Українська мова та читання
1 семестр
№ |
Тема уроку |
Дата |
1 |
Мова і мовлення Я вивчаю українську мову (с. 6-7) |
|
2 |
Повторення. Текст. Речення. Слово(с. 7-8) |
|
3 |
Повторення. Текст. Речення. Слово. Орфограма «Знову до школи» (Уривок). За твором Меган Мак-Доналд «Джуді-Муді» (с. 8-12) |
|
4 |
Повторення. Текст. Речення. Слово(с. 13-14) |
|
5 |
Розвиток мовлення. Інструкція. (с. 15) |
|
6 |
Повторення. Текст. Речення. Слово. (с. 16-17) |
|
7 |
Повторення. Текст. Речення. Слово Оповідання. Характеристика персонажів. «Дівчинка, яка рятувала книжки» за Клаусом Гаґерупом. (с. 17-21) |
|
8 |
Мова і мовлення. Усне та писемне мовлення(с. 21-23) |
|
9 |
Ситуація спілкування. Стилі мовлення(с. 23-25) |
|
10 |
Ситуація спілкування. Діалог і монолог(с. 25-27) |
|
11 |
Писемне мовлення. Роди літератури(с. 28-29) |
|
12 |
Писемне мовлення. Есе (с. 30-31) |
|
13 |
Розвиток мовлення. Есе (с. 32) |
|
14 |
Текст. Речення. Однорідні члени речення. (с. 33-35) |
|
15 |
Однорідні члени речення, з’єднані сполучником і(с. 35-37) |
|
16 |
Однорідні члени речення, з’єднані повторюваним сполучником і(с. 37-39) |
|
17 |
Однорідні члени речення, з’єднані сполучниками а, але (с. 39-40) |
|
18 |
Однорідні члени речення. Повторення. «Шкідники у нашім домі». Григорій Фалькович (с. 41-43) |
|
19 |
Повторення. Що я знаю / умію? |
|
20 |
Діагностувальна робота з теми «Мова і мовлення» |
|
21 |
Розвиток мовлення. |
|
22 |
Звуки і букви Орфограма. Поняття про міфи (с. 44-46) |
|
23 |
Правопис слів з орфограмою ненаголошені е та и. Міфи слов’ян (с. 46-49) |
|
24 |
Правопис слів з орфограмою ненаголошені е та и. Міфи Міф і казка (с. 50-51) |
|
25 |
Правопис слів з орфограмою ненаголошені е та и. Міфи(с. 52-53) |
|
26 |
Правопис слів з орфограмою м’який подовжений приголосний (с. 53-54) |
|
27 |
Правопис слів з орфограмою апостроф. Міфи(с. 54-55) |
|
28 |
Розвиток мовлення. Текст-міркування за малюнком «Передбачаю наслідки» (с. 56) |
|
29 |
Повторення. Що я знаю / умію? |
|
30 |
Діагностувальна робота з теми «Звуки і букви» |
|
31 |
Лексичне значення слова Значення слова. Однозначні та багатозначні слова. «Бріф, бруф, браф». За Джанні Родарі (с. 57-59) |
|
32 |
Багатозначні слова й омоніми (с. 59-61) |
|
33 |
Власне українські та іншомовні слова. Застарілі та нові слова. (с. 61-64) |
|
34 |
Народна легенда «Як чумаки винайшли скло» |
|
35 |
Синоніми. Народна байка (с. 65-68) |
|
36 |
Розвиток мовлення. |
|
37 |
Антоніми. Байка (с. 68-69) |
|
38 |
Знайомимося з письменником. Леонід Глібов. Акровірш(с. 70-71) |
|
39 |
Поняття про фразеологізми (с. 72-74) |
|
40 |
Уживання фразеологізмів. . (с. 74-75) |
|
41 |
Розвиток мовлення. Щоденник (с. 76) |
|
42 |
Повторення. Що я знаю / умію? |
|
43 |
Діагностувальна робота з теми «Лексичне значення слова» |
|
44 |
Слово. Будова слова Повторення про будову слова. (с. 77-78) |
|
45 |
Творення слів за допомогою префіксів і суфіксів (с. 78-79) |
|
46 |
Творення складних слів. Авторська казка. «Фарбований лис». За Іваном Франком (с. 80-85) |
|
47 |
Авторська казка. «Фарбований лис» за Іваном Франком(с. 86-87) |
|
48 |
Знайомимося з письменником. Іван Франко |
|
49 |
Розвиток мовлення. Казка про тварин (с. 88) |
|
50 |
Що я знаю / умію? |
|
51 |
Діагностувальна робота з теми «Слово. Будова слова» |
|
52 |
Слово. Частини мови Самостійні та службові частини мови. (с. 89-90) |
|
53 |
Іменник Іменник як самостійна частина мови «Поради дітям». За Гжегожем Касдепке (с. 90-93) |
|
54 |
Змінювання іменників за числами. Однина і множина. |
|
55 |
Рід іменників |
|
56 |
Відмінювання іменників(с. 94-95) |
|
57 |
Називний відмінок іменників. (с. 95-97) |
|
58 |
Розвиток мовлення. Описую різні погляди (с. 97) |
|
59 |
Родовий відмінок іменників (с. 97-101) |
|
60 |
Давальний відмінок іменників (с. 101-106) |
|
61 |
«Малий та Карлсон, що живе на даху» (уривок, скорочено) за Астрід Ліндґрен |
|
62 |
Давальний відмінок іменників. «Малий та Карлсон, що живе на даху» продовження (уривок, скорочено) за Астрід Ліндґрен. |
|
63 |
Розвиток мовлення. Текст-розповідь. Есе (с. 107) |
|
64 |
Як розрізняти давальний і місцевий відмінки іменників. Досліджуємо медіа. Реклама.
|
|
65 |
Знахідний відмінок іменників. (с. 107-113) |
|
66 |
Знахідний відмінок іменників. |
|
67 |
Детектив. Читаємо в особах. «Марійка і жадібний грабіжник» (скорочено) за Мариною та Сергієм Дяченками. |
|
68 |
Орудний відмінок іменників(с. 114-119) |
|
69 |
Орудний відмінок іменників. Оповідання. Характеристика персонажів. «Смачний торт» за Д. Кузьменко |
|
70 |
Місцевий відмінок іменників . Оповідання. Тема й головна думка. Дискутуємо. «Де мій хокейний светр?» за Ж. Тібо (с. 120-124) |
|
71 |
Кличний відмінок іменників. Звертання (с. 125) |
|
72 |
Відмінювання іменників у множині. (с. 126) |
|
73 |
Повторення. Що я знаю / умію? |
|
74 |
Діагностувальна робота з теми «Слово. Частини мови. Іменник» |
|
75 |
Розвиток мовлення. Досліджую тему (с. 127) |
|