Календарне планування за підручником Focus Level 4( 5 годин на тиждень)

Про матеріал
Каледарне планування для курсу Focus Level 4. Матеріал готовий для використання на платформі ЄШ
Перегляд файлу

№ п.п

Дата

Тема та цілі уроку

Домашнє завдання

 

10-А

10-Б

10-В

10-Г

Тема 1: Живи та вчись! Освіта.

.

 

1.

 

 

 

 

Інструктаж з ТБ на уроках англійської мови.

Освіта: минуле та сучасність. Розповідати про освіту своїх батьків.

W.B. p 4

2.

 

 

 

 

Вчимо лексику та колокації до  теми «Education».

W.B. p 4

 

3.

 

 

 

 

Читання: загальне розуміння інформації.

W.B. p 4

4.

 

 

 

 

Сучасна освіта – яка вона? Дискутувати про особливості сучасного освітнього процесу.

W.B. p 5

 

5.

 

 

 

 

Вчимо фразові дієслова та коллокації до теми «Освіта.

W.B. p 5

6.

 

 

 

 

 Аудіювання: встановлення відповідності.

W.B. p 5

7.

 

 

 

 

Говоріння: ідеальний вчитель/ ідеальний студент.

W.B. p 6

8.

 

 

 

 

Вірний вибір. Описувати дратівливі звички.

Граматика: Present and past habits

W.B. p 6

  9.

 

 

 

 

Читання: загальне розуміння інформації.

Завдання на листочку.

 

10.

 

 

 

 

Говоріння: що тебе дратує в інших людях?

Повтор. лекс. та грам.

11.

 

 

 

 

Діагностичний зріз знань.

 

 

12.

 

 

 

 

Розпорядок дня тинейджера.. Відео урок: загальне та детальне розуміння інформації.

W.B. p 7

 

13.

 

 

 

 

Як покращити пам'ять? Обговорювати практичні способи для кращого запам’ятовування.

W.B. p. 7

 

14.

 

 

 

 

Аудіювання: виокремлювати детальну інформацію в діалогічному мовленні.

Вивчити слова та словосполучення

 

  15.

 

 

 

 

Говоріння:

як тренувати пам'ять.

W.B. p.7

 

16.

 

 

 

 

Наші приховані таланти. Аналізувати результати опитування.

W.B. p 8

17.

 

 

 

 

Читання:

Встановлення відповідності.

W.B. p 8

18.

 

 

 

 

Вчені та філософи сьогодення. Розповідати про свого улюбленого науковця/

винахідника

W.B. p 9

19.

 

 

 

 

Коллокації зі словом brain. Читання: заповнення пропусків.

W.B. p 9

20.

 

 

 

 

Систематизація та узагальнення вивченого матеріалу

W.B. p 9

21.

 

 

 

 

Лексико-граматичний  контроль№1

W.B. p 9

22.

 

 

 

 

Аналіз контрольної роботи.

Перекласти нові слова

 

 

 

 

 

Тема 2. Щоденне життя.

 

23.

 

 

 

 

Ліворукість- ознака геніальності чи недуга? Висловлювати власні припущення щодо ліворукості.

W.B. p 10

24.

 

 

 

 

Вивчаємо граматику. Verb patterns.

W.B. p 10

25.

 

 

 

 

Аудіювання: встановлення відповідності.

Завдання на листочках

26.

 

 

 

 

Історії на фото. Говоріння: що я бачу на фото?

W.B. p 11

27.

 

 

 

 

Описувати фото, робити припущення щодо зображеного. Прикметники до теми «Почуття».

W.B. p 11

28.

 

 

 

 

Formal/informal language. Розрізняти офіційний та неофіційний стиль письма та лексики.

W.B. p 12

29.

 

 

 

 

Читання: відповіді на запитання.

W.B. p 12

30.

 

 

 

 

Говоріння: чи варто приймати участь в навчальних обмінних програмах?

W.B. p 13

31.

 

 

 

 

Письмо. Аналізувати структуру резюме та супровідного листа.

W.B. p 14

32.

 

 

 

 

Говоріння: як написати резюме?

W.B. p 15

33.

 

 

 

 

Пригадаймо вивчене!

Focus Review 1. Виконання тренувальних вправ.

W.B. p 18

34.

 

 

 

 

Активізація лексичного матеріалу. Робота з вправами на множинний вибір.

W.B. p 18

35.

 

 

 

 

Систематизація та узагальнення вивченого матеріалу.

W.B. p 19

36.

 

 

 

 

Лексико-граматичний  контроль№2

Завдання в зошиті

37.

 

 

 

 

Аналіз контрольної роботи.

Виписати нові слова

 

 

 

 

 

Тема 3.  Природа особистості.

 

38.

 

 

 

 

Як добре ти знаєш себе? Описувати риси свого характеру. Vlog.

W.B. p 20

39.

 

 

 

 

Іменники/прикметники до теми «Особистість».

W.B. p 20

40.

 

 

 

 

Читання: детальне розуміння інформації.

Завдання в зошиті

41.

 

 

 

 

Опиши себе як особистість. Порівнювати характери різних людей.

W.B. p 21

42.

 

 

 

 

Складені прикметники. Вживання у контексті.

W.B. p 21

  43.

 

 

 

 

Говоріння: які риси характеру я ціную в людях?

W.B. p 21

44.

 

 

 

 

Так  мало статися. Описувати незвичні історії кохання.

W.B. p 22

45.

 

 

 

 

Past Perfect Simple and Continuous. Вживання минулих часів в усному мовленні.

 

W.B. p 22

46.

 

 

 

 

Любов-це… Розповідати про своє розуміння слова кохання.

W.B. p 23

47.

 

 

 

 

Лексика до теми «Романтичні стосунки».

W.B. p 23

48.

 

 

 

 

Письмо: коротка історія про кохання.

Написати історію.

49.

 

 

 

 

Фільм чи книга – що вибереш ти?

W.B. p 24

50.

 

 

 

 

Виокремлювати детальну інформацію у довгому тексті.

W.B. p 24

51.

 

 

 

 

Читання: множинний вибір.

W.B. p 24

52.

 

 

 

 

Говоріння: я надаю перевагу книгам.

W.B. p 25

53.

 

 

 

 

Прекрасна історія кохання. Складати історію про минулі події.

W.B. p 25

54.

 

 

 

 

Лексика «Ways of looking».

Вивчити нову лекс

  55.

 

 

 

 

Говоріння: робота в парах.

Історія Лу та Вілла.

Скласти діалог.

56.

 

 

 

 

Контроль читання.

 

        57.

 

 

 

 

Узагальнення вивченого матеріалу. Виконання тренувальних вправ.

Завдання на листочках

58.

 

 

 

 

Лексико-граматичний  контроль№3

Виписати нові слова

59.

 

 

 

 

Аналіз контрольної роботи.

 

 

 

 

 

 

Тема 4. Люди, риси характеру, відносини між людьми.

 

60.

 

 

 

 

Чи добре бути найстаршою дитиною в сім’ї? Розповідати про стосунки зі своїми братами/ сестрами.

W.B. p 26

61.

 

 

 

 

Граматика: Relative clauses.

W.B. p 26

62.

 

 

 

 

Говоріння: моя сім’я.

Підготувати розповідь.

63.

 

 

 

 

Контроль аудіювання.

Завдання на листочках.

64.

 

 

 

 

Розповідати про особливий день зі свого життя. Читання: аналіз моделі історії.

W.B. p 27

65.

 

 

 

 

Лексико-граматичний контроль за І семестр

W.B. p 27

66.

 

 

 

 

Як знайти співмешканця. Пояснювати, які якості важливі для ідеального співмешканця.

W.B. p 28

67.

 

 

 

 

Різні типи колокацій. Аудіювання: встановлення відповідності.

W.B. p 28- 29

68.

 

 

 

 

Контроль письма.

W.B. p 30

69.

 

 

 

 

Аналізувати модель статті в журнал. Письмо: стаття в журнал.

W.B. p 31

70.

 

 

 

 

Пригадаймо вивчене!

Focus Review 2.Систематизація та узагальнення вивченого матеріалу.

W.B. p 34-35

71.

 

 

 

 

Лексико-граматичний  контроль№4

Завдання в зошиті

72.

 

 

 

 

Аналіз контрольної роботи.

Виписати нові слова

73.

 

 

 

 

Відпрацювання екзаменаційних стратегій: говоріння.

Підготувати розповідь

74.

 

 

 

 

Контроль говоріння

Скласти діалог

75.

 

 

 

 

Відеоурок: загальне та детальне розуміння переглянутого фрагменту.

S.B. p 135

76.

 

 

 

 

Святкування Нового Року в Україні. Читання. Пошук спеціальної інформації.

Завдання в зошиті

77.

 

 

 

 

Узагальнення вивченого матеріалу.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
До підручника
Англійська мова (6-й рік навчання, рівень стандарту, академічний рівень) 10 клас (Козловська Т.П.)
Додано
11 лютого
Переглядів
115
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку