Календарний план проведення уроків англійської мови в 11 кл. О.Д.Карп`юк І-ІІ семестр

Про матеріал

Календарно-тематичне планування навчального матеріалу з англійської мови у 11 классі І-ІІ семестр,3 години на тиждень.Підручник автора О.Д.Карп`юк.Календарне планування складене згідно вимог Програми.

Перегляд файлу

 

 

календарний план ПРОВЕДЕННЯ УРОКІВ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ В 11 КЛАСІ              (до ПІДРУЧНИКА о.Карпюк “English 11”, Рівень стандарту)      

 

навч.

години

розділ,

тематика

мовленнєві

функції

урок НМК

мовленнєві зразки

лексика

граматика

читання

аудіювання

говоріння

письмо

1-й СЕМЕСТР

1

 

Introductory Review

 

Вивчення англійської мови.

 

Англійська мова – мова міжнародного спілкування.

- описувати проблеми, досягнення, виявляти їхні причини та наслідки;

 

- знаходити схожі риси та відмінності в мовах

Learning a

Language

Learning English requires …

 

If you really want ...

you have to / should  

 

I’ve just finished a short language course.

Actually, it was great!

It just takes time to adjust.

 

 

 

 

 

 

ex.4, p.4; ex.5, pp.6-8

ex.1, p.4

ex.2,3, pp.4-5; ex.4b, p.6;

ex.6, p.8

WB[1]

2

 

English

Grammar

Revision

of Tense Forms

 

(in Present, Past and Future)

ex.1,2,3,4, pp.9-11; ex.6, p.12

 

 

ex.5, p.11;

ex.7, p.12

3

 

Communicate

in English

ex.1, p.13

 

ex.2, p. 13; ex.4a, p.14; ex.5, p.15

ex.3, 4b,c, pp.14-15

4

 

Introductory Review

 

 

More about English

Both English and Ukrainian belong to the …

This sound is not always spelt or read the same way.

 

 

ex.2, 3, 4, pp.16-18

 

ex.6, pp.18-19

ex.1, p.16

5

 

UNIT 1                       BEING A STUDENT

If you take responsibility for your own learning you’ll…

 

If you want to improve your chances of … you should …

a resource, a strategy, a target, to access, autonomous, favoured, memorable, precisely,

to take respon-sibility (for)

to take / pass the exam

 

 

 

1st Conditional (Revision)

ex.2, 3, pp.20-23; ex.5, p.6;

 

ex.5,6a,b, pp.23-25;

 

Vocabulary Point, ex.2,3, p.26

Текст ‘Independent Language Learning’

pp.20-21

ex.1, p. 20;

ex. 4, p.23;

 

 

 

Учнівська автономія у вивченні іноземних мов.

 

- описувати проблеми, досягнення, виявляти їхні причини та наслідки;

 

- обговорювати перспективи, давати поради,

Reading

6

 

 

 

Словники

Reading +

Vocabulary

 

 

ex.6c, p.25

ex.1, p.26
 

навч.

години

розділ,

тематика

мовленнєві

функції

урок НМК

мовленнєві зразки

лексика

граматика

читання

аудіювання

говоріння

письмо

7

 

Unit 1

 

BEING A STUDENT

 

 

 

Підготовка до іспитів.

 

 

 

Гендерний фактор у навчанні.

 

 

Міжнародні іспити з англійської.

 

 

 

Оцінювання.

- реагувати на поради інших, аргументувати свою точку зору;

 

- підтримувати дискусію, розгортаючи, уточнюючи, вносячи корективи у висловлювання співрозмовників або змінюючи тему розмови;

 

- підводити підсумки обговорення, завершувати розмову, висловлюючи ставлення до розглянутої проблеми

Grammar

It’ll be boring unless Gary comes.

Carl won’t go to the party even if you beg him.

to get exposure,

study / learn?

learn / find out?

assessment, distraction, superstition, to boost,

to cheat,

to reckon,

to pace, average, exhausted, to steer clear (of)

1st Conditional (Revision)

 

 

ex. 1,2 p.27 Grammar Points, pp.27-28;

 

 

ex.3,4,5, p.28

8

 

Listening

You should turn your phone off when you study.

Eating fish can help you perform better in tests.

Do you think you managed to do enough to pass?

ex.2a, p.29; ex.3, p.30;

 

ex.4,5, p.30

ex.1,2b, p.29;

ex.2,p.29

9

 

Speaking

ex.1a,p.11

 

ex.1,2,3, 4, p.31-32

ex.4, p.32

10

 

Use Your English

 

Активізація мовного і мовленнєвого матеріалу

ex.1, p.33; ex.4a, pp.35-36

 

ex.2,3a, 3c, pp.34-35;

ex.4b, p.36

ex.2, p.34;

ex.3b, p.35

11

 

 

Активізація мовного і мовленнєвого матеріалу

 

Робота над проектом  ex.5, p.37

12

 

 

 

Проведення дебатів ex.6, p.38

13

 

 

Different ways of making notes.

 

Writing a summary.

Writing

 

flow chart, clustering, listing

 

ex.1, p.39;

ex.4, p.40

 

 

ex. 2, pp.39-40

ex.3, 5, p.40;

 

14

 

Рефлексія навчальної діяльності, самоконтроль та самооцінювання.

 

(Робота з мовним портфоліо)

Check Yourself

 

ex.1, p.41

ex.2, p.41

ex.4,

pp.42-43

ex.3, p.42

 

 

WB

15

 

 Підсумкова робота з теми

 

 

 

 

 

навч.

години

розділ,

тематика

мовленнєві

функції

урок НМК

мовленнєві зразки

лексика

граматика

читання

аудіювання

говоріння

письмо

16

 

 

 

 

 

UNIT  2      MAKE UP YOUR MIND

Reading 

They can choose from a wide range of activities.  They can join the experience programme.

He started work as an assistant of… The successful applicant will receive training.  I’ve been working here for…

Have they already made decisions?

What type of .. is available in ... ? Which values are important to …?

There’s no doubt that should become a doctor.

They should learn and be good at…

confidence,

fee,  founder, persistence,

to mature, remote, tough, overseas,

to conduct a survey, to get insight (into),

work or job?

occasion or opportunity?

diversity,

appealing, renowned, foundation course, publicly funded

authorities,

an enterprise, legislation,     vocational,

be engaged (in), be obliged (to)

Perfect Continuous Aspect (Revision)

(Present Perfect Continuous, Past Perfect Continuous, Future Perfect Continuous)

Continuous vs Perfect Continuous (Present, Past, Future)

Perfect Simple vs Perfect Continuous (Present, Past, Future)

 

 

 

 

ex.2, 3, 4,5 pp. 44 – 47

 

ex.8, p.48; ex.9a, pp.49 - 50;

 

Vocabulary Point, p.51

ex.1, p.51;

 

Vocabulary Point, p.52

ex.2, p.52;

 

Grammar Point, p.53,

ex.4, p.55

 

 Ex.3, p.57

ex.5, p.59

Текст ‘Fill That Gap’

pp.44-46

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ex.1, p.44 ; ex. 6, p.47

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

WB

Огляд майбутніх перспектив випускників.

 

Участь молоді в екологічних та соціальних проектах.

Гуманітарний розвиток.

 

Набуття трудових навиків.

 

Професійні уміння і здібності.

 

Вимоги працедавців.

 

Вибір професії.

 

Навчання після школи.

 

Навчання за кордоном.

 

Працевлаштування.

 

Проблема першого робочого місця.

 

 

- запитувати і надавати інформацію;

- висловлювати свою точку зору, аргументувати її;

- розпитувати з метою роз’яснен- ня і уточнення інформації та надання правильних відповідей;

- розповідати про свої захоп-лення, мрії, аргументуючи власний вибір;

- давати власну оцінку фактам;

- висловлювати припущення та прогнозувати ймовірність подій і наслідків;

- обговорювати перспективи, давати поради

17

 

Reading + Vocabulary

 

Ex.7, p.48

 

 

ex.9b, p.50; ex.3, p.52;

18

 

Grammar

 

 

ex.1, 2, 3,

pp.53-54

19

 

Listening

ex.2, p.56;

ex.4, p.57

 Ex. 1, p.56

 WB

20

 

Speaking

 

ex.1,2,3,4, p.58;

 

ex.5, p.59

21

 

Use Your  English

 

Активізація

мовного і мовленнєвого матеріалу

 

ex. 2, 3, p.60;

 

ex.4,

pp.61-63

 

ex.5,6, p.63; ex.7, p.64

ex.1, p.60

 

WB

22

 

23

 

Writing

Робота над проектом ex.8, pp.64-65

24

 

Application Letters,

Curriculum Vitae (CV)

 

PB ex.2, p.71;

PB ex.1, p.71

ex.1, p.66; Writing Point, p.68

Ex.4,5  p 72

 

 

ex.3, p.72

ex.4, p.68;

 

ex.5,6 p.70

ex.2, p.66;

ex.7, p.70  WB

25

 

Рефлексія навчальної діяльності, самоконтроль та самооцінювання

Check Yourself

(Робота з мовним портфоліо)

26

 

Підсумкова робота з теми

навч.

години

розділ,

тематика

мовленнєві

функції

урок НМК

мовленнєві зразки

лексика

граматика

читання

аудіювання

говоріння

письмо

27

 

UNIT 3   FAMILY RELATIONSHIP

Reading

Maybe he took on the values of his parents.

If I were… I would …

Many conflicts are caused by… It has been greatly exaggerated.

an adolescent, to assault, to blame, escape, to interfere, obey,  prevent,   remain,  resent, inevitable, rebellious,

to be grounded, to be jailed,

to run out of,

an approach, an intention,

a judgement,

a negotiation, to annoy,

to assume, irritating,

a community,

a generation,

innocence

 

 

 

 

 

 

 

 

3rd Conditional

ex.2, 3, pp.75-77;

Тексти ‘Teen Terror’, p.75, ‘George’s Story’,

p. 77

 

ex.1, p.74 ;

ex.4, 5, p.77;

ex.5, p.77;

ex.6, p.78

WB

Сім’я.

 

Стосунки з батьками.

 

Проблема батьків і дітей.

 

Конфлікти в сімї та шляхи їх подолання.

 

 

Психологи про сімейні стосунки між підлітками і батьками. Дружна сім’я – запорука взаєморозу-міння і благополуччя у родині.

A Letter to the Editor or to the Authorities

- висловлювати свою точку зору, аргументувати її;

- висловлювати своє емоційне ставлення та з’ясовувати ставлення інших до предмета обговорення;

- описувати події в їхній логічній послідовності, висвітлюючи власну точку зору;

 

28

 

Reading + Vocabulary

ex.7, p.78;

ex. 2b, p.79

29

 

Grammar

If I had had time, I would have done...

 

She introduced a new approach to ... Be prepared to compromise.

 

We have a responsibility to look after… It is important to take care of…

Grammar Point; p. 80

ex.1, p.80;

ex.2, p.81; ex.7, p.82

ex.3, p.83; ex.7, p.85

 

 

ex.3,4, p.81;

ex.5, 6, p.82

ex.6, p.84

30

 

Listening

ex.4,5, p.84

ex.1,2, p.83;

31

 

 

Speaking

 

3rd Conditional

ex.3, pp.86-87;

ex.5a, 6, p.88

 

ex.1, 2, p.86;

ex.4, p.87; ex.5b, p.88

ex.4, p.91;

WB

32

 

Use Your English

 

to encourage, to overcome,

to recognise

 

ex.1, p.89

 

ex.2,3, p.90; ex.5,6, p.91

 

WB

33

 

Активізація мовного і мовленнєвого матеріалу

ex.7, p.92

 

ex.8, p.92; ex.9, p.93

34

 

 

Робота над проектом     ex.10, p.93

35

 

 

Writing

 

 

 

Writing Point, p.94; ex.1, p.95; ex.2, p.96

ex.4, p.100

 

ex.3,4, p.97

ex.5, p.97; ex.6, pp.97-98

WB

36

 

Рефлексія навчальної діяльності, самоконтроль та самооцінювання

Check Yourself

ex.1, p.99

ex.2, p.99

 

 

 

 

 

 

ex.3, p.100

 

(Робота з мовним портфоліо)

 

 

37

 

Підсумкова робота з теми

навч.

години

розділ,

тематика

мовленнєві

функції

урок НМК

мовленнєві зразки

лексика

граматика

читання

аудіювання

говоріння

письмо

38

 

UNIT 4                EATING OUT

 

Reading

It has been developing rapidly.

… is at your service. There is a wide choice of…

Goulash is made with beef and vegetables. You can get a good … here.

N. wanted to know what I had done… S. reported that they were planning …

Have you made a reservation?

They’ve got a few specials on the menu this evening. I’d rather have…

a fixed price,

a quality, abundant, customary, distinctive, garnished, inferior, interior, minced, relatively, rapidly

a dressing,

a reservation, staff, veggie, sophisticated undercooked

nutritions,

a passion, enthusiastic

 

 

Reported Speech (Revision)

 

 

 

2nd 

Conditional

 

ex.2, pp.102-104; ex.3, p.105

Текст Eating out in Kyiv’, pp.102-104

ex.1, p.102

WB

Система громадського харчування. Типи закладів харчування та критерії їх оцінки. Страви та інгредієнти.

Відвідування кафе / ресторану. Меню. Замовлення страв. Зарубіжна кухня. Вегетаріанство

Здоровий спосіб харчування.

REPORTS:

- an assessment report;

- a proposal report;

- a survey report.

Structure of Reports.

- знаходити схожі риси і від-мінності в національних кухнях своєї та інших країн;

- пропонувати щось та приймати або відхиляти пропозицію;

- описувати реалії рідної та іншомовної культур;

- висловлювати припущення щодо можливості виконання дій за певних умов;

- давати поради та реагувати на поради інших;

- запитувати та надавати інформацію;

- вступати в дискусію

39

 

Reading + Vocabulary

ex. 5a, 6, p.106; Vocabulary Point, p.107;

ex.1,2,3, p.107

Grammar Point, p.108;

ex.1, p.108;

 

ex.4a, p.113; ex.4c, p.113

ex.3, p.115

ex.4, p.105; ex.5b,p.106

WB

40

 

Grammar

 

ex.4, p.109; ex.5, p.110

ex.2, 3, pp.108-109;

ex.4b, p.113

ex.5, p.116

ex.4, p.119

ex.7b, p.122

 

Робота над проектом  ex.9, p.122

41

 

 Listening

 

Reported Speech (Revision)

 

 

 

 

ex.2, p.111; ex.3, p.112

ex.1, p.111

42

 

 Speaking

 

ex.1, 2, p.114; ex.4, p.116

ex.5,6, pp.119 - 120

ex.8, p.122

43

 

Use Your English

Активізація мовного і мовленнєвого матеріалу

ex.1,2,3, pp.117-118

 

44

 

Активізація мовного і мовленнєвого матеріалу

ex.7a, pp.120-121

 

45

 

Проведення дебатів  ex.8, p.122

46

 

Writing

REPORTS

 

 

Writing Point, p.123; ex.1, pp.125-126; ex.4, pp.127 

ex.4, pp.130

 

ex.2a,b, pp.124-125

ex.5, p.128

47

 

Рефлексія навчальної діяльності, самоконтроль та самооцінювання

Check Your Skills

ex.1, p.129

ex.2, p.129

 

 

 

 

 

 

ex.3, pp.129-130

 

WB

(Робота з мовним портфоліо)

48

 

Підсумкова робота з теми

49

 

Підсумковий контроль (з читання та аудіювання)

50

 

Підсумковий контроль (з письма та усного мовлення)

51

 

Резервні уроки

52

 

календарний план ПРОВЕДЕННЯ УРОКІВ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ В 11 КЛАСІ                (до ПІДРУЧНИКА о.Карпюк “English 11”, Рівень стандарту)      

2-й СЕМЕСТР

навч.

години

розділ,

тематика

мовленнєві

функції

урок НМК

мовленнєві зразки

лексика

граматика

читання

аудіювання

говоріння

письмо

1

 

UNIT 5           ITS YOUR PLANET

Reading

Generally speaking… If we can solve that problem, then we’ll have…

My belief is that we will be able to…

There will certainly be a change in…

On the contrary. What worried me most was …

His contribution hasn’t been appreciated.

It is said that…

Fred is said to be a …

It’s better to use…

The scientists are more or less sure about…

It is known fact that … 

We can help … by choosing to …

an advance,

a breakdown,

an existence,

a fossil, a fuel, an implication, reduction, consequent, despite smth, in this respect,

to become commonplace,

to cope with smth, to keep pace with, to strive for perfection

prevent, avoid, extinction,

a particle, shortage, disposal,

 

 

 

 

 

 

Passive Voice Revision

 

 

The Forms of the Infinitive in Active and Passive Voices

ex.1a, p.132; ex.3a, pp.133-136

ex.6b, pp.137-138;

Vocabulary Point, p.139;

ex.1, p.139 ; ex.3, 4 pp.140-141;

ex.2,3, p.142;

Grammar Point, p.143

ex.2a, pp.146-148; ex.3, p.148; ex.4a, pp.149-150

ex.2, p.151

ex.4a, 5, pp.152-153

Вірш ‘Bare Necessi-ties’ p.132;

The Interview ex.3a, pp.133-136

ex.1b, 2, p.133; ex.4,5, p.137

 

 

ex.6a, p.137;

ex.7, p.138; ex.2, p.139-140

ex.1b, p.133; ex.3b, p.136

 

 

WB

Вплив науково-технічного прогресу на довкілля та життя суспільства.

Проблеми екології та пошук шляхів їх вирішення.

Взаємозв’язок у природі.

Глобальне потепління, озонова діра, парниковий ефект – наслідки діяльності людини. Альтернатив-ні джерела постачання енергії та інш. ресурсів. Екологічний транспорт.

Групи та організації в боротьбі за безпеку екології  та екологічну свідомість людини.

 

Writing an Opinion Essay

- описувати явища та події, аналізувати їхні причини і наслідки;

- висловлювати побажання, демонструвати зацікавленість у предметі розмови;

- оцінювати вплив науково-технічного процесу на різні сфери сучасного життя і довкілля;

- запитувати і надавати інформацію;

- надавати схвальну/не-хвальну оцінку подіям, ситуаціям, вчинкам і діям;

- аргументувати власну думку;

- пропонувати щось та приймати або відхиляти пропозицію.

 

2

 

Reading + Vocabulary

3

 

Grammar

 

ex.1 p.142;

ex.4,5, p.143

WB

4

 

Listening

ex.3, pp.144-145

ex. 1,2, 4,5, pp.144-145

 

ex.1, p.146; ex.2b,p.148 ex.4b, 5, p.150

ex.3, p.152

5

 

Speaking

 

WB

6

 

Use Your English

Активізація мовного і мовленнєвого матеріалу

 

Ex.1, p.151

7

 

 

ex.4b,5, p.153

WB

8

 

Writing

Робота над проектом  ex.6, p.154

9

 

Opinion Essay.

to complain,

to convince,

to persuade,

to remind, sustainable

 

Ex. 1, p.155,

Writing Point, pp.155-156;

ex.5a, p.157

ex.6, ex.7a, pp.158-159

ex.4, p.163

 

ex. 2,3, p.155; ex.4a, p.156; ex.

ex.4b,c, p.156;

Ex. 5b,c, p.157

ex.8, p.160

WB

10

 

The Structure of an Opinion Essay

 

 

ex.7b, p.159

11

 

Рефлексія навчальної діяльності, самоконтроль та самооцінювання.

 

 

 

 

Check Your Skills

(Робота з мовним портфоліо)

ex.1, p.161

ex.2, pp.161-162

 

 

 

 

 

 

ex.3, p.162

 

12

 

 Підсумкова робота з теми

 

 

навч.

години

розділ,

тематика

мовленнєві

функції

урок НМК

мовленнєві зразки

лексика

граматика

читання

аудіювання

говоріння

письмо

                   UNIT  6          SPEAKING ABOUT ART

13

 

Види мистецтва.

 

 

Опис творів живопису.

 

 

В картинній галереї.

 

 

Кіномистецтво: улюблені фільми та актори.

 

 

Відвідування театру: враження від

побаченої

вистави.

 

 

Тетральні програми та афіші.

 

Мистецтво в житті людини.

- описувати та інтерпретувати реалії рідної та іншомовної культур;

- запитувати і надавати інформацію;

- аналізувати явища культурного життя.

- висловлювати своє емоційне ставлення та з’ясовувати ставлення інших до предмета обговорення;

- розповідати про свої уподобання, аргументуючи власний вибір;

 

Reading 

It looked as if he were sinking out of sight.

Her complexion is contrasted by …

The artist enlivens the face by …

My preference lies with genre of …

It is a form of entertainment. It was filmed in …

Looking at the picture, you can …

You feel the threatening silence before…

Having received the … he went to …

I thought the production was really brilliant. This play is a complete failure with the public.

arrangement (of), a show, a victim, to absorb, to affect, to enliv-en, to float, to make smb gasp, to pore over smth with delight

to put into words, to be sinking out of sight

Art, Work of art

an approval,

recognition, heartwarming, meaningless, striking, 

artistry,

craftsmanship,

a failure, insight,   

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ex.4, pp.165-168; ex.5, p.168

ex.8. p.169 

Vocabulary Point, p.171;

ex.1, p.171; ex.2, pp.171-172; ex.3,4,5, p.172

Grammar Point, p.173;

ex.1, 173; ex.2a, pp.173-174; ex.3, p.174; ex.6, p.175

ex.3, p.177

ex.2, p.180

 

ex.3b, pp.182-183;

ex.1, p.186;

ex.4, p.188

Текст ‘The Picture’, pp.165-167

ex.2,3, p.165

ex.1. p.165

14

 

Reading + Vocabulary

The Participle

(Participle 1, Participle 2, Perfect Participle)

 

 

 

 

ex.6,7, p.169;

ex.9, 10, p.170

WB

15

 

Grammar

 

ex.2b, p.174

 

ex.1, p.176; ex.4b, p.177; ex.5, p.178; ex.7, p.179

ex.1b, p.180; ex.4, p.184-185; ex.5, p.185

ex.3, p.187; ex.5, p.189

ex. 6, 7, 8 pp.189-191;

Ex.4, p.174; ex.5,6, p.175

16

 

Listening

ex.2, p.176;

ex.6, p.179

ex.4a, p.177

17

 

Speaking

The Participle

 

 

ex.1a, p.180; ex.3a, p.181

ex.2, pp.186-187;

WB

18

 

 Use Your English

Активізація мовного і мовленнєвого матеріалу

 

19

 

Активізація мовного і мовленнєвого матеріалу

 

20

 

 

Writing

Робота над проектом ex.9, pp.191-192

21

 

Writing Reviews

 

 

 

 

 

ex.1a,2,3,

pp+.193-194

 

ex.1b, p.193; ex.4b, p.195

ex.4a, ex.5, p.195

22

 

Рефлексія навчальної діяльності, самоконтроль та самооцінювання.

 

 

 

 

Check Your Skills

ex.1, p.196

ex.2, p.196

 

ex.4, p.197

ex.3. p.197

 

WB

(Робота з мовним портфоліо)

 

 

23

 

Підсумкова робота з теми

навч.

години

розділ,

тематика

мовленнєві

функції

урок НМК

мовленнєві зразки

лексика

граматика

читання

аудіювання

говоріння

письмо

24

 

UNIT  7       FOCUS ON YOUTH

Reading 

I had quite a few personal problems.            I decided to take a year out. He benefited enormously from the experience. Statistics put the number at approximately…

This is a response to the urgent need.

It took a lot of self-control.

Keep smiling! Don’t forget to do your…

She was like a vulnerable young child. We need to be aware of…

They are facing many important problems.

The problems  influence the life of…

an addict,

a citizen, drug, government, hardship,

a participant,

a pregnancy, society,

to benefit,

to handle,

exhausting,

non-existent, worldwide, transmitted,

HIV-positive,

to get dumped,

to get training (on),

to raise money

an anxiety,

an envy,

a handicap,

an intelligence,

an illiteracy,  contented,

vulnerable,

to gain control          

 

 

Past Perfect Tense,

 

Past Perfect Continuous

Tense

 

 

 

Past Perfect Continuous

Tense

 

Infinitive and Gerund

(-ing form)

 

Revision

ex.2, pp.199-201; ex.4, 5, pp.203-204

 

ex.1a, p.206;

Vocabulary Point, p.206;

ex.2, p.207;

ex.1b,2, p.208; ex.4,5, p.209

ex.1b, 2, pp.210-211; ex.4, pp.212-213

ex.4, pp.217-218

ex.1, p.219;

ex.4, pp.221-223

‘Being Good Citizens’ ex.2a, pp.199-201

 

ex.3, p.211;

 ex.6, p.214

ex.1, p.199; ex.3, p.202; ex.6, pp.204-205;

ex.1b, p.206;

ex.3, 4b, p.207

 

ex.1a, p.210; ex.5, p.213

 

ex. 1, 2, pp.215-216; ex.3, p.217;

ex.7, p.205

Участь молоді в соціальних проектах.

Проблеми молоді та пошук шляхів їх подолання.

Уміння керувати емоціями – ознака зрілої людини.  

Психологічна допомога молодим. Молодь і працевлаштування. Молодіжна культура: стилі, смаки, уподобання.

 

Молодіжні організації і громади.

 

Участь молоді в житті суспільства.

 

Essays 

- запитувати і надавати інформацію про явища, події, факти;

 

- висловлювати своє емоційне ставлення та з’ясовувати ставлення інших до предмета обговорення;

 

- висловлювати побажання, демонструвати зацікавленість у предметі розмови;

 

- вступати в дискусію, привертаючи увагу співрозмовника;

 

- підводити підсумки обговорення, завершувати розмову, висловлювати власне ставлення до розглянутої проблеми.

25

 

Reading + Vocabulary

WB

26

 

Grammar

Ex.1a, p.208, ex.3, p.209

WB

27

 

Listening

28

 

Speaking

WB

29

 

Use Your English

 

ex.3, pp.220-221;

ex.5, p.223; ex.6, 7, 8, pp.224-225;

ex.2, p.220

30

 

Активізація мовного і мовленнєвого матеріалу

 

 

WB

31

 

 

Робота над проектом       ex.9, pp.226-227

32

 

 Writing

Suggesting Solutions to Problems

 

Writing Point, p.228; ex.3, pp.229-230

ex.4, p.233

 

ex.2, pp.228-229;

ex.4, p.231

ex.1, p.228;

ex.5, p.231

WB

33

 

Рефлексія навчальної діяльності, самоконтроль та самооцінювання

Check Your Skills

ex.1, p.232

ex.2, p.232

ex.3, p.232

 

(Робота з мовним портфоліо)

34

 

Підсумкова робота з теми

навч.

години

розділ,

тематика

мовленнєві

функції

урок НМК

мовленнєві зразки

лексика

граматика

читання

аудіювання

говоріння

письмо

35

 

UNIT 8          PEOPLE AND SOCIETY

On … the parliament proclaimed …

It took the historical step toward …

The elections are held every four years. It guarantees to all citizens the rights to …

Besides making a mistake he tried …

I’d like to see him tomorrow.

It has the body represented by …

The very fact that… should be looked upon as sign of …

The political power is divided into three branches.

an anthem, awareness,  disarmament, division, a law,

an official,

a self-deter-mination,

a sovereignty,

to proceed,

to proclaim,

to vest, executive,  

policy or politics?

join or unite?

headquarters

 integration, jurisdiction, justice, labour, a procedure, 

an alternative,

sovereignty,

to comprise,  

considerable

 

Non-Finite Forms of the Verb (Revision)

(Infinitive, Gerund, Participle)

 

 

 

 

 

Non-Finite Forms of the Verb (Revision)

(Infinitive, Gerund, Participle)

 

 

ex.2, 3, 4,5, pp.237-240

Текст ‘The State of Ukraine’ pp.237-239

ex.1, p.237; ex.6, p.241

 

Людина у суспільстві. Спільнота людей. Громадське життя. Державний устрій країни. Політична система: гілки влади. Партії і політики.

Незалежність держави. Конституція – основний закон країни. Права та обов’язки громадян. Демократичні свободи. Міжнародні організації    Вибори в Україні. Міжнародна політика. 

- описувати події в їхньому історичному розвитку;

 

- описувати та інтерпретувати реалії рідної та іншомовної культур;

 

- аналізувати явища суспільно-політичного життя;

 

- підводити підсумки обговорення, завершувати розмову,

 

- висловлювати власне ставлення до розглянутої проблеми;

Reading

36

 

 

 

Reading + Vocabulary

ex.8, p.242;

 

Vocabulary Point, p.243

ex.2, 3, 4a, pp.244 – 245

 

Grammar Point, p.246;

ex.1, p.246

ex.3, p.249

ex.2a, pp.251-252

ex.1, p.255;

ex.4, pp.256-257

ex.6a, pp.258-259

 

ex.7a, p.241; ex.4b, p.245

Ex.7b, p.241;

ex.9, p.242; ex.1, p.243

ex.2, pp.246-247; ex.3,4, p.247

37

 

Grammar

 

ex.2, p.248;

 

ex.5, p.250

 

38

 

Listening

ex.1, p.248; ex.4, p.249

ex.1, p.251; ex.2b,p.252 ex.3b, p.253;

ex.4, p.254

ex.3, p.256

ex.5, p.258; ex.6b, 7,

pp.259-261

39

 

Speaking

ex.3a, pp.252-253

 

ex.2, p.256

WB

40

 

Use Your English

Активізація мовного і мовленнєвого матеріалу

 

41

 

Активізація мовного і мовленнєвого матеріалу

 

 

42

 

Writing

Робота над проектом   ex.8, pp.261-262

43

 

Articles. Their classification and structure. Headlines and their types.

 

Writing Point, p.263;

ex.1, p.263;

ex.4, p.269

 

ex.2, p.263; ex.3a, p.264

ex.4, p.265; ex.5,6, p.266

WB

44

 

Рефлексія навчальної діяльності, самоконтроль та самооцінювання.

Check Your Skills

ex.1, p.267

 

ex.2, p.268

ex.3, p.268

(Робота з мовним портфоліо)

45

 

Підсумкова робота з теми

(представлення і захист проектів, дискусія, дебати, рольова гра або інші інтерактивні види діяльності на розгляд учителя)

46

 

Підсумковий контроль (з читання та аудіювання)

47

 

Підсумковий контроль (з письма та усного мовлення)

48

 

 

Резервні уроки

49

 

50

 

51

 

52

 

53

 

54

 

 

Письмова діяльність забезпечується за допомогою вправ з робочого зошита (WB)

 

 

 

 

 

 

календарний план ПРОВЕДЕННЯ УРОКІВ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ

 

до ПІДРУЧНИКА о.Карпюк “English 11”

 

Рівень стандарту      

 

ВЧИТЕЛЬ:

1

 

 


[1] Письмова діяльність забезпечується за допомогою вправ з робочого зошита

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Жихарева Олена Сергіївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. гуртовий максим сергійович
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
До підручника
Англійська мова (10-й рік навчання, рівень стандарту) 11 клас (Карпюк О.Д.)
Додано
17 січня 2018
Переглядів
5213
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку