29 квітня о 18:00Вебінар: Використання технології «перевернутий клас» на уроках хімії

Календарне планування. Зарубіжна література. 10 клас.

Про матеріал
Календарне планування уроків зарубіжної літератури в 10 класі (рівень стандарту)
Перегляд файлу

Зарубіжна література. 10 клас.

 

з/п

Зміст програмного матеріалу

Дата

Скор.

дата

 

І семестр

 

 

 

ТЕМА. ВСТУП. ОРИГІНАЛЬНА І ПЕРЕКЛАДНА ЛІТЕРАТУРА В СУЧАСНОМУ СВІТІ

 

 

 

1

Значення художньої літератури для людини й людства XXI ст. Формування читача в епоху цифрових технологій. Оригінальна і перекладна література в сучасному світі. Перекладна література як важливий складник вітчизняної культури й чинник формування української нації

03.09

 

 

ТЕМА. ЗОЛОТІ СТОРІНКИ ДАЛЕКИХ ЕПОХ

 

 

2

Етапи й шедеври античності (огляд). Гомер – легендарний засновник європейської літератури, автор епічних поем «Іліада» та «Одіссея»

10.09

 

3

Міфологічні, пригодницькі й побутові елементи в «Одіссеї». Уславлення людського розуму, вірності, винахідливості й допитливості. Засудження беззаконня, насильства й несправедливості та самовпевненості й марнославства. Образ Одіссея.

17.09

 

4

Специфіка італійського Відродження, його етапи, представники. Данте Аліг’єрі – останній поет Середньовіччя, перший поет Відродження. Поема «Божественна комедія» як філософсько-художній синтез середньовічної культури й утілення ідей раннього Відродження

24.09

 

5

Особливості композиції поеми. Концепція світу й людини. Алегоричний зміст образів та епізодів. Жанрова своєрідність твору.

01.10

 

6

Англійське Відродження: характерні риси культури і літератури. Вільям Шекспір – геній англійського Ренесансу. «Гамлет»: світ шекспірівської трагедії.

08.10

 

7

Філософські та моральні проблеми в трагедії «Гамлет». Провідні мотиви твору

15.10

 

8

Трагедія «Гамлет». Гамлет — європейський інтелігент, індивідуаліст, носій ренесансних ідеалів. РМ (усно). Портрет літературного героя

22.10

 

9

Контрольна робота. Твір

05.11

 

 

ТЕМА. ПРОЗА Й ПОЕЗІЯ ПІЗНЬОГО РОМАНТИЗМУ ТА ПЕРЕХОДУ ДО РЕАЛІЗМУ XIX СТ.

 

 

10

Специфіка переходу від романтизму до реалізму. Е. Т. А. Гофман як представник гротескної течії романтизму. Віхи мистецького шляху. Протиставлення філістерів та ентузіастів як провідний конфлікт творчості Е. Т. А. Гофмана.

12.11

 

11

Особливості сюжету й композиції повісті «Крихітка Цахес на прізвисько Цинобер». Гротескні образи. Викривальний зміст твору

19.11

 

12

РМ. Написання есе

26.11

 

13

Особливості розвитку романтизму в американській літературі. Місце Волта Вітмена в літературному процесі США. Збірка «Листя трави»: тематика, проблематика, композиція,

зв'язок з історією та життям Америки

03.12

 

14

Образ ліричного героя. Символи. Традиції й  художнє новаторство В. Вітмена.

10.12

 

15

Контрольна робота. Тестові завдання

17.12

 

16

ПЧ. Поезія «чистого мистецтва»: представники, теми, образний світ. Особливості поетичного світу А. А. Фета та Ф. І. Тютчева

24.12

 

 

ІІ семестр

 

 

 

ТЕМА: РОМАН XIX СТ.

 

 

17

Роман як жанр літератури, його формування й провідні ознаки.Французький роман та творчість Стендаля

 14.01

 

18

Стендаль. «Червоне і чорне»: поєднання соціально-політичного й психологічного аспектів у романі

21.01

 

19

Конфлікт молодої людини та суспільства в романі «Червоне і чорне». Образ Жульєна Сореля

28.01

 

20

Густав Флобер – характерний представник реалізму другої половини XIX століття. «Пані Боварі» – соціально-побутовий роман нового типу

04.02

 

21

«Пані Боварі». Еволюція Емми Боварі. Психологічні деталі

11.02

 

22

«Пані Боварі». Зображення суспільства. Образи обивателів. Боварізм як суспільно-психологічне явище.

18.02

 

23

ПЧ. О. Уайльд. «Портрет Доріана Грея» – взірець інтелектуального роману. Проблема краси й моралі в романі

25.02

 

24

РМ. Контрольна робота.:Твір-роздум

04.03

 

 

ТЕМА. ПЕРЕХІД ДО МОДЕРНІЗМУ. ВЗАЄМОДІЯ СИМВОЛІЗМУ Й ІМПРЕСІОНІЗМУ В ЛІРИЦІ

 

 

25

Модернізм як літературно-мистецький напрям кінця XIX – початку XX ст. Течії раннього модернізму: символізм, імпресіонізм, неоромантизм.

11.03

 

26

Шарль Бодлер – пізній романтик і зачинатель модернізму.Відображення світогляду та естетичних поглядів Бодлера у збірці «Квіти зла». РМ. Інтерв’ю з поетом

18.03

 

27

Поль Верлен – «король» символізму.

Естетичні погляди поета у вірші «Поетичне мистецтво». Зображення пейзажів природи і душі в «Осінній пісні»

25.03

 

28

Своєрідність творчого розвитку Артюра Рембо. Поєднання рис імпресіонізму й символізму в сонеті «Голосівки». Образ ліричного героя у вірші «Моя циганерія»

08.04

 

 

ТЕМА. ДРАМАТУРГІЯ КІНЦЯ XIX – ПОЧАТКУ XX СТ.

 

 

29

Зміни в драматургії на межі XIXXX столітті. Роль М. Метерлінка у становленні «нової драми»

15.04

 

30

«Синій птах» – світла лірична феєрія про вищі цінності людського буття. Символічний сенс сюжету

22.04

 

31

Ідея одухотворення життя й відновлення втрачених зв’язків у драмі-феєрії М. Метерлінка «Синій птах». Образи Тільтіля та Мітіль

29.04

 

 

ТЕМА. СУЧАСНА ЛІТЕРАТУРА В ЮНАЦЬКОМУ ЧИТАННІ

 

 

32

Й. Яґелло – польська письменниця, авторка творів для дітей та молоді. «Кава з кардамоном»: Синтез підліткової повісті (стосунки в родині, перше кохання) та детективу (розгадування сімейної таємниці).

06.05

 

33

Проблема батьків і дітей. Образ головної героїні. Мова твору.

13.05

 

34

РМ. Складання власного початку твору

20.05

 

35

Контрольна робота. Тестові завдання

27.05

 

36

Підсумковий урок. «Велике бачиться на відстані...»: від далеких епох до сучасності

03.06

 

 

doc
Додано
31 січня
Переглядів
343
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку