№ п.п |
Дата |
Тема та цілі уроку |
Домашнє завдання |
||||||
|
10-А |
10-Б |
10-В |
10-Г |
Тема 1: Живи та вчись! Освіта. . |
|
|||
1. |
|
|
|
|
Інструктаж з ТБ на уроках англійської мови. Освіта: минуле та сучасність. Розповідати про освіту своїх батьків. |
W.B. p 4 |
|||
2. |
|
|
|
|
Вчимо лексику та колокації до теми «Education». |
W.B. p 4
|
|||
3. |
|
|
|
|
Читання: загальне розуміння інформації. |
W.B. p 4 |
|||
4. |
|
|
|
|
Сучасна освіта – яка вона? Дискутувати про особливості сучасного освітнього процесу. |
W.B. p 5
|
|||
5. |
|
|
|
|
Вчимо фразові дієслова та коллокації до теми «Освіта. |
W.B. p 5 |
|||
6. |
|
|
|
|
Аудіювання: встановлення відповідності. |
W.B. p 5 |
|||
7. |
|
|
|
|
Говоріння: ідеальний вчитель/ ідеальний студент. |
W.B. p 6 |
|||
8. |
|
|
|
|
Вірний вибір. Описувати дратівливі звички. Граматика: Present and past habits |
W.B. p 6 |
|||
9. |
|
|
|
|
Читання: загальне розуміння інформації. |
Завдання на листочку.
|
|||
10. |
|
|
|
|
Говоріння: що тебе дратує в інших людях? |
Повтор. лекс. та грам. |
|||
11. |
|
|
|
|
Діагностичний зріз знань. |
|
|||
12. |
|
|
|
|
Розпорядок дня тинейджера.. Відео урок: загальне та детальне розуміння інформації. |
W.B. p 7
|
|||
13. |
|
|
|
|
Як покращити пам'ять? Обговорювати практичні способи для кращого запам’ятовування. |
W.B. p. 7
|
|||
14. |
|
|
|
|
Аудіювання: виокремлювати детальну інформацію в діалогічному мовленні. |
Вивчити слова та словосполучення
|
|||
15. |
|
|
|
|
Говоріння: як тренувати пам'ять. |
W.B. p.7
|
|||
16. |
|
|
|
|
Наші приховані таланти. Аналізувати результати опитування. |
W.B. p 8 |
|||
17. |
|
|
|
|
Читання: Встановлення відповідності. |
W.B. p 8 |
|||
18. |
|
|
|
|
Вчені та філософи сьогодення. Розповідати про свого улюбленого науковця/ винахідника |
W.B. p 9 |
|||
19. |
|
|
|
|
Коллокації зі словом brain. Читання: заповнення пропусків. |
W.B. p 9 |
|||
20. |
|
|
|
|
Систематизація та узагальнення вивченого матеріалу |
W.B. p 9 |
|||
21. |
|
|
|
|
Лексико-граматичний контроль№1 |
W.B. p 9 |
|||
22. |
|
|
|
|
Аналіз контрольної роботи. |
Перекласти нові слова |
|||
|
|
|
|
|
Тема 2. Щоденне життя. |
|
|||
23. |
|
|
|
|
Ліворукість- ознака геніальності чи недуга? Висловлювати власні припущення щодо ліворукості. |
W.B. p 10 |
|||
24. |
|
|
|
|
Вивчаємо граматику. Verb patterns. |
W.B. p 10 |
|||
25. |
|
|
|
|
Аудіювання: встановлення відповідності. |
Завдання на листочках |
|||
26. |
|
|
|
|
Історії на фото. Говоріння: що я бачу на фото? |
W.B. p 11 |
|||
27. |
|
|
|
|
Описувати фото, робити припущення щодо зображеного. Прикметники до теми «Почуття». |
W.B. p 11 |
|||
28. |
|
|
|
|
Formal/informal language. Розрізняти офіційний та неофіційний стиль письма та лексики. |
W.B. p 12 |
|||
29. |
|
|
|
|
Читання: відповіді на запитання. |
W.B. p 12 |
|||
30. |
|
|
|
|
Говоріння: чи варто приймати участь в навчальних обмінних програмах? |
W.B. p 13 |
|||
31. |
|
|
|
|
Письмо. Аналізувати структуру резюме та супровідного листа. |
W.B. p 14 |
|||
32. |
|
|
|
|
Говоріння: як написати резюме? |
W.B. p 15 |
|||
33. |
|
|
|
|
Пригадаймо вивчене! Focus Review 1. Виконання тренувальних вправ. |
W.B. p 18 |
|||
34. |
|
|
|
|
Активізація лексичного матеріалу. Робота з вправами на множинний вибір. |
W.B. p 18 |
|||
35. |
|
|
|
|
Систематизація та узагальнення вивченого матеріалу. |
W.B. p 19 |
|||
36. |
|
|
|
|
Лексико-граматичний контроль№2 |
Завдання в зошиті |
|||
37. |
|
|
|
|
Аналіз контрольної роботи. |
Виписати нові слова |
|||
|
|
|
|
|
Тема 3. Природа особистості. |
|
|||
38. |
|
|
|
|
Як добре ти знаєш себе? Описувати риси свого характеру. Vlog. |
W.B. p 20 |
|||
39. |
|
|
|
|
Іменники/прикметники до теми «Особистість». |
W.B. p 20 |
|||
40. |
|
|
|
|
Читання: детальне розуміння інформації. |
Завдання в зошиті |
|||
41. |
|
|
|
|
Опиши себе як особистість. Порівнювати характери різних людей. |
W.B. p 21 |
|||
42. |
|
|
|
|
Складені прикметники. Вживання у контексті. |
W.B. p 21 |
|||
43. |
|
|
|
|
Говоріння: які риси характеру я ціную в людях? |
W.B. p 21 |
|||
44. |
|
|
|
|
Так мало статися. Описувати незвичні історії кохання. |
W.B. p 22 |
|||
45. |
|
|
|
|
Past Perfect Simple and Continuous. Вживання минулих часів в усному мовленні.
|
W.B. p 22 |
|||
46. |
|
|
|
|
Любов-це… Розповідати про своє розуміння слова кохання. |
W.B. p 23 |
|||
47. |
|
|
|
|
Лексика до теми «Романтичні стосунки». |
W.B. p 23 |
|||
48. |
|
|
|
|
Письмо: коротка історія про кохання. |
Написати історію. |
|||
49. |
|
|
|
|
Фільм чи книга – що вибереш ти? |
W.B. p 24 |
|||
50. |
|
|
|
|
Виокремлювати детальну інформацію у довгому тексті. |
W.B. p 24 |
|||
51. |
|
|
|
|
Читання: множинний вибір. |
W.B. p 24 |
|||
52. |
|
|
|
|
Говоріння: я надаю перевагу книгам. |
W.B. p 25 |
|||
53. |
|
|
|
|
Прекрасна історія кохання. Складати історію про минулі події. |
W.B. p 25 |
|||
54. |
|
|
|
|
Лексика «Ways of looking». |
Вивчити нову лекс |
|||
55. |
|
|
|
|
Говоріння: робота в парах. Історія Лу та Вілла. |
Скласти діалог. |
|||
56. |
|
|
|
|
Контроль читання. |
|
|||
57. |
|
|
|
|
Узагальнення вивченого матеріалу. Виконання тренувальних вправ. |
Завдання на листочках |
|||
58. |
|
|
|
|
Лексико-граматичний контроль№3 |
Виписати нові слова |
|||
59. |
|
|
|
|
Аналіз контрольної роботи. |
|
|||
|
|
|
|
|
Тема 4. Люди, риси характеру, відносини між людьми. |
|
|||
60. |
|
|
|
|
Чи добре бути найстаршою дитиною в сім’ї? Розповідати про стосунки зі своїми братами/ сестрами. |
W.B. p 26 |
|||
61. |
|
|
|
|
Граматика: Relative clauses. |
W.B. p 26 |
|||
62. |
|
|
|
|
Говоріння: моя сім’я. |
Підготувати розповідь. |
|||
63. |
|
|
|
|
Контроль аудіювання. |
Завдання на листочках. |
|||
64. |
|
|
|
|
Розповідати про особливий день зі свого життя. Читання: аналіз моделі історії. |
W.B. p 27 |
|||
65. |
|
|
|
|
Лексико-граматичний контроль за І семестр |
W.B. p 27 |
|||
66. |
|
|
|
|
Як знайти співмешканця. Пояснювати, які якості важливі для ідеального співмешканця. |
W.B. p 28 |
|||
67. |
|
|
|
|
Різні типи колокацій. Аудіювання: встановлення відповідності. |
W.B. p 28- 29 |
|||
68. |
|
|
|
|
Контроль письма. |
W.B. p 30 |
|||
69. |
|
|
|
|
Аналізувати модель статті в журнал. Письмо: стаття в журнал. |
W.B. p 31 |
|||
70. |
|
|
|
|
Пригадаймо вивчене! Focus Review 2.Систематизація та узагальнення вивченого матеріалу. |
W.B. p 34-35 |
|||
71. |
|
|
|
|
Лексико-граматичний контроль№4 |
Завдання в зошиті |
|||
72. |
|
|
|
|
Аналіз контрольної роботи. |
Виписати нові слова |
|||
73. |
|
|
|
|
Відпрацювання екзаменаційних стратегій: говоріння. |
Підготувати розповідь |
|||
74. |
|
|
|
|
Контроль говоріння |
Скласти діалог |
|||
75. |
|
|
|
|
Відеоурок: загальне та детальне розуміння переглянутого фрагменту. |
S.B. p 135 |
|||
76. |
|
|
|
|
Святкування Нового Року в Україні. Читання. Пошук спеціальної інформації. |
Завдання в зошиті |
|||
77. |
|
|
|
|
Узагальнення вивченого матеріалу. |
|
|||
|
|
|
|
||||||
|
|
|
|
||||||
|
|
|
|
||||||