

 

29

 

Спостерігаю за чергуванням  голосних у коренях слів.  (с.37-39. впр.1-8).

 

Утворюю слова за допомогою префіксів і суфіксів.

 (с.31-32. впр.1-4)\

30

Т10

Спостерігаю за чергуванням приголосних у коренях слів.  (с.39-41. впр.1-7).

 

Утворюю слова за допомогою префіксів і суфіксів.

(с.31-32. впр.5-8)\

31

 

Розрізняю корені з однаковим звучанням, але різним значенням.  (с.41-43. впр.1-9 ).

Тематична діагностувальна робота з теми «Будова слова»

 

 

32

 

Розвиток зв’язного мовлення.

 

Розвиток зв’язного мовлення.

33

 

Розрізняю спільнокореневі слова і різні форми одного слова.  (с.49-50. впр.1-8).

Аналіз діагносту вальної роботи. Закріпення вивченого матеріалу

34

Т11

Визначаю префікс у словах.

 (с.51-52. впр.1-8)

Дізнаюся більше про іменники

Розрізняю іменники — назви істот і неістот, власні і загальні назви (с.33-34. впр.1-8)

35

 

Утворюю слова за допомогою префіксів.

(с.53-54. впр.1-5).

Визначаю рід і число іменників (с.35-37. впр.1-9)

36

 

Утворюю слова за допомогою префіксів.

 (с.53-54. впр.6-8).

Досліджую відмінки і відмінкові питання (с.37-39. впр.1-8)

 

37

 

Т12

Розрізняю префікси і службові слова.

 (с.54-56. впр.1-7).

Змінюю іменники за відмінками (с.39-40. впр.1-3)

38

 

Спостерігаю за написанням слів із префіксами

роз-, без-.  (с.56-57. впр.1-9).

Змінюю іменники за відмінками (с.40. впр.4-7)

39

 

Розвиток зв’язного мовлення.

 

Розвиток зв’язного мовлення.

40

 

Досліджую написання слів із префіксами з-, с-.

 (с.58-59. впр.1-10).

Визначаю початкову форму іменників (с.41-42. впр.1-7)

 

41

Т13

Спостерігаю за вживанням апострофа після префіксів.

 (с.60-61. впр.1-7).

Досліджую закінчення іменників жіночого роду в родовому відмінку однини (с.43-45.впр.1-9 )

42

 

 Тематична діагностувальна робота .

 

Вживаю паралельні форми іменників чоловічого роду в давальному і місцевому відмінках однини (с.45-47. впр.1-7)

43

 

Аналіз діагносту вальної роботи. Правильно переношу слова з апострофом після префіксів.  (с.61-63. впр.1-8).

Спостерігаю за чергуванням приголосних звуків у давальному і місцевому відмінках однини (с.48-50. впр.1-8)

44

Т14

Визначаю суфікс у словах.

(с.63-65. впр.1-10).

Спостерігаю за чергуванням голосних звуків під час відмінювання іменників (с.50-52. впр.1-4)

45

 

Утворюю слова за допомогою суфіксів.

(с.65-67. впр.1-9).

 

Спостерігаю за чергуванням голосних звуків під час відмінювання іменників (с.52. впр.5-7)

46

 

Розвиток зв’язного мовлення.

 

Розвиток зв’язного мовлення.

47

 

Визначаю будову слова.

 (с.67-68. впр.1-8).

Досліджую закінчення іменників жіночого роду в орудному відмінку однини (с.52-55.впр.1-9)

48

Т15

Розбираю слова за будовою.

(с.69-70. впр.1-9).

Досліджую закінчення іменників чоловічого роду в орудному відмінку однини (с.55-57. впр.1-6)

49

 

Тематична діагностувальна робота з теми «Будова слова». 

Тематична діагностувальна робота з теми «Іменник»

 

50

 

Розпізнаю слова з орфограмами.

 (с.71-72. впр.1-7).

Досліджую написання іменників жіночого роду з основою на приголосний звук в орудному відмінку однини (с.58-59. впр.1-7)

51

Т16

Перевіряю написання ненаголошених [е], [и] в коренях слів.  (с.72-74. впр.1-12).

Досліджую закінчення іменників у родовому і місцевому відмінках множини (с.60-61. впр.1-6)

52

 

Пишу записку і СМС-повідомлення. Вправляння у написанні слів з ненаголошеними [е], [и] в коренях

(с.74-76. впр.1-11).

Розбираю іменник як частину мови (с.61-62. впр.1-4)

 

53

 

Перевіряю написання слів з ненаголошеними [е], [и] за словником. Складання і записування тексту за поданим початком (с.76-77. впр.1-6).

Розбираю іменник як частину мови (с.61-62. впр.5-8)

 

54

 

Розвиток зв’язного мовлення.

 

Розвиток зв’язного мовлення.

 

 

Українська мова 3 клас      

 

                                   ІІ семестр

Українська мова 4 клас       

 

                                    ІІ семестр

55

Т17

Дізнаюся більше про іменники

Розрізняю іменники — назви істот і неістот. Складання речень (Частина 1, впр. 1—7, с. 78-79).

Досліджую займенник

Розпізнаю займенники (с.86-87, впр.1-9)

 

56

 

Розрізняю власні і загальні іменники. Написання тексту за поданими запитаннями (Ч. 1, впр. 1-7, с. 80-81).

Досліджую особові займенники (с.88-89, впр.1-8)

 

57

 

Записую власні назви з великої букви. Навчальний діалог (Ч. 1, впр. 1—7, с. 81-83).

Досліджую особові займенники (с.88-89, впр.1-8)

 

58

Т18

Розпізнаю іменники, які утворилися від дієслів і прикме­тників. Редагування тексту (Ч. 1, впр. 1-10, с. 83-85).

Спостерігаю за відмінюванням займенників 1-ої і 2-ої особи (с.90-92, впр.1-8)

59

 

Визначаю рід іменників. Записування відповідей на запи­тання (Ч. 1, впр. 1-8, с. 85-87).

Досліджую відмінювання займенників 3-ої особи (с.92-94, впр.1-10)

60

 

Розвиток зв’язного мовлення. Написання переказу.

Розвиток зв’язного мовлення. Написання переказу.

61

 

Змінюю іменники за числами. Написання власних і зага­льних іменників (Ч. 1, впр. 1-9, с. 88-89).

Розбираю займенники як частину мови (с.94-96, впр.1-5)

62

Т19

Дізнаюсь про іменники, які не змінюються за числами. Складання речень (Ч. 1, впр. 1-9, с. 90-91).

Закріплення і застосування знань про числівники і займенники (с.96, впр.6-9)

63

 

Тематична діагностувальна робота

 

Тематична діагностувальна робота

 

64

 

Аналіз діагносту вальної роботи. Узагальнення і систематизація знань учнів із розділу «Дізнаюся більше про іменники».

Аналіз діагносту вальної роботи. Закріплення і застосування знань про займенники

65

Т20

Дізнаюся більше про прикметники

Розпізнаю прикме­тники. Складання речень (Ч. 1, вир. 1-10, с. 92-93).

Дізнаюся більше про прикметник

Пригадую вивчене про прикметник (с.63-65)

66

 

Встановлюю зв’язок прикметників з іменниками. Добір прикметників до іменників (Ч. 1, вир. 1-8, с. 94-95).

Спостерігаю за відмінюванням прикметників (с.65-68)

67

 

Розвиток зв’язного мовлення. Складання розповіді про свою сім’ю.     

Розвиток зв’язного мовлення. Складання розповіді про свою сім’ю.    

68

 

Змінюю прикметники за числами. Складання речень (Ч. 1, вир. 1-9, с. 96-97).

Визначаю початкову форму прикметників (с.68-69)

 

69

Т21

Змінюю прикметники за родами. Встановлення зв’язку прикметників з іменниками (Ч. 1, вир. 1-7, с. 97-99).

Досліджую закінчення прикметників жіночого роду в давальному і місцевому відмінках (с.70-71)

70

 

Визначаю родові закінчення прикметників. Складання речень (Ч. 1, вир. 1-7, с. 99-100).

Утворюю прикметники за допомогою префіксів і суфіксів

 (с.72-74)

71

 

Визначаю родові закінчення прикметників. Складання речень (Ч. 1, вир. 1-7, с. 99-100).

Досліджую прикметники з суфіксами -ськ-, -зьк-, -цьк-

(с.74-75)

72

Т22

Прикрашаю своє мовлення прикметниками (Ч. 1, впр. 1- 11, с. 101-102).

Визначаю рід, число і відмінок прикметників (с.76-77)

 

73

 

Тематична діагносту вальна робота

 

Тематична діагностувальна робота

 

74

 

РЗМ. Розповідь «Як я турбуюся про своє здоров’я»

 

РЗМ. Розповідь «Як я турбуюся про своє здоров’я»

 

75

 

Аналіз діагностувальної роботи. Узагальнення і систематизація знань учнів із розділу «Дізнаюся більше про прикметники».

Аналіз діагностувальної роботи. Розбираю прикметник як частину мови (с.78-79)

 

76

Т23

Розпізнаю числівники

Пригадую числівники. Робота з географічною картою (Ч. 1, впр. 1-9, с. 103-104).

Пригадую числівники

Розпізнаю числівники в реченні і тексті (с.80-82, впр.1-10)

 

77

 

Правильно наголошую і записую числівники. Складання речень (Ч. 1, впр. 1—10, с. 105-106).

Досліджую форми родового відмінка числівників 40, 50, 60, 70, 80, 90, 100 (с.82-84, впр.1-8)

78

 

Правильно читаю числові вирази. Складання тексту (Ч. 1, впр. 1-8, с. 106-107).

Правильно вживаю форми числівників на позначення часу протягом доби (с.84-85, впр.1-6)

79

Т24

 Тематична діагностувальна робота

 

Тематична діагностувальна робота

80

 

Аналіз діагностувальної роботи. Узагальнення і системати-зація знань учнів із розділу «Розпізнаю числівник».

Аналіз діагностувальної роботи. Узагальнення і системати-зація знань учнів із розділу «Розпізнаю числівник».

81

 

РЗМ. Переказ тексту «Зозуля»

 

РЗМ. Переказ тексту «Зозуля»

 

82

 

Дізнаюся більше про дієслова

Розпізнаю дієслова.      (Ч. 1, впр. 1-8, с. 108-109).

Дізнаюсь більше про дієслово

Розпізнаю дієслова (с.97-99, впр.1-10)

83

Т25

Правильно записую дієслова на -ться, -шся. (Ч. 1, впр. 1-7, с. 110-111).

Розпізнаю неозначену форму дієслова (с.99-101, впр.1-8)

84

 

Розрізняю часові форми дієслів (Ч. 1, впр. 1-7, с. 111- 113).

Змінюю дієслова за числами (с.101-103, впр.1-7)

 

85

 

Змінюю дієслова за часами. Складання розповіді про козаків (Ч. 1, впр. 1-10, с. 113-115).

Визначаю часи дієслів (с.103-105, впр.1-9)

 

86

Т26

Правильно пишу не з дієсловами. Написання порад (Ч. 1, впр. 1—7, с. 115—116).

Перевіряю написання закінчень дієслів теперішнього часу (с.106-107, впр.1-7)

87

 

Встановлюю зв’язок дієслів з іменниками. Редагування тексту (Ч. 1, впр. 1-9, с. 117-118).

Утворюю різні форми дієслів майбутнього часу (с.108-109, впр.1-8)

88

 

РЗМ. Написання розповіді про своє ставлення до персонажів тексту. Тема для спілкування: «Стосунки між однолітками»

РЗМ. Написання розповіді про своє ставлення до персонажів тексту. Тема для спілкування: «Стосунки між однолітками»

89

 

Добираю дієслова — антоніми і синоніми. Складання розповіді про стародавній ярмарок (Ч. 1, впр. 1-9, с. 119- 120).

Правильно записую закінчення дієслів майбутнього часу (с.110-111, впр.1-8)

 

90

Т27

Добираю дієслова — синоніми.

Утворюю дієслова минулого часу (с.112-113, впр.1-9)

 

91

 

Тематична діагностувальна робота

 

Тематична діагностувальна робота

92

 

Аналіз діагносту вальної роботи. Досліджую дієслова на -ся

Аналіз діагносту вальної роботи. Досліджую дієслова на -ся (с.114-115, впр.1-9)

93

Т28

Розбираю дієслово як частину мови

Розбираю дієслово як частину мови (с.116-117, впр.1-8)

 

94

 

Розпізнаю службові слова

. Пригадую службові слова (Ч. 1, впр. 1—7, с. 121—122).

Досліджую прислівник

Спостерігаю за прислівниками (с.118-119, впр.1-8)

95

 

РЗМ. Переказ тексту за планом.

 

РЗМ. Переказ тексту за планом.

 

96

 

Розпізнаю прийменники. Сполучення прийменників з іменниками (Ч. 1, впр. 1-9, с. 122-124).

Розрізняю прислівники і прикметники (с.120-122, впр.1-10)

 

97

Т29

Розрізняю частини мови. Робота з афішею (Ч. 1, впр. 1- 10, с. 124-126).

Правильно записую прислівники (с.123-124, впр.1-7)

 

98

 

Тематична діагносту вальна робота

 

Тематична діагностувальна робота

 

99

 

Аналіз діагносту вальної роботи. Узагальнення і систематизація знань учнів із розділу «Частини мови».

Аналіз діагносту вальної роботи. Утворюю прислівники  (с.124-125, впр.1-8)

100

Т30

Будую речення

Розрізняю розповідні, питальні і спону­кальні речення, окличні й неокличні (Ч. 1, впр. 1-9, с. 127-129).

Будую речення

Пригадую знання про речення. (с.126-127, впр.1-10)

 

101

 

Вживаю речення зі звертанням. Навчальний діалог (Ч. 1, впр. 1-9, с. 129—130).

Розпізнаю і будую речення різних видів (с.128-129, впр.1-6)

102

 

РЗМ. Складаю казку за початком та малюнком "

 

РЗМ. Складаю казку за початком та малюнком

103

 

Визначаю в реченні головні і другорядні члени. Скла­дання речень за малюнками (Ч. 1, впр. 1-9, с. 131-133).

Визначаю головні і другорядні члени речення (с.130-131, впр.1-7)

104

Т31

Встановлюю зв’язок слів у реченні. Складання речень (Ч. 1, впр 1-8, с. 133-134).

Встановлюю зв’язок слів у реченні (с.132-133, впр.1-10)

105

 

Утворюю словосполучення. Головне і залежне слово у словосполученні (Ч. 1, впр. 1-7, с. 134-135).

Спостерігаю за однорідними членами речення (с.134-135, впр.1-6)

106

 

Утворюю словосполучення. Головне і залежне слово у словосполученні (Ч. 1, впр. 8-11, с.136).

Складаю речення з однорідними членами (с.136-138, впр.1-5)

107

Т32

Будую різні види речень. Встановлення зв’язку слів у реченні (Ч. 1, впр. 1-11, с. 137-138).

Складаю речення з однорідними членами (с.136-138, впр.6-10)

108

 

Тематична діагносту вальна робота

 

Тематична діагностувальна робота

 

109

 

РЗМ

РЗМ

110

 

Аналіз діагносту вальної роботи. Узагальнення і систематизація знань учнів із розділу «Будую речення».

Аналіз діагносту вальної роботи. Застосовую знання про речення (с.138-139, впр.1-8)

111

Т33

Досліджую текст .

Пригадую будову тексту. Редагування тексту (Ч. 1, впр. 1-8, с. 139-140).

Застосовую знання про текст

Пригадую будову тексту (с.140-141, впр.1-11)

 

112

 

Розрізняю текста: розповідь, опис і міркування. Визна­чення типів текстів (Ч. 1, впр. 1-8, с. 141-143).

 

Визначаю тему і мету тексту (с.142-143, впр.1-8)

Розрізняю різновиди текстів (с.146-148, впр.1-8)

 

113

 

Будую текст-міркування (Ч. 1, впр. 1-8, с. 143-145).

 

Складаю план тексту (с.145-146, впр.1-8)

 

Будую текст-міркування (с.150-152, впр.1-8)

114

Т34

Складаю есе. Порівняння текстів різних типів (Ч. 1, впр. 1-7, с. 145-147).

Складаю есе (с.152-154, впр.1-8)

 

115

 

Визначаю тему і мету тексту. Добираю заголовок. Скла­дання розповіді про Київ (Ч. 1, впр. 1-9, с. 147-149).

Будую текст-опис (с.149-150, впр.1-8)

 

116

 

Тематична діагностувальна робота

 

Тематична діагностувальна робота з теми «Текст»

 

117

 

РЗМ. Текст-опис. Розрізняю опис художній і науково-популярний. Складаю план тексту. Доповнення речень (Ч. 1, впр. 1- 12, с. 149-151).

РЗМ. Текст-опис. Розрізняю опис художній і науково-популярний. Складаю план тексту. Доповнення речень

 

118

Т35

Аналіз діагносту вальної роботи.

Спостерігаю за зв’язком речень у тексті. Складання пла­ну тексту (Ч. 1, впр. 1-8, с. 151-153).

Аналіз діагносту вальної роботи.

Спостерігаю за зв’язком речень у тексті. Складання пла­ну тексту

119

 

Розрізняю тексти різних стилів (Ч. 1, впр. 1-10, с. 153- 155).

Розрізняю стилі текстів (с.154-155, впр.1-6)

 

 

Повторюю і застосовую вивчене

 

Повторюю і застосовую вивчене

 

120

Т36/1

Повторюю вивчене. Закріплюю вивчене (Ч. 1, с. 156-159).

Застосовую знання з мови (с.156, впр.1-4)

 

121

 

Закріплюю вивчене (Ч. 1, вир. 8-12, с. 157).

Пригадую вивчене (с.157, впр.5-7)

 

122

 

Застосовую вивчене (Ч. 1, впр. 1-5, с. 158-159).

Застосовую знання з мови (с.158-159, впр.1-4)

 

123

 

Застосовую вивчене (Ч. 1, впр. 7—11, с. 159).

Застосовую знання з мови (с.159, впр.5-9)

 

 

doc
Пов’язані теми
Українська мова, 3 клас, Планування
НУШ
Додано
11 січня
Переглядів
463
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку