Календарне планування_8 клас_wider World 3

Про матеріал
Календарне планування на 2 семестр для 8 класу по підручнику Wider world 3. 4 години на тиждень
Перегляд файлу

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Календарно-тематичне планування до навчально-методичного комплексу WIDER WORLD 3 (PEARSON)

 

 

 

 

Навчальний рік      Вчитель                              Клас         


Календарно-тематичне планування: WIDER WORLD 3 (Семестр 1)

 

Вступний модуль: STARTER UNIT, я та моє дозвілля

Тематика ситуативного спілкування: Дозвілля

Ключові компетентності: використовувати українознавчий компонент в усіх видах мовленнєвої діяльності; спілкуватися іноземною мовою з використанням інформаційно комунікаційних технологій;

1.

 

Starter Unit: Ст. 4-5

 

Моє життя.

Розповідати про свої уподобання та

інтереси

Уподобання та інтереси

 

Читання: детальне розуміння прочитаного

Говоріння: обмін інформацією про уподобання.

 

 

Описує власний стиль життя та визначає пріоритети.

 

Наводить приклади свого внеску в життя громади.

 

Наводить приклади взаємодопомоги членам родини.

WB p 2

Ex 1-5

 

2.  

 

 

Starter Unit: Ст. 6

 

Моя сім’я.

Розрізняти вибіркову інформацію у прочитаному тексті та говорити про свою сім’ю

Професії. Колокації на тему «Мій день»

Present Simple (adverbs of frequency)

 

Говоріння: обговорення в парах хатніх обов’язків

 

WB p 3

Ex 1-4

 

 

3.  

 

 

Starter Unit: Ст. 7

 

 

Що тебе турбує?

Виявляти детальну

інформацію у прочитаному тексті та говорити про свої почуття

Предмети одягу

Present Continuous

 

Говоріння: обговорення в парах

почуттів та емоцій

 

WB p 4

Ex 1-5

 

4.  

 

Starter Unit: Ст. 8

Що відбулось у минулому році?

Розповідати про своє минуле

Країни та національності

Past Simple (was/were, regular verbs)

Аудіювання/читання: розуміння загальної

інформації

 

WB p 5

Ex 1-4

 

5.  

 

Starter Unit: Ст. 9

 

Мої друзі.

Надавати інформацію про себе (письмово)

 

 

Аудіювання/читання: розуміння детальної інформації

Говоріння: опис картинки, відповіді на питання

 

WB p 5

Ex 5-6

Модуль 1: THAT’S MY WORLD

Тематика ситуативного спілкування: Гаджети та технічні новинки

Ключові компетентності: вивчати іноземну мову з використанням спеціальних програмних засобів, ігор, соціальних мереж; застосовувати ІКТ для пошуку, обробки, аналізу та підготовки інформації відповідно до поставлених завдань.

6.

 

Unit 1:

Ст. 10-11

 

Моє улюблене фото.

Описувати своє фото у соціальних мережах

Гаджети, техніка

 

Читання/аудіювання: розуміння детальної

інформації

 

 

WB p 6

Ex 1-3

 

7.  

 

 

Unit 1: Ст.10-11

 

Гаджети у моїй сім’ї.

Розповідати про використання технологій у своїй родині

Дієслова з теми

«Гаджети» Прикметники для позначення вражень

 

 

Говоріння: відповіді на питання, опис

 

 

WB p 7

Ex 4-8

 

8.  

 

 

Unit 1:

Ст. 12

 

Моє хобі.

Виявляти загальну

інформацію у прочитаному тексті та говорити про свої захоплення

 

Present Continuous,

Present simple and state verbs

Читання: розуміння

загальної інформації

Говоріння: опис хобі

Визначає достовірність інформації.

 

Пояснює правила безпечної поведінки

онлайн.

 

WB p 8

Ex 1-6

 

9.  

 

Unit 1: ст.13

Чи всі гаджети корисні?

Встановлювати

детальну інформацію у прочитаному тексті

 

 

Читання/аудіювання:

розуміння детальної інформації

Говоріння: опис речей

WB p 9

Ex 1-3

 

10.

 

Unit 1: Ст.14

Диктант

У мене не працює компьютер!

Визначати загальну

інформацію у почутому/прочитаном у тексті

 

Verb patterns

Читання/аудіювання:

розуміння загальної інформації

 

 

 

WB p 10

Ex 1-6

 

11.

 

 

Unit 1: Ст.15

 

Моє ставлення до сучасної техніки.

Розрізняти детальну

інформацію у почутому тексті та говорити про технології

Вирази на

позначення часу

 

Аудіювання: розуміння

детальної інформації

 

 

 

WB p 11

Ex 1-3

12

 

Unit 1:

Ст. 16

Давай знімемо відео!

Обговорювати деталі зйомки відеоролика

Фрази для вираження пропозиції (прийняти/відмовитися)

 

Читання/аудіювання: розуміння детальної  інформації

Говоріння: робота в парах

 

WB p 12

Ex 1-5

13

 

Unit 1:

Ст.17

Життя моєї мрії.

Описувати свій омріяний стиль життя (письмово)

 

 

Читання: розуміння детальної  інформації

Письмо: опис найкращого місця для життя

 

WB p 13

Ex 1-5

14

 

Самостійна робота

Це мрії

WB p 13 Ex 6

 

 

 

 

 

 

15

 

Unit 1:

Ст.18

Опиши свою школу.

Розмовляти про технології та ставлення до них

 

Активізація лексичного матеріалу (Unit 1)

 

Фонетика: вимова звуків /s/, /z/

 

 

WB p 15

Ex 1-3

16

 

Unit 1:

Ст. 19

Давай подивимось телевізор!

Аналізувати результати власних навчальних досягнень

Консолідація лексичного матеріалу (Unit 1)

Консолідація лексичного матеріалу (Unit 1)

 

Письмо: диктант

Говоріння: робота в парах

 

WB p 15

Ex 4-6

17

 

Unit 1:

Ст. 20-21

Наскільки важливий для тебе мобільний телефон?

Виявляти загальну інформацію у прочитаному тексті

Технічні новинки

 

Читання: розуміння загальної та детальної інформації

 

 

WB p 16

Ex 1-6

18

 

Unit 1:

Ст. 139

Як ти ставишся до сучасного мистецтва?

Встановлювати детальну інформацію у прочитаному тексті

 

 

Читання: розуміння загальної та детальної інформації

 

 

Підготуватися до контрольної роботи

19

 

Контрольна робота

 

 

 

 

 

 

 

Підготувати презентацію про підліьків та гаджети

20

 

Unit 1

Проект

“Teenagers and smartphones”

Створювати проект про підлітків та інтернет

 

 

Читання: розуміння загальної та детальної інформації

Говоріння/письмо: Презентація

 

 

 

Module 2: WILD NATURE

Тематика ситуативного спілкування: Природні явища та погода

Ключові компетентності: самостійно працювати з підручником, шукати нову інформацію з різних джерел та критично оцінювати її; розробляти, презентувати та обґрунтовувати проекти, спрямовані на збереження довкілля;

 

21

 

Unit 2:

Ст. 22-23

Цікаві факти про погоду.

Розповідати про свою улюблену пору року та погоду

Пори року, погода

 

Читання: розуміння загальної та детальної інформації

 

 

 

 

WB p 18

Ex 1-3

22

 

Unit 2:

Ст. 22-23

Погодні умови в моїй країні.

Обговорювати можливі стихійні лиха в Україні

Природні явища

 

 

Говоріння: природні явища в Україні

WB p 19

Ex 4-9

23

 

Unit 2:

Ст. 24

Надзвичайні природні явища.

Розповідати про події в минулому

 

Past simple (regular and irregular verbs)

Читання: розуміння загальної інформації

 

WB p 20

Ex 1-6

24

 

Unit 2:

Ст. 25

Минулий тиждень в Україні у фактах.

Визначати детальну інформацію у прочитаному тексті та говорити про події минулого тижня

Фрази на позначення враження

 

Читання: розуміння загальної та детальної інформації

 

WB p 21

Ex 1-4

25

 

Unit 2:

Ст. 26

Прикрий випадок.

Розповідати про деталі події, що сталася у минулому.

 

Past Simple and Past Continuous

Читання/аудіювання: розуміння детальної  інформації

 

 

WB p 22

Ex 1-6

26

 

Unit 2:

Ст. 27

Чи любиш ти ходити на природу?

Розрізняти загальну інформацію у почутому тексті

Фразові дієслова

Дика природа

 

Аудіювання: розуміння основного змісту, повне розуміння тексту

 

Розглядає  природу як цілісну систему.

 

Робить повідомлення про складні погодні умови.

 

Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття та потреби жити разом у мирі.

WB p 23

Ex 1-5

27

 

Unit 2:

Ст. 28

Диктант

Навіщо ти це зробив?

Розповідати про проблеми у минулому

Фрази на позначення засудження/пояснення вчинків

 

Читання/аудіювання: розуміння детальної  інформації

Говоріння: рольова гра

 

WB p 24

Ex 1-4

28

 

Unit 2:

Ст. 29

Чи підеш ти зі мною у похід?

Логічно обгрунтовувати свою думку

 

Adverbs and indefinite pronouns

Читання: розуміння основного змісту тексту

 

 

WB p 25

Ex 1-5

29

 

Unit 2:

Ст. 30-31

Дивні природні явища у світі.

Розмовляти про погоду, стихійні лиха

Активізація лексичного матеріалу (Unit 2)

 

Фонетика: наголос у реченнях

 

 

WB p 27

Ex 1-3

30

 

Unit 2:

Ст. 30-31

Незабутня подорож.

Аналізувати результати власних навчальних досягнень

Консолідація лексичного матеріалу (Unit 2)

Консолідація граматичного матеріалу (Unit 2)

 

 

Говоріння: робота в парах

 

WB p 27

Ex 4-7

31

 

Самостійна робота

Зміни погодних умов.

Обговорювати зміну погодних умов в Україні

 

 

Аудіювання: розуміння основного змісту, повне розуміння тексту

Говоріння: висловлення власної думки (за чи проти)

 

Повторити вивчений матеріал

32

 

Unit 2:

Ст. 32-33

Погода в США та Британії.

Виявляти загальну інформацію у прочитаному тексті

 

 

Читання: розуміння загальної та детальної інформації

 

 

WB p 28

Ex 1-6

33

 

Контрольна робота

 

 

 

 

 

 

 

повторити вивчений матеріал

 

Модуль 3: THE TASTE TEST

Тематика ситуативного спілкування: Харчування 

Ключові компетентності: пропагувати здоровий спосіб життя засобами іноземної мови; критично оцінювати інформацію з різних іншомовних джерел; використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови відповідно до власного стилю навчання.

 

34

 

Unit 3:

Ст. 34

Збалансоване харчування.

Розповідати про свою улюблену їжу

Їжа, напої

 

Аудіювання: розуміння основного змісту, повне розуміння тексту

 

 

WB p 30

Ex 1-3

35

 

Unit 3:

Ст. 35

 

Моя улюблена їжа.

Розповідати про різні смаки їжі 

Смаки їжи/напоїв

 

Читання: розуміння загальної та детальної інформації

Говоріння/письмо: опис продукту харчування/блюда

 

WB p 31

Ex 4-8

36

 

Unit 3:

Ст. 36

Ти любиш китайську кухню?

Розповідати про незвичайну їжу, яку хотів би скуштувати

 

Present Perfect (with ever, never, just, already, yet)

Читання/аудіювання: розуміння детальної  інформації

 

 

WB p 32

Ex 1-6

37

 

Unit 3:

Ст. 37

Кулінарне шоу.

Визначати детальну інформацію у прочитаному тексті

Колокації з make and do

 

Читання/аудіювання: розуміння детальної  інформації

 

Обговорює різні способи приготування їжі для збереження здоров’я та дотримання безпеки

 

Наводить приклади збалансованості власного раціону.

WB p 33

Ex 1-4

38

 

Unit 3:

Ст. 38

Ти коли-небудь пив сік  кеш’ю?

Детально розповідати про події у минулому, та їх зв'язок з теперішнім

 

Present Perfect (with for and since)

Читання/аудіювання: розуміння загальної інформації

Письмо: запитальні речення

 

WB p 34

Ex 1-6

39

 

Unit 3:

Ст. 39

Найкращий торт у моєму житті!

Розрізняти загальну інформацію у почутому тексті та описувати їжу

Прикметники на позначення смаків їжі

 

Аудіювання: розуміння основного змісту, повне розуміння тексту

Говоріння: опис торта-мрії

 

WB p 35

Ex 1-5

40

 

Диктант

 

 

 

 

 

 

 

 

41

 

Unit 3:

Ст. 40

Що б ви хотіли замовити?

 Замовляти їжу

Фрази для замовлення їжі у ресторані

 

Аудіювання: розуміння основного змісту тексту

Говоріння: рольова гра

 

WB p 36

Ex 1-6

42

 

Unit 3:

Ст. 41

Поділись зі мною рецептом улюбленого блюда!

Писати особистий лист

Дієслова для приготування їжі

Фрази для написання електронного листа

 

 

Письмо: електронний лист другу

 

WB p 37

Ex 1-5

43

 

Unit 3:

Ст. 42

Смаки різних страв.

Розмовляти про їжу та напої, смаки

Активізація лексичного матеріалу (Unit 3)

 

Фонетика: вимова звуку /ə/

 

 

WB p 39

Ex 1-3

44

 

Самостійна робота

 

 

 

 

 

 

 

 

45

 

Unit 3:

Ст. 43

Вгадай страву, що починається на літеру «С»!

Аналізувати результати власних навчальних досягнень

Консолідація лексичного матеріалу (Unit 3)

Консолідація граматичного матеріалу (Unit 3)

 

Говоріння: робота в парах

 

WB p 39

Ex 4-7

46

 

Unit 3:

Ст. 44-45

Улюблені страви британців.

Виявляти детальну інформацію у прочитаному тексті

Їжа

 

Читання: розуміння загальної та детальної інформації

 

 

WB p 40

Ex 1-6

47

 

Unit 3:

Ст. 140

Кулінарія як наука.

Встановлювати загальну інформацію у прочитаному тексті

 

 

Читання: розуміння загальної та детальної інформації

Говоріння: робота в парах

 

Підготувати презентацію про приготування їжі а різних країнах

49

 

Представлення проектів

 

 

 

 

 

 

 

Підготуватись до контрольної роботи

50

 

Контрольна робота

 

 

 

 

 

 

 

Повторити вивчений матеріал

 

Модуль 4: CURTAIN UP!

Тематика ситуативного спілкування: Кіно і театр

Ключові компетентності: порівнювати та оцінювати мистецькі твори та культурні традиції різних народів; переконувати, аргументовувати, досягати взаєморозуміння/ компромісу у ситуаціях міжкультурного спілкування;

 

51

 

Unit 4:

Ст. 46

Мій улюблений фільм.

Розповідати про свій улюблений фільм

Жанри фільмів

 

Аудіювання: розуміння основного змісту тексту

Говоріння: улюблений фільм

Порівнює типові для різних культур вербальні та невербальні норми поведінки.

 

WB p 42

Ex 1-4

52

 

Unit 4:

Ст. 47

Ти дивишся серіали?

Розповідати про свій улюблений серіал

Телебачення

 

 

Говоріння: улюблені телепрограми

Пояснює правила поведінки у закладах культури.

 

 

WB p 43

Ex 5-9

53

 

Unit 4:

Ст. 48

Найкращий фільм усіх часів!

Порівнювати різні фільми

 

Comparatives and superlatives

 

 

Обговорює можливості замовлення квитків онлайн.

WB p 44

Ex 1-5

54

 

Unit 4:

Ст. 49

Похід у театр.

Розрізняти детальну інформацію у прочитаному тексті та говорить про розваги

 

 

Читання: розуміння загальної та детальної інформації

Говоріння: обговорювати розваги

 

WB p 45

Ex 1-3

55

 

Unit 4:

Ст. 50

Традиційне національне вбрання різних країн світу.

Обговорювати традиційне вбрання

 

Quantifiers (some, any, much, many, (a) few, (a) little, a lot, lots of)

Читання/аудіювання: розуміння детальної  інформації

 

 

WB p 46

Ex 1-6

56

 

Unit 4:

Ст. 51

Найвідоміші фестивалі світу.

Встановлювати загальну інформацію у почутому тексті

 

 

Аудіювання: розуміння основного змісту, повне розуміння тексту

Говоріння: опис фестивалю

 

WB p 47

Ex 1-5

57

 

Unit 4:

Ст. 52

Ти б хотів вивчити новий танець?

Розповідати про свої вподобання

Фрази для вираження преференцій

 

Аудіювання: розуміння основного змісту тексту

Говоріння: обговорення

 

WB p 48

Ex 1-5

Підготуватися до диктанту

58

 

Диктант

 

 

 

 

 

 

 

 

59

 

Unit 4:

Ст. 53

Театральна рецензія.

Розповідати, як саме хтось виконує дії

 

Adverbs of manner

Читання: розуміння детальної  інформації

 

 

WB p 49

Ex 1-6

60

 

Unit 4:

Ст. 54

Що я люблю робити у вільний час.

Розмовляти про фільми та телебачення

Активізація лексичного матеріалу (Unit 4)

 

Фонетика: наголос у словах

 

 

Скласти 5 речень зі словами + підготуватись до самостійної роботи

61

 

Самостійна робота

 

 

 

 

 

 

 

 

62

 

Unit 4:

Ст. 55

Давай сходимо у кіно!

Аналізувати результати власних навчальних досягнень

Консолідація лексичного матеріалу (Unit 4)

Консолідація граматичного матеріалу (Unit 4)

 

Говоріння: робота в парах

 

WB p 51

Ex 1-6

63

 

Unit 4:

Ст. 56-57

Фестивалі в Лондоні.

Визначати загальну інформацію у прочитаному тексті

Святкування

Традиції

 

Читання: розуміння загальної та детальної інформації

 

 

WB p 52

Ex 1-4

64

 

Unit 4:

Ст. 56-57

Що ти знаєш про карнавал Ноттінг Хілл?

Розповідати про фестивалі

 

 

Аудіювання: розуміння основного змісту, повне розуміння тексту

Говоріння: опис досвіду

 

Підготувати проект про фестивалі у різних куточках світу

65

 

Unit 4:

Ст. 56-57

Представлення проектів

Створювати проект про фестивал

 

 

Читання: розуміння загальної та детальної інформації

Говоріння/письмо: Презентація

WB p 52

Ex 5-7

66

 

Контрольна робота

 

 

 

 

 

 

 

 

Модуль 5: THE BIG MATCH!

Тематика ситуативного спілкування: Спорт

Ключові компетентності: визначати комунікативні потреби та цілі під час вивчення іноземної мови; презентувати себе і створювати тексти (усно і письмово) іноземною мовою, які сприятимуть майбутній кар’єрі;

67

 

Unit 5:

Ст. 58

Яким видом спорту ти захоплюєшся?

Розповідати про українських спортсменів

Види спорту

 

Аудіювання: розуміння основного змісту тексту

Говоріння: парна робота

 

WB p 54

Ex 1-2

68

 

Unit 5:

Ст. 59

Найвідоміші спортивні події в світі.

Обговорювати участь у спортивних подіях

Спортивні заходи\події

 

Читання\ аудіювання: розуміння загальної та детальної інформації

Говоріння: обговорення

 

WB p 55

Ex 3-7

69

 

Unit 5:

Ст. 60

Спортивні змагання.

Розповідати про заняття спортом

 

Will / going to / Present Continuous

Читання/аудіювання: розуміння детальної  інформації

 

 

WB p 56

Ex 1-6

70

 

Unit 5:

Ст. 61

Спортивні події у моїй школі.

Розрізняти загальну інформацію у прочитаному тексті та говорити про волонтерство

Фразові дієсловва

 

Читання: розуміння загальної та детальної інформації

Говоріння: спортивна подія

 

WB p 57

Ex 1-4

71

 

Unit 5:

Ст. 62

Нові тренди у фітнес-культурі.

Розповідати про можливі ситуації у майбутньому

 

First Conditional, повторення

Читання/аудіювання: розуміння детальної  інформації

 

 

WB p 58

Ex 1-6

72

 

Контроль аудіювання

 

 

 

 

 

 

 

 

73

 

Контроль письмо

 

 

 

 

 

 

 

 

74

 

Контроль говоріння

 

 

 

 

 

 

 

 

75

 

Контроль читання

 

 

 

 

 

 

 

 

76

 

Підсумковий урок

 

 

 

 

 

 

 

 


 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Подолів Влад
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
25 січня 2023
Переглядів
1973
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку