6 клас
Математика
(5 годин на тиждень, усього 175 годин)
Програма. Модельна навчальна програма «Математика. 5-6 класи» для закладів загальної середньої освіти (автори Мерзляк А.Г., Номіровський Д.А., Пихтар М.П., Рубльов Б.В.,
Семенов В.В., Якір М.С.) затверджена наказом Міністерства освіти і науки України від 12.07.2021 № 795.
Підручник. Аркадій Мерзляк, Віталій Полонський, Михайло Якір:
Математика: підручник для 6 класу закладів загальної
середньої освіти ( у 2-х частинах). Харків «Гімназія», 2023.
№ уроку |
Тема уроку |
Кіль- кість годин |
Дата уроку |
Примітки |
1 - 80 |
І семестр |
80 |
|
|
1 - 16 |
І. Подільність натуральних чисел. |
16 |
|
|
|
Змістові лінії: «Числа і дії з ними», «Математичні задачі як засіб дослідження життєвих ситуацій та реальних процесів». |
|
|
|
1 - 2 |
Дільники і кратні натурального числа. |
2 |
|
|
3 - 4 |
Ознаки подільності на 10, на 5 і на 2. |
2 |
|
|
5 |
Ознаки подільності на 9 і на 3. |
1 |
|
|
6 |
Сюжетні задачі з історико-патріотичною складовою. |
1 |
|
|
7 |
Прості і складені числа. Самостійна робота. |
1 |
|
|
8 |
Аналіз самостійної роботи. Розкладання чисел на прості множники. |
1 |
|
|
9 - 10 |
Найбільший спільний дільник. |
2 |
|
|
11 - 12 |
Найменше спільне кратне. |
2 |
|
|
13 |
Компетентнісно зорієнтовані задачі. |
1 |
|
|
14 |
Сюжетні задачі з реальними даними. Самостійна робота. |
1 |
|
|
15 |
Аналіз самостійної роботи. Розв'язування вправ. |
1 |
|
|
16 |
Контрольна робота № 1. Подільність натуральних чисел. |
1 |
|
|
17 - 50 |
ІІ. Звичайні дроби. |
34 |
|
|
17 - 33 |
Додавання і віднімання звичайних дробів. |
17 |
|
|
|
Змістові лінії: «Числа і дії з ними», «Вирази. Рівняння», «Математичні задачі як засіб дослідження життєвих ситуацій та реальних процесів». |
|
|
|
17 - 18 |
Аналіз контрольної роботи. Основна властивість дробів. |
2 |
|
|
19 - 20 |
Скорочення дробів. |
2 |
|
|
21 - 22 |
Найменший спільний знаменник дробів. Зведення дробів до спільного знаменника. |
2 |
|
|
23 |
Порівняння дробів. |
1 |
|
|
24 |
Задачі на дослідження оптимальних ситуацій. Самостійна робота. |
1 |
|
|
25 - 26 |
Аналіз самостійної роботи. Додавання і віднімання звичайних дробів з різними знаменниками. |
2 |
|
|
27 - 28 |
Розв'язування вправ. |
2 |
|
|
29 - 30 |
Сюжетні задачі з реальними даними. |
2 |
|
|
31 |
Компетентнісно зорієнтовані задачі. Самостійна робота. |
1 |
|
|
32 |
Аналіз самостійної роботи. Розв'язування вправ. |
1 |
|
|
33 |
Контрольна робота № 2. Додавання і віднімання звичайних дробів. |
1 |
|
|
34 - 50 |
Множення і ділення звичайних дробів. |
17 |
|
|
|
Змістові лінії: «Числа і дії з ними», «Вирази. Рівняння», «Математичні задачі як засіб дослідження життєвих ситуацій та реальних процесів». |
|
|
|
34 - 35 |
Аналіз контрольної роботи. Множення звичайних дробів. |
2 |
|
|
36 - 37 |
Знаходження дробу від числа. |
2 |
|
|
38 |
Сюжетні задачі на використання знань із суміжних дисциплін. |
1 |
|
|
39 |
Взаємно обернені числа. Самостійна робота. |
1 |
|
|
40 - 41 |
Аналіз самостійної роботи. Ділення звичайних дробів. |
2 |
|
|
42 |
Знаходження числа за заданим значенням його дробу. |
1 |
|
|
43 |
Сюжетні задачі з історико-патріотичною складовою. |
1 |
|
|
44 |
Перетворення звичайних дробів у десяткові. |
1 |
|
|
45 |
Нескінченні періодичні десяткові дроби. |
1 |
|
|
46 - 47 |
Десяткові наближення звичайного дробу. |
2 |
|
|
48 |
Компетентнісно зорієнтовані задачі. Самостійна робота. |
1 |
|
|
49 |
Аналіз самостійної роботи. Розв'язування вправ і задач. |
1 |
|
|
50 |
Контрольна робота № 3. Множення і ділення звичайних дробів. |
1 |
|
|
51 - 80 |
ІІІ. Відношення і пропорції. |
30 |
|
|
51 - 67 |
Пропорції. Відсоткові розрахунки. |
17 |
|
|
|
Змістові лінії: «Числа і дії з ними», «Вирази. Рівняння», «Відношення і пропорції», «Математичні задачі як засіб дослідження життєвих ситуацій та реальних процесів». |
|
|
|
51 - 52 |
Аналіз контрольної роботи. Відношення. |
2 |
|
|
53 |
Масштаб. |
1 |
|
|
54 |
Сюжетні задачі на використання знань із суміжних дисциплін. |
1 |
|
|
55 - 56 |
Пропорція. Основна властивість пропорції. |
2 |
|
|
57 |
Компетентнісно зорієнтовані задачі. Самостійна робота. |
1 |
|
|
58 - 59 |
Аналіз самостійної роботи. Відсоткове відношення двох чисел. |
2 |
|
|
60 |
Відсоткові розрахунки. |
1 |
|
|
61 - 62 |
Пряма та обернена пропорційні залежності. |
2 |
|
|
63 - 64 |
Поділ числа у даному відношенні. |
2 |
|
|
65 |
Сюжетні задачі з реальними даними. Самостійна робота. |
1 |
|
|
66 |
Аналіз самостійної роботи. Розв'язування вправ і задач. |
1 |
|
|
67 |
Контрольна робота № 4. Пропорції. Відсоткові розрахунки. |
1 |
|
|
68 - 80 |
Коло і круг. Діаграми. |
13 |
|
|
|
Змістові лінії: «Числа і дії з ними», «Геометричні фігури і величини», «Відношення і пропорції», «Математичні задачі як засіб дослідження життєвих ситуацій та реальних процесів». |
|
|
|
68 - 69 |
Аналіз контрольної роботи. Коло і круг. |
2 |
|
|
70 |
Круговий сектор. |
1 |
|
|
71 - 72 |
Довжина кола. Площа круга. |
2 |
|
|
73 - 74 |
Циліндр. Конус. Куля. |
2 |
|
|
75 - 76 |
Стовпчасті та кругові діаграми. |
2 |
|
|
77 |
Задачі геометричного змісту як моделі дослідження об’єктів навколишнього середовища. Самостійна робота. |
1 |
|
|
78 |
Аналіз самостійної роботи. Розв'язування вправ і задач. |
1 |
|
|
79 |
Контрольна робота № 5. Коло і круг. Діаграми. |
1 |
|
|
80 |
Аналіз контрольної роботи. Узагальнення матеріалу, вивченого за І семестр. |
1 |
|
|
81 - 175 |
ІІ семестр |
95 |
|
|
81 - 165 |
ІV. Раціональні числа і дії з ними. |
85 |
|
|
|
Змістові лінії: «Числа і дії з ними», «Вирази. Рівняння», «Геометричні фігури і величини», «Математичні задачі як засіб дослідження життєвих ситуацій та реальних процесів». |
|
|
|
81 - 94 |
Раціональні числа. |
14 |
|
|
81 - 82 |
Додатні і від'ємні числа, число нуль. |
2 |
|
|
83 - 84 |
Координатна пряма. |
2 |
|
|
85 |
Протилежні числа. |
1 |
|
|
86 |
Модуль числа. |
1 |
|
|
87 |
Задачі на дослідження оптимальних ситуацій. Робота з даними. |
1 |
|
|
88 - 89 |
Цілі числа. Раціональні числа. |
2 |
|
|
90 - 91 |
Порівняння раціональних чисел. |
2 |
|
|
92 |
Компетентнісно зорієнтовані задачі. Самостійна робота. |
1 |
|
|
93 |
Аналіз самостійної роботи. Розв'язування вправ. |
1 |
|
|
94 |
Контрольна робота № 6. Раціональні числа. Порівняння раціональних чисел. |
1 |
|
|
95 - 108 |
Додавання і віднімання раціональних чисел. |
14 |
|
|
95 - 96 |
Аналіз контрольної роботи. Додавання раціональних чисел. |
2 |
|
|
97 |
Сюжетні задачі на використання знань із суміжних дисциплін. |
1 |
|
|
98 - 99 |
Властивості додавання раціональних чисел. |
2 |
|
|
100 |
Сюжетні задачі з історико-патріотичною складовою. Самостійна робота. |
1 |
|
|
101 - 102 |
Аналіз самостійної роботи. Віднімання раціональних чисел. |
2 |
|
|
103 - 104 |
Сюжетні задачі з реальними даними. |
2 |
|
|
105 - 106 |
Компетентнісно зорієнтовані задачі. Самостійна робота. |
2 |
|
|
107 |
Аналіз самостійної роботи. Розв'язування вправ. |
1 |
|
|
108 |
Контрольна робота № 7. Додавання і віднімання раціональних чисел. |
1 |
|
|
109 - 123 |
Множення і ділення раціональних чисел. |
15 |
|
|
109 - 110 |
Аналіз контрольної роботи. Множення раціональних чисел. |
2 |
|
|
111 - 112 |
Переставна та сполучна властивості множення раціональних чисел. |
2 |
|
|
113 |
Розподільна властивість множення. |
1 |
|
|
114- 115 |
Задачі на дослідження оптимальних ситуацій. Самостійна робота. |
2 |
|
|
116 - 117 |
Аналіз самостійної роботи. Ділення раціональних чисел. |
2 |
|
|
118 - 119 |
Сюжетні задачі на використання знань із суміжних дисциплін. |
2 |
|
|
120 - 121 |
Сюжетні задачі з історико-патріотичною складовою. Самостійна робота. |
2 |
|
|
122 |
Аналіз самостійної роботи. Розв'язування задач і вправ. |
1 |
|
|
123 |
Контрольна робота № 8. Множення і ділення раціональних чисел. |
1 |
|
|
124 - 148 |
Вирази і рівняння. |
25 |
|
|
124 - 125 |
Аналіз контрольної роботи. Коефіцієнт. Спрощення виразів. |
2 |
|
|
126 - 127 |
Розкриття дужок. |
2 |
|
|
128 - 129 |
Задачі на дослідження оптимальних ситуацій. Робота з даними. |
2 |
|
|
130 - 131 |
Зведення подібних доданків. |
2 |
|
|
132 - 133 |
Компетентнісно зорієнтовані задачі. Самостійна робота. |
2 |
|
|
134 |
Аналіз самостійної роботи. Розв'язування вправ. |
1 |
|
|
135 |
Контрольна робота № 9. Спрощення виразів. |
1 |
|
|
136 - 137 |
Аналіз контрольної роботи. Рівняння. Основні властивості рівнянь. |
2 |
|
|
138 - 139 |
Розв'язування рівнянь. |
2 |
|
|
140 - 141 |
Компетентнісно зорієнтовані задачі. Самостійна робота. |
2 |
|
|
142 - 143 |
Аналіз самостійної роботи. Розв'язування задач за допомогою рівнянь. |
2 |
|
|
144 - 145 |
Сюжетні задачі на використання знань із суміжних дисциплін. |
2 |
|
|
146 |
Сюжетні задачі з історико-патріотичною складовою. Самостійна робота. |
1 |
|
|
147 |
Аналіз самостійної роботи. Розв'язування вправ і задач. |
1 |
|
|
148 |
Контрольна робота № 10. Рівняння. |
1 |
|
|
149 - 165 |
Перпендикулярні і паралельні прямі. Координатна площина. |
17 |
|
|
149 - 150 |
Аналіз контрольної роботи. Перпендикулярні прямі. Побудова перпендикулярних прямих за допомогою лінійки і косинця. |
2 |
|
|
151 |
Компетентнісно зорієнтовані задачі. |
1 |
|
|
152 - 153 |
Паралельні прямі. Побудова паралельних прямих за допомогою лінійки і косинця. |
2 |
|
|
154 |
Задачі геометричного змісту як моделі дослідження об’єктів навколишнього середовища. Самостійна робота. |
1 |
|
|
155 - 156 |
Аналіз самостійної роботи . Координатна площина. |
2 |
|
|
157 - 158 |
Задачі на дослідження оптимальних ситуацій. Робота з даними. |
2 |
|
|
159 - 160 |
Приклади графіків залежностей між величинами. |
2 |
|
|
161 - 162 |
Сюжетні задачі з реальними даними. |
2 |
|
|
163 |
Компетентнісно зорієнтовані задачі. Самостійна робота. |
1 |
|
|
164 |
Аналіз самостійної роботи. Розв'язування вправ і задач. |
1 |
|
|
165 |
Контрольна робота № 11. Перпендикулярні і паралельні прямі. Координатна площина. |
1 |
|
|
166 - 175 |
Повторення і систематизація навчального матеріалу. |
10 |
|
|
|
Змістові лінії: «Числа і дії з ними», «Вирази. Рівняння», «Відношення і пропорції», «Математичні задачі як засіб дослідження життєвих ситуацій та реальних процесів». |
|
|
|
166 |
Аналіз контрольної роботи. Подільність натуральних чисел. |
1 |
|
|
167 |
Звичайні дроби. Знаходження дробу від числа і числа за його дробом. |
1 |
|
|
168 |
Відношення і пропорції. |
1 |
|
|
169 |
Відсоткові розрахунки. |
1 |
|
|
170 |
Додавання і віднімання раціональних чисел. |
1 |
|
|
171 |
Множення і ділення раціональних чисел. |
1 |
|
|
172 |
Найпростіші комбінаторні задачі. Самостійна робота. |
1 |
|
|
173 |
Аналіз самостійної роботи. Розв'язування вправ і задач. |
1 |
|
|
174 |
Підсумкова контрольна робота. |
1 |
|
|
175 |
Аналіз контрольної роботи. Узагальнення вивченого матеріалу за рік. |
1 |
|
|