Орієнтовний календарний план
Навчання грамоти
7 годин на тиждень
ІІ семестр
№ |
Тема |
Дата |
Тиждень 17 «Світ захоплень» |
||
1 |
Закріплення вміння читати |
13.01 |
2 |
Закріплення вивченого матеріалу в І семестрі. |
13.01 |
3 |
Читання/ слухання текстів про відомих людей, які досягли успіху завдяки своїм захопленням |
14.01. |
4 |
Удосконалення вміння писати вивчені букви, слова і речення з ними. Списування друкованого речення |
15.05. |
5 |
Відгадування загадок про захоплення. |
15.01. |
6 |
Пригадування вивчених букв, вміння читати склади, слова речення. |
16.01. |
7 |
Словниковий та буквений диктант. Звуковий аналіз слів. |
17.01. |
Тиждень 18 « Я – мандрівник!» |
||
8 |
Велика буква Г. Письмо складів та слів з вивченими буквами. Списування друкованих слів з буквою. Звуковий аналіз слів. |
20.01. |
9 |
Закріплення вміння читати. Робота з дитячою книжкою |
20.01. |
10 |
Написання малої г, складів, слів і речень з вивченими буквами. |
21.01. |
11 |
Перегляд сюжету передачі « Світ навиворіт» ( про мандрівників) |
22.01. |
12 |
Бесіда-огляд «Пам’ятки культури рідного краю». |
22.01. |
13 |
Закріплення письма букв Гг. Складів та слів. Списування друкованого речення. Звуковий аналіз слів. |
23.01. |
14 |
Встановлення позиції звука Г. Робота над скоромовкою. Закріпити вміння читати. |
24.021. |
Тиждень 19 « Ми – дослідники. Ми – винахідники.» |
||
15 |
Велика буква Ш. Письмо складів, слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованих слів з буквою. |
27.01. |
16 |
Робота над віршем П. Воронька «Кожушок». Скоромовка. |
27.01. |
17 |
Написання малої букви Ш. Письмо складів, слів і речень з вивченими буквами. |
28.01. |
18 |
Написання вивчених букви, складів, слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованого речення |
29.01. |
19 |
Відгадування загадок для визначення органів чуття. Звуковий аналіз слів. |
29.01. |
20 |
Перегляд сюжету «Природа − мудрий винахідник». Бесіда за змістом. |
30.01. |
21 |
Удосконалення вміння писати вивчені букви, слова і речення з ними. Побудова речень за поданим початком і малюнками. Розвиток зв’язного мовлення (Звірі) |
31.01. |
Тиждень 20 «Спорт» |
||
22
|
Сполучення букв [шч], буква Щ. Порівняння букв Ш та Щ складів та слів з вивченими буквами. Відновлення деформованих слів. Звуковий аналіз слів. |
3.02.
|
23 |
Бесіда «Чому варто займатися рухливими іграми на свіжому повітрі?» за сюжетною картиною. |
3.02. |
24 |
Написання великої букви щ. Письмо складів та слів. Побудова речень за поданим початком і малюнками |
4.02. |
25 |
Встановлення позиції звука Щ. Робота з дитячою книжкою. Закріпити вміння читати |
5.02. |
26 |
Слухання казки Василя Сухомлинського «Бабуся і Петрик» для оголошення проблемного запитання дня й обговорення цієї проблеми |
5.02. |
27 |
Перегляд мультфільму «Козаки» (про Олімпіаду). |
6.02. |
28 |
Закріплення письма букв Щ щ. Робота над текстом «Щоденник» Списування друкованого речення. Звуковий аналіз слів. |
7.02. |
Тиждень 21 «Мої улюблені книги» |
||
29 |
Велика буква Ц. Письмо складів та слів з вивченими буквами. Списування друкованих слів з буквою. |
10.02. |
30 |
Бесіда «Чому варто читати книжки» за змістом прислів’їв |
10.02. |
31 |
Написання малої букви ц. Письмо складів та слів із вивченими буквами. Відновлення деформованих слів . Звуковий аналіз слів. |
11.02. |
32 |
Самостійне добирання слів з вивченою буквою ц у різних позиціях. Опрацювання народної байки «Цап та баран» |
12.02. |
33 |
Бесіда за змістом сюжету «Де народжується книжка?». |
12.02. |
34 |
Перегляд мультфільму «Грицькові книжки». |
13.02. |
35 |
Закріплення письма букви Ц ц. Письмо складів та слів з вивченими буквами. Списування друкованого речення. Записування відповіді на запитання. |
14.02. |
Тиждень 22 «Транспорт» |
||
36 |
Написання букви Ч. Складів та слів з вивченими буквами. Утворення слів зменшено-пестливої форми. Звуковий аналіз слів. |
17.02. |
37 |
Читання /слухання й обговорення тексту «Музей транспорту» |
17.02. |
38 |
Написання малої ч. Складів та слів з вивченими буквами. Робота над дитячою книгою «Транспорт» |
18.02. |
39 |
Вивчення віршу-скоромовки напам’ять (за мнемотаблицею) Л.Яковенко «Павучок» .Робота над скоромовкою, вправляння у чіткості вимові звуків. Знаходження букви Ч. |
19.02. |
40 |
Робота з текстом/ медіатекстом. Читання/ слухання уривку оповідання Ніни Найдич «Василь Тимофійович мандрує» |
19.02. |
41 |
Бесіда «Природа і транспорт». Звуковий аналіз слів. |
20.02. |
42 |
Закріплення письма букв Чч. Письмо складів та слів із вивченими буквами. Списування друкованого речення. Розвиток зв’язного мовлення (Види транспорту) |
21.02. |
Тиждень 23 «Професії» |
||
43 |
Написання малої букви х, складів та слів з вивченими буквами. |
24.02. |
44 |
Читання/ слухання вірша Г. Джемула «Великий дім» |
24.02 |
45 |
Написання великої букви Х. Письмо складів та слів з вивченими Відновлення деформованого речення. Звуковий аналіз слів. |
25.02. |
46 |
Закріплення письма букв Хх. Письмо складів та слів із вивченими буквами. Списування друкованого речення |
26.02. |
47 |
Читання/ слухання й обговорення вірша Сашка Дерманського «Ким бути?» |
26.02. |
48 |
Бесіда за малюнком «Улюблена професія» |
27.02. |
49 |
Робота над віршем А.Камінчук «Лісник». Відновлення деформованих слів. Звуковий аналіз слів. |
28.02. |
Тиждень 24 «Час» |
||
50 |
Написання малої букви ж, складів та слів з вивченими буквами. Списування друкованих слів, речення |
2.03. |
51 |
Бесіда за сюжетною картиною «Підкорюємо час». Звуковий аналіз слів. |
2.03. |
52 |
Написання великої букви Ж, складів, слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованого речення |
3.03. |
53 |
Удосконалення вміння писати вивчені букви, слова і речення з ними. Списування друкованих речень. Розвиток зв’язного мовлення (Явища природи) |
4.03. |
54 |
Читання коміксу «Бути вчасно – це прекрасно» |
4.03. |
55 |
Читання та обговорення твору В.Сухомлинського «Півень і сонце» |
5.03. |
56 |
Опрацювання віршу Т.Шевченко «Тече вода з-під явора». Робота з дитячою книжкою. |
6.03. |
Тиждень 25 «Весняна мозаїка» |
|
|
57 |
Написання малої букви ф. Письмо складів, слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованих речень . Звуковий аналіз слів. |
10.03. |
58 |
Читання букварних текстів з буквою ф. Читання тексту «Зацвіли фіалки в лісі» |
11.03. |
59 |
Знайомство із кросвордом. Розгадування загадок про весну. |
11.03. |
60 |
Читання оповідання «Як приходить весна» О. Буцен. |
12.03. |
61 |
Закріплення письма букв Ф ф. Письмо складів та слів із вивченими буквами. Розгадування ребусів для визначення слова. |
13.03. |
Тиждень 26 «Весняні свята. Великдень» |
||
62 |
Буква Є, позначення нею звуків [йе]. Позначення буквою є, звука [e] та м’якості попереднього приголосного. Знаходження букви у тексті, чути на слух. |
30.03. |
63 |
Буква Є в ролі окремого слова. Опрацювання вірша «Привіт, горобчику! Ти знаєш?» З.Живка. |
30.03 |
64 |
Написання малої букви є. Списування прислів’я, поданого друкованим шрифтом. Опрацювання віршу Лесі Українки «Пісенька весняної води». |
31.03. |
65 |
Вивчення віршу за мнемотаблицями А.М’ястківського «Котики-воркотики» |
1.04. |
66 |
Виписування з тексту слів із буквою Є |
1.04. |
67 |
Читання вірша «Веснянка» за особами. |
2.04. |
68 |
Закріплення письма букв Є є. Письмо складів та слів із вивченими буквами. Звуковий аналіз слів. |
3.04. |
Тиждень 27 «Навіщо треба їсти» |
||
67 |
Буква Ю, позначення нею звуків [йу]. Позначення буквою ю звука [у] та м’якості попереднього приголосного. Написання великої букви. |
6.04. |
68 |
Перегляд мультфільму «Корисні підказки». Бесіда за змістом. |
6.04. |
69 |
Опанування звукового значення літери Ю. Опрацювання оповідання М. Коцюбинського «Десять робітників». |
7.04. |
70 |
Письмо малої та великої літери Ю ю. Підготовчі графічні вправи. Написання буквосполучень та слів із буквою . Звуковий аналіз слів. |
8.04. |
71 |
Бесіда за сюжетним малюнком «На кухні». |
8.04. |
72 |
Слухання уривку казки М. Кірносової «Карамелькіно». Придумування кінцівки твору |
9.04. |
73 |
Письмо літер Ю ю, складів та слів із нею. Складання і записування слів. Навчальний диктант. |
10.04. |
Тиждень 28 «Світ рослин» |
||
74 |
Буква Я, позначення нею звуків [йа]. Позначення буквою я звука [е] та м’якості попереднього приголосного. Написання великої букви. Звуковий аналіз слів. |
13.04. |
75 |
Закріплення звукового значення букви Я. Опрацювання оповідання І. Прокопенко «Про що шепотіли берізки». |
13.04. |
76 |
Письмо малої та великої літери Яя. Підготовчі графічні вправи. Написання буквосполучень та слів із буквою |
14.04. |
77 |
Удосконалення вміння писати вивчені букви, слова і речення з ними. Побудова речень за поданим початком. |
15.04. |
78 |
Опрацювання букварних текстів. Тлумачення народної мудрості. |
15.04. |
79 |
Буква Я в ролі окремого слова. Звукобуквенний аналіз слів. |
16.04. |
80 |
Вивчення віршу напам’ять М.Познанської «Біля річки на лужку» Удосконалення вміння писати |
17.04. |
Тиждень 29 «Світ тварин» |
||
81 |
Буква Ї, позначення нею звуків [йі]. Позначення буквою ї звука [і] та м’якості попереднього приголосного. Написання великої букви. Звуковий аналіз слів. |
21.04. |
82 |
Опрацювання вірша А. Камінчука «В зелені діброва» . |
22.04. |
83 |
Написання малої букви ї. Письмо складів та слів з буквою. Списування друкованого речення. Звукобуквенний аналіз слів. |
22.04. |
84 |
Вивчення віршу напам’ять П.Воронька «Їжачок-хитрячок» |
23.04. |
85 |
Письмо малої та великої літери Її. Підготовчі графічні вправи. Написання буквосполучень та слів із буквою. |
24.04. |
Тиждень 30 «Веселка» |
||
86 |
Буква ь. Позначення м’якості попереднього приголосного. Написання букви. Звуковий аналіз слів. |
27.04. |
87 |
Слухання твору Іванни Кураш «Олівці-малювці і веселка» |
27.07. |
88 |
Буква ь. Написання букви у кінці слова. |
28.04. |
89 |
М’який знак. Буквосполучення ьо. Звуко-буквений аналіз слів із м’яким знаком. Написання слів із буквою ь і буквосполученням ьо. |
29.04. |
90 |
Слухання твору Олени Кобець-Филимонової «Сім художників» і виконання завдань до тексту. |
29.04. |
91 |
Закріплення вивченого .Робота з дитячою книжкою. |
30.04. |
Тиждень 31 «Моя родина» |
||
92 |
Буквосполучення дз. Вимова звука [дз]. Звуко-буквений аналіз слів. Письмо буквосполучення. |
4.05. |
93 |
Написання слів, складів із [дз]. Списування друкованого тексту. Звукобуквений аналіз. |
4.05. |
94 |
Слухання оповідання В.Сухомлинського «Найласкавіші руки». Бесіда за змістом. |
5.05. |
95 |
Вправляння у письмі з вивченими буквами. Складання і списування речень. Звуковий аналіз слів. |
6.05. |
96 |
Читання вірша М.Познанської «Бабуся» |
6.05. |
97 |
Удосконалення вміння писати вивчені букви, слова і речення з ними. Побудова речень за поданим початком. |
7.05. |
98 |
Читання букварних текстів в парі. Робота над читанням за ролями. |
8.05. |
Тиждень 32 «Ми – українці. Ми – європейці.» |
||
99 |
Бесіда про край, країну, її традиції. Опрацювання вірша «Україна» |
12.05. |
100 |
Вправляння у списуванні друкованих текстів. |
13.05. |
101 |
Перегляд казки «Колосок». Бесіда за змістом. |
13.05. |
102 |
Читання та обговорення віршу «Наша Батьківщина» В.Симоненко та прислів’їв про український народ, його буття. |
14.05. |
103 |
Слухання твору В.Сухомлинського « Бо я – людина». |
15.05. |
Тиждень 33 «Літня мозаїка» |
||
104 |
Читання віршів про літні місяці. Бесіда за змістом. |
18.05. |
105 |
День скоромовок. |
18.05. |
106 |
День української казки. |
19.05. |
107 |
День загадок. |
20.05. |
108 |
День прислів’їв та приказок. |
20.05. |
109 |
Повторення вивченого. |
21.05. |
110 |
Повторення вивченого. |
22.05. |
1