Календарне планування з всесвітньої історії 8 клас 2022 1 сем.

Про матеріал
Календарне планування з всесвітньої історії 8 клас (1 година на тиждень, 35 – на рік) Складено згідно навчальної програми «Історія України.Всесвітня історія 6–11 класи», затвердженої наказом МОН України від 03 серпня 2022 року № 698 Підручник, який використовується на уроках - Т.В. Ладиченко, І.Б. Лукач, Н.Г. Подаляк - 2021
Перегляд файлу

Календарне планування з всесвітньої історії  8  клас

(1 година на тиждень, 35 – на рік)

Складено згідно навчальної програми  «Історія України.Всесвітня історія 6–11 класи», затвердженої наказом МОН України від 03 серпня 2022 року № 698

Підручник, який використовується на уроках - Т.В. Ладиченко, І.Б. Лукач,   Н.Г. Подаляк - 2021

ур.

Дата

Прим.

Зміст навчально-

пізнавальної діяльності

Очікувані результати навчання

Орієнтовні завдання для практичних і творчих робіт

І семестр

Повторення. Вступ.

  1.  

01.09

 

Повторення. Середні віки в історії Європи та  України.

Знати:

  •         хронологічні межі Нового часу та Раннього Нового часу.

Розуміти:

  •         Новий час (Модерну добу) як період історії сучасного європейського суспільства;
  •         Ранній Новий час в Україні як Козацьку добу, початок якої припадає на виникнення нового,

елітарного стану – козацтва (кінець ХV – початок ХVІ ст.), а завершення – на остаточну втрату ним політичної влади (друга половина ХVІІІ ст.);

  •         судження, як думку, що її потрібно обґрунтувати (підтвердити істинність фактами);
  •         як користуватися підручниками з історії України та всесвітньої історії в класі й удома.

Уміти:

  •         визначити характерні ознаки Середньовіччя;
  •         перелічити основні здобутки населення України Княжої доби;
  •         назвати хронологічні межі та періоди Модерної доби;
  •         виділити характерні ознаки Раннього Нового часу (Ранньомодерної доби);
  •         укласти синхронізовану хронологічну таблицю

«Європа в Ранньомодерну добу».

Знати:

  •         хронологічні межі Нового часу та Раннього Нового часу.

Розуміти:

  •         Новий час (Модерну добу) як період історії сучасного європейського суспільства;
  •         Ранній Новий час в Україні як Козацьку добу, початок якої припадає на виникнення нового,

елітарного стану – козацтва (кінець ХV – початок ХVІ ст.), а завершення – на остаточну втрату ним політичної влади (друга половина ХVІІІ ст.);

  •         судження, як думку, що її потрібно обґрунтувати (підтвердити істинність фактами);
  •         як користуватися підручниками з історії України та всесвітньої історії в класі й удома.

Уміти:

  •         визначити характерні ознаки Середньовіччя;
  •         перелічити основні здобутки населення України Княжої доби;
  •         назвати хронологічні межі та періоди Модерної доби;
  •         виділити характерні ознаки Раннього Нового часу (Ранньомодерної доби);
  •         укласти синхронізовану хронологічну таблицю

«Європа в Ранньомодерну добу».

 

Орієнтовні завдання для практичних і творчих робіт.

  • Розпочати роботу над укладанням синхронізованої хронологічної таблиці

«Європа в Ранньомодерну добу» (за зразком):

 

  1.  

08.09

С.3-9

Вступ. Поняття і

періодизація Нового часу (Модерної доби). Ранній Новий час

(Ранньомодерна доба): початок культурної та політичної переваги

християнського Заходу. Особливості Ранньомодерної

 доби в історії України.

 

  1.  

15.09

 

Практична робота 1

  •     Розпочати роботу над укладанням синхронізованої хронологічної таблиці

«Європа в Ранньомодерну добу» (за зразком)

 

Розділ 1.  ВЕЛИКІ  ГЕОГРАФІЧНІ  ВІДКРИТТЯ  ТА  СТАНОВЛЕННЯ  КАПІТАЛІСТИЧНИХ ВІДНОСИН

  1.  

22.09

§ 1

Причини й передумови

Великих географічних

відкриттів XV–XVI ст.

Подорожі Христофора

Колумба, Васко да Гами,

Фернана Магеллана.
Цивілізації доколумбової

Америки (оглядово).

 Знати:

  час Великих географічних відкриттів і Конкісти;

  дату першої подорожі Христофора Колумба;

  напрямки подорожей Христофора Колумба, Васко

да Гами, Фернана Магеллана, центри світової

торгівлі.

Розуміти:

  Великі географічні відкриття як просторове

розширення впливу європейської цивілізації на світ;

  причини історичних явищ і процесів (як факти, що

зумовили їх появу) та їхні наслідки (як факти,

породжені цим явищем, процесом);

  вплив Великих географічних відкриттів на

світобачення, господарське та суспільне життя

населення Європи та Нового світу;

  поняття «буржуазія», «зустріч цивілізацій»,

«капіталізм», «колоніальна імперія», «конкіста»,

«мануфактура», «найманий працівник», «революція

цін».

Уміти:

  розташувати в хронологічній послідовності

відомості про розширення впливу європейської

цивілізації на світ;

  простежити на основі карти, як змінювався

простір впливу європейської цивілізації на світ;

  визначати причини і наслідки Великих

географічних відкриттів;

  характеризувати зміни в житті людей, пов’язані з

Великими географічними відкриттями, створенням

перших колоніальних імперій, поширенням

мануфактур і найманої праці;

  встановити причини масових міграцій європейців

у ХVІ–ХVІІ ст.

Орієнтовні завдання для практичних і творчих робіт.

  Внести в синхронізовану хронологічну таблицю відомості про Великі

географічні відкриття, подорожі Христофора Колумба, Васко да Гами, Фернана

Магеллана.

  Позначити на контурній карті об’єкти, що відображають просторове

розширення впливу європейської цивілізації на світ (колонізовані європейцями

землі, напрямки нових торговельних шляхів і центри світової торгівлі ХVІ–

ХVІІ ст.).

  Підготувати і представити групове повідомлення (презентацію) на тему

«Цивілізації доколумбової Америки (ацтеки, майя, інки)».

  Описати (на основі джерел) становище жінок і дітей у країнах Західної Європи

в ХVІ–ХVІІІ ст.

  1.  

29.09

§ 2

Конкіста – завоювання

Нового світу. Створення
колоніальних імперій.

  1.  

06.10

§ 3

Зміна поглядів на світ.

Торговельний капітал.

Мануфактурне

виробництво і наймана

праця. Становлення

капіталістичних  відносин.

  1.  

13.10

§ 4

Повсякденне життя населення Західної

Європи. відносин.

Практична робота 2

  1.  

20.10

 

Урок контролю і корекції навчальних досягнень учнів із розділу «Великі географічні відкриття та становлення капіталістичних відносин»

Розділ 2. ВИСОКЕ ВІДРОДЖЕННЯ. РЕФОРМАЦІЯ В ЗАХІДНІЙ ЄВРОПІ

  1.  

03.11

§ 5

Гуманізм як

інтелектуальний рух доби

Відродження. Високе

Відродження.

Знати:

  час бароко і релігійних воєн у Німеччині та Франції;

  дати початку Реформації в Німеччині, укладення

Аугзбургського релігійного миру;

  територію поширення Реформації, культурні

центри Європи Раннього Нового часу.

Розуміти:

  Ранній Новий час (Ранньомодерну добу) як період

звільнення суспільного життя від церковного

догматизму;

  світський, нецерковний характер культури
Відродження;

  гуманізм епохи Відродження як європейський

інтелектуальний рух за вдосконалення людської

природи через пізнання культурної спадщини

Античності;

  бароко як усвідомлення людиною Ранньомодерної

доби складності, багатоманітності та мінливості

світу;

  поняття «бароко», «Високе Відродження»,

«кальвінізм», «Контрреформація», «лютеранство»,

«орден єзуїтів», «протестантизм», «релігійні війни»,

«Реформація», «секуляризація».

Уміти:

  розташувати в хронологічній послідовності

відомості про Реформацію, Відродження

(Ренесанс) і Бароко;

  показати на карті регіони поширення Реформації;

культурні центри Європи Раннього Нового часу;

  розповісти про наукові й технічні досягнення

Раннього Нового часу; представників культури

Відродження й Бароко, їхні твори; видатні пам’ятки

культури епохи Ренесансу й Бароко;

  визначити причини і наслідки Реформації та

Контрреформації;

  сформулювати основні ідеї вчень Жана Кальвіна і

Мартіна Лютера;

  висловлювати судження про діяльність Ігнатія

Лойоли;

  розпізнати пам’ятки культури епохи Відродження і

Бароко.

Орієнтовні завдання для практичних і творчих робіт.

  Вирізнити гуманістичні ідеї у витягах з літературних творів епохи Відродження

(Францеско Петрарки, Мігеля де Сервантеса, Еразма Роттердамського, Ніколо

Макіавеллі, інших) і мистецьких шедеврах Високого Відродження (Леонардо

да Вінчі, Рафаеля, Мікеланджело, Пітера Брейгеля, Альбрехта Дюрера та

інших), вибір обґрунтувати.

  Представити світ природи та людей очима католика, православного,

протестанта.

  Здійснити уявну подорож до пам’яток епохи Відродження в Італії, Франції,

Німеччині, інших країнах; встановити цінності та норми життя, що їх

утверджували автори цих витворів мистецтва (архітектури, скульптури,

образотворчого мистецтва).

  1.  

10.11

§ 5

Високе

Відродження.

  1.  

17.11

§ 6

Католицька

церква напередодні

Реформації. Народження

протестантизму.

Поширення Реформації.

  1.  

24.11

§ 7

Контрреформація в

Європі. Єзуїти.

Тридентський собор. Релігійні війни в Німеччині

та Франції. Аугсбурзький

релігійний мир 1555 р.

  1.  

01.12

§ 8

Культура бароко.

Народження нової

європейської науки. 

  1.  

08.12

 

Практична робота 2

  Здійснити уявну подорож до пам’яток епохи Відродження в Італії, Франції,

 

  1.  

15.12

 

Урок контролю і корекції навчальних досягнень учнів із розділу «Високе Відродження. Реформація в Західній Європі»

  1.  

22.12

 

Урок повторення

 

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Крепка Людмила
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Тетяна Штагер Миколаївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
4 вересня 2022
Переглядів
2290
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку