Календарно-тематичне планування навчального матеріалу з англійської мови у 11 классі І-ІІ семестр,3 години на тиждень.Підручник автора О.Д.Карп`юк.Календарне планування складене згідно вимог Програми.
календарний план ПРОВЕДЕННЯ УРОКІВ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ В 11 КЛАСІ (до ПІДРУЧНИКА о.Карпюк “English 11”, Рівень стандарту)
навч. години |
розділ, тематика |
мовленнєві функції |
урок НМК |
мовленнєві зразки |
лексика |
граматика |
читання |
аудіювання |
говоріння |
письмо |
|||||||||||
1-й СЕМЕСТР |
|||||||||||||||||||||
1 |
|
Introductory Review
Вивчення англійської мови.
Англійська мова – мова міжнародного спілкування. |
- описувати проблеми, досягнення, виявляти їхні причини та наслідки;
- знаходити схожі риси та відмінності в мовах |
Learning a Language |
Learning English requires …
If you really want ... you have to / should
I’ve just finished a short language course. Actually, it was great! It just takes time to adjust.
|
|
|
ex.4, p.4; ex.5, pp.6-8 |
ex.1, p.4 |
ex.2,3, pp.4-5; ex.4b, p.6; ex.6, p.8 |
WB[1] |
||||||||||
2 |
|
English Grammar |
Revision of Tense Forms
(in Present, Past and Future) |
ex.1,2,3,4, pp.9-11; ex.6, p.12 |
|
|
ex.5, p.11; ex.7, p.12 |
||||||||||||||
3 |
|
Communicate in English |
ex.1, p.13 |
|
ex.2, p. 13; ex.4a, p.14; ex.5, p.15 |
ex.3, 4b,c, pp.14-15 |
|||||||||||||||
4 |
|
Introductory Review
|
|
More about English |
Both English and Ukrainian belong to the … This sound is not always spelt or read the same way. |
|
|
ex.2, 3, 4, pp.16-18 |
|
ex.6, pp.18-19 |
ex.1, p.16 |
||||||||||
5 |
|
UNIT 1 BEING A STUDENT |
If you take responsibility for your own learning you’ll…
If you want to improve your chances of … you should … |
a resource, a strategy, a target, to access, autonomous, favoured, memorable, precisely, to take respon-sibility (for) to take / pass the exam |
1st Conditional (Revision) |
ex.2, 3, pp.20-23; ex.5, p.6;
ex.5,6a,b, pp.23-25;
Vocabulary Point, ex.2,3, p.26 |
Текст ‘Independent Language Learning’ pp.20-21 |
ex.1, p. 20; |
ex. 4, p.23;
|
||||||||||||
Учнівська автономія у вивченні іноземних мов. |
- описувати проблеми, досягнення, виявляти їхні причини та наслідки;
- обговорювати перспективи, давати поради, |
Reading |
|||||||||||||||||||
6 |
|
Словники |
Reading + Vocabulary |
|
|
ex.6c, p.25 |
ex.1, p.26 |
||||||||||||||
навч. години |
розділ, тематика |
мовленнєві функції |
урок НМК |
мовленнєві зразки |
лексика |
граматика |
читання |
аудіювання |
говоріння |
письмо |
|||||||||||
7 |
|
Unit 1
BEING A STUDENT
Підготовка до іспитів.
Гендерний фактор у навчанні.
Міжнародні іспити з англійської.
Оцінювання. |
- реагувати на поради інших, аргументувати свою точку зору;
- підтримувати дискусію, розгортаючи, уточнюючи, вносячи корективи у висловлювання співрозмовників або змінюючи тему розмови;
- підводити підсумки обговорення, завершувати розмову, висловлюючи ставлення до розглянутої проблеми |
Grammar |
It’ll be boring unless Gary comes. Carl won’t go to the party even if you beg him. |
to get exposure, study / learn? learn / find out? assessment, distraction, superstition, to boost, to cheat, to reckon, to pace, average, exhausted, to steer clear (of) |
1st Conditional (Revision)
|
ex. 1,2 p.27 Grammar Points, pp.27-28; |
|
|
ex.3,4,5, p.28 |
||||||||||
8 |
|
Listening |
You should turn your phone off when you study. Eating fish can help you perform better in tests. Do you think you managed to do enough to pass? |
ex.2a, p.29; ex.3, p.30;
|
ex.4,5, p.30 |
ex.1,2b, p.29; |
ex.2,p.29 |
||||||||||||||
9 |
|
Speaking |
ex.1a,p.11 |
|
ex.1,2,3, 4, p.31-32 |
ex.4, p.32 |
|||||||||||||||
10 |
|
Use Your English |
Активізація мовного і мовленнєвого матеріалу |
ex.1, p.33; ex.4a, pp.35-36 |
|
ex.2,3a, 3c, pp.34-35; ex.4b, p.36 |
ex.2, p.34; ex.3b, p.35 |
||||||||||||||
11 |
|
Активізація мовного і мовленнєвого матеріалу |
Робота над проектом ex.5, p.37 |
||||||||||||||||||
12 |
|
|
Проведення дебатів ex.6, p.38 |
||||||||||||||||||
13 |
|
Different ways of making notes.
Writing a summary. |
Writing |
|
flow chart, clustering, listing |
|
ex.1, p.39; ex.4, p.40
|
|
ex. 2, pp.39-40 |
ex.3, 5, p.40;
|
|||||||||||
14 |
|
Рефлексія навчальної діяльності, самоконтроль та самооцінювання.
(Робота з мовним портфоліо) |
Check Yourself |
|
ex.1, p.41 |
ex.2, p.41 |
ex.4, pp.42-43 |
ex.3, p.42
|
|
WB |
|||||||||||
15 |
|
Підсумкова робота з теми |
|
|
|
|
|
||||||||||||||
навч. години |
розділ, тематика |
мовленнєві функції |
урок НМК |
мовленнєві зразки |
лексика |
граматика |
читання |
аудіювання |
говоріння |
письмо |
|||||||||||
16 |
|
UNIT 2 MAKE UP YOUR MIND |
Reading |
They can choose from a wide range of activities. They can join the experience programme. He started work as an assistant of… The successful applicant will receive training. I’ve been working here for… Have they already made decisions? What type of .. is available in ... ? Which values are important to …? There’s no doubt that should become a doctor. They should learn and be good at… |
confidence, fee, founder, persistence, to mature, remote, tough, overseas, to conduct a survey, to get insight (into), work or job? occasion or opportunity? diversity, appealing, renowned, foundation course, publicly funded authorities, an enterprise, legislation, vocational, be engaged (in), be obliged (to) |
Perfect Continuous Aspect (Revision) (Present Perfect Continuous, Past Perfect Continuous, Future Perfect Continuous) Continuous vs Perfect Continuous (Present, Past, Future) Perfect Simple vs Perfect Continuous (Present, Past, Future)
|
ex.2, 3, 4,5 pp. 44 – 47
ex.8, p.48; ex.9a, pp.49 - 50;
Vocabulary Point, p.51 ex.1, p.51;
Vocabulary Point, p.52 ex.2, p.52;
Grammar Point, p.53, ex.4, p.55
Ex.3, p.57 ex.5, p.59 |
Текст ‘Fill That Gap’ pp.44-46
|
ex.1, p.44 ; ex. 6, p.47
|
WB |
|||||||||||
Огляд майбутніх перспектив випускників.
Участь молоді в екологічних та соціальних проектах. Гуманітарний розвиток.
Набуття трудових навиків.
Професійні уміння і здібності.
Вимоги працедавців.
Вибір професії.
Навчання після школи.
Навчання за кордоном.
Працевлаштування.
Проблема першого робочого місця.
|
- запитувати і надавати інформацію; - висловлювати свою точку зору, аргументувати її; - розпитувати з метою роз’яснен- ня і уточнення інформації та надання правильних відповідей; - розповідати про свої захоп-лення, мрії, аргументуючи власний вибір; - давати власну оцінку фактам; - висловлювати припущення та прогнозувати ймовірність подій і наслідків; - обговорювати перспективи, давати поради |
||||||||||||||||||||
17 |
|
Reading + Vocabulary |
|
Ex.7, p.48
|
ex.9b, p.50; ex.3, p.52; |
||||||||||||||||
18 |
|
Grammar |
|
|
ex.1, 2, 3, pp.53-54 |
||||||||||||||||
19 |
|
Listening |
ex.2, p.56; ex.4, p.57 |
Ex. 1, p.56 |
WB |
||||||||||||||||
20 |
|
Speaking |
|
ex.1,2,3,4, p.58;
|
ex.5, p.59 |
||||||||||||||||
21 |
|
Use Your English |
Активізація мовного і мовленнєвого матеріалу
|
ex. 2, 3, p.60;
ex.4, pp.61-63 |
|
ex.5,6, p.63; ex.7, p.64 |
ex.1, p.60
WB |
||||||||||||||
22 |
|
||||||||||||||||||||
23 |
|
Writing |
Робота над проектом ex.8, pp.64-65 |
||||||||||||||||||
24 |
|
Application Letters, Curriculum Vitae (CV) |
|
PB ex.2, p.71; |
PB ex.1, p.71 |
ex.1, p.66; Writing Point, p.68 Ex.4,5 p 72 |
ex.3, p.72 |
ex.4, p.68;
ex.5,6 p.70 |
ex.2, p.66; ex.7, p.70 WB |
||||||||||||
25 |
|
Рефлексія навчальної діяльності, самоконтроль та самооцінювання |
Check Yourself |
||||||||||||||||||
(Робота з мовним портфоліо) |
|||||||||||||||||||||
26 |
|
Підсумкова робота з теми |
|||||||||||||||||||
навч. години |
розділ, тематика |
мовленнєві функції |
урок НМК |
мовленнєві зразки |
лексика |
граматика |
читання |
аудіювання |
говоріння |
письмо |
|||||||||||
27 |
|
UNIT 3 FAMILY RELATIONSHIP |
Reading |
Maybe he took on the values of his parents. If I were… I would … Many conflicts are caused by… It has been greatly exaggerated. |
an adolescent, to assault, to blame, escape, to interfere, obey, prevent, remain, resent, inevitable, rebellious, to be grounded, to be jailed, to run out of, an approach, an intention, a judgement, a negotiation, to annoy, to assume, irritating, a community, a generation, innocence |
3rd Conditional |
ex.2, 3, pp.75-77; |
Тексти ‘Teen Terror’, p.75, ‘George’s Story’, p. 77
|
ex.1, p.74 ; ex.4, 5, p.77; ex.5, p.77; ex.6, p.78 |
WB |
|||||||||||
Сім’я.
Стосунки з батьками.
Проблема батьків і дітей.
Конфлікти в сім’ї та шляхи їх подолання.
Психологи про сімейні стосунки між підлітками і батьками. Дружна сім’я – запорука взаєморозу-міння і благополуччя у родині. A Letter to the Editor or to the Authorities |
- висловлювати свою точку зору, аргументувати її; - висловлювати своє емоційне ставлення та з’ясовувати ставлення інших до предмета обговорення; - описувати події в їхній логічній послідовності, висвітлюючи власну точку зору;
|
||||||||||||||||||||
28 |
|
Reading + Vocabulary |
ex.7, p.78; |
ex. 2b, p.79 |
|||||||||||||||||
29 |
|
Grammar |
If I had had time, I would have done...
She introduced a new approach to ... Be prepared to compromise.
We have a responsibility to look after… It is important to take care of… |
Grammar Point; p. 80 ex.1, p.80; ex.2, p.81; ex.7, p.82 ex.3, p.83; ex.7, p.85 |
|
|
ex.3,4, p.81; ex.5, 6, p.82 ex.6, p.84 |
||||||||||||||
30 |
|
Listening |
ex.4,5, p.84 |
ex.1,2, p.83; |
|||||||||||||||||
31 |
|
|
Speaking |
3rd Conditional |
ex.3, pp.86-87; ex.5a, 6, p.88 |
|
ex.1, 2, p.86; ex.4, p.87; ex.5b, p.88 ex.4, p.91; |
WB |
|||||||||||||
32 |
|
Use Your English |
|
to encourage, to overcome, to recognise |
|
ex.1, p.89 |
|
ex.2,3, p.90; ex.5,6, p.91
WB |
|||||||||||||
33 |
|
Активізація мовного і мовленнєвого матеріалу |
ex.7, p.92 |
|
ex.8, p.92; ex.9, p.93 |
||||||||||||||||
34 |
|
|
Робота над проектом ex.10, p.93 |
||||||||||||||||||
35 |
|
|
Writing |
|
|
|
Writing Point, p.94; ex.1, p.95; ex.2, p.96 ex.4, p.100 |
|
ex.3,4, p.97 |
ex.5, p.97; ex.6, pp.97-98 WB |
|||||||||||
36 |
|
Рефлексія навчальної діяльності, самоконтроль та самооцінювання |
Check Yourself |
ex.1, p.99 |
ex.2, p.99
|
ex.3, p.100 |
|
||||||||||||||
(Робота з мовним портфоліо) |
|
|
|||||||||||||||||||
37 |
|
Підсумкова робота з теми |
|||||||||||||||||||
навч. години |
розділ, тематика |
мовленнєві функції |
урок НМК |
мовленнєві зразки |
лексика |
граматика |
читання |
аудіювання |
говоріння |
письмо |
|||||||||||
38 |
|
UNIT 4 EATING OUT
|
Reading |
It has been developing rapidly. … is at your service. There is a wide choice of… Goulash is made with beef and vegetables. You can get a good … here. N. wanted to know what I had done… S. reported that they were planning … Have you made a reservation? They’ve got a few specials on the menu this evening. I’d rather have… |
a fixed price, a quality, abundant, customary, distinctive, garnished, inferior, interior, minced, relatively, rapidly a dressing, a reservation, staff, veggie, sophisticated undercooked nutritions, a passion, enthusiastic |
Reported Speech (Revision)
2nd Conditional
|
ex.2, pp.102-104; ex.3, p.105 |
Текст ‘Eating out in Kyiv’, pp.102-104 |
ex.1, p.102 |
WB |
|||||||||||
Система громадського харчування. Типи закладів харчування та критерії їх оцінки. Страви та інгредієнти. Відвідування кафе / ресторану. Меню. Замовлення страв. Зарубіжна кухня. Вегетаріанство Здоровий спосіб харчування. REPORTS: - an assessment report; - a proposal report; - a survey report. Structure of Reports. |
- знаходити схожі риси і від-мінності в національних кухнях своєї та інших країн; - пропонувати щось та приймати або відхиляти пропозицію; - описувати реалії рідної та іншомовної культур; - висловлювати припущення щодо можливості виконання дій за певних умов; - давати поради та реагувати на поради інших; - запитувати та надавати інформацію; - вступати в дискусію |
||||||||||||||||||||
39 |
|
Reading + Vocabulary |
ex. 5a, 6, p.106; Vocabulary Point, p.107; ex.1,2,3, p.107 Grammar Point, p.108; ex.1, p.108;
ex.4a, p.113; ex.4c, p.113 ex.3, p.115 |
ex.4, p.105; ex.5b,p.106 |
WB |
||||||||||||||||
40 |
|
Grammar |
|
ex.4, p.109; ex.5, p.110 |
ex.2, 3, pp.108-109; ex.4b, p.113 ex.5, p.116 ex.4, p.119 ex.7b, p.122
Робота над проектом ex.9, p.122 |
||||||||||||||||
41 |
|
Listening |
Reported Speech (Revision)
|
ex.2, p.111; ex.3, p.112 |
ex.1, p.111 |
||||||||||||||||
42 |
|
Speaking |
|
ex.1, 2, p.114; ex.4, p.116 ex.5,6, pp.119 - 120 ex.8, p.122 |
|||||||||||||||||
43 |
|
Use Your English |
Активізація мовного і мовленнєвого матеріалу |
ex.1,2,3, pp.117-118 |
|
||||||||||||||||
44 |
|
Активізація мовного і мовленнєвого матеріалу |
ex.7a, pp.120-121 |
|
|||||||||||||||||
45 |
|
Проведення дебатів ex.8, p.122 |
|||||||||||||||||||
46 |
|
Writing |
REPORTS |
|
|
Writing Point, p.123; ex.1, pp.125-126; ex.4, pp.127 ex.4, pp.130 |
|
ex.2a,b, pp.124-125 |
ex.5, p.128 |
||||||||||||
47 |
|
Рефлексія навчальної діяльності, самоконтроль та самооцінювання |
Check Your Skills |
ex.1, p.129 |
ex.2, p.129
|
ex.3, pp.129-130 |
|
WB |
|||||||||||||
(Робота з мовним портфоліо) |
|||||||||||||||||||||
48 |
|
Підсумкова робота з теми |
|||||||||||||||||||
49 |
|
Підсумковий контроль (з читання та аудіювання) |
|||||||||||||||||||
50 |
|
Підсумковий контроль (з письма та усного мовлення) |
|||||||||||||||||||
51 |
|
Резервні уроки |
|||||||||||||||||||
52 |
|
||||||||||||||||||||
календарний план ПРОВЕДЕННЯ УРОКІВ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ В 11 КЛАСІ (до ПІДРУЧНИКА о.Карпюк “English 11”, Рівень стандарту) |
|||||||||||||||||||||
2-й СЕМЕСТР |
|||||||||||||||||||||
навч. години |
розділ, тематика |
мовленнєві функції |
урок НМК |
мовленнєві зразки |
лексика |
граматика |
читання |
аудіювання |
говоріння |
письмо |
|||||||||||
1 |
|
UNIT 5 IT’S YOUR PLANET |
Reading |
Generally speaking… If we can solve that problem, then we’ll have… My belief is that we will be able to… There will certainly be a change in… On the contrary. What worried me most was … His contribution hasn’t been appreciated. It is said that… Fred is said to be a … It’s better to use… The scientists are more or less sure about… It is known fact that … We can help … by choosing to … |
an advance, a breakdown, an existence, a fossil, a fuel, an implication, reduction, consequent, despite smth, in this respect, to become commonplace, to cope with smth, to keep pace with, to strive for perfection prevent, avoid, extinction, a particle, shortage, disposal, |
Passive Voice Revision
The Forms of the Infinitive in Active and Passive Voices |
ex.1a, p.132; ex.3a, pp.133-136 ex.6b, pp.137-138; Vocabulary Point, p.139; ex.1, p.139 ; ex.3, 4 pp.140-141; ex.2,3, p.142; Grammar Point, p.143 ex.2a, pp.146-148; ex.3, p.148; ex.4a, pp.149-150 ex.2, p.151 ex.4a, 5, pp.152-153 |
Вірш ‘Bare Necessi-ties’ p.132; The Interview ex.3a, pp.133-136 |
ex.1b, 2, p.133; ex.4,5, p.137
ex.6a, p.137; ex.7, p.138; ex.2, p.139-140 |
ex.1b, p.133; ex.3b, p.136
WB |
|||||||||||
Вплив науково-технічного прогресу на довкілля та життя суспільства. Проблеми екології та пошук шляхів їх вирішення. Взаємозв’язок у природі. Глобальне потепління, озонова діра, парниковий ефект – наслідки діяльності людини. Альтернатив-ні джерела постачання енергії та інш. ресурсів. Екологічний транспорт. Групи та організації в боротьбі за безпеку екології та екологічну свідомість людини.
Writing an Opinion Essay |
- описувати явища та події, аналізувати їхні причини і наслідки; - висловлювати побажання, демонструвати зацікавленість у предметі розмови; - оцінювати вплив науково-технічного процесу на різні сфери сучасного життя і довкілля; - запитувати і надавати інформацію; - надавати схвальну/не-хвальну оцінку подіям, ситуаціям, вчинкам і діям; - аргументувати власну думку; - пропонувати щось та приймати або відхиляти пропозицію.
|
||||||||||||||||||||
2 |
|
Reading + Vocabulary |
|||||||||||||||||||
3 |
|
Grammar |
|
ex.1 p.142; ex.4,5, p.143 WB |
|||||||||||||||||
4 |
|
Listening |
ex.3, pp.144-145 |
ex. 1,2, 4,5, pp.144-145
ex.1, p.146; ex.2b,p.148 ex.4b, 5, p.150 ex.3, p.152 |
|||||||||||||||||
5 |
|
Speaking |
|
WB |
|||||||||||||||||
6 |
|
Use Your English |
Активізація мовного і мовленнєвого матеріалу |
|
Ex.1, p.151 |
||||||||||||||||
7 |
|
|
ex.4b,5, p.153 |
WB |
|||||||||||||||||
8 |
|
Writing |
Робота над проектом ex.6, p.154 |
||||||||||||||||||
9 |
|
Opinion Essay. |
to complain, to convince, to persuade, to remind, sustainable |
|
Ex. 1, p.155, Writing Point, pp.155-156; ex.5a, p.157 ex.6, ex.7a, pp.158-159 ex.4, p.163 |
|
ex. 2,3, p.155; ex.4a, p.156; ex. |
ex.4b,c, p.156; Ex. 5b,c, p.157 ex.8, p.160 WB |
|||||||||||||
10 |
|
The Structure of an Opinion Essay
|
|
ex.7b, p.159 |
|||||||||||||||||
11 |
|
Рефлексія навчальної діяльності, самоконтроль та самооцінювання.
|
Check Your Skills (Робота з мовним портфоліо) |
ex.1, p.161 |
ex.2, pp.161-162
|
ex.3, p.162 |
|
||||||||||||||
12 |
|
Підсумкова робота з теми |
|
|
|||||||||||||||||
навч. години |
розділ, тематика |
мовленнєві функції |
урок НМК |
мовленнєві зразки |
лексика |
граматика |
читання |
аудіювання |
говоріння |
письмо |
|||||||||||
UNIT 6 SPEAKING ABOUT ART… |
|||||||||||||||||||||
13 |
|
Види мистецтва.
Опис творів живопису.
В картинній галереї.
Кіномистецтво: улюблені фільми та актори.
Відвідування театру: враження від побаченої вистави.
Тетральні програми та афіші.
Мистецтво в житті людини. |
- описувати та інтерпретувати реалії рідної та іншомовної культур; - запитувати і надавати інформацію; - аналізувати явища культурного життя. - висловлювати своє емоційне ставлення та з’ясовувати ставлення інших до предмета обговорення; - розповідати про свої уподобання, аргументуючи власний вибір;
|
Reading |
It looked as if he were sinking out of sight. Her complexion is contrasted by … The artist enlivens the face by … My preference lies with genre of … It is a form of entertainment. It was filmed in … Looking at the picture, you can … You feel the threatening silence before… Having received the … he went to … I thought the production was really brilliant. This play is a complete failure with the public. |
arrangement (of), a show, a victim, to absorb, to affect, to enliv-en, to float, to make smb gasp, to pore over smth with delight to put into words, to be sinking out of sight Art, Work of art an approval, recognition, heartwarming, meaningless, striking, artistry, craftsmanship, a failure, insight, |
|
ex.4, pp.165-168; ex.5, p.168 ex.8. p.169 Vocabulary Point, p.171; ex.1, p.171; ex.2, pp.171-172; ex.3,4,5, p.172 Grammar Point, p.173; ex.1, 173; ex.2a, pp.173-174; ex.3, p.174; ex.6, p.175 ex.3, p.177 ex.2, p.180
ex.3b, pp.182-183; ex.1, p.186; ex.4, p.188 |
Текст ‘The Picture’, pp.165-167 |
ex.2,3, p.165 |
ex.1. p.165 |
||||||||||
14 |
|
Reading + Vocabulary |
The Participle (Participle 1, Participle 2, Perfect Participle)
|
|
ex.6,7, p.169; ex.9, 10, p.170 |
WB |
|||||||||||||||
15 |
|
Grammar |
|
ex.2b, p.174
ex.1, p.176; ex.4b, p.177; ex.5, p.178; ex.7, p.179 ex.1b, p.180; ex.4, p.184-185; ex.5, p.185 ex.3, p.187; ex.5, p.189 ex. 6, 7, 8 pp.189-191; |
Ex.4, p.174; ex.5,6, p.175 |
||||||||||||||||
16 |
|
Listening |
ex.2, p.176; ex.6, p.179 |
ex.4a, p.177 |
|||||||||||||||||
17 |
|
Speaking |
The Participle
|
|
ex.1a, p.180; ex.3a, p.181 ex.2, pp.186-187; WB |
||||||||||||||||
18 |
|
Use Your English |
Активізація мовного і мовленнєвого матеріалу |
|
|||||||||||||||||
19 |
|
Активізація мовного і мовленнєвого матеріалу |
|
||||||||||||||||||
20 |
|
|
Writing |
Робота над проектом ex.9, pp.191-192 |
|||||||||||||||||
21 |
|
Writing Reviews |
|
|
|
|
ex.1a,2,3, pp+.193-194 |
|
ex.1b, p.193; ex.4b, p.195 |
ex.4a, ex.5, p.195 |
|||||||||||
22 |
|
Рефлексія навчальної діяльності, самоконтроль та самооцінювання.
|
Check Your Skills |
ex.1, p.196 |
ex.2, p.196
|
ex.4, p.197 |
ex.3. p.197 |
|
WB |
||||||||||||
(Робота з мовним портфоліо)
|
|||||||||||||||||||||
23 |
|
Підсумкова робота з теми |
|||||||||||||||||||
навч. години |
розділ, тематика |
мовленнєві функції |
урок НМК |
мовленнєві зразки |
лексика |
граматика |
читання |
аудіювання |
говоріння |
письмо |
|||||||||||
24 |
|
UNIT 7 FOCUS ON YOUTH |
Reading |
I had quite a few personal problems. I decided to take a year out. He benefited enormously from the experience. Statistics put the number at approximately… This is a response to the urgent need. It took a lot of self-control. Keep smiling! Don’t forget to do your… She was like a vulnerable young child. We need to be aware of… They are facing many important problems. The problems influence the life of… |
an addict, a citizen, drug, government, hardship, a participant, a pregnancy, society, to benefit, to handle, exhausting, non-existent, worldwide, transmitted, HIV-positive, to get dumped, to get training (on), to raise money an anxiety, an envy, a handicap, an intelligence, an illiteracy, contented, vulnerable, to gain control |
Past Perfect Tense,
Past Perfect Continuous Tense
Past Perfect Continuous Tense
Infinitive and Gerund (-ing form)
Revision |
ex.2, pp.199-201; ex.4, 5, pp.203-204
ex.1a, p.206; Vocabulary Point, p.206; ex.2, p.207; ex.1b,2, p.208; ex.4,5, p.209 ex.1b, 2, pp.210-211; ex.4, pp.212-213 ex.4, pp.217-218 ex.1, p.219; ex.4, pp.221-223 |
‘Being Good Citizens’ ex.2a, pp.199-201
ex.3, p.211; ex.6, p.214 |
ex.1, p.199; ex.3, p.202; ex.6, pp.204-205; ex.1b, p.206; ex.3, 4b, p.207
ex.1a, p.210; ex.5, p.213
ex. 1, 2, pp.215-216; ex.3, p.217; |
ex.7, p.205 |
|||||||||||
Участь молоді в соціальних проектах. Проблеми молоді та пошук шляхів їх подолання. Уміння керувати емоціями – ознака зрілої людини. Психологічна допомога молодим. Молодь і працевлаштування. Молодіжна культура: стилі, смаки, уподобання.
Молодіжні організації і громади.
Участь молоді в житті суспільства.
Essays |
- запитувати і надавати інформацію про явища, події, факти;
- висловлювати своє емоційне ставлення та з’ясовувати ставлення інших до предмета обговорення;
- висловлювати побажання, демонструвати зацікавленість у предметі розмови;
- вступати в дискусію, привертаючи увагу співрозмовника;
- підводити підсумки обговорення, завершувати розмову, висловлювати власне ставлення до розглянутої проблеми. |
||||||||||||||||||||
25 |
|
Reading + Vocabulary |
WB |
||||||||||||||||||
26 |
|
Grammar |
Ex.1a, p.208, ex.3, p.209 WB |
||||||||||||||||||
27 |
|
Listening |
|||||||||||||||||||
28 |
|
Speaking |
WB |
||||||||||||||||||
29 |
|
Use Your English |
|
ex.3, pp.220-221; ex.5, p.223; ex.6, 7, 8, pp.224-225; |
ex.2, p.220 |
||||||||||||||||
30 |
|
Активізація мовного і мовленнєвого матеріалу |
|
|
WB |
||||||||||||||||
31 |
|
|
Робота над проектом ex.9, pp.226-227 |
||||||||||||||||||
32 |
|
Writing |
Suggesting Solutions to Problems |
|
Writing Point, p.228; ex.3, pp.229-230 ex.4, p.233 |
|
ex.2, pp.228-229; ex.4, p.231 |
ex.1, p.228; ex.5, p.231 WB |
|||||||||||||
33 |
|
Рефлексія навчальної діяльності, самоконтроль та самооцінювання |
Check Your Skills |
ex.1, p.232 |
ex.2, p.232 |
ex.3, p.232 |
|
||||||||||||||
(Робота з мовним портфоліо) |
|||||||||||||||||||||
34 |
|
Підсумкова робота з теми |
|||||||||||||||||||
навч. години |
розділ, тематика |
мовленнєві функції |
урок НМК |
мовленнєві зразки |
лексика |
граматика |
читання |
аудіювання |
говоріння |
письмо |
|||||||||||
35 |
|
UNIT 8 PEOPLE AND SOCIETY |
On … the parliament proclaimed … It took the historical step toward … The elections are held every four years. It guarantees to all citizens the rights to … Besides making a mistake he tried … I’d like to see him tomorrow. It has the body represented by … The very fact that… should be looked upon as sign of … The political power is divided into three branches. |
an anthem, awareness, disarmament, division, a law, an official, a self-deter-mination, a sovereignty, to proceed, to proclaim, to vest, executive, policy or politics? join or unite? headquarters integration, jurisdiction, justice, labour, a procedure, an alternative, sovereignty, to comprise, considerable |
Non-Finite Forms of the Verb (Revision) (Infinitive, Gerund, Participle)
Non-Finite Forms of the Verb (Revision) (Infinitive, Gerund, Participle)
|
ex.2, 3, 4,5, pp.237-240 |
Текст ‘The State of Ukraine’ pp.237-239 |
ex.1, p.237; ex.6, p.241 |
|
||||||||||||
Людина у суспільстві. Спільнота людей. Громадське життя. Державний устрій країни. Політична система: гілки влади. Партії і політики. Незалежність держави. Конституція – основний закон країни. Права та обов’язки громадян. Демократичні свободи. Міжнародні організації Вибори в Україні. Міжнародна політика. |
- описувати події в їхньому історичному розвитку;
- описувати та інтерпретувати реалії рідної та іншомовної культур;
- аналізувати явища суспільно-політичного життя;
- підводити підсумки обговорення, завершувати розмову,
- висловлювати власне ставлення до розглянутої проблеми; |
Reading |
|||||||||||||||||||
36
|
|
Reading + Vocabulary |
ex.8, p.242;
Vocabulary Point, p.243 ex.2, 3, 4a, pp.244 – 245
Grammar Point, p.246; ex.1, p.246 ex.3, p.249 ex.2a, pp.251-252 ex.1, p.255; ex.4, pp.256-257 ex.6a, pp.258-259 |
|
ex.7a, p.241; ex.4b, p.245 |
Ex.7b, p.241; ex.9, p.242; ex.1, p.243 ex.2, pp.246-247; ex.3,4, p.247 |
|||||||||||||||
37 |
|
Grammar |
ex.2, p.248;
ex.5, p.250 |
|
|||||||||||||||||
38 |
|
Listening |
ex.1, p.248; ex.4, p.249 ex.1, p.251; ex.2b,p.252 ex.3b, p.253; ex.4, p.254 ex.3, p.256 ex.5, p.258; ex.6b, 7, pp.259-261 |
||||||||||||||||||
39 |
|
Speaking |
ex.3a, pp.252-253
ex.2, p.256 WB |
||||||||||||||||||
40 |
|
Use Your English |
Активізація мовного і мовленнєвого матеріалу |
|
|||||||||||||||||
41 |
|
Активізація мовного і мовленнєвого матеріалу
|
|
||||||||||||||||||
42 |
|
Writing |
Робота над проектом ex.8, pp.261-262 |
||||||||||||||||||
43 |
|
Articles. Their classification and structure. Headlines and their types. |
|
Writing Point, p.263; ex.1, p.263; ex.4, p.269 |
|
ex.2, p.263; ex.3a, p.264 |
ex.4, p.265; ex.5,6, p.266 WB |
||||||||||||||
44 |
|
Рефлексія навчальної діяльності, самоконтроль та самооцінювання. |
Check Your Skills |
ex.1, p.267
|
ex.2, p.268 |
ex.3, p.268 |
|||||||||||||||
(Робота з мовним портфоліо) |
|||||||||||||||||||||
45 |
|
Підсумкова робота з теми (представлення і захист проектів, дискусія, дебати, рольова гра або інші інтерактивні види діяльності на розгляд учителя) |
|||||||||||||||||||
46 |
|
Підсумковий контроль (з читання та аудіювання) |
|||||||||||||||||||
47 |
|
Підсумковий контроль (з письма та усного мовлення) |
|||||||||||||||||||
48 |
|
Резервні уроки |
|||||||||||||||||||
49 |
|
||||||||||||||||||||
50 |
|
||||||||||||||||||||
51 |
|
||||||||||||||||||||
52 |
|
||||||||||||||||||||
53 |
|
||||||||||||||||||||
54 |
|
||||||||||||||||||||
Письмова діяльність забезпечується за допомогою вправ з робочого зошита (WB)
календарний план ПРОВЕДЕННЯ УРОКІВ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ
до ПІДРУЧНИКА о.Карпюк “English 11”
Рівень стандарту
ВЧИТЕЛЬ:
1
[1] Письмова діяльність забезпечується за допомогою вправ з робочого зошита