Розглянуто на засіданні МО ПОГОДЖЕНО
вчителів суспільно-гуманітарного _______________________ циклу, протокол № _______
від «31»_серпня 2022 р
ЗАТВЕРДЖЕНО_______________
КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ
КУРСУ «ЕТИКА» 5 КЛАС
Календарне планування складено за програмою:
Модельна навчальна програма «Етика. 5-6 класи» для закладів загальної середньої освіти (автори Пометун О.І., Ремех Т.О., Кришмарел В.Ю.) «Рекомендовано Міністерством освіти і науки України» (наказ Міністерства освіти і науки України від 12.07.2021 № 795)
Підручники:
Людмила Давидюк, Анжела Мельник «Етика» підручник для 5 класу закладів загальної середньої освіти, Київ, видавничий дім «Освіта», 2022
(Рекомендовано Міністерством освіти і науки України (наказ Міністерства освіти і науки України від 08.02.2022 р. № 140)
Олександр Мартинюк, Ольга Гісем «Етика» підручник для 5 класу закладів загальної середньої освіти ТОВ Видавництво «Ранок» м. Харків
Календарний план з етики для 5-клас
(за програмою Пометун О. І., Ремех Т. О., Кришмарел В.Ю.)
№ |
Дата |
Теми уроків |
Д/З сторінки |
|
1 |
/09 |
Вступ. Роль етики в житті людини |
С. 4-10 |
|
Розділ 1. Унікальність і неповторність людини |
||||
2 |
|
Індивідуальність людини. Як людина стає особистістю. |
С. 12-19§ 1 |
|
3 |
|
Людські чесноти. |
С.20-27 § 2 |
|
4 |
|
Роль світогляду в становленні особистості Потреби, бажання, інтереси людини |
С.28-35 § 3 |
|
Розділ 2. Спілкування в житті людини |
||||
5 |
|
Спілкування та його роль у житті людини. |
С.36- 44§ 4 |
|
6 |
|
Конструктивна комунікація. Етикет. |
С.45-53§ 5 |
|
7 |
|
Безпечне та відповідальне спілкування. Віртуальне спілкування. |
С. 54-60§ 6 |
|
8 |
|
Агресивність у спілкуванні: тиск, маніпуляції та неповага. Булінг та кібербулінг |
С.63-70§ 7 |
|
9 |
|
Узагальнення. Захист проєктів. |
|
|
Розділ ІІІ. Світ людських емоцій та почуттів |
||||
10 |
|
Емоції та почуття, їхнє значення в житті людини |
С.73-80§8 |
|
11 |
|
Емпатія. Як зважати на почуття та емоції інших людей |
С.82-89§9 |
|
12 |
|
Місце позитивних і негативних емоцій у житті людини |
С.90-98§10 |
|
13 |
|
Керування власними емоціями Зв’язок почуттів і вчинків. Патріотизм. |
С.100-104§11 |
|
Розділ ІV. Життєвий поступ людини |
||||
14 |
|
Особистісний розвиток людини. Роль навчання та хобі у житті людини. |
С.110-117 §12 |
|
15 |
|
Становлення і дорослішання людини. |
С.118-127§13 |
|
16 |
|
Життєві цілі, плани та перспективи. |
С.128-134§14 |
|
17 |
|
Значення досвіду в житті людини. |
С.135-141§15 |
|
18 |
|
Узагальнення . Захист проєктів. |
|
|
Календарний план з етики для 5-Г класу
(за програмою Пометун О. І., Ремех Т. О., Кришмарел В.Ю.)
№ |
Дата |
Теми уроків |
Д/З сторінки |
5-Г |
|||
1 |
|
Вступ. Роль етики в житті людини. |
С. 4-10 |
Розділ І. Унікальність і неповторність людини
|
|||
2 |
|
Індивідуальність людини. |
С. 12-13 (§1) |
3 |
|
Людська унікальність. Як людина стає особистістю. |
С.14-16 (§1) |
4 |
|
Цінність людського життя. Гідність людини |
С.17-19 (§1) |
5 |
|
Людські чесноти. |
С. 20-27 (§2) |
6 |
|
Роль світогляду в становленні особистості |
С. 28- 30 (§3) |
7 |
|
Потреби, бажання, інтереси людини |
С.31-35 (§3) |
8 |
|
Узагальнення. Захист проєктів. |
|
Розділ 2. Спілкування в житті людини
|
|||
9 |
|
Спілкування та його роль у житті людини. |
С. 37-39 (§4) |
10 |
|
Вплив спілкування на здоров’я, безпеку й добробут людини |
С.39-40 (§4) |
11 |
|
Вербальне та невербальне спілкування. Мова жестів |
С. 40- 44(§4)
|
12 |
|
Конструктивна комунікація. Спілкування в групі. |
С. 45-47 (§5) |
13 |
|
Доброзичливість, щирість, повага у спілкуванні. |
С.47-49 (§5) |
14 |
|
Ввічливість та чемність. Етикет. |
С.50-53 (§5) |
15 |
|
Безпечне та відповідальне спілкування. Особливості та ризики віртуального спілкування |
С.54-62 (§6) |
16 |
|
Агресивність у спілкуванні: тиск, маніпуляції та неповага. Наслідки та протистояння. |
С.63 – 67(§7) |
17 |
|
Булінг і кібербулінг |
С.68 – 71 (§7) |
18 |
|
Узагальнення. Захист проєктів. |
|
Розділ 3. Світ людських емоцій та почуттів
|
|||
19 |
|
Емоції та почуття, їхнє значення в житті людини Сила почуттів. Як виражати власні емоції та почуття. |
С.73-81 (§8) |
20 |
|
Емпатія. Важливість розвитку емпатії. |
С.82 -86 (§9) |
21 |
|
Як зважати на почуття та емоції інших людей |
С.87-89 (§9) |
22 |
|
Місце позитивних і негативних емоцій у житті людини. |
С.90 –99(§10) |
23 |
|
Пізнання та необхідність керування власними емоціями |
С.100-103(§11) |
24 |
|
Керування власними емоціями. |
С.104-108 (§11) |
25 |
|
Зв’язок почуттів і вчинків. Почуття любові до Батьківщини, мови, культури, відповідальності за свою країну |
|
26 |
|
Узагальнення. Захист проєктів. |
|
Розділ 4. Життєвий поступ людини
|
|||
27 |
|
Особистісний розвиток людини. Роль навчання у житті людини |
С.109-112(§12) |
28 |
|
Інтереси та хобі. Заняття спортом і мистецтвом |
С.112-117(§12) |
29 |
|
Становлення і дорослішання людини: самостійність, наполегливість і цілеспрямованість |
С.118-121(§13) |
30 |
|
Наполегливість та цілеспрямованість як складові успіху людини. |
С.121-127(§13) |
31 |
|
Життєві цілі, плани та перспективи. |
С.128-131 (§14) |
32 |
|
Ухвалення рішень. |
С.132-134 (§14) |
33 |
|
Досвід у житті людини. Успіхи і невдачі |
С.135-141(§15) |
34 |
|
Узагальнення. Захист проєктів. |
|
35 |
|
Узагальнення курсу «Етика» в 5класі |
С.142-145 |