КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ
з алгебри для 9 класу
за підручником «Алгебра-9» (автори Мерзляк А.Г., Полонський В.Б.,
Якір М.С.)
(105 год. I семестр — 46 год, 3 год на тиждень,
II семестр — 59 год, 3 год на тиждень)
№ Уроку |
Тема уроку |
Дата |
Примітка |
|||
проведення |
скоригована |
|||||
І семестр |
||||||
Повторення навчального матеріалу з алгебри 8 класу(6годин) |
||||||
1 |
Тотожні перетворення раціональних виразів |
|
|
|
||
2 |
Квадратні корені. |
|
|
|
||
3 |
Квадратні рівняння |
|
|
|
||
4 |
Розв’язування рівнянь, які зводяться до квадратних |
|
|
|
||
5 |
Розв’язування задач |
|
|
|
||
6 |
Діагностична робота |
|
|
|
||
Тема 1. Нерівності ( 14 годин) |
||||||
7 |
Числові нерівності. |
|
|
|
||
8 |
Основні властивості числових нерівностей |
|
|
|
||
9 |
Основні властивості числових нерівностей |
|
|
|
||
10 |
Почленне додавання і множення числових нерівностей. |
|
|
|
||
11 |
Нерівності зі змінними. Розв’язок нерівності. |
|
|
|
||
12 |
Числові проміжки. Об’єднання та переріз числових проміжків. |
|
|
|
||
13 |
Розв’язування вправ. Самостійна робота. |
|
|
|
||
14 |
Лінійні нерівності з однією змінною. Рівносильні нерівності. |
|
|
|
||
15 |
Лінійні нерівності з однією змінною. Рівносильні нерівності. |
|
|
|
||
16 |
Системи лінійних нерівностей з однією змінною, їх розв’язування. |
|
|
|
||
17 |
Системи лінійних нерівностей з однією змінною, їх розв’язування. |
|
|
|
||
18 |
Розв’язування вправ. Самостійна робота. |
|
|
|
||
19 |
Розв’язування вправ.Підготовка до контрольної роботи |
|
|
|
||
20 |
Контрольна робота № 1 з теми «Нерівності» |
|
|
|
||
Тема2. Квадратична функція (22годин) |
||||||
Тема.2.1 Функції. Найпростіші перетворення графіків (11годин) |
||||||
21 |
Функції. Нулі функції, проміжки знакосталості, зростання і спадання функції, найбільше та найменше значення функції. |
|
|
|
||
22 |
Функції. Нулі функції, проміжки знакосталості, зростання і спадання функції, найбільше та найменше значення функції. |
|
|
|
||
23 |
Властивості функції. |
|
|
|
||
24 |
Властивості функції. |
|
|
|
||
25 |
Перетворення графіків функцій. |
|
|
|
||
26 |
Перетворення графіків функцій. Самостійна робота. |
|
|
|
||
27 |
Квадратична функція, її графік та властивості. |
|
|
|
||
28 |
Квадратична функція, її графік та властивості. |
|
|
|
||
29 |
Квадратична функція, її графік та властивості. |
|
|
|
||
30 |
Розв’язування вправ. Підготовка до контрольної роботи |
|
|
|
||
31 |
Контрольна робота № 2 з теми « Функції» |
|
|
|
||
Тема.2.2 Квадратичні нерівності та їх системи (11годин) |
||||||
32 |
Корекція знань, умінь і навичок учнів з теми «Функції» . Квадратна нерівність. |
|
|
|
||
33 |
Квадратна нерівність. |
|
|
|
||
34 |
Квадратна нерівність. Самостійна робота. |
|
|
|
||
35 |
Система двох рівнянь з двома змінними. |
|
|
|
||
36 |
Система двох рівнянь з двома змінними. |
|
|
|
||
37 |
Система двох рівнянь з двома змінними. |
|
|
|
||
38 |
Система двох рівнянь з двома змінними, як математична модель прикладної задачі |
|
|
|
||
39 |
Система двох рівнянь з двома змінними, як математична модель прикладної задачі |
|
|
|
||
40 |
Розв’язування вправ. Самостійна робота. |
|
|
|
||
41 |
Підготовка до контрольної роботи |
|
|
|
||
42 |
Контрольна робота № 3 з теми «Квадратичні нерівності та їх системи» |
|
|
|
||
Тема 3. Числові послідовності (20годин) |
||||||
43 |
Корекція знань, умінь і навичок учнів з теми«Квадратичні нерівності та їх системи». Числові послідовності. |
|
|
|
||
44 |
Арифметична прогресія, її властивості. Формула n-го члена арифметичної прогресії. |
|
|
|
||
45 |
Сума перших n членів арифметичної прогресії. |
|
|
|
||
46 |
Сума перших n членів арифметичної прогресії. Самостійна робота. |
|
|
|
||
ІІ семестр |
||||||
47 |
Формула n-го члена арифметичної прогресії.Сума перших n членів арифметичної прогресії. |
|
|
|
|
48 |
Формула n-го члена арифметичної прогресії.Сума перших n членів арифметичної арифметичної прогресії.. |
|
|
|
|
49 |
Формула n-го члена арифметичної прогресії.Сума перших n членів арифметичної прогресії. |
|
|
|
|
50 |
Самостійна робота |
|
|
|
|
51 |
Геометрична прогресія. Формула n-го члена геометричної прогресії. |
|
|
|
|
52 |
Геометрична прогресія. Формула n-го члена геометричної прогресії. |
|
|
|
|
53 |
Геометрична прогресія. Формула n-го члена геометричної прогресії. |
|
|
|
|
54 |
Сума перших n членів геометричної прогресії |
|
|
|
|
55 |
Сума перших n членів геометричної прогресії. |
|
|
|
|
56 |
Сума перших n членів геометричної прогресії. |
|
|
|
|
57 |
Сума перших n членів геометричної прогресії. |
|
|
|
|
58 |
Самостійна робота |
|
|
|
|
59 |
Розв’язування вправ. |
|
|
|
|
60 |
Узагальнення знань, умінь і навичок |
|
|
|
|
61 |
Контрольна робота № 4 з теми «Числові послідовності» |
|
|
|
|
62 |
Аналіз контрольної роботи. Корекція знань, умінь і навичок учнів з теми «Числові послідовності» |
|
|
|
|
|
Тема 4. Основи комбінаторики, теорії ймовірностей та статистики (13 годин) |
|
|
|
|
63 |
Поняття математичного моделювання. |
|
|
|
|
64 |
Задачі на відсоткові розрахунки. |
|
|
|
|
65 |
Задачі на відсоткові розрахунки. |
|
|
|
|
66 |
Задачі на відсоткові розрахунки |
|
|
|
|
67 |
Основні правила комбінаторики. |
|
|
|
|
68 |
Основні правила комбінаторики. |
|
|
|
|
69 |
Поняття про теорію ймовірності Випадкова подія. Частота та ймовірність випадкової події. |
|
|
|
|
70 |
Класичне означення ймовірності. |
|
|
|
|
71 |
Початкові відомості про статистику. Способи подання даних та їх обробки. |
|
|
|
|
72 |
Початкові відомості про статистику. Способи подання даних та їх обробки. |
|
|
|
|
73 |
Узагальнення знань, умінь і навичок учнів. |
|
|
|
|
74 |
Контрольна робота № 5 з теми « Основи комбінаторики,теорії ймовірностей та статистики» |
|
|
|
|
75 |
Аналіз контрольної роботи з теми «Основи комбінаторики, теорії ймовірностей та статистики» |
|
|
|
|
|
Тема5.Повторення і систематизація навчального матеріал(30 годин) |
|
|
|
|
76 |
Нерівності. |
|
|
|
|
77 |
Лінійні нерівності з однією змінною. |
|
|
|
|
78 |
Системи лінійних нерівностей з однією змінною, їх розв’язування |
|
|
|
|
79 |
Системи лінійних нерівностей з однією змінною, їх розв’язування |
|
|
|
|
80 |
Самостійна робота |
|
|
|
|
81 |
Функції , властивості і графіки. |
|
|
|
|
82 |
Функції .Перетворення графіків функцій |
|
|
|
|
83 |
Функції. Перетворення графіків функцій |
|
|
|
|
84 |
Квадратична функція, її графік та властивості |
|
|
|
|
85 |
Квадратична функція, її графік та Властивості |
|
|
|
|
86 |
Самостійна робота |
|
|
|
|
87 |
Розв’язування вправ та задач .Підготовка до контрольної роботи |
|
|
|
|
88 |
Контрольна робота №6 |
|
|
|
|
89 |
Система двох рівнянь з двома змінними. |
|
|
|
|
90 |
Система двох рівнянь з двома змінними. |
|
|
|
|
91 |
Система двох рівнянь з двома змінними, |
|
|
|
|
92 |
Система двох рівнянь з двома змінними, як математична модель прикладної задачі |
|
|
|
|
93
|
Система двох рівнянь з двома змінними, як математична модель прикладної задачі |
|
|
|
|
94 |
Система двох рівнянь з двома змінними, як математична модель прикладної задачі |
|
|
|
|
95 |
Арифметична прогресія |
|
|
|
|
96 |
Геометрична прогресія |
|
|
|
|
97 |
Підготовка до контрольної роботи |
|
|
|
|
98 |
Контрольна робота№7«Повторення і систематизація навчального матеріалу» |
|
|
|
|
99 |
Аналіз контрольної роботи з теми «Повторення і систематизація навчального матеріалу» |
|
|
|
|
100 |
Лінійні нерівності з однією змінною |
|
|
|
|
101 |
Система двох рівнянь з двома змінними. |
|
|
|
|
102 |
Арифметична прогресія. |
|
|
|
|
103 |
Геометрична прогресія. |
|
|
|
|
104 |
Комбінаторика. |
|
|
|
|
105 |
Підсумковий урок. |
|
|
|
|