Українська мова І семестр |
|||
№ |
Тема уроку |
Ст. |
Дата |
1 |
Знайомство з підручником. Державні символи України. |
2-3 |
|
2 |
Розрізняю голосні і приголосні звуки. Створення висловлення за власними спогадами та поданими запитаннями. |
4-5 |
|
3 |
Розвиток зв’язного мовлення. Тема для спілкування: «Спогади про літній відпочинок» |
|
|
4 |
Розпізнаю м’які приголосні звуки. Побудова звукових схем слів. Написання тексту на задану тему. |
6-7 |
|
5 |
Пригадую слова з апострофом і звуками [дж], [дз], [дз´]. Написання тексту за запитаннями. |
8-9 |
|
6 |
Правильно вимовляю дзвінкі приголосні звуки в кінці слова і складу. Написання тексту за запитанням. |
10-11 |
|
7 |
Правильно записую слова із сумнівними приголосними звуками. Складання тексту на задану тему. |
12-13 |
|
8 |
Розпізнаю слова з ненаголошеними звуками [е], [и]. Побудова розповіді на задану тему. |
14-15 |
|
9 |
Правильно записую слова з ненаголошеними звуками [е], [и]. Записування розгорнутої відповіді на поставлене запитання. |
16-17 |
|
10 |
Вихідна діагностувальна робота. |
|
|
11 |
Корекція результатів знань учнів. |
|
|
12 |
Розвиток зв’язного мовлення. Тема для спілкування: «Осінь зачаровує красою» |
|
|
13 |
Пригадую правила переносу слів. Написання розповіді про власні вподобання. |
18-19 |
|
14 |
Пригадування і застосування алфавіту. Написання розгорнутої відповіді на запитання з обґрунтуванням власної думки. |
19-21 |
|
15 |
Шукаю слова в словнику за алфавітом. Написання тексту з обґрунтуванням власної думки. |
21-22 |
|
16 |
Повторення і закріплення знань про звуки й букви, умінь правильно переносити слова, записувати слова в алфавітному порядку. |
|
|
17 |
Тематична діагностувальна робота. Перевірка мовних знань і вмінь з теми «Звуки і букви» |
|
|
18 |
Корекція результатів знань учнів. |
|
|
19 |
Розвиток зв’язного мовлення. Тема для спілкування: «Пікнік» |
|
|
20 |
Розрізняю пряме і переносне значення слів. Написання розповіді на задану тему за опорними словами. |
23-24 |
|
21 |
Розпізнаю синоніми. Написання розповіді за поданими запитаннями на основі прочитаного тексту. |
25-26 |
|
22 |
Добираю синоніми. Написання тексту про своє бажання з обґрунтуванням власної думки. |
27-28 |
|
23 |
Розпізнаю і добираю антоніми. Складання розповіді на задану тему. |
28-30 |
|
24 |
Розпізнаю слова, які мають кілька значень. Написання тексту за опорними словами. |
30-32 |
|
25 |
Спостерігаю за словами, які звучать однаково, але мають різні значення. Написання розгорнутої відповіді на запитання. |
32-33 |
|
26 |
Тематична діагностувальна робота. Письмовий переказ |
|
|
27 |
Корекція результатів знань учнів. |
|
|
28 |
Розвиток зв’язного мовлення. Тема для спілкування: «Покинуте кошеня» |
|
|
29 |
Визначаю корінь слова. Написання розгорнутої відповіді на запитання. |
34-35 |
|
30 |
Розпізнаю спільнокореневі слова. Написання тексту про своє бажання з обґрунтуванням власної думки. |
36-37 |
|
31 |
Спостерігаю за чергуванням голосних у коренях слів. Написання розповіді про своє бажання з поясненням власної думки. |
37-39 |
|
32 |
Спостерігаю за чергуванням приголосних у коренях слів. Складання розповіді за поданими запитаннями. |
39-41 |
|
33 |
Розрізняю корені з однаковим звучанням, але різним значенням. Проведення інтерв’ю за поданими запитаннями. Написання тексту за світлиною. |
41-43 |
|
34 |
Визначаю закінчення в словах. Написання розгорнутої відповіді на запитання. |
43-45 |
|
35 |
Спостерігаю за призначенням закінчень у мовленні. Формування уявлення про нульове закінчення. Складання і записування розповіді за поданими запитаннями. |
45-47 |
|
36 |
Розвиток зв’язного мовлення. Тема для спілкування: «Весела дитяча пригода» |
|
|
37 |
Визначаю основу слова. Написання розповіді про свою мрію за поданими запитаннями. |
47-48 |
|
38 |
Тематична діагностувальна робота. Списування |
|
|
39 |
Корекція результатів знань учнів. |
|
|
40 |
Розрізняю спільнокореневі слова і різні форми одного слова. Написання розповіді за поданими запитаннями на основі прочитаного тексту. |
49-50 |
|
41 |
Визначаю префікс у словах. Написання розповіді за поданими запитаннями на основі прочитаного тексту. |
51-52 |
|
42 |
Утворюю слова за допомогою префіксів. Відновлення тексту в буклеті. Написання тексту про своє бажання з обґрунтуванням власної думки. |
53-54 |
|
43 |
Розрізняю префікси і службові слова. Написання службових слів з іншими словами. Складання тексту про свої вподобання. |
54-56 |
|
44 |
Розвиток зв’язного мовлення. Тема для спілкування: «Небезпечна пригода на річці» |
|
|
45 |
Спостерігаю за написанням слів із префіксами роз-, без-. Написання тексту за власними спостереженнями. |
56-57 |
|
46 |
Досліджую написання слів із префіксами з-, с-. Написання тексту про своє вподобання. |
58-59 |
|
47 |
Спостерігаю за вживанням апострофа після префіксів. Написання розповіді на задану тему з використанням поданих словосполучень (с.60-61). Навчальний діалог. |
60-61 |
|
48 |
Правильно переношу слова з апострофом після префіксів. Написання розповіді за запитаннями на основі прочитаного тексту. |
61-63 |
|
49 |
Визначаю суфікс у словах. Написання розповіді за поданими запитаннями на основі прочитаного тексту. |
63-65 |
|
50 |
Утворюю слова за допомогою суфіксів. Написання тексту про свої вподобання з обґрунтуванням власної думки. |
65-67 |
|
51 |
Визначаю будову слова. Написання тексту про свої вподобання. Навчальний діалог. |
67-68 |
|
52 |
Розвиток зв’язного мовлення. Тема для спілкування: «Не врода прикрашає людину, а добрі справи» |
|
|
53 |
Тематична діагностувальна робота. Діалог. |
|
|
54 |
Корекція результатів знань учнів. |
|
|
55 |
Розбираю слова за будовою. Написання розгорнутої відповіді на запитання. |
69-70 |
|
56 |
Розпізнаю слова з орфограмами. Придумування заголовка до тексту. Написання розповіді за поданими запитаннями. |
71-72 |
|
57 |
Перевіряю написання ненаголошених [е], [и] в коренях слів. Написання розгорнутої відповіді на запитання. |
72-74 |
|
58 |
Розвиток зв’язного мовлення. Тема для спілкування: «Зима прийшла» |
|
|
59 |
Пишу записку і СМС-повідомлення. Вправляння у написанні слів з ненаголошеними [е], [и] в коренях. |
74-76 |
|
60 |
Перевіряю написання слів з ненаголошеними [е], [и] за словником. Складання і записування тексту за поданим початком. |
76-77 |
|
61 |
Тематична діагностувальна робота. Диктант. |
|
|
62 |
Корекція результатів знань учнів. |
|
|
63 |
Розвиток зв’язного мовлення. Тема для спілкування: «Не врода прикрашає людину, а добрі справи» |
|
|
64 |
Узагальнення знань учнів та підсумок за І семестр. |
|
|
Українська мова ІІ семестр |
|||
№ |
Тема уроку |
Ст. |
Дата |
65 |
Розрізняю іменники – назв істот і неістот. Складання речень. |
78-79 |
|
66 |
Розрізняю власні і загальні іменники. Написання тексту за поданими запитаннями. |
80-81 |
|
67 |
Записую власні назви з великої букви. Розігрування сценки за поданим діалогом. |
81-82 |
|
68 |
Розпізнаю іменники, які утворилися від дієслів і прикметників. Редагування тексту. |
83-85 |
|
69 |
Визначаю рід іменників. Записування відповідей на запитання. |
85-87 |
|
70 |
Змінюю іменники за числами. Написання власних і загальних іменників. |
88-89 |
|
71 |
Дізнаюсь про іменники, які не змінюються за числами. Складання речень. |
90-91 |
|
72 |
Розвиток зв’язного мовлення. Тема для спілкування: «Як я святкував/святкувала Новий рік» |
|
|
73 |
Закріплення і застосування знань про іменники. |
|
|
74 |
Тематична діагностувальна робота. Перевірка мовних знань і вмінь з теми «Іменник» |
|
|
75 |
Корекція результатів знань учнів. |
|
|
76 |
Розпізнаю прикметники. Складання речень. |
92-93 |
|
77 |
Встановлюю зв’язок прикметників з іменниками. Добір прикметників до іменників. |
94-95 |
|
78 |
Змінюю прикметники за числами. Складання речень. |
96-97 |
|
79 |
Змінюю прикметники за родами. Встановлення зв’язку прикметників з іменниками. |
97-99 |
|
80 |
Розвиток зв’язного мовлення. Тема для спілкування: «Птахи – віщуни погоди» |
|
|
81 |
Визначаю родові закінчення прикметників. Складання речень. |
99-100 |
|
82 |
Прикрашаю своє мовлення прикметниками. Пошук інформації на рекламному плакаті. |
101-102 |
|
83 |
Узагальнення і систематизація знань учнів із розділу «Дізнаюся більше про прикметники». |
|
|
84 |
Тематична діагностувальна робота. Перевірка мовних знань і вмінь з теми «Прикметник» |
|
|
85 |
Корекція результатів знань учнів. |
|
|
86 |
Пригадую числівники. Робота з географічною картою. |
103-104 |
|
87 |
Правильно наголошую і записую числівники. Складання речень. |
105-106 |
|
88 |
Правильно читаю числові вирази. Складання тексту. |
106-107 |
|
89 |
Розвиток зв’язного мовлення. Тема для спілкування: «Мій друг або моя подружка» |
|
|
90 |
Розпізнаю дієслова. Складання тексту. |
108-109 |
|
91 |
Правильно записую дієслова на -ться, -шся. Складання тексту за малюнками. |
110-111 |
|
92 |
Розрізняю часові форми дієслів. |
111-113 |
|
93 |
Змінюю дієслова за часами. Складання розповіді про козаків. |
113-115 |
|
94 |
Правильно пишу не з дієсловами. Написання порад. |
115-116 |
|
95 |
Встановлюю зв’язок дієслів з іменниками. Редагування тексту. |
117-118 |
|
96 |
Добираю дієслова — антоніми і синоніми. Складання розповіді про стародавній ярмарок. |
119-120 |
|
97 |
Розвиток зв’язного мовлення. Тема для спілкування: «Повчальний випадок» |
|
|
98 |
Узагальнення і систематизація знань учнів із розділу «Дізнаюся більше про дієслова». |
|
|
99 |
Тематична діагностувальна робота. Диктант |
|
|
100 |
Корекція результатів знань учнів. |
|
|
101 |
Пригадаю службові слова. |
121-122 |
|
102 |
Розпізнаю прийменники. Сполучення прийменників з іменниками. |
122-124 |
|
103 |
Розрізняю частини мови. Робота з афішею. |
124-126 |
|
104 |
Узагальнення і систематизація знань учнів. Повторення вивченого за розділом «Частини мови» |
|
|
105 |
Розвиток зв’язного мовлення. Тема для спілкування: «Моя сім’я» |
|
|
106 |
Тематична діагностувальна робота. Списування |
|
|
107 |
Корекція результатів знань учнів. |
|
|
108 |
Розрізняю розповідні, питальні і спонукальні речення, окличні й неокличні. |
127-129 |
|
109 |
Вживаю речення зі звертанням. Ознайомлення з розділовими знаками при звертаннях. Утворення кличних форм іменників. |
129-130 |
|
110 |
Визначаю в реченні головні і другорядні члени. Складання речень за малюнками. |
131-133 |
|
111 |
Встановлюю зв’язок слів у реченні. Складання речень. |
133-134 |
|
112 |
Утворюю словосполучення. Головне і залежне слово у словосполученні. |
134-136 |
|
113 |
Розвиток зв’язного мовлення. Тема для спілкування: «Як я турбуюся про своє здоров’я» |
|
|
114 |
Будую різні види речень. Встановлення зв’язку слів у реченні. |
137-138 |
|
115 |
Узагальнення і систематизація знань учнів із розділу «Будую речення». |
|
|
116 |
Пригадую будову тексту. Редагування тексту. |
139-140 |
|
117 |
Розрізняю тексти: розповідь, опис і міркування. Визначення типів текстів. |
141-143 |
|
118 |
Будую текст-міркування. |
143-145 |
|
119 |
Складаю есе. Порівняння текстів різних типів. |
145-147 |
|
120 |
Складаю есе. Порівняння текстів різних типів. |
|
|
121 |
Визначаю тему і мету тексту. Добираю заголовок. Складання розповіді про Київ. |
147-149 |
|
122 |
Розвиток зв’язного мовлення. Тема для спілкування: «Весна прийшла» |
|
|
123 |
Складаю план тексту. Доповнення речень. |
149-151 |
|
124 |
Спостерігаю за зв’язком речень у тексті. Складання плану тексту. |
151-153 |
|
125 |
Розпізнаю тексти різних стилів (художнього, науково-популярного, ділового). |
153-155 |
|
126 |
Повторення і закріплення знань про текст
|
|
|
127 |
Повторення вивчених тем. Відтворення діалогу в ролях. Написання тексту на задану тему |
|
|
128 |
Розвиток зв’язного мовлення. Тема для спілкування: «Дружні шпаки» |
|
|
129 |
Закріплення вивченого. Написання розповіді про власне бажання |
156-157 |
|
130 |
Застосовування вивченого у вправах. |
158-159 |
|
131 |
Застосовування вивченого у вправах. |
|
|
132 |
Тематична діагностувальна робота «Усний твір» |
|
|
133 |
Корекція результатів знань учнів. |
|
|
134 |
Розвиток зв’язного мовлення. Тема для спілкування: «Зозуля» |
|
|
135 |
Тематична діагностувальна робота. Диктант |
|
|
136 |
Корекція результатів знань учнів. |
|
|
137 |
Резервний урок |
|
|
138 |
Резервний урок |
|
|
139 |
Резервний урок |
|
|
140 |
Підсумковий урок за рік. |
|
|