3A, 3Б
№ з/п |
Дата |
Тема уроку |
Очікувані результати |
Фрази |
Лексика та граматика |
Аудіювання |
Читання |
Усне мовлення |
Письмо |
Пісні, вірші |
STARTER |
||||||||||
1 |
3А 01.09/ 03.09 3Б 01.09 |
Знайомство |
Повторити команди, частини тіла. Вивчити римівку. Навчитися читати подані буквосполучення. |
Stand up, sit down, say ‘hello’, turn around, touch your nose, wink your eye, blow a kiss, say ‘goodbye’. |
Команди (Classroom language). Частини тіла. Дії, рухи. Can. Jump, fly, swim, run, ski, play football, fish etc. |
Ст. 6, впр. 1, 4 Ст. 7, впр. 1 |
Ст. 6, впр. 1 Ст. 7, впр. 1, 2 |
Ст. 6, впр. 1 – розказувати римівку
Ст. 7, впр. 1, 2 |
Ст. 7, впр. 2 |
Ст. 6, впр. 1 |
2 |
3А 04.09 3Б 03.09 |
Розпорядок дня. |
Опанувати типові речення для спілкування на тему парку. Повторити повсякденні дії та ігри. Почати нову римівку. |
I like birds, I can play football. Brush teeth, put on clothes, wash face, talk on the phone, sing a song. |
Modals (can). Дії, ігри, їжа. Щоденні дії. Тварини. Прикметники для опису тварин, людей.
|
Ст. 8, впр. 1 Ст. 11, №2, 3 |
Ст. 8-9 Ст. 10-11, №1, 2, 3 |
Ст. 8-9 Ст. 10, №1
|
Ст. 10, №1 |
Ст. 11, №3 |
UNIT 1. ME, MY FAMILY AND FRIENDS |
||||||||||
3 |
3А 08.09/ 10.09 3Б 08.09 |
Я, моя сім’я та друзі. У школі |
Розпочати нову римівку. Навчитися озвучувати імена по літерах. Розширити знання «шкільної» лексики |
This is a… His/her name is… What’s your phone number? How old are you? What’s your name? To meet the friends, his/her [thing] is [what kind of] etc. |
Присвійні займенники. Телефони та е-пошти. Classmate, curly, umbrella. Прикметники для опису предметів та людей. |
Ст. 12-13, №1, 2, 4 Ст. 14, №1, 2 |
Ст. 12-13, №1, 4, 5 Ст. 14-15, №1, 3 |
Ст. 12-13, №1, 2, 3, 4, 5 |
|
Ст. 12, №1 |
4 |
3А 11.09 3Б 10.09 |
Новий однокласник. |
Опанувати нову лексику. |
This is our new classmate. He/she lives in… The house is [what kind of]. |
Classmate, always, sleepy, hobby, special, magic, favourite. |
Ст. 16, №1, 3
|
Ст. 16, №1, 2, 3
|
Ст. 16, №3
|
|
Ст. 12, №1
|
5 |
3А 15.09/ 17.09 3Б 15.09 |
Знайомство з родиною. Старі знайомі |
Навчитися докладніше розповідати про родину. Закріпити здобуті знання. Опанувати нову лексику. Опанувати нову граматику. |
The family is very/not very etc. [Someone] is from… She?He is/isn’t from… [Someone] is [what kind of?] |
Лексика на «родинну тему». Прикметники для опису членів родини. Hard-working. He/She is… |
Ст. 17-18, №1, 2 |
Ст. 17-18, №1, 3 Ст. 19, №1 |
Ст. 17-18, №1, 2 Ст. 19, № 1, 2 |
|
Ст. 17, №1 |
6 |
3А 18.09 3Б 17.09 |
Зустрічайте нових друзів. Спорт. |
Опанувати нову лексику. Розрізняти види спорту. |
[Someone] is good at… [Someone] is helpful. |
Helpful, to be good at. Види спорту. |
Ст. 20, №1 |
Ст. 20-21, №1, 2, 3 |
Ст. 21, №3 |
|
Ст. 17, №1 |
7 |
3А 22.09/ 24.09 3Б 22.09 |
Я, друзі та спорт. Собака Тото |
Закріпити знання «спортивної» лексики та пов’язаної з нею граматики. Навчитися називати положення у просторі. |
[Someone] is good at… [Someone] is in/on/under [something] |
To be good at. Yes, I am./No, I am not. In, on, under, chair, tree, cupboard. |
Ст. 22, №1 (b) Ст. 23, №2 |
Ст. 22, №1, 3 Ст. 23, №1 |
Ст. 22, №2 Ст. 23, №2 |
Ст. 22, № 1, 3 |
Ст. 17, №1 |
8 |
3А 25.09 3Б 24.09 |
Улюблені іграшки |
Опанувати нову лексику. Закріпити знання видів спорту та іграшок. Повторити назви кольорів. |
What is your favourite toy? Go out and play! [Someone]’s favourite toy is… |
`s. Basketball, sport, go out, comics, pilot, doll, favourite. |
Ст. 26, №1 |
Ст. 26, №1, 2 |
Ст. 27, №4 |
Ст. 27, №3 |
Ст. 17, №1 |
9 |
3А 29.09/ 01.10 3Б 29.09 |
Які бувають іграшки |
Вивчити деякі звуконаслідування. Закріпити знання іграшок та кольорів. |
[Someone]’s toys. His/her [something] is [what kind of]. |
`s. Назви кольорів, іграшок, дій. His, her. |
Ст. 28, №1, 2, 3 |
Ст. 28, №2 |
Ст. 28, №2 |
|
Ст. 28, №2 |
10 |
3А 02.10 3Б 01.10 |
Повторення. Наше портфоліо |
Закріпити «просторову» лексику та назви повсякденних предметів. Підбити підсумки юніту. |
His/her name is… His/her favourite sport/toy is… Who is it? Is [something] [somewhere]? Yes, it is./No, it isn’t. |
Присвійні займенники. Favourite. Іграшки, кольори. Mouse. Draw. Picture. Chair. Table. Shelf. |
Ст. 29, №1, 2 |
Ст. 29, №2 Ст. 31, №4 |
Ст. 30, №4 Ст. 31, №4 |
Ст. 30, №3 |
Ст. 28, №2 |
UNIT 2. SWEET HOME |
||||||||||
11 |
3А 06.10/ 08.10 3Б 06.10 |
Родинне дерево |
Опанувати нову лексику. Навчитися читати наведені слова. |
How are you? I’m fine. Come into the house. Who is [somebody]’s father/mother/… He/she is [somebody]’s son/daughter/… |
Sweethearts, cousins, grandpa, grandma, husband, wife, aunt, uncle, mother, father. |
Ст. 32, №1, 3 Ст. 33, №1 |
Ст. 32, №1, 3 Ст. 33, №2 |
Ст. 32, №1, 2 Ст. 33, №1, 3 |
|
Ст. 28, №2 |
12 |
3А 09.10 3Б 08.10 |
Знайомство з однолітком. В будинку |
Вивчити нові слова. Розширити знання з теми «Сім’я». Розширити знання «просторових» слів. |
Where is [somebody]? He/she is at [place]. I live in this house. My TV has got a small screen. This computer is new. I like listening to new music. |
Where, Greenwoods Summer Camp, at the camp, at home, in the village. Слова на позначення положення в просторі. |
Ст. 34-35, №1, 3 Ст. 36, №1, 2 |
Ст. 34-35, №2, 3 Ст. 36, №2 |
Ст. 34-35, №1, 2, 4 Ст. 36, №1 |
|
|
13 |
3А 13.10/ 03.11 3Б 13.10 |
Екскурсія по будинку. Сільський будинок. |
Вивчити нові слова. Розширити знання з теми «в будинку». Закріпити знання з теми «будинок» та слів на позначення положення в просторі. |
Where is the kitchen? It is on the left/right. Look under/at [something]. On the left, on the right, look at the plan, where is/are the…? It’s/They is/are on the left/right. |
Kitchen, bathroom, right, left, living room, cartoon, watch, bedroom, under, sofa, bedroom, ball, chair, on the left, on the right. |
Ст. 37, №1, ст. 38, №1. Ст. 39, №1 Ст. 40, №1, 2 |
Ст. 37, 38, №№2. Ст. 40, №2, ст. 41, №1 |
Ст. 37, №2, ст. 38, №2, 3. Ст. 39, №2 Ст. 40, №1 |
Ст. 41, №2 |
|
14 |
3А 03.11/ 05.11 3Б 03.11 |
Професії. Де працюють люди? |
Вивчити нові слова. Здобути базове вміння говорити про професії. Навчитися читати подані слова і буквосполучення. Вивчити місця, де працюють люди. |
What’s his/her job? He/she is [profession]. He/she is [profession]. What’s his/her job? A secretary works in an office. A teacher works in a school. |
Doctor, singer, secretary, driver, dancer, waiter, businessman, farmer, seller etc. In an office, in a school, on a farm, in a hospital. |
Ст. 42, №1, 2, ст. 43 №5 Ст. 44, №1 Ст. 45, №1, 2 |
Ст. 42-43, №3, 5 Ст. 44, №1 Ст. 44, №3 |
Ст. 42-43, №1, 2, 4 Ст. 44, №3 |
Ст. 46, №4 |
|
15 |
3А 06.11 3Б 05.11 |
Коригувальний урок. Родинне дерево. |
Повторити матеріал юніта. |
Where can your doll…? Where is it? I have got many cousins. Edward is Emily’s husband. Svitlana is Petro’s wife. She is my aunt. |
Can. `s. Лексика попередніх уроків юніту. |
Ст. 47, №1, 2 |
Ст. 48, №6 Ст. 49, №1 |
Ст. 47, №3, ст. 48, №5 Ст. 49, №1, 3 |
Ст. 48, №7 Ст. 49, №2 |
|
UNIT 3. SCHOOL TIME |
||||||||||
16 |
3А 10.11/ 12.11 3Б 10.11 |
Шкільне життя. На уроках. Улюблений урок |
Вивчити нову лексику. Почати опановувати нову тему. Навчитися читати подані слова. |
You`ve got a new timetable. On Thursday you`ve got Math, English and Sport. We do sums at Math lessons. I like doing sums. What lesson is on that day? When is Sport? |
Timetable, Math, English, Sport, Reading, Art, Music. Favourite, lesson, when etc. |
Ст. 50-51, №1, 3, 4 Ст. 52, №1, 2, ст. 53, №2 |
Ст. 51, №4 Ст. 52, №1, ст. 53, №2 |
Ст. 51, №6 Ст. 52, №4, 5, ст. 53, №1 |
Ст. 51, №5 Ст. 52, №3, ст. 53, №2 |
Ст. 53, №2 |
17 |
3А 13.11 3Б 12.11 |
Уроки, що я не люблю |
Навчитися говорити про уроки, що не подобаються. |
I don’t like art. I don’t like running and jumping. I don’t… He/She doesn’t… Do you like…? |
Don’t/doesn’t. Read texts, learn poems, count, do sums etc. |
Ст. 56, №1 |
Ст. 56, №1 |
Ст. 56, №3 |
Ст. 57, №4 |
Ст. 55, №4 |
18 |
3А 17.11/ 19.11 3Б 17.11 |
Переписка з другом |
Навчитися говорити про переписку. Вивчити нову лексику. |
Where is it from? It’s from Ukraine. It’s from Taras. Taras lives in England. |
Where, from. Дні тижня, назви шкільних предметів. |
Ст. 58, №1, 3 |
Ст. 58, №2, 3 |
Ст. 58, №2 |
Ст. 59, №5 |
Ст. 55, №4 |
19 |
3А 20.11 3Б 19.11 |
Час. Гобі. |
Навчитися казати час. Розширити й закріпити знання з теми «час». Потренуватися говорити про захоплення та час після школи. |
It’s nine o`clock. It’s half past ten. When does she wake up? What day is it today? What time is it? I must go to my chess club today. Sorry, I can’t. |
Слова з теми «час», «розпорядок дня». Chess club. Слова для позначення часу та розпорядку дня. |
Ст. 60, № 1, 2, ст. 61, №3 Ст. 62, №1, 3 |
Ст. 60, №2 Ст. 62, №3 |
Ст. 61, №4 Ст. 62, №1, 2 |
|
Ст. 55, №4 |
20 |
3А 24.11/ 26.11 3Б 24.11 |
Гра в теніс |
Розвинути та закріпити знання з теми «гобі». |
What about playing tennis today? I must help my mum about the house today. |
Wake up, wash your face, eat breakfast, have lunch, do your homework. |
Ст. 64, №1, ст. 65, №4, 5 |
Ст. 65, №4 |
Ст. 64, №2 |
Ст. 64, №3 |
Ст. 65, №5 |
21 |
3А 27.11 3Б 26.11 |
У класі |
Поглибити та закріпити знання з тем «школа», «гобі». |
I`m sorry, I`m late. Can I help you? Sorry, I must help my mum. |
May. Must. Can. Of course. Sure. Need. |
Ст. 66, №1 |
Ст. 66, №2. Ст. 67, №2 |
Ст. 66, №2 Ст. 67, №1 |
|
Ст. 65, №5 |
22 |
3А 01.12/ 03.12 3Б 01.12 |
Час історій |
Потренувати аудіювання та читання. Закріпити знання з теми юніта. |
Mr Jones has got a driver. He has got two secretaries in his office. Here is the doctor. He can help. |
Can. `s. Have got/has got. Час. Назви професій. |
Ст. 68, №1 |
Ст. 68, №1 |
Ст. 68, №1 |
Ст. 69, №2 |
Ст. 65, №5 |
23 |
3А 04.12 3Б 03.12 |
Коригувальний урок. Наше портфоліо |
Повторити вивчений матеріал. |
Thank you for your letter. Math is my favourite lesson. What time does Bill wake up on school days? My favourite day is…I don’t go to… I can play board games. |
Лексика та граматика попередніх уроків. |
Ст. 72, №10 |
Ст. 70, №1 Ст. 71, №5 Ст. 73, №1 |
Ст. 70, №3 Ст. 71, №6 Ст. 72, №7 |
Ст. 70, №2 Ст. 72, №8 Ст. 73, №2 |
|
24 |
3А 08.12/ 10.12 3Б 08.12 |
Контроль аудіювання |
Визначити здатність учнів до аудіювання |
Фрази попередніх уроків. |
Лексика та граматика попередніх уроків. |
Вправи на аудіювання |
|
|
|
|
25 |
3А 11.12 3Б 10.12 |
Контроль говоріння |
Визначити здатність учнів до говоріння |
Фрази попередніх уроків. |
Лексика та граматика попередніх уроків. |
Вправи на говоріння |
|
|
|
|
26 |
3А 15.12/ 17.12 3Б 15.12 |
Контроль читання |
Визначити здатність учнів до читання |
Фрази попередніх уроків. |
Лексика та граматика попередніх уроків. |
Вправи на читання |
|
|
|
|
27 |
3А 18.12 3Б 17.12 |
Контроль письма |
Визначити здатність учнів до письма |
Фрази попередніх уроків. |
Лексика та граматика попередніх уроків. |
Вправи на письма |
|
|
|
|
28 |
3А 22.12/ 24.12 3Б 22.12 |
Аналіз результатів контрольних робіт |
|
|
|
|
|
|
|
|
29 |
3Б 24.12 |
Аналіз результатів контрольних робіт. |
|
|
|
|
|
|
|
|