Календарний план 2 клас 3 години Будна

Про матеріал
Календарно-тематичне планування для 2 класу на 3 години за підручником Будна
Перегляд файлу

Календарно-тематичне планування уроків англійської мови у 2 класі

(3 години) ІІ семестр

№ п/п

 

Дата

Фактично

Тематика ситуативного спілкування

Мовленнєві функції

 / очікуваний результат

Засоби вираження

Фонетика

Лексичний

матеріал

Граматичний

матеріал

Стор підр

№ п/п

Дата

Unit 6. My morning 9 год.

37

12.01

 

 

Мій ранок.

Котра година?

Навчитися описувати свій день та день своїх друзів, організовувати свій час і навчальний простір; опанувати правила елементарного читання; навчитися писати прості слова та короткі речення.

Good morning!

Have a nice day!

What’s the time?

It’s 6 o’clock.

oo

Breakfast, lunch

Good morning!

What’s the time?

It’s 6 o’clock.

50

38

 

 

 

14.01

 

 

Мої ранкові справи

It’s time to get up.

 

oo

oa

Get up, wash, brush teeth, dress

 

Have a look! That is a cook book.

Have a look! The goat is in the boat.

51

39

 

15.01

 

 

Сніданок

Yummy breakfast

oo

th

Porridge, bun, biscuits, milk, tea

Rob has got one tooth. Bob has got three teeth. Ned has got a boot in the room. Nel has got a book at school.

52

 

40

 

19.01

 

 

 

 

 

 

Час іти до школи

Pack your schoolbag! Don’t be late

ou

o

Say goodbye, walk to school, catch a bus, pack the schoolbag

This is Tom. This is his mother. Mother loves her son. Tom loves his mother.

53

41

 

21.01

 

 

Що я маю у своєму ланчбоксі?

I’ve got a lunchbox.

oo,  oa

ou,  o

Sandwich, yoghurt, orange, banana

Look! Dan has got coat. Look! Meg has got blouse.

54

42

22.01

 

 

Читання, аудіювання діалогів

Читати з розумінням  і розуміти на слух

 

 

 

 

55

43

26.01

 

 

Говоріння

Вести діалог за ситуацією

I’ve got a … .

I haven’t  got a … .

 

Вживання вивченого матеріалу

Вживання вивченого матеріалу

55

44

28.01

 

 

Мій лепбук

Презентувати виготовлений лепбук, задавати вивчені запитання, відповідати на них

 

 

 

 

56

45

29.01

 

 

Мій ланчбокс

В  письмовій формі описати свій ланчбокс за зразком.

 

 

 

 

 

 

 

57

№ п/п

 

Дата

Фактично

Тематика ситуативного спілкування

Мовленнєві функції

/ очікуваний результат

Засоби вираження

Фонетика

Лексичний

матеріал

Граматичний

матеріал

Стор підр

№ п/п

Дата

Unit 7. My body. 8 год.

46

02.02

 

 

Моє тіло.

Навчитися описувати себе та інших, розвивати навички спостереження, увагу, висловлювати уподобання; опанувати правила елементарного читання; навчати писати прості слова та короткі речення.

She’s got brown hair.

or

Blue eyes, green eyes, brown hair, fair hair

This is my friend … . He’s got … .\She’s got a … .

58

47

04.02

 

 

Моє обличчя

I’ve got a nose.

er

Ear, mouth, nose, head

I’ve got … .

I’m beautiful.

59

48

05.02

 

 

Я можу бачити

My eyes can see.

ee

ea

Look, hear, smell, eat, touch

I’ve got two eyes. I can see.

I’ve got … . I can … .

60

49

09.02

 

 

Вона має гарне обличчя

She’s got a nice face.

oy

oi

Face, arm, hand, leg, toes, cheek, lip, fingers, foot

 

61

50

11.02

 

 

Вона має коротке волосся

Her hair is short.

or,  er,  ee

ea,  oy,  oi

Curly, straight, long, short

Has it got a funny nose? Has it got … ?

62

51

12.02

 

 

Читання, слухання, говоріння

Читати і слухати з розумінням тексти на вивчений матеріал

 

 

 

 

63

52

16.02

 

 

Мій лепбук

 

 

 

 

 

64

53

18.02

 

 

Проект «Мій кумедний чоловічок»

Проект про кумедного чоловічка, описати в письмовій формі за зразком

 

 

 

 

65

Unit 8. My day. 8год.

54

19.02

 

 

Мій день

Навчитись ставити запитання та відповідати на них, описувати прості аспекти свого повсякденного життя за допомогою простих речень, слів та фраз.

I go to school at 8 o’clock.

ar

Go to school, play with a friend, have lessons, come back home

What’s the time? – It’s nine o’clock.

66

55

23.02

 

 

На уроках

I have my lessons every day.

ir

Draw, sing, write

What do you do in the lessons? – I write.

67

56

25.02

 

 

Мені подобається м'ясо на обід

I like meat. I don’t like pasta.

 

Soup, meat, fish, rice, pasta

What do you like? – I like soup. I don’t like rice.

68

№ п/п

 

Дата

Фактично

Тематика ситуативного спілкування

Мовленнєві функції

/ очікуваний результат

Засоби вираження

Фонетика

Лексичний

матеріал

Граматичний

матеріал

Стор підр

№ п/п

Дата

57

26.02

 

 

Моє меню

Опанувати правила елементарного  читання; навчити писати прості слова та короткі речення.

He likes juice. Does he like ice cream? – Yes, he does.\No, he doesn’t.

or

oor

Tomato soup, juice, vanilla ice cream, dessert, drinks, main dishes

Does your friend like tomato soup? – Yes, he does. Does your friend like vanilla ice cream? – No, she doesn’t.

69

58

02.03

 

 

Хатні справи

He helps his mum. Do you help your mum?

er

ur

Help mum, read books, watch TV

Do you help your mum? – Yes, I do./No, I don’t. my friend helps his mum.

70

59

04.03

 

 

Читання і слухання, говоріння

 

ar  ir  or

oor  er  ur

 

 

71

60

05.03

 

 

Мій лепбук

Розповісти про свій лепбук.

 

 

 

 

72

61

09.03

 

 

Проект «Моє меню»

Розповісти про своє меню та письмово описати за зразком

 

 

 

 

73

Unit 9. Clothes. 8 год.

62

11.03

 

 

Мій одяг

Розвивати спостережливість, вміння висловлювати власну думку; розвивати навички опису людей та

предметів;

What a nice dress!

ng

Jeans, dress, T-shirt, skirt

This is a nice skirt. - Sure

74

63

12.03

 

 

У мене є нова кепка

The cap is new. The jeans are old.

ight

Shorts, cap, glasses, trainers

The skirt is long. The jeans are short.

75

64

16.03

 

 

Одягнись

Put on your jacket.

ea

are

Jacket, trousers, sweater, scarf

It’s a warm day. Put on your T-shirt.

76

65

18.03

 

 

Вона гарно одягається

She is wearing a red blouse.

ai

ay

Blouse, socks, sandals, boots

 

77

66

19.03

 

 

У що вони вдягнені?

Is she wearing jeans? – Yes, she is\No, she isn’t.

ng  ight  ea

are  ai  ay

 

 

78

67

30.03

 

 

Читання і слухання, говоріння

Розуміти прочитаний текст і прослуханий текст.

 

 

 

 

79

68

01.04

 

 

Лепбук

Розповісти про свій лепбук

 

 

 

 

80

69

02.04

 

 

Проект  «Моя сучасна модель»

Розповісти про модель та описати її за зразком.

 

 

 

 

81

№ п/п

 

Дата

Фактично

Тематика ситуативного спілкування

Мовленнєві функції

/ очікуваний результат

Засоби вираження

Фонетика

Лексичний

матеріал

Граматичний

матеріал

Стор підр

№ п/п

Дата

Unit 10. Animals. 8 год.

70

06.04

 

 

Моя домашня тваринка

Навчитися називати та описувати тварин; висловлюватися про важливість допомоги тваринам, навчитися складати короткі повідомлення за малюнком.

Have you got a pet?

ea

Pet, snail, turtle, fluffy

Have you got a cat? – Yes, I have.\No, I haven’t.

82

71

08.04

 

 

 Добре, коли у тебе є домашня тваринка

It’s fun to have a pet!

ea

air

Parrot, goldfish, hamster, butterfly

How many snails can you see? – I can see five snails.

83

72

09.04

 

 

У зоопарку

A hippo can run.

ph

qu

Flamingo, penguin, hippo, spider

The spider can run, but it can’t hop, fly or swim.

84

73

13.04

 

 

У зоопарку

We are at the zoo.

wh

Zoo, cage

Модальне дієслово can

85

74

15.04

 

 

У лісі

 

 

Hedgehog, squirrel, deer

 

86

75

16.06

 

 

Читання, говоріння і слухання

Розуміти прочитані речення і прослухані речення.

 

 

 

 

87

76

20.04

 

 

Гра

Грати у гру на повторення ЛО та грам. матеріалу

 

 

 

 

88

77

22.04

 

 

Проект «Моя лялькова тваринка»

Розповісти про свій проект та описати за зразком

 

 

 

 

89

Unit 11. In the playground. 9 год.

78

23.04

 

 

У парку

Ознайомитись з правилами поведінки під час прогулянки, вільного часу, спілкування з однолітками, ознайомитись з базовими  правилами безпечної поведінки, опанувати правила читання коротких текстів, навчитись писати прості слова та короткі речення.

Can we go to the park? Let’s run!

 

Park, gate, read the paper

 

90

79

27.04

 

 

На ігровому майданчику

We’re playing in the playground.

 

Skip, play football, play with a toy car, climb monkey bars

 

91

80

29.04

 

 

На ігровому майданчику

We are on the swings.

 

Swing, slide, sandpit

 

92

81

30.04

 

 

Розваги

 

 

See-saw, marry-go-round, ladder

 

93

82

06.05

 

 

Розваги

They’re playing with a springy toy.

 

Play with a springy toy, fly in the rocket, drive a bumper car

 

94

№ п/п

 

Дата

Фактично

Тематика ситуативного спілкування

Мовленнєві функції

/ очікуваний результат

Засоби вираження

Фонетика

Лексичний

матеріал

Граматичний

матеріал

Стор підр

№ п/п

Дата

83

07.05

 

 

Читання, говоріння, слухання

Розуміти прочитані речення і прослухані речення. Виконувати завдання на перевірку розуміння

 

 

 

 

95

84

11.05

 

 

Презентація лепбуку

Розповісти про свій лепбук

 

 

 

 

96

85

13.05

 

 

Проект «Мій майданчик»

Розповісти про свій проект та описати за зразком

 

 

 

 

97

86

14.05

 

 

Three butterflies

 

 

 

 

 

98

87

18.05

 

 

The goose and the frog

 

 

 

 

 

100

88

20.05

 

 

The hedgehog and the squirrel

 

 

 

 

 

102

89

21.05

 

 

Повторення вивченого матеріалу

 

 

 

 

 

 

90

25.05

 

 

Повторення вивченого матеріалу

 

 

 

 

 

 

91

27.05

 

 

Повторення вивченого матеріалу

 

 

 

 

 

 

92

28.05

 

 

Узагальнення

 

 

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. думік лариса
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Англійська мова, 2 клас, Планування
НУШ
Додано
3 січня 2021
Переглядів
3428
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку