Лозівська середня загальноосвітня школа І – ІІІ ступенів
Учитель хімії
Доскоч К. А.
ІІ семестр
№ п/п |
Зміст навчального матеріалу |
Домашнє завдання |
Дата проведення |
Тема 3. Кількість речовини. Розрахунки за хімічними формулами |
|||
33 |
Кількість речовини. Моль – одиниця кількості речовини. Стала Авогадро. |
Опрацювати §19 Р.З. с. 64-65 |
|
34 |
Обчислення кількості речовини за певним числом молекул. |
Р.З. с. 66 № 3. |
|
35 |
Молярна маса. Обчислення маси речовини за хімічною формулою. |
Опрацювати §20 Виконати завдання №143, 144. Завдання на картках. |
|
36 |
Обчислення кількості речовини за відомою масою. |
Р.З. с. 69. |
|
37 |
Закон Авогадро. Молярний об’єм газів. Обчислення об’єму певної кількості речовини. |
Опрацювати §21 Виконати завдання №155,157 Р.З. с. 73 |
|
38 |
Відносна густина газів. Обчислення з використанням відносної густини газів. |
Опрацювати §22 Виконати завдання №163, 165 Р.З. с. 75-76. |
|
39 |
Узагальнення знань з теми «Кількість речовини. Розрахунки за хімічними формулами» |
Р.З. с. 76 |
|
40 |
Тематичне оцінювання з теми «Кількість речовини. Розрахунки за хімічними формулами» |
Р.З. с. 77-79 |
|
Тематична |
|||
Тема 4. Основні класи неорганічних сполук |
|||
41 |
Класифікація неорганічних сполук. Оксиди, їх склад і номенклатура. Класифікація оксидів. |
Опрацювати §23 Виконати завдання №170, 175 Р.З. с82-83 |
|
42 |
Кислоти, їх склад і номенклатура. Класифікація основ |
Опрацювати §25 Виконати завдання №187, 190 Р.З. с85-86 |
|
43 |
Основи, їх склад і номенклатура. Класифікація основ |
Опрацювати §24 Виконати завдання №181, 182 Р.З. с. 89-90 |
|
44 |
Солі, їх склад і номенклатура. Класифікація основ |
Опрацювати §26 Виконати завдання №198, 199, 200 Р.З. с. 92-93 |
|
45 |
Тренувальні вправи по темі «Класифікація неорганічних сполук» |
Завдання на картках |
|
46 |
Фізичні та хімічні властивості оксидів. Взаємодія з водою, кислотами, лугами, іншими оксидами |
Опрацювати §27 Виконати завдання №207, 209 Р.З. с. 96-97 |
|
47 |
Поширення оксидів у природі. Вплив на довкілля і здорйов’я людини. |
Виконати завдання №212, с.147 Р.З. с. 100-101 |
|
48 |
Розрахунки за хімічним рівняннями маси, об’єму, кількості речовини реагентів та продуктів реакцій. |
Опрацювати §28 Виконати завдання №214 Р.З. с. 104-105 |
|
49 |
Розрахунки за хімічним рівняннями маси, об’єму, кількості речовини реагентів та продуктів реакцій. |
Опрацювати §28 Виконати завдання №218 Р.З. с. 108-109 |
|
50 |
Фізичні та хімічні властивості кислот. Взаємодія з основами та солями, металами. Реакція обміну та заміщення. |
Опрацювати §30 Виконати завдання №236, 238237, 239 ,с.168 Р.З. с. 112, 115 |
|
51 |
Проміжне тематичне оцінювання з теми: «Основні класи неорганічних сполук» |
Завдання на картках |
|
Тематична |
|||
52 |
Фізичні та хімічні властивості основ. Взаємодія з кислотами, солями. Реакція нейтралізації |
Опрацювати §29 Виконати завдання №226, 228 |
|
53 |
Хімічні властивості основ. Взаємодія з кислотами і розкладання внаслідок нагрівання.. |
Р.З. с. 120, 123-124 |
|
54 |
Фізичні та хімічні властивості амфотерних гідроксидів. |
Опрацювати §29, 31 Виконати завдання №232, 246 Р.З. с. 126-127 |
|
55 |
Поширення у природі та використання основ. Тренувальні вправи. |
Р.З. с. 129-130 |
|
56 |
Фізичні та хімічні властивості солей. Взаємодія з кислотами, іншими солями, металами. |
Опрацювати §32 Виконати завдання №255 Р.З. с. 133-134 |
|
57 |
Хімічні властивості солей. Розклад при нагріванні. |
Виконати завдання №257 Р.З. с. 137-138 |
|
58 |
Розв’язування задач |
Виконати завдання №259 с 181 Р.З. с. 141-142 |
|
59 |
Практична робота №2. «Дослідження властивостей основних класів неорганічних сполук.» |
Навчальний проект. «Вплив хімічних сполук на довкілля і здоров’я людини» |
|
Тематична |
|||
60 |
Загальні способи добування оксидів та основ. |
Опрацювати §33, 34 Виконати завдання №267, 269, 274, 275 |
|
61 |
Загальні способи добування кислот. Поширення у природі, вплив на довкілля та здоров’я людини. |
Опрацювати §35 Виконати завдання №281, 282 |
|
62 |
Загальні способи добування солей. Поширення у природі, вплив на довкілля та здоров’я людини. |
Опрацювати § 36 Виконати завдання № 289 |
|
63 |
Генетичні зв’язки між основними класами неорганічних сполук |
Опрацювати §38 Виконати завдання №308 Р.З. с. 145 |
|
64 |
Тренувальні вправи |
Р.З. с. 147. |
|
65 |
Практична робота №3. «Розв’язування експериментальних задач» |
Р.З. с. 148 |
|
66 |
Розрахунки за хімічними рівняннями маси, об’єму, кількості речовини реагентів та продуктів реакцій. |
Р.З. с. 149 |
|
67 |
Розрахунки за хімічними рівняннями маси, об’єму, кількості речовини реагентів та продуктів реакцій |
Виконати завдання на картках |
|
68 |
Представлення результатів навчального проекту: «Вплив хімічних сполук на довкілля і здоров’я людини» |
Р.З. с. 150-151 |
|
69 |
Тематичне оцінювання з теми «Основні класи неорганічних сполук» |
Підготуватись до контрольної роботи |
|
70 |
Контрольна робота №2 |
Повторити вивчений матеріал |
|