Читання (українське)
(2 клас НУШ. Індивідуальне навчання. 2 години на тиждень)
Українська мова та читання : підруч. для 2 класу закладів середньої освіти (у 2-х частинах).Ч.2/О.В. Вашуленко, – К. : Видавничий дім «Освіта», 2019.-144с. : іл.
№ |
Тема уроку |
Дата |
Примітки |
І СЕМЕСТР |
|||
Дзвіночок кличе у країну знань |
|||
1 |
Л. Шостак. «Шкільний дзвінок». А. Костецький. «Головна професія». С.3 – 5 |
|
|
2 |
М. Сурженко «Їжачок Буль - Школяр». С 6 – 8 |
|
|
3 |
М. Сурженко «Їжачок Буль - Школяр». (продовження) С. 9 10 |
|
|
4 |
О. Полянська «Є у кожного талант». Йосип Шелепець «Зажурився кіт». С.11 – 12 Діагностична робота. Читання вголос. |
|
|
5 |
За Дженніфер Мур – Маллінос «Якщо вчитися важко». С. 13 – 14. Робота з дитячою книжкою. |
|
|
Книжка – ключ до знань |
|||
6 |
Л. Повх «Ми маленькі читачі» С. 15 – 16 |
|
|
7 |
В. Сухомлинський «Усі книжки гарні». Н. Поклад «Книжковечір». Н. Умеров «Про книжку». С. 17 – 20 |
|
|
Осінні барви, осінній настрій |
|||
8 |
К. Перелісна «Золота осінь» Напам’ять, «Недалеко до зими». М. Підгірянка «Прийшла осінь». Вправа з розвитку техніки читання. С.21 – 25 |
|
* |
9 |
Т Коломієць «Вітрисько», «На галяві». А Музичук. « Горобці». С. 25 – 29 Діагностична робота. Аудіювання. |
|
|
10 |
Н. Остапенко «Господиня осінь», О. Коротюк «Ведмежа колисанка» С 29 – 32 Робота з дитячою книжкою. |
|
|
11 |
Л. Костенко «Білочка восени». О. Чорновіл «Осінній концерт» Знайомство з будовою твору. Г. Маніва. «Каштанопад». С. 32 – 35 |
|
|
12 |
Н. Забіла «Осіннє листя». О. Пчілка «Садок марніє потихеньку» Напам’ять. В. Скомаровський «Лісова колиска». С. 36 – 38 |
|
* |
13 |
Л. Костенко «Березовий листочок». П. Сорока «Гра». В Терен «Осінь». Узагальнення за розділом. С.38 – 39 |
|
|
Народні перлини для кожної дитини |
|||
14 |
Українські народні пісні «Ой люлі, ой люлі», «Зайчику, зайчику». Заклички, лічилки, мирилки, скоромовки. |
|
|
15 |
Скоромовки. Загадки. С. 45 – 46 Робота з дитячою книжкою. |
|
|
16 |
Дивовижний світ українських народних казок про тварин. Українська народна казка «Зайчикова хатинка». С.47 – 49 |
|
|
17 |
Де дружніші, там і сильніші. Українська народна казка «Ведмідь і бджоли». С. 49 – 50 |
|
|
18 |
Яке частування, таке й дякування. Українська народна казка «Лисиця і Журавель». С. 51 – 53 |
|
|
19 |
Хочеш собі добра – не роби нікому зла. Українська народна казка «Ведмідь і павучок». С. 53 – 55 Діагностична робота. Усний переказ. |
|
|
20 |
Дивовижний світ народних казок Європи. Хочеш їсти калачі – не лежи на печі. Угорська народна казка «Курочка, мишка та півник». С.56 – 58 |
|
|
21 |
Казка – вигадка, та в ній щось повчальне розумій. Шотландська народна казка «Лисиця і яструб». С. 58 – 59 Робота з дитячою книжкою. Узагальнення за розділом. |
|
|
Кришталева зимонька у срібнім фартушку |
|||
22 |
Здрастуй, зимонько-зима! В. Паронова «Йде зима» Напам’ять. М. Сингаївський «Білі черевички у зими». Загадки Л. Вознюк, Л. Дяченко «Чого сполошились синички?». С.60 – 63 |
|
* |
23 |
Дідусю Миколай, нашу хату не минай. Н. Даценко «Зниклий мішок». С.63 – 65 |
|
|
24 |
Уже Різдво прийшло до хати, всім пора колядувати. Українські народні пісні, колядки, щедрівки. С.65- 67 |
|
|
25 |
Рік Новий – чудове свято. З. Мензатюк «Новий рік». |
|
|
26 |
Веселий таночок танцює снігопад. А. Рибалка «Дивовижний снігопад». С.70 – 72. Робота з дитячою книжкою. |
|
|
27 |
Ходить Мороз надворі у чоботах пухових. Л. Вознюк «Йшов мороз». А. Качан «Зустріч». С.72 – 74 |
|
|
28 |
Хто уміє зберігати – уміє й господарювати.М. Чумарна «Як зайчики зимували». П. Воронько «Гра у сніжки». |
|
|
Моя родина – це наша славна Україна! |
|||
29 |
С. Дерманський «Віршик для мами». О. Попов «Хто це?».С.77 – 78 |
|
|
30 |
Г. Гайовий «Будильник». К. Перелісна «Мами й доні». А. Музичук «Дідусів маршрут». С. 79 – 81 |
|
|
31 |
Н. Рибальська «Добрий день, матусю Україно!». Н. Поклад «Прапор». С. 81 – 83 Робота з дитячою книжкою. |
|
|
32 |
Без верби і калини нема України. Народна легенда «Як Оксана вербою стала». С83 – 85 |
|
|
Читання (українське)
(2 клас НУШ. Індивідуальне навчання. 2 години на тиждень)
Українська мова та читання : підруч. для 2 класу закладів середньої освіти (у 2-х частинах). Ч.2/ О. В. Вашуленко, – К. : Видавничий дім «Освіта», 2019.-144с. : іл.
№ |
Тема уроку |
Дата |
Примітки |
ІІ СЕМЕСТР |
|||
Моя родина – це наша славна Україна! (продовження) |
|||
26 |
А. Григорук «Дивовижні імена». В. Верховень «Українська мова». С. 86 – 88 |
|
|
27 |
За А. Григоруком «Мудра мова». С. 88 – 90 |
|
|
28 |
За А. Григоруком «Мудра мова». С. 88 – 90 Продовження |
|
|
29 |
В. Нестайко «Тьохіванко, Тьохандрійко і Цвірінько». С. 90 – 92 |
|
|
30 |
Л. Повх «Україна». с. 92 |
|
|
Зустрічаймо Весноньку! |
|||
31 |
А. Волкова «Весна світла». С.93 – 94. Діагностична робота. Читання вголос. |
|
|
32 |
Леся Вознюк «Весняний струмок» Напам’ять. Робота з дитячою книжкою. С. 94 – 95 |
|
* |
33 |
Вчимося читати вірші-діалоги. К.Перелісна «Весна» с. 96 |
|
|
34 |
Вчимося читати вірші-діалоги. Гринько «Струмок». С.97 |
|
|
35 |
Вчимося читати вірші-діалоги. А. Мʼястківський «Пролісок». С. 97 - 98 |
|
|
36 |
Леся Українка – поетична квітка України.Леся Українка «Пісенька весняної води» С. 98 – 99 |
|
|
37 |
Котики вербові – весняне диво природи. Надія Кирʼян «Котики». С.99 – 101 |
|
|
38 |
Тарас Григорович Шевченко – народний поет і художник. Тарас Шевченко «Встала весна…» Напам’ять. С. 102. Робота з дитячою книжкою. |
|
* |
39 |
Н. Куфко «Свято Пасхи недалечко», картина Ю. Мацика «Світле свято». Узагальнення за розділом. |
|
|
Мого дитинства сонячна країна |
|||
40 |
Добре тому жити, хто вміє дружити. Є. Гуцало «Під веселкою». С. 104 – 105 |
|
|
41 |
Найдорожче – чесність. А. Туз «Про Михася та Люка Скайвокера». С. 105 – 108 |
|
|
42 |
Добре ім’я краще багатства. З. Мензатюк «Золоте серце». С.108 – 109 |
|
|
43 |
Цікаві історії, пригоди. К. Василенко «НЛО». Робота з дитячою книжкою. С. 109 - 111 |
|
|
44 |
Коли буває соромно? Л. Нечаєв «Про жовті грушки і червоні вушка». С. 111 – 112 Діагностична робота. Аудіювання. |
|
|
45 |
Наполеглива праця – запорука успіху. О. Кротюк «Пластиліновий песик». С. 113 – 115 |
|
|
46 |
Маленькими кроками до великих перемог. За Дж. Мур-Маллінос «Я все зможу!». С. 115 – 117 |
|
|
47 |
Чи варто ризикувати? За О. Радушинською «День народження!». С. 117 – 119 |
|
|
48 |
За О. Радушинською «День народження!» (продовження). С. 119 – 120 Робота з дитячою книжкою. Узагальнення за розділом. |
|
|
Кожна пригода – до мудрості дорога |
|||
49 |
Як досягнути успіху? О. Павлова «Якби я мав такі кросівки…». С. 121 – 123 |
|
|
50 |
Чи добре бути нахабним? В. Чухліб «Заячий холодок», аудіо запис казки. С. 123 – 125 |
|
|
51 |
Вчимося аналізувати інформацію. В. Нестайко «Кревет Вася».С. 126 – 127. |
|
|
52 |
Вчимося аналізувати інформацію. В. Нестайко «Кревет Вася». С. 127 – 128. Продовження |
|
|
Довкола стільки є краси |
|||
53 |
Л. Компанієць «У лісочку». Напам’ять. С. 129 |
|
* |
54 |
Я не ображу рідної землі! Н. Вернигора «Диво у долоньках». С. 130 – 131 Діагностична робота. Робота з літературним твором. |
|
|
55 |
Здібності і таємниці братів наших менших. В. Бондаренко «Розумаха». С. 131 – 133 Робота з дитячою книжкою. |
|
|
56 |
Краса природи є у всьому, лиш придивитися зумій. Л. Біленька «Казка неба». С. 133 |
|
|
57 |
Казка – вигадка, та в ній – справжні факти розумій. М. Возіянов «Сонечко». С. 134 – 135 |
|
|
58 |
Анна Рибалка «Вовчик і сонечка». С. 135 – 137 |
|
|
59 |
Що? Де? Коли? Як? Чому? М. Леденцов «Голка-риба». С. 138 – 139 |
|
|
60 |
Микола Леденцов «Морський коник». С. 139 – 140 Робота з дитячою книжкою. |
|
|
61 |
Щоб завжди був світ прекрасним. Олена Полянська «Щоб завжди був світ прекрасним». С. 140 |
|
|
62 |
Узагальнення за розділом |
|
|