Календарний план на 1 семестр з пізнаємо природу 6 клас (за модельною програмою Коршевнюк)

Про матеріал
Календарний план на 1 семестр 2024-2025 н.р. складено згідно Модельної навчальної програми «Пізнаємо природу». 5-6 класи (інтегрований курс)» для закладів загальної середньої освіти (авт. Коршевнюк Т.В.). Враховано групи результатів навчання природничої галузі. Домашні завданя вказані враховуючи робочий зошит із друкованою основою.
Перегляд файлу

Пізнаємо природу 6 клас

з/п

Тема уроку

Дата

Примітки

Д/З

ГР/ПР

 

Тема 1. ВЧИМОСЯ ДОСЛІДЖУВАТИ ПРИРОДУ

1.

Інструктаж з БЖД. Навіщо та як люди пізнають природу

05.09.

 

§ 1

р/з. ст.3-4

 

2.

Практичне дослідження:" Спостереження тіл та явищ природи".

06.09.

 

§ 1

р/з. ст.5-6

ГР1

3.

Яка роль природничих наук у житті людини.

12.09.

 

§ 2

р/з. ст.6-7

ГР2

4.

Дослідницький спосіб розв’язання проблеми.

13.09.

 

§ 3

 

ГР2

5.

Практичне дослідження:" Використання експерименту для отримання нових знань. Вимірювання фізичних характеристик тіла різними способами".

19.09.

 

§ 3

р/з. ст.8-9

ГР1

6.

Як роблять відкриття та створюють винаходи.

20.09.

 

§ 4

ГР3

7.

Практичне дослідження: "Винаходи, що роблять комфортним життя, їх історія та призначення".

26.09.

 

§ 4

р/з. ст.10-11

ГР1

8.

Узагальнення розділу «Вчимося досліджувати природу». Самооцінювання навчальних результатів теми. Екскурсія до хімічної чи біологічної лабораторії,

музею науки, природничого музею.

27.09.

 

§ 1-4

р/з. ст.12-13

ПР

ГР2

Тема 2. ДОСЛІДЖУЄМО ТІЛА, РЕЧОВИНИ, ЯВИЩА

9.

З чого складаються речовини та чому їх так багато

Практичне дослідження:" Моделювання молекул речовин".

03.10.

 

§ 5

р/з. ст.14-15

ГР1

10.

Хімічні явища та ознаки, що їх супроводжують.

04.10.

 

§ 6

р/з. ст.16-17

ГР3

11.

З чого складаються і де використовуються розчини.

10.10.

 

  § 7

ГР2

12.

Практичне дослідження:" Дослідження розчинності речовин у воді. Виготовлення водного розчину з різним вмістом розчиненої речовини".

11.10.

 

  § 7

р/з. ст.18-20

ГР1

13.

Що називають матеріалами та як їх використовують.

Практичне дослідження:"Класифікація речовин на основі їхніх фізичних властивостей".

17.10.

 

  § 8

р/з. ст.21-23

ГР1

14.

Чим особливі реактивний рух і сила пружності.

Практичне дослідження:" Реактивний рух".

18.10.

 

  § 9

р/з. ст.24-25

ГР1

15.

Чому одні тіла плавають, а інші тонуть .

Практичне дослідження:"Дослідження умов плавання тіл".

24.10.

 

 § 10

р/з. ст.25-27

ГР1

16.

Досліджуємо електризацію тіл.

25.10.

 

§ 11

р/з. ст.27-29

ГР2

17.

Як виникає та яку роботу виконує електричний струм.

Практичне дослідження:"Складання простих електричних схем",

Практичне дослідження:"Здатність тіл проводити електричний струм",

07.11.

 

§ 12

р/з. ст.29-31

ГР1

18.

Чим особливі магніти та навіщо вони потрібні.

08.11.

 

§ 13

ГР3

19.

Практичне дослідження:"Властивості магнітів".

14.11.

 

§ 13

р/з. ст.32-33

ГР1

20.

Узагальнення розділу «Досліджуємо тіла та явища природи». Самооцінювання навчальних результатів теми. Проєктна робота «Світ без електрики: переваги і

недоліки»

15.11.

 

§ 5-13

р/з. ст.34-35

ПР

ГР3

Тема 3. ДІЗНАЄМОСЯ ПРО ЗЕМЛЮ І ВСЕСВІТ

21.

Що належить до природничих ресурсів і як їх використовує людина.

21.11.

 

§ 14

р/з. ст.36-37

ГР2

22.

Практичне дослідження:"Корисні копалини".

22.11.

 

§ 14

р/з. ст.38-39

ГР1

23.

Чому ґрунти є цінним природничим ресурсом.

28.11.

 

§ 15

р/з. ст.42-43

ГР3

24.

Практичне дослідження:"Склад ґрунту".

29.11.

 

§ 15

р/з. ст.40-41

ГР1

25.

Як людина змінює оболонки землі.

05.12.

 

§ 16

ГР3

26.

Практичне дослідження:"Технології видобування залізної руди та її вплив на довкілля".

06.12.

 

§ 16

р/з. ст.45-47

ГР1

27.

Що відомо про сусідів у сонячній системі.

12.12.

 

§ 17

р/з. ст.51-52

ГР3

28.

Практичне дослідження:". Дані про планети сонячної системи. Моделювання відносного розміру, розташування і руху планет, Місяця й

Сонця в Сонячній системі".

13.12.

 

§ 17

р/з. ст.47-50

ГР1

29.

Привідкриваємо таємниці зоряного неба.

Практичне дослідження:"Зоряне небо. Спостереження за рухом Сонця, зміною фаз Місяця, зоряним небом".

19.12.

 

§ 18

р/з. ст.53-54

ГР1

30.

Про всесвіт та його дослідження.

20.12.

 

§ 19

р/з. ст.55-56

ГР2

31.

Дізнаємося про освоєння космосу. Екскурсія до краєзнавчого музею, мінералогічного музею, синоптичної лабораторії, підприємства,  обсерваторії, планетарію.

26.12.

 

§ 20

р/з. ст.56

ГР2

32.

Узагальнення розділу «Дізнаємося про землю і всесвіт». Самооцінювання навчальних результатів теми. Робота над навчальним проєктом «У пошуках життя на інших планетах».

27.12.

 

§ 14-20

р/з. ст.57-58

ПР

ГР1

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Носков Павло Валентинович
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Обертінська Вікторія
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
doc
Додано
5 листопада
Переглядів
341
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку