Календарне планування з української мови 5 клас (2 семестр)

Про матеріал
Календарне планування з української мови для 5 класу ( 2 семестр) 5годин на тиждень.
Перегляд файлу

УКРАЇНСЬКА МОВА

5 КЛАС

Відповідно до Модельної навчальної програми «Українська мова. 5-6 класи» для закладів загальної середньої освіти

(автори: Заболотний О.В., Заболотний В.В., Лавринчук В.П.,

Плівачук К.В., Попова Т.Д.)

(наказ Міністерства освіти і науки України від 12.07.2021 № 795)

175 год. на рік  5 год. на тиждень

Розвиток мовлення – 24 год.

Форми контролю

К-сть

І семестр

ІІ семестр

Перевірка мовної теми (контрольна робота)

4

4

Письмо: переказ

1

1

твір

1

Правопис: диктант

1

1

Усний переказ

Інд.

 

Діалог

Інд.

 

Усний твір

 

Інд.

Читання вголос

 

Інд.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Заболотний О.В.Українська мова: підруч. для 5 кл. закл. загальн. середн. освіти / О.В. Заболотний, В.В. Заболотний. — Київ: Генеза, 2022. — 283 с.Рекомендовано Міністерством освіти і науки України (Наказ Міністерства освіти і науки України від 08.02.2022 № 140)

 

 

 

 

 

 

 

1

Кількість годин

Дата

Зміст програмового матеріалу

Домашнє

завдання

І IСЕМЕСТР

. ГРАФІКА. ОРФОЕПІЯ. ОРФОГРАФІЯ

Уживання м'якого знака. Апостроф.

Сполучення букв йо, ьо. Подвоєння букв

81

1

 

Уживання м'якого знака (повторення і поглиблення).

 

82

1

 

Тренувальні вправи.

Уживання м'якого знака (повторення і поглиблення).

 

83-84

2

 

Сполучення букв ьо, йо

 

85

1

 

Апостроф (повторення і поглиблення).

 

86

1

 

Тренувальні вправи.

Апостроф (повторення і поглиблення).

 

87

1

 

Подвоєння букв на позначення збігу однакових приголосних

 

88

1

 

Тренувальні вправи

 

89-90

2

 

Подвоєння букв на позначення подовжених приголосних.

 

91

1

 

Узагальнення вивченого з розділу «Фонетика. Орфоепія. Графіка. Орфографія»

 

92

1

 

Контрольна робота № 6 (тестові завдання).

 Графіка. Орфоепія. Орфографія.

 

93

1

 

Робота над помилками, допущеними у тестових завданнях.

Словосполучення.

Відмінність словосполучення від слова і речення.

Головне і залежне слово в словосполученні.

 

94

1

 

Тренувальні вправи.

Головне і залежне слово в словосполученні.

 

95-96

2

 

Речення, його граматична основа (підмет і присудок).

 

97-98

2

 

Тренувальні вправи.

Граматична основа речення.

 

99-100

2

 

Речення з одним головним членом (загальне ознайомлення)

 

101

1

 

Види речень за метою висловлювання;(повторення)

 

102

1

 

Види речень за емоційним забарвленням: окличні й неокличні (повторення).

 

103

1

 

Тренувальні вправи.

Види речень за метою висловлювання; за емоційним забарвленням: окличні й неокличні.

 

103

1

 

Пунктуаційна помилка та її умовне позначення (практично)

 

105-106

2

 

УМР № 15-16. Контрольний переказ тексту розповідного характеру з елементами роздуму

 

107

1

 

Тренувальні вправи

 

108

1

 

Контрольна робота № 7 (тестові завдання).

Відомості із синтаксису і пунктуації.

 

109

1

 

Робота над помилками, допущеними у тестових завданнях.

Тренувальні вправи.

 

110

1

 

Другорядні члени речення (ознайомлення)

 

111-113

3

 

Додаток.

Спосіб його вираження та роль у мовленні

 

114-115

2

 

УМР № 17-18. Контрольний письмовий твір-роздум за колективно складеним планом у художньому стилі на тему «Чому потрібно берегти природу»

 

116-118

3

 

Робота над помилками, допущеними у творі-роздумі.

Означення.

Способи його вираження та роль у мовленні

 

119-121

3

 

Обставина.

Способи її вираження та роль у мовленні

 

122

1

 

Тренувальні вправи

 

123

1

 

УМР № 19. Твір-роздум за колективно складеним планом у художньому стиш (орієнтовні теми: «Чому потрібно берепи природу», «Що може зробити мене щасливим», «Чому необхідно знати історію свого народу»).

 

124

1

 

Визначення в реченні чи  тексті вказаних синтаксичних одиниць.

 

125

1

 

Контрольна робота № 8 (тестові завдання).

Другорядні члени речення.

 

126

1

 

Робота над помилками, допущеними у тестових завданнях

 

127

1

 

 

Речення з однорідним членами (без сполучників і з найбільш уживаними сполучниками).

 

128-129

2

 

Кома між однорідними членами речення.

 

130

1

 

Узагальнювальне слово в реченні з однорідними членами.

 

131-132

2

 

Двокрапка перед однорідними членами речення після узагальнювального слова

 

133-134

2

 

Тире перед узагальнювальним словом.

 

135

1

 

Тренувальні вправи

 

136

1

 

Звертання.

Непоширені й поширені звертання.

Розділові знаки для виділення звертань  (повторення).

 

137

1

 

УМР № 20. Лист до рідної людини з використанням звертань і вставних слів.

 

138

1

 

УМР № 21. Письмовий докладний переказ тексту розповідного характеру з елементами роздуму, що містить однорідні члени речення.

 

139

1

 

Ознайомлення з найбільш уживаними вставними словами та сполученнями слів (практично).

 

140

1

 

УМР № 22. Аналіз письмового переказу.

 

141-142

2

 

Виділення вставних слів на письмі комами.

 

143

1

 

Тренувальні вправи

 

144

1

 

УМР № 23.  Складання тексту-відповіді  відповідно до запропонованої ситуації з використанням вставних слів.

 

145

1

 

Складні речення з безсполучниковим і сполучниковим зв`язком.

 

146-147

2

 

Кома між частинами складного речення.

 

148

1

 

Тренувальні вправи.

Кома між частинами складного речення.

 

149

1

 

Контрольна робота (диктант).

 

150

1

 

Робота над помилками, допущеними у диктанті.

 

 

151

1

 

Пряма мова. Діалог

 

152-153

2

 

Розділові знаки для оформлення прямої мови  (зокрема діалогу).

 

154-155

2

 

Тренувальні вправи.

Розділові знаки для оформлення прямої мови  (зокрема діалогу).

 

156

1

 

УМР № 24. Складання розповіді «Мудрі батькові поради»,(«Улюблені пісні моєї мами», «Чого навчив мене мій дідусь (бабуся)» з використанням речень, що містять пряму мову

 

157-158

2

 

Узагальнення вивченого з розділу «Речення з однорідними членами. Звертання. Вставні слова та сполучення слів. Складне речення. Пряма мова. Діалог»

 

159

1

 

Контрольна робота № 9 (тестові завдання).

Речення з однорідними членами. Звертання. Вставні слова та сполучення слів. Складне речення. Пряма мова. Діалог.

 

160

1

 

Робота над помилками, допущеними у тестових завданнях

 

161-164

4

 

Повторення

Лексикологія.

 

165-168

4

 

Будова слова й орфографія

 

169-170

2

 

Фонетика й графіка.

 

171-173

3

 

Орфоепія та орфографія.

 

174-175

2

 

Синтаксис і пунктуація.

 

 

 

 

 

docx
Додано
9 січня
Переглядів
2
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку