Календарне планування з предмету "Українська мова" 4 години на тиждень ІІ семестр. Складено згідно з Державним стандартом початкової освіти за програмою САВЧЕНКО
Календарно-тематичне планування
Українська мова за підручником К.Пономарьова
ІІ семестр
№п/п |
Тема уроку |
Дата |
|
Повторюємо звуки і букви |
|
|
Повторюємо склад, наголос |
|
|
Повторюємо значення слів |
|
|
Повторюємо іменник |
|
|
Пишу з великої букви клички тварин ( 1-8, с. 64-65). |
|
|
Пишу з великої букви назви міст і сіл ( 1-8, с. 65-66). |
|
|
Пишу з великої букви назви гір, річок, озер, морів( 1-11, с. 67-68). |
|
|
Розпізнаю іменники, які називають один предмет і багато ( 1-11, с. 69-70). |
|
|
Розвиток зв’язного мовлення 8 Малюю зимові розваги |
|
|
Розпізнаю іменники, які називають один предмет і багато( 1-7, с. 70-71). |
|
|
Узагальнення і систематизація знань учнів із розділу іменник |
|
|
Діагностична робота № 5 Списування |
|
Досліджую прикметники |
||
|
Розпізнаю слова — назви ознак ( 1-9, с. 72-73). |
|
|
Добираю прикметники (1-11, с. 74-75). |
|
|
Утворюю прикметники ( 1-8, с. 76- 77). |
|
|
Розвиток зв’язного мовлення 9 Розповідаю про допомогу птахам |
|
|
Поєдную прикметники з іменниками (1-11, с. 78-79). |
|
|
Змінюю прикметники за числами ( 1-8, с. 79-80). |
|
|
Розпізнаю близькі за значенням прикметники ( 1-7, с. 80-81). |
|
|
Добираю прикметники, протилежні за значенням (1-8, с. 82-83). |
|
|
Розрізняю пряме і переносне значення прикметників ( 1-7, с. 83-84). |
|
|
Узагальнення і систематизація знань учнів із розділу «Досліджую прикметники».
|
|
|
Діагностична робота № 6 Мовна тема |
|
|
Розвиток зв’язного мовлення 10 Малюю домашніх улюбленців |
|
Досліджую дієслово |
||
|
Розпізнаю слова — назви дій ( 1-9, с. 85-86). |
|
|
Добираю дієслова ( 1-10, с. 87-88). |
|
|
Використовую дієслова в мовленні ( 1-7, с. 89-90). |
|
|
Змінюю дієслова за числами ( 1-7. с. 90-91). |
|
|
Розпізнаю близькі за значенням дієслова ( 1-8, с. 92-93). |
|
|
Розрізняю протилежні за значенням дієслова ( 1-9, с. 93-94). |
|
|
Розвиток зв’язного мовлення 11 Розповідаю за кадрами фільму |
|
|
Спостерігаю за багатозначними дієсловами (1-9, с.95-96). |
|
|
Розрізняю пряме і переносне значення дієслів ( 1-10, с. 96-97). |
|
|
Узагальнення і систематизація знань учнів із розділу «Досліджую дієслова»
|
|
|
Діагностична робота № 7 Мовна тема |
|
Досліджую числівники |
||
|
Розпізнаю слова — назви чисел (1-9, с. 98-99). |
|
|
Добираю числівники ( 1-11, с. 100-101). |
|
|
Утворюю числівники ( 1-12, с. 102-103). |
|
|
Розвиток зв’язного мовлення 12 Малюю весну |
|
|
Поєдную числівники з іменниками (1-8, с. 103-104). |
|
|
Узагальнення і систематизація знань учнів із розділу «Досліджую числівники»
|
|
|
Діагностична робота № 8 Мовна тема |
|
Досліджую службові слова |
||
|
Розпізнаємо службові слова ( 1-8, с. 105-106). |
|
|
Пишу службові слова окремо від інших ( 1-8, с. 106-107). |
|
|
Використовую службові слова ( 1-14, с. 108-109). |
|
|
Використовую службові слова ( 1-14, с. 108-109). |
|
|
Розвиток зв’язного мовлення 13 Підписую святкову листівку |
|
|
Розрізняю частини мови за питаннями ( 1-12, с. 110-111). |
|
|
Узагальнення і систематизація знань учнів із розділу «Досліджую службові слова». |
|
Досліджую речення |
||
|
Розпізнаю речення ( 1-10, с. 112-113). |
|
|
Досліджую розповідні речення (1—10. с. 114-115) |
|
|
Досліджую питальні речення (1-8, с. 115-116 ) |
|
|
Розвиток зв’язного мовлення 14 Малюю весняні квіти |
|
|
Досліджую спонукальні речення (1-8, с. 117-118 ) |
|
|
Розрізняю окличні і неокличні речення (1-7, с. 118-119) |
|
|
Визначаю головні слова в реченні (1-11, с. 120-121) |
|
|
Поширюю речення за питаннями (1-10, с. 122-123 ) |
|
|
Складаю речення (1- 8, с. 123-124) |
|
|
Узагальнення і систематизація знань учнів із розділу «Досліджую речення».
|
|
|
Розвиток зв’язного мовлення 15 Малюю за кадрами мультфільму |
|
|
Діагностична робота № 9 Діалог (усно) |
|
Досліджую текст |
||
|
Розпізнаю текст. ( 1- 10, с. 125-126). |
|
|
Добираю заголовок тексту (1-10, с. 127-128). |
|
|
Досліджую будову тексту. ( 1-10, с. 129-130). |
|
|
Розвиток зв’язного мовлення 16 Розповідаю про улюблене заняття |
|
|
Розрізняю текст-розповідь і текст-опис ( 1-9, с. 131-132). |
|
|
Виявляю слова, які прикрашають текст. ( 1-11, с. 133-134). |
|
|
Прикрашаю текст. ( 1-11, с. 135-136). |
|
|
Удосконалюю текст. (1-Ю, с. 137-138). |
|
|
Узагальнення і систематизація знань учнів із розділу «Досліджую текст». |
|
|
Діагностична робота № 10 Диктант |
|
|
Розвиток зв’язного мовлення 17 Мрію про канікули |
|
Повторення |
||
|
Повторюю вивчене (впр. 1-7, с. 139,140). |
|
|
Закріплюю вивчене (впр. 1-6, с. 141,142). |
|
|
Узагальнення та систематизація знань |
|
|
Підсумковий урок |
|