Календарний план розроблений на основі оновленої програми з англійської мови для загальноосвітніх шкіл та підручника О.Карп'юк з урахуванням інтегрованих змістовних ліній та очікуваних результатів мовленнєвої діяльності
|
|
|
|
Календарний план з англійської мови для 9 класу За підручником О.Карпюк Відповідно до програми з іноземних мов 2017р |
|
|||||
№ |
дата |
Кор. дата |
Тема Урок за підручником |
Інтегровані змістові лінії |
Очікувані результати навчально-пізнавальної діяльності учнів (Комунікативна компетентність) |
|||||
|
|
|
|
Екологічна безпека та сталий розвиток |
Громадянська відповідальність |
Здоров'я і безпека |
Підприєм-ливість та фінансова грамотність |
|||
1 |
|
|
Твої літні канікули |
|
Формулює власну позицію; |
|
|
Розповідає та запитує про про літні канікули |
||
|
|
|
Unit 1 WHO ARE YOU? Lesson 1 Vital Statistics 10 год |
|
||||||
2 |
|
|
Reading and vocabulary Люди навколо тебе |
|
Формулює власну позицію; Впр 2
|
|
|
Повідомляє особисту інформацію, запитує інформацію про особу Впр 4,6,7 |
||
3 |
|
|
Reading and vocabulary Яка ти особистість |
|
Формулює особисті ціннісні пріоритети. Впр 11 |
Демонструє розуміння впливу звичок на стан здоров’я. |
|
висловлює свою думку про особу впр 10 |
||
4 |
|
|
Grammar Герундій Твої інтереси та уподобання |
|
Формулює особисті ціннісні пріоритети. Впр 1,4 |
|
|
Розповідає про свої інтереси та уподобання та інтереси своїх друзів, використовуючи герундій |
||
5 |
|
|
Grammar Давайте поговоримо про друзів |
|
Порівнює свої ціннісні пріоритети та своїх друзів впр 5,6 |
|
|
Розповідає про свої інтереси та уподобання та інтереси cвоїх друзів |
||
6 7 |
|
|
Listening and vocabulary Більше про кожного з нас. Анкета |
|
Порівнює свої ціннісні пріоритети та своїх друзів Впр 5-7 |
|
Уміє презентувати себе і створювати тексти (усно і письмово) іноземною мовою, які сприятимуть майбутній кар’єрі. |
Розуміє, слухаючи інтерв’ю, як люди проводять дозвілля, що саме їм подобається і не подобається робити, якщо мовлення чітке й повільне. Впр 1-3 Впр4
|
||
8 9 |
|
|
Speaking Ти і твої друзі. Інтерв’ю. email- адреса |
|
Обговорює особливості взаємодії особистості та групи. Впр1,5-7
|
|
|
ставить запитання і відповідає на запитання, обмінюється думками та інформацією на близькі/знайомі теми у передбачуваних повсякденних ситуаціях. Впр 2,3 Обмінюється онлайн базовою інформацією зі співрозмовником, Впр 4 |
||
10 11 |
|
|
Writing Автобіографія |
|
Формулює особисті ціннісні пріоритети. Впр 1 |
|
Уміє презентувати себе і створювати тексти (усно і письмово) іноземною мовою, які сприятимуть майбутній кар’єрі Впр 2. |
Знаходить конкретну інформацію у простішому писемному матеріалі у формі листів впр 1
|
||
|
|
|
Unit 1 WHO ARE YOU? Lesson 2 Teen Generation 9 +3+1 |
|
||||||
12 |
|
|
Reading and vocabulary Ми різні.
|
|
Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття та необхідності жити разом у мирі. |
|
|
Знаходить основну інформацію в коротких простих статтях, впр 3 Називає та описує підліткові групи впр 1,2 |
||
13 |
|
|
Reading and vocabulary Що робить нас такими різними |
|
Свідчить на користь необхідності толерантного ставлення до різних людей впр 5 |
Наводить приклади впливу музики на здоров’я і самопочуття.
|
|
Знаходить потрібну інформацію у конкретних передбачуваних текстах, якщо у них використано простий мовний інвентар. Впр 4,5
|
||
14 15 |
|
|
Grammar Герундій та його форми. Твої улюблені заняття |
|
Описує власний стиль життя та визначає пріоритети. Оцінює інфраструктуру дозвілля власної громади. |
Розрізняє безпечні та небезпечні ситуації під час активного відпочинку. Впр 5
|
|
Бере участь у коротких повсякденних розмовах на теми, що входять до сфери особистих інтересів. Впр 1,2
|
||
16 17 |
|
|
Listening and vocabulary Молодіжна мода та організації |
Проектує власні повсякденні дії на захист довкілля та збереження ресурсів.
|
Дискутує довкола питань про свою роль і місце у сучасному полікультурному середовищі. Впр 5 |
Критично оцінює вплив деструктивних молодіжних рухів на життя однолітків.
|
|
Розуміє, слухаючи інтерв’ю по радіо, як люди проводять дозвілля, що саме їм подобається і не подобається робити, якщо мовлення чітке й повільне. Впр 1,2,3,3 |
||
18 19 |
|
|
Speaking Твій стиль одягу
|
|
|
Пояснює правила поведінки у закладах культури.
|
Співвідносить власні потреби з можливостями сімейного бюджету.впр 2,3 |
Висловлює своє ставлення до моди, бере інтерв’ю впр 1,2 |
||
20 |
|
|
Writing Молодіжні клуби |
Проектує власні повсякденні дії на захист довкілля та збереження ресурсів |
Висловлює власне ставлення до розмаїття молодіжних субкультур і течій |
Розрізняє безпечні та небезпечні ситуації під час активного відпочинку |
|
Рекламує молодіжний клуб Впр 2 |
||
21 |
|
|
Look back Повторення та узагальнення. Молодь та її стиль життя. |
|
У спілкуванні дотримується толерантності та принципу «no hate speech» (мова проти ненависті |
Критично оцінює вплив деструктивних молодіжних рухів на життя однолітків. Впр 3 |
Аргументує раціональність покупки. |
Обмінюється інформацією через електронні або традиційні короткі листи, відповідаючи на питання особи, з якою спілкується. Впр 2 |
||
22 |
|
|
Look back Повторення та узагальнення. Молодіжні субкультури і течії |
|
Висловлює власне ставлення до розмаїття молодіжних субкультур і течій. впр 6,7,10, ,11 |
Прогнозує наслідки необачної поведінки в мережі Інтернет Впр 12 |
|
ставить запитання і відповідає на запитання, обмінюється думками та інформацією на близькі/знайомі теми у передбачуваних повсякденних ситуаціях. Впр 10 |
||
23 |
|
|
Look back Проект «Все про мене» |
|
Формулює особисті ціннісні пріоритети Впр 13 |
|
|
Створює короткі описові дописи, які стосуються повсякденних питань, суспільної діяльності та почуттів, використовуючи прості мовні засоби для опису ключових деталей |
||
24 |
|
|
Time for reading Молодіжні культури, їх історичний розвиток. |
|
Висловлює власне ставлення до розмаїття молодіжних субкультур і течій. Впр 3,4 |
Критично оцінює вплив деструктивних молодіжних рухів на життя однолітків.
|
|
Знаходить основну інформацію в коротких новинах чи простих статтях, у яких цифри, імена, ілюстрації та заголовки відіграють важливу роль і допомагають зрозуміти текст. Впр 1,2 |
||
|
|
|
Unit 2 WHAT’S YOUR CHOICE? Lesson 1 Magic Box 9 год |
|
||||||
25 |
|
|
Reading and vocabulary Інтернет у нашому житті: за і проти |
|
Демонструє розуміння основ медіа-грамотності.
|
Формулює правила безпеки онлайн спілкування. Впр 3
|
Аргументує раціональність покупки. |
Обмінюється думками, порівнює предмети і людей, використовуючи дуже прості мовні засоби. Погоджується або не погоджується з іншими, аргументуючи свою думку. Впр 1,2 |
||
26 |
|
|
Reading and vocabulary Телебачення. Види телепрограм. |
|
Демонструє розуміння основ медіаграмотності. Впр 5,6,7 |
Пояснює правила безпечної поведінки онлайн.
|
|
Погоджується або не погоджується з іншими, аргументуючи свою думку. Впр 8,9 |
||
27 |
|
|
Listening Телебачення у твоєму житті |
|
Визначає достовірність інформації. Впр 3 |
|
|
Слідкує за телерекламою або трейлером, розуміючи, про що говорять актори, якщо відеоряд значним чином підкріплює сказане, а мовлення чітке й відносно повільне. Впр 1,2 |
||
28 |
|
|
Listening Телебачення у твоєму житті |
|
Демонструє розуміння основ медіа-грамотності. Впр 5 |
Наводить приклади впливу телебачення на здоров’я і самопочуття.
|
|
Розуміє, слухаючи інтерв’ю по радіо, як люди проводять дозвілля, що саме їм подобається і не подобається робити, якщо мовлення чітке й повільне. Впр4 |
||
29 |
|
|
Grammar Види означальних речень, інтонація та розділові знаки. |
|
співпрацює з іншими на результат, спілкуючись іноземною мовою; |
|
|
Обмінюється думками, порівнює предмети і людей |
||
30 |
|
|
Speaking Засоби масової інформації у нашому житті (інтернет) |
|
Демонструє розуміння основ медіа-грамотності. Впр 2 |
Прогнозує наслідки необачної поведінки в мережі Інтернет. впр 1 |
Аргументує раціональність покупки. |
Обмінюється думками, порівнює предмети і людей, використовуючи дуже прості мовні засоби, запитує і відповідає про роль інтернету |
||
31 |
|
|
Speaking Засоби масової інформації у нашому житті (телебачення) |
|
Демонструє розуміння основ медіа-грамотності. Впр 3,4 |
|
|
Запитує і відповідає про роль телебачення у житті, Погоджується або не погоджується з іншими, аргументуючи свою думку впр 5,6,7 |
||
32 33 |
|
|
Writing Повідомлення про роль засобів масової інформації у нашому житті |
|
Визначає достовірність інформації.
|
Прогнозує наслідки необачної поведінки в мережі Інтернет. Ставить запитання про можливості купівлі товарів та замовлення послуг у мережі Інтернет.
|
Взаємодіє онлайн з партнером або групою під час роботи над простим спільним завданням; просить про роз’яснення; виконує прості інструкції, за наявності засобів візуалізації (зображення, статистичні дані, графіки), які ілюструють пов’язані з завданням поняття. Впр 1,2 |
|||
|
|
|
Unit 2 WHAT’S YOUR CHOICE? Lesson 2 CAREER CH0ICES 9 +2+1 |
|
||||||
34 |
|
|
Reading and vocabulary Які уміння потрібні у житті |
|
Демонструє розуміння потреби працювати разом.
|
|
Проявляє обізнаність і своє ставлення до фінансових можливостей сучасних професій. |
Знаходить конкретну інформацію у простішому писемному матеріалі у формі листів, брошур, коротких газетних статей, що описують події. Впр 1,2 |
||
35 |
|
|
Вибір професії- важливий крок у житті |
|
Повідомляє про перспективи свого профес. вибору. |
|
|
Обговорює плани з партнером або в групі, пропонує і відповідає на пропозиції. Впр 3,4, |
||
36 37 |
|
|
Listening Незвичайна робота чи незвичайні люди? |
|
Свідчить на користь необхідності толерантного ставлення до людей з різними поглядами. Впр 6 |
|
|
Розуміє, слухаючи інтерв’ю по радіо, як люди проводять дозвілля, що саме їм подобається і не подобається робити, якщо мовлення чітке й повільне. Впр2,3,4 |
||
38 |
|
|
Grammar Займенники who/ which/ that |
|
Співпрацює з іншими на результат
|
|
|
Взаємодіє з партнером або групою під час роботи над простим спільним завданням; |
||
39 |
|
|
Speaking Світ професій. Яку професію вибрати. |
|
Повідомляє про перспективи свого професійного вибору.
|
|
Проявляє обізнаність і своє ставлення до фінансових можливостей сучасних професій. |
Характеризує професії, запитує і відповідає про плани та наміри впр1,2,3,4 |
||
40 |
|
|
Speaking Шукаємо роботу. Бесіда з роботодавцем |
|
У спілкуванні дотримується толерантності та принципу «no hate speech» (мова проти ненависті Впр 5
|
|
Проявляє обізнаність і своє ставлення до фінансових можливостей сучасних професій. Впр 6,7,8 |
Погоджується або не погоджується з іншими, аргументуючи свою думку. Впр 6,7,8 Ставить та відповідає на питання про плани та наміри. |
||
41 42 |
|
|
Writing Які уміння та риси характеру необхідні для різних професій (a job questionnaire |
|
Проектує власну професійну діяльність відповідно до своїх схильностей і потреб суспільства. |
|
|
Обговорює уміння та навики, що необхідні для досягнення успіху |
||
43 |
|
|
Look back Ще раз про телебачення. |
|
Демонструє розуміння основ медіа-грамотності. Впр 6,7,8
|
Впорядковує власний робочий день з дотриманням здорового способу життя. Впр 3,4 |
|
Проводить опитування щодо телеуподобань та повідомляє про його результати впр 1,2 |
||
44 |
|
|
Look back Твої плани на майбутнє |
|
Повідомляє про перспективи свого професійного вибору. Впр 13
|
|
Проявляє обізнаність і своє ставлення до фінансових можливостей сучасних професій. Впр 10,11,12 |
Розуміє короткі прості тексти на знайомі теми конкретного типу, побудовані на основі широковживаного мовного матеріалу, пов’язаного з побутом і навчанням. |
||
45 |
|
|
Time for reading Телемозаїка |
|
Демонструє розуміння основ медіа-грамотності. Впр 3,4,5,6 |
|
|
Знаходить основну інформацію в простих статтях, у яких цифри, імена, ілюстрації та заголовки відіграють важливу роль і допомагають зрозуміти текст. Впр 1,2
|
||
46 |
|
|
Контроль читання за І семестр |
200-250 слів Розуміє короткі прості тексти на знайомі теми конкретного типу, побудовані на основі широковживаного мовного матеріалу, пов’язаного з побутом і навчанням. |
||||||
47 |
|
|
Контроль письма за І с. |
90-100 слів Пише особисті листи й записки, пов'язані зі сферою нагальних потреб. |
||||||
48 |
|
|
Контроль аудіювання за І семестр |
3-4 хв звучання Розуміє достатньо, щоб задовольнити конкретні потреби, якщо мовлення чітке й повільне.
|
||||||
49 |
|
|
Контроль усного мовлення за І семестр |
Діалог 7 реплік Монолог 9-10 Веде прості повсякденні розмови без надмірних зусиль; ставить запитання і відповідає на запитання, обмінюється думками та інформацією на близькі/знайомі теми у передбачуваних повсякденних ситуаціях
|
||||||
50 |
|
|
Аналіз контрольних робіт |
|
|
|
|
|
||
51 |
|
|
Повторення та узагальнення вивченого |
|
|
|
|
|
||
52 |
|
|
Повторення та узагальнення вивченого |
|
|
|
|
|
«Погоджено»
Директор/ заступник директора
Календарно-тематичне планування з англійської мови для 9 класу
ІI семестр
За підручником Карпюк О 2017p.
Відповідно до програми з іноземних мов для 5-9 класів 2017 року
Вчитель Довгалюк Г.П.
|
|
|
|
Календарний план з англійської мови для 9 класу За підручником О.Карпюк Відповідно до програми з іноземних мов 2017р |
ІІ семестр |
|||
№ |
дата |
Кор. дата |
Тема Урок за підручником |
Інтегровані змістові лінії |
Очікувані результати навчально-пізнавальної діяльності учнів (Комунікативна компетентність) |
|||
|
|
|
|
Екологічна безпека та сталий розвиток |
Громадянська відповідальність |
Здоров'я і безпека |
Підприєм-ливість та фінансова грамотність |
|
|
|
|
Unit 3 |
What’s your knowledge |
Lesson 1 10 |
Inventions and discoveries |
Тема: Наука і технічний прогрес |
|
52 |
|
|
Listening Всесвітньо відомі винаходи та винахідники |
|
Обговорює свою роль у сучасному технологічному середовищі.
|
|
|
Розуміє достатньо, щоб задовольнити конкретні потреби, якщо мовлення чітке й повільне.
|
53 |
|
|
Listening Всесвітньо відомі винаходи та винахідники |
|
Обговорює свою роль у сучасному технологічному середовищі.
|
|
|
Визначає головну думку новин, у яких висвітлюються події, якщо візуальний ряд відповідає коментарям |
54 |
|
|
Vocabulary Науки та вчені |
|
|
|
Проявляє обізнаність і своє ставлення до фінансових можливостей сучасних професій.
|
Знаходить основну інформацію в коротких новинах чи простих статтях, у яких цифри, імена, ілюстрації та заголовки відіграють важливу роль і допомагають зрозуміти текст. |
55 |
|
|
Vocabulary Науки та вчені |
|
|
|
Проявляє обізнаність і своє ставлення до фінансових можливостей сучасних професій.
|
Розуміє в загальних рисах новини, в яких повідомляється про події, що стосуються відомих тем, якщо зміст знайомий і передбачуваний.
|
56 |
|
|
Reading and grammar Всесвітньо відомі винаходи та винахідники Present Passive |
|
Обговорює свою роль у сучасному технологічному середовищі.
|
|
|
Розуміє короткі прості тексти на знайомі теми конкретного типу, побудовані на основі широковживаного мовного матеріалу, пов’язаного з побутом і навчанням.
|
57 |
|
|
Reading and grammar Всесвітньо відомі винаходи та винахідники Past Passive |
Презентує та обґрунтовує проекти щодо збереження довкілля та забезпечення його сталого розвитку.
|
|
|
|
Знаходить конкретну інформацію у простішому писемному матеріалі у формі листів, брошур, коротких газетних статей, що описують події.
|
58 |
|
|
Reading and grammar Всесвітньо відомі винаходи та винахідники Past Passive |
Презентує та обґрунтовує проекти щодо збереження довкілля та забезпечення його сталого розвитку.
|
|
|
|
Розуміє основні думки у коротких журнальних статтях і записах у путівниках, які пов’язані з конкретними повсякденними темами (напр., захоплення, спорт, дозвілля, тварини
|
59 |
|
|
Speaking Сучасні пристрої у житті та побуті |
|
|
Обговорює позитивні та негативні наслідки від певних винаходів.
|
Ставить запитання про можливості купівлі товарів та замовлення послуг у мережі Інтернет. |
Обмінюється думками, порівнює предмети і людей, використовуючи дуже прості мовні засоби.
|
60 |
|
|
Speaking Сучасні пристрої у житті та побуті |
|
|
Обговорює позитивні та негативні наслідки від певних винаходів.
|
Розповідає про доцільне використання кишенькових грошей. Аргументує раціональність покупки.
|
Знаходить і передає просту фактологічну інформацію.
|
61 |
|
|
Writing Найцікавіший винахід |
|
Обговорює свою роль у сучасному технологічному середовищі
|
Обговорює позитивні та негативні наслідки від певних винаходів.
|
Співвідносить власні потреби з можливостями сімейного бюджету.
|
Пише прості тексти на знайомі теми, які входять до сфери інтересів, поєднує речення словами-зв’язками. |
|
|
|
Unit 3 |
What’s your knowledge |
Lesson 1
|
Nature and the environtment |
10 +2+1 |
Тема: Природа і погода |
62 |
|
|
Reading and Vocabulary Екологічні проблеми сучасності |
Пояснює взаємозв’язок людини й навколишнього середовища та залежність її від природних ресурсів. |
|
|
Обговорює ефективне та раціональне використання природних ресурсів.
|
Знаходить конкретну інформацію у простішому писемному матеріалі у формі листів, брошур, коротких газетних статей, що описують події
|
63 |
|
|
Reading and Vocabulary Екологічні проблеми сучасності |
Пояснює взаємозв’язок людини й навколишнього середовища та залежність її від природних ресурсів.
|
|
Обговорює шляхи профілактики захворювань.
|
|
Знаходить основну інформацію в коротких новинах чи простих статтях, у яких цифри, імена, ілюстрації та заголовки відіграють важливу роль і допомагають зрозуміти текст. |
64 |
|
|
Listening Програми захисту довкілля
|
|
Наводить приклади участі родини у житті місцевої громади.
|
Розрізняє безпечні та небезпечні ситуації під час активного відпочинку.
|
|
Слідкує за основним змістом демонстрації або презентації на знайому передбачувану тему, якщо мовлення повільне, чітке, просте й підкріплене наочностю (напр., слайди, роздруківки
|
65 |
|
|
Listening Програми захисту довкілля
|
|
Наводить приклади участі родини у житті місцевої громади.
|
Оцінює вплив навколишнього середовища на здоров’я людей свого регіону. |
|
|
66 |
|
|
Рослинний і тваринний світ Grammar Умовні речення 1-го типу |
|
Формулює особисті ціннісні пріоритети.
|
|
Обговорює ефективне та раціональне використання природних ресурсів. |
Розуміє в загальних рисах новини, в яких повідомляється про події, що стосуються відомих тем, якщо зміст знайомий і передбачуваний
|
67 |
|
|
Рослинний і тваринний світ Grammar Умовні речення 1-го типу |
|
Формулює особисті ціннісні пріоритети.
|
|
Обговорює ефективне та раціональне використання природних ресурсів. |
|
68 |
|
|
Speaking Твій внесок у захист довкілля |
Проектує власні повсякденні дії на захист довкілля та збереження ресурсів.
|
Наводить приклади участі родини у житті місцевої громади.
|
|
|
Спілкується досить легко в реальних та умовних комунікативних ситуаціях, якщо співрозмовник допоможе в разі необхідності. Веде прості повсякденні розмови без надмірних зусиль; ставить запитання і відповідає на запитання, обмінюється думками та інформацією на близькі/знайомі теми у передбачуваних повсякденних ситуаціях.
|
69 |
|
|
Speaking Твій внесок у захист довкілля |
Обговорює участь у шкільних екологічних заходах.
|
|
|
|
|
70 |
|
|
Writing Особистій лист про захист довкілля |
Проектує власні повсякденні дії на захист довкілля та збереження ресурсів.
|
Формулює особисті ціннісні пріоритети.
|
Ілюструє необхідність здорового способу життя на прикладі своєї родини
|
|
Обмінюється інформацією через текстові повідомлення (SMS), електронні або традиційні короткі листи, відповідаючи на питання особи, з якою спілкується.
|
71 |
|
|
Writing Особистій лист про захист довкілля |
Розробляє план дій щодо проведення шкільних екологічних заходів. |
|
Ілюструє необхідність здорового способу життя на прикладі своєї родини |
|
|
72 |
|
|
Look back Винаходи та відкриття |
Розглядає природу як цілісну систему.
|
Обговорює свою роль у сучасному технологічному середовищі.
|
|
Обговорює ефективне та раціональне використання природних ресурсів. |
Розповідає історії або описує щось у формі простого переліку подій.
|
73 |
|
|
Look back Проблеми довкілля твого регіону |
Дискутує довкола питань екології життя та здоров’я людини.
|
|
Робить повідомлення про складні погодні умови.
|
|
Стисло, за допомогою простих мовних засобів описує дії та події, плани та домовленості, звички, події з минулого, особистий досвід |
74 |
|
|
Reading for fun А. Ейнштейн |
|
Обговорює свою роль у сучасному технологічному середовищі.
|
|
|
Розуміє основні думки у коротких журнальних статтях і записах у путівниках, які пов’язані з конкретними повсякденними темами (напр., захоплення, спорт, дозвілля, тварини).
|
|
|
|
Unit 4 |
Why not take a closer look |
The UK today |
Lesson 1 |
10 |
Тема: Англомовні країни, Україна |
75 |
|
|
Reading and Vocabulary Географічне розташування та клімат Великобританії |
Описує види еко-туризму.
|
|
|
|
Розуміє короткі прості тексти на знайомі теми конкретного типу, побудовані на основі широковживаного мовного матеріалу, пов’язаного з країнознавчою тематикою
|
76 |
|
|
Reading and Vocabulary Англія як частина Великобританії |
Описує види еко-туризму.
|
Розпитує про правила поведінки в європейських столицях.
|
|
|
|
77 |
|
|
Listening Великобританія та її частини |
Описує види еко-туризму.
|
Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття та потреби жити разом у мирі.
|
Запитує про/пояснює правила безпеки пересування по місту
|
|
Розуміє достатньо, щоб задовольнити конкретні потреби, якщо мовлення чітке й повільне. Ставить прості питання та надає прості пояснення й інструкції щодо того, як дістатися певного місця.
|
78 |
|
|
Listening Шотландія
|
Описує види еко-туризму.
|
|
|||
79 |
|
|
Визначні місця й історичні пам’ятки України Grammar Минулі часи дієслів |
Обговорює питання, пов’язані із збереженням навколишнього середовища у своєму регіоні та державі .
|
Планує краєзнавчу подорож. Складає перелік правил поведінки під час екскурсії.
|
Пояснює життєво важливу потребу дотримання правил дорожнього руху, поведінки на воді та в інших місцях. Аналізує наслідки порушення правил дорожнього руху. |
|
Знаходить потрібну інформацію у практичних, конкретних передбачуваних текстах (напр., путівниках, рецептах), якщо у них використано простий мовний інвентар. Спілкується у передбачуваних повсякденних ситуаціях (на пошті, на вокзалі, у магазині), використовуючи широкий спектр простих мовних засобів. |
80 |
|
|
Визначні місця й історичні пам’ятки України Grammar Майбутні часи дієслів |
|
Складає перелік правил поведінки під час екскурсії.
|
|||
81 |
|
|
Speaking Розповідь про країну |
|
Розпитує про правила поведінки в європейських столицях. |
|
|
Обмінюється думками, порівнює предмети і людей, використовуючи дуже прості мовні засоби.
|
82 |
|
|
Speaking Розповідь про країну |
|
Порівнює Київ з іншими європейськими столицями.
|
|
|
Погоджується або не погоджується з іншими, аргументуючи свою думку. |
83 |
|
|
Writing Створення блогу про Великобританію |
Обговорює переваги екологічних видів транспорту.
|
Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття та потреби жити разом у мирі.
|
|
Визначає орієнтовну вартість перебування в країні виучуваної мови.
|
Знаходить основну інформацію в коротких новинах чи простих статтях, у яких цифри, імена, ілюстрації та заголовки відіграють важливу роль. Обмінюється інформацією через текстові повідомлення (SMS), електронні або традиційні короткі листи, відповідаючи на питання особи, з якою спілкується |
84 |
|
|
Writing Створення блогу про Великобританію |
|
||||
|
|
|
Unit 4 |
Why not take a closer look |
Cities of the UK |
Lesson 2 |
10+2+1 |
Тема: Англомовні країни, Україна |
85 |
|
|
Reading Лондон |
|
Порівнює Київ з іншими європейськими столицями. |
|
|
Знаходить основну інформацію в коротких новинах чи простих статтях, у яких цифри, імена, ілюстрації та заголовки відіграють важливу роль і допомагають зрозуміти текст.
|
86 |
|
|
Reading Історико-культурні пам’ятки Лондона |
Обговорює питання, пов’язані із збереженням навколишнього середовища у світі
|
Робить повідомлення про основні пам’ятки історії та культури Лондона
|
|
Визначає орієнтовну вартість перебування в країні виучуваної мови.
|
|
87 |
|
|
Reading Столиці: Единбург, Кардіф, Белфаст |
|
Робить повідомлення про основні пам’ятки історії та культури міст Великобританії та України Планує краєзнавчу подорож.
|
Пояснює життєво важливу потребу дотримання правил дорожнього руху, поведінки на воді та в інших місцях Аналізує наслідки порушення правил дорожнього руху |
Слідкує за основним змістом демонстрації або презентації на знайому передбачувану тему, якщо мовлення повільне, чітке, просте й підкріплене наочностю (напр., слайди, роздруківки).
|
|
88 |
|
|
Listening Бірмінгем
|
|
||||
89 |
|
|
Історико-культурні пам’ятки України Grammar Пасивний стан |
Пропонує заходи щодо покращення екологічної ситуації в Україні
|
|
Визначає орієнтовну вартість перебування в різних містах України
|
Орієнтується у загальних аспектах повсякденного життя, таких як подорож, житло, їжа і покупки.
|
|
90 |
|
|
Історико-культурні пам’ятки України Grammar Пасивний стан |
Обговорює питання, пов’язані із збереженням навколишнього середовища у своєму регіоні та державі . |
Складає перелік правил поведінки під час екскурсії.
|
|
Ставить прості питання та надає прості пояснення й інструкції щодо того, як дістатися певного місця.
|
|
91 |
|
|
Speaking Діалогічне мовлення У туристичному агентстві |
Обговорює переваги екологічних видів транспорту.
|
Порівнює типові для різних культур вербальні та невербальні норми поведінки.
|
Запитує про/пояснює правила безпеки пересування по Києву.
|
Визначає орієнтовну вартість перебування в країні виучуваної мови.
|
Встановлює комунікативний контакт: привітання й прощання, представлення, подяка. Отримує потрібну інформацію в туристичному бюро, якщо її викладено простими мовними засобами без використання спеціалізованих термінів. |
92 |
|
|
Speaking Пам’ятки Великобританії |
|
|
|||
93 |
|
|
Writing Туристичний путівник |
Складає перелік місць для еко-туризму у своєму регіоні.
|
Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття та потреби жити разом у мирі.
|
|
Порівнює вартість подорожі різними видами транспорту.
|
Знаходить і передає просту фактологічну інформацію.
|
94 |
|
|
Writing Туристичний путівник |
|
Отримує потрібну інформацію в туристичному бюро, якщо її викладено простими мовними засобами без використання спеціалізованих термінів. |
|||
95 |
|
|
Look back Міста Великобританії |
Складає перелік місць для еко-туризму
|
Обговорює громадянську позицію та власні погляди на різноманітні соціальні проблеми своєї країни та світового простору.
|
|
Порівнює вартість подорожі різними видами транспорту.
|
Знаходить і передає просту фактологічну інформацію.
|
97 |
|
|
Look back Міста Великобританії |
|
||||
98 |
|
|
Reading for fun Львів |
|
|
|
Знаходить основну інформацію в коротких новинах чи простих статтях, у яких цифри, імена, ілюстрації та заголовки відіграють важливу роль і допомагають зрозуміти текст. |
|
99 |
|
|
Контроль читання |
200-250 слів
|
|
|
|
Мовленнєві функції:надавати інформацію та ставити запитання з метою уточнення інформації, висловлювати своє ставлення до вчинків, думок, позицій інших людей, порівнювати події, факти, явища, висловлювати свої почуття та емоції,• приймати або відхиляти пропозицію, аргументувати свій вибір, точку зору, власну думку вести дискусію |
100 |
|
|
Контроль аудіювання |
3-4 хв
|
|
|
|
|
101 |
|
|
Контроль письма |
90-100 слів |
|
|
|
|
102 |
|
|
Контроль усного мовлення |
Діалог- 7 реплік
|
Монолог 9-10 речень |
|
|
|
103 |
|
|
Аналіз контрольних робіт |
|
|
|
|
|
104 105 |
|
|
Узагальнення вивченого |
|
|
|
|