Календарні плани 1 клас 2 семестр ( зі змістовими лініями)

Про матеріал
Календарні плани 1 клас 2 семестр ( зі змістовими лініями) складені до підручника "Start Up" 1 клас І.В. Доценко, О.Є.Євчук, С.С.Губарєва
Перегляд файлу

 

№ Дата

 

Тема

Змістова          лінія

 

Очікувані результати

  Мовленнєвий матеріал

                             В п р а в и       та    з а в д а н н я

  

     Лексика

 

Літери і фонікси

         Р е ц е п т и в н і

Інтеракційні

             П р о д у к т и в н і

Сприймання         на слух

    Зорове сприймання

Усна взаємодія

       Усне висловлювання

    Писемне висловлювання

 Unit 4 Тварини

Громадянська відповідальність: вибудовує товариські стосунки з оточуючим світом

Екологічна безпека: вибудовує взаємозв’язок людини й навколишнього середовища

33

У мене є кролик (Рольові ігри)

Називає тварин та птахів, пише літери з опорою на наочність, модель

Parrot, rabbit, dog, bird, goose, hen

Літери Gg,Hh

Впр.1,2 с.59

Впр.3 с.60

Впр.1-4

с.59-60

 

Впр.4 с.60

I have got three dogs

 

Впр.4-5 с.60

Гра «Хвалько»

Літери G,H

34

Мої домашні улюбленці

Називає домашніх тварин, пише літери з опорою на наочність, модель

Puppy, kitten, hamster, chinchilla, insect, jaguar

Літери

Ii, Jj

Впр.1-3 с.61-62

Впр.1-4 с.61-62

Впр.4-5 с.62

I have got a dog

Впр.5 с.62

Гра «Назви тварину»

I have got a hamster

Літери

Ii, Jj

35

Велике чи маленьке?

Називає розміри предметів, порівнює їх, пише літери з опорою на наочність, модель

Big, small, kangaroo, lion

Літери

Kk, Ll

Впр.1-3 с.63-64

Впр.1,2,4 с.64-65

Впр.4-5 с.64-65

What’s this?

It’s a kangaroo.

Is it small?

No, it isn’t.

Впр.5 с.65

Гра «Великі та маленькі»

I’ve got a parrot.

Is it big?

No, it isn’t.

Is it small?

Yes, it is.

 

Літери

Kk, Ll

36

Це велика свиня?

Називає тварин та птахів, пише літери з опорою на наочність, модель

Chicken, pig, cow, sheep, mouse, nut

Літери

Mm, Nn

Впр.1-3 с.66-67

Впр.4 с.67

Впр.2,4 с.66-67

I’ve got a cow. And my cow is big.

Впр.2,4 с.66-67

Робота в парах

I’ve got a pig.

Is it big?

Yes, it is. It’s a big pig.

Літери

Mm, Nn

37

Наскільки велика свиня?

Порівнює тварин, запитує про їх розмір, пише літери з опорою на наочність, модель

Ox, penguin

Літери

Oo, Pp

Впр.1-3 с.68

Впр.2 с.68

Впр.4 с.69

I can see a mouse.

How small is it?

It is very small.

Впр.5 с.69

Гра «Відгадай-но»

Літери

Oo, Pp

38

Я вмію бігати

Порівнює свої дії з діями тварин, здогадується про значення слів, вказує на дії, пише літери з опорою на наочність, модель

Run, jump, climb, fly, queen, rat

Літери

Qq, Rr

Впр.1-3 с.70-71

Впр.2,4 с.70-71

Впр.4 с.71

I can run like a cat

Впр.5 с.71

Гра «Пантоміма»

Літери

Qq, Rr

39

Ми бачимо вовка

Розуміє короткі твердження, висловлює власну думку, пише літери з опорою на наочність, модель

Wolf, monkey, bear, fox, snake, tiger

Літери

Ss, Tt

Впр.1 с.72

Впр.2,3 с.72,73

We/They can see a …

Впр.4 с.73

I can see a wolf

Впр.4 с.73

Літери

Ss, Tt

40

Риби вміють плавати

Здогадується про значення слів з опорою на малюнки, поєднує назви тварин з літерами

Giraffe, fish, crocodile, horse

 

Впр.1,2 с.74

We, they

Впр.3 с.75

The letter G. G is for goose

Впр.4 с.75

It is big. It can walk and swim.

Is it a bear?

Yes, it is.

Впр.5 с.75

Гра «Відгадай»

It can walk and swim.

Is it big?

No, it isn’t.

What colour is it?

It’s black and white.

It’s a penguin.

 

 

41

Повторення вивченого матеріалу

Розуміє слова, вміє ставити питання і відповідати короткими фразами

Лексика з теми

Повторення вивчених букв

Впр.1,2 с.76,77

 

 

 

Робота в малих групах

с.76,77

 

42

Проектна робота

Виконує проект

Повторення вивченої лексики

 

 

 

 

Впр.3,4 с.77,78

 

 

 Unit 5 Свята

Громадянська відповідальність: вибудовує товариські стосунки з оточуючим світом

Здоров’я і безпека: дотримується здорового способу життя

Підприємницька та фінансова грамотність: розуміє необхідність планування покупок

43

З днем народження

Називає слова з опорою на малюнок, вживає сталі вирази, пише літери з опорою на наочність, модель

Present, flower, cake, balloon, Ukrainian, vase

Літери

Uu, Vv

Впр.1-3 с.79,80

Happy birthday, dear Jill!

Впр.2 с.79

This flower is for you.

Впр.4 с.80

This present is for you.

Thank you.

Впр.4 с.80

Робота в парахю

 

Літери

Uu, Vv

44

Скільки тобі років?

Запитує та відповідає на запитання, пише літери з опорою на наочність, модель

How old are you? I am 6.

Watch, box

Літери

Ww, Xx

Впр.1-2 с.81

How old are you? I am 6.

Впр.2-3 с.81-82

Oh! It’s great!

Впр.4 с.82

Робота в парах.

Впр.5 с.82

Гра «Скільки тобі років?»

Літери

Ww, Xx

45

Скільки їй років?

Запитує та відповідає на запитання, пише літери з опорою на наочність, модель

How old is she?

She is 5.

Yo-yo, zoo

Літери

Yy, Zz

Впр.1-3 с.83-84

How old is he? He is 9.

Впр.2 с.83

 

Впр.4 с.84

How old is Nazar? He’s 10

Робота в парах

Літери

Yy, Zz

46

Щасливого Великодня!

Розпізнає знайомі слова і фрази під час сприймання інформації

Easter, basket, Easter Bunny, egg

Повторення алфавіту

Впр.1-2 с.85

 

Впр.3 с.85

ABC song

Впр.4 с.86

Happy Easter!

Впр.5 с.86

Гра «Знайди крашанку»

 

47

Повторення

Запитує та відповідає на запитання, розуміє короткі твердження

Повторення вивченої лексики

Повторення алфавіту

 

Впр.2-3 с.88

 

Впр.2-3 с.88

 

Виконання проектів

 

48

Проектна робота

Використовує сталі вирази, виконує команди

Повторення вивченої лексики

Повторення алфавіту

 

Впр.4 с.89

 

Впр.4 с.89

 

Виконання проекту

 

Unit 6 Їжа

Підприємницька та фінансова грамотність: складає просте меню з корисних продуктів

Здоров’я і безпека: розрізняє здорову та шкідливу їжу

49

У тебе є сендвіч з рибою?

Називає слова з теми, використовує сталі вирази, читає слова

Sandwich, meat, fish, cheese

 

Впр.1-3 с.90

 

Впр.4 с.91

Have you got a meat sandwich?

Впр.3 с.90

Читання слів з буквою А

Впр.5 с.91

Гра «Збери всі сендвічі»

Sandwich, meat, fish, cheese

50

Що у твоєму ланч-боксі?

Називає слова з теми, використовує сталі вирази, читає слова

Orange, banana, kiwi, lunchbox

 

Впр.1-3 с.92

Читання слів з буквою A

Впр.2-4 с.92-93

 

Впр.4 с.93

I have got a sandwich, apples and oranges

Впр.5 с.93

Гра «Збери свій ланч-бокс»

Orange, banana, kiwi, lunchbox

51

Я люблю чай

Називає слова з теми, використовує сталі вирази, читає слова

Tomato ,glass of milk, cup of tea

 

Впр.1-3 с.94

Читання слів з буквою E

Впр.2,4 с.94,95

 

Впр.4 с.95

I have got …

I like…

I don’t like…

And what about you?

Впр.5 с.95

Гра «Снігова куля»

Tomato ,glass of milk, cup of tea

52

Що на ланч?

Розпізнає знайомі слова і фрази під час усного мовлення, читає слова

Rice, sausage, soup, bread

 

Впр.1-3 с.96

 

Впр.2-3 с.96

I like…

I don’t like…

 

Впр.5 с.97

Читання слів з буквою E

Впр.4 с.97

Гра «Що в капелюсі?»

Rice, sausage, soup, bread

53

Який сьогодні день?

Розуміє слова з теми, використовує лексику під час усного мовлення, читає слова

Sunday, Monday, Tuesday, Wednesday, Thursday, Friday, Saturday

 

Впр.1-2 с.98

 

Впр.3 с.99

What day is it today? It’s Monday.

Впр.5 с.99

Читання слів з буквою I

Впр.4 с.99

Гра «Продовж по порядку»

Sunday, Monday, Tuesday, Wednesday, Thursday, Friday, Saturday

54

Меню

Розпізнає знайомі слова і фрази під час усного мовлення

Повторити лексику до теми

 

Впр.1-2 с.100

 

Впр.3 с.100

Let’s have lunch!

I like…

I don’t like…

 

Впр.5 с.101

Читання слів з буквою I

Впр.4 с.101

Гра « Склади своє меню»

 

55

У кафе

Розуміє слова з теми, використовує лексику під час усного мовлення, читає слова

Pizza, cola, ice cream, juice

 

Впр.1-3 с.102

 

Впр.2-3 с.102

Читання слів з буквою O

Впр.4 с.103

Give me pizza, please.

Here you are.

Впр.5 с.103

Гра «У кав’ярні»

Pizza, cola, ice cream, juice

56

Удома

Використовує лексичний матеріал під час усного мовлення, читає слова

Salad, chocolate, biscuit, jam

 

Впр.1-3 с.104

 

Впр.2-3 с.104

Читання слів з буквою O

Впр.4 с.105

Give me …

Here you are.

Робота в парах

Впр.5 с.105

Гра «Домашнє меню»

Salad, chocolate, biscuit, jam

57

Повторення

Використовує лексичний матеріал під час усного мовлення

Повторення вивченої лексики

 

 

Впр.1 с.106

Впр.1 с.106,107

 

 

58

Проектна робота

 

 

 

 

 

Впр.2 с.108

Виконання проекту

 

Unit 7 Довге чи коротке?

Громадянська відповідальність: використовує модель поведінки, яка не суперечить правилам шкільного життя

59

Довге чи коротке?

Порівнює предмети, використовує лексику в усному мовленні, читає слова

Pen, pencil, ruler, long, short

 

Впр.1,2,6 с.109,111

Is it a long ruler?

Yes, it is.

No, it isn’t

Впр.2,3 с.109,110

This is a lunchbox.

The letter L

Впр.4 с.111

What’s this?

Is it long?

Впр.5 с.111

Гра «Вулик»

Pen, pencil, ruler, long, short

60

Що в твоєму портфелі?

Запитує інших та відповідає на запитання, читає слова

Book, copybook, pencil case, schoolbag, rubber

 

Впр.1,2,5 с.112,113

What is in your schoolbag?

Впр.3 с.113

Впр.4 с.113

Робота в парах

 

Book, copybook, pencil case, schoolbag, rubber

61

Це наша школа

Використовує лексичний матеріал під час усного мовлення

School, teacher, pupil, blackboard

 

Впр.1,2,6

с.114,115

Читання слів з буквою У

Впр.3 с.114

 

Впр.4 с.115

This is a pupil

Впр.5 с.115

Гра «Імена»

School, teacher, pupil, blackboard

62

Це моя класна кімната

Повідомляє інформацію про класну кімнату, використовує лексику в усному мовленні, читає слова

Classroom, table, desk, chair

 

Впр.1,2,4

с.116,117

Читання слів з буквою У

Впр.2

с.116

It is her/his/your chair

 

Впр.3

с.117

It is my /your book.

 

 

Classroom, table, desk, chair

63

Розгорни свою книжку

Виконує команди, використовує знання в усному мовленні

Open/close your book.

Stand up/sit down, please.

 

Впр.1,2

с.118,119

Впр.3 с.120

This is the letter U

 

 

Впр.4 с.120

 

Впр.5 с.120

Гра «Збираймося до школи»

 

 

64

Повторення

Використовує лексичний матеріал в усному мовленні

Повторення вивченої лексики

 

 

Впр.1 с.121

Впр.1 с.121

 

 

65

Проектна робота

Запитує та відповідає на запитання, використовує лексику в усному мовленні

 

 

 

Впр.2 с.122

Впр.2 с.122

 

 

66

Повторення. Все, що я знаю

Використовує знання в усному мовленні

 

 

Впр.2 с.123

Впр.1 с.123

Впр.3 с.124

Робота в парах

 

 

 

 

 

 

 

Погоджено                         Н.І. Джигринюк

 

 

 

Календарно-тематичне планування

уроків англійської мови

1 клас

2 уроки на тиждень

2 семестр

 

 

 

Складено за програмою: «Іноземні мови 1-2 клас», розробленою на виконання Закону України «Про освіту» і затвердженою наказом МОН від 08.10.2019 №1272

Підручник: НМК «Англійська мова.English.Start Up!» І.В.Доценко, О.В.Євчук, С.С.Губарєва. Видавництво «Ранок»,2018

 

Вчитель англійської мови: Мицкан Л.І.

                                                       

                                                             

 

docx
Пов’язані теми
Англійська мова, 1 клас, Планування
НУШ
Додано
14 грудня 2022
Переглядів
4757
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку