Календарне планування з української мови для 2 класу (до підручника І.О. Большакової, М.С.Пристінської)

Про матеріал
Календарне планування складено відповідно до чинної програми НУШ за підручниками І.О. Большакової, М.С.Пристінської та матеріалами Хрестоматії сучасної української дитячої літератури для читання в 1, 2 класах
Перегляд файлу

Календарне планування

Українська мова

175 год

 (5 годин на тиждень)

 

  1. Українська мова та читання : підруч. для 2 кл. закл. загал. серед. освіти (у 2-х ч.) / І.О. Большакова, М.С.Пристінська.–  Харків: Вид-во «Ранок», 2019.
  2. Хрестоматія сучасної української дитячої літератури для читання в 1, 2 класах серії «Шкільна бібліотека» / укладач Стус Т.В., автори передмови Стус Т.В., Лущевська О.В. – Довидання. – Львів: Видавництво Старого Лева, 2018.

 

з/п

з/п

Тема уроку

Кількість

годин

Дата

Примітки

 

І семестр

Мова і мовлення

 

 

 

1.

Я вивчаю українську мову. Роль ввічливих слів у спілкуванні (С. 5-6 – підручник)

1

 

 

2.

Я у школі. Розв.мовл. «Школа майбутнього». «Робот я і робот Доллі» (Г.Фалькович) (С. 7)

1

 

 

3.

Мова і мовлення. Усне і писемне мовлення (С. 8)

1

 

 

4.

Книга – мій друг. Робота з дит. книжкою: книжки, які я прочитав / прочитала влітку (С. 9)

1

 

 

5.

Усне мовлення. Усна народна творчість. Загадка (С. 10-11)

1

 

 

6.

Розв.мовл. Загадка (С. 11)

1

 

 

7.

Скоромовка. Вибір слів. Сила голосу і швидкість мовлення (С. 12)

1

 

 

8.

Лічилка. Пісня-потішка. Робота з дит. книжкою: скоромовки, загадки, лічилки (С. 13)

1

 

 

9.

Письмо як засіб спілкування (С. 14)

1

 

 

10.

Письмо як засіб спілкування. Як було написано першого листа (за Р.Кіплінгом) (С. 15-16)

1

 

 

11.

Письмо як засіб спілкування. Розв.мовл. Лист (С. 16)

1

 

 

12.

Монолог і діалог. Діалог. Робота з дит. книжкою: дитячі гуморески (С. 17-18)

1

 

 

13.

Діалог. Українська народна казка «Півник і двоє мишенят» (С. 18-19)

1

 

 

14.

Діалог. Українська народна пісня «Ходить гарбуз по городу» (С. 20)

1

 

 

15.

Повторюємо. Слово (С. 21)

1

 

 

16.

Повторюємо. Речення. Вірш-небилиця. «Картина» (П.Воронько) (С. 22-23)

1

 

 

17.

Повторюємо. Текст. «Два метелики» (В.Сухомлинський), «В ліс метелики летіли» (О.Мамчич) (С. 23-24)

1

 

 

18.

Діагностична робота

1

 

 

 

Звуки і букви

 

 

 

19.

Звуки. Казки народів світу. «Учений кіт» (за мотивами італійської народної казки). Робота з дит. книжкою: казки народів світу (С. 25-26)

1

 

 

20.

Звуки і букви. Абетка. «Юрасева іграшка» (Г.Демченко) (С. 27-28)

1

 

 

21.

Абетка. Словники. Робота з дит. книжкою: дитячі словники (С. 28-29)

1

 

 

22.

Абетка. Казки народні й авторські. «Лисичка і журавель» (за І.Франком) (С. 30-31)

1

 

 

23.

Абетка. Авторська казка. «Хвалькувата миша» (за Дж.Родарі) (С. 32-33)

1

 

 

24.

Голосні і приголосні звуки. Позначення голосних звуків буквами (С. 34-35)

1

 

 

25.

Буква ї. Звуко-буквений аналіз. Поширення речень за питаннями. «Каже білочці їжак» (П.Сорока) (С. 35-36)

1

 

 

26.

Склад. Наголос. Наголошені і ненаголошені склади (С. 36-38)

1

 

 

27.

Склад. Наголос. Абзац. План. «Мій домашній улюбленець» (Д.Кузьменко) (С. 38-40)

1

 

 

28.

Перенос слів із рядка в рядок. Оповідання. Заголовок. «Добре, що сонечко сяє» (В.Сухомлинський) (С. 40-41)

1

 

 

29.

Перенос слів із рядка в рядок. Оповідання. Заголовок. Робота з дит. книжкою: оповідання В.Сухомлинського про дітей

1

 

 

30.

Приголосні звуки. Тверді та м’які приголосні звуки. «Хоробрі хробаки» (Г.Фалькович) (С. 42-43)

1

 

 

31.

Казки. Абзац. План тексту. «Лис і кіт» (за мотивами казки братів Грімм) (С. 44-45)

1

 

 

32.

Пом’якшені приголосні звуки. Досліджуємо медіа. «Дракон» (Д.Кузьменко) (С. 45-47)

1

 

 

33.

Пом’якшені приголосні звуки. Досліджуємо медіа. «Дракон» (Д.Кузьменко) (С. 45-47)

1

 

 

34.

Діагностична робота

1

 

 

35.

Перенос слів з ь і ьо (С. 48-49)

1

 

 

36.

Вірш. Рима. «Дивна звичка» (А.Костецький) (С. 49-50)

1

 

 

37.

Буква й. Поділ слів для переносу (С. 51-52)

1

 

 

38.

Текст. Послідовність подій. Робота з дит. книжкою: дитячі журнали (рецепти і поробки)

1

 

 

39.

Буквосполучення йо та ьо. Дискусія (С. 53)

1

 

 

40.

М’який подовжений приголосний звук. Текст-опис (С. 54-55)

1

 

 

41.

Перенос слів із м’яким подовженим приголосним (С. 55-56)

1

 

 

42.

Розв.мовл. Оголошення (С. 56)

1

 

 

43.

Апостроф. Розрізнення слів з апострофом (С. 57)

1

 

 

44.

Апостроф. Перенос слів (С.58-59)

1

 

 

45.

Апостроф. Перенос слів. Розв.мовл. Записка (С. 59-60)

1

 

 

46.

Оповідання. Заголовок. «Моя бабуся – супергероїня» (за Марлуз фон Лон) (С. 60-61)

1

 

 

47.

Дзвінкі та глухі приголосні звуки (С. 62-63)

1

 

 

48.

Дзвінкі та глухі приголосні звуки (С.63-64)

1

 

 

49.

Перенос слів зі збігом приголосних. Вірш. Головна думка. Робота з дит. книжкою: вірші сучасних українських авторів для дітей. «Котик пік оладки» (О.Мамчич) (С. 64-65, хрестоматія – с. 44-49)

1

 

 

50.

Звуки [дж], [дз]. Перенос слів зі сполученнями дж, дз (С. 65-66)

1

 

 

51.

Оповідання. Переказ. «Парасолька» (за Н.Малетич) (С. 67-68)

1

 

 

52.

Діагностична робота

1

 

 

 

Слово. Значення слова

 

 

 

53.

Слово. Лексичне значення слова (С. 69)

1

 

 

54.

Вірші-небилиці. Правда і вигадка. «Що воно за диво?» (М.Сингаївський). Робота з дит. книжкою: вірші-небилиці (С. 70, хрестоматія – с.100-101)

1

 

 

55.

Слова з прямим і переносним значенням (С. 71)

1

 

 

56.

Оповідання. Правда і вигадка. «Щедра кишеня» (за О.Кротюк) (С. 72-73)

1

 

 

57.

Слова однозначні й багатозначні (С. 73-74)

1

 

 

58.

Омоніми. Переносне значення слів (С. 75)

1

 

 

59.

Багатозначні слова й омоніми. Вірші Г.Бойка (С. 76)

1

 

 

60.

Порівнюємо оповідання і казку. «Урятував сонечко» (за В.Сухомлинським), «Сонечко» (за О.Іваненко) (С. 77-78)

1

 

 

61.

Слова, близькі за значенням (С. 78-79)

1

 

 

62.

Слова, протилежні за значенням (С. 79-80)

1

 

 

63.

Оповідання. Головний герой. «Так багато книжок!» (за Ж.Тібо) (С. 80-82)

1

 

 

64.

Підсумок з теми. Робота з дит. книжкою: книжки, які я люблю читати (Хрестоматія – с.28-31)

1

 

 

65.

Діагностична робота

1

 

 

 

Будова слова

 

 

 

66.

Будова слова. Закінчення. Основа. Як визначити закінчення й основу слова (С. 83)

1

 

 

67.

Будова слова. Закінчення. Основа. Зв’язок слів у реченні (С. 84-85)

1

 

 

68.

Будова слова. Закінчення. Основа. «Чий песик?» ( за А.Григоруком) (С. 85-86)

1

 

 

69.

Будова слова. Корінь. Споріднені слова. Розв.мовл. Інструкція (С. 86-87)

1

 

 

70.

Комікс. Робота з дит. книжкою: комікси (С. 88)

1

 

 

71.

Корінь. Споріднені слова (С. 89-90)

1

 

 

72.

Корінь. Споріднені слова. Лічилка «Лис зустрів у лісі лиса» (Є.Гуцало) (С. 90)

1

 

 

73.

Корінь. Споріднені слова. Досліджуємо медіа. Газети. Робота з дит. книжкою: газета для дітей (С. 91)

1

 

 

74.

Корінь. Споріднені слова. Послідовність подій. .2як ми з татом будували хатинку» (за А.Обіолс) (С. 92)

 

 

 

75.

Форма слова і споріднені слова. «Снігова казка» (Т.Коломієць) (С. 93)

1

 

 

76.

Форма слова. Слова-помічники. Їх роль у реченні. Зимові свята. Колядки. Щедрівки  (С. 94-95)

1

 

 

77.

Підсумок з теми. Вірш «Зимові канікули» (Г.Фалькович) (С. 95)

1

 

 

78.

Діагностична робота

1

 

 

79.

Урок-гра

1

 

 

80.

Урок-гра

1

 

 

 

ІІ семестр

 

 

 

81.

Слово. Повторення (С. 6-7)

1

 

 

82.

Слово. Повторення (С. 6-7)

1

 

 

83.

Авторська казка. Оповідання. «Знайомий сніговик» (за Л.Ворониною) (С. 7-10)

1

 

 

84.

Авторська казка. Оповідання. «Знайомий сніговик» (за Л.Ворониною) (С. 7-10)

1

 

 

85.

Розв.мовл. Інструкція (С. 10-11)

1

 

 

86.

Слова – назви предметів (С. 12-13)

1

 

 

87.

Слова – назви предметів. Хто? Що? (С. 13)

1

 

 

88.

Слова – назви предметів. Досліджуємо медіа. Дитячий журнал. Робота з дит. книжкою: дитячі журнали (С. 14)

1

 

 

89.

Про бібліотеку. «Лисичка йде до бібліотеки» (за Л.Паулі і К.Шерер) (С.15-17)

1

 

 

90.

Про бібліотеку. «Лисичка йде до бібліотеки» (за Л.Паулі і К.Шерер). Робота з дит. книжкою (пресою) в бібліотеці (С.15-17)

1

 

 

91.

Однина і множина (С. 18-19)

1

 

 

92.

Однина і множина. Оповідання. Діалог. «Чарівна паличка» (за А.Григоруком) (С. 20)

1

 

 

93.

Однина і множина. Оповідання. Діалог. «Чарівна паличка» (за А.Григоруком) (С. 20

1

 

 

94.

Розв.мовл. Історія. «Уїкенд» (Г.Фалькович) (С. 21)

1

 

 

95.

Велика буква в прізвищах, іменах, по батькові (С. 22)

1

 

 

96.

Велика буква в прізвищах, іменах, по батькові. Дискусія. «Мрія Маляки» (за С.Дерманським) (С. 23)

1

 

 

97.

Давні імена та прізвища. «Давні імена» (С. 24)

1

 

 

98.

Книга – мій друг (С. 25)

1

 

 

99.

Книга – мій друг. Робота з дит. книжкою: книги про видатних українців

1

 

 

100.

Велика буква у кличках тварин. «Де поділись бутерброди?» (С. 26-27)

1

 

 

101.

Велика буква у кличках тварин (С.26-27)

1

 

 

102.

Розв.мовл. Твір за серією малюнків (С. 28)

1

 

 

103.

Велика буква у кличках тварин. «Хто на повідку» (Г.Фалькович) (С. 28-29)

1

 

 

104.

Велика буква у кличках тварин. Робота з дит. книжкою: вірші й оповідання про тварин (Хрестоматія – с.10-15)

1

 

 

105.

Оповідання. Головні герої. «Про хом’ячка Бориса» (за В.Васильчуком) (С. 30-31)

1

 

 

106.

Оповідання. Головні герої. «Про хом’ячка Бориса» (за В.Васильчуком) (С. 30-31)

1

 

 

107.

Розв.мовл. Анкета (С. 31)

1

 

 

108.

Велика буква у назвах країн, міст, сіл, річок (С. 32)

1

 

 

109.

Велика буква у назвах вулиць (С. 33)

1

 

 

110.

Розв.мовл. Рекламна листівка. Досліджую медіа. Опис маршруту екскурсії (С.34-35)

1

 

 

111.

Велика буква у назвах вулиць. «Тато лікує зірки» (К.Єгорушкіна)  (С. 35-37)

1

 

 

112.

Велика буква у назвах вулиць. «Тато лікує зірки» (К.Єгорушкіна)  (С. 35-37)

1

 

 

113.

Діагностична робота

1

 

 

114.

Слова – назви ознак (С. 38-39)

1

 

 

115.

Слова – назви ознак (С. 39-40)

1

 

 

116.

Казка. Опис явищ. «Дивний дощ» (за Дж.Родарі) (С.41)

1

 

 

117.

Однина і множина (С. 42)

1

 

 

118.

Однина і множина (С. 43)

1

 

 

119.

Суттєві ознаки. «Не вгадаєте ніколи» (П.Ребро) (С. 44-45)

1

 

 

120.

Суттєві ознаки. «Не вгадаєте ніколи» (П.Ребро) (С. 44-45)

1

 

 

121.

Розв.мовл. Опис предмета (С.45-46)

1

 

 

122.

Уживання слів – назв ознак у поетичних творах. Порівняння. «Вже сонечко в море сіда…» (Л. Українка) (С. 47)

1

 

 

123.

Уживання слів – назв ознак у поетичних творах. Робота з дит. книжкою: вірші Лесі Українки

1

 

 

124.

Слова – назви ознак. Характеристика головного героя. «Мишкові кросівки» (А.Савчук) (С. 48-49)

1

 

 

125.

Діагностична робота

1

 

 

126.

Слова – назви дій (С. 50-51)

1

 

 

127.

Оповідання. Слова – назви дій і станів предметів «Найкращий подарунок» (Д.Кузьменко) (С. 51-53)

1

 

 

128.

Оповідання. Слова – назви дій і станів предметів «Найкращий подарунок» (Д.Кузьменко) (С. 51-53)

1

 

 

129.

Слова – назви дій. «Пан Перевертас» (С.Пантюк) (С. 53-54)

1

 

 

130.

Однина і множина (С. 55)

1

 

 

131.

Оповідання. Головний герой. Дискусія. «Про моє хобі» (С. 56-57)

1

 

 

132.

Оповідання. Головний герой. Дискусія. Про моє хобі. Робота з дит. книжкою: книжки (журнали) про хобі та захоплення. Блоги та сайти

1

 

 

133.

Оповідання. Заголовок. «Я все зможу» (за Жд. Мур-Молінос) (С. 58-59)

1

 

 

134.

Тема. Слова – назви дій. «Приємна зустріч» (Г.Фалькович) (С. 60)

1

 

 

135.

Тема. Слова – назви дій. Скоромовка (С.61)

1

 

 

136.

Уживання слів – назв дій.  «Соловейко застудився» (Л.Костенко). «Встала весна» (Т.Шевченко) (С. 61-63)

1

 

 

137.

Уживання слів – назв дій у поетичних творах. Порівняння. «Світає, край неба палає…» (Т.Шевченко) (С. 63-64)

1

 

 

138.

Діагностична робота

1

 

 

139.

Слова – помічники. Робота з дит. книжкою: поети-класики для дітей

1

 

 

140.

Слова – помічники. «Хто де живе?» (О.Орач) (С. 65-66)

1

 

 

141.

Службові слова, чи слова-помічники. Комікс. «Поквапся, Ніколасе» (за Ж.Тібо) (С. 67-69)

1

 

 

142.

Розв.мовл. Запрошення (С. 69)

1

 

 

143.

Підсумковий урок за розділом «Слово»

1

 

 

 

Речення

 

 

 

144.

Поняття про речення (С. 70)

1

 

 

145.

Види речень. Розв.мовл. Пишу смс-повідомлення (С. 71-72)

1

 

 

146.

Розповідні речення (С. 72-73)

1

 

 

147.

Розповідні речення. «Загадкова історія» ( Д.Кузьменко) (С. 73-74)

1

 

 

148.

Питальні речення (С. 75)

1

 

 

149.

Питальні речення. Текст-опис (С. 76)

1

 

 

150.

Питальні речення. Діалог. «Відповідь» (Федр) (С. 77)

1

 

 

151.

Питальні речення. Робота з дит. книжкою: байки

1

 

 

152.

Питальні речення. Вірш. Виразність. «Дивний звір» (С. 78)

1

 

 

153.

Спонукальні речення. Пісні-заклички (С. 79-80)

1

 

 

154.

Спонукальні окличні речення (С. 80-81)

1

 

 

155.

Спонукальні окличні речення. Спілкування в інтернеті (С. 80-81)

1

 

 

156.

Головні слова в реченні (С. 81-82)

1

 

 

157.

Головні слова в реченні (С. 82-83)

1

 

 

158.

Поширення речень (С. 83)

1

 

 

159.

Зв’язок слів у реченні (С. 84-85)

1

 

 

160.

Зв’язок слів у реченні (С. 84-85)

1

 

 

161.

Розв.мовл. Афіша (С. 85)

1

 

 

162.

Робота з дит. книжкою: читаємо і створюємо афіші

1

 

 

163.

Зв’язок слів у реченні (С. 86)

1

 

 

164.

Оповідання. Час і місце подій. «Довгожданий лист» (за А.Григоруком) (С. 87-88)

1

 

 

165.

Зв’язок слів у реченні. Оповідання (С. 89-90)

1

 

 

166.

Діагностична робота

1

 

 

167.

Підсумковий урок за розділом «Речення»

1

 

 

 

Текст

 

 

 

168.

Поняття про текст (С. 90-91)

1

 

 

169.

Поняття про текст (С. 90-91)

1

 

 

170.

Типи текстів (С. 91-92)

1

 

 

171.

Типи текстів. Робота з дит. книжкою: енциклопедії для дітей (С. 91-92)

1

 

 

172.

Будова тексту. «Дивовижні пригоди в лісовій школі» (за В.Нестайком) (С. 93-95)

1

 

 

173.

Будова тексту. «Дивовижні пригоди в лісовій школі» (за В.Нестайком).  «Кіт з котами про котів» (Г.Фалькович) (С. 93-95)

1

 

 

174.

Діагностична робота

1

 

 

175.

Підсумковий урок за рік.

1

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
4.6
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.9
Всього відгуків: 5
Оцінки та відгуки
  1. Ставкова Віра
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Чорнобай Ольга Павлівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Липенко Тамара Володимирівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  4. Бехкал Інна
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    4.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  5. Порубльова Валентина
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    4.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
Показати ще 2 відгука
docx
Пов’язані теми
Українська мова, 2 клас, Планування
НУШ
Додано
16 серпня 2020
Переглядів
6520
Оцінка розробки
4.9 (5 відгуків)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку