Календарно-тематичне планування до навчально-методичного комплексу WIDER WORLD 3 (PEARSON)
Навчальний рік Вчитель Клас
Календарно-тематичне планування: WIDER WORLD 3 (Семестр 1)
Вступний модуль: STARTER UNIT, я та моє дозвілля Тематика ситуативного спілкування: Дозвілля Ключові компетентності: використовувати українознавчий компонент в усіх видах мовленнєвої діяльності; спілкуватися іноземною мовою з використанням інформаційно комунікаційних технологій; |
|||||||||||||
1. |
|
Starter Unit: Ст. 4-5 |
Моє життя. |
Розповідати про свої уподобання та інтереси |
Уподобання та інтереси |
|
Читання: детальне розуміння прочитаного |
Говоріння: обмін інформацією про уподобання. |
Описує власний стиль життя та визначає пріоритети.
Наводить приклади свого внеску в життя громади.
Наводить приклади взаємодопомоги членам родини. |
WB p 2 Ex 1-5 |
|||
2. |
|
Starter Unit: Ст. 6 |
Моя сім’я. |
Розрізняти вибіркову інформацію у прочитаному тексті та говорити про свою сім’ю |
Професії. Колокації на тему «Мій день» |
Present Simple (adverbs of frequency) |
|
Говоріння: обговорення в парах хатніх обов’язків |
WB p 3 Ex 1-4 |
||||
3. |
|
Starter Unit: Ст. 7 |
Що тебе турбує? |
Виявляти детальну інформацію у прочитаному тексті та говорити про свої почуття |
Предмети одягу |
Present Continuous |
|
Говоріння: обговорення в парах почуттів та емоцій |
WB p 4 Ex 1-5 |
||||
4. |
|
Starter Unit: Ст. 8 |
Що відбулось у минулому році? |
Розповідати про своє минуле |
Країни та національності |
Past Simple (was/were, regular verbs) |
Аудіювання/читання: розуміння загальної інформації |
|
WB p 5 Ex 1-4 |
||||
5. |
|
Starter Unit: Ст. 9 |
Мої друзі. |
Надавати інформацію про себе (письмово) |
|
|
Аудіювання/читання: розуміння детальної інформації |
Говоріння: опис картинки, відповіді на питання |
|
WB p 5 Ex 5-6 |
|||
Модуль 1: THAT’S MY WORLD Тематика ситуативного спілкування: Гаджети та технічні новинки Ключові компетентності: вивчати іноземну мову з використанням спеціальних програмних засобів, ігор, соціальних мереж; застосовувати ІКТ для пошуку, обробки, аналізу та підготовки інформації відповідно до поставлених завдань. |
|||||||||||||
6. |
|
Unit 1: Ст. 10-11 |
Моє улюблене фото. |
Описувати своє фото у соціальних мережах |
Гаджети, техніка |
|
Читання/аудіювання: розуміння детальної інформації |
|
|
WB p 6 Ex 1-3 |
|||
7. |
|
Unit 1: Ст.10-11 |
Гаджети у моїй сім’ї. |
Розповідати про використання технологій у своїй родині |
Дієслова з теми «Гаджети» Прикметники для позначення вражень |
|
|
Говоріння: відповіді на питання, опис |
|
WB p 7 Ex 4-8 |
|||
8. |
|
Unit 1: Ст. 12 |
Моє хобі. |
Виявляти загальну інформацію у прочитаному тексті та говорити про свої захоплення |
|
Present Continuous, Present simple and state verbs |
Читання: розуміння загальної інформації |
Говоріння: опис хобі |
Визначає достовірність інформації.
Пояснює правила безпечної поведінки онлайн. |
WB p 8 Ex 1-6 |
|||
9. |
|
Unit 1: ст.13 |
Чи всі гаджети корисні? |
Встановлювати детальну інформацію у прочитаному тексті |
|
|
Читання/аудіювання: розуміння детальної інформації |
Говоріння: опис речей |
WB p 9 Ex 1-3 |
||||
10. |
|
Unit 1: Ст.14 Диктант |
У мене не працює компьютер! |
Визначати загальну інформацію у почутому/прочитаном у тексті |
|
Verb patterns |
Читання/аудіювання: розуміння загальної інформації |
|
|
WB p 10 Ex 1-6 |
|||
11. |
|
Unit 1: Ст.15 |
Моє ставлення до сучасної техніки. |
Розрізняти детальну інформацію у почутому тексті та говорити про технології |
Вирази на позначення часу |
|
Аудіювання: розуміння детальної інформації |
|
|
WB p 11 Ex 1-3 |
|||
12 |
|
Unit 1: Ст. 16 |
Давай знімемо відео! |
Обговорювати деталі зйомки відеоролика |
Фрази для вираження пропозиції (прийняти/відмовитися) |
|
Читання/аудіювання: розуміння детальної інформації |
Говоріння: робота в парах |
|
WB p 12 Ex 1-5 |
|||
13 |
|
Unit 1: Ст.17 |
Життя моєї мрії. |
Описувати свій омріяний стиль життя (письмово) |
|
|
Читання: розуміння детальної інформації |
Письмо: опис найкращого місця для життя |
|
WB p 13 Ex 1-5 |
|||
14 |
|
Самостійна робота |
Це мрії |
WB p 13 Ex 6 |
|
|
|
|
|
|
|||
15 |
|
Unit 1: Ст.18 |
Опиши свою школу. |
Розмовляти про технології та ставлення до них
|
Активізація лексичного матеріалу (Unit 1) |
|
Фонетика: вимова звуків /s/, /z/ |
|
|
WB p 15 Ex 1-3 |
|||
16 |
|
Unit 1: Ст. 19 |
Давай подивимось телевізор! |
Аналізувати результати власних навчальних досягнень |
Консолідація лексичного матеріалу (Unit 1) |
Консолідація лексичного матеріалу (Unit 1) |
|
Письмо: диктант Говоріння: робота в парах |
|
WB p 15 Ex 4-6 |
|||
17 |
|
Unit 1: Ст. 20-21 |
Наскільки важливий для тебе мобільний телефон? |
Виявляти загальну інформацію у прочитаному тексті |
Технічні новинки |
|
Читання: розуміння загальної та детальної інформації |
|
|
WB p 16 Ex 1-6 |
|||
18 |
|
Unit 1: Ст. 139 |
Як ти ставишся до сучасного мистецтва? |
Встановлювати детальну інформацію у прочитаному тексті |
|
|
Читання: розуміння загальної та детальної інформації |
|
|
Підготуватися до контрольної роботи |
|||
19 |
|
Контрольна робота |
|
|
|
|
|
|
|
Підготувати презентацію про підліьків та гаджети |
|||
20 |
|
Unit 1 |
Проект “Teenagers and smartphones” |
Створювати проект про підлітків та інтернет |
|
|
Читання: розуміння загальної та детальної інформації |
Говоріння/письмо: Презентація |
|
|
|||
Module 2: WILD NATURE Тематика ситуативного спілкування: Природні явища та погода Ключові компетентності: самостійно працювати з підручником, шукати нову інформацію з різних джерел та критично оцінювати її; розробляти, презентувати та обґрунтовувати проекти, спрямовані на збереження довкілля; |
Модуль 3: THE TASTE TEST Тематика ситуативного спілкування: Харчування Ключові компетентності: пропагувати здоровий спосіб життя засобами іноземної мови; критично оцінювати інформацію з різних іншомовних джерел; використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови відповідно до власного стилю навчання. |
Модуль 4: CURTAIN UP! Тематика ситуативного спілкування: Кіно і театр Ключові компетентності: порівнювати та оцінювати мистецькі твори та культурні традиції різних народів; переконувати, аргументовувати, досягати взаєморозуміння/ компромісу у ситуаціях міжкультурного спілкування; |
51 |
|
Unit 4: Ст. 46 |
Мій улюблений фільм. |
Розповідати про свій улюблений фільм |
Жанри фільмів |
|
Аудіювання: розуміння основного змісту тексту |
Говоріння: улюблений фільм |
Порівнює типові для різних культур вербальні та невербальні норми поведінки.
|
WB p 42 Ex 1-4 |
52 |
|
Unit 4: Ст. 47 |
Ти дивишся серіали? |
Розповідати про свій улюблений серіал |
Телебачення |
|
|
Говоріння: улюблені телепрограми |
Пояснює правила поведінки у закладах культури.
|
WB p 43 Ex 5-9 |
53 |
|
Unit 4: Ст. 48 |
Найкращий фільм усіх часів! |
Порівнювати різні фільми |
|
Comparatives and superlatives |
|
|
Обговорює можливості замовлення квитків онлайн. |
WB p 44 Ex 1-5 |
54 |
|
Unit 4: Ст. 49 |
Похід у театр. |
Розрізняти детальну інформацію у прочитаному тексті та говорить про розваги |
|
|
Читання: розуміння загальної та детальної інформації |
Говоріння: обговорювати розваги |
|
WB p 45 Ex 1-3 |
55 |
|
Unit 4: Ст. 50 |
Традиційне національне вбрання різних країн світу. |
Обговорювати традиційне вбрання |
|
Quantifiers (some, any, much, many, (a) few, (a) little, a lot, lots of) |
Читання/аудіювання: розуміння детальної інформації |
|
|
WB p 46 Ex 1-6 |
56 |
|
Unit 4: Ст. 51 |
Найвідоміші фестивалі світу. |
Встановлювати загальну інформацію у почутому тексті |
|
|
Аудіювання: розуміння основного змісту, повне розуміння тексту |
Говоріння: опис фестивалю |
|
WB p 47 Ex 1-5 |
57 |
|
Unit 4: Ст. 52 |
Ти б хотів вивчити новий танець? |
Розповідати про свої вподобання |
Фрази для вираження преференцій |
|
Аудіювання: розуміння основного змісту тексту |
Говоріння: обговорення |
|
WB p 48 Ex 1-5 Підготуватися до диктанту |
58 |
|
Диктант |
|
|
|
|
|
|
|
|
59 |
|
Unit 4: Ст. 53 |
Театральна рецензія. |
Розповідати, як саме хтось виконує дії |
|
Adverbs of manner |
Читання: розуміння детальної інформації |
|
|
WB p 49 Ex 1-6 |
60 |
|
Unit 4: Ст. 54 |
Що я люблю робити у вільний час. |
Розмовляти про фільми та телебачення |
Активізація лексичного матеріалу (Unit 4) |
|
Фонетика: наголос у словах |
|
|
Скласти 5 речень зі словами + підготуватись до самостійної роботи |
61 |
|
Самостійна робота |
|
|
|
|
|
|
|
|
62 |
|
Unit 4: Ст. 55 |
Давай сходимо у кіно! |
Аналізувати результати власних навчальних досягнень |
Консолідація лексичного матеріалу (Unit 4) |
Консолідація граматичного матеріалу (Unit 4) |
|
Говоріння: робота в парах |
|
WB p 51 Ex 1-6 |
63 |
|
Unit 4: Ст. 56-57 |
Фестивалі в Лондоні. |
Визначати загальну інформацію у прочитаному тексті |
Святкування Традиції |
|
Читання: розуміння загальної та детальної інформації |
|
|
WB p 52 Ex 1-4 |
64 |
|
Unit 4: Ст. 56-57 |
Що ти знаєш про карнавал Ноттінг Хілл? |
Розповідати про фестивалі |
|
|
Аудіювання: розуміння основного змісту, повне розуміння тексту |
Говоріння: опис досвіду |
|
Підготувати проект про фестивалі у різних куточках світу |
65 |
|
Unit 4: Ст. 56-57 |
Представлення проектів |
Створювати проект про фестивал |
|
|
Читання: розуміння загальної та детальної інформації |
Говоріння/письмо: Презентація |
WB p 52 Ex 5-7 |
|
66 |
|
Контрольна робота |
|
|
|
|
|
|
|
|
Модуль 5: THE BIG MATCH! Тематика ситуативного спілкування: Спорт Ключові компетентності: визначати комунікативні потреби та цілі під час вивчення іноземної мови; презентувати себе і створювати тексти (усно і письмово) іноземною мовою, які сприятимуть майбутній кар’єрі; |
||||||||||
67 |
|
Unit 5: Ст. 58 |
Яким видом спорту ти захоплюєшся? |
Розповідати про українських спортсменів |
Види спорту |
|
Аудіювання: розуміння основного змісту тексту |
Говоріння: парна робота |
|
WB p 54 Ex 1-2 |
68 |
|
Unit 5: Ст. 59 |
Найвідоміші спортивні події в світі. |
Обговорювати участь у спортивних подіях |
Спортивні заходи\події |
|
Читання\ аудіювання: розуміння загальної та детальної інформації |
Говоріння: обговорення |
|
WB p 55 Ex 3-7 |
69 |
|
Unit 5: Ст. 60 |
Спортивні змагання. |
Розповідати про заняття спортом |
|
Will / going to / Present Continuous |
Читання/аудіювання: розуміння детальної інформації |
|
|
WB p 56 Ex 1-6 |
70 |
|
Unit 5: Ст. 61 |
Спортивні події у моїй школі. |
Розрізняти загальну інформацію у прочитаному тексті та говорити про волонтерство |
Фразові дієсловва |
|
Читання: розуміння загальної та детальної інформації |
Говоріння: спортивна подія |
|
WB p 57 Ex 1-4 |
71 |
|
Unit 5: Ст. 62 |
Нові тренди у фітнес-культурі. |
Розповідати про можливі ситуації у майбутньому |
|
First Conditional, повторення |
Читання/аудіювання: розуміння детальної інформації |
|
|
WB p 58 Ex 1-6 |
72 |
|
Контроль аудіювання |
|
|
|
|
|
|
|
|
73 |
|
Контроль письмо |
|
|
|
|
|
|
|
|
74 |
|
Контроль говоріння |
|
|
|
|
|
|
|
|
75 |
|
Контроль читання |
|
|
|
|
|
|
|
|
76 |
|
Підсумковий урок |
|
|
|
|
|
|
|
|