Календарне планування з Української мови І-ІІ сем.3 кл. за підручником К.Пономарьової

Про матеріал
Календарно-тематичне планування з Української мови І-ІІ семестр, за підручником К.Пономарьової, за програмою О.Я.Савченко
Перегляд файлу

Українська мова    І семестр

Тема уроку

Ст.

Дата

1

Знайомство з підручником. Державні символи України.

2-3

 

2

Розрізняю голосні і приголосні звуки. Створення висловлення за власними спогадами та поданими запитаннями.

4-5

 

3

Розвиток зв’язного мовлення.  Тема для спілкування: «Спогади про літній відпочинок»

 

 

4

Розпізнаю м’які приголосні звуки. Побудова звукових схем слів. Написання тексту на задану тему.

6-7

 

5

Пригадую слова з апострофом і звуками [дж], [дз], [дз´]. Написання тексту за запитаннями.

8-9

 

6

Правильно вимовляю дзвінкі приголосні звуки в кінці слова і складу.

Написання тексту за запитанням.

10-11

 

7

Правильно записую слова із сумнівними приголосними звуками. Складання тексту на задану тему.

12-13

 

8

Розпізнаю слова з ненаголошеними звуками [е], [и]. Побудова розповіді на задану тему.

14-15

 

9

Правильно записую слова з ненаголошеними звуками [е], [и]. Записування розгорнутої відповіді на поставлене запитання.

16-17

 

10

Вихідна діагностувальна робота.

 

 

11

Корекція результатів знань учнів.

 

 

12

Розвиток зв’язного мовлення. Тема для спілкування: «Осінь зачаровує красою»

 

 

13

Пригадую правила переносу слів. Написання розповіді про власні вподобання.

18-19

 

14

Пригадування і застосування алфавіту. Написання розгорнутої відповіді на запитання з обґрунтуванням власної думки.

19-21

 

15

 Шукаю слова в словнику за алфавітом. Написання тексту з обґрунтуванням власної думки.

21-22

 

16

Повторення і закріплення знань про звуки й букви, умінь правильно переносити слова, записувати слова в алфавітному порядку.

 

 

17

Тематична діагностувальна робота. Перевірка мовних знань і вмінь з теми «Звуки і букви»

 

 

18

Корекція результатів знань учнів.

 

 

19

Розвиток зв’язного мовлення. Тема для спілкування: «Пікнік»

 

 

20

Розрізняю пряме і переносне значення слів. Написання розповіді на задану тему за опорними словами.

23-24

 

21

Розпізнаю синоніми.  Написання розповіді за поданими запитаннями на основі прочитаного тексту.

25-26

 

22

Добираю синоніми. Написання тексту про своє бажання з обґрунтуванням власної думки.

27-28

 

23

Розпізнаю і добираю антоніми. Складання розповіді на задану тему.

28-30

 

24

Розпізнаю слова, які мають кілька значень. Написання тексту за опорними словами.

30-32

 

25

Спостерігаю за словами, які звучать однаково, але мають різні значення. Написання розгорнутої відповіді на запитання.

32-33

 

26

Тематична діагностувальна робота. Письмовий переказ

 

 

27

Корекція результатів знань учнів.

 

 

28

Розвиток зв’язного мовлення. Тема для спілкування: «Покинуте кошеня»

 

 

29

Визначаю корінь слова. Написання розгорнутої відповіді на запитання.

34-35

 

30

Розпізнаю спільнокореневі слова. Написання тексту про своє бажання з обґрунтуванням власної думки.

36-37

 

31

Спостерігаю за чергуванням  голосних у коренях слів.

Написання розповіді про своє бажання з поясненням власної думки.

37-39

 

32

Спостерігаю за чергуванням приголосних у коренях слів.

Складання розповіді за поданими запитаннями.

39-41

 

33

Розрізняю корені з однаковим звучанням, але різним значенням. Проведення інтерв’ю за поданими запитаннями. Написання тексту за світлиною.

41-43

 

34

Визначаю закінчення в словах. Написання розгорнутої відповіді на запитання.

43-45

 

35

Спостерігаю за призначенням закінчень у мовленні.

Формування уявлення про нульове закінчення. Складання і записування розповіді за поданими запитаннями.

45-47

 

36

Розвиток зв’язного мовлення. Тема для спілкування: «Весела дитяча пригода»

 

 

37

Визначаю основу слова. Написання розповіді про свою мрію за поданими запитаннями.

47-48

 

38

Тематична діагностувальна робота. Списування

 

 

39

Корекція результатів знань учнів.

 

 

40

Розрізняю спільнокореневі слова і різні форми одного слова.

Написання розповіді за поданими запитаннями на основі прочитаного тексту.

49-50

 

41

Визначаю префікс у словах. Написання розповіді за поданими запитаннями на основі прочитаного тексту.

51-52

 

42

Утворюю слова за допомогою префіксів. Відновлення тексту в буклеті. Написання тексту про своє бажання з обґрунтуванням власної думки.

53-54

 

43

Розрізняю префікси і службові слова. Написання службових слів з іншими словами. Складання тексту про свої вподобання.

54-56

 

44

Розвиток зв’язного мовлення. Тема для спілкування: «Небезпечна пригода на річці»

 

 

45

Спостерігаю за написанням слів із префіксами

роз-, без-. Написання тексту за власними спостереженнями.

56-57

 

46

Досліджую написання слів із префіксами з-, с-. Написання тексту про своє вподобання.

58-59

 

47

Спостерігаю за вживанням апострофа після префіксів.

Написання розповіді на задану тему з використанням поданих словосполучень (с.60-61). Навчальний діалог.

60-61

 

48

Правильно переношу слова з апострофом після префіксів.

Написання розповіді за запитаннями на основі прочитаного тексту.

61-63

 

49

Визначаю суфікс у словах. Написання розповіді за поданими запитаннями на основі прочитаного тексту.

63-65

 

50

Утворюю слова за допомогою суфіксів. Написання тексту про свої вподобання з обґрунтуванням власної думки.

65-67

 

51

Визначаю будову слова. Написання тексту про свої вподобання. Навчальний діалог.

67-68

 

52

Розвиток зв’язного мовлення. Тема для спілкування: «Не врода прикрашає людину, а добрі справи»

 

 

53

Тематична діагностувальна робота. Діалог.

 

 

54

Корекція результатів знань учнів.

 

 

55

Розбираю слова за будовою.  Написання розгорнутої відповіді на запитання.

69-70

 

56

Розпізнаю слова з орфограмами. Придумування заголовка до тексту. Написання розповіді за поданими запитаннями.

71-72

 

57

Перевіряю написання ненаголошених [е], [и] в коренях слів.

Написання розгорнутої відповіді на запитання.

72-74

 

58

Розвиток зв’язного мовлення. Тема для спілкування: «Зима прийшла»

 

 

59

Пишу записку і СМС-повідомлення. Вправляння у написанні слів з ненаголошеними [е], [и] в коренях.

74-76

 

60

Перевіряю написання слів з ненаголошеними [е], [и] за словником. Складання і записування тексту за поданим початком.

76-77

 

61

Тематична діагностувальна робота. Диктант.

 

 

62

Корекція результатів знань учнів.

 

 

63

Розвиток зв’язного мовлення. Тема для спілкування: «Не врода прикрашає людину, а добрі справи»

 

 

64

Узагальнення знань учнів та підсумок за І семестр.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Українська мова         ІІ семестр

Тема уроку

Ст.

Дата

65

Розрізняю іменники – назв істот і неістот. Складання речень.

78-79

 

66

Розрізняю власні і загальні іменники. Написання тексту за поданими запитаннями.

80-81

 

67

Записую власні назви з великої букви. Розігрування сценки за поданим діалогом.

81-82

 

68

Розпізнаю іменники, які утворилися від дієслів і прикметників. Редагування тексту.

83-85

 

69

Визначаю рід іменників. Записування відповідей на запитання.

85-87

 

70

Змінюю іменники за числами. Написання власних і загальних іменників.

88-89

 

71

Дізнаюсь про іменники, які не змінюються за числами.

Складання речень.

90-91

 

72

Розвиток зв’язного мовлення. Тема для спілкування: «Як я святкував/святкувала Новий рік»

 

 

73

Закріплення і застосування знань про іменники.

 

 

74

Тематична діагностувальна робота.  Перевірка мовних знань і вмінь  з теми «Іменник»

 

 

75

Корекція результатів знань учнів.

 

 

76

Розпізнаю прикметники. Складання речень.

92-93

 

77

Встановлюю зв’язок прикметників з іменниками. Добір прикметників до іменників.

94-95

 

78

Змінюю прикметники за числами. Складання речень.

96-97

 

79

Змінюю прикметники за родами. Встановлення зв’язку прикметників з іменниками.

97-99

 

80

Розвиток зв’язного мовлення. Тема для спілкування: «Птахи – віщуни погоди»

 

 

81

Визначаю родові закінчення прикметників. Складання речень.

99-100

 

82

Прикрашаю своє мовлення прикметниками. Пошук інформації на рекламному плакаті.

101-102

 

83

Узагальнення і систематизація знань учнів із розділу «Дізнаюся більше про прикметники».

 

 

84

Тематична діагностувальна робота. Перевірка мовних знань і вмінь з теми «Прикметник»

 

 

85

Корекція результатів знань учнів.

 

 

86

Пригадую числівники. Робота з географічною картою.

103-104

 

87

Правильно наголошую і записую числівники. Складання речень.

105-106

 

88

Правильно читаю числові вирази. Складання тексту.

106-107

 

89

Розвиток зв’язного мовлення. Тема для спілкування: «Мій друг або моя подружка»

 

 

90

Розпізнаю дієслова. Складання тексту.

108-109

 

91

Правильно записую дієслова на -ться, -шся. Складання тексту за малюнками.

110-111

 

92

Розрізняю часові форми дієслів.

111-113

 

93

Змінюю дієслова за часами. Складання розповіді про козаків.

113-115

 

94

Правильно пишу не з дієсловами. Написання порад.

115-116

 

95

Встановлюю зв’язок дієслів з іменниками. Редагування тексту.

117-118

 

96

Добираю дієслова — антоніми і синоніми. Складання розповіді про стародавній ярмарок.

119-120

 

97

Розвиток зв’язного мовлення. Тема для спілкування: «Повчальний випадок»

 

 

98

Узагальнення і систематизація знань учнів із розділу «Дізнаюся більше про дієслова».

 

 

99

Тематична діагностувальна робота. Диктант

 

 

100

Корекція результатів знань учнів.

 

 

101

Пригадаю службові слова.

121-122

 

102

Розпізнаю прийменники. Сполучення прийменників з іменниками.

122-124

 

103

Розрізняю частини мови. Робота з афішею.

124-126

 

104

Узагальнення і систематизація знань учнів. Повторення вивченого за розділом «Частини мови»

 

 

105

Розвиток зв’язного мовлення. Тема для спілкування: «Моя сім’я»

 

 

106

Тематична діагностувальна робота. Списування

 

 

107

Корекція результатів знань учнів.

 

 

108

Розрізняю розповідні, питальні і спонукальні речення, окличні й неокличні.

127-129

 

109

Вживаю речення зі звертанням. Ознайомлення з розділовими знаками при звертаннях. Утворення кличних форм іменників.

129-130

 

110

Визначаю в реченні головні і другорядні члени. Складання речень за малюнками.

131-133

 

111

Встановлюю зв’язок слів у реченні. Складання речень.

133-134

 

112

Утворюю словосполучення. Головне і залежне слово у словосполученні.

134-136

 

113

Розвиток зв’язного мовлення. Тема для спілкування: «Як я турбуюся про своє здоров’я»

 

 

114

Будую різні види речень. Встановлення зв’язку слів у реченні.

137-138

 

115

Узагальнення і систематизація знань учнів із розділу «Будую речення».

 

 

116

Пригадую будову тексту. Редагування тексту.

139-140

 

117

Розрізняю тексти: розповідь, опис і міркування. Визначення типів текстів.

141-143

 

118

Будую текст-міркування.

143-145

 

119

Складаю есе. Порівняння текстів різних типів.

145-147

 

120

Складаю есе. Порівняння текстів різних типів.

 

 

121

Визначаю тему і мету тексту. Добираю заголовок. Складання розповіді про Київ.

147-149

 

122

Розвиток зв’язного мовлення. Тема для спілкування: «Весна прийшла»

 

 

123

Складаю план тексту. Доповнення речень.

149-151

 

124

Спостерігаю за зв’язком речень у тексті. Складання плану тексту.

151-153

 

125

Розпізнаю тексти різних стилів (художнього, науково-популярного, ділового). 

153-155

 

126

Повторення і закріплення знань про текст

 

 

 

127

Повторення вивчених тем. Відтворення діалогу в ролях. Написання тексту на задану тему

 

 

128

Розвиток зв’язного мовлення. Тема для спілкування: «Дружні шпаки»

 

 

129

Закріплення вивченого. Написання розповіді про власне бажання

156-157

 

130

Застосовування вивченого у вправах.

158-159

 

131

Застосовування вивченого у вправах.

 

 

132

Тематична діагностувальна робота «Усний твір»

 

 

133

Корекція результатів знань учнів.

 

 

134

Розвиток зв’язного мовлення. Тема для спілкування: «Зозуля»

 

 

135

Тематична діагностувальна робота. Диктант

 

 

136

Корекція результатів знань учнів.

 

 

137

Резервний урок

 

 

138

Резервний урок

 

 

139

Резервний урок

 

 

140

Підсумковий урок за рік.

 

 

 

docx
Додано
29 червня 2023
Переглядів
215
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку