Календарний план. Навчання грамоти 1 кл.

Про матеріал
Календареий план з навчання грамоти 1 клас 2 семестр., 5 год на тиждень. Для дітей з ООС
Перегляд файлу

 

Орієнтовний календарний план

Навчання грамоти

7 годин на тиждень

 

ІІ семестр

Тема

Дата

Тиждень 17 «Світ захоплень»

1

Закріплення вміння читати

13.01

2

Закріплення вивченого матеріалу в І семестрі.

13.01

3

Читання/ слухання текстів про відомих людей, які досягли успіху завдяки своїм захопленням

14.01.

4

Удосконалення вміння писати вивчені букви, слова і речення з ними. Списування друкованого речення

15.05.

5

Відгадування загадок про захоплення.

15.01.

6

Пригадування вивчених букв, вміння читати склади, слова речення.

16.01.

7

Словниковий та буквений диктант. Звуковий аналіз слів.

17.01.

Тиждень 18 « Я – мандрівник!»

8

Велика буква Г.  Письмо складів та слів з вивченими буквами. Списування друкованих слів з буквою. Звуковий аналіз слів.

20.01.

9

Закріплення вміння читати.

Робота з дитячою книжкою

20.01.

10

Написання малої г, складів, слів і речень з вивченими буквами.

21.01.

11

Перегляд сюжету передачі « Світ навиворіт» ( про мандрівників)

22.01.

12

Бесіда-огляд «Пам’ятки культури рідного краю».

22.01.

13

Закріплення письма букв Гг. Складів та слів. Списування друкованого речення. Звуковий аналіз слів.

23.01.

14

Встановлення позиції звука Г. Робота над скоромовкою. Закріпити вміння читати.

24.021.

Тиждень 19 « Ми – дослідники. Ми – винахідники.»

15

Велика буква Ш.  Письмо складів, слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованих слів з буквою.

27.01.

16

Робота над віршем П. Воронька «Кожушок». Скоромовка.

27.01.

17

Написання малої букви Ш. Письмо складів, слів і речень з вивченими буквами.

28.01.

18

Написання вивчених букви, складів, слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованого речення

29.01.

19

Відгадування загадок для визначення органів чуття. Звуковий аналіз слів.

29.01.

20

Перегляд сюжету «Природа − мудрий винахідник». Бесіда за змістом.

30.01.

21

Удосконалення вміння писати вивчені букви, слова і речення з ними. Побудова речень за поданим початком і малюнками. Розвиток зв’язного мовлення (Звірі)

31.01.

Тиждень 20 «Спорт»

22

 

Сполучення букв [шч], буква Щ.  Порівняння букв Ш та Щ складів та слів з вивченими   буквами.   Відновлення деформованих слів. Звуковий аналіз слів.

3.02.

 

23

Бесіда «Чому варто займатися рухливими іграми на свіжому повітрі?» за сюжетною картиною.

3.02.

24

Написання великої букви щ. Письмо складів та слів. Побудова речень за поданим початком і малюнками

 

4.02.

25

Встановлення позиції звука Щ. Робота з дитячою книжкою. Закріпити вміння читати

 

5.02.

26

Слухання казки Василя Сухомлинського «Бабуся і Петрик» для оголошення проблемного запитання дня й обговорення цієї проблеми

 

5.02.

27

Перегляд мультфільму «Козаки» (про Олімпіаду).

6.02.

28

Закріплення письма букв Щ щ. Робота над текстом «Щоденник»  Списування друкованого речення. Звуковий аналіз слів.

7.02.

Тиждень 21 «Мої улюблені книги»

29

Велика буква Ц.  Письмо складів та слів з вивченими буквами. Списування друкованих слів з буквою.

10.02.

30

Бесіда «Чому варто читати книжки» за змістом прислів’їв

10.02.

31

Написання малої букви ц. Письмо складів та слів із вивченими буквами. Відновлення деформованих слів . Звуковий аналіз слів.

 

11.02.

32

Самостійне добирання слів з вивченою буквою ц у різних позиціях. Опрацювання народної байки «Цап та баран»

12.02.

33

Бесіда за змістом сюжету «Де народжується книжка?».

12.02.

34

Перегляд мультфільму «Грицькові книжки».

13.02.

35

Закріплення письма  букви Ц ц. Письмо складів та слів з вивченими буквами.  Списування друкованого речення. Записування відповіді на запитання.

 

14.02.

Тиждень 22 «Транспорт»

36

Написання букви Ч. Складів та слів з вивченими буквами.  Утворення слів зменшено-пестливої форми. Звуковий аналіз слів.

 

17.02.

37

Читання /слухання й обговорення тексту «Музей транспорту»

17.02.

38

Написання малої ч. Складів та слів з вивченими буквами. Робота над дитячою книгою «Транспорт»

 

18.02.

39

Вивчення віршу-скоромовки напам’ять (за мнемотаблицею) Л.Яковенко «Павучок» .Робота над скоромовкою, вправляння у чіткості вимові звуків. Знаходження букви Ч.

 

19.02.

40

Робота з текстом/ медіатекстом. Читання/ слухання уривку оповідання Ніни Найдич «Василь Тимофійович мандрує»

19.02.

41

Бесіда «Природа і транспорт». Звуковий аналіз слів.

20.02.

42

Закріплення письма букв Чч. Письмо складів та слів із вивченими буквами.  Списування друкованого речення. Розвиток зв’язного мовлення (Види транспорту)

 

21.02.

Тиждень 23 «Професії»

43

Написання малої букви х, складів та слів  з вивченими буквами. 

24.02.

44

Читання/ слухання вірша Г. Джемула «Великий дім»

24.02

45

Написання великої букви Х. Письмо складів та слів з вивченими Відновлення деформованого речення. Звуковий аналіз слів.

 

25.02.

46

 Закріплення письма букв Хх. Письмо складів та слів із вивченими буквами.  Списування друкованого речення

26.02.

47

Читання/ слухання й обговорення вірша Сашка Дерманського «Ким бути?»

26.02.

48

Бесіда за малюнком «Улюблена професія»

27.02.

49

 Робота над віршем  А.Камінчук «Лісник».  Відновлення деформованих слів. Звуковий аналіз слів.

28.02.

Тиждень 24 «Час»

50

Написання малої букви ж, складів та слів з вивченими буквами.  Списування друкованих слів, речення

2.03.

51

Бесіда за сюжетною картиною «Підкорюємо час». Звуковий аналіз слів.

2.03.

52

Написання великої букви Ж, складів, слів і речень з вивченими буквами.  Списування друкованого речення

3.03.

53

Удосконалення вміння писати вивчені букви, слова і речення з ними. Списування друкованих речень. Розвиток зв’язного мовлення (Явища природи)

4.03.

54

Читання коміксу «Бути вчасно – це прекрасно»

4.03.

55

Читання та обговорення твору В.Сухомлинського «Півень і сонце»

5.03.

56

Опрацювання віршу Т.Шевченко «Тече вода з-під явора». Робота з дитячою книжкою.

6.03.

Тиждень 25 «Весняна мозаїка»

 

57

Написання малої букви ф. Письмо складів, слів і речень з вивченими буквами.  Списування друкованих речень . Звуковий аналіз слів.

10.03.

58

Читання букварних текстів з буквою ф. Читання тексту «Зацвіли фіалки в лісі»

11.03.

59

Знайомство із кросвордом. Розгадування загадок про весну.

11.03.

60

Читання оповідання «Як приходить весна»  О. Буцен.

12.03.

61

Закріплення письма букв Ф ф. Письмо складів та слів із вивченими буквами. Розгадування ребусів для визначення слова.

 

13.03.

Тиждень 26 «Весняні свята. Великдень»

62

Буква Є, позначення нею звуків [йе]. Позначення буквою є, звука [e] та м’якості попереднього приголосного.  Знаходження букви у тексті, чути на слух.

 

30.03.

63

Буква Є в ролі окремого слова. Опрацювання вірша «Привіт, горобчику! Ти знаєш?» З.Живка.

30.03

64

Написання малої букви є. Списування прислів’я, поданого друкованим шрифтом. Опрацювання віршу Лесі Українки «Пісенька весняної води».

 

31.03.

65

Вивчення віршу за мнемотаблицями А.М’ястківського «Котики-воркотики»

1.04.

66

Виписування з тексту слів із буквою Є

1.04.

67

Читання вірша «Веснянка» за особами.

2.04.

68

Закріплення письма букв Є є. Письмо складів та слів із вивченими буквами. Звуковий аналіз слів.

3.04.

Тиждень 27 «Навіщо треба їсти»

67

Буква Ю, позначення нею звуків [йу]. Позначення буквою ю звука [у] та м’якості попереднього приголосного. Написання великої букви.

 

6.04.

68

Перегляд мультфільму «Корисні підказки». Бесіда за змістом.

6.04.

69

Опанування звукового значення літери Ю. Опрацювання оповідання М. Коцюбинського «Десять робітників».

7.04.

70

Письмо малої та великої літери Ю ю. Підготовчі графічні вправи. Написання буквосполучень та слів із буквою . Звуковий аналіз слів.

 

8.04.

71

 Бесіда за сюжетним малюнком «На кухні».

8.04.

72

Слухання уривку казки М. Кірносової «Карамелькіно». Придумування кінцівки твору

9.04.

73

Письмо літер Ю ю, складів та слів із нею. Складання і записування слів. Навчальний диктант.

10.04.

Тиждень 28 «Світ рослин»

74

Буква Я, позначення нею звуків [йа]. Позначення буквою я звука [е] та м’якості попереднього приголосного. Написання великої букви. Звуковий аналіз слів.

13.04.

75

Закріплення звукового значення  букви Я. Опрацювання оповідання І. Прокопенко «Про що шепотіли берізки».

13.04.

76

Письмо малої та великої літери Яя. Підготовчі графічні вправи. Написання буквосполучень та слів із буквою

14.04.

77

Удосконалення вміння писати вивчені букви, слова і речення з ними. Побудова речень за поданим початком.

15.04.

78

Опрацювання букварних текстів. Тлумачення народної мудрості.

15.04.

79

Буква Я в ролі окремого слова. Звукобуквенний аналіз слів.

16.04.

80

Вивчення віршу напам’ять М.Познанської «Біля річки на лужку» Удосконалення вміння писати

17.04.

Тиждень 29  «Світ тварин»

81

Буква Ї, позначення нею звуків [йі]. Позначення буквою ї звука [і] та м’якості попереднього приголосного. Написання великої букви. Звуковий аналіз слів.

 

21.04.

82

Опрацювання вірша А. Камінчука «В зелені діброва» .

22.04.

83

Написання малої букви ї. Письмо складів та слів з буквою. Списування друкованого речення. Звукобуквенний аналіз слів.

22.04.

84

Вивчення віршу напам’ять П.Воронька «Їжачок-хитрячок»

23.04.

85

Письмо малої та великої літери Її. Підготовчі графічні вправи. Написання буквосполучень та слів із буквою.

24.04.

Тиждень 30 «Веселка»

86

Буква ь. Позначення м’якості попереднього приголосного. Написання букви. Звуковий аналіз слів.

27.04.

87

Слухання твору Іванни Кураш «Олівці-малювці і веселка» 

27.07.

88

Буква ь. Написання букви у кінці слова.

28.04.

89

М’який знак. Буквосполучення ьо. Звуко-буквений аналіз слів із м’яким знаком. Написання слів із буквою ь і буквосполученням ьо.

29.04.

90

Слухання твору Олени Кобець-Филимонової «Сім художників» і виконання завдань до тексту.

29.04.

91

Закріплення вивченого .Робота з дитячою книжкою.

30.04.

Тиждень 31 «Моя родина»

92

Буквосполучення дз. Вимова звука  [дз]. Звуко-буквений аналіз слів. Письмо буквосполучення.

4.05.

93

Написання слів, складів із [дз]. Списування друкованого тексту. Звукобуквений аналіз.

4.05.

94

Слухання оповідання В.Сухомлинського «Найласкавіші руки». Бесіда за змістом.

5.05.

95

Вправляння у письмі з вивченими буквами. Складання і списування речень. Звуковий аналіз слів.

6.05.

96

Читання вірша М.Познанської «Бабуся»

6.05.

97

Удосконалення вміння писати вивчені букви, слова і речення з ними. Побудова речень за поданим початком.

7.05.

98

 Читання букварних текстів в парі. Робота над читанням за ролями.

8.05.

Тиждень 32 «Ми – українці. Ми – європейці.»

99

Бесіда про край, країну, її традиції. Опрацювання вірша «Україна»

12.05.

100

Вправляння у списуванні друкованих текстів.

13.05.

101

Перегляд казки «Колосок». Бесіда за змістом.

13.05.

102

Читання та обговорення віршу «Наша Батьківщина» В.Симоненко та прислів’їв про український народ, його буття.

14.05.

103

Слухання твору В.Сухомлинського « Бо я – людина».

15.05.

Тиждень 33 «Літня мозаїка»

104

Читання віршів про літні місяці. Бесіда за змістом.

18.05.

105

День скоромовок.

18.05.

106

День української казки.

19.05.

107

День загадок.

20.05.

108

День прислів’їв та приказок.

20.05.

109

Повторення вивченого.

21.05.

110

Повторення вивченого.

22.05.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
4.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.7
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Козина Олена Олексіївна
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Навчання грамоти, Планування
Інкл
Додано
12 серпня 2020
Переглядів
7237
Оцінка розробки
4.7 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку