№ Дата |
Тема Змістова лінія |
Очікувані результати |
Мовленнєвий матеріал |
В п р а в и та з а в д а н н я |
|||||
Лексика |
Літери і фонікси |
Р е ц е п т и в н і |
Інтеракційні |
П р о д у к т и в н і |
|||||
Сприймання на слух |
Зорове сприймання |
Усна взаємодія |
Усне висловлювання |
Писемне висловлювання |
Unit 4 Тварини
Громадянська відповідальність: вибудовує товариські стосунки з оточуючим світом
Екологічна безпека: вибудовує взаємозв’язок людини й навколишнього середовища
33 |
У мене є кролик (Рольові ігри) |
Називає тварин та птахів, пише літери з опорою на наочність, модель |
Parrot, rabbit, dog, bird, goose, hen |
Літери Gg,Hh |
Впр.1,2 с.59 Впр.3 с.60 |
Впр.1-4 с.59-60
|
Впр.4 с.60 I have got three dogs
|
Впр.4-5 с.60 Гра «Хвалько» |
Літери G,H |
34 |
Мої домашні улюбленці |
Називає домашніх тварин, пише літери з опорою на наочність, модель |
Puppy, kitten, hamster, chinchilla, insect, jaguar |
Літери Ii, Jj |
Впр.1-3 с.61-62 |
Впр.1-4 с.61-62 |
Впр.4-5 с.62 I have got a dog |
Впр.5 с.62 Гра «Назви тварину» I have got a hamster |
Літери Ii, Jj |
35 |
Велике чи маленьке? |
Називає розміри предметів, порівнює їх, пише літери з опорою на наочність, модель |
Big, small, kangaroo, lion |
Літери Kk, Ll |
Впр.1-3 с.63-64 |
Впр.1,2,4 с.64-65 |
Впр.4-5 с.64-65 What’s this? It’s a kangaroo. Is it small? No, it isn’t. |
Впр.5 с.65 Гра «Великі та маленькі» I’ve got a parrot. Is it big? No, it isn’t. Is it small? Yes, it is.
|
Літери Kk, Ll |
36 |
Це велика свиня? |
Називає тварин та птахів, пише літери з опорою на наочність, модель |
Chicken, pig, cow, sheep, mouse, nut |
Літери Mm, Nn |
Впр.1-3 с.66-67 |
Впр.4 с.67 |
Впр.2,4 с.66-67 I’ve got a cow. And my cow is big. |
Впр.2,4 с.66-67 Робота в парах I’ve got a pig. Is it big? Yes, it is. It’s a big pig. |
Літери Mm, Nn |
37 |
Наскільки велика свиня? |
Порівнює тварин, запитує про їх розмір, пише літери з опорою на наочність, модель |
Ox, penguin |
Літери Oo, Pp |
Впр.1-3 с.68 |
Впр.2 с.68 |
Впр.4 с.69 I can see a mouse. How small is it? It is very small. |
Впр.5 с.69 Гра «Відгадай-но» |
Літери Oo, Pp |
38 |
Я вмію бігати |
Порівнює свої дії з діями тварин, здогадується про значення слів, вказує на дії, пише літери з опорою на наочність, модель |
Run, jump, climb, fly, queen, rat |
Літери Qq, Rr |
Впр.1-3 с.70-71 |
Впр.2,4 с.70-71 |
Впр.4 с.71 I can run like a cat |
Впр.5 с.71 Гра «Пантоміма» |
Літери Qq, Rr |
39 |
Ми бачимо вовка |
Розуміє короткі твердження, висловлює власну думку, пише літери з опорою на наочність, модель |
Wolf, monkey, bear, fox, snake, tiger |
Літери Ss, Tt |
Впр.1 с.72 |
Впр.2,3 с.72,73 We/They can see a … |
Впр.4 с.73 I can see a wolf |
Впр.4 с.73 |
Літери Ss, Tt |
40 |
Риби вміють плавати |
Здогадується про значення слів з опорою на малюнки, поєднує назви тварин з літерами |
Giraffe, fish, crocodile, horse |
|
Впр.1,2 с.74 We, they |
Впр.3 с.75 The letter G. G is for goose |
Впр.4 с.75 It is big. It can walk and swim. Is it a bear? Yes, it is. |
Впр.5 с.75 Гра «Відгадай» It can walk and swim. Is it big? No, it isn’t. What colour is it? It’s black and white. It’s a penguin.
|
|
41 |
Повторення вивченого матеріалу |
Розуміє слова, вміє ставити питання і відповідати короткими фразами |
Лексика з теми |
Повторення вивчених букв |
Впр.1,2 с.76,77
|
|
|
Робота в малих групах с.76,77 |
|
42 |
Проектна робота |
Виконує проект |
Повторення вивченої лексики |
|
|
|
|
Впр.3,4 с.77,78
|
|
Unit 5 Свята
Громадянська відповідальність: вибудовує товариські стосунки з оточуючим світом
Здоров’я і безпека: дотримується здорового способу життя
Підприємницька та фінансова грамотність: розуміє необхідність планування покупок
43 |
З днем народження |
Називає слова з опорою на малюнок, вживає сталі вирази, пише літери з опорою на наочність, модель |
Present, flower, cake, balloon, Ukrainian, vase |
Літери Uu, Vv |
Впр.1-3 с.79,80 Happy birthday, dear Jill! |
Впр.2 с.79 This flower is for you. |
Впр.4 с.80 This present is for you. Thank you. |
Впр.4 с.80 Робота в парахю
|
Літери Uu, Vv |
44 |
Скільки тобі років? |
Запитує та відповідає на запитання, пише літери з опорою на наочність, модель |
How old are you? I am 6. Watch, box |
Літери Ww, Xx |
Впр.1-2 с.81 How old are you? I am 6. |
Впр.2-3 с.81-82 Oh! It’s great! |
Впр.4 с.82 Робота в парах. |
Впр.5 с.82 Гра «Скільки тобі років?» |
Літери Ww, Xx |
45 |
Скільки їй років? |
Запитує та відповідає на запитання, пише літери з опорою на наочність, модель |
How old is she? She is 5. Yo-yo, zoo |
Літери Yy, Zz |
Впр.1-3 с.83-84 How old is he? He is 9. |
Впр.2 с.83
|
Впр.4 с.84 How old is Nazar? He’s 10 |
Робота в парах |
Літери Yy, Zz |
46 |
Щасливого Великодня! |
Розпізнає знайомі слова і фрази під час сприймання інформації |
Easter, basket, Easter Bunny, egg |
Повторення алфавіту |
Впр.1-2 с.85
|
Впр.3 с.85 ABC song |
Впр.4 с.86 Happy Easter! |
Впр.5 с.86 Гра «Знайди крашанку» |
|
47 |
Повторення |
Запитує та відповідає на запитання, розуміє короткі твердження |
Повторення вивченої лексики |
Повторення алфавіту |
|
Впр.2-3 с.88
|
Впр.2-3 с.88
|
Виконання проектів |
|
48 |
Проектна робота |
Використовує сталі вирази, виконує команди |
Повторення вивченої лексики |
Повторення алфавіту |
|
Впр.4 с.89
|
Впр.4 с.89
|
Виконання проекту |
|
Unit 6 Їжа
Підприємницька та фінансова грамотність: складає просте меню з корисних продуктів
Здоров’я і безпека: розрізняє здорову та шкідливу їжу
49 |
У тебе є сендвіч з рибою? |
Називає слова з теми, використовує сталі вирази, читає слова |
Sandwich, meat, fish, cheese |
|
Впр.1-3 с.90
|
Впр.4 с.91 Have you got a meat sandwich? |
Впр.3 с.90 Читання слів з буквою А |
Впр.5 с.91 Гра «Збери всі сендвічі» |
Sandwich, meat, fish, cheese |
50 |
Що у твоєму ланч-боксі? |
Називає слова з теми, використовує сталі вирази, читає слова |
Orange, banana, kiwi, lunchbox |
|
Впр.1-3 с.92 Читання слів з буквою A |
Впр.2-4 с.92-93
|
Впр.4 с.93 I have got a sandwich, apples and oranges |
Впр.5 с.93 Гра «Збери свій ланч-бокс» |
Orange, banana, kiwi, lunchbox |
51 |
Я люблю чай |
Називає слова з теми, використовує сталі вирази, читає слова |
Tomato ,glass of milk, cup of tea |
|
Впр.1-3 с.94 Читання слів з буквою E |
Впр.2,4 с.94,95
|
Впр.4 с.95 I have got … I like… I don’t like… And what about you? |
Впр.5 с.95 Гра «Снігова куля» |
Tomato ,glass of milk, cup of tea |
52 |
Що на ланч? |
Розпізнає знайомі слова і фрази під час усного мовлення, читає слова |
Rice, sausage, soup, bread |
|
Впр.1-3 с.96
|
Впр.2-3 с.96 I like… I don’t like…
|
Впр.5 с.97 Читання слів з буквою E |
Впр.4 с.97 Гра «Що в капелюсі?» |
Rice, sausage, soup, bread |
53 |
Який сьогодні день? |
Розуміє слова з теми, використовує лексику під час усного мовлення, читає слова |
Sunday, Monday, Tuesday, Wednesday, Thursday, Friday, Saturday |
|
Впр.1-2 с.98
|
Впр.3 с.99 What day is it today? It’s Monday. |
Впр.5 с.99 Читання слів з буквою I |
Впр.4 с.99 Гра «Продовж по порядку» |
Sunday, Monday, Tuesday, Wednesday, Thursday, Friday, Saturday |
54 |
Меню |
Розпізнає знайомі слова і фрази під час усного мовлення |
Повторити лексику до теми |
|
Впр.1-2 с.100
|
Впр.3 с.100 Let’s have lunch! I like… I don’t like…
|
Впр.5 с.101 Читання слів з буквою I |
Впр.4 с.101 Гра « Склади своє меню» |
|
55 |
У кафе |
Розуміє слова з теми, використовує лексику під час усного мовлення, читає слова |
Pizza, cola, ice cream, juice |
|
Впр.1-3 с.102
|
Впр.2-3 с.102 Читання слів з буквою O |
Впр.4 с.103 Give me pizza, please. Here you are. |
Впр.5 с.103 Гра «У кав’ярні» |
Pizza, cola, ice cream, juice |
56 |
Удома |
Використовує лексичний матеріал під час усного мовлення, читає слова |
Salad, chocolate, biscuit, jam |
|
Впр.1-3 с.104
|
Впр.2-3 с.104 Читання слів з буквою O |
Впр.4 с.105 Give me … Here you are. Робота в парах |
Впр.5 с.105 Гра «Домашнє меню» |
Salad, chocolate, biscuit, jam |
57 |
Повторення |
Використовує лексичний матеріал під час усного мовлення |
Повторення вивченої лексики |
|
|
Впр.1 с.106 |
Впр.1 с.106,107 |
|
|
58 |
Проектна робота |
|
|
|
|
|
Впр.2 с.108 |
Виконання проекту |
|
Unit 7 Довге чи коротке?
Громадянська відповідальність: використовує модель поведінки, яка не суперечить правилам шкільного життя
59 |
Довге чи коротке? |
Порівнює предмети, використовує лексику в усному мовленні, читає слова |
Pen, pencil, ruler, long, short |
|
Впр.1,2,6 с.109,111 Is it a long ruler? Yes, it is. No, it isn’t |
Впр.2,3 с.109,110 This is a lunchbox. The letter L |
Впр.4 с.111 What’s this? Is it long? |
Впр.5 с.111 Гра «Вулик» |
Pen, pencil, ruler, long, short |
60 |
Що в твоєму портфелі? |
Запитує інших та відповідає на запитання, читає слова |
Book, copybook, pencil case, schoolbag, rubber |
|
Впр.1,2,5 с.112,113 What is in your schoolbag? |
Впр.3 с.113 |
Впр.4 с.113 Робота в парах |
|
Book, copybook, pencil case, schoolbag, rubber |
61 |
Це наша школа |
Використовує лексичний матеріал під час усного мовлення |
School, teacher, pupil, blackboard |
|
Впр.1,2,6 с.114,115 Читання слів з буквою У |
Впр.3 с.114
|
Впр.4 с.115 This is a pupil |
Впр.5 с.115 Гра «Імена» |
School, teacher, pupil, blackboard |
62 |
Це моя класна кімната |
Повідомляє інформацію про класну кімнату, використовує лексику в усному мовленні, читає слова |
Classroom, table, desk, chair |
|
Впр.1,2,4 с.116,117 Читання слів з буквою У |
Впр.2 с.116 It is her/his/your chair
|
Впр.3 с.117 It is my /your book.
|
|
Classroom, table, desk, chair |
63 |
Розгорни свою книжку |
Виконує команди, використовує знання в усному мовленні |
Open/close your book. Stand up/sit down, please. |
|
Впр.1,2 с.118,119 |
Впр.3 с.120 This is the letter U
|
Впр.4 с.120
|
Впр.5 с.120 Гра «Збираймося до школи»
|
|
64 |
Повторення |
Використовує лексичний матеріал в усному мовленні |
Повторення вивченої лексики |
|
|
Впр.1 с.121 |
Впр.1 с.121 |
|
|
65 |
Проектна робота |
Запитує та відповідає на запитання, використовує лексику в усному мовленні |
|
|
|
Впр.2 с.122 |
Впр.2 с.122 |
|
|
66 |
Повторення. Все, що я знаю |
Використовує знання в усному мовленні |
|
|
Впр.2 с.123 |
Впр.1 с.123 |
Впр.3 с.124 Робота в парах |
|
|
Погоджено Н.І. Джигринюк
Календарно-тематичне планування
уроків англійської мови
1 клас
2 уроки на тиждень
2 семестр
Складено за програмою: «Іноземні мови 1-2 клас», розробленою на виконання Закону України «Про освіту» і затвердженою наказом МОН від 08.10.2019 №1272
Підручник: НМК «Англійська мова.English.Start Up!» І.В.Доценко, О.В.Євчук, С.С.Губарєва. Видавництво «Ранок»,2018
Вчитель англійської мови: Мицкан Л.І.