Календарний план з етики для 5-клас (за програмою Пометун )

Про матеріал
Календарне планування складено за програмою: Модельна навчальна програма «Етика. 5-6 класи» для закладів загальної середньої освіти (автори Пометун О.І., Ремех Т.О., Кришмарел В.Ю.) «Рекомендовано Міністерством освіти і науки України» (наказ Міністерства освіти і науки України від 12.07.2021 № 795) Підручники: Людмила Давидюк, Анжела Мельник «Етика» підручник для 5 класу закладів загальної середньої освіти, Київ, видавничий дім «Освіта», 2022 (Рекомендовано Міністерством освіти і науки України (наказ Міністерства освіти і науки України від 08.02.2022 р. № 140) Олександр Мартинюк, Ольга Гісем «Етика» підручник для 5 класу закладів загальної середньої освіти ТОВ Видавництво «Ранок» м. Харків
Перегляд файлу

  Розглянуто на засіданні МО                                       ПОГОДЖЕНО                                                           

вчителів суспільно-гуманітарного                            _______________________                             циклу,  протокол № _______                                                                                                  

від «31»_серпня 2022 р                          

ЗАТВЕРДЖЕНО_______________

 

КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ

 КУРСУ «ЕТИКА»  5 КЛАС

 

 

Календарне планування складено за програмою:

 Модельна навчальна програма «Етика. 5-6 класи» для закладів загальної середньої освіти (автори Пометун О.І., Ремех Т.О., Кришмарел В.Ю.) «Рекомендовано Міністерством освіти і науки України» (наказ Міністерства освіти і науки України від 12.07.2021 № 795)

Підручники:

Людмила Давидюк, Анжела Мельник «Етика» підручник для 5 класу закладів загальної середньої освіти, Київ, видавничий дім «Освіта», 2022

(Рекомендовано Міністерством освіти і науки України (наказ Міністерства освіти і науки України від 08.02.2022 р. № 140)

                                                                                            

Олександр Мартинюк, Ольга Гісем «Етика» підручник для 5 класу закладів загальної середньої освіти ТОВ Видавництво «Ранок» м. Харків

 

                                                       

 

Этика в Интернете 2к18 — Saratov FIO Wiki 

                                

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

C:\Users\Жека\Desktop\flat-design-ethical-dilemma-illustration-with-angel-devil_23-2148709613.jpg 

 

 

 

Календарний план з етики для 5-клас

(за програмою Пометун О. І., Ремех Т. О., Кришмарел В.Ю.)

 

Дата

Теми уроків                             

Д/З сторінки

1

/09

Вступ. Роль етики в житті людини

С. 4-10

Розділ 1. Унікальність і неповторність людини

2

 

Індивідуальність людини. Як людина стає особистістю.

С. 12-19§ 1

3

 

Людські чесноти.

С.20-27  § 2

4

 

Роль світогляду в становленні особистості Потреби, бажання, інтереси людини

С.28-35  § 3

Розділ 2. Спілкування в житті людини

5

 

Спілкування та його роль у житті людини.

С.36- 44§ 4

6

 

Конструктивна комунікація. Етикет.

С.45-53§ 5

7

 

Безпечне та відповідальне спілкування. Віртуальне спілкування.

С. 54-60§ 6

8

 

Агресивність у спілкуванні: тиск, маніпуляції та неповага. Булінг та кібербулінг

С.63-70§ 7

9

 

Узагальнення. Захист проєктів.

 

Розділ ІІІ. Світ людських емоцій та почуттів

10

 

Емоції та почуття, їхнє значення в житті людини

С.73-80§8

11

 

Емпатія. Як зважати на почуття та емоції інших людей

С.82-89§9

12

 

Місце позитивних і негативних емоцій у житті людини

С.90-98§10

13

 

Керування власними емоціями

Зв’язок почуттів і вчинків. Патріотизм.

С.100-104§11

Розділ ІV. Життєвий поступ людини

14

 

Особистісний розвиток людини. Роль навчання та хобі у житті людини.

С.110-117 §12

15

 

Становлення і дорослішання людини.

С.118-127§13

16

 

Життєві цілі, плани та перспективи.

С.128-134§14

17

 

Значення досвіду в житті людини.

С.135-141§15

18

 

Узагальнення . Захист проєктів.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Календарний план з етики для 5-Г класу

(за програмою Пометун О. І., Ремех Т. О., Кришмарел В.Ю.)

 

Дата

Теми уроків                             

Д/З сторінки

5-Г

1

 

Вступ. Роль етики в житті людини.

С. 4-10

 

Розділ І. Унікальність і неповторність людини

 

2

 

Індивідуальність людини.

С. 12-13 (§1)

3

 

Людська унікальність. Як людина стає особистістю.

С.14-16 (§1)

4

 

Цінність людського життя. Гідність людини

С.17-19 (§1)

5

 

Людські чесноти.

С. 20-27 (§2)

6

 

Роль світогляду в становленні особистості

С. 28- 30 (§3)

7

 

Потреби, бажання, інтереси людини

С.31-35  (§3)

8

 

Узагальнення. Захист проєктів.

 

 

Розділ 2. Спілкування в житті людини

 

9

 

Спілкування та його роль у житті  людини.

С. 37-39 (§4)

10

 

Вплив спілкування на здоров’я, безпеку й добробут людини

С.39-40 (§4)

11

 

Вербальне та невербальне  спілкування. Мова жестів

С. 40- 44(§4) 

 

12

 

Конструктивна комунікація. Спілкування в групі.

С. 45-47 (§5)

13

 

Доброзичливість, щирість, повага у спілкуванні.

С.47-49 (§5)

14

 

Ввічливість та чемність.   Етикет.

С.50-53 (§5)

15

 

Безпечне та відповідальне спілкування. Особливості та ризики віртуального спілкування

С.54-62 (§6)

16

 

Агресивність у спілкуванні: тиск, маніпуляції та неповага. Наслідки та протистояння.

С.63 – 67(§7)

17

 

Булінг і кібербулінг

С.68 – 71 (§7)

18

 

Узагальнення. Захист проєктів.

 

 

Розділ 3. Світ людських емоцій та почуттів

 

19

 

Емоції та почуття, їхнє значення в житті людини Сила почуттів. Як виражати власні емоції та почуття.

С.73-81 (§8)

20

 

Емпатія. Важливість розвитку емпатії.

С.82 -86 (§9)

21

 

Як зважати на почуття та емоції інших людей

С.87-89 (§9)

22

 

Місце позитивних і негативних емоцій у житті людини.

С.90 –99(§10)

23

 

Пізнання та необхідність керування власними емоціями

С.100-103(§11)

24

 

Керування власними емоціями.

С.104-108 (§11)

25

 

Зв’язок почуттів і вчинків. Почуття любові до

Батьківщини, мови, культури, відповідальності за свою країну

 

26

 

Узагальнення. Захист проєктів.

 

 

Розділ 4. Життєвий поступ людини

 

27

 

Особистісний розвиток людини. Роль навчання у житті людини

С.109-112(§12)

28

 

Інтереси та хобі. Заняття спортом і

мистецтвом

С.112-117(§12)

29

 

Становлення і дорослішання людини: самостійність, наполегливість і цілеспрямованість

С.118-121(§13)

30

 

Наполегливість та цілеспрямованість як складові успіху людини.

С.121-127(§13)

31

 

Життєві цілі, плани та перспективи.

С.128-131 (§14)

32

 

Ухвалення рішень.

С.132-134 (§14)

33

 

Досвід у житті людини. Успіхи і невдачі

С.135-141(§15)

34

 

Узагальнення. Захист проєктів.

 

35

 

Узагальнення курсу «Етика» в 5класі

С.142-145

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Авдєєва Людмила Миколаївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Єрмолаєва Віра Василівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Етика, Планування
Додано
17 вересня 2022
Переглядів
6512
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку