№ п\п |
дата |
тема |
№ |
Мовлен функції |
Мовленнєві зразки |
Лінгвістичні компетенції |
Мовленнєва компетенція |
Соціокуль турна компетен ція |
Загально-навчальна компетенція |
Дом завд |
|||||||||||||||||
фонетика |
лексика |
граматика |
аудіювання |
говоріння |
читання |
письмо |
|||||||||||||||||||||
Тема 1: Природа. Пори року(8 г.) |
|||||||||||||||||||||||||||
1 |
|
Повторення. Знову до школи. |
1 |
Форми привітання, прощання
Вести діалог- розпитування (знайомство)
Розпитати як справи
Представити друга
Дізнатися ім’я друга
Рахува ти до 10 Розповідати про сім’ю |
Hello! Hi! Nice to meet you. Good morning. Nice to see you What form are you in? What do you do…?
|
алфавіт |
name, Ann, Dan, Alex, Jane, Tom, Kim, Miss Alison Ukraine, the USA |
To be |
Ex. 3 p. 9 |
Ex. 3, 4 p. 7 At the English lesson |
p.6 ex. 1, 2 Ex. 4 p.9
|
|
.-знання культурних реалій спільноти, мова якої вивчається, пов’язаних з повсякденним життям; -вживання та вибір привітань; -вживання та вибір форм звертання; -вживання та вибір вигуків. Правила ввічливості. |
Розрізняти та продукувати звуки та звукові відрізки; Уважно стежити за презентованою інформацією; Ефективно співпрацювати під час парної та групової роботи; Активно застосовувати мову,що вивчається; Сприймати новий досвід (нову мову, нових людей, нові способи поведінки тощо) і застосовувати інші компетенції, для того, щоб діяти у навчальній ситуації (на основі спостереження, здогадки, запам’ятовування тощо. |
Ex. 2, 5 p. 6-7 Ex. 5 p. 9 |
||||||||||||
2 |
|
Природа. Пори року. |
2 |
What’s the weather like today? It’s … What season is it now? It’s … |
[đ] |
Warm, sunny, rainy, cloudy, hot, windy, cold, snowy, frosty, winter, spring, summer, autumn.
|
Present Simple |
Ex. 1 p. 10 |
Ex. 3, 4 pp.11
|
Ex. 2 p. 10 |
|
Ex. 1 p. 10 (learn) Ex.5 p.11 |
|||||||||||||||
3 |
|
Пори року. Погода. |
3 |
Do you like…? My favourite season is ..
|
[ʤ] |
Seasons, months, favourite,
|
General Questions |
Ex. 1 p. 12 |
Ex. 2, 4 p. 12-13 |
Ex. 3 p. 12 |
Vocabu-lary dictation |
Ex. 1 p. 12 (test) Ex. 5 p. 13 |
|||||||||||||||
4 |
|
Моя улюблена пора року. |
4 |
What can you do in …? My favourite season is ..
|
[m], [n] |
Seasons |
General Questions |
Ex. 1, 4 p. 14 |
Ex. 2-4 pp. 14-15 |
|
Vocabu-lary dictation |
Ex. 1 p. 14 (learn) Ex. 5 p. 15 |
|||||||||||||||
5 |
|
Погода. |
5 |
What is the weather like today |
[і]-[i:] |
Warm, sunny, rainy, cloudy, hot, windy, cold, snowy, frosty
|
|
Ex. 1, 2 p. 16 |
Ex. 1(b), 3, 4 pp. 16-17 |
Ex. 2-3 pp. 16-17 |
|
Ex. 1 p. 16 (test) Ex. 3 p. 17 (learn) Ex. 5 p. 17 |
|||||||||||||||
6 |
|
Погода в Україні та в світі. |
6 |
|
[b], [d] |
|
|
Ex. 1 p. 18 |
Ex. 1-3 pp. 18-19 |
Ex. 4 p. 19 |
Vocabu-lary dictation |
Ex. 4-5 p. 19 Text 3 p. 140 |
|||||||||||||||
7 |
|
Узагальнення вивченого матеріалу. |
7 |
|
|
Повторити Лексичний матеріал |
|
Ex. 1, 3 pp. 20-21 Ex. 1 p. 22 |
Ex. 2, 4 pp. 20-21
|
Ex. 3, 2 pp. 21-22 |
|
Ex. 5, 2 pp. 21-22 |
|||||||||||||||
8 |
|
Природа. Пори року |
8 |
Узагальнення вивченого матеріалу теми з метою корекції у подальшій роботі |
Ex. 5 p. 23 |
||||||||||||||||||||||
Тема 2: Школа. Шкільне життя (9 г.) |
|||||||||||||||||||||||||||
9 |
|
Школа. Робочий тиждень учня. |
1 |
|
What do / does you / he / she do on …?
|
[W]
|
Days of the week? Read, write, come to school, do sums and play, study, sing songs, jump, run
|
Present Simple |
Ex. 1 p. 24 |
Ex. 2-3 pp. 24-25 |
Ex. 1 p. 24 |
Ex. 4 p. 25 |
|
|
Ex. 5 p. 25, days of the week (test |
||||||||||||
10 |
|
Шкільні предмети. |
2 |
What do / does you / he / she do on …? |
[P] |
A pen, a bag, a pencil, a ruler, a rubber, a desk, a pencil-case, an exercise-book
|
questions |
Ex. 1 p. 26 |
Ex. 3, 4 (b) pp. 26-27 |
Ex. 2 p. 26 |
Vocabulary dictation |
p. 26 (test) Ex. 2 p. 26 Ex. 5 p. 27 |
|||||||||||||||
№ п\п |
дата |
тема |
№ |
Мовлен функції |
Мовленнєві зразки |
Лінгвістичні компетенції |
Мовленнєва компетенція |
Соціокуль турна компетен ція |
Загально-навчальна компетенція |
Дом завд |
|||||||||||||||||
фонетика |
лексика |
граматика |
аудіювання |
говоріння |
читання |
письмо |
|||||||||||||||||||||
11 |
|
Мій улюблений шкільний предмет |
3 |
Вміти: приві-татися; проща-тися; предс-тавити себе / друга / подру-гу / батьків |
What is your favourite subject?
|
[ʘ] |
A timetable, Reading, Maths, Ukrainian, Art, English, Music, PE, Nature Study, Computer Study |
|
Ex. 1, 2 p 28 |
Ex. 3-4 p. 29 |
Ex. 2 p. 28 |
Vocabulary dictation |
знання культурних реалій спільноти, мова якої вивчається, пов’язаних з повсякденним життям; |
Уважно стежити за презентованою інформацією; Ефективно співпрацювати під час парної та групової роботи; Активно застосовувати мову,що вивчається;
|
Ex. 1 p. 28 (test) Ex. 2, 5 pp. 28-29 Text 1p. 138 |
||||||||||||
12 |
|
На уроці. Мій улюблений шкільний предмет. |
4 |
Can you give me a …? Here you are/ Yes, sure |
[tƒ] |
To learn, to answer, to count, to play games, to do sums |
|
Ex. 1, 4 pp. 30-31 |
Ex. 2-4 pp. 30-31 |
Ex. 4 p. 31 |
Vocabulary dictation |
Ex. 1 p. 30 (test) Ex. 4 (b), 5 p. 31
|
|||||||||||||||
13 |
|
Речі в класі |
5 |
This is a … That is a … These are … Those are … |
[đ] |
Thing in the classroom |
This-these That-those |
Ex. 1, 4 pp. 32-33 |
Ex. 3, 4 (b) pp. 32-33 |
Ex. 4 p. 33 |
Vocabulary dictation Ex. 2 p. 32 |
Ex. 5 p. 33 |
|||||||||||||||
14 |
|
Мій клас. Вивчення тематичного тексту. |
6 |
|
[аі] |
A wall, a blackboard, a window, a table, a desk, a floor, light |
|
Ex. 1 p. 34 |
Ex. 2-4 pp. 34-35 |
Ex. 1 p. 34 |
|
Ex. 1 p. 34 (test) Ex. 5 p. 35 |
|||||||||||||||
15 |
|
Вільний час після уроків |
7 |
|
[æ] |
To do sports, to do one’s homework, to play games, to ride a bike, to skip, to watch TV, to go to the cinema / theatre, to be outdoors / indoors |
Present Simple |
Ex. 1 p. 36 |
Ex. 1, 3, 4 pp. 36-37 |
Ex. 2 p. 37 |
Vocabu-lary dictation |
Ex. 1 p. 36 (test) Ex. 2 p. 37 Ex.5 p. 37 |
|||||||||||||||
16 |
|
Узагальнення вивченого матеріалу. Школа. Шкільне життя |
8 |
|
|
Лексичний матеріал, вивчений за темою |
|
Ex. 3 p. 38 |
Ex. 5 p. 39 |
Ex. 4 p. 39 |
Vocabu-lary dictation Ex. 2, 3 p. 38 |
Ex.5 p. 39 Text 2 p. 139 Ex. 4 p. 39 |
|||||||||||||||
Узагальнення вивченого матеріалу теми з метою корекції у подальшій роботі |
|||||||||||||||||||||||||||
Тема 3: Я, моя сім’я та друзі (8 г.) |
|||||||||||||||||||||||||||
17 |
|
Моя сім’я. |
1 |
нази-вати когось / щось; запи-тувати /пові-домля-ти про вік; запи-тувати /пові-домляти про місце прожи-вання |
This is my … That is my … These are my… Those are my… |
[đ] |
Grandpa-rents, a grandma, a grandpa, a grandson, a sister, a mother, a father, an aunt, an uncle, a cousin
|
This-that These-those |
Ex. 1, 3 p. 40-41 |
Ex. 2 p. 41 |
Ex. 1 p. 40 |
Ex. 4 p. 41 |
вживання та вибір форм звертання; -вживання та вибір вигуків. Правила ввічливості |
|
Ex. 5 p. 41, test (family)
|
||||||||||||
18 |
|
Сім’я мого друга / подруги. |
2 |
What’s your name? What’s your mother’s / father’s name? Where does he / she work?
|
[ȟ] |
Hospital, farm, school, bank, mine, factory, plant |
Have-has |
|
Ex. 2-4 pp. 42-43 |
Ex. 1 p. 42 |
Vocabu-lary dictation |
Ex. 1 p. 42 Ex. 5 p. 43 |
|||||||||||||||
19
|
|
Моє родинне дерево. |
3 |
|
|
[˄] |
Nephew, niece |
Present Simple |
Ex. 3 p. 45 |
Ex. 1, 2, 4 pp. 44-45 |
|
|
|
|
Ex. 5 p. 45 |
||||||||||||
№ п\п |
дата |
тема |
№ |
Мовлен функції |
Мовленнєві зразки |
Лінгвістичні компетенції |
Мовленнєва компетенція |
Соціокуль турна компетен ція |
Загально-навчальна компетенція |
Дом завд |
|||||||||||||||||
фонетика |
лексика |
граматика |
аудіювання |
говоріння |
читання |
письмо |
|||||||||||||||||||||
20 |
|
Вік. Навчання діалогічного мов-лення. |
4 |
Вміти: приві-татися; проща-тися; предс-тавити себе / друга / подру-гу / батьків |
How old are you / is he / she? |
ʘ]-[đ] |
Numerals |
Numerals
|
Ex. 1-2 p. 46 |
Ex. 2-4 pp. 46-47 |
Ex. 5 p. 47 |
|
|
Сприймати новий досвід (нову мову, нових людей, нові способи поведінки тощо) і застосовувати інші компетенції, для того, щоб діяти у навчальній ситуації (на основі спостереження, здогадки, запам’ятовування тощо. |
Ex. 5 p. 47 Test (numerals) |
||||||||||||
21 |
|
Професії членів моєї родини. |
5 |
What does the (profession) usually do? What’s your / his / her job? |
[tƒ] |
Professions: a teacher, a doctor, a farmer, a bus driver, a miner, a baker, a business-man, a cook, a policeman, to tech, to cook, to grow vegetables |
Negative sentences |
Ex. 1, 3 p. 48 |
Ex. 1-4 pp. 48-49 |
|
|
Test (professions), Ex. 5 p. 49 |
|||||||||||||||
22 |
|
Навчання аудіювання. |
6 |
|
[ʤ] |
To get up, to make food, to feed, to talk, to clean, to go home. Time |
Special Questions |
Ex. 1, 4 p. 50-51 |
Ex. 2-4 pp. 50-51 |
Ex. 1 p. 50 |
Vocabu-lary dictation |
Ex. 5 p. 51 |
|||||||||||||||
23 |
|
Світ професій. Узагальнення вивченого матеріалу. |
7 |
|
[JU:] |
|
|
|
Ex. 3 p. 53 |
Ex. 2, 3p. 52, 54 |
Ex. 1, 2 p. 54 |
Ex. 5 p. 53
|
|||||||||||||||
24 |
|
Я, моя сім’я та друзі |
8 |
Узагальнення вивченого матеріалу теми з метою корекції у подальшій роботі |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ex. 5 p. 55 |
||||||||||||
Тема4: Зовнішність |
|||||||||||||||||||||||||||
25 |
|
Зовнішність людини |
1 |
Вміти: опису-вати тварин / людей; давати елементарну харак-терис-тику комусь /чо-мусь; розпи-тувати про зовніш-ність |
This is my … That is my … These are my… Those are my… |
[ͻ:] |
Hair, an eye, a nose, a mouth, a lip, a head, an ear, a cheek, a chin, face.
|
To be Have-has |
Ex. 1 p. 56 |
Ex. 2, 4, 5 pp. 56-57 |
Ex. 2, 3 pp. 56-57 |
|
знання культурних реалій спільноти, мова якої вивчається, пов’язаних з повсякденним життям; |
Уважно стежити за презентованою інформацією; Ефективно співпрацювати під час парної та групової роботи; Активно застосовувати мову,що вивчається;
|
Ex. 1 p. 56 (test) Ex. 5 p. 57 Text 4 p. 141 |
||||||||||||
26 |
|
Опис зовнішності. Контроль аудіювання |
2 |
He / She has got … |
[ủ:][ὶ:] |
Long fair hair, short dark hair, short red hair, tall, thin, slim, short, plump, straight, wavy |
|
Ex. 1 p. 58 Listening test |
Ex. 2, 4 pp. 58-59 |
Ex. 3 p. 59 |
Vocabu-lary dictation |
58 (oral test) Ex. 3 p. 59 Ex. 5 p. 59 (КМ |
|||||||||||||||
27 |
|
Опис зовнішності казкового героя. Контроль мовлення |
3 |
I have got … He / She has got … |
Букви, звуки |
A finger, a leg, a head, a shoulder, an arm, a body, hips, a hand, a knee, a toe, a foot, feet, a tooth, teeth.
|
|
Ex. 1, 4 p. 60-61 |
Ex. 2-3 pp. 60-61 Oral test Speaking test (topics) |
|
|
Ex. 1 p. ) |
|||||||||||||||
28 |
|
Контроль читання |
4 |
|
|
Лексичний матеріал, вивчений за темою |
|
|
Ex. 2-4 p. 63 |
Ex. 1 p. 62 Reading test |
Vocabu-lary dictation |
Ex. 1 p. 60 (test) Ex. 5 p. 61 |
|||||||||||||||
29 |
|
Зовнішність моїх батьків. Контроль письма |
5 |
|
|
Adjectives: nice, kind, funny, happy, tall, strong, oval, round |
|
Ex, 1 p. 64 |
Ex. 3-4 p. 65 |
Ex. 2 p. 64 |
Writing test |
Ex. 1, 5 pp. 62-63 |
|||||||||||||||
30 |
|
Узагальнен-ня вивченого матеріалу. |
6 |
|
|
Лексичний матеріал, вивчений за темою |
|
|
|
|
|
Ex. 1 p. 64 (test) Ex. 5 p. 65 |
|||||||||||||||
31 |
|
Людина. Зовніш-ність |
7 |
Узагальнення вивченого матеріалу теми з метою корекції у подальшій роботі |
|||||||||||||||||||||||
32 |
|
Підсумковий урок |
8 |
|
|||||||||||||||||||||||