Календарне планування з Всесвітньої історії 10 клас профільний рівень

Про матеріал

Календарно- тематичне планування з Всесвітньої історії 10 клас профільне рівень за новою програмою чинною з 1 вересня 2018 року на 2018-2019 навчальний рік. Розраховане на 105 годин, тобто 3 години на тиждень.

Перегляд файлу

Календарне планування уроків

всесвітньої історії для 10-го класу у 2018/2019 н. р.

 3 години на тиждень

 

Історія України. Всесвітня історія 10–11 класи. НАВЧАЛЬНА ПРОГРАМА для загальноосвітніх навчальних закладів (укладена відповідно до наказу Міністерства освіти і науки України від 24.02.2017 № 310 “Про розроблення навчальних програм для старшої школи”)

 

 

№ з/п

Тема уроку

Дата

Примітка

 

Розділ 1. ПЕРЕДУМОВИ ПЕРШОЇ СВІТОВОЇ ВІЙНИ. ВІЙНА ТА РЕВОЛЮЦІЇ

1.

Початок Великої війни. Стратегічні плани ворогуючих сторін.

 

 

2.

Фронти війни та характеристика основних воєнних кампаній.

 

 

3.

Фронти війни та характеристика основних воєнних кампаній.

 

 

4.

Міжнаціональні конфлікти в умовах війни.

 

 

 

5.

Людина на фронті й у тилу ( проектна діяльність)

Орієнтовні теми для навчальних проектів:

Жінки у війнах ХХ ст. (соціальні статуси і життєві долі).

Будні війни (збірка візуальних матеріалів)

 

 

6.

Економічна та політична кризи в Російській імперії та Австро-Угорщині.

 

 

7.

Російська революція 1917 р.

 

 

 

8.

Російська революція 1917 р.

 

 

 

9.

Поразка Німеччини та її союзників.

 

 

 

10.

Розпад багатонаціональних імперій і утворення нових незалежних держав у Європі.

 

 

11.

Практичне заняття

Орієнтовні теми для практичних занять:

Перша світова: повсякденне життя в умовах фронту і тилу.

Світовідчуття європейця: наслідки Великої війни (на основі мемуарів і художніх творів).

 

 

12.

Узагальнення до розділу 1

 

 

 

13.

Тематичний контроль

 

 

 

Розділ 2. ОБЛАШТУВАННЯ ПОВОЄННОГО СВІТУ

14.

«14 пунктів» В. Вілсона. Паризька мирна конференція.

 

 

15.

Українське та російське питання на Паризькій конференції.

 

 

16.

 Версальський договір. Створення Ліги Націй.

 

 

 

17.

Мирні договори з союзниками Німеччини.

 

 

 

18.

Вашингтонська конференція.

 

 

 

19.

Завершення формування Версальсько-Вашингтонської системи, її суперечності.

 

 

20.

Джерела нестабільності міждержавних відносин. Початок ревізії повоєнних угод. Пакт Бріана-Келлога.

 

 

21.

Практичне заняття. Вогнища напруги в міжнародних відносинах: причини, сторони та наслідки протистояння.

 

 

22.

Практичне заняття (написання есе) Переможені й переможці у Великій війні: узгодження позицій.

 

 

23.

Узагальнення за розділом 2

 

 

 

24.

Тематичний контроль

 

 

 

Розділ 3. ПРОВІДНІ ДЕРЖАВИ СВІТУ В МІЖВОЄННИЙ ПЕРІОД

25.

Сполучені Штати Америки. Зростання ролі США на міжнародній арені. Доба «проспериті».

 

 

26.

Велика депресія.

 

 

 

27.

«Новий курс» Франкліна Рузвельта, його складові та основні наслідки.

 

 

28.

Велика Британія. Особливості розвитку Великої Британії в 1920–1930-ті рр.

 

 

29.

Спроби реформування Британської імперії. Дж. Р. Макдональд.

 

 

30.

Франція. Політичний та соціально-економічний розвиток Франції в 1920–1930-х рр.

 

 

31.

Народний фронт і його уряди. Едуард Даладьє.

 

 

 

32.

Італія. Становище Італії після Першої світової війни.

 

 

 

33.

Корпоративна держава: ідея та реальність. Фашистський режим Беніто Муссоліні.

 

 

 

34.

Німеччина. Листопадова революція та становлення Веймарської республіки. Вплив світової економічної кризи в Німеччині на політичне життя країни.

 

 

35.

Прихід до влади нацистів. Нацистська расистська ідеологія та антисемітизм. Політична і соціально-економічна сутність нацизму.

 

 

36.

Радянський Союз. «Договірна федерація» радянських республік. Утворення СРСР.

 

 

37.

Нова економічна політика.

 

 

 

38.

Спланована модернізація.

 

 

 

39.

Особливості комуністичного тоталітарного режиму. Сталінізм.

 

 

40.

Виклики міжвоєнного часу. Європа поміж економічною стабільністю та світовою кризою. Запровадження державного регулювання соціально-економічних процесів.

 

 

41.

Європа перед вибором між демократією та авторитаризмом. Радикалізація політичного життя.

 

 

42.

Громадянська війна в Іспанії.

 

 

 

43.

Ідеологічне осмислення нових реалій суспільного життя: комунізм, соціал-реформізм, неолібералізм, інтегральний націоналізм, фашизм і нацизм.

 

 

44.

Практичне заняття. Тоталітарні режими: державний контроль над публічним життям і суспільною свідомістю.

 

 

45.

Практичне заняття (проектна діяльність) Геополітична ситуація в Європі у період між світовими війнами.

 

 

46.

Узагальнення за розділом 3

 

 

 

47.

Тематичний контроль

 

 

 

Розділ 4. ДЕРЖАВИ ЦЕНТРАЛЬНО-СХІДНОЇ ЄВРОПИ

48.

Відновлення польської державності. Становлення Другої Речі Посполитої..

 

 

49.

Переворот 1926 р. Юзеф Пілсудський

 

 

 

50.

Чехословацька республіка. Томаш Масарик.

 

 

 

51.

Угорська революція. Режим М. Горті.

 

 

 

52.

Румунія в міжвоєнні роки. Королівська диктатура. Режим Й. Антонеску

 

 

53.

Болгарія в міжвоєнний період. Політична нестабільність держави. Встановлення королівської диктатури.

 

 

54.

Утворення Королівства сербів, хорватів і словенців. Проголошення Югославії.

 

 

55.

Практичне заняття. Міжнаціональні відносини у державах Центрально-Східної Європи.

 

 

56.

Практичне заняття (проектна діяльність) Українська еміграція в Центрально-Східній Європі: політична діяльність і культурне життя.

 

 

 

57.

Узагальнення до розділу 4

 

 

 

58.

Тематичний контроль

 

 

 

Розділ 5. ДЕРЖАВИ АЗІЇ ТА ЛАТИНСЬКОЇ АМЕРИКИ

59.

Японія. Мілітаризація економіки, державних інституцій та суспільної свідомості населення. Зовнішня експансіоністська політика.

 

 

60.

Китай. Національна революція та боротьба за владу між КПК і Гомінданом. Чан Кайші.

 

 

61.

Індія. Розгортання антиколоніальної боротьби. Махатма Ганді

 

 

62.

Країни Передньої Азії. Розпад Османської імперії. Модернізація Туреччини та Ірану. Кемаль Ататюрк. Основні аспекти Близькосхідної проблеми

 

 

63.

Практичне заняття. Азія та Латинська Америка: протиборство демократичних сил і диктаторських режимів.

 

 

64.

Практичне заняття (проектна діяльність) Філософія ненасильства у визвольних рухах ХХ ст. (досвід Махатми Ганді в діяльності Мартіна Лютера Кінга, Нельсона Мандели, радянських дисидентів).

Практичне заняття (написання есе) Портрет національного лідера на тлі епохи: Кемаль Ататюрк, Махатма Ганді, Чан Кайші, Сунь Ятсен (на вибір учителя/учительки або учня/учениці).

 

 

65.

Узагальнення за розділом 5

 

 

 

66.

Тематичний контроль

 

 

 

Розділ 6. ПЕРЕДУМОВИ ДРУГОЇ СВІТОВОЇ ВІЙНИ

67.

Спроби перегляду Версальсько-Вашингтонської системи міжнародних договорів.

 

 

68.

Утворення вогнищ війни на Далекому Сході, Африці та Європі.

 

 

69.

Вісь «Берлін – Рим – Токіо». Антикомінтернівський пакт. Нарощення озброєнь.

 

 

70.

Політика «умиротворення» агресора.

 

 

 

71.

Задоволення територіальних претензій Німеччини: «аншлюс» Австрії та Мюнхенська угода.

 

 

72.

Підтримка Радянським Союзом гітлерівського режиму в 1933 – на початку 1941 рр. Підготовчі заходи Сталіна до військового вторгнення в Європу.

 

 

73.

Англо-франко-радянські переговори в Москві. Радянсько-німецький пакт про ненапад (пакт Молотова-Ріббентропа) і таємні протоколи до нього.

 

 

74.

Практичне заняття

Міжнародні відносини в другій половині 1930-х рр. у світлі історичних джерел.

 

 

 

75.

Практичне заняття ( проектна діяльність)

Ліга націй в умовах назрівання Другої світової війни: заходи задля збереження миру і причини неефективності.

 

 

76.

Узагальнення за розділом 6

 

 

 

77.

Тематичний контроль

 

 

 

Розділ 7. ДРУГА СВІТОВА ВІЙНА

78.

Причини, характер, періодизація Другої світової війни.

 

 

79.

Воєнні дії на першому етапі війни (1939 ― червень 1941 р.). Загарбання нацистською Німеччиною Європи. «Битва за Англію». «Битва за Атлантику».

 

 

80.

Напад Німеччини на СРСР. Перебіг подій на радянсько-німецькому фронті у 1941—1942 рр.

 

 

81.

Бойові дії в Північній Африці. Вступ у війну США. Перл-Харбор. Бойові дії на Тихому океані.

 

 

82.

Корінний перелом у війні: Сталінградська битва, битва під Ель-Аламейном, бій біля атолу Мідуей.

 

 

83.

Поразка німецьких військ на Орловсько-Курській дузі, «битва за Дніпро» —  завершення корінного перелому на радянсько-німецькому фронті.

 

 

84.

Поразка німецьких та італійських військ у Тунісі. Висадка англо-американських військ в Італії. Перебіг бойових дій у Тихому океані

 

 

85.

Вигнання німецьких військ та їх союзників із території СРСР, перенесення воєнних дій у Центральну та Східну Європу

 

 

86.

Відкриття Другого фронту. Завершальний період війни в Європі та Азії.

 

 

87.

Дипломатія часів війни. Утворення антигітлерівської коаліції, її значення.

 

 

88.

Особливості окупаційного режиму і руху Опору.

 

 

 

89.

Людина під час війни. Голокост. Праведники народів світу

 

 

90.

Капітуляція Німеччини та її союзників. Нюрнберзький і Токійський процеси над воєнними злочинцями.

 

 

91.

Капітуляція Німеччини та її союзників. Нюрнберзький і Токійський процеси над воєнними злочинцями.

 

 

92.

Політичні, економічні та соціальні наслідки Другої світової війни.

 

 

93.

Практичне заняття. Примусова праця у Третьому Райху. Трагедія ув’язнених у німецьких концтаборах та їх доля.

 

 

94.

Практичне заняття

(проектна діяльність) Праведники народів світу: подвиг в ім’я людяності.

(написання есе) Моральний вибір у війні (досвід історичних та/або літературних героїв).

 

 

95.

Узагальнення за розділом 7

 

 

 

96.

Тематичний контроль

 

 

 

Розділ 8. ПОВСЯКДЕННЕ ЖИТТЯ ТА КУЛЬТУРА В МІЖВОЄННИЙ ПЕРІОД

97.

Найважливіші досягнення науки і техніки, їх вплив на повсякденне життя людей.

 

 

98.

Основні ідеї й течії модернізму. Масова культура в міжвоєнний період.

 

 

99.

Суспільно значимі здобутки науки та мистецтва

 

 

 

100.

Розвиток кінематографу. Олімпійський рух.

 

 

 

101.

Практичне заняття (проектна діяльність)

Виставка творів у стилях модернізму (віртуальна екскурсія).

 

 

102.

Практичне заняття (написання есе) Кіно: від наукового експерименту до мистецтва.

 

 

103.

Узагальнення за розділом 8

 

 

 

104.

Тематичний контроль

 

 

 

105.

Підсумкове узагальнення за курсом

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
4.8
Оригінальність викладу
4.6
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.8
Всього відгуків: 5
Оцінки та відгуки
  1. Курило Ніна
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Гура Ірина Сергіївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. marchenko anna
    Загальна:
    4.3
    Структурованість
    4.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
  4. Кравченко Олег Андрійович
    Дякую, гарне календарне планування
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  5. Кравченко Олег Андрійович
    Дякую, гарне календарне планування
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
Показати ще 2 відгука
docx
Додано
2 вересня 2018
Переглядів
9444
Оцінка розробки
4.8 (5 відгуків)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку