Календарне планування з Я досліджую світ для індивідуального навчання для 2 классу НУШ

Про матеріал
Календарне планування з Я досліджую світ для індивідуального навчання для 2 класу НУШ
Перегляд файлу

Читання (українське)

(2 клас НУШ. Індивідуальне навчання. 2 години на тиждень)

Українська мова та читання : підруч. для 2 класу закладів середньої освіти (у 2-х частинах).Ч.2/О.В. Вашуленко, – К. : Видавничий дім «Освіта», 2019.-144с. : іл.

Тема уроку

Дата

Примітки

І СЕМЕСТР

Дзвіночок кличе у країну знань

1

Л. Шостак. «Шкільний дзвінок». А. Костецький. «Головна професія».  С.3 – 5 

 

 

2

М. Сурженко «Їжачок Буль - Школяр». С 6 – 8

 

 

3

М. Сурженко «Їжачок Буль - Школяр». (продовження) С. 9  10

 

 

4

О. Полянська «Є у кожного талант». Йосип Шелепець «Зажурився кіт». С.11 – 12

Діагностична робота. Читання вголос.

 

 

5

За Дженніфер Мур – Маллінос «Якщо вчитися важко». С. 13 – 14. Робота з дитячою книжкою.

 

 

Книжка – ключ до знань

6

 Л. Повх «Ми маленькі читачі» С. 15 – 16

 

 

7

В. Сухомлинський «Усі книжки гарні».  Н. Поклад «Книжковечір». Н. Умеров «Про книжку». С. 17 – 20

 

 

Осінні барви,  осінній настрій

8

К. Перелісна «Золота осінь» Напам’ять, «Недалеко до зими». М. Підгірянка «Прийшла осінь».  Вправа з розвитку техніки читання. С.21 – 25

 

*

9

Т  Коломієць «Вітрисько», «На галяві». А Музичук.

« Горобці».  С. 25 – 29

 Діагностична робота. Аудіювання.

 

 

10

Н. Остапенко «Господиня осінь», О. Коротюк «Ведмежа колисанка» С 29 – 32  Робота з дитячою книжкою.

 

 

11

Л. Костенко «Білочка восени». О. Чорновіл «Осінній концерт» Знайомство з будовою твору. Г. Маніва. «Каштанопад». С. 32 – 35

 

 

12

Н. Забіла «Осіннє листя». О. Пчілка «Садок марніє потихеньку» Напам’ять. В. Скомаровський «Лісова колиска». С. 36 – 38

 

*

13

Л. Костенко «Березовий листочок». П. Сорока «Гра». В Терен «Осінь». Узагальнення за розділом. С.38 – 39 

 

 

Народні перлини для кожної дитини

14

Українські народні пісні «Ой  люлі, ой люлі», «Зайчику, зайчику». Заклички, лічилки, мирилки, скоромовки.

 

 

15

 Скоромовки. Загадки. С. 45 – 46  Робота з дитячою книжкою.

 

 

16

Дивовижний світ українських народних казок про тварин. Українська народна казка «Зайчикова хатинка». С.47 – 49

 

 

17

Де дружніші, там і сильніші. Українська народна казка «Ведмідь і бджоли». С. 49 – 50

 

 

18

Яке частування, таке й дякування. Українська народна казка «Лисиця і Журавель». С. 51 – 53

 

 

19

Хочеш собі добра – не роби нікому зла. Українська народна казка «Ведмідь і павучок». С. 53 – 55

Діагностична робота. Усний переказ.

 

 

20

Дивовижний світ народних казок Європи. Хочеш їсти калачі – не лежи на печі. Угорська народна казка «Курочка, мишка та півник». С.56 – 58

 

 

21

Казка – вигадка, та в ній щось повчальне розумій.   Шотландська народна казка «Лисиця і яструб». С. 58 – 59 Робота з дитячою книжкою. Узагальнення за розділом.

 

 

Кришталева зимонька у срібнім фартушку

22

Здрастуй, зимонько-зима! В. Паронова «Йде зима» Напам’ять. М. Сингаївський «Білі черевички у зими». Загадки Л. Вознюк, Л. Дяченко «Чого сполошились синички?». С.60 – 63

 

*

23

Дідусю Миколай, нашу хату не минай. Н. Даценко «Зниклий мішок». С.63 – 65

 

 

24

Уже Різдво прийшло до хати, всім пора колядувати. Українські народні пісні, колядки, щедрівки. С.65- 67

 

 

25

Рік Новий – чудове свято. З. Мензатюк «Новий рік».

 

 

26

Веселий таночок танцює снігопад. А. Рибалка «Дивовижний снігопад». С.70 – 72. Робота з дитячою книжкою.

 

 

27

Ходить Мороз надворі у чоботах пухових.

Л. Вознюк «Йшов мороз». А. Качан «Зустріч». С.72 – 74

 

 

28

Хто уміє зберігати – уміє й господарювати.М. Чумарна «Як зайчики зимували». П. Воронько «Гра у сніжки».

 

 

Моя родина – це наша славна Україна!

29

С. Дерманський «Віршик для мами». О. Попов «Хто це?».С.77 – 78

 

 

30

Г. Гайовий «Будильник». К. Перелісна «Мами й доні». А. Музичук «Дідусів маршрут». С. 79 – 81

 

 

31

Н. Рибальська «Добрий день, матусю Україно!». Н. Поклад «Прапор».  С. 81 – 83 Робота з дитячою книжкою.

 

 

32

Без верби і калини нема України. Народна легенда «Як Оксана вербою стала». С83 – 85

 

 

 

Читання (українське)

(2 клас НУШ. Індивідуальне навчання. 2 години на тиждень)

Українська мова та читання : підруч. для 2 класу закладів середньої освіти (у 2-х частинах). Ч.2/ О. В. Вашуленко,  – К. : Видавничий дім «Освіта», 2019.-144с. : іл.

Тема уроку

Дата

Примітки

ІІ СЕМЕСТР

Моя родина – це наша славна Україна!

(продовження)

26

А. Григорук «Дивовижні імена». В. Верховень «Українська мова». С. 86 – 88

 

 

27

За А. Григоруком «Мудра мова». С. 88 – 90

 

 

28

За А. Григоруком «Мудра мова». С. 88 – 90 Продовження

 

 

29

В. Нестайко «Тьохіванко, Тьохандрійко і Цвірінько». С. 90 – 92

 

 

30

Л. Повх «Україна». с. 92

 

 

Зустрічаймо Весноньку!

31

А. Волкова «Весна світла». С.93 – 94.  Діагностична робота. Читання вголос.

 

 

32

Леся Вознюк «Весняний струмок» Напам’ять.  Робота з дитячою книжкою. С. 94 – 95

 

*

33

Вчимося читати вірші-діалоги. К.Перелісна «Весна» с. 96

 

 

34

Вчимося читати вірші-діалоги. Гринько «Струмок». С.97

 

 

35

Вчимося читати вірші-діалоги.

А. Мʼястківський «Пролісок». С. 97 - 98

 

 

36

Леся Українка – поетична квітка України.Леся Українка «Пісенька весняної води» С. 98 – 99 

 

 

37

Котики вербові – весняне диво природи. Надія Кирʼян «Котики». С.99 – 101

 

 

38

Тарас Григорович Шевченко – народний поет і художник. Тарас Шевченко «Встала весна…» Напам’ять. С. 102. Робота з дитячою книжкою.

 

*

39

Н. Куфко «Свято Пасхи недалечко», картина Ю. Мацика «Світле свято». Узагальнення за розділом.

 

 

Мого дитинства сонячна країна

40

Добре тому жити, хто вміє дружити. Є. Гуцало «Під веселкою». С. 104 – 105

 

 

41

Найдорожче – чесність. А. Туз «Про Михася та Люка Скайвокера». С. 105 – 108

 

 

42

  Добре ім’я краще багатства. З. Мензатюк «Золоте серце». С.108 – 109

 

 

43

Цікаві історії, пригоди. К. Василенко «НЛО». Робота з дитячою книжкою. С. 109  - 111

 

 

44

Коли буває соромно? Л. Нечаєв «Про жовті грушки і червоні вушка». С. 111 – 112

Діагностична робота. Аудіювання.

 

 

45

Наполеглива праця – запорука успіху. О. Кротюк «Пластиліновий песик». С. 113 – 115

 

 

46

Маленькими кроками до великих перемог.

За Дж. Мур-Маллінос «Я все зможу!». С. 115 – 117

 

 

47

Чи варто ризикувати? За О. Радушинською «День народження!». С. 117 – 119

 

 

48

За О. Радушинською «День народження!» (продовження). С. 119 – 120 Робота з дитячою книжкою. Узагальнення за розділом.

 

 

Кожна пригода – до мудрості дорога

49

Як досягнути успіху? О. Павлова «Якби я мав такі кросівки…». С. 121 – 123

 

 

50

Чи добре бути нахабним? В. Чухліб «Заячий холодок», аудіо запис казки. С. 123 – 125

 

 

51

Вчимося аналізувати інформацію. В. Нестайко «Кревет Вася».С. 126 – 127.

 

 

52

 Вчимося аналізувати інформацію. В. Нестайко «Кревет Вася». С. 127 – 128. Продовження

 

 

Довкола стільки є краси

53

Л. Компанієць «У лісочку».  Напам’ять. С. 129

 

*

54

Я не ображу рідної землі! Н. Вернигора «Диво у долоньках». С. 130 – 131 Діагностична робота. Робота з літературним твором.

 

 

55

Здібності і таємниці братів наших менших. В. Бондаренко «Розумаха». С. 131 – 133  Робота з дитячою книжкою.

 

 

56

Краса природи є у всьому, лиш придивитися зумій.

Л. Біленька «Казка неба». С. 133

 

 

57

Казка – вигадка, та в ній – справжні факти розумій.

М. Возіянов «Сонечко». С. 134 – 135

 

 

58

Анна Рибалка «Вовчик і сонечка». С. 135 – 137

 

 

59

Що? Де? Коли? Як? Чому? М. Леденцов «Голка-риба». С. 138 – 139

 

 

60

Микола Леденцов «Морський коник». С. 139 – 140 Робота з дитячою книжкою.

 

 

61

Щоб завжди був світ прекрасним.

Олена Полянська «Щоб завжди був світ прекрасним». С. 140

 

 

62

Узагальнення за розділом

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Я досліджую світ, 2 клас, Планування
НУШ
Інкл
Додано
14 січня 2022
Переглядів
1220
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку