календарне планування, котре я використовую. розбите на семестри. календарне планування складено на основі підручника та програми. пропоную колегам для полегшення своєї праці та заощадження часу
Пропедевтичний курс «Вступ до історії» 5 клас
(35 годин на рік – 1 година на тиждень)
Складено на основі навчальної програми для загальноосвітніх навчальних закладів Історія України. - Наказ Міністерства освіти і науки України від 21.02.2019 № 236
Наказ Міністерства освіти і науки України від 07.06.2017 № 804.
Підручник: Вступ до історії : підруч. для 5 кл. закл. загал. серед. освіти /
О. В. Гісем. — Харків : Вид-во «Ранок», 2018. — іл.
№ |
Тема уроку |
Дата |
Примітка |
І семестр Вступ. Що таке історія |
|||
|
Що таке історія. |
|
|
Тема 1. Відлік часу в історії |
|||
|
Календарний та історичний час. |
|
|
|
Культурні епохи європейської історії та Україна. |
|
|
|
Практичне заняття: Відлік часу в історії. |
|
|
|
Урок узагальнення та тематичного контролю із теми «Відлік часу в історії» |
|
|
Тема 2. Де відбувається історія |
|||
|
Географічний та історичний простір. |
|
|
|
Українська держава в різні часи свого існування на історичних картах. |
|
|
|
Походження назв народів і географічних об’єктів. Історико-географічні регіони України. |
|
|
|
Практичне заняття: Територіальне розташування та історичне походження рідного міста (села). |
|
|
|
Урок узагальнення та тематичного контролю із теми «Де відбувається історія» |
|
|
Тема 3. Джерела до вивчення історії |
|||
|
Історичні джерела та їхні різновиди. |
|
|
|
Робота з історичними джерелами. |
|
|
|
Де зберігаються історичні пам’ятки. |
|
|
|
Практичне заняття: Про що можна дізнатися із сімейного фотоальбому. |
|
|
|
Урок узагальнення та тематичного контролю із теми «Джерела до вивчення історії» |
|
|
ІІ семестр |
|||
Тема 4. Історія України в пам’ятках |
|||
|
Пам’ятки і пам’ятники історії. |
|
|
|
Джерела, які зберігають пам’ять про історію княжої Русі - України. |
|
|
|
Кримське ханство. |
|
|
|
Козацька Україна. |
|
|
|
Українські землі під владою двох імперій. Українське національне відродження. |
|
|
|
Українська революція і боротьба за збереження державності (197-1921 рр.) |
|
|
|
Голодомор 1932-1933 рр. |
|
|
|
Україна в роки Другої світової війни. |
|
|
|
Проголошення незалежності України. |
|
|
|
Революція Гідності 2013-2014 рр. Агресія Росії проти України. |
|
|
|
Практичне заняття: Розповідь про пам’ятку історії або пам’ятник, установлений у рідному краї (на вибір). |
|
|
|
Урок узагальнення та тематичного контролю із теми «Історія України в пам’ятках» |
|
|
Тема 5. Дослідники історії |
|||
|
Головні цілі пізнання минулого. Фах історика. Що таке історичний факт, історична особа, історичне дослідження. |
|
|
|
Історія, історики, письменники та поети. |
|
|
|
Практичне заняття: Повідомлення з історії родини, презентація родового дерева. Узагальнення теми «Дослідники історії» |
|
|
Тема 6. Усе має минуле |
|||
|
Праця і господарство: колись і сьогодні. |
|
|
|
Місто та село. Заняття та умови життя населення в українських містах і селах у минулому і тепер. |
|
|
|
Наука та освіта. Школи й університети на українських теренах. |
|
|
|
Практичне заняття: Міні-проект про родинні традиції та свята. |
|
|
|
Урок узагальнення та тематичного контролю із теми «Усе має минуле» |
|
|