Програма: Навчальна програма для ЗНЗ «Всесвітня історія (10-11 класи). Рівень стандарту. Наказ МОН від 23.10.2017 р. №1407.
Підручник: Мартинюк О., О., Гісем О. О.
№ |
Класи |
Тема уроку |
Домашнє завдання |
Прим. |
||
11 |
|
|
||||
РОЗДІЛ 1. ОБЛАШТУВАННЯ ПОВОЄННОГО СВІТУ (3 години) |
||||||
1. |
|
|
|
Друга світова війна – виклик людському існуванню. |
Вивчити конспект. Прочитати §1. |
|
2. |
|
|
|
Створення нової системи міжнародних відносин. |
Прочитати §2. Опрацювати питання №1-9 на с.13. |
|
3. |
|
|
|
Формування біполярного світу. |
Прочитати §3 Опрацювати питання №1-10, письмово №13, с.19. |
|
РОЗДІЛ 2. ДЕРЖАВИ ПІВНІЧНОЇ АМЕРИКИ ТА ЗАХІДНОЇ ЄВРОПИ: ФОРМУВАННЯ ПОСТІНДУСТРІАЛЬНОГО СУСПІЛЬСТВА (10 годин) |
||||||
4. |
|
|
|
Соціально-економічний розвиток. |
Прочитати §4 Опрацювати питання №1-6, письмово №13, с.29. |
|
5. |
|
|
|
Політичний розвиток. |
Прочитати §5 (с.29-33). Опрацювати питання №1-3, 7-9, письмово №13, с.37. |
|
6. |
|
|
|
Інтеграційні процеси в Західній Європі. Етносоціальні проблеми. |
Прочитати §5 (с.33-36). Опрацювати питання №4-6, письмово №16, с.37. |
|
7. |
|
|
|
США та Канада. |
Прочитати §6. Опрацювати питання №1-6, письмово №12, с.48. |
|
8. |
|
|
|
Велика Британія. |
Прочитати §7 (с.49-55). Опрацювати питання №1-3,10, письмово №16, с.61. |
|
9. |
|
|
|
Франція. |
Прочитати §7 (с.55-61). Опрацювати питання №4-6, письмово №13, с.61. |
|
10. |
|
|
|
ФРН. |
Прочитати §8 (с.61-67). Опрацювати питання №1-3, письмово №13, с.74. |
|
11. |
|
|
|
Італія. |
Прочитати §8 (с.67-74). Опрацювати питання №4-6, письмово №15, с.74. |
|
12. |
|
|
|
Практичне заняття №1. Процеси демократизації в країнах Західної Європи і Америки у другій половині ХХ – початку ХХІ ст.: причини, специфіка і наслідки. |
Повторити §1-8. Підготуватися до тематичного оцінювання. |
|
13. |
|
|
|
Узагальнення. Тематичний контроль. |
|
|
РОЗДІЛ 3. ДЕРЖАВИ ЦЕНТРАЛЬНО-СХІДНОЇ ЄВРОПИ: ТРАНСФОРМАЦІЙНІ ПРОЦЕСИ (6 годин) |
||||||
14. |
|
|
|
Країни Центрально-Східної Європи у перше повоєнне десятиліття. |
Прочитати §9. Опрацювати питання №1-6, письмово №10, с.85. |
|
15. |
|
|
|
Країни Центрально-Східної Європи у другій половині 50-х – 1960-х рр. |
Прочитати §10. Опрацювати питання №1-6, письмово №13, с.95. |
|
16. |
|
|
|
Країни Центрально-Східної Європи у 1970-1980-х рр. |
Прочитати §11. Опрацювати питання №1-6, письмово №12, с.103. |
|
17. |
|
|
|
Країни Центрально-Східної Європи у 1990-х рр. – на початку ХХ ст. |
Прочитати §12. Опрацювати питання №1-6, письмово №12, с.116. |
|
18. |
|
|
|
Практичне заняття №2. Роль лідерів у трансформаційних процесах у країнах Східної Європи на зламі 1980–1990-х рр. |
Повторити §9-12. Підготуватися до тематичного оцінювання. |
|
19. |
|
|
|
Узагальнення. Тематичне оцінювання. |
|
|
РОЗДІЛ 4. ДЕРЖАВИ АЗІЇ, АФРИКИ ТА ЛАТИНСЬКОЇ АМЕРИКИ: ВИБІР ШЛЯХІВ РОЗВИТКУ (8 годин) |
||||||
20. |
|
|
|
Японія. |
Прочитати §13. Опрацювати питання №1-6, письмово №13, с.123. |
|
21. |
|
|
|
Китай. |
Прочитати §14. Опрацювати питання №1-6, письмово №15, с.130. |
|
22. |
|
|
|
Індія. |
Прочитати §15. Опрацювати питання №1-6, письмово №12, с.137. |
|
23. |
|
|
|
Близькосхідний конфлікт. |
Прочитати §16. Опрацювати питання №1-11, письмово №25, с.152. |
|
24. |
|
|
|
Країни Африки. |
Прочитати §17. Опрацювати питання №1-6, письмово №13, с.161. |
|
25. |
|
|
|
Країни Латинської Америки. |
Прочитати §18. Опрацювати питання №1-6, письмово №10, с.170. |
|
26. |
|
|
|
Практичне заняття №3. Моделі інноваційного розвитку нових азіатських незалежних держав. |
Повторити §13-18. Підготуватися до тематичного оцінювання. |
|
27. |
|
|
|
Узагальнення. Тематичне оцінювання. |
|
|
РОЗДІЛ 5. МІЖНАРОДНІ ВІДНОСИНИ (4 години) |
||||||
28. |
|
|
|
Міжнародні відносини після Другої світової війни. |
Прочитати §19. Опрацювати питання №1-10, письмово №19, с.185. |
|
29. |
|
|
|
Міжнародні відносини на початку ХХІ ст. |
Прочитати §20. Опрацювати питання №1-15, письмово №28, с.196. |
|
30. |
|
|
|
Практичне заняття №4. Міжнародні відносини другої половини ХХ – початку ХХІ ст.: точки перетину інтересів. |
|
|
31. |
|
|
|
Практичне заняття №5. Демонтаж результатів періоду «розрядки»: причини і наслідки. |
|
|
РОЗДІЛ 6. ПОВСЯКДЕННЕ ЖИТТЯ І КУЛЬТУРА (4 годин) |
||||||
32. |
|
|
|
Постіндустріальне суспільство. |
Прочитати §21. Опрацювати питання №1-7, письмово №13, с.205. |
|
33. |
|
|
|
Література і мистецтво. |
Прочитати §22. Опрацювати питання №1-16, письмово №13, с.216. |
|
34. |
|
|
|
Практичне заняття №6. Модерне (індустріальне) та постмодерне (інформаційне) суспільства: тяглість та зміни. |
Повторити §19-22. Підготуватися до тематичного оцінювання. |
|
35. |
|
|
|
Узагальнення. Тематичне оцінювання. |
|
|