Календарний план уроків з предмету основи здоров'я
на І семестр 2018-2019 навчального року
для учнів 5-А класу
(1 година на тиждень, 35 – на рік, 4 години — резервний час)
Календарно- тематичне планування уроків «Основи здоров'я» для 5-х класів
у 2018/2019 н.р. складено за "Оновленою навчальною програмою з основ здоров'я для 5-9 класів», затвердженою Наказом Міністерства освіти і науки України від 07.06.2017 № 804. за підручником автори – І.Д. Бех, Т.В.Воронцова, В.С. Понамаренко,
С.В. Страшко. Київ видавництво «Алатон» 2018 рік
ПОГОДЖЕНО ЗАТВЕРДЖЕНО
Заступник директора Директор
з навчально –виховної Одеської ЗОШ №15
роботи
_________М.А. Безуглова ______ О.П. Орлова
___ серпня 2018 ___ серпня 2018
Календарно - тематичне планування
з основ здоров’я
для 5, 6, 7, 9 класів
на І семестр 2018-2019 н. р.
Одеської загальноосвітньої школи № 15 І-ІІІ ступенів
Одеської міської ради Одеської області
вчителя основ здоров’я
спеціаліста І кваліфікаційної категорії
Барановської Олени Миколаївни
РОЗГЛЯНУТО
на засіданні методичної комісії
«Основ Здоров’я та фізична культура,
технології та трудове навчання»
Протокол №___ від __ серпня 2018 року
Голова МК – Л.В. Антоновська
_________ підпис
Одеська загальноосвітня школа №15 І-ІІІ ступенів Одеської міської ради Одеської області
Календарний план уроків з предмету основи здоров’я
на І семестр 2018-2019 навчального року
для учнів 5-А класу
(1 година на тиждень, 35 – на рік, 4 години — резервний час)
Календарно - тематичне планування уроків «Основи здоров’я» для 5-х класів
у 2018/2019 н.р. складено за "Оновленою навчальною програмою з основ здоров’я для 5-9 класів», затвердженою Наказом Міністерства освіти і науки України від 07.06.2017 № 804. за підручником автори – І.Д. Бех, Т.В.Воронцова, В.С. Понамаренко,
С.В. Страшко. Київ видавництво «Алатон» 2018 рік
№ уроку |
|
Тема уроку |
Практична діяльність учнів відповідно |
Дата |
Скоригована Дата |
|
|
Розділ 1.Здоров’я людини (5 годин) |
|
||
1 |
|
Життя і здоров’я людини. |
Первинний інструктаж з безпеки життєдіяльності. Інструкція БЖ. Моделювання поведінки в разі погіршення самопочуття. Відпрацювання навичок вимірювання температури тіла |
04.09 |
|
2 |
|
Здоровий спосіб життя. Принципи здорового способу життя. |
|
11.09 |
|
3 |
|
Безпека і небезпека. Принципи безпечної життєдіяльності. |
Відпрацювання алгоритму дій переходу дороги (індивідуальні і групові дії), у тому числі й в умовах обмеженої оглядовості. Прийняття виважених рішень щодо переходу дороги*.
|
18.09 |
|
4 |
|
Безпека на дорозі Безпека пішохода. Види пішохідних переходів. Дорожня розмітка. Перехід багатосмугової дороги |
• Відпрацювання навичок аналізу дорожньої ситуації, у тому числі й в умовах обмеженої оглядовості.
|
25.09 |
|
5 |
|
Безпека на зупинках громадського транспорту. Безпека пасажира. Правила користування громадським транспортом. Етика пасажира. Поведінка пасажира при ДТП.)
Узагальнення |
• Моделювання ситуації відмови від пропозицій перейти дорогу у небезпечному місці. • Відпрацювання навичок поведінки у транспорті. • Розробка пам’ятки пасажира громадського транспорту. • Моделювання поведінки пасажира при аварії в громадському транспорті. Тематична -1 |
02.10 |
|
|
|
Розділ 2. Психічна і духовна складові здоров’я (5 годин) |
|
||
6 |
|
Уміння вчитися Раціональний розподіл часу. Розпорядок дня школяра. Виконання домашніх завдань. |
Відпрацювання навичок планування свого часу з урахуванням усіх правил здорового способу життя |
09.10 |
|
7 |
|
Облаштування робочого місця. Умови успішного навчання. Розвиток здібностей. Створення мотивації до навчання. |
Визначення індивідуальних особливостей сприйняття. Відпрацювання навичок активного слухання; навичок підготовки до контрольної роботи |
16.10
|
|
8 |
|
Типи сприйняття інформації. Активне слухання. Прийоми для кращого запам’ятовування. Підготовка до контрольної роботи |
Відпрацювання навичок підготовки до контрольної роботи |
23.10
|
|
9 |
|
Повага до себе та інших Унікальність людини. Розвиток самоповаги. Повага і толерантне ставлення до інших людей. Уміння працювати разом. |
Відпрацювання навичок вираження почуттів |
06.11
|
|
10 |
|
Почуття і емоції. Вияви почуттів. Способи висловлювання почуттів. Співпереживання і співчуття Узагальнення Відпрацювання життєвих навичок |
Виконання вправ для розвитку поваги до інших людей. Моделювання ситуації допомоги людям з обмеженими можливостями Тематична -2 |
13.11
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Розділ 3. Фізична складова здоров’я (5 годин) |
|
||
11 |
|
Фізичні чинники здоров’я Принципи і методи загартовування. Рухова активність |
Відпрацювання навичок рухової активності, загартовування. |
20.11
|
|
12 |
|
Профілактика порушень постави і гостроти зору. |
Виконання вправ для формування правильної постави. Розрахунок максимальної маси портфеля |
27.11 |
|
13 |
|
Попередження травм під час рухливих ігор і занять фізичною культурою та спортом. Правила безпечної поведінки в басейні та на льоду |
Моделювання ситуацій надання невідкладної допомоги та самодопомоги тому, хто провалився під лід,при спортивних травмах Відпрацювання навичок запобігання перевтоми
|
04.12 |
|
14 |
|
Відпочинок школяра. Ознаки перевтоми. Умови здорового сну.
|
Відпрацювання навичок правильного відпочинку школяра; навчити самостійно визначати в себе ознаки втоми; |
11.12 |
|
15 |
|
Вплив телебачення і комп’ютера на здоров’я Узагальнення |
Тематична-3 |
18.12 |
|
Зведена таблиця розподілу навчального часу з основи здоров’я
для учнів 5-А класу 2018-2019 навчальному році.
Семестр |
Загальна кількість навчальних годин |
Кількість годин на тиждень |
Кількість тематичних оцінювань |
|
|
|
|
І |
15 |
1 |
3 |
ІІ |
|
|
|
Усього |
|
|
|
1