Календарне планування з української мови 4 клас (Большакова , Хворостяний))

Про матеріал
Календарно-тематичне планування з української мови для 4 класу до підручника Інни Большакової та Ігора Хворостяного, містить наскрізні змістові лінії.
Перегляд файлу

4 клас
за Типовою освітньою програмою, розробленою під керівництвом Р. Б. Шияна,
до підручника «Українська мова та читання» для 4 класу

(автори Інна Большакова, Ігор Хворостяний)
(175 годин, 5 годин на тиждень)

з/п

Тема уроку

Дата

Примітки

Наскрізні лінії

І семестр

Розділ 1. Мова і мовлення

  1.                                                                                                                                              

Я вивчаю українську мову. Повторення. Частини мови

 

 

«Громадянська відповідальність»

Спілкування державною мовою. Висловлювання власної думки. Робота у групах (взаємодія), співпраця. Комунікативна спрямованість процесу письма.

  1.                                                                                                                                              

Повторення. Часові форми дієслів

 

 

  1.                                                                                                                                              

Повторення. Службові частини мови. Прийменник

 

 

  1.                                                                                                                                              

Повторення. Службові частини мови. Сполучник

 

 

  1.                                                                                                                                              

Повторення. Вигук

 

 

  1.                                                                                                                                              

Повторення. Словосполучення і речення

 

 

  1.                                                                                                                                              

Повторення. Текст. Типи текстів

 

 

  1.  

Повторення. Текст. Речення. Слово

 

 

  1.  

Повторення. Текст. Речення. Слово. Орфограма. «Знову до школи» (Уривок, скорочено). За твором Меган Мак-Доналд «Джуді-Муді»

 

 

  1.  

Повторення. Текст. Речення. Слово. Орфограма. «Знову до школи» (Уривок, скорочено). За твором Меган Мак-Доналд «Джуді-Муді»

 

 

  1.  

Повторення. Текст. Речення. Слово

 

 

  1.  

Розвиток мовлення. Інструкція

 

 

  1.  

Повторення. Текст. Речення. Слово. «Дівчинка, яка рятувала книжки» (Уривок, скорочено). За Клаусом Гагерупом

 

 

  1.  

Повторення. Текст. Речення. Слово. «Дівчинка, яка рятувала книжки» (Уривок, скорочено). За Клаусом Гагерупом

 

 

  1.  

Мова і мовлення. Усне та писемне мовлення

 

 

  1.  

Ситуація спілкування. Стилі мовлення

 

 

  1.  

Ситуація спілкування. Діалог і монолог

 

 

  1.  

Ситуація спілкування. Діалог і монолог

 

 

  1.  

Писемне мовлення. Роди літератури

 

 

  1.  

Писемне мовлення. Есе

 

 

  1.  

Розвиток мовлення. Есе . «Чому я читаю книжки?»

 

 

  1.  

Текст. Речення. Однорідні члени речення

 

 

  1.  

Однорідні члени речення, з’єднані сполучником і

 

 

  1.  

Однорідні члени речення, з’єднані повторюваним сполучником і

 

 

  1.  

Однорідні члени речення, з’єднані сполучниками а, але

 

 

  1.  

Повторення. Однорідні члени речення. «Шкідники у нашім домі». Григорій Фалькович

 

 

  1.  

Розвиток мовлення

 

 

 

  1.  

Повторення. Що я знаю / умію? Діагностична робота

 

 

  1.  

Аналіз діагностичної роботи

 

 

Розділ 2. Звуки і букви

 

  1.  

Орфограма. Поняття про міфи

 

 

«Громадянська відповідальність»

Спілкування державною мовою. Висловлювання власної думки. Робота у групах (взаємодія), співпраця. Комунікативна спрямованість процесу письма.

  1.  

Правопис слів з орфограмою ненаголошені е та и. Міфи слов’ян. Міф і казка

 

 

  1.  

Правопис слів з орфограмою ненаголошені е та и. Міфи слов’ян. Міф і казка

 

 

  1.  

Правопис слів з орфограмою ненаголошені е та и. Міфи

 

 

  1.  

Правопис слів з орфограмою ненаголошені е та и. Міфи

 

 

  1.  

Правопис слів з орфограмою м’який подовжений приголосний

 

 

  1.  

Правопис слів з орфограмою апостроф у корені слова. Міфи

 

 

  1.  

Розвиток мовлення. Текст-міркування за малюнком

 

 

  1.  

Повторення. Що я знаю / умію? Діагностична робота

 

 

  1.  

Аналіз діагностичної роботи

 

 

Розділ 3. Лексичне значення слова

«Громадянська відповідальність»

Спілкування державною мовою. Висловлювання власної думки. Робота у групах (взаємодія), співпраця. Комунікативна спрямованість процесу письма.

  1.  

Значення слова. Однозначні та багатозначні слова. «Бріф, бруф, браф». За Джанні Родарі

 

 

  1.  

Багатозначні слова й омоніми

 

 

  1.  

Власне українські та іншомовні слова. Застарілі та нові слова.

Народна легенда

 

 

  1.  

 

Власне українські та іншомовні слова. Застарілі та нові слова.

Народна легенда

 

 

  1.  

Синоніми. Народна байка

 

 

  1.  

Синоніми. Народна байка

 

 

  1.  

Антоніми. Байка

 

 

  1.  

Антоніми. Байка

 

 

  1.  

Знайомимося з письменником. Леонід Глібов

 

 

  1.  

Поняття про фразеологізми

 

 

  1.  

Уживання фразеологізмів

 

 

  1.  

Уживання фразеологізмів

 

 

  1.  

Розвиток мовлення. Розв’язую проблему

 

 

  1.  

Повторення. Що я знаю / умію? Діагностична робота

 

 

  1.  

Аналіз діагностичної роботи

 

 

Розділ 4. Слово. Будова слова

  1.  

Повторення про будову слова

 

 

  1.  

Творення слів за допомогою префіксів і суфіксів

 

 

  1.  

Творення слів за допомогою префіксів і суфіксів

 

 

  1.  

Творення складних слів. Авторська казка. «Фарбований лис». За Іваном Франком

 

 

  1.  

Творення складних слів. Авторська казка. «Фарбований лис». За Іваном Франком

 

 

  1.  

Сторінка письменника. Іван Франко

 

 

  1.  

Розвиток мовлення. Казка про тварин

 

 

  1.  

Повторення. Що я знаю / умію? Діагностична робота

 

 

  1.  

Аналіз діагностичної роботи

 

 

Розділ 5. Слово. Частини мови

 

  1.  

Самостійні та службові частини мови

 

 

«Громадянська відповідальність»

Спілкування державною мовою. Висловлювання власної думки. Робота у групах (взаємодія), співпраця. Комунікативна спрямованість процесу письма.

«Здоров'я і безпека» -формування навколо себе безпечного життєвого середовища.

  1.  

Іменник як самостійна частина мови. «Поради дітям». За Гжегожем Касдепке

 

 

  1.  

Іменник як самостійна частина мови. «Поради дітям». За Гжегожем Касдепке

 

 

  1.  

Відмінювання іменників

 

 

  1.  

Називний відмінок іменників

 

 

  1.  

Родовий відмінок іменників

 

 

  1.  

Родовий відмінок іменників

 

 

  1.  

Давальний відмінок іменників. «Малий та Карлсон, що живе на даху» (Уривок, скорочено). За Астрід  Ліндгрен

 

 

  1.  

Давальний відмінок іменників. «Малий та Карлсон, що живе на даху» (Уривок, скорочено). За Астрід  Ліндгрен

 

 

  1.  

Розвиток мовлення. Текст-розповідь

 

 

  1.  

Знахідний відмінок іменників. «Марійка і жадібний грабіжник» (Скорочено). За Мариною та Сергієм Дяченками

 

 

  1.  

Знахідний відмінок іменників. «Марійка і жадібний грабіжник» (Скорочено). За Мариною та Сергієм Дяченками

 

 

  1.  

Орудний відмінок іменників. «Смачнючий торт». Дмитро Кузьменко

 

 

  1.  

Орудний відмінок іменників. «Смачнючий торт». Дмитро Кузьменко

 

 

  1.  

Місцевий відмінок іменників. «Де мій хокейний светр?». Жіль Тібо. Переклад Анатолія Сагана

 

 

  1.  

Місцевий відмінок іменників. «Де мій хокейний светр?». Жіль Тібо. Переклад Анатолія Сагана

 

 

  1.  

Кличний відмінок іменників

 

 

  1.  

Кличний відмінок іменників. Звертання

 

 

  1.  

Відмінювання іменників у множині . «Ми сьогодні – снігопади». Григорій Фалькович

 

 

  1.  

Розвиток мовлення. Досліджую тему

 

 

  1.  

Повторення. Що я знаю / умію? Діагностична робота

 

 

  1.  

Аналіз діагностичної роботи

 

 

ІІ семестр

  1.  

Прикметник як самостійна частина мови

 

 

  1.  

Розвиток мовлення. Порівнюємо предмети.

 

 

  1.  

 

Змінювання прикметників за числами та родами

 

 

 

  1.  

Анотація. Авторська казка. Повість-казка «Чарлі та шоколадна фабрика» (Уривок, скорочено). Частина 1 (за Роальдом Далом)

 

 

«Екологічна безпека та сталий розвиток» -формування екологічної свідомості, дбайливого та відповідального ставлення до природи.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

«Здоров'я і безпека» -формування навколо себе безпечного життєвого середовища.

  1.  

Анотація. Авторська казка. Повість-казка «Чарлі та шоколадна фабрика» (Уривок, скорочено). Частина 1 (за Роальдом Далом)

 

 

  1.  

Відмінювання прикметників. Відмінювання прикметників в однині

 

 

  1.  

Відмінювання прикметників. Читаємо за особами і переказуємо. Повість-казка «Чарлі та шоколадна фабрика» (Уривок, скорочено). Частина 2 (за Роальдом Далом)

 

 

  1.  

Відмінювання прикметників. Читаємо за особами і переказуємо. Повість-казка «Чарлі та шоколадна фабрика» (Уривок, скорочено). Частина 2 (за Роальдом Далом)

 

 

  1.  

Початкова форма прикметників. Характеристика персонажів. Відмінювання прикметників. Читаємо за особами і переказуємо. Повість-казка «Чарлі та шоколадна фабрика» (Уривок, скорочено). Частина 3 (за Роальдом Далом)

 

 

  1.  

Початкова форма прикметників. Характеристика персонажів. Відмінювання прикметників. Читаємо за особами і переказуємо. Повість-казка «Чарлі та шоколадна фабрика» (Уривок, скорочено). Частина 3 (за Роальдом Далом)

 

 

  1.  

Відмінювання прикметників чоловічого роду

 

 

  1.  

Відмінювання прикметників чоловічого роду. Розрізняємо відмінки прикметників (називний і знахідний/родовий і знахідний)

 

 

  1.  

Відмінювання прикметників середнього роду

 

 

  1.  

Відмінювання прикметників жіночого роду. Розрізняємо відмінки (давальний і місцевий). Створюємо кінцівку. Театралізуємо

 

 

  1.                  

Відмінювання прикметників жіночого роду. Розрізняємо відмінки (давальний і місцевий). Створюємо кінцівку. Театралізуємо

 

 

  1.                  

Відмінювання прикметників у множині

 

 

  1.                  

Відмінювання прикметників. Монолог. «Геній на п’ять секунд» (за Оксаною Лущевською)

 

 

  1.                  

Правопис прикметників із суфіксами –ськ-, -зьк-, -цьк-

 

 

  1.                  

Правопис прикметників із суфіксами –ськ-, -зьк-, -цьк-

 

 

  1.                  

Що я знаю/умію? Діагностична робота

 

 

  1.                  

Аналіз діагностичної роботи

 

 

  1.                  

Розвиток мовлення. Рекламне повідомлення

 

 

  1.                  

Сторінка письменниці. Леся Українка. Поезія. Сонет. «FA(СОНЕТ)» (Леся Українка)

 

 

  1.                  

Числівник як самостійна частина мови

 

 

  1.                  

Правопис числівників. Читаємо за особами і переказуємо. «Чорна кішка або магічне число «сім»» (за Валентином Чемерисом)

 

 

  1.                  

Правопис числівників. Читаємо за особами і переказуємо. «Чорна кішка або магічне число «сім»» (за Валентином Чемерисом)

 

 

  1.                  

Правопис числівників

 

 

  1.                  

Правопис числівників 11-20

 

 

  1.                  

Правопис числівників 40–90, 100

 

 

  1.                  

 

Що я знаю/вмію?

Діагностична робота

 

 

  1.                  

Аналіз діагностичної роботи

 

 

  1.                  

Займенник як самостійна частина мови. Особові займенники

 

 

  1.                  

 

Відмінювання особових займенників.Повість. Інтерв’ю з автором. «Інтерв’ю з письменницею» (Уривок) (за матеріалами сайта)

 

 

  1.                  

Відмінювання особових займенників.Повість. Інтерв’ю з автором. «Інтерв’ю з письменницею» (Уривок) (за матеріалами сайта)

 

 

  1.                  

Правопис займенників. Повість. «Хто проти крутих» (Уривок, скорочено) (за А. Аудгільд Сульберг)

 

 

  1.                  

Правопис займенників. Повість. «Хто проти крутих» (Уривок, скорочено) (за А. Аудгільд Сульберг)

 

 

  1.                  

Правопис особових займенників

 

 

  1.                  

Розвиток мовлення. Новина

 

 

  1.                  

Що я знаю / умію? Діагностична робота

 

 

  1.                  

Аналіз діагностичної роботи

 

 

  1.                  

Дієслово. Знайомимось з письменником. Тарас Шевченко. Інфографіка. Поезія. Балада. «Реве та стогне Дніпро широкий» (Тарас Шевченко)

 

 

  1.                  

Дієслово. Знайомимось з письменником. Тарас Шевченко. Інфографіка. Поезія. Балада. «Реве та стогне Дніпро широкий» (Тарас Шевченко)

 

 

  1.                  

Дієслово як самостійна частина мови

 

 

  1.                  

Неозначена форма дієслова. «Одиниця з обманом» (Уривок, скорочено). Частина 1 (за Всеволодом Нестайком)

 

 

  1.                  

Неозначена форма дієслова. «Одиниця з обманом» (Уривок, скорочено). Частина 1 (за Всеволодом Нестайком)

 

 

  1.                  

Дієслова, які позначають незавершену та завершену дії. «Одиниця з обманом» (Уривок, скорочено). Частина 2 (за Всеволодом Нестайком)

 

 

  1.                  

Дієслова, які позначають незавершену та завершену дії. «Одиниця з обманом» (Уривок, скорочено). Частина 2 (за Всеволодом Нестайком)

 

 

  1.                  

Змінювання дієслів за часами

 

 

 

 

 

 

«Здоров'я і безпека» -формування навколо себе безпечного життєвого середовища.

  1.                  

Змінювання дієслів теперішнього часу за особами й числами

 

 

  1.                  

Змінювання дієслів майбутнього часу за особами й числами

 

 

  1.                  

Правопис закінчень дієслів теперішнього і майбутнього часу. Науково-фантастична повість. «Сапієнси» (Уривок) (Володимир Арєнєв)

 

 

  1.                  

Змінювання дієслів минулого часу. Оповідання. «Рятувальник» (Сашко Дерманський

 

 

  1.                  

Дієслова на -ся, -сь

 

 

  1.                  

Правопис дієслів із не

 

 

  1.                  

Розвиток мовлення. Пояснюю явище природи

 

 

  1.                  

Що я знаю / умію? Діагностична робота

 

 

  1.                  

Аналіз діагностичної роботи.

 

 

  1.                  

Прислівник як самостійна частина мови

 

 

  1.                  

Розрізнення прикметників і прислівників. Оповідання. «Злочин Жори Горобейка». Частина 1 (Всеволод Нестайко)

 

 

  1.                  

Розрізнення прикметників і прислівників. Оповідання. «Злочин Жори Горобейка». Частина 2 (Всеволод Нестайко)

 

 

  1.                  

Уживання прислівників у мовленні.прислівники- синоніми й антоніми. Оповідання. «Злочин Жори Горобейка». Частина 3 (Всеволод Нестайко)

 

 

  1.                  

Правопис прислівників

 

 

  1.                  

Що я знаю / умію? Діагностична робота

 

  1.                  

Аналіз діагностичної роботи.

 

 

  1.                  

Службові частини мови

 

 

  1.                  

Службові частини мови

 

 

  1.                  

Вигук

 

 

  1.                  

Повторення. Що я знаю / умію? Діагностична робота

 

 

  1.                  

Аналіз діагностичної роботи

 

 

  1.                  

Розвиток мовлення. Текст-розповідь із елементами опису

 

 

Розділ 6. Словосполучення і речення

  1.                  

Словосполучення і речення. «Табір біля озера. День 40» (за Іаном Вайброу; переклад Ореста Стадника)

 

 

«Громадянська відповідальність»

Спілкування державною мовою. Висловлювання власної думки. Робота у групах (взаємодія), співпраця. Комунікативна спрямованість процесу письма. «Здоров'я і безпека» -формування навколо себе безпечного життєвого середовища.

  1.                  

Словосполучення і речення. «Табір біля озера. День 40» (за Іаном Вайброу; переклад Ореста Стадника)

 

 

  1.                  

Однорідні члени речення. Повість. «Пеппі ходить по крамницях» (Уривок, скорочено) (за Астрід Ліндгрен;переклад Ольги Сенюк)

 

 

  1.                  

Однорідні члени речення. Повість. «Пеппі ходить по крамницях» (Уривок, скорочено) (за Астрід Ліндгрен;переклад Ольги Сенюк)

 

 

  1.                  

 

Поняття про складне речення

 

 

  1.                  

Поняття про складне речення

 

 

  1.                  

Повторення. Що я знаю / умію? Діагностична робота

 

 

  1.                  

Аналіз діагностичної роботи

 

 

Розділ 7. Текст

 

  1.                  

Текст. Типи текстів. Текст-опис.

 

 

«Громадянська відповідальність»

Спілкування державною мовою. Висловлювання власної думки. Робота у групах (взаємодія), співпраця. Комунікативна спрямованість процесу письма.

  1.                  

Текст. Типи текстів. Текст-опис.

 

 

  1.                  

Науковий і художній описи

 

 

  1.                  

Текст-розповідь. Оповідання. «Мсьє Жак і Квітнева Риба» (Уривок, скорочено) (за Катериною Бабкіною)

 

 

  1.                  

Текст-розповідь. Оповідання. «Мсьє Жак і Квітнева Риба» (Уривок, скорочено) (за Катериною Бабкіною)

 

 

  1.                  

Текст-міркування

 

 

  1.                  

Розвиток мовлення. Текст-міркування

 

 

 

  1.                  

 

Текст-міркування. Есе

 

 

  1.                  

Розвиток мовлення. Есе

 

 

  1.                  

Повторення. Що я знаю / умію? Діагностична робота

 

 

  1.                  

Аналіз діагностичної роботи

 

 

  1.                  

Підсумковий урок за рік

 

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Петровська Людмила Анатоліївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
doc
Пов’язані теми
Українська мова, 4 клас, Планування
НУШ
Додано
21 вересня 2022
Переглядів
10826
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку