УКРАЇНСЬКА МОВА
5 КЛАС
Відповідно до Модельної навчальної програми «Українська мова. 5-6 класи» для закладів загальної середньої освіти
(автори: Заболотний О.В., Заболотний В.В., Лавринчук В.П.,
Плівачук К.В., Попова Т.Д.)
(наказ Міністерства освіти і науки України від 12.07.2021 № 795)
175 год. на рік 5 год. на тиждень
Розвиток мовлення – 24 год.
Форми контролю |
К-сть |
|
І семестр |
ІІ семестр |
|
Перевірка мовної теми (контрольна робота) |
4 |
4 |
Письмо: переказ |
1 |
1 |
твір |
— |
1 |
Правопис: диктант |
1 |
1 |
Усний переказ |
Інд. |
|
Діалог |
Інд. |
|
Усний твір |
|
Інд. |
Читання вголос |
|
Інд. |
Заболотний О.В.Українська мова: підруч. для 5 кл. закл. загальн. середн. освіти / О.В. Заболотний, В.В. Заболотний. — Київ: Генеза, 2022. — 283 с.Рекомендовано Міністерством освіти і науки України (Наказ Міністерства освіти і науки України від 08.02.2022 № 140)
Зміст програмового матеріалу |
Домашнє завдання |
|||||
І IСЕМЕСТР |
||||||
. ГРАФІКА. ОРФОЕПІЯ. ОРФОГРАФІЯ Уживання м'якого знака. Апостроф. Сполучення букв йо, ьо. Подвоєння букв |
||||||
81 |
1 |
|
Уживання м'якого знака (повторення і поглиблення). |
|
||
82 |
1 |
|
Тренувальні вправи. Уживання м'якого знака (повторення і поглиблення). |
|
||
83-84 |
2 |
|
Сполучення букв ьо, йо |
|
||
85 |
1 |
|
Апостроф (повторення і поглиблення). |
|
||
86 |
1 |
|
Тренувальні вправи. Апостроф (повторення і поглиблення). |
|
||
87 |
1 |
|
Подвоєння букв на позначення збігу однакових приголосних |
|
||
88 |
1 |
|
Тренувальні вправи |
|
||
89-90 |
2 |
|
Подвоєння букв на позначення подовжених приголосних. |
|
||
91 |
1 |
|
Узагальнення вивченого з розділу «Фонетика. Орфоепія. Графіка. Орфографія» |
|
||
92 |
1 |
|
Контрольна робота № 6 (тестові завдання). Графіка. Орфоепія. Орфографія. |
|
||
93 |
1 |
|
Робота над помилками, допущеними у тестових завданнях. Словосполучення. Відмінність словосполучення від слова і речення. Головне і залежне слово в словосполученні. |
|
||
94 |
1 |
|
Тренувальні вправи. Головне і залежне слово в словосполученні. |
|
||
95-96 |
2 |
|
Речення, його граматична основа (підмет і присудок). |
|
||
97-98 |
2 |
|
Тренувальні вправи. Граматична основа речення. |
|
||
99-100 |
2 |
|
Речення з одним головним членом (загальне ознайомлення) |
|
||
101 |
1 |
|
Види речень за метою висловлювання;(повторення) |
|
||
102 |
1 |
|
Види речень за емоційним забарвленням: окличні й неокличні (повторення). |
|
||
103 |
1 |
|
Тренувальні вправи. Види речень за метою висловлювання; за емоційним забарвленням: окличні й неокличні. |
|
||
103 |
1 |
|
Пунктуаційна помилка та її умовне позначення (практично) |
|
||
105-106 |
2 |
|
УМР № 15-16. Контрольний переказ тексту розповідного характеру з елементами роздуму |
|
||
107 |
1 |
|
Тренувальні вправи |
|
||
108 |
1 |
|
Контрольна робота № 7 (тестові завдання). Відомості із синтаксису і пунктуації. |
|
||
109 |
1 |
|
Робота над помилками, допущеними у тестових завданнях. Тренувальні вправи. |
|
||
110 |
1 |
|
Другорядні члени речення (ознайомлення) |
|
||
111-113 |
3 |
|
Додаток. Спосіб його вираження та роль у мовленні |
|
||
114-115 |
2 |
|
УМР № 17-18. Контрольний письмовий твір-роздум за колективно складеним планом у художньому стилі на тему «Чому потрібно берегти природу» |
|
||
116-118 |
3 |
|
Робота над помилками, допущеними у творі-роздумі. Означення. Способи його вираження та роль у мовленні |
|
||
119-121 |
3 |
|
Обставина. Способи її вираження та роль у мовленні |
|
||
122 |
1 |
|
Тренувальні вправи |
|
||
123 |
1 |
|
УМР № 19. Твір-роздум за колективно складеним планом у художньому стиш (орієнтовні теми: «Чому потрібно берепи природу», «Що може зробити мене щасливим», «Чому необхідно знати історію свого народу»). |
|
||
124 |
1 |
|
Визначення в реченні чи тексті вказаних синтаксичних одиниць. |
|
||
125 |
1 |
|
Контрольна робота № 8 (тестові завдання). Другорядні члени речення. |
|
||
126 |
1 |
|
Робота над помилками, допущеними у тестових завданнях |
|
||
127 |
1 |
|
Речення з однорідним членами (без сполучників і з найбільш уживаними сполучниками). |
|
||
128-129 |
2 |
|
Кома між однорідними членами речення. |
|
||
130 |
1 |
|
Узагальнювальне слово в реченні з однорідними членами. |
|
||
131-132 |
2 |
|
Двокрапка перед однорідними членами речення після узагальнювального слова |
|
||
133-134 |
2 |
|
Тире перед узагальнювальним словом. |
|
||
135 |
1 |
|
Тренувальні вправи |
|
||
136 |
1 |
|
Звертання. Непоширені й поширені звертання. Розділові знаки для виділення звертань (повторення). |
|
||
137 |
1 |
|
УМР № 20. Лист до рідної людини з використанням звертань і вставних слів. |
|
||
138 |
1 |
|
УМР № 21. Письмовий докладний переказ тексту розповідного характеру з елементами роздуму, що містить однорідні члени речення. |
|
||
139 |
1 |
|
Ознайомлення з найбільш уживаними вставними словами та сполученнями слів (практично). |
|
||
140 |
1 |
|
УМР № 22. Аналіз письмового переказу. |
|
||
141-142 |
2 |
|
Виділення вставних слів на письмі комами. |
|
||
143 |
1 |
|
Тренувальні вправи |
|
||
144 |
1 |
|
УМР № 23. Складання тексту-відповіді відповідно до запропонованої ситуації з використанням вставних слів. |
|
||
145 |
1 |
|
Складні речення з безсполучниковим і сполучниковим зв`язком. |
|
||
146-147 |
2 |
|
Кома між частинами складного речення. |
|
||
148 |
1 |
|
Тренувальні вправи. Кома між частинами складного речення. |
|
||
149 |
1 |
|
Контрольна робота (диктант). |
|
||
150 |
1 |
|
Робота над помилками, допущеними у диктанті.
|
|
||
151 |
1 |
|
Пряма мова. Діалог |
|
||
152-153 |
2 |
|
Розділові знаки для оформлення прямої мови (зокрема діалогу). |
|
||
154-155 |
2 |
|
Тренувальні вправи. Розділові знаки для оформлення прямої мови (зокрема діалогу). |
|
||
156 |
1 |
|
УМР № 24. Складання розповіді «Мудрі батькові поради»,(«Улюблені пісні моєї мами», «Чого навчив мене мій дідусь (бабуся)» з використанням речень, що містять пряму мову |
|
||
157-158 |
2 |
|
Узагальнення вивченого з розділу «Речення з однорідними членами. Звертання. Вставні слова та сполучення слів. Складне речення. Пряма мова. Діалог» |
|
||
159 |
1 |
|
Контрольна робота № 9 (тестові завдання). Речення з однорідними членами. Звертання. Вставні слова та сполучення слів. Складне речення. Пряма мова. Діалог. |
|
||
160 |
1 |
|
Робота над помилками, допущеними у тестових завданнях |
|
||
161-164 |
4 |
|
Повторення Лексикологія. |
|
||
165-168 |
4 |
|
Будова слова й орфографія |
|
||
169-170 |
2 |
|
Фонетика й графіка. |
|
||
171-173 |
3 |
|
Орфоепія та орфографія. |
|
||
174-175 |
2 |
|
Синтаксис і пунктуація. |
|
||