Календарно-тематичне планування уроків для 5 класу за підручником О.Карп’юк
ІІ семестр (3 уроки на тиждень, нова програма 2018р)
№ |
Дата |
Фактично |
Підтема |
Мовний інвентар |
Комунікативна компетентність |
Інтегровані змістові лінії |
Домашнє завдання |
||||||||
№ |
Дата |
Лексика |
Граматика |
Писемна\усна взаємодія/ продуктування |
Сприймання на слух / зорове сприймання |
||||||||||
Свята і традиції |
|||||||||||||||
|
12.01 |
|
|
Різдво в Британії.Розвиток умінь зорового сприйняття та усного продукування. |
Christmas Day, Queen`s speech, Norway, |
Prepositions of time |
Ex.3,p.113 |
Ex.2,p.112, Ex.1,p.112 |
Розповідає про традиції своєї родини. Порівнює свята і традиції в різних країнах. Демонструє розуміння важливості дотримання сімейних традицій. |
|
|||||
|
14.01 |
|
|
Різдво в Україні. Розвиток продуктивних видів мовленнєвої діяльності. |
Bring,VertepShow,President`s speech |
Prepositions of time |
Ex.1,p.115 Ex.5,p.114 |
|
|
||||||
|
15.01 |
|
|
День народження.. Розвиток умінь сприймання на слух. |
To clean up, to look like, delicious, tasty, make a mess, never mind |
Must/mustn’t |
Ex.2,p.116 |
Ex.3,p.116 |
Ex.1,2,p.118 |
||||||
|
19.01
|
|
|
День подяки. Робота в групах. |
Thanksgiving, to mean, excited, set the table |
|
Ex.6,p.120 Ex.7,8,p.120 |
Ex.4,p.119 |
|
||||||
|
21.01 |
|
|
Свята в Україні. Розвиток умінь написання повідомлень |
celebrate, joy, to share |
|
Ex.2,p.121 |
Ex.1,p.121 |
|
||||||
|
22.01 |
|
|
Бабусині казки. Розвито умінь усної взаємодії. |
Attic, ghost, horror, thunder, to hide, dark,be afraid of, be scared |
|
Ex.3,p.123 Ex.5,p.124 |
Ex.2,p.122 Ex.2,p.122 |
|
||||||
|
26.01 |
|
|
Куточок граматики. |
|
Past Simple Tense |
Ex.1,p.125 Ex.2,p.125 |
|
Ex.4,p.126 |
||||||
|
28.01 |
|
|
Улюблена казка |
|
|
|
|
|
||||||
|
29.01 |
|
|
Що я робив вчора? |
|
|
|
|
|
||||||
ЗОШИТ |
|
||||||||||||||
|
02.02 |
|
|
Урок домашнього читання. |
|
|
Ex.2,p.135 |
Ex.1,p.134 |
Ex.1,p.136 |
||||||
|
04.02 |
|
|
Узагальнення та систематизація вивченого матеріалу по темі. |
|
|
Ex.3,p.132 Ex.5,p.133 |
Ex.4,p.132 |
Ex.7,p.133 |
||||||
ТЕМАТИЧНА |
|||||||||||||||
№ |
Дата |
Фактично |
Підтема |
Мовний інвентар |
Комунікативна компетентність |
Інтегровані змістові лінії |
Домашнє завдання |
||||||||
№ |
Дата |
Лексика |
Граматика |
Писемна\усна взаємодія/ продуктування |
Сприймання на слух / зорове сприймання |
||||||||||
Природа. Одяг. |
|||||||||||||||
|
05.02 |
|
|
Природа і погода. Введення ЛО та тренування у їх вживанні. |
Sunny,windy foggy, chilly, stormy, snowy, cloudy, rainy |
Present Simple |
Ex.3,p.141 Ex.2,p.140 |
|
|
|
|||||
|
09.02 |
|
|
Прогноз погоди. Формування рецептивних видів мовленнєвої діяльності. |
Degrees centigrade, forecast, to expect, to report |
Present Continuous |
Ex.1,p.144 |
Ex.1b,p.142
|
|
||||||
|
11.02 |
|
|
Погода в Англії. Розвиток продуктивних видів мовленнєвої діяльності. |
Climate, various, to sunbathe, freezing, frosty, heavily, outside |
Past Simple |
Ex.2,p.145 |
Ex.1,p.145 Ex.3,p.146 |
|
||||||
|
12.02 |
|
|
Погода в містах Європи. Розвиток продуктивних видів мовленнєвої діяльності. |
|
|
|
|
|
||||||
|
16.02 |
|
|
Погода у твоєму місті. Розвиток умінь написання листів. |
Clothes, careful, slippery, tomorrow |
|
Ex.2,p.151 Ex.3,p.147 |
|
Ex.2b,p.151 |
||||||
|
18.02 |
|
|
Який одяг ми носимо у різні пори року?Розвиток умінь усної взаємодії. |
Wear, skirt, coat, shirt, trousers, gloves, swimsuit, swimming trunks |
Present Simple, Present Continuous, Past Simple |
Ex.1,p.154 Ex.4b,p.153 |
Ex.1,p.152 |
|
||||||
|
19.02 |
|
|
Улюблений одяг. Розвиток умінь зорового сприйняття та усної взаємодії.. |
Event,size, to enjoy, to try on, finaly, to be in hurry, go back |
|
Ex.3,p.155 |
Ex.2,p.154 |
|
||||||
|
23.02 |
|
|
Одяг твого однокласника. Розвиток навичок сприймання на слух |
fashion, to borrow You'd better to wear (to put on) |
|
Ex.4,p.156 |
Ex. 1, p. 156 Ex. 2, p. 157 |
Ex.1,p.159 |
||||||
|
25.02 |
|
|
Яка сьогодні погода? Формування рецептивних видів мовленнєвої діяльності. |
Each, typical, special |
|
Ex.1,p.160 |
Ex.2,p.160 |
|
||||||
№ |
Дата |
Фактично |
Підтема |
Мовний інвентар |
Комунікативна компетентність |
Інтегровані змістові лінії |
Домашнє завдання |
||||||||
№ |
Дата |
Лексика |
Граматика |
Писемна\усна взаємодія/ продуктування |
Сприймання на слух / зорове сприймання |
||||||||||
|
26.02 |
|
|
Види дозвілля у різні пори року. Формування рецептивних та продуктивних видів мовленнєвої діяльності. |
Activity,country side,shelter,cosy, sick,skilful |
|
Ex.2,p.162 |
Ex.1,p.164 Ex.3,p.163 |
|
Ex.2,p.164 |
|||||
ЗОШИТ |
|||||||||||||||
|
02.03 |
|
|
Відпочинок у таборі. Розвиток навичок читання. |
|
|
|
Ex. 2, p. 164 - 165 |
Розповідати про погоду у різних країнах світу; ставити запитання з метою уточнення інформації, націлює на уміння пояснювати вибір одягу залежно від погоди
|
Ex. 4, p. 166 |
|||||
|
04.03 |
|
|
Відпочинок у таборі минулого літа. Розвиток навичок говоріння. Граматика. |
|
Prepositions of Place in\at\ - in the\at the |
Ex. 1 - 3, p. 166 - 167 |
|
Ex. 5, p. 167 |
||||||
|
05.03 |
|
|
Улюблені заняття Кеті. Розвиток сприймання тексту на слух |
|
|
Ex. 3, p. 169 |
Ex.1-6, p.168-169
|
|
||||||
|
09.03 |
|
|
Відпочинок за кордоном. Розвиток умінь написання листів. |
|
The prepositions of place |
Ex.1,p.171 Ex.4,p.170 |
|
Ex.2,p.171 |
||||||
|
11.03 |
|
|
Краса природи. Розвиток умінь зорового сприйняття та усного продукування. |
Bloom, flood, soil, to melt |
|
Ex.3,4,p.173 |
Ex.2,p.172 Ex.2,p.174 |
|
||||||
|
12.03 |
|
|
Що це за пора року? Розвиток навичок сприймання на слух. |
|
|
Ex.4,p.175 |
ex. 2, p.174, Ex. 5, p. 175 |
|
||||||
|
16.03 |
|
|
Моя улюблена пора року. Розвиток навичок говоріння та письма |
|
|
Ex. 2, p. 176 Ex. 1, 3, p. 177 |
|
|
||||||
|
18.03 |
|
|
Моя улюблена пора року. Повторення матеріалу уроку . |
Berry,nest,mild, to blosoom,to blow |
|
Ex.2,p.177, Ex.3,p.176
|
Ex.1,p.177 Ex.3,p.177 |
|
||||||
|
19.03 |
|
|
Урок домашнього читання |
|
|
|
|
|
||||||
№ |
Дата |
Фактично |
Підтема |
Мовний інвентар |
Комунікативна компетентність |
Інтегровані змістові лінії |
Домашнє завдання |
||||||||
№ |
Дата |
Лексика |
Граматика |
Писемна\усна взаємодія/ продуктування |
Сприймання на слух / зорове сприймання |
||||||||||
|
30.03 |
|
|
Узагальнення та систематизація вивченого матеріалу по темі розділу. |
|
|
|
|
|
повторити матеріал |
|||||
ЗОШИТ |
|||||||||||||||
ТЕМАТИЧНА |
|||||||||||||||
Час для відкриття |
|||||||||||||||
|
01.04 |
|
|
Моє рідне місто. Розвиток умінь усної взаємодії. |
City,town,village,crossroad, library,square, traffic, traffic light,train station,modern, opposite |
|
Ex.4,p.184 |
Ex.1,2,p.184 |
Пояснює взаємодію людини й навколишнього середовища та залежність її від природних ресурсів. Наводить приклади участі родини у житті місцевої громади. |
|
|||||
|
02.04 |
|
|
У місті Формування рецептивних видів мовленнєвої діяльності. |
guide, science museum, to look for, by underground, be car, by bus |
|
Ex.6,p.186 |
Ex.5,p.185 |
|
||||||
|
06.04 |
|
|
Екскурсія містом. Розвиток умінь усної взаємодії. |
Guide,to look for, on foot,far from |
Question words |
Ex.3,p.188 |
|
|
||||||
|
08.04 |
|
|
Моє місто Розвиток навичок письма |
|
|
|
|
Ex.2,p.193 |
||||||
Відкриваємо Британію |
|||||||||||||||
|
09.04 |
|
|
Подорож. Введення ЛО та тренування у їх вживанні. |
To visit, to travel, trip, journey, alone, |
|
Ex.1,p.194 |
Ex.2,p.194 |
Обговорює переваги екологічних видів транспорту. Планує краєзнавчу подорож. Пояснює потребу дотримання правил дорожнього руху. |
|
|||||
|
13.04 |
|
|
Я ніколи не був у Британії. Формування граматичних навичок |
Cross, kingdom, tо consist of, |
The Present Perfect Tense |
Ex.1,p.198 Ex.4,p.196 |
Ex.3,p.195 |
|
||||||
|
15.04 |
|
|
Тур Європою. Формування умінь зорового сприйняття та усного продукування. |
City,money, souvenirs,places of interest |
The Present Perfect Tense |
Ex.2,p.198 Ex5-6,p.202 |
Ex.2,p.201 |
Ex.3,p.199 |
||||||
|
16.04 |
|
|
Враження від подорожі до Британії. Розвиток умінь усної взаємодії. |
Custom,tradition,toappear,to arrive,to discover,to exist,toexplore |
Past Simple |
Ex.5,p.208 |
Ex.6,p.208 |
|
||||||
№ |
Дата |
Фактично |
Підтема |
Мовний інвентар |
Комунікативна компетентність |
Інтегровані змістові лінії |
Домашнє завдання |
||||||||
№ |
Дата |
Лексика |
Граматика |
Писемна\усна взаємодія/ продуктування |
Сприймання на слух / зорове сприймання |
||||||||||
|
20.04 |
|
|
Look Back перевірка знань з теми |
|
|
|
|
|
|
|||||
ТЕМАТИЧНА |
|||||||||||||||
Поговоримо про Україну |
|||||||||||||||
|
22.04 |
|
|
Україна - моя країна. Формування рецептивних видів мовленнєвої діяльності |
Independence,territory,ancient,foreign,national, Region, be famous for, be proud of |
|
Ex.5b-6,p.212-213 |
Ex.1,p.210 Ex.5,p.212-213 |
Обговорює переваги екологічних видів транспорту. Планує краєзнавчу подорож. Пояснює потребу дотримання правил дорожнього руху. |
|
|||||
|
23.04 |
|
|
Звичаї та традиції Українців. Робота в групах. |
Celebrate, custom, |
|
Ex.3,p.215 |
Ex.2,p.214 |
project |
||||||
|
27.04 |
|
|
Тур Україною. Формування інтерактивних видів мовленнєвої діяльності. |
Well-planed, advice, agency, dish, trip |
The Present Perfect Tense |
Ex.1,p.217 |
Ex.7,p.218 |
Ex.2,p.216 |
||||||
|
29.04 |
|
|
Цікаві місця в Україні Розвиток навичок говоріння та письма |
|
|
Ex. 1, p. 219 Ex. 1, p. 226 |
Ex. 2, p. 220 |
Ex. 2, p. 226 |
||||||
|
30.04 |
|
|
Плани на літо. Розвиток умінь зорового сприйняття та усного продукування. |
Practice, to pretend, to promise |
The Future Simple Tense |
Ex.1,p.224 Ex.1,p.227 |
Ex.2,p.224 |
Ex.7,p.229 |
||||||
ЗОШИТ |
|||||||||||||||
ТЕМАТИЧНА |
|||||||||||||||
|
06.05 |
|
|
Контроль навичок аудіювання. |
|||||||||||
|
07.05 |
|
|
Куточок граматики. Формування граматичних навичок. |
|
|
Ex.4,p.228 |
Ex.3,p.228 |
|
Ex.6,p.229 |
|||||
|
11.05 |
|
|
Контроль навичок читання. |
|||||||||||
|
13.05 |
|
|
Мій літній відпочинок. Розвиток навичок сприймання на слух та вміння комуні кувати один з одним |
|
|
Ex. 2, p. 235 |
Ex. 1 -2, p. 230, Ex. 4, p. 231 Ex. 1, p. 234 |
|
|
|||||
№ |
Дата |
Фактично |
Підтема |
Мовний інвентар |
Комунікативна компетентність |
Інтегровані змістові лінії |
Домашнє завдання |
||||||||
№ |
Дата |
Лексика |
Граматика |
Писемна\усна взаємодія/ продуктування |
Сприймання на слух / зорове сприймання |
||||||||||
|
14.05 |
|
|
Контроль навичок письма. |
|||||||||||
|
18.05 |
|
|
Look Back. повторення вивченого матеріалу |
|
|
|
|
|
|
|||||
|
20.05 |
|
|
Контроль навичок говоріння |
|||||||||||
|
21.05 |
|
|
Аналіз контрольних робіт. |
|
|
|
|
|
|
|||||
|
25.05 |
|
|
Узагальнення та систематизація вивченого матеріалу у ІІ семестрі. |
|
|
|
|
|
|
|||||
|
27.05 |
|
|
повторення вивченого матеріалу |
|
|
|
|
|
|
|||||
|
28.05 |
|
|
Узагальнення та систематизація вивченого матеріалу за рік. |
|
|
|
|
|
|
|||||
ЗОШИТ |
|||||||||||||||
ІІ СЕМЕСТР |
|||||||||||||||
РІЧНА |
|||||||||||||||